ZWAAR OFFTOPIC:
Is goed doen we!
Oke nu weer gewoon veder over het spel zelf!!
Back ontopic:
Is goed doen we!
Oke nu weer gewoon veder over het spel zelf!!
Back ontopic:
Verwijderd
ik ga hier niet meer op antwoorden. Zoek gewoon eens een keerThe Real Falcon schreef op 06 september 2004 @ 15:21:
Hey maar ik heb nog een vraag.. zit er nu wel of niet multiplayer optie in? (of ben ik weer spuit 11)
Daar is nu wel genoeg keer antwoord op gegeven.zit er nu wel of niet multiplayer optie in?
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 06-09-2004 17:53 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
dan staat die garage van de politie zo volRakkerzero schreef op 06 september 2004 @ 15:40:
Bij arrestatie/doodgeschoten gaat je auto naar de garage van de politie.
Bij bij aan gort rijden ligt de auto op de sloop. Waar je hem vervolgens zelf met een kraan eruit moet vissen.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Bron of van vriendjesCaboman schreef op 07 september 2004 @ 11:47:
Ik had gehoord dat als je die berg wilt beklimmen met een voertuig dat 't 30 minuten duurd.
en met een helicopter 1 minuut
Cons:::BB4E
als je in google "san andreas"typt en je zoekt in NL pagina's staat ie #1 ( boeiend)shameblaster schreef op 07 september 2004 @ 15:25:
[...]
Bron of van vriendjes/ dromers
![]()
* shameblaster kan ook niet wachten tot dit spel in pc versie in de schappen ligt
Ik ben bang eigenlijk van niet... Je moet namelijk toch op een gegeven moment het RAM leegmaken, anders wordt dat overvol met allemaal allang langsgereden auto's. Óf ze moeten het zo maken, dat alle auto's via een vast patroon rijden, maar dan krijg je altijd dezelfde auto's te zien op hetzelfde tijdstip. Lijkt me ook niet ideaalJoss schreef op 07 september 2004 @ 11:56:
vraagje; is eindelijk dat irritante gedoe weg dat de wagens verdwijnen als ze uit je zicht zijn? Dat was altijd een minpuntje aan GTA...
Die helikopter-1-minuut klopt denk ik wel, 30 minuten vind ik wel heel erg veel. Een paar minuten real time hooguit denk ik om met een auto boven te komenCaboman schreef op 07 september 2004 @ 11:47:
Ik had gehoord dat als je die berg wilt beklimmen met een voertuig dat 't 30 minuten duurd.
en met een helicopter 1 minuut
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Een beetje? je kunt al behoorlijke stukken van de map zien, of was dat alCaboman schreef op 07 september 2004 @ 20:23:
paar dagen oude screenshots, de website is wel een beetje veranderd.
misschien voor de gta diehards
http://www.rockstargames.com/sanandreas/
PSN: DutchTrickle PVoutput
Nou, dit was eigenlijk gedaan omdat de PS2 niet zo veel geheugen had als de gemiddelde PC. Daardoor moesten auto's dus tijdig worden gefree'ed uit het geheugen om ruimte te maken voor nieuwe auto's/mensen/gebouwen etc. Dit is toen niet aangepast voor de PC, terwijl de pc dit wel aankan omdat deze dus meer geheugen heeft en dus minder snel geheugen vrij hoeft te maken. Waarschijnlijk hebben ze deze verandering wel doorgevoerd in GTA:SAThe Evil Brain schreef op 07 september 2004 @ 17:07:
[...]
Ik ben bang eigenlijk van niet... Je moet namelijk toch op een gegeven moment het RAM leegmaken, anders wordt dat overvol met allemaal allang langsgereden auto's. Óf ze moeten het zo maken, dat alle auto's via een vast patroon rijden, maar dan krijg je altijd dezelfde auto's te zien op hetzelfde tijdstip. Lijkt me ook niet ideaal
Waarschijnlijk Hopelijk hebben ze deze verandering wel doorgevoerd in GTA:SA
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Verwijderd
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Verwijderd
Dat was juist een extra uitdagingVerwijderd schreef op 08 september 2004 @ 08:31:
Wat ik ook erg vervelend vond waren de militairen of politie agenten die opeens voor je spawnden als je even naar achter keek en vica versa. Hopelijk hebben ze dat veranderd.
ik vrees het ook, vorige keer dacht ook iedereen dat het aangepast zou zijn
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Dat viel me ook op ja toen ik ging proberen hoe ver ik kwam zonder vooruit te kijken. Ben toen die hele weg langs de kust afgereden zonder auto's tegemoet te komen.answer_man schreef op 09 september 2004 @ 03:06:
een handige optie altijd:
als je snel moest wegkomen/vluchten met druk verkeer:
als er niks voor je zat naar achter kijken en blijven kijken!!! voor je werd er dan niks gespawned, en je kon vrijbaans doorkachelen!geweldige optie was dat als je politie achter je aan had zitten op je fragile motortje
wel goed op je kaart blijven kijken natuurlijk zodat je op de weg bleef!
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Oh dat doe ik niet alleen als ik achteruitkijkBaRF schreef op 09 september 2004 @ 07:49:
ik knal dan altijd tegen dingen als brievenbussen op enzo
Zie ondertitel
Waarom zou dat niet kunnen. Je kan toch ook gewone (dual layer) DVDfilms bekijken. Toch......Denman89 schreef op 09 september 2004 @ 08:19:
Er staat dat GTA SA op dual layer dvd uitkomt, wat een branie, dat kan de ps2 toch helemaal niet ?
Vincere Per Belli
Precies. Er zijn zelfs PS2 games die dual layer zijn, MGS2 bijvoorbeeld.peeth schreef op 09 september 2004 @ 10:01:
[...]
Waarom zou dat niet kunnen. Je kan toch ook gewone (dual layer) DVDfilms bekijken. Toch......
Misschien een btje n00b vraag maar kan je die ook lezen met een gewone (single layer) dvd-rom ? ( ik weet dat je ze niet kan brandenTAG_ScorpioN schreef op 09 september 2004 @ 10:37:
[...]
Precies. Er zijn zelfs PS2 games die dual layer zijn, MGS2 bijvoorbeeld.
Zie ondertitel
Bestaat dat dan? een single layer DVD rom? Ik heb er nog nooit over gehoord iig. Zelfs mijn aller eerste DVD rom kon alle films lezen. En ik kan me niet voorstellen dat ze toen nog geen dual layer films hadden.Denman89 schreef op 09 september 2004 @ 12:06:
[...]
Misschien een btje n00b vraag maar kan je die ook lezen met een gewone (single layer) dvd-rom ? ( ik weet dat je ze niet kan branden)
[ Voor 5% gewijzigd door Alpha-sphere op 09-09-2004 12:16 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Handig, ik zal het onthoudenanswer_man schreef op 09 september 2004 @ 03:06:
een handige optie altijd:
als je snel moest wegkomen/vluchten met druk verkeer:
als er niks voor je zat naar achter kijken en blijven kijken!!! voor je werd er dan niks gespawned, en je kon vrijbaans doorkachelen!geweldige optie was dat als je politie achter je aan had zitten op je fragile motortje
wel goed op je kaart blijven kijken natuurlijk zodat je op de weg bleef!
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
[ Voor 4% gewijzigd door DeRCT13 op 09-09-2004 19:00 ]
UT2004 / FarCryCaboman schreef op 09 september 2004 @ 12:40:
Kan 't dan zo zijn dat GTA de op pc ook op dvd komt omdsat 't een groot spel is?
Ik heb niet echt pc spellen op dvd gezien, maar the sims 2 komt ook op dvd en cdrom...
Coming soon... San Fierro... and Las Venturas
[ Voor 7% gewijzigd door BtM909 op 09-09-2004 22:16 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 22:38 ]
Ik ben beta-tester voor de mannen van Rockstar en kreeg net een interne briefingVerwijderd schreef op 09 september 2004 @ 22:36:
weeeuw, relax!
precies wat ik zocht..
p.s hoe kom je aan die info ?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Bij GTA Vice City kwam de PC-versie ongeveer een half jaar later (in mei 2003)... En ik denk ook niet dat ze een heel jaar nodig hebben om de zaak te porten naar de PC. Ik bedoel de hele stad, de models, textures, missies etc. hebben ze allemaal al, dus alleen de engine enzo moet aangepast worden.HuggyB schreef op 09 september 2004 @ 23:12:
Hoi mensen, lees dit net:
(...)
Overigens staat er dat de PC versie in het 3e kwart van fiscaal 2005 word uitgebracht. Fiscaal 2005 is volgens mij echt anders dan gewoon 2005, dus dit is wat mij betreft niet een jaar later dan de PS2 versie.
Ja die kan je gewoon lezen.Denman89 schreef op 09 september 2004 @ 12:06:
[...]
Misschien een btje n00b vraag maar kan je die ook lezen met een gewone (single layer) dvd-rom ? ( ik weet dat je ze niet kan branden)
Verwijderd
"Additional products planned for fiscal 2005 from Rockstar Games include Grand Theft Auto: San Andreas for PC in the third quarter." Take-Two's fiscal third quarter runs from May 1 to July 31, 2005, so the game should arrive in that time frame.
Gelukkig was die vraag nog niet beantwoord
Het was 1:14u, kwas niet meer zo scherp
och och, wat zijn we weer volwassen.
Even voor jullie beeldvorming... Negeren is ook een optie
Verwijderd
Och, 'slechts' Far Cry, Doom III (dacht ik) UT2004, etc.Caboman schreef op 09 september 2004 @ 12:40:
Kan 't dan zo zijn dat GTA de op pc ook op dvd komt omdsat 't een groot spel is?
Ik heb niet echt pc spellen op dvd gezien, maar the sims 2 komt ook op dvd en cdrom...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 21:52 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Link || Source: www.gtagaming.comGTA: San Andreas Delayed, PC Release Date Confirmed
posted by Neil @ 15:18:48 | Category: San Andreas | Comments: 91
Take2Games has today announced as part of its financial results that GTA: San Andreas will ship one week later than expected, to allow for final testing of the game.
The game will now be available on October 26th in North America and October 29th in Europe. It is not yet known if release dates will change for other territories, such as Australia/New Zealand, where the original release date was the 28th of October.
However, a small amount of good news comes in the form of a release date for the PC version of the game:
Additional products planned for fiscal 2005 from Rockstar Games include Grand Theft Auto: San Andreas for PC in the third quarter, as well as two new console titles based on proven brands from Rockstar's internal studios, in the third and fourth quarters. Rockstar also plans to release Grand Theft Auto: San Andreas in Japan in fiscal 2005.
-- Take2Games Third Quarter Financial Results, 9th September, 2004
We're not joking, unfortunately, so PS2 owners can expect to be playing this October, and PC gamers will be having the fun sometime in April, May or June 2005.
Link: Read the press release
[ Voor 4% gewijzigd door DeRCT13 op 11-09-2004 10:03 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Albinoraptor op 11-09-2004 13:27 ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
een ps2?
-- Microsoft Certified Professional --
Ik neem aan dat ie de PC bedoelt
Verwijderd
Irrelevant by default - rm -rf /
uhh...dacht toch echt dat hij ook op PC uitkomt....sniek schreef op 13 september 2004 @ 08:38:
Uhm GTA:SA is ps2 only toch,... lol,.. Dus wie dan ook pc beweert moet een flinke emu hebben draaien,.......
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
lol ja, gedurende het half jaar na de release op de ps2 issie ps2-onlysniek schreef op 13 september 2004 @ 08:38:
Uhm GTA:SA is ps2 only toch,... lol,.. Dus wie dan ook pc beweert moet een flinke emu hebben draaien,.......
GTA: San Andreas in derde kwartaal 2005 naar de PCSouthern Sun schreef op 13 september 2004 @ 09:12:
[...]
lol ja, gedurende het half jaar na de release op de ps2 issie ps2-onlyin het voorjaar 2005 issie er voor de pc als het goed is
Signature?
Het is het derde financiele kwartaal. hij komt dus in ergens rond mei/juni net als alle vorige delen.
Verwijderd
YOUR MEGA WRONGLuPo schreef op 13 september 2004 @ 08:39:
[...]
uhh...dacht toch echt dat hij ook op PC uitkomt....![]()
Volgens mij komt ie zelf nog eerder naar de PC dan naar de console![]()
(correct me if i'm wrong offcourse)
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 08:37 ]
Verwijderd
Op mijn "oude" XP 2000+ met GF2 TI en 512 MB RAM ging al niet altijd lekker met GTA:VC dus nu kan je het al helemaal vergetenSouthern Sun schreef op 14 september 2004 @ 08:44:
zal dit dan de eerste gta zijn die ik met n PIII 1 GHz, 256 mb ram en GF 2 ti 64 mb niet meer zal kunnen spelen?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
now respect voor oude pc's (A)nero355 schreef op 14 september 2004 @ 15:37:
[...]
Op mijn "oude" XP 2000+ met GF2 TI en 512 MB RAM ging al niet altijd lekker met GTA:VC dus nu kan je het al helemaal vergeten
* nero355 heeft nu 9600 Pro en door omstandigheden ook nog eens een 2500+
Verwijderd
Verwijderd
dat is een ambulance hoorSchuey schreef op 14 september 2004 @ 18:55:
wat heb je aan rookgranatenJe ziet dus geen kont meer, zullen wel traangas cannisters zijn van de politie
Denk ik
now??(A) ?? WTF?? heb je het overPittie schreef op 14 september 2004 @ 18:43:
now respect voor oude pc's (A)
Ik zeg niet dat het niet kan, maar leuk is andersIk heb hier gta3 en VC op mn pc gespeeld (oke dan niet op de max settings, maar wel gespeeld)
hehe dat zijn telefoonlijnen (en anders power, maar dat denk ik niet)Rakkerzero schreef op 14 september 2004 @ 19:58:
Wat is dan dat slinger-ding dat in de vorm van een "S" boven dat "traangas/rook" hangt?
Verwijderd
mja vice city liep wel relaxt, alleen als ik die hoeveelheid neon zie hiernero355 schreef op 14 september 2004 @ 15:37:
[...]
Op mijn "oude" XP 2000+ met GF2 TI en 512 MB RAM ging al niet altijd lekker met GTA:VC dus nu kan je het al helemaal vergeten
* nero355 heeft nu 9600 Pro en door omstandigheden ook nog eens een 2500+
Das wel waar, maar misschien heeft Rockstar de engine zo aangepast dat hij op de PS2 nog even soepel loopt (ze hoeven immers maar met 1 cpu/videokaart etc rekening te houden) terwijl hij op de pc minder goed loopt. Maar laten we dat niet hopenMaverick schreef op 15 september 2004 @ 22:19:
zoveel zwaardere pc zul je wel niet nodig hebben, ps2 bezitters hebben ook geen cpu upgrade gehad sinds vice city
Verwijderd
Het riool zit daar op sommige plaatsen ook niet eens onder de grondVerwijderd schreef op 15 september 2004 @ 19:51:
kan van alles zijn. Maar telefoon lijnen lijkt me het meest logisch (in Amerika zit er amper wat onder de grond,,.. nou jah riool wel)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq