[PS2/PC] Grand Theft Auto: San Andreas deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.169 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Papa Roach schreef op 20 oktober 2004 @ 21:23:
[...]

Hij schijnt al uitgelekt te zijn :P
Triest voor woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:50
deredding schreef op 20 oktober 2004 @ 23:24:
hey peepz, ik heb een dvd speler in m'n pc, wat nou als ik de PS2 dvd koop en die draai met een PS2/PSX emulator? gaat dat werken?
Volgens mij bestaan der helemaal geen emulators voor ps2 omdat je pc dan 100x zo snel moet zijn (ofzoeits) dan een ps2 kwa processorkracht, maar kweet niet hoe dat nou precies zit.

Ik heb trouwens zo'n zin in dit spel, als ik alleen al die tracklist zie van de muziek :9 :7 Nu alleen ff regelen dat me vrienden met ps2 san andreas gaan kopen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:16

bAdmuTs

mAzE

Kapper is btw zeer stoer gedaan :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

bAdmuTs schreef op 20 oktober 2004 @ 23:19:
De stem van een juut is van Samual L Jackson :)

Haha, lol dat bmxen is echt vet gedaan.
En een stem van zijn collega pliesie agent is Chris Penn, komt allemaal erg Tarantino over op deze manier.

Heb al een Big Afro met een goatee, een tattoo op m'n onderarm en netjes in Grove Street Groen gestoken :) Enige wat wel een beetje irritant is is het sporten, ala een sport game op knopjes rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

screens :Y) :X

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje aan het pre-release test team:
zit er nou wel of geen mogelijkheid op om met z'n 2-en te spelen? En zo ja, vertel.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Kan ik helaas niet voor je maken.
Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 00:05:
vraagje aan het pre-release test team:
zit er nou wel of geen mogelijkheid op om met z'n 2-en te spelen? En zo ja, vertel.. :)
Heb het er zo een twee drie niet tussen zien staan.

Wow, de countryside is echt uitgestrekt, moet nu een heel pokke eind lopen omdat me auto daar ergens ontploft is :)

Framerate wil alleen nog wel eens inkakken, niet echt storend ofzo.

[ Voor 43% gewijzigd door bAdmuTs op 21-10-2004 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dat wordt een beetje lastig aangezien ik op een projector speel :D Heb nu avondje zitten spelen en het is allemaal weer geweld(ad)ig, grappig en cool.

Maar het blijft toch weer GTA. Gegarandeerd leuk maar vergeleken met de indruk die GTA en GTA:VC achter lieten begint dit concept toch wat oud te worden.

Ik koop hem zeker volgende week en zal hem ook heel veel spelen maar ik kan me niet voorstellen dat ze hierna nog een deel zonder al te grote veranderingen willen releasen want dan is het gewoon echt uitmelken (wat ze nu al een beetje doen natuurlijik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is wel benieuwd naar al die nieuwe features na GTA: Vice City
en dan niet van 'het is koel gedaan' maar ik wil echt gewoon graag weten hoe ze het precies hebben uitgewerkt...

en zijn er nog wel echt grote steden zeg maar, of is het steeds platte land met af en toe een paar gebouwen (grof gezegd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 13:05

Murphy

(2B||!2B)?

Las Venturas staat nu ook unlocked op de site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:31
Murphy schreef op 21 oktober 2004 @ 08:29:
Las Venturas staat nu ook unlocked op de site!
Ook een goedenmorgen. :+

http://www.gamespot.com/news/2004/10/20/news_6111057.html
Ik zou dus ook geen screens plaatsen, mag dan wel van GoT, maar misschien heb j e dan Rockstar aan je broek hangen. :p Al acht ik die kans klein. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ondersteund deze versie nu DTS zoals Vice city of is het inmiddels net zoals alle andere spellen dolby prologic 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Walkman schreef op 21 oktober 2004 @ 11:24:
Ondersteund deze versie nu DTS zoals Vice city of is het inmiddels net zoals alle andere spellen dolby prologic 2?
Mn set speelt het beide :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Hmm, kan iemand mij vertellen wanneer ie in Nederland in de winkels ligt? In de openingspost staat dat hij de 22e uitkomt, maar op andere sites zie ik dat hij 29 oktober uitkomt :?

Ik ken gewoon niet meer wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 23:12:
[...]

En wat is nou die 2 player mode?
Die is niet aanwezig, althans geen opties te zien in mijn scherm!
Walkman schreef op 21 oktober 2004 @ 11:24:
Alleen de keuze mono, stereo en prologic 2

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik ben wel gewoon benieuwd hoe uitgestrekt het voelt zegmaar, is het nu echt dat je een kwartier moet rijden van stad 1 naar stad 2?, hoe liggen precies de verhoudingen... en het platteland, kan je ook door het platteland rijden. Is die berg echt zo groot die in het spel staat? Dat soort dingen wil wel effe weten en een hoop mensen die geen PS2 hebben zegmaar :P

[ Voor 14% gewijzigd door Paniohitus op 21-10-2004 12:39 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij werd hierom gevraagd:

Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/art/fullmap.jpg

Vergroting

De HUD is nu ook bekend, aangezien er illigale screens rondzwerven moet je maar gewoon ff kijken op www.gtagaming.com

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik probeer alle illegale screens en info als een gek te vermijden in verband met spoilers (zitten altijd van die eikels tussen)... maar er is toch echt 1 ding dat ik moet weten.

Ragdoll. Zit het er nu in of niet? Als je iemand neer schiet, valt deze dan om door physics of krijg je dan een voorgeanimeerd stukje toneel te zien? Denk aan Max Payne 2, Far Cry of Counterstrike Source (en vele anderen, maar goed).

Animatie of Ragdoll? Hoe je aan die info bent gekomen interesseert mij een biet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

HuggyB schreef op 21 oktober 2004 @ 15:06:
Ik probeer alle illegale screens en info als een gek te vermijden in verband met spoilers (zitten altijd van die eikels tussen)... maar er is toch echt 1 ding dat ik moet weten.

Ragdoll. Zit het er nu in of niet? Als je iemand neer schiet, valt deze dan om door physics of krijg je dan een voorgeanimeerd stukje toneel te zien? Denk aan Max Payne 2, Far Cry of Counterstrike Source (en vele anderen, maar goed).

Animatie of Ragdoll? Hoe je aan die info bent gekomen interesseert mij een biet :)
Hmm.... de vraag is willen we dat wel ??

Ik vond/vind het wel leuk om in MTA:VC sommige ventjes die timed-out ofzo raken op de een of andere manier te "hoog houden" met een Helicopter en dan daarvan dus de rotor bladen of hoe die ook heten B) :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
nero355 schreef op 21 oktober 2004 @ 15:40:
[...]

Hmm.... de vraag is willen we dat wel ??

Ik vond/vind het wel leuk om in MTA:VC sommige ventjes die timed-out ofzo raken op de een of andere manier te "hoog houden" met een Helicopter en dan daarvan dus de rotor bladen of hoe die ook heten B) :+
Ik wil het heel graag. Maar dat is niet het punt eigenlijk... Die Dan Houser (volgens mij) van Rockstar heeft een keer verteld dat er Imapct Animation in het spel zat. Nu werd deze term naar "ragdoll" vertaald, maar niemand weet of dat het daadwerkelijk is.

Man, ik ben echt zo benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Heb goed nieuws voor de 2 player peepz onder ons. Er zit wel degelijk een 2 player mode in, alleen in de vorm van een icoontje in het spel. Moet je op een knoppie drukken op je 2de controller en dan kan je een 2 player game doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:06

BioHazard

*\o/*

Wow cool! Hoe werkt het? Wat kan je met 2 players doen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op 21 oktober 2004 @ 17:09:
Lees eerst het topic ff door AUB, er is gemeld dat dit (waarschijnlijk) niet kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben em al aan het spelen voor een uurtje of 2 :D
Erg dope spel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:32
Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 17:39:
[...]

Lees eerst het topic ff door AUB, er is gemeld dat dit (waarschijnlijk) niet kan..
En kijk jij eens 2 posts boven je posts, tadaaa.

Ontopic: Ben ook erg benieuwd naar die 2 player mode. Hopelijk kan het op de PC ook via het internet. Damn, nog een half jaar wachten, zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Kan het helaas niet uitproberen, heb geen 2de controller :(

Maar als iemand anders het wil uitproberen, je moet je eerst laten oppakken door de politie, dan ligt dat icoontje ergens voor het politiebureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel wat urls posten naar screenshots van het spel. Zodat iemand die het wil zien kan kijken. Maar ik weet niet of het mag?
offtopic:
(zijn screenshots net zo (il)legaal als de info van iemand die het spel aan het spelen is?)
HuggyB schreef op 21 oktober 2004 @ 15:53:
[...]

Ik wil het heel graag. Maar dat is niet het punt eigenlijk... Die Dan Houser (volgens mij) van Rockstar heeft een keer verteld dat er Imapct Animation in het spel zat. Nu werd deze term naar "ragdoll" vertaald, maar niemand weet of dat het daadwerkelijk is.

Man, ik ben echt zo benieuwd!
Ik heb gelezen dat er geen ragdolls in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

HuggyB schreef op 21 oktober 2004 @ 15:06:

Zit geen Ragdoll Physics in, mannetjes stuiteren nog steeds over je auto heen (of staan er zelfs op terwijl je 120km/h rijdt).

Ik moet ook zeggen dat na GTA:VC alleen nog maar op de Xbox gespeeld te hebben dit jaar GTA:SA grafisch toch wel een beetje tegenvalt op de PS2. Zeker wanneer je op een motor zit en heel hard gaat wordt alles superblurry en verdwijnen er een hoop details aan de zijkant van de weg om de speed maar een beetje hoog te houden. Verder ook zeer jaggy en soms flink framerate drops.

Het is te hopen dat een volgende GTA op de PS3 uit komt want de PS2 trekt het gewoon niet meer. En nee, ben geen Xbox fanboi, ik constateer alleen maar een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Je kan iig pool spelen met 2 spelers, in een cafe. Er zijn veel interactieve spel-elementen zoals arcade-kasten, en consoles, en pooltafels.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijven die screens O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik het intro filmpje van Vice City leuker vond (geript van ps2 versie voor een testje). Meer kan ik er niet over zeggen, ik wacht namelijk ook op de PC versie van het spel. Brrr .. medio 2005 pas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Waarom in godsnaam PS2? :'( Waarom niet meteen PC ik word echt pissed alsk die screens zie :>
Me wanna play @ friend die wel Ps2 heeft O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
CyberDoX schreef op 22 oktober 2004 @ 15:52:
[...]

Nice :)

maar, ik zie van die, zeg maar strepen ofzo op het scherm, ligt dat aan je TV of camera oid? Of is dat altijd zo :P

Ik heb wel een playstation 2, maar nog nooit een spel daarop gespeeld lol
Dat komt volgens mij door straling van de tv :) heb ik ok wel eens gehad toen ik foto probeerde te nemen van me tv :).

Maar verder nog een week!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er al reviews van mensen die het volledige spel al gespeeld hebben?
ik vraag me af of het wel of niet de moeite waard is om een ps2 voor te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

BioHazard schreef op 22 oktober 2004 @ 16:07:
Waarom in godsnaam PS2? :'( Waarom niet meteen PC ik word echt pissed alsk die screens zie :>
Me wanna play @ friend die wel Ps2 heeft O-)
Omdat er op de PC geen reet meer te verdienen is aan dit soort titels door al dat gecopier. Je zal dus alleen maar meer console exclusives gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
keldon schreef op 22 oktober 2004 @ 17:01:
[...]

Omdat er op de PC geen reet meer te verdienen is aan dit soort titels door al dat gecopier. Je zal dus alleen maar meer console exclusives gaan krijgen.
err no. dat komt door de deal van sony met rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 22:56
Idd dat kopieer gezeur heeft er niks mee te maken. Sobiso als alle spellen uit zouden komen op ps2, zou het brand/kopieer verloop net zo snel gaan als op pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat691
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08-2022
Hoe kan je in breken in huisen ?
Ik heb al een bestel auto geprobeerd (zo'n hooge) maar ik kon niet mer r3 iets aan zetten...

Of wordt het me vanzelf uitgelegd na een aantal missies ?

Honda viertakt, often imitated, never duplicated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

SCIxX schreef op 22 oktober 2004 @ 18:09:
Idd dat kopieer gezeur heeft er niks mee te maken. Sobiso als alle spellen uit zouden komen op ps2, zou het brand/kopieer verloop net zo snel gaan als op pc.
err no. dat komt door de deal van sony met rockstar.
Dat Sony een deal heeft met Rockstar weet ik ook wel. Maar de vraag was waarom altijd eerst op de PS2 (of Xbox for that matter). En dat heeft wel degelijk met de opbrengsten van console games te maken versus PC. Maar dat is een heel ander onderwerp en hier een tikje offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

keldon schreef op 22 oktober 2004 @ 17:01:
*KUCH* Wat zit ik nu te downen dan :/ :z *KUCH*

BullShit dus B)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als ik die "foto-effecten" even weg denk vind ik het er gewoon goed uitzien. Ietsje mooier dan Vice City lijkt het, maar dat verwachtte ik, ongeveer net als Vice City. Het is nog steeds een PS2 hoor, wat verwacht je dan? GTA was trouwens sowieso nooit een game die bijzonder mooie graphics had. GTA gaat om de gameplay.

Waarom zijn leechers altijd van die huilies? Ik wacht lekker tot de game er gewoon is.
nero355 schreef op 22 oktober 2004 @ 18:29:

BullShit dus B)
Dat is helemaal geen bullshit. Met console-titels valt gewoon veel meer geld te verdienen en uiteindelijk zal zich dit waarschijnlijk gaan uitdrukken in meer exclusieve titels voor consoles. Ik koop zelf bijv. ook zelden een PC-game, omdat ik er op een veel makkelijkere en goedkopere manier aan kan komen. Console-games koop ik daarentegen allemaal in de winkel.
Of mis ik nu de sarcastische ondertoon van je post?

[ Voor 26% gewijzigd door CorteX op 22-10-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

CorteX schreef op 22 oktober 2004 @ 18:32:
Dat is helemaal geen bullshit. Met console-titels valt gewoon veel meer geld te verdienen en uiteindelijk zal zich dit waarschijnlijk gaan uitdrukken in meer exclusieve titels voor consoles. Ik koop zelf bijv. ook zelden een PC-game, omdat ik er op een veel makkelijkere en goedkopere manier aan kan komen. Console-games koop ik daarentegen allemaal in de winkel.
Of mis ik nu de sarcastische ondertoon van je post?
Mjaa ik zeg gewoon dat PS2 Games net zo makkelijk gekopieerd/gedownload worden als PC Games ;)

XBOX Games en zelfs Games voor de Mac !!! worden ook gedownload !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

nero355 schreef op 22 oktober 2004 @ 18:29:
[...]

BullShit dus B)
Zucht, echt opletten doe je niet want dan had je kunnen lezen dat ik hem 2 dagen terug ook al gedownload had. Dat een console titel te downloaden is wil niet zeggen dat de verspreiding net zo makkelijk gaat als bij de PC. Een console moet altijd nog eerst omgebouwd worden.

Er is gewoon voor ontwikkelaars een stuk minder te verdienen op een PC titel en daardoor krijg je steeds meer console-only of console-first releases met achteraf een PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
nero355 schreef op 22 oktober 2004 @ 18:57:
Mjaa ik zeg gewoon dat PS2 Games net zo makkelijk gekopieerd/gedownload worden als PC Games ;)

XBOX Games en zelfs Games voor de Mac !!! worden ook gedownload !!!
Volgens mij mis je nu toch echt een klein detail: je moet je PS2 eerst ombouwen. Dat is geloof ik illegaal en niet makkelijk, dan moet je iemand zoeken die dat voor je kan doen. Hoe dan ook, de drempel om gekopieerde games te spelen op consoles is veel hoger dan voor PC-games.

Edit: Keldon, die bitch. :P

[ Voor 6% gewijzigd door CorteX op 22-10-2004 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die het al gespeeld heeft,wat zijn je bevindingen,leeft het op tot wat je er van verwacht had ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Laatst online: 16:40
CorteX schreef op 22 oktober 2004 @ 19:01:
[...]

Volgens mij mis je nu toch echt een klein detail: je moet je PS2 eerst ombouwen. Dat is geloof ik illegaal en niet makkelijk, dan moet je iemand zoeken die dat voor je kan doen. Hoe dan ook, de drempel om gekopieerde games te spelen op consoles is veel hoger dan voor PC-games.

Edit: Keldon, die bitch. :P
swap-disc (a.k.a. import player) O-)

Maar het spel is erg leuk. Soms is het wel wat traag maar er zitten veel nieuwe dingen in. Kwam ook ergens een icoontje tegen (leek op een rampage icoontje) en daar kreeg ik een bericht over 2 players. Had m'n 2e joypad er niet bij dus kon het niet proberen.
De steden zijn in ieder geval GROOOOT!!! :D

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFly3k schreef op 22 oktober 2004 @ 20:36:
... Soms is het wel wat traag...
Iemand hierboven zei dat ook al. Is het traag met het laden van het spel? Is het traag bij het spelen? (gewoon al tijdens auto rijden enzo) Of merk je er niet zo veel van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:01
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 21:49:
[...]

Iemand hierboven zei dat ook al. Is het traag met het laden van het spel? Is het traag bij het spelen? (gewoon al tijdens auto rijden enzo) Of merk je er niet zo veel van?
Het laden ligt gewoon aan de dvd, GTA SA is zeer gevoelig merk ik :/
Als je een brakke lezer/dvd hebt, krijg je vage/ontbrekende textures.

Ik neem aan dat het wel snor zit met het origineel, die ik ook ga kopen natuurlijk _/-\o_

Ik heb even een irc channel gemaakt voor de owners van GTA:SA Klik hier!

[ Voor 13% gewijzigd door Beerkeeper op 22-10-2004 21:55 ]

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:19
Damn, echt stoer ziet het eruit.
Lullig lijkt me het dat iemand het zo op internet verspreid, maar ik koop hem zoiezo. (Had al een ps2 toen ie net 1week uitwas :P) Goed dat ik al een ps2 heb want nu komt me dat geld echt niet ff uit :9
Kan niet w88 maar volgende week hoop ik hem wel te hebben :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

OK Ik heb iets leuks ontdekt, hoewel het misschien ook een teleurstelling is :

De muziek neemt 3 GB in beslag :o De models enzo zelf echter maar 1,1 GB .... had meer verwacht wat dat betreft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Als je DVD lens vies is dan heeft je PS2 grote problemen met dual layered DVDs. Zeer vervelend.
Ik heb het met Champions of Norrath gehad, maar een DVD lens cleaner kit heeft het voor me opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 23 oktober 2004 @ 01:28:
Als je DVD lens vies is dan heeft je PS2 grote problemen met dual layered DVDs. Zeer vervelend.
Ik heb het met Champions of Norrath gehad, maar een DVD lens cleaner kit heeft het voor me opgelost.
Tis geen dual layer hoor!

Enne het spel loopt hier als een zonnetje dus voor de gene die lopen te melken dat het spel niet lekker loopt ofdat de ps2 het spel zgn niet aankan :Z , koop een knappe chip of een knappe dvd fikker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 01:50:
[...]

Enne het spel loopt hier als een zonnetje dus voor de gene die lopen te melken dat het spel niet lekker loopt ofdat de ps2 het spel zgn niet aankan :Z , koop een knappe chip of een knappe dvd fikker!
Jij gaat me niet vertellen dat jij nog geen happering ofzo gezien heb, sommige stukjes zijn gewoon te zwaar voor de PS2 waardoor die even happert, en het pop up gedoe is ook best wel aanwezig, is niet echt storend ofzo maar toch.

Er word beweerd dat SA wel op een dual layer uitkomt :?, ben benieuwd hoeveel wij dan nu missen van het spel :).

[ Voor 6% gewijzigd door bAdmuTs op 23-10-2004 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Als je het spel hebt gebrand en je hebt geen dual layer dvd brander dan mag je er denk ik wel vanuitgaan dat het ook niet duallayer is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 01:50:
[...]

Alsof de gigantische framedrops wat te maken hebben met m'n modchip of dvd fikker |:(

Enige wat ik me voor zou kunnen stellen is dat het streamen vanaf een originele DVD beter/sneller zou kunnen maar dat verklaart dan nog steeds niet de framedrops wanneer er niets gestreamd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 13:28

BaRF

bijna kerst

te zwaar voor de ps2 > zouden ze dan eindelijk uitgegaan zijn van een pc? _o_ aaaah als ik die screens zie! Ben echt zo benieuwd naar verschillende dingetjes, word er gewoon warm van :P

heeft niemand de mogenlijkheid om te cappen met een pc ofzo? even wat échte schreens?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 23 oktober 2004 @ 07:44:
te zwaar voor de ps2 > zouden ze dan eindelijk uitgegaan zijn van een pc? _o_ aaaah als ik die screens zie! Ben echt zo benieuwd naar verschillende dingetjes, word er gewoon warm van :P

heeft niemand de mogenlijkheid om te cappen met een pc ofzo? even wat échte schreens?
Ik denk niet dat ze zijn uitgegaan van de PC. Want dan zou hij wel eerst op de PC of xbox uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 09:38:
[...]

Ik denk niet dat ze zijn uitgegaan van de PC. Want dan zou hij wel eerst op de PC of xbox uitkomen.
Of misschien wel, en denken ze 'eerst effe uitbrengen op de Ps2, zijn die mensen gelukkig en hebben ze de PS2 toch nog ergens voor gekocht plus dat het geld binnensleept en daarna op de pc'.
Of denk je dat de makers het niet wisten dat het soms schokkerig zou gaan op de PS2...

[ Voor 15% gewijzigd door Paniohitus op 23-10-2004 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoei, ik heb in de winkel ff gevraagd wanneer hij precies uitkomt, woensdag moet hij ongeveer in de winkel liggen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Iemand erop tegen als ik een Start Post ga maken voor het nieuwe gta:sa topic?
Meerdere creaties zou natuurlijk zonde zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Preddie schreef op 23 oktober 2004 @ 11:10:
[...]

Of misschien wel, en denken ze 'eerst effe uitbrengen op de Ps2, zijn die mensen gelukkig en hebben ze de PS2 toch nog ergens voor gekocht plus dat het geld binnensleept en daarna op de pc'.
Of denk je dat de makers het niet wisten dat het soms schokkerig zou gaan op de PS2...
Mja precies. Vette deal met Sony, dan zou ik het ook wel weten :P
En dan daarna nog eens vet innen op PC en Xbox met als extra puntje in allerlei reviews dat de graphics hier echt tot z'n recht komen oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op 23 oktober 2004 @ 03:51:
[...]

Alsof de gigantische framedrops wat te maken hebben met m'n modchip of dvd fikker |:(

Enige wat ik me voor zou kunnen stellen is dat het streamen vanaf een originele DVD beter/sneller zou kunnen maar dat verklaart dan nog steeds niet de framedrops wanneer er niets gestreamd word.
Nogmaals ik heb geen last van haperingen en gigantische framedrops, kijk een foutje is in elk spel wel te vinden maar ik heb er nogmaals nagenoeg geen last van hoor! Dus ik zou toch eens je eigen hardware nakijken, lens/rgb kabel/misschien je media zelf :? Jij mag het zeggen!

Enne dit spel is een image/kopie/clone van het origineel (geen rip dus) dus verwacht geen wonderen als je hem koopt! Het enigste waar je gelijk in had (weet niet zeker of jij dat riep) is dat als je op de moter zit en heel rap gaat je beeld blurry wordt maar dat kun je ook zien als tunnelvision oid want als je loeihard op de weg gaat zie je ook niet alles meer even scherp >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 11:59:
[...]

Nogmaals ik heb geen last van haperingen en gigantische framedrops, kijk een foutje is in elk spel wel te vinden maar ik heb er nogmaals nagenoeg geen last van hoor! Dus ik zou toch eens je eigen hardware nakijken, lens/rgb kabel/misschien je media zelf :? Jij mag het zeggen!

Enne dit spel is een image/kopie/clone van het origineel (geen rip dus) dus verwacht geen wonderen als je hem koopt! Het enigste waar je gelijk in had (weet niet zeker of jij dat riep) is dat als je op de moter zit en heel rap gaat je beeld blurry wordt maar dat kun je ook zien als tunnelvision oid want als je loeihard op de weg gaat zie je ook niet alles meer even scherp >:)
Mja, heb je misschien ook wel gelijk in. Het orgineel zal zowieso altijd wel beter leesbaar zijn denk ik..., lijkt me namelijk best vaag eigenlijk als ze een spel releasen op een console wat eigenlijk te zwaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 13:05

Murphy

(2B||!2B)?

Die gasten die het nu al zitten te spelen zijn geen GTA fans. Als je dat wel bent koop je 'm namelijk gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Murphy schreef op 23 oktober 2004 @ 12:06:
Die gasten die het nu al zitten te spelen zijn geen GTA fans. Als je dat wel bent koop je 'm namelijk gewoon.
yeaaah right :) dat slaat echt werkelijk nergens op :) als ze de middelen hebben dan moeten ze dat toch lekker zelf weten dat maakt ze echt niet minder fan omdat ze hem niet kopen. Ik heb hem zelf wel gepreorderd maar goed dat komt omdat ik voor me ps2 wel alles orgineel koop voor me xbox is het een ander verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Murphy schreef op 23 oktober 2004 @ 12:06:
Dit is echt pure onzin, tot nog toe heb ik nooit een gta gekocht en ik ben toch écht wel een fan van de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
johnnyv.nl schreef op 23 oktober 2004 @ 12:23:
[...]

Dit is echt pure onzin, tot nog toe heb ik nooit een gta gekocht en ik ben toch écht wel een fan van de serie.
Valt over te discussieren :+

Maar alsof een echte gta zo braaf is dat hij netjes wacht tot de game in de winkels ligt...

Als je hem eerder kunt krijgen doe je dat, en als hij eenmaal in de winkel ligt koop je hem.

Sommigen kunnen het geduld opbrengen om dat weekje te wachten (of hebben geen gemodde ps2/dvd fikker oid :P), maar ik kan me heel goed indenken dat het gros liever niet wacht :Y)

Overigens heb ik mijn ps2 een paar weken geleden verkocht onder het motto: ik gebruik dat ding toch niet veel en ik wacht dan wel tot gta op de pc komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 11:27
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 11:44:
offtopic:
Iemand erop tegen als ik een Start Post ga maken voor het nieuwe gta:sa topic?
Meerdere creaties zou natuurlijk zonde zijn :P
Ga je gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

johnnyv.nl schreef op 23 oktober 2004 @ 12:23:
[...]

Is dat niet een tikje extreem lame :? Wel een fan van de serie zijn maar kopen ho maar? Ik heb voor zowel de PS2 als voor de Xbox het GTA3/GTA:VC Double Pack origineel hier liggen, dan ben je een fan van de serie. Jij dus duidelijk niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Ace op 23-10-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle gta versies t/m gta3 legaal :) Vice city dus niet gekocht en SA zal ik ook niet kopen puur omdat dit mijn 'protest' is omdat de pc versie later uitgebracht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 13:35:
Ik heb alle gta versies t/m gta3 legaal :) Vice city dus niet gekocht en SA zal ik ook niet kopen puur omdat dit mijn 'protest' is omdat de pc versie later uitgebracht wordt.
daar zullen ze denk ik gehoor aan geven, 1 persoon die het niet koopt uit protest (buitenom de leechers dan). hier heb je alleen maar je eigen mee als ik het zo bekijk

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat iedereen voor zichzelf wel kan bepalen of hij/zij fan is van een serie games of niet... als je over elkaar gaat oordelen krijg je discussies die nog wel een aantal pagina's vullen... :D

ik wil heeeel graag wat ervaringen lezen over de nieuwe features binnen San Andreas! evt. een website ofzo is ook goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikeltje schreef op 23 oktober 2004 @ 13:50:
[...]

daar zullen ze denk ik gehoor aan geven, 1 persoon die het niet koopt uit protest (buitenom de leechers dan). hier heb je alleen maar je eigen mee als ik het zo bekijk
Nee hoor, bespaart mij geld en het kost rockstar een klant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 13:51:
ik denk dat iedereen voor zichzelf wel kan bepalen of hij/zij fan is van een serie games of niet... als je over elkaar gaat oordelen krijg je discussies die nog wel een aantal pagina's vullen... :D

ik wil heeeel graag wat ervaringen lezen over de nieuwe features binnen San Andreas! evt. een website ofzo is ook goed!
dat gaat helaas niet, dat staat R* niet toe tot de release. na de release is het OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 13:58:
[...]

Nee hoor, bespaart mij geld en het kost rockstar een klant :)
Ben 't totaal met je eens. Heb vanaf GTA2 ook niks meer legaal gekocht van Rockstar Games. Eerst altijd die stink consoles.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Inderdaad. We moeten eigenlijk een poll hierbij maken.

Iemand zin in deel 3 met een poll aan het begin:
"Vind je het vervelend dat GTA SA als eerste op de PS2 uitkomt en een jaar later pas op de PC?"

1. "Nee, want het spel interesseert me niet en ik ga het ook niet kopen"
2. "Nee"
3. "Ja, ik heb geen Playstation"
4. "Ja, ik heb een Playstation maar GTA op de computer is veel leuker"
5. "Ja, vanwege de reden van hierboven, maar ik ga het spel toch kopen op de PS2"

Toch ga ik het kopen op de PS2...
Ik kies optie 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

Extreme stunts op de motor in nieuwe GTA:SA filmpjes

http://www.gamer.nl/nieuws/24102

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:19
Echt stoer spel :D
Kan niet w88 man :s.
Volgens mij ziet het er echt wel veel beter uit dan in Vice city. Die screens zijn nietecht duidelijk vind ik :) Maar de tijd zal het leren :D :)

offtopic:
998ste post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
jaja, ben al druk bezig :P
ik doe die poll er ook wel in

shit, 999..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Zijn er al cheats voor GTA: SA? Ga nou niet zeggen van lame cheater dit is gewoon voor de fun :) En ik cheat niet zodat ik anderen hinder ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fantastisch spel zal zo is screentjes maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:23

Polycom

Poes van goud

Net als bij ieder ander topic: Hou het legaal, hou het ontopic, hou het interessant voor iedereen. Je bent gewaarschuwd
Ik hoop dat je nu genoeg weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Pu_Dy schreef op 23 oktober 2004 @ 15:09:
[...]

Ik hoop dat je nu genoeg weet.
Is dat voor mij bedoeld? :?
Want volgens mij zijn cheats voor SA toch ontopic en legaal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:18
Nu dat sommige san andreas al hebben, hoe zit 't met de 2 player optie?
En hij zou wel op de pc mogen komen :'( ipv 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hadden niks kunnen vinden over de 2 player optie, werd eerder ergens in dit topic gepost.

En er is de kans dat die backcover niet origineel is waarop 1-2 player staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
keldon schreef op 23 oktober 2004 @ 13:31:
[...]

Is dat niet een tikje extreem lame :? Wel een fan van de serie zijn maar kopen ho maar? Ik heb voor zowel de PS2 als voor de Xbox het GTA3/GTA:VC Double Pack origineel hier liggen, dan ben je een fan van de serie. Jij dus duidelijk niet.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/schaaijw/pix/moraal.jpg

Ik ben student en heb niet de cash om alle games die ik speel te kopen. Uit eerdere polls hier is gebleken dat een groot deel van de users de minder-legale variant speelt. Om mij dan direct te gaan flamen is te triest voor woorden imho.

Oh, en gooi gelijk die tig gig aan mp3'tjes dan ook gelijk weg, zelfde verhaal :Z

Laat ze de games eerst maar eens voor een normale prijs aanbieden...

Overigens heb ik voor de consoles altijd gewoon m'n games gekocht, alleen voor de gba niet :P

On-topic: De mediamarkt in Utrecht meldde me dat ze gta:sa waarschijnlijk donderdag konden leveren voor een aanbiedingsprijs :)...

[ Voor 19% gewijzigd door pagani op 23-10-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Haha cool de cheats zijn hetzelfde als in Vice City :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Tijd voor deeltje 2 ?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 16:33:
Ze hadden niks kunnen vinden over de 2 player optie, werd eerder ergens in dit topic gepost.

En er is de kans dat die backcover niet origineel is waarop 1-2 player staat.
er was wel iemand die een 2 player feature had gezien in het spel... in de vorm van een icoon ofzo ergens in het spel :? maar diegene kon het niet uit proberen ivm slechts 1 controller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Je kunt by the way eindelijk over de kop met je motor zonder er af te vliegen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh dus misschien kan je in het spel op sommige plaatsen dingen met zijn 2'en doen (sporten, bank overvallen, gokspelletjes..), maar of je nadat je die icoon heb geselecteerd gewoon heel de tijd met 2 spelers kan doorspelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 14:40:
[...]

offtopic:
jaja, ben al druk bezig :P
ik doe die poll er ook wel in

shit, 999..
zeg, vandaag nog? :+
dan kan deze onderhand dicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Deeltje 3 ;)

Op www.gtasanandreas.net staat ergens een brief van Rockstar waarin staat dat er geen multiplayer optie is.
Maart op dezelfde site staat wel dat er een 2-player mode co-operation mode is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

damn, die filmpjes zijn wel vet :) en die motor ziet er ook wel cool uit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masser120 schreef op 23 oktober 2004 @ 17:20:
[...]

Deeltje 3 ;)

Op www.gtasanandreas.net staat ergens een brief van Rockstar waarin staat dat er geen multiplayer optie is.
Maart op dezelfde site staat wel dat er een 2-player mode co-operation mode is 8)7
Hoezo maf? |:(

offtopic:
Tijd voor deel 3

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

johnnyv.nl schreef op 23 oktober 2004 @ 16:33:
[...]

[afbeelding]

Ik ben student en heb niet de cash om alle games die ik speel te kopen. Uit eerdere polls hier is gebleken dat een groot deel van de users de minder-legale variant speelt. Om mij dan direct te gaan flamen is te triest voor woorden imho.

Oh, en gooi gelijk die tig gig aan mp3'tjes dan ook gelijk weg, zelfde verhaal :Z

Laat ze de games eerst maar eens voor een normale prijs aanbieden...

Overigens heb ik voor de consoles altijd gewoon m'n games gekocht, alleen voor de gba niet :P

On-topic: De mediamarkt in Utrecht meldde me dat ze gta:sa waarschijnlijk donderdag konden leveren voor een aanbiedingsprijs :)...
Waarom is jou flamen te triest voor woorden? Zeggen dat je een fan bent en onderwijl trots verklaren dat je er nog nooit 1 gekocht hebt is te triest voor woorden zul je bedoelen. Pauper noemen jullie dat toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als bij ieder ander topic: Hou het legaal, hou het ontopic, hou het interessant voor iedereen. Je bent gewaarschuwd