The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
weet iemand hoe vroeg de aanbiedingen komen ivb met sinterklaas ?
Sony heeft net zn prijzen verlaagd naar 149 euro voor een PS2, ik denk niet dat de prijzen nog meer zullen zakken voor de release van GTA SA.Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 08:01:
ik ook niet, ben aan het sparen voor de ps2 + spel...
weet iemand hoe vroeg de aanbiedingen komen ivb met sinterklaas ?
Verders is 149 natuurlijk een meer dan schappelijke prijs voor een PS2!!
wijze woorden
maar goed ik heb wel al twee weken van gta VC kunnen genieten, blijft een geweldig spel
Verwijderd
adres: www.rockstargames.com/sanandreas
Voorzichting concluderend kunnen we dus stellen dat een PC-versie van GTA:SA nu bevestigd is door Rockstar. Dus hij gáát komen, alleen weten we nog niet precies wanneer...
Waarom laten ze hem dan niet gelijk uitkomen met de ps2tijn.online schreef op 26 augustus 2004 @ 23:29:
http://www.gamer.nl/nieuws/23391
Voorzichting concluderend kunnen we dus stellen dat een PC-versie van GTA:SA nu bevestigd is door Rockstar. Dus hij gáát komen, alleen weten we nog niet precies wanneer...

Verwijderd
Waar denk je dat Sony Rockstar die grote zak met geld voor geeftdimitio schreef op 26 augustus 2004 @ 23:45:
[...]
Waarom laten ze hem dan niet gelijk uitkomen met de ps2Laat hem gewoon OF niet uitkomen op de pc OF gelijk met de ps2, nu worden de pc-users echt zwaar benadeeld en krijgt iedereen de zenuwen en raakt ongeduldig
Gamer.nl doet haar reputatie wederom eer aan: Omdat één enkele winkel de PC versie al in de voorverkoop heeft staan, is de game confirmed voor februari

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 23:49 ]
Zoiets heet gewoon marketing? Eerst geld bij de PS2-ers halen, en daarna nog eens een flinke duit van de PC-gamers. Anders laten een hoop gamers de PS2-versie wel liggen...dimitio schreef op 26 augustus 2004 @ 23:45:
[...]
Waarom laten ze hem dan niet gelijk uitkomen met de ps2Laat hem gewoon OF niet uitkomen op de pc OF gelijk met de ps2, nu worden de pc-users echt zwaar benadeeld en krijgt iedereen de zenuwen en raakt ongeduldig

Heeft dit nu met SA te maken, of wat? Ik hoor de radio commercials al weer langskomen hierover. Of een K-Chat achtig programma waar Maccer langskomt... Hmm... Ik heb er sit an... In de PC versie dan...
Whaha Epsiolon:DaCoTa schreef op 27 augustus 2004 @ 07:52:
Ik kreeg vandaag een mail van de R* mailing list, met daarin niks anders dan de volgende twee links:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft dit nu met SA te maken, of wat? Ik hoor de radio commercials al weer langskomen hierover. Of een K-Chat achtig programma waar Maccer langskomt... Hmm... Ik heb er sit an... In de PC versie dan...
idd, hier kunnen ze weer slap over lullen op de radio1. The world is 157 years old - FACT!
2. Dinosaurs are a lie that people believe because they are weak - FACT!
3. You are happy, you just don’t know it - FACT!
4. We all come from the same tree - FACT!
5. Everyone is related to everyone else, except for people with red hair - FACT!
6. Sperm does not exist - it is a lie spread by biology teachers - along with everything else you have ever been told - FACT!
7. Men are supposed to lie with nine new partners a week. Women are supposed to lie with six, except for in July, when they must lie with five men a day - FACT!
8. Aliens exist and are present on earth. If you have a birth mark, you may be descended from Kraff, the famous Emperor of the 4th Paradigm - FACT!
9. Trees talk, but only some people hear them - FACT!
10. People who believe in something live much longer than aetheists, and they have eternal life thrown in for good measure - FACT!
11. If you believe this and turn you hands and wallet over to EPSILONISM, you’ll live a happy life. Otherwise you are doomed - FACT!
12. KIFFLOM - HAPPINESS IS YOURS! KIFFLOM!
btw, het heeft zéker met SA te maken, kijk maar bij de 'testimonials'
[ Voor 4% gewijzigd door BaRF op 27-08-2004 08:08 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Maar toen ik een tijdje geleden GTA 3 uit de budget bakken haalde, vond ik die toch wel mooi ik kocht toen ook Vice City, die was wel wat duurder maar was toch nog weer vele malen beter dan GTA 3 in Liberty City
en nu ik lees wat er in san Andreas komt lijkt me die ook wel mooi.
Leuk is dat heVerwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 09:12:
GTA 1 en 2 boeiden mij totaal niet.
Maar toen ik een tijdje geleden GTA 3 uit de budget bakken haalde, vond ik die toch wel mooi ik kocht toen ook Vice City, die was wel wat duurder maar was toch nog weer vele malen beter dan GTA 3 in Liberty City
en nu ik lees wat er in san Andreas komt lijkt me die ook wel mooi.
Ik ben verslaafd geraakt sinds Vice City en vanaf het eerste moment dat ik dit spel speelde, was ik er niet vanaf te slaan...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Die testimonials zijn ook lachen.BaRF schreef op 27 augustus 2004 @ 08:03:
[...]
Whaha Epsiolon:
[...]
idd, hier kunnen ze weer slap over lullen op de radio
btw, het heeft zéker met SA te maken, kijk maar bij de 'testimonials'
At first, I was nervous about giving up my identity and sleeping with all of those men, but I really enjoy it now."
- Mary Fortune, Liberty City
HOEEEER.
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
[ Voor 4% gewijzigd door DeRCT13 op 27-08-2004 11:50 ]
Als die hamburgers in SA kan krijgen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Daar gaat mijn eetlust ^^"Our Burgers are 100% organic, with only the choicest cuts of face,
genital, and spinal column to make a truly tasty and nutritous burger."
valt dat niet onder multiplayer, dat er niet inzit.Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 12:36:
Wat ik me alleen nog afvraag is:
Kan je op de PS2 met z'n tweeen spelen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Mulholland - Headquarters
Rodeo (near hospital)
Glen Park (near humane society)
Dillimore (near morgue)
humane society, morgue
ps. ze zeggen dat er oude bekende terug komen...
In 1988, Jim Vance left the streets of Vice City after the death of his lifelong brother Lance.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 13:50 ]
Verwijderd
Lance Vance is dus dood, en dat wordt vervolgd in dit spel, alleen ben je nu niet Tommy Vercati maar een andere gangster.

* nero355 haate die gast echt.... was een ongewenste konthanger die al zijn missions verpeste
[ Voor 13% gewijzigd door nero355 op 27-08-2004 14:08 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
ik kon om die Lance wel lachuh...nero355 schreef op 27 augustus 2004 @ 14:07:
Hopelijk is die andere Lance niet zo irritant als zijn broer
* nero355 haate die gast echt.... was een ongewenste konthanger die al zijn missions verpeste
Hoezo dat?NHJ BV schreef op 27 augustus 2004 @ 11:18:
Als de PC versie "al" in februari komt, denk ik niet dat R* dat zal zeggen voor de meeste mensen 'm voor de PS2 hebben gekocht, dus ik zou een bevestiging niet voor kerst verwachten.
Ik vind PS2 versie van GTA3 en VC veel lekkerder spelen dan de PC versie, dus zalfs al kwamen ze tegenlijker tijd uit zou ik de PS2 versie halen.
Verwijderd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Overigens vond ik VC echt tien keer leuker en beter dat GTA3; GTA3 was een stuk nietszeggender dan VC.
GTA3 loopt kut bij mij, dus dan maar gewoon de GTALC mod. heheExirion schreef op 27 augustus 2004 @ 16:53:
Ben ik nou echt de enige die de oorspronkelijke GTA3 qua sfeer en muziek enzo leuker vond spelen dan Vice City? Ik hoop dat San Andreas niet in alle opzichten op VC lijkt
Al die filmpjes, hey, kill die en die ff voor me.
En dan liep die gast weg zonder iets te zeggen.
Dat vond k jmmer aan gta3
En nu praat jij character niet alleen, je komst soms ook nog eens zelf kiezen wat je zegt
Nee hoor, hier nog iemand die GTA:LC leuker vond. Maar goed, technisch gezien was Vice City gewoon echt beter. En als je eenmaal een tijdje Vice City hebt gespeeld en daarna weer in Liberty City gaat rondkijken, dan mis je toch al gauw een aantal dingen, zoals het rondracen op motoren enzo.Exirion schreef op 27 augustus 2004 @ 16:53:
Ben ik nou echt de enige die de oorspronkelijke GTA3 qua sfeer en muziek enzo leuker vond spelen dan Vice City? Ik hoop dat San Andreas niet in alle opzichten op VC lijkt
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
de metro had tenminste nog zin, al duurde het een eeuwigheid voordat je die gebruiken kon.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 15:05 ]
Hij had het ook nog over de berg, die echt groot is en echt leuk is om vanaf te crossen met auto/motor/fiets.
Aaargh!! * The Evil Brain wil dit spel nú hebben
Even voor jouw beeldvorming.. Rockstar nodigt een hoop pers steeds uit. Deze zelfde verhalen staan nl. ook in het Playstation blad...The Evil Brain schreef op 28 augustus 2004 @ 16:15:
Vandaag weer een korte preview over SA in de PU: niet veel nieuws, 't ging over het platteland, de screenies dus ook (en kenden we al). Wel had Jeroen het over de Dodo, die een soort radarlijn heeft voor de horizon en een hoogtemeter, en dat deze zelfs makkelijker te besturen zou zijn dan de heli's in VC (en die vond ik echt al makkelijk te besturen). Dus dat belooft watIk hoop alleen wel dat we ook wel heli's krijgen
Hij had het ook nog over de berg, die echt groot is en echt leuk is om vanaf te crossen met auto/motor/fiets.
Aaargh!! * The Evil Brain wil dit spel nú hebben
Extra detail: je hebt 2 minuten nodig om naar de top van die berg te stijgen. Zo groot is ie.
Daarnaast hebben ze al 1 missie kunnen spelen en het ziet er echt bruut uit
Alleen laadtijden als je gebouwen ingaat
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
o ok, tja dat blad heb ik niet. Maar mijn reactie was niet om de PU de hemel in te prijzen hoorBtM909 schreef op 28 augustus 2004 @ 16:26:
[...]
Even voor jouw beeldvorming.. Rockstar nodigt een hoop pers steeds uit. Deze zelfde verhalen staan nl. ook in het Playstation blad...
Verwijderd
*klik*
http://fivestarstuff.com/images/screenshots/screen177.jpg
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 20:10 ]
LOL Hij kan amper fietsenVerwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 20:09:
hier een nieuwe screen, vond hem wel lachwekkend
*klik*
http://fivestarstuff.com/images/screenshots/screen177.jpg
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
tnx already
Verwijderd
hij is degen die rolt, niet die fiets...
zit er weer pracht van spel uit...
ik ga er zeker opwachten
gta-sanandreas.pagina.nl
Misschien handig om deze ook in de topipcstart te vermelden.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 14:28 ]
Het is en blijft een game he?
Verwijderd
Och maakt niet uitVerwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 14:29:
Ja, maar ik had me reply al helemaal aangepast, want het gaat hier over SA en niet over Vice City/ GTA III.
Wel leuke theorie overigens
Verwijderd
http://gta3.gamigo.de/news.phpVerwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 18:16:
eee, een vraagje : heefd er iemand hier wallpaper material stuff gezien van gta : sa ?
tnx already
Hier staan er een stuk of 10, mooie kwaliteit.
Heb namelijk al bij pcmedia.nl en dynabyte gekeken maar kan hem niet vinden
Vanaf http://www.rockstargames.com/sanandreas/ kom je via Buy Now bij Free Record Shop terecht (http://www.take2games.com...s/buy_tracker.php?shop=13)DeadKnight schreef op 01 september 2004 @ 14:29:
Weet iemand eigenlijk waar ik hem online kan bestellen?
Heb namelijk al bij pcmedia.nl en dynabyte gekeken maar kan hem niet vinden
Verwijderd
Ik vind anders JUIST deze game bij uitstek geschikt om te stelen...Grand Theft Software!Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 16:58:
normaal gebruik ik de digitale snelweg en de brander maar gta sa word zo vet dat ik hem koop
"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein
Freerecordshop vraagt €60,-
En amazone 30 pond (is €45) en zelfs geen verzendkosten
Maar als hij released wordt dan zal hij wel bij de Mediamarkt weer stuk goedkoper zijn dan 60 euro.
Of je bestelt nu bij de FreeRS 3 game en je betaalt er maar 2 heb je ze eigenlijk ook voor 40 euro per stuk. (Je kan pre-orderen met die actie.
RakkerZero dat kan ook bij FRS.
En meestal als ik een game snel wil hebben heb ik geen zin om naar goedkope zaak te zoeken dan wil ik het snel hebben dus maken die maar euro's me eigenlijk ook niet zoveel uit.
Hmm lijk wel FRS fan
[ Voor 33% gewijzigd door Albinoraptor op 01-09-2004 23:28 ]
omdat de FRS gewoon belachelijk hoge prijzen vraagt. En GTA: SA kun je waarschijnlijk veel goedkoper krijgen, als ie hier uitkomt of in het buitenland.Pittie schreef op 01 september 2004 @ 17:46:
Hoe komt het dat er zo'n groot prijsverschil is?
Freerecordshop vraagt €60,-
En amazone 30 pond (is €45) en zelfs geen verzendkosten
dan ga ik em dus ergens anders vandaan halen
Bijvoorbeeld met een IBAN overboeking (internationaal) ofzo.
Kan je dan niet gewoon op de release-datum wachtenW00fer schreef op 03 september 2004 @ 11:48:
Kun je hem online ook ergens zonder creditcard kopen, want die heb ik geen.
Bijvoorbeeld met een IBAN overboeking (internationaal) ofzo.
http://ps2.ign.com/articles/544/544428p1.html
http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/preview_6106693.html

LOL

Ik zei toch dat de Monster Truck leuk wordt

^^ 1 manier om een een boom om te hakken.nero355 schreef op 04 september 2004 @ 16:08:
[afbeelding]
Ik zei toch dat de Monster Truck leuk wordt![]()
301SQN
HuggyB schreef op 05 september 2004 @ 00:34:
Er zit ook een bulldozer in het spel, waarvan je de schuifplaat met de rechterstick kan bewegen. Dat word auto's omgooien
neh... eerder pletten

De screens zeggen mij iig al genoeg, dit is er weer een (net als alle voorgaande delen) die ik moet hebben, desnoods confisqueer ikde PS/2 van m'n zus, maar spelen zal ik hem
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
HIer staat van wel -> http://www.gamer.nl/nieuws/23391RSD1982 schreef op 05 september 2004 @ 15:00:
Als ik t goed begrijp komt dit spel dus eerst op de PS2 uit en daarna op de PC??
Zal ook wel, van LC en VC kwamen ook pc versies na de PS2 versie.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
KAn pics niet bekijken; U bent niet gemachtigt om deze pagina te zien.Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 14:03:
- At the Ru-Haul truckstop, CJ can do timed 18-wheeler cargo missions for some nice cash rewards.
copy en paste http://fivestarstuff.com/images/screenshots/screen181.jpg
- There will be downhill mountain bike races in the game.
copy and paste http://fivestarstuff.com/images/screenshots/screen183.jpg
- Almost every car can have their exhausts, front bumpers, rear bumpers, roofs, spoilers, Wings, wheels, and color customized at the TransFender garage. But, customisation is not cheap. A standard front bumpers costs $970.
copy and paste http://fivestarstuff.com/images/screenshots/screen176.jpg
Verwijderd

- There will be downhill mountain bike races in the game.

- Almost every car can have their exhausts, front bumpers, rear bumpers, roofs, spoilers, Wings, wheels, and color customized at the TransFender garage. But, customisation is not cheap. A standard front bumpers costs $970.

Doe daar bij het feit dat als je bij GTA:VC een dergelijke missie "serie" voltooide je "speciale dingen" kreeg dan lijkt het me best lachen en ook nog nuttig om te doen
Moet je gewoon eerst F6 en dan op enter rammen. Done.Rakkerzero schreef op 05 september 2004 @ 15:21:
[...]
Kan pics niet bekijken; U bent niet gemachtigt om deze pagina te zien.
[ Voor 42% gewijzigd door The Evil Brain op 05-09-2004 22:43 ]
Verwijderd
maar nu weer ontoppic ?
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 08:33 . Reden: foutje ? ]
2 minuten rijden, auto in de prak, en een andere auto jatten
Maar idd wel gaaf dat je ´t eindelijk kan customizen, al is bij mij de gemiddelde levensduur van een auto ong. 2 minuten
Had je al genoeg geld krijg na een missie nog eens $ 10.000 erbij. Echt waardeloos. Ik kocht maar van die idiote voorwerpen uit de toolshop om het geld een beetje op te maken. Wapens hoefde je eigenlijk ook niet te kopen, want die zo vinden. Waar moeten we dan in godsnaam dat geld voor gebruiken. OK een huisje kopen ofzo. maar ja daar heb je niks aan. teminste ik dan. auto's bewaarde ik eigenlijk niet. Ik jatte eigenlijk altijd weer een nieuwe.Schuey schreef op 06 september 2004 @ 12:45:
nu heb je iig iets om je geld aan uit te gevenZe moeten gewoon eens doen dat je geen geld voor schade krijgt bijvoorbeeld. Zodat je vooral in het begin steeds krap bij kas zit. Aangezien je in de vorige delen tonnen en tonnen over had
Maar door die Customize-optie kun je je geld teminste kwijt. EN je hebt een mooie auto om in te gaan patsen in San Andreas (andere negers jaloers maken
Die je vervolgens met een drive-by shooting omleggen... Wordt je wakker in 't ziekenhuis, moet je daarna je pimped car terugstelenRakkerzero schreef op 06 september 2004 @ 13:09:
Maar door die Customize-optie kun je je geld teminste kwijt. EN je hebt een mooie auto om in te gaan patsen in San Andreas (andere negers jaloers maken)
Want om nou een ps2 te kopen voor dit spel..
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Heeft wellicht niks met je reactie te maken maar nu je het zegt, even je auto terug jatten...Die je vervolgens met een drive-by shooting omleggen... Wordt je wakker in 't ziekenhuis, moet je daarna je pimped car terugstelen
Bij GTA (alle versies) raak je je voertuig altijd kwijt als je het uit het oog verliest, behalve als je het ergens achteraf tegen een boom parkeert.
Het zou toch te mooi zijn als de voertuigen waarin je zelf gereden hebt, en die gejat zijn, gewoon de rest van het spel in de stad te vinden zijn?
Gewoon rijdend aan de andere kant van de stad, of bij een of andere bende hangout geparkeerd (of op de schroothoop
Of domino spelen met auto's... een hele weg vol met auto's zetten (net als in gta1) en dan bommetje... leuk effect!.. of met je monstertruck er overheen scheuren.. LOL!Clavius schreef op 06 september 2004 @ 14:18:
[...]
Heeft wellicht niks met je reactie te maken maar nu je het zegt, even je auto terug jatten...
Bij GTA (alle versies) raak je je voertuig altijd kwijt als je het uit het oog verliest, behalve als je het ergens achteraf tegen een boom parkeert.
Het zou toch te mooi zijn als de voertuigen waarin je zelf gereden hebt, en die gejat zijn, gewoon de rest van het spel in de stad te vinden zijn?
Gewoon rijdend aan de andere kant van de stad, of bij een of andere bende hangout geparkeerd (of op de schroothoop)
<hier stond een spuit 11 vraag>
[ Voor 7% gewijzigd door Falcon op 06-09-2004 19:55 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ik hoop dat je auto waar je duizenden dollars aan hebt uitgegeven wel in de stad blijft en niet dat gewoon een nieuwe moet stelen en customizen.
Het is idee, maar het zou wel leuk zijn als je auto gewoon bij de politie staat. In de garage van de technische recherche of zoiets. Dat je dan daar de borg van je auto moet betalen om hem weer terug te krijgen.
Dat leek mij iig een prima oplossing.
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 06-09-2004 15:31 ]
Verwijderd
Dat zou helemaal vet zijn gewoon een opslag plaats bij de politie vol met autos van jou!Rakkerzero schreef op 06 september 2004 @ 15:30:
Het is idee, maar het zou wel leuk zijn als je auto gewoon bij de politie staat. In de garage van de technische recherche of zoiets. Dat je dan daar de borg van je auto moet betalen om hem weer terug te krijgen.
Dat leek mij iig een prima oplossing.
Meestal wordt ik niet opgepakt door de politie word meestal doodgeschoten of rij me auto aan gort zodat ik ook dood ga. Dus dan zullen de autos naar de Sloop moeten
Kan je daar onderdelen kopen voor je auto!
Bij bij aan gort rijden ligt de auto op de sloop. Waar je hem vervolgens zelf met een kraan eruit moet vissen.
Goed plan
Zullen we alvast een afspraak met ze maken
Dit topic is gesloten.