Toon posts:

[PS2/PC] Grand Theft Auto: San Andreas deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.203 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Ik heb genoeg vertrouwens in rockstar dat ze het allemaal perfect weten te balanceren :)

Ik kijk al uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:08
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 15:39:
[...]

Dit lijkt mij ook een minpunt als je houd om veel politie achter je ass aan te hebben dan moet je toch om de zoveel tijd eten kopen om je stamina op pijl te houden.
Zo lang zit de politie meestal niet achter je aan, of je bent dood, of toch even veilig en ontkomen, dus dan snel ff langs mac. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 15:39:
[...]

Dit lijkt mij ook een minpunt als je houd om veel politie achter je ass aan te hebben dan moet je toch om de zoveel tijd eten kopen om je stamina op pijl te houden.
Dan wordt je toch lekker ontiechlijk dik, die auto red het wel :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

En bovendien, sporten, naar de kapper gaan, eten en al die onzin, hoe leuk kan dat nou zijn?
Ik denk dat je het anders moet bekijken. Games worden steeds realistischer en de mogelijk die we in het dagelijks leven hebben worden steeds meer toegepast in de games van tegenwoordig. Over hekken klimmen, door huizen sluipen maar ook eten naar de kapper gaan en een tato zetten.
Ik vindt het persoonlijk geweldig dat dat tegenwoordig allemaal mogelijk is!

[ Voor 13% gewijzigd door Roland op 21-08-2004 16:47 ]

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roland schreef op 21 augustus 2004 @ 16:45:
[...]

Ik denk dat je het anders moet bekijken. Games worden steeds realistischer en de mogelijk die we in het dagelijks leven hebben worden steeds meer toegepast in de games van tegenwoordig. Over hekken klimmen, door huizen sluipen maar ook eten naar de kapper gaan en een tato zetten.
Ik vindt het persoonlijk geweldig dat dat tegenwoordig allemaal mogelijk is!
amen!

ik vind het zoiezo geweldig, dat je echt je eigen persoon kan maken, je eigen stijl !
verder mis ik wel het auto cutomise nog.. het kunne uitkiezen van de kleur als je een auto spuit/velgen/spoilers..

maarja dat is dan iets voor gta4 :Y)

weet er verder iemand of je echt kleding kan kopen ? of heb je weer overal setjes kleding liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijven geweldige spellen heh, zo'n spel als vice city is denk ik wel een van de beste spellen van de afgelopen jaren.

San andreas is naast Half-life 2 HET spel waar ik op zit te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

As well as nitro, some garages let you pick the colour and buy front and rear spoilers for your car.

WOEI !
daaar zat ik op te wachten!

nog wat leuke feiten :

-When overweight, CJ will waddle like a penguin, struggle to breathe when standing still, and throw up his food. His reaction times when fighting will also be slower.

- When CJ talks to someone, there will be various dialogue you can pick from.

- Cars can now get dirty, and will require visits to the Car Wash if you want to keep your vehicle in mint condition. Dirt will appear on and around the wheel wells and impact areas brought on by car accidents, and driving through parks and other sections with overhead filth sources will result in dust forming along your windshield and more.

- The BMX can do stunts such as bunnyhops, wheelies, and endos, as well as 360's and 180's.

- Carjacking will no longer be as easy as grabbing someone out of their vehicle and throwing them out. But, never fear. CJ can "persuade" a pedestrian to leave their car by using attacks varying from punches and kicks, to smashing their face against the dashboard. (Pic here : http://fivestarstuff.com/images/screenshots/screen85.jpg )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 18:54:
As well as nitro, some garages let you pick the colour and buy front and rear spoilers for your car.

WOEI !

nog wat leuke feiten :

Dat gaat dus beteken dat er verschillende missie's/einde's zullen komen, zal de replay ook lekker omhoog gaan :P. Zal het ook mogelijk zijn om verschillende gang's te kiezen net zoals in gta 2 met de yakuza etc?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat staat er niet bij, wat dus eigelijk betekend dat het einde weer het zelvde is.. of was het idd net als in gta2 dat je ruzie kan maken enzo ?

maar dan is het verhaal lijn wel weg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Nu online
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 19:30:
maar dan is het verhaal lijn wel weg ?
Of heel flexibel.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou wel moeten denk ik ja, anders is gta opeens heeel anders..

ik haal de info btw hier vandaan : http://fivestarstuff.com/list.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-10 18:16
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 18:54:

WOEI !
ja lekker, geef je daar veel geld aan uit, neem je 1 bocht verkeerd en ligt je auto in het water ;)
nog wat leuke feiten :

-When overweight, CJ will waddle like a penguin, struggle to breathe when standing still, and throw up his food. His reaction times when fighting will also be slower.

- Cars can now get dirty, and will require visits to the Car Wash if you want to keep your vehicle in mint condition. Dirt will appear on and around the wheel wells and impact areas brought on by car accidents, and driving through parks and other sections with overhead filth sources will result in dust forming along your windshield and more.
lekker boeiend. Dan pak je toch een nieuwe auto :P

[ Voor 19% gewijzigd door The Evil Brain op 22-08-2004 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
http://www.gtagaming.com/...dreas/screenshots/jet.jpg

kan je nou een een vliegtuig kapen of hoe zit dat eigenlijk? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:09
Volgens mij wel, bekijk de trailer maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
HuggyB schreef op 22 augustus 2004 @ 22:01:
[...]

Volgens mij wel, bekijk de trailer maar eens.
jah die heb ik al gezien. en zo te zien kan je veel hoger vliegen dan in vice city :). of lijkt dat alleen zo. wat denken jullie?

[ Voor 9% gewijzigd door dreester op 22-08-2004 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu kan je een geweldige grote afstanden afleggen. dus een plane kan van pas komen. :9
ik denk dat het niet een boeing is, maar een klein prive-vliegtuigje. misschien 2x zo groot dan de dodo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
mjah, niet echt goed te zien nog :) Ik neem trouwens aan dat je met 'kapen' gewoon erin gaan zitten bedoelt, en niet echt tijdens de vlucht het toestel kapen? ;)

Verder: op de officiële site staat nu een kaart van Los Santos, maar echt groot vind ik het nog niet, want volgens mij haalt Los Santos bij lange na niet de grootte van Vice City. Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/maps/lossantosmap.jpg
Je ziet namelijk ook al 'City Limits' erop staan, dus de bovenste helft van de kaart is al platteland dat niet tot één van de steden behoort. Daarnaast is helemaal bovenaan ook een City Limit te zien, daar zal de volgende stad wel beginnen dus. En de derde stad is denk ik links, aangezien daar ook nog land ligt.

Rechtsboven trouwens ligt 'Hanky Panky Point', daar is ook een screenie van waarbij je over een hele stad uitkijkt. Maar omdat daarop ook een weg te zien is, die op deze kaart aan de noordzijde van dit Point ligt, kijk je dus op die screenie níet uit over Los Santos, maar over een andere stad :)

O ja, het is ook wel duidelijk hoe voorkomen gaat worden dat je naar het volgende eiland gaat 8)7 Wéér met kapotte bruggen :P Nou ja, dat is iig wel de makkelijkste en geloofwaardigste manier :)

Voor zover mijn bevindingen :P

Sorry trouwens voor het vernueken van de layout, maar voor 100 pixels mag dat toch wel? :*

[ Voor 15% gewijzigd door The Evil Brain op 22-08-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
Rockstar beloofde geen laadtijden tussendoor, ben benieuwd wat je dan krijgt als je Los Santos uitijdt en het plattelandland op rijdt. Framedrops? Beetje laadtijd Maakt me eigenlijk niet uit, zolang het maar bugvrij is en enigszins de kwaliteit van VC evenaart :D

De grote van Los Santos valt toch wel mee, dat vliegveld is ongeveer 1/6 van de stad zelf, als dat vliegveld even groot is als dat in VC is Los Santos wel een stuk kleiner (in Vc was het 1 op 12 ongeveer), maar nog steeds groot zat, en dan krijg je het platteland en nog 2 andere steden erbij cadeau :P

[ Voor 38% gewijzigd door Midnightimpact op 22-08-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 09:58:
[...]

Het is duidelijk dat je niet weet waar je het over hebt.

GTA:SA speelt zich af in het begin vd jaren 90 en dan vooral de gang/ghetto scene.
In die periode was er nauwelijks sprake van de "bling-bling" cultuur die jij noemt, in ieder geval niet zoals je nu op MTV etc. ziet (P. Diddy, Nelly etc. etc.) waar ik ook van kots.
In die tijd was er net een nieuw fenomeen geboren, namelijk Gangsta Rap. Dat was heel anders dan die Pimp/bling-bling crap van vandaag.
Gangsta rap beschreef het harde leven in de ghetto (waar GTA:SA dus over gaat) en die pimp shit van vandaag gaat over zoveel mogelijk Hummers/Mercedessen in je garage hebben, een harem van vrouwen hebben etc. etc.

[afbeelding]
Fijn dat jij dat al weet terwijl er behalve screenshosts nog vrijwel niets is vrijgegeven over het spel :)

edit ter verduideliking:
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het zo is als jij beschrijft, terwijl 50 cent wel de soundtrack doet (deels dan natuurlijk).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 23:00:
[...]

Fijn dat jij dat al weet terwijl er behalve screenshosts nog vrijwel niets is vrijgegeven over het spel :)
Als hij gelijk heeft ben ik wel blij :D Misschien weten we meer als de tracklists voor de radiostations bekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:25

Dentheman

Zie signature

Whahoo, deze game wordt helemaal toppie, ik hoop dat je niet met een 2wielaangedreven auto door het land kan rijden als het bv geregend heeft, dat je dan een motor of 4x4 oid moet hebben, dat zou ook wel tof zijn >:)

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Denman89 schreef op 22 augustus 2004 @ 23:03:
Whahoo, deze game wordt helemaal toppie, ik hoop dat je niet met een 2wielaangedreven auto door het land kan rijden als het bv geregend heeft, dat je dan een motor of 4x4 oid moet hebben, dat zou ook wel tof zijn >:)
Zou er niet op rekenen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denman89 schreef op 22 augustus 2004 @ 23:03:
dat zat in mindere mate ook in Vice City, op het strand kon je alleen goed rijden met 4x4's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is gewoon verbaazend hoe mooi ze dat spel kunne maaken
terwel het zo groot is :P:P:P.
en alleen maar grooter maaken en er niks op inleveren.

Het is zelf drukker op straat dan in vice city.

Komt zeker door die dvd met dubbele laag waardoor het spe niet hoeft te laaden alleen als je een huis in gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-10 23:24
Heb eens wat screens gemaakt van de 107Mb grote trailer. :)
http://members.home.nl/al...GTA%20SC/Movie%20Screens/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-10 10:31

BaRF

bijna kerst

jezus die freeways enzo :D

btw, het lijkt er op dat de trick die je met bmx en motoren kunt doen wéér geen flips bevatten he? :/ In VC probeerde ik altijd net zo lang voor- of achterover te hangen tot ik een flip zou moeten maken, maar dan val je altijd vanje bike :(

[ Voor 83% gewijzigd door BaRF op 23-08-2004 07:35 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wisten jullie trouwens al dat er nu ook honden in GTA:SA zitten?

Check deze screenshot maar eens, links van het dansende mannetje.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/albinoraptor/GTA%20SC/Movie%20Screens/GTATrailer5.jpg

Misschien deze keer ook politiehonden, of een hond als huisdier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

edit ter verduideliking:
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het zo is als jij beschrijft, terwijl 50 cent wel de soundtrack doet (deels dan natuurlijk).
[...]

edit ter verduideliking:
Het is een feit dat de game zich afspeelt in het begin vd jaren 90.
Verder is 50 Cent niet de enige rapper die waarschijnlijk een soundtrack in SA heeft.
NWA zal er waarschijnlijk 2 hebben en dat is de rapgroep die Gangsta Rap heeft groot heeft gemaakt (F**k tha police en 100 miles 'n runnin'), ik zou zeggen download deze 2 nummers en luister er maar eens naar, heeft geen ene reet met bling-bling/pimp te maken.

Verder zullen er nog veel meer artiesten/songs uit de jaren 90 aanwezig zijn, duzz..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je die 107 mb grote trailer downloaden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:53
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 08:11:
[...]

Waar kun je die 107 mb grote trailer downloaden??
http://www.rockstargames.com/sanandreas/

Movies => Quicktime Large, zelfde als Mediaplayer resolutie, maar dan groter in quicktime reso :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 08:02:

[afbeelding]

Had ik ook gelezen maar bij het zien van dat stukje beeld voor beeld, denk ik toch dat het gewoon een persoon is die op het strand ligt. :)

Is volgens mij een vrouw die in deze positie ligt:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/albinoraptor/GTA%20SC/Movie%20Screens/NoDog.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 08:08:
[...]

[...]

Het is een feit dat de game zich afspeelt in het begin vd jaren 90.
Verder is 50 Cent niet de enige rapper die waarschijnlijk een soundtrack in SA heeft.
NWA zal er waarschijnlijk 2 hebben en dat is de rapgroep die Gangsta Rap heeft groot heeft gemaakt (F**k tha police en 100 miles 'n runnin'), ik zou zeggen download deze 2 nummers en luister er maar eens naar, heeft geen ene reet met bling-bling/pimp te maken.

Verder zullen er nog veel meer artiesten/songs uit de jaren 90 aanwezig zijn, duzz..
Zeg ik dan dat 50 cent in z'n eentje de hele soundtrack maakt? De hele discografie van die kerel is nog niet eens genoeg om 2 radiostations te vullen.
Het is verder een feit dat 50 cent niet uit het begin van de jaren 90 komt.

Stuk van de lyric van "Fuck that Police":
And when I'm finished, it's gonna be a bloodbath
Of cops, dyin in LA
Nee, dat is fijn.
Dat dit precies is wat je in GTA doet is heel wat anders, om met Lange Frans te spreken: "Het is ziek dat je een misdaad begaat en er vervolgens over rapt".
Hierbij nogmaals het verzoek deze stelling hard te maken of m terug te nemen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
*zucht*, waarom moet die 'ik vind niggah-sfeer wel/niet leuk' de hele tijd terugkomen in dit topic? Het voegt niets toe (alle argumenten hebben we nou wel gehad) en als je het sfeertje niet leuk vind, dan koop je het spel niet of gooi je gewoon andere muziek erin. En als je het wél leuk vind, ook goed, maar dat hoeven we ook niet de hele tijd te horen :P

natuurlijk mogen jullie wel discussieren over het sfeertje, maar elke keer dezelfde argumenten aanvoeren wordt op den duur ook vermoeiend. En je bereikt er toch niks mee, want Jan blijft het sfeertje niet leuk vinden en barbatruuk wel. Dus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 08:02:

[afbeelding]

Hopelijk huisdier, neem ik em overal mee naartoe, drive by's , vliegtuig ritjes, autoritjes, fitness, enz ;) lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Evil Brain schreef op 23 augustus 2004 @ 14:00:
*zucht*, waarom moet die 'ik vind niggah-sfeer wel/niet leuk' de hele tijd terugkomen in dit topic? Het voegt niets toe (alle argumenten hebben we nou wel gehad) en als je het sfeertje niet leuk vind, dan koop je het spel niet of gooi je gewoon andere muziek erin. En als je het wél leuk vind, ook goed, maar dat hoeven we ook niet de hele tijd te horen :P

natuurlijk mogen jullie wel discussieren over het sfeertje, maar elke keer dezelfde argumenten aanvoeren wordt op den duur ook vermoeiend. En je bereikt er toch niks mee, want Jan blijft het sfeertje niet leuk vinden en barbatruuk wel. Dus... :)
Idd je hebt gelijk, het heeft geen zin om te blijven discussieren.

Jan, kerel, als je de setting niet leuk vindt of wat dan maar ook dan speel je het spel gewoon niet.
Als je de setting wel leuk vindt of je kan door die ghetto/niggaz heen kijken dan beleef je denk ik een vd beste games allertijden.

Maakt niet uit welke keuze je maakt, no hard feelings anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 13:53:

Stuk van de lyric van "Fuck tha Police":

[...]

Nee, dat is fijn.
Dat dit precies is wat je in GTA doet is heel wat anders, om met Lange Frans te spreken: "Het is ziek dat je een misdaad begaat en er vervolgens over rapt".
Het zijn gewoon meesterlijke texten, dat is nou Gangsta Rap, het leven in de ghetto 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

BaRF schreef op 23 augustus 2004 @ 07:29:
jezus die freeways enzo :D

btw, het lijkt er op dat de trick die je met bmx en motoren kunt doen wéér geen flips bevatten he? :/ In VC probeerde ik altijd net zo lang voor- of achterover te hangen tot ik een flip zou moeten maken, maar dan val je altijd vanje bike :(
Je kan wel flips maken :).
Check: http://ampt.kicks-ass.net...%20To%20Stunt%20video.mpg (rightclick->Save as...)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10 23:23
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/albinoraptor/GTA%20SC/Movie%20Screens/GTATrailer5.jpg

Zie ik daar niet twee 4-weel-scooters (of hoe heten die dingen)? :7 ^^
Zou vet zijn als die er echt in zitten, lekker over het strand crossen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 16:55
Quads :) Ja, ziet er kewl uit !

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 16:24
quads ;)

edit: te laat :9

[ Voor 57% gewijzigd door Joss op 23-08-2004 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op 23 augustus 2004 @ 09:23:
[...]

Had ik ook gelezen maar bij het zien van dat stukje beeld voor beeld, denk ik toch dat het gewoon een persoon is die op het strand ligt. :)

Is volgens mij een vrouw die in deze positie ligt:
[afbeelding]
Nee hoor :P
Het is echt een hond 8)
Hier is het bewijs, een ingezoomd stukje fragment van de trailer:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stevenl/doganim.gif

Volgens mij kun je zelfs een halsband zien.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Ik zie de "Whats up dogg" grapjes al komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleasure
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Is het al bekend wanneer hij voor de pc komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:13

BioHazard

*\o/*

Mmmm honden.. Zou het echt? :)
Ik hoop niet dat je ze daarin kan vermoorden, vind ik zielig voor de hondjes O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
pleasure schreef op 23 augustus 2004 @ 18:59:
Is het al bekend wanneer hij voor de pc komt?
PC versie is nog niet aangekondigd (toch?). Maar gezien vice city hoop ik zo rond mei/juni :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:21

Zerora

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 14:52:
[...]

Hopelijk huisdier, neem ik em overal mee naartoe, drive by's , vliegtuig ritjes, autoritjes, fitness, enz ;) lol
Zou idd leuk zijn.

Fikkie, Pak die agent bijt in zijn billen!!!! :):):)
Fikkie, ren die crimineel achterna en blijf blaffen zodat ik je kan vinden!!!
klinkt cool.
BioHazard schreef op 23 augustus 2004 @ 19:03:
Mmmm honden.. Zou het echt? :)
Ik hoop niet dat je ze daarin kan vermoorden, vind ik zielig voor de hondjes O+
Gaat de dierenbescherming zich met rockstar bemoeien........

[ Voor 28% gewijzigd door Zerora op 23-08-2004 19:08 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whehe dan mogen er ook wel katten in komen :P en als een hond een kat ziet dat die hond die kat dan wil grijpen en zo zijn baasje over de grond sleurt :+

details details maar wie weet wat rockstar doet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 17:56:
[...]

Het is echt een hond 8)

[afbeelding]

Wat jij wilt, ik ben er van overtuigt dat het een liggend iemand is.

Zal straks eens proberen liggend mannetje van zelfde hoek te vinden en er over te leggen.

P.S. Ik zeg niet dat er geen honden in kunnen zitten maar dat is er geen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 19:16:
whehe dan mogen er ook wel katten in komen :P en als een hond een kat ziet dat die hond die kat dan wil grijpen en zo zijn baasje over de grond sleurt :+

details details maar wie weet wat rockstar doet :D
En ratten, muizen, vogels, vlinders en en....
Doe er maar gelijk een dierentuin in het spel.
(missie: Alle dieren zijn onsnapt. Jij moet alle dieren terug zien te brengen naar de dierentuin. Je krijgt een vrachtauto en verdovingsgun mee. :) :) )

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-10 10:31

BaRF

bijna kerst

Zerora schreef op 23 augustus 2004 @ 19:39:
[...]

(missie: Alle dieren zijn onsnapt. Jij moet alle dieren terug zien te brengen naar de dierentuin. Je krijgt een vrachtauto en verdovingsgun kettingzaag mee. :) :) )
ohnee, te veel manhunt gespeeld :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

BaRF schreef op 23 augustus 2004 @ 19:42:
[...]

ohnee, te veel manhunt gespeeld :+
Hoe weet jij dat????? :)

.......Nee, ik heb geen manhunt gespeeld. Moet ik nog maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Zerora schreef op 23 augustus 2004 @ 19:39:
[...]

(missie: Alle dieren zijn onsnapt. Jij moet alle dieren terug zien te brengen naar de dierentuin. Je krijgt een vrachtauto en verdovingsgun mee. :) :) )
Ja, dan ga je maar Zootycoon spelen ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 17:56:
[...]

Het is echt een hond 8)

[afbeelding]

Heb even de 100MB high-res trailer bekeken, en met Media Player Classic ingezoomd. De silhouette van de hondenkop verdwijnt en je zult zien dat het gewoon een rond hoofd if. Het is gewoon een meid die op haar kont zit en op haar ellebogen/armen steunt, om van de zon te genieten. Net als die knakker links op het strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:10
HuggyB schreef op 23 augustus 2004 @ 20:12:
[...]

Heb even de 100MB high-res trailer bekeken, en met Media Player Classic ingezoomd. De silhouette van de hondenkop verdwijnt en je zult zien dat het gewoon een rond hoofd if. Het is gewoon een meid die op haar kont zit en op haar ellebogen/armen steunt, om van de zon te genieten. Net als die knakker links op het strand.
zelfs met het filmpje van Barbatruuk zie je(als je echt 10 x goed kijkt) dat het echt een vrouw is, tenminste ik zie het wel. ze ligt acherover met haar handen als ondersteuning....

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 23-08-2004 20:32 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, ik zie het ook!

n blondine met r hoofd omhoog gericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
volgens mij heeft ze ook het haar opgestoken, een soort knot ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op 23 augustus 2004 @ 20:43:
volgens mij heeft ze ook het haar opgestoken, een soort knot ofzo..
ja en kup mate c.
weegt 52 kilo
is 1.75 lang
ze heet Colinda
en is op 17 junie jarig dan word ze 22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
En gisteren heeft ze een Boeuf Borguignong gegeten, met een Bordeaux uit 1982 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het filmpje ziet.. aan het einde zie je in die vila een renderings foutje... en als ie aan het poolen is zie je zn stick door zn handen heen

verder is het leuk om e zien als CJ tegen ryder aan het praten is.. dat de achtergrond gewoon een lege vlakte is.. weiland ofzo

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 21:35 . Reden: jc = CJ.. CJ is hoofd caracter.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 21:01:
[...]

ja en kup mate c.
weegt 52 kilo
is 1.75 lang
ze heet Colinda
en is op 17 junie jarig dan word ze 22.
offtopic:
kup = cup mate = maat, en c schrijf je dan altijd nog met hoofdletter, junie = juni en word = wordt B)

ik probeerde alleen een beschrijving te geven zodat het voor iedereen mss meer zichtbaar wordt dat het een vrouw is een GEEN hond 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 23-08-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LuPo schreef op 23 augustus 2004 @ 20:32:
[...]

zelfs met het filmpje van Barbatruuk zie je(als je echt 10 x goed kijkt) dat het echt een vrouw is, tenminste ik zie het wel. ze ligt acherover met haar handen als ondersteuning....
Als je op de officiele site van rockstar met je muis over B-Dup's huis in Ganton gaat hoor je die police officer zeggen "call in the K-9 units". Oftwel, haal de honden!

En waarom heeft rockstar dat nou net gisteren gedeleted ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Er is een verschil tussen het beweren dat er geen honden in GTA zitten en beweren dat dat figuur op strand geen hond is he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Als er honden in zaten hadden ze dat ook wel eerder laten zien denk ik...

Dawg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op 23 augustus 2004 @ 21:47:
[...]

offtopic:
kup = cup mate = maat, en c schrijf je dan altijd nog met hoofdletter, junie = juni en word = wordt B)

ik probeerde alleen een beschrijving te geven zodat het voor iedereen mss meer zichtbaar wordt dat het een vrouw is een GEEN hond 8)7
En niet iedereen is bevoorrecht met een talenknobbel :)
En volgens mij is het ook een vrouw, en geen hond :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 23:35:
[...]

En niet iedereen is bevoorrecht met een talenknobbel :)
En volgens mij is het ook een vrouw, en geen hond :P
ik heb gewoon last van woordblind dat heb ik nouw all 80 duizen keer op het forum laaten wetten en zelfs beweezen met een papiertje van me test die ik heb gedaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
http://www.gtagaming.com/

German magazine PlaythePlaystation may have beaten them to it, but PSM2, an unnofficial PS2 magazine from the UK have released the first English language preview of San Fierro as part of their October 2004 issue, which goes on sale later this month. Included in the article are details about car customisation, confirmation of radio station and place names and the all important mission information about those that take place in the city. The preview includes a couple of new screenshots, but we've decided to put only one on the site for quality reasons.

New/Revised Information

* The Bay Bridge is known as the Garden Bridge in San Fierro.
* Three new missions are discussed. We'll have them on the Missions page soon.
* Four Radio Stations are confirmed. Flash FM, SF-UR, Hit Radio and K-Jah West FM

* Car modification is definitely in, with plenty of parts available to buy at the Transfender Garage:
o Exhausts
o Front & Rear Bumpers
o Wings
o Wheels
o Roof
o Spoiler
* Prices for each part vary, but expect to pay $970 for a standard front bumper upgrade
* Holding the X and Circle buttons will activate the nitro, the only car customisation option which affects performance

* A visit to the Cobra Martial Arts Dojo will provide CJ with the ability to learn new martial arts moves. One word of caution, learning such moves, like the Drop Heel Kick, will overwrite any moves learned at other gyms.
* Creating a combination of techniques like martial arts and streetfighting will be key to success in combat.

* Cesar will appear in San Fierro, and seems to be friendly with CJ. Expect to be stealing cars from places like Otto's Autos with Cesar.

Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/screenshots/trunk.jpg

Zo te zien kan je spul in je trunk meenemen? Gestolen waar lijkt mij... TV's die je uit huizen jat etc. Je kan CJ met een TV slepen in een van de vorige pics. Maar goed... er zijn meerdere plaatjes, maar die staan niet op de site maar in de mag waar deze info vandaan komt.
.... en dat staat bovenaan ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 00:36:
[...]

ik heb gewoon last van woordblind dat heb ik nouw all 80 duizen keer op het forum laaten wetten en zelfs beweezen met een papiertje van me test die ik heb gedaan :S
Zet het dan in je sig, is volgens mij eerder verteld ;) Scheelt weer een hoop vragen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Benotti op 24-08-2004 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees het net..
we zijn wel snel hier... :7

en die spoilers,wings,roofs,rims,uitlaten

dat hoopte ik al de hele tijd..

CUSTOM BABY _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 24 augustus 2004 @ 00:56:
http://www.gtagaming.com/

German magazine PlaythePlaystation may have beaten them to it, but PSM2, an unnofficial PS2 magazine from the UK have released the first English language preview of San Fierro as part of their October 2004 issue, which goes on sale later this month. Included in the article are details about car customisation, confirmation of radio station and place names and the all important mission information about those that take place in the city. The preview includes a couple of new screenshots, but we've decided to put only one on the site for quality reasons.

New/Revised Information

* The Bay Bridge is known as the Garden Bridge in San Fierro.
* Three new missions are discussed. We'll have them on the Missions page soon.
* Four Radio Stations are confirmed. Flash FM, SF-UR, Hit Radio and K-Jah West FM

* Car modification is definitely in, with plenty of parts available to buy at the Transfender Garage:
o Exhausts
o Front & Rear Bumpers
o Wings
o Wheels
o Roof
o Spoiler
* Prices for each part vary, but expect to pay $970 for a standard front bumper upgrade
* Holding the X and Circle buttons will activate the nitro, the only car customisation option which affects performance

* A visit to the Cobra Martial Arts Dojo will provide CJ with the ability to learn new martial arts moves. One word of caution, learning such moves, like the Drop Heel Kick, will overwrite any moves learned at other gyms.
* Creating a combination of techniques like martial arts and streetfighting will be key to success in combat.

* Cesar will appear in San Fierro, and seems to be friendly with CJ. Expect to be stealing cars from places like Otto's Autos with Cesar.

[afbeelding]

Zo te zien kan je spul in je trunk meenemen? Gestolen waar lijkt mij... TV's die je uit huizen jat etc. Je kan CJ met een TV slepen in een van de vorige pics. Maar goed... er zijn meerdere plaatjes, maar die staan niet op de site maar in de mag waar deze info vandaan komt.
.... en dat staat bovenaan ja ;)
Zouw je er ook mensen er in kunnen stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Schumi4ever schreef op 24 augustus 2004 @ 01:18:
[...]

Zet het dan in je sig, is volgens mij eerder verteld ;) Scheelt weer een hoop vragen :)
zoals je ziet heeft hij et onder z'n nick staan(ik weet niet of hij dat net heeft veranderd of dat er al lang stond)...maarja niet iedereen kijkt daar zomaar naar..hierbij m'n excuses aan gemerden2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh man car modyfication wordt echt cool,maar verliezen we dan niet het concept van joyriding sinds het dan niet loont steeds een niewe auto te jatten en we deze steeds moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 11:23:
Oh man car modyfication wordt echt cool,maar verliezen we dan niet het concept van joyriding sinds het dan niet loont steeds een niewe auto te jatten en we deze steeds moeten gebruiken.
Sterker nog: Als je eens een keer wegloopt van je auto en je draait 360 moet je auto ook niet pleitte zijn ;(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 11:23:
Je hebt toch een paar speciale voor in de garage. 8)

Maar idd, moet het niet zo zijn dat je auto opeens verdwijnt, lekker lullig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

J2S

vind ik echt jammer dat er car modification inkomt. en ook met al die andere dingen die je kan veranderen. tis gewoon niet meer zo simpel als eerst. kon je gewoon lekker in de stad rondscheuren zolang je maar wil en als je er dan genoeg van hebt ga je iets anders doen. ik heb niet egt zin om eerst naar een restaurant te gaan om te eten en vervolgens naar de gym om dat er weer vanaf te werken. en ook zie ik egt het nut niet van carmodification. je pompt een shitload aan geld in dat ding en vervolgens ga je scheuren en voordat je bij je garage bent is ie alweer kapot. tenzij je natuurlijk langzaam gaat rijden maar daar is ook totaal niets aan. nouja, hopelijk ben je nergens in het spel verplicht je auto te modden en dan zien we wel hoe erg dat eten en sporten gaat worden. zal denk ik ook wel wat meevallen.

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Ik denk dat het keuze is allemaal. Je zal waarschijnlijk een single player moeten volgen en je unlocked telkens opties ofzo om dan een 'free - game' te starten met verschillende opties aan en uit. Dat lijkt me de simpelste manier om iedereen zijn eigen 'gta' zoals die het wilt te geven. Bij de single player zal wel alles aan staan (verhaallijn) denk ik dan.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
LuPo schreef op 24 augustus 2004 @ 09:54:
[...]

zoals je ziet heeft hij et onder z'n nick staan(ik weet niet of hij dat net heeft veranderd of dat er al lang stond)...maarja niet iedereen kijkt daar zomaar naar..hierbij m'n excuses aan gemerden2 ;)
Ik ben er vrij zeker van dat hij dat net veranderd heeft :) Maar idd, hopelijk zien mensen het ook :P

[ Voor 7% gewijzigd door Benotti op 24-08-2004 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Schumi4ever schreef op 24 augustus 2004 @ 12:48:
[...]

Ik ben er vrij zeker van dat hij dat net veranderd heeft :) Maar idd, hopelijk zien mensen het ook :P
Laat deze discussie aub achterwege. Heb trouwens ooit een topic gezien, waarin ook vanuit GoT werd aangegeven om niet continue andermans spelfouten te verbeteren :)

Dus, back ontopic:

* BtM909 heeft GTA: SA zojuist gepre-ordered :D

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lig al op de deurmat onder me brievenbus te wachten op GTA: SA ik kan niet wachten waarom moeten we nog 2 maanden :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

* BioHazard was rustig aant lezen, toen ie ineens zag dat er CAR MODS INKOMEN!!!!!!

Als de rukkers bij R* deze game NIET op pc releasen dan ... dan.... dan, ga ik huilen :'( . Deze game word echt zo verdomde mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 13:19:
Ik lig al op de deurmat onder me brievenbus te wachten op GTA: SA ik kan niet wachten waarom moeten we nog 2 maanden :( :(
komt de demo ook pas over 2 maanden??? Damn man..ik hoop we iets eerder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op 24 augustus 2004 @ 14:17:
[...]

komt de demo ook pas over 2 maanden??? Damn man..ik hoop we iets eerder :D
Geen idee laten we is contact opnemen met Het playstation 2 blad die weten vast wel of er een demo uit komt! :D

edit: weet alleen ff niet zo snel waar ik het adres van hun kan vinden heb het blad niet bij me!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg jammer dat ze alleen de PS2 versie releasen in october.

Maar goed ik hoop dus dat er een PC versie komt, waarschijnlijk wel en het belangrijkste van allemaal..

MULTIPLAYER!

ik hoop echt dat ze dat er dit keer bij de pc versie doen.

Ik vond het echt zo tof om met andere te spelen in GTA London enzo..

Voor de rest... It looks Awesome! zoals altijd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:36

TommyGun

Stik er maar in!

MP komt er niet. Heeft een paar maanden oid al op http://www.gamer.nl gestaan.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Preddie schreef op 24 augustus 2004 @ 12:32:
Ik denk dat het keuze is allemaal. Je zal waarschijnlijk een single player moeten volgen en je unlocked telkens opties ofzo om dan een 'free - game' te starten met verschillende opties aan en uit. Dat lijkt me de simpelste manier om iedereen zijn eigen 'gta' zoals die het wilt te geven. Bij de single player zal wel alles aan staan (verhaallijn) denk ik dan.
Dat denk ik niet, dat hebben ze namelijk nog nooit in een GTA-game gedaan, en dat haalt ook de hele sfeer weg. Dus ik denk gewoon dat je deze dingen kunt doen, en dat het ergens in een missie wel zal moeten, en dat het dan ook gelijk uitgelegd wordt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakingPro schreef op 24 augustus 2004 @ 15:55:
MP komt er niet. Heeft een paar maanden oid al op http://www.gamer.nl gestaan.
Voor de PC versie bedoel je?

Ik heb er niks over gehoord maar als het zo is wat je zegt vind ik het heel erg jammer en een erg grote minpunt.

GTA in MP is erg leuk om te spelen en ik denk dat bijna alle fans MP willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
In de Power Unlimited stond een interview met de maker van San Andreas, en die zei officieel dat er geen multiplayer inkomt. Dus ook niet in een eventuele pc-versie. Helaas dus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Ik heb gisteren een pre-order gedaan, dus de 22e isdie van mij! :Y)

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Is er OOIT een GTA(3+) demo geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:36

TommyGun

Stik er maar in!

Tune je eigen auto in GTA: San Andreas

http://www.gamer.nl/nieuws/23353

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Dat heb ik al gelezen paar posts hierboven 8) 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Gamer.nl
Je kan de Chinese/Japanse vechtkunst leren door naar de Dojo gym te gaan.
Dit vind ik wel heel cool. Kan je nog op een mooie manier bad guy's stoten geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 24 augustus 2004 @ 16:54:
Is er OOIT een GTA(3+) demo geweest?
nou je het zegt,nee,maar het valt me op dat de laatste tijd van de populaire games geen demos worden gerleased(denk maar aan doom 3,hl2 etc etc )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Hoe wil je een demo maken van gta :?
Ik bedoel, als je van GTA3 een demo had gehad, had je al een kwart van het spel kunnen spelen/ in rondrijden
Of je moet hele lelijke afzettingen neerzetten, maar dat is geen optie volgens mij

[ Voor 23% gewijzigd door Bleet op 24-08-2004 18:35 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blade_V schreef op 24 augustus 2004 @ 18:35:
Ik bedoel, als je van GTA3 een demo had gehad, had je al een kwart van het spel kunnen spelen/ in rondrijden
Of je moet hele lelijke afzettingen neerzetten, maar dat is geen optie volgens mij
en dan heb je nog een special-prog om in de hele stad te komen, net als bij "Midtown Madness 2 demo" :9 .

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Blade_V schreef op 24 augustus 2004 @ 18:35:
Ze hadden bijv. een eilandje kunnen maken met een klein stadje. (lees: dorp met 8 huizen blokken) en een haven ofzo. 5 verschillende auto's. 5 missies. Dan kon je een goede indruk maken op het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

* BtM909 En toen was de site dood :/

Of zullen ze om de zoveel tijd de site updaten :*) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Zerora schreef op 24 augustus 2004 @ 19:17:
[...]

Ze hadden bijv. een eilandje kunnen maken met een klein stadje. (lees: dorp met 8 huizen blokken) en een haven ofzo. 5 verschillende auto's. 5 missies. Dan kon je een goede indruk maken op het spel.
Van GTA 1 hadden ze een demo waarmee je vijf minuten vrij kon spelen. Zoiets kunnen ze natuurlijk nu nog doen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op 25 augustus 2004 @ 20:21:
[...]

Van GTA 1 hadden ze een demo waarmee je vijf minuten vrij kon spelen. Zoiets kunnen ze natuurlijk nu nog doen.
en dan krijg je een demo van 1 a 2 x 600 mb ?

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 22:07:
en dan krijg je een demo van 1 a 2 x 600 mb ?

}:O
Ik zie het probleem niet :? :+

GTA 1 Demo was ook kleiner op de een of andere manier dan het gehele spel dus hoe groot ook het wordt vanzelf wel wat kleiner :)

* nero355 ziet het wel gebeuren, 10 min. genieten van GTA:SA en dan elke keer iets anders doen ....

[ Voor 3% gewijzigd door nero355 op 25-08-2004 23:27 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als bij ieder ander topic: Hou het legaal, hou het ontopic, hou het interessant voor iedereen. Je bent gewaarschuwd