Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Ik zat een beetje Radio te luisteren enzo en toen hoorde ik een of ander vaag nummer van Jay-Z dat min of meer een tijdje uit is en ik de titel van kwijt ben...
Anyway daarin zegt ie : "Hop your ass out that S-Class and lay back in that Maybach" ofzo....
Nou weet ik toevallig als Auto Freak dat je wel heel erg relax achterin een Maybach kan Internetten en andere zooi sinds je aardig wat ruimte hebt, dus leek me dit wel iets voor in een Game :
Ga een Auto binnen (Die in GTA:SA rondgereden wordt door een van je "homies" ) en je keert terug naar Windows waarin je Default Browser wordt gestart, dan ga je even relax internetten en als je het zootje afsluit keer je terug naar de game
Uitbreidingen welkom
[ Voor 11% gewijzigd door nero355 op 12-08-2004 15:46 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
je zaken rustig aan je "personeel" overlaten
Werkt dus niet altijd lekkerVerwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 15:58:
@Nero355, je bedoelt alt-tab? (Als het tenminste fatsoenlijk werkt).
Dank Uthe n man schreef op 12 augustus 2004 @ 17:47:
ik vind wel ultra droog idee.
je zaken rustig aan je "personeel" overlaten
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Scheelt weer de moeite van het afsluiten en weer opstarten van de game.
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Verwijderd
Ik kan iig al niet wachten tot hij komt op PC
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 20:28 ]
daar zal het team van MTA wel voor zorgen... hoop ikFoutTM schreef op 12 augustus 2004 @ 19:14:
Het zou me juist cool lijken, dat als er multiplayer komt (wat dus helaas niet is), je gewoon in iemand's wagen kan stappen en meerijden(ook in single player
)

Dat zegt wel weer wat meer over de features in SA.
Probeer dat minnetje eens weg te halenVerwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 11:43:
Weet iemand ook wat er aan de hand is met http://www.gta-sanandreas.com ?
Ik kan de site nu al een paar dagen niet bereiken..
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Verwijderd
Verwijderd
Lol, nee das dus echt niet de bedoeling.
http://www.gta-sanandreas.com is een vette site met een heel uitgebreid forum over GTA:SA. Ik kan er helaas nog steeds niet op komen
Ik vind die bomen er ook vrij uitzien als een foto.Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 01:13:
is deze niet fake check basketball
Ik vind het juist heerlijk dat er nog spellen gemaakt worden die focusen op SP, in plaats van spellen met een ontwikkelde MP en een halve, veel te korte gerushde SP erbij geplakt. Ik heb niks tegen GTA multiplayer opzich, alleen hoop ik dan wel dat ze bijv. GTA4 geheel online maken en dan apart spellen als GTA:SA maken voor SPVerwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 03:12:
Multiplayer is de toekomst voor GTA. Het wordt eens tijd dat ze dat erin doen. Op de console 2 of 4 player splitscreen zou fun zijn maar de huidige consoles zijn daar te traag voor. Op PC moet dan uiteraard 30+ man samen kunnen spelen. Of zoals een mmorpg waarin duizenden mensen rondlopen en chaos maken. Zo kun je dan ook gangwars doen enzo. Dat wil ik zien ipv deze zelfde gameplay uitmelkerij
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
hoeveel bomen ken jij in het echt die opgebouwd zijn uit kruislings geplaatste sprites?the n man schreef op 13 augustus 2004 @ 12:05:
[...]
Ik vind die bomen er ook vrij uitzien als een foto.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Is er al enig idee welke maand hij uitkomt? Ik kan hem hier in Dublin namelijk wel al registreren.
...Make every cut count, even if it is one frame...
Onderaan:
Grand Theft Auto: San Andreas is due for release on October 22nd. Check out the official trailer later this week, with more first-hand impressions and chats with Rockstar in the coming weeks.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Geen toeval. Ze hebben heel veel sloppenwijken en Los Angeles laten zien. Daar zit helaas een zwarte meerderheid. Als je hebt gekeken naar de "countryside" plaatjes, zul je zien dat jij als CJ de enige neger bentDarkvater schreef op 18 augustus 2004 @ 00:23:
Hmm, Ik vraag me af. Op elke screenie die ik zie, zitten er allemaal zwarte mensen op. Wordt dit een spel met uitsluitend zwarte characters of is het alleen maar stom toeval?
Maar mensen, er zijn weer wat plaatjes uit...

Weg hip-hop cultuur en lang leve de... ehmm, Sanford & Son achtige cultuur.
In ieder geval vind ik het laatste plaatje wel wat weg hebben van wat Nelson Mandela achtige praktijkjes. En dat kan alleen maar goed zijn
Idd vooral bij die laatste screens, die zien er ECHT GTA uitThe Evil Brain schreef op 18 augustus 2004 @ 09:22:
jeej! De GTA-sfeer komt bij elke nieuwe serie screens weer meer naar voren, vind ik
[ Voor 5% gewijzigd door A1ex op 18-08-2004 10:59 ]
Verwijderd
de PCJ-600 oid, twee verschillende American Chopper-achtige motoren, de crossmotor, en het scootertje
Ah, dus de hoofdspeler is een neger? * Darkvater wist dat ook nietHuggyB schreef op 18 augustus 2004 @ 02:10:
Geen toeval. Ze hebben heel veel sloppenwijken en Los Angeles laten zien. Daar zit helaas een zwarte meerderheid. Als je hebt gekeken naar de "countryside" plaatjes, zul je zien dat jij als CJ de enige neger bentIntimiderend.
Maar mensen, er zijn weer wat plaatjes uit...
Ik hoop iig dat het ook snel voor de PC uitkomt, want ik heb er weer zin in!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
* Darkvater heeft dus absolúút niks gelezen over SA?Darkvater schreef op 18 augustus 2004 @ 12:29:
[...]
Ah, dus de hoofdspeler is een neger? * Darkvater wist dat ook niet
Verwijderd
o ja das waar die soort achtige hell's angel achtige bike, de scooter telde ik niet mee. Alleen vind ik 5 nog best wel weinig tegenover de tig van auto's die er rond rijden, zelf vind ik motor rijden leuker dan auto rijden. Hopelijk komen er verschillende soorten en maten pcj-600 etc hoop dat heel echt.The Evil Brain schreef op 18 augustus 2004 @ 11:36:
daar zaten er toch 5 in?
de PCJ-600 oid, twee verschillende American Chopper-achtige motoren, de crossmotor, en het scootertje
En makkelijk voortbewegen in de stad. Wat heb ik dat scootertje vaak gepakt zeg.
En mijn garages stonden er vol mee
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Verwijderd
Als ze er voor zorgen dat je kunt kiezen tussen een blanke OF een ''maatschappelijk rage'' te kiezen, dan denk ik dat er meer mensen deze game gaan halen.
Het boeit me niet dat dit huidige rap cultuurtje bestaat, maar ik kan en wil mezelf er totaal niet mee identificeren. En dan zijn er ook nog veel mensen die simpelweg zwarte haten, ofdat je ermee eens bent of niet, het is zo. ''Haten'' is zowiezo onzin, maar dat is hun keuze, en daarom zullen vele mensen deze game niet meer aanschaffen. En aangezien alles om de centjes gaat in de tijd, vraag ik me af of dat dit wel een wijze stap is van rockstar?!
Ik vindt het in ieder geval erg jammer, omdat ik veel plezier heb beleefd met de vorrige GTA''s, en dit deel zal ik dan ook niet kopen.
Vindt de meerderheid het hier, wel allemaal ''cool'' dat deze game deze richting uitgaat?
Nee, niet echt, helaas. Ik dacht ook altijd dat het voor de PC uit zou komen, maar het wordt natuurlijk weer eerst PS2 en dan lekker lang wachten
Ik vond het ook vreemd dat het nu een rapcultuur is; vroeger was het altijd maffia, etc. wat echt supergaaf was
Verwijderd
Nee paar pagina's terug zei ik ook al zoiets en wat ik vetgedrukt heb dat is waar ik mij het meeste druk om maak. Kan iedereen wel gaan zeggen van dan speel je het toch niet, mja het is GTA he...Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 18:23:
Het blijft dom om enkel voor 1 soort ''cultuur hype'' te kunnen kiezen!
Als ze er voor zorgen dat je kunt kiezen tussen een blanke OF een ''maatschappelijk rage'' te kiezen, dan denk ik dat er meer mensen deze game gaan halen.
Het boeit me niet dat dit huidige rap cultuurtje bestaat, maar ik kan en wil mezelf er totaal niet mee identificeren. En dan zijn er ook nog veel mensen die simpelweg zwarte haten, ofdat je ermee eens bent of niet, het is zo. ''Haten'' is zowiezo onzin, maar dat is hun keuze, en daarom zullen vele mensen deze game niet meer aanschaffen. En aangezien alles om de centjes gaat in de tijd, vraag ik me af of dat dit wel een wijze stap is van rockstar?!
Ik vindt het in ieder geval erg jammer, omdat ik veel plezier heb beleefd met de vorrige GTA''s, en dit deel zal ik dan ook niet kopen.
Vindt de meerderheid het hier, wel allemaal ''cool'' dat deze game deze richting uitgaat?
En veel mensen hebben het er over dat dit maar een deel van het spel is een bepaalde buurt ofzo? Waarom krijgen we dan alleen 'maar' screens te zien van deze buurt?
Verbaast mij verder ook enigzins dat rockstar deze weg zo op gaat (doelgroepen enzo)? Nah ja misschien drijfen ze met die 'cultuur' wel de spot aan in GTA:SA
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 18:23:
Het blijft dom om enkel voor 1 soort ''cultuur hype'' te kunnen kiezen!
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 18:45:
Nee paar pagina's terug zei ik ook al zoiets en wat ik vetgedrukt heb dat is waar ik mij het meeste druk om maak. Kan iedereen wel gaan zeggen van dan speel je het toch niet, mja het is GTA he...
En veel mensen hebben het er over dat dit maar een deel van het spel is een bepaalde buurt ofzo? Waarom krijgen we dan alleen 'maar' screens te zien van deze buurt?
Verbaast mij verder ook enigzins dat rockstar deze weg zo op gaat (doelgroepen enzo)? Nah ja misschien drijfen ze met die 'cultuur' wel de spot aan in GTA:SA
Dan speel je het spel toch lekker niet
Ik kan natuurlijk ook zeggen dat ik blanken haat en de eerste 3 delen niet gekocht heb
Dat zijn leuke opmerkingen waar Rockstar dus echt niks van gaat merken! Hoeveel mensen haten rap, maar waarom staan al die gasten wel in de Amerikaanse Top 10
Ik wil je ook vragen om dit soort loze opmerkingen maar op andere fora te spuien. ...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
- Ik niet van het provocerende cultuurtje houd (heeft niet met kleur te maken), al
waren ze paars van kleur!
Ik zeg niet dat jij het daarom niet koopt, ik zeg dat er een groep is, die het daarom niet koopt. Heeft niet veel met opmerking te maken.BtM909 schreef op 18 augustus 2004 @ 18:53:
[...]
[...]
![]()
![]()
Dan speel je het spel toch lekker niet
Ik kan natuurlijk ook zeggen dat ik blanken haat en de eerste 3 delen niet gekocht hebDus opmerkingen slaan kant noch wal.
Een discussie over het wel of niet bevallen van het cultuurtje, is niet van belang (inhoeverre dat iets van belang is, op de forums
''Ik wil je ook vragen om dit soort loze opmerkingen maar op andere fora te spuien. ...''
Omdat jij het niet ermee eens bent, wil niet zeggen dat het ''loze opmerkingen'' zijn. (kenmerkende reaktie van provocerende cultuur)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 19:04 ]
Spreek dan voor jezelf. Je geeft in je eerste alinea aan dat jij het om een bepaalde reden niet koopt. Kan me niet voorstellen dat een hoop mensen dezelfde redenen hebbenVerwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 19:01:
Het heeft niet allemaal met haten te maken. Als ik bijvoorbeeld naar me zelf kijk dan koop ik de game niet omdat:
- Ik niet van het provocerende cultuurtje houd (heeft niet met kleur te maken), al
waren ze paars van kleur!
[...]
Ik zeg niet dat jij het daarom niet koopt, ik zeg dat er een groep is, die het daarom niet koopt. Heeft niet veel met opmerking te maken.
Een discussie over het wel of niet bevallen van het cultuurtje, is niet van belang (inhoeverre dat iets van belang is, op de forums), maar dat een hoop mensen de nieuwe GTA helaas laten schieten wel! Want de reeks blijft pure fun, maar die gaat voor mij verdwijnen.
Daarnaast zet je in je vorige post een statement neer:
Dat is toch ook niet gebeurd in voorgaande delenAls ze er voor zorgen dat je kunt kiezen tussen een blanke OF een ''maatschappelijk rage'' te kiezen, dan denk ik dat er meer mensen deze game gaan halen.
Wil je een discussie kom dan met een discussiepunt of blijf weg.
De discussie begon namelijk redelijk (het feit dat Rockstar een bepaalde doelgroep gebruikt), maar zwakte helaas weer af...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Verwijderd
hmm ja nu je het zegt, hopelijk wordt alles wat beter modbaar. Een scooter bijv. kreeg je in VC nooit zo snel als die snelle motor (pcj600 ofzo), terwijl je die pcj600 zo ver kon modden dat hij over de hele ocean boulevard kon accelereren en dan nog niet op z'n top zat.BioHazard schreef op 18 augustus 2004 @ 18:35:
Mijn scooter had natuurlijk een dikke uitlaat & liep heel hardLol ben benieuwd of we dit dan weer kunnen doen
Heb je het over de PS2 of over de PCVerwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 19:11:
[...]
hmm ja nu je het zegt, hopelijk wordt alles wat beter modbaar. Een scooter bijv. kreeg je in VC nooit zo snel als die snelle motor (pcj600 ofzo), terwijl je die pcj600 zo ver kon modden dat hij over de hele ocean boulevard kon accelereren en dan nog niet op z'n top zat.
Indien PS2, dan heb ik een stuk gemist
Verwijderd
Verwijderd
Feit is gewoon dat ik die hele cultuur maar niks vind, met alle respect verder en ik vind dat ik dat best mag zeggen zonder dat bepaalde mensen meteen moeten gaan denken dat ik dan direct racistisch (OID) ben
Verwijderd
klinkt misschien overdreven, maar als de pc versie een patch gaat ontvangen waardoor al dat vermoeiende (mijn mening) gedoe verdwijnt in de game, dan koop ik m als nog. Maar dat zal wel niet, want als ik de berichten zo lees en de plaatjes bekijkt, wordt de game erdoor verzopen.
Kunnen we geen handtekening aktie houden?
Ik vindt een voordeel van het mafia sfeertje, dat het niet zo realistisch is, dat het niet opvallend direkt in de straat terug te vinden is.(om het zo maar te zeggen)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 22:22 ]
Verwijderd
Hoewel ik weinig buiten kom, krijg ik het toch niet het idee dat het luisteren naar rapmuziek en het zwaaien met handen iets is wat alleen gekleurde mensen doen.
Grote kans dat je wel vooral die mensen in het spel zal zien, want je hebt met een bepaalde buurt/groep te maken. Net als dat je met Mafia vooral te doen het met Italianen. Maar als je de sfeer in Mafia of The Godfather niet leuk vindt, dan haat je toch ook niet gelijk alle Italianen?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 22:45 ]
Het gaat mij voornamelijk om de volgende passage:Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 22:44:
Niet geheel ontopic, maar toch even iets over iets wat blijkbaar vrij gevoelig ligt. Waarom wordt bij iedere post waarin iemand zegt niet van de rap-cultuur te houden gelijk gedacht wordt aan rassenhaat?
Dat geloof ik niet en dat mag ik toch hier vermeldenHet blijft dom om enkel voor 1 soort ''cultuur hype'' te kunnen kiezen!
Het boeit me niet dat dit huidige rap cultuurtje bestaat, maar ik kan en wil mezelf er totaal niet mee identificeren. En dan zijn er ook nog veel mensen die simpelweg zwarte haten, ofdat je ermee eens bent of niet, het is zo. ''Haten'' is zowiezo onzin, maar dat is hun keuze, en daarom zullen vele mensen deze game niet meer aanschaffen.
Ik wordt wellicht een beetje moe om elke 100 posts maar weer eens te lezen dat het om negers gaat
Kom op man! Gebruik je verstand eensVerwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 19:53:
Ik wil geen rasistische opmerking maken, maar zitten er eigenlijk wel blanken in het spel? Ik heb ze op nog geen enkel screenshot gezien tot nu toe, of ik moet iets gemist hebben.
Je denkt toch zeker niet dat echt de hele game VOL zit met gekleurde mensen! Haha
Als ik jou was zou ik eens een vakantie nemen naar California. Allemaal gekleurde mensen jonge
Verwijderd
pc natuurlijk.BtM909 schreef op 18 augustus 2004 @ 19:12:
[...]
Heb je het over de PS2 of over de PC
Indien PS2, dan heb ik een stuk gemist
Hij's misschien nog niet aangekondigd voor pc maar da's natuurlijk een kwestie van wachten.
Verwijderd
Als je dat niet gelooft vind ik dat best, maar waarom denk je dat er nog zoiets als 'meldpunt discriminatie' en een 'wet gelijke behandeling' bestaan? Omdat iedereen negers zo lievBtM909 schreef op 18 augustus 2004 @ 22:49:
[...]
Dat geloof ik niet en dat mag ik toch hier vermelden
Ik wordt wellicht een beetje moe om elke 100 posts maar weer eens te lezen dat het om negers gaatWellicht dat ik niet zo vaak meer in dit topic moet gaan kijken...
Ik stoor me ook een beetje aan het feit dat op alle screenshots negers staan, niet omdat ik negers haat maar omdat ik de 'bling-bling get-rich-or-die-tryin check-mij-met-m'n-30-hoeren' cultuur walgelijk vind. Rockstar was altijd een bedrijf dat zich niets aantrok van dit soort hypes, en ik vind het jammer dat ze nu toch 'gezwicht' zijn omdat de meerderheid van de doelgroep juist wél geilt op deze cultuur.
Zelf heb ik dus niets tegen negers en ik zal de game dan ook zeker kopen, als je dan toch rascistisch bent dan download je maar een of andere patch waardoor er alleen nog maar blanken rondlopen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 22:59 ]
Maarrr... Om een discussie gaande te houdenVerwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 22:59:
[...]
Als je dat niet gelooft vind ik dat best, maar waarom denk je dat er nog zoiets als 'meldpunt discriminatie' en een 'wet gelijke behandeling' bestaan? Omdat iedereen negers zo lievvindt?
Denk jij dat Rockstar hier een cent minder om gaat verdienen
Verwijderd
Nee, absoluut nietBtM909 schreef op 18 augustus 2004 @ 23:01:
[...]
Maarrr... Om een discussie gaande te houden
Denk jij dat Rockstar hier een cent minder om gaat verdienen
Ik verwacht niet dat de cultuur me zo opgedrongen gaat worden, dat ik ervan over m'n nek ga. Meestal doet Rockstar het zo, dat de fans van deze cultuur het zien als een ode, en de overigen als persiflage
edit:
With stupid hieronder
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 00:06 ]
Idd ik denk dat het gewoon lekker belachelijk word gemaakt. En die hiphop sfeer zal je toch echt niet merken op het platteland en sfeer wordt vooral bepaalt door de muziek, en daar zal zoals ook in vorige games genoeg variatie in zitten.
Het zal mij echt een grote rotzorg zijn hoe de hoofdpersoon er uit ziet en uit welk milieu hij komt. Als ik maar lekker kan rondracen en lekker knallen ben ik allang weer blij.
Daarbij komt dat je 50% van tijd in auto's zit dus hem geheel niet ziet, en andere 45% dat hij loopt/motor zit zie je alleen zijn rug en dus zal je geen last hebben van hoe hij uitziet. (behalve dan dat hij dik of dun is ):P
[ Voor 17% gewijzigd door Albinoraptor op 19-08-2004 00:06 ]
I'm with stupidAlbinoraptor schreef op 19 augustus 2004 @ 00:04:
[...]
Idd ik denk dat het gewoon lekker belachelijk word gemaakt. En die hiphop sfeer zal je toch echt niet merken op het platteland en sfeer wordt vooral bepaalt door de muziek, en daar zal zoals ook in vorige games genoeg variatie in zitten.
Het zal mij echt een grote rotzorg zijn hoe de hoofdpersoon er uit ziet en uit welk milieu hij komt. Als ik maar lekker kan rondracen en lekker knallen ben ik allang weer blij.
Daarbij komt dat je 50% van tijd in auto's zit dus hem geheel niet ziet, en andere 45% dat hij loopt/motor zit zie je alleen zijn rug en dus zal je geen last hebben van hoe hij uitziet. (behalve dan dat hij dik of dun is ):P
Lekker boeiend uit welke milieu hij komt. Maak je toch een hippie van die gast door 'm hippie kleren te laten dragen en 'm in een VW peace busje te laten rijden ofzo. Ik hoop dat ie niet veel later uit komt voor de Xdoos. Ik heb wel een PS2 maar op de xdoos zal ie net iets mooier zijn en net iets beter draaien.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Zijn de meeste negers pooiers, of zijn de meeste pooiers negers?Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 13:42:
Nu vraag ik mij toch af nergens gelezen over dat je neger ook als een pooier kan spelen, meeste negers zijn vaak pooiers ( heb nog nooit van een blanke pooier gehoord). Het zou cool zijn als je zelf geld kan ophalen omdat je toch een pooier bent.
Euh, denk dat je dan toch een beetje een verkeerd vooroordeel hebt of een verkeerde conclusie trektVerwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 13:42:
Nu vraag ik mij toch af nergens gelezen over dat je neger ook als een pooier kan spelen, meeste negers zijn vaak pooiers ( heb nog nooit van een blanke pooier gehoord). Het zou cool zijn als je zelf geld kan ophalen omdat je toch een pooier bent.
Maar heren, zullen we het verder ontopic houden ipv wederom de discussie te beginnen over dit onderwerp?
Verwijderd
/meCrash schreef op 19 augustus 2004 @ 14:06:
[...]
Euh, denk dat je dan toch een beetje een verkeerd vooroordeel hebt of een verkeerde conclusie trektEr zijn namelijk genoeg blanke pooiers
Maar heren, zullen we het verder ontopic houden ipv wederom de discussie te beginnen over dit onderwerp?
Wat was nou je vraag wb de pooiers, of wilde je ons gewoon even mededelen dat de meeste negers pooiers zijn?
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/image.php?image=85
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/image.php?image=86
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/image.php?image=88
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/image.php?image=89
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/image.php?image=90
Bij de vorige plaatjes die ik poste zat ook nog wat informatie die ik was vergeten neer te zetten. Info uit de magazine waar de plaatje vandaan kwamen:
* There are 150 core missions.
* Bay Bridge is called the "Gant" bridge.
* There is a district which is very reminiscent of "Doherty", a place in San Francisco which got hit by an earthquake in 1989.
* There is a hippie festival in San Fierro by the name of "Hushbury & Garcia Joint Festival".
* Weather will be very specific. It can be raining in one place, sunny in another.
* San Fierro will introduce the character Cesar.
* When talking to people, you have a choice of dialogue you can browse through.
* You can install nitro boost on your car, which when activated will speed up your car considerably and present you with a blur effect, similar to the one in NFS: Underground.
* Chinatown is in San Fierro.
* In Chinatown you will encounter the Triads, and you will work for a blind guy by the name of Wu Zi Mu. One of his tasks for you is to rescue fugitives in a container. (connected to human trafficking)
[ Voor 4% gewijzigd door HuggyB op 19-08-2004 23:45 ]
TrailerWe've seen the screenshots, read the reviews and drooled over the rumors - now we're less than a day away from our first look at the game in action.
On the Spot, Gamespot's weekly webcast, noted that a San Andreas trailer will be released this Friday. That's right, folks -- tomorrow!
Chances are that the trailer will pop up on the official website first, followed by a splurge of mirrors (other sites hosting the trailer) showing up all over the net.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
o ja, dat stomme MTV laat het filmpje natuurlijk weer niet in Firefox openen, dus je moet even IE ervoor starten. Maar het is het waard
[ Voor 29% gewijzigd door The Evil Brain op 20-08-2004 09:57 ]
Verwijderd
Het is duidelijk dat je niet weet waar je het over hebt.....
Ik stoor me ook een beetje aan het feit dat op alle screenshots negers staan, niet omdat ik negers haat maar omdat ik de 'bling-bling get-rich-or-die-tryin check-mij-met-m'n-30-hoeren' cultuur walgelijk vind. Rockstar was altijd een bedrijf dat zich niets aantrok van dit soort hypes, en ik vind het jammer dat ze nu toch 'gezwicht' zijn omdat de meerderheid van de doelgroep juist wél geilt op deze cultuur.
....
GTA:SA speelt zich af in het begin vd jaren 90 en dan vooral de gang/ghetto scene.
In die periode was er nauwelijks sprake van de "bling-bling" cultuur die jij noemt, in ieder geval niet zoals je nu op MTV etc. ziet (P. Diddy, Nelly etc. etc.) waar ik ook van kots.
In die tijd was er net een nieuw fenomeen geboren, namelijk Gangsta Rap. Dat was heel anders dan die Pimp/bling-bling crap van vandaag.
Gangsta rap beschreef het harde leven in de ghetto (waar GTA:SA dus over gaat) en die pimp shit van vandaag gaat over zoveel mogelijk Hummers/Mercedessen in je garage hebben, een harem van vrouwen hebben etc. etc.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 10:03 ]
Verwijderd
Werd eens tijd ook. Al die plaatjes waren natuurlijk leuk, maar een filmpie brengt nou net wat extra's!
wijze woorden
Is dit hetzelfde filmpje als hier :Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 10:17:
http://www.bfmaps.nl/~lighteye/GTA_SA/gtaSA.rar 14 MB Xvid met iets minder fellere kleuren
Ik heb namelijk dit probleem :Boss schreef op 20 augustus 2004 @ 09:13:
Trailer is te bekijken op http://www.mtv.com/news/a...0428/20040819/story.jhtml
The Evil Brain schreef op 20 augustus 2004 @ 09:57:
o ja, dat stomme MTV laat het filmpje natuurlijk weer niet in Firefox openen, dus je moet even IE ervoor starten. Maar het is het waard
Als iemand even de naam van het originele bestand post dan kan ik hem met GooGle eruit slopen
Verwijderd
maar oke de naam:
san_andreas_august.wmv
Verwijderd
ja duh
Thnx danVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 16:15:
[...]
ja duhhad hem geript van mtv maar ik vond de kleuren wat te fel en het leek me handig dat je het direct kunt downloaden
LittleTeun ook bedankt
alleen et eten idd,de rest lijken me ingame filmpjes. Jammer dus dat er nog steeds geen gameplay te zien is.Crash schreef op 20 augustus 2004 @ 16:25:
Ik vraag me toch of hoeveel van die dingen uit dat filmpje je zelf ook daadwerkelijk kunt doenDat dansen op het strand, dat poolen in die bar en nog wat dingetjes lijken mij gewoon zo opgezet ter promotie, en niet handelingen die de speler zelf kan uitvoeren.
Verwijderd
Mag daar svp een plaatje bij van Tupac Shakur, de G.O.A.T der rapVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 09:58:
[...]
Het is duidelijk dat je niet weet waar je het over hebt.
GTA:SA speelt zich af in het begin vd jaren 90 en dan vooral de gang/ghetto scene.
In die periode was er nauwelijks sprake van de "bling-bling" cultuur die jij noemt, in ieder geval niet zoals je nu op MTV etc. ziet (P. Diddy, Nelly etc. etc.) waar ik ook van kots.
In die tijd was er net een nieuw fenomeen geboren, namelijk Gangsta Rap. Dat was heel anders dan die Pimp/bling-bling crap van vandaag.
Gangsta rap beschreef het harde leven in de ghetto (waar GTA:SA dus over gaat) en die pimp shit van vandaag gaat over zoveel mogelijk Hummers/Mercedessen in je garage hebben, een harem van vrouwen hebben etc. etc.
[afbeelding]
Ik heb trouwens art gezien van san andreas, waarop look a likes van Tupac, Easy E, en missy eliot te zien zijn.
http://www.streethop.com/...hip-hop_celebrities/3048/
Echt, of niet?
Ik kan niet wachten tot ik dit spel kan spelen, vooral omdat het dit thema heeft
Beter dan ooit tevoren.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 18:35 ]
Nope, kijk trouwens maar naar die movie, zie je trouwens ook Eazy EVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 18:34:
[...]
Mag daar svp een plaatje bij van Tupac Shakur, de G.O.A.T der rap
Verwijderd
Al gezien, daar wist ik het zeker vanBtM909 schreef op 20 augustus 2004 @ 18:36:
[...]
Nope, kijk trouwens maar naar die movie, zie je trouwens ook Eazy E
Maar die concept art is dus fake?
Verwijderd
CJ = Dr. Dre
Ryder = Eazy E
Smoke = Suge Knight
Sweet = Ice Cube
Ik weet niet meer waar dat plaatje was, dus heb ik zelf maar even een nieuwe gemaakt.
Een leuke vergelijking dus.
Dr. Dre, Eazy E en Ice Cube zijn van N.W.A. geweest (MC Ren ook nog).
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 22:22 ]
Verwijderd
Die suge knight lijkt niet echt, die is VEEL groter dan dr dre, ice cube enz, en in de screenshots is dat niet zo. Die gast is echt een reus.Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 19:59:
Die art is waarschijnlijk fake, maar ik heb wel eens een plaatje gezien van 4 characters van San Andreas met daaronder fotos van echte rappers en het leek echt alsof die characters naar die rappers zijn gemodelled (de meeste van N.W.A.)
CJ = Dr. Dre
Ryder = Eazy E
Smoke = Suge Knight
Sweet = Ice Cube
Ik weet niet meer waar dat plaatje was, dus heb ik zelf maar even een nieuwe gemaakt.
Een leuke vergelijking dus.
Dr. Dre, Eazy E en Ice Cube zijn N.W.A. geweest.
[afbeelding]
En daarnaast heeft ie de industrie verneukt, dus hij verdient geen plek erin imo.
Had ik ook, moet je ff Xvid codec downloadenRoland schreef op 20 augustus 2004 @ 20:19:
Filmpje gedownload, maar iedere player crasht als ik hem wil openen...
Verwijderd
Suge Knight is in het echt idd groter, maar in een game hoeft dat natuurlijk niet.Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 21:53:
[...]
Die suge knight lijkt niet echt, die is VEEL groter dan dr dre, ice cube enz, en in de screenshots is dat niet zo. Die gast is echt een reus.
En daarnaast heeft ie de industrie verneukt, dus hij verdient geen plek erin imo.
Zowieso vind ik de gelijkenissen van de N.W.A. leden echt zichtbaar, het zou ook niet echt onlogisch zijn aangezien Eazy E en N.W.A. de gansta rap hebben ontwikkeld.
Verwijderd
Ik ga denk ik ook ff een ps2 aanschaffen, dan kan ik hem ook spelen
oja kijk ook ff op mijn gta fansite
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 06:20 ]
http://www.rockstargames.com/sanandreas/
Flink wat nieuwe screenshots en movies en soundclips .
Voor mensen die te lui zijn hier dei screenshots gemirrored:
http://members.home.nl/al...GTA%20SC/Official%20Site/
Weet helaas niet hoe ik de filmpjes kan rippen van de site.
En ook de high res trailer (640x480):
http://members.home.nl/al...GTASAtrailer1_640x480.wmv
[ Voor 65% gewijzigd door Albinoraptor op 21-08-2004 11:41 ]
Tja die van Vice City was ook zo cool.Crash schreef op 21 augustus 2004 @ 11:41:
Ik moet zeggen dat ik het een hele mooie site vindVooral het rond kunnen klikken in/op die map, en dan de foto's en eigenschappen enzo kunnen bekijken. Toppertje van Rockstar

Hmmm wie moet dit voorstellen.
Goh zou het echt niet weten ..... in ieder geval niet "Biggie"Albinoraptor schreef op 21 augustus 2004 @ 11:42:
[...]
Tja die van Vice City was ook zo cool.
[afbeelding]
Hmmm wie moet dit voorstellen.
Verwijderd
Thanks! Was al eventjes bezig geweest met wat screenshots van de website te halen, maar dit gaat toch wat sneller.Albinoraptor schreef op 21 augustus 2004 @ 11:09:
Voor mensen die te lui zijn hier dei screenshots gemirrored:
http://members.home.nl/al...GTA%20SC/Official%20Site/
Weet helaas niet hoe ik de filmpjes kan rippen van de site.
Ondanks dat ik een erg grote GTA3 en Vice City fan ben kijk ik nog niet echt uit naar San Andreas. Het concept weet me ergens niet echt te overtuigen. Het lijkt allemaal een beetje 'overdone'. En bovendien, sporten, naar de kapper gaan, eten en al die onzin, hoe leuk kan dat nou zijn? Ik moet toegeven dat de trailer en sommige screenshots er toch wel aardig sfeervol uitzien, maar ik twijfel ergens aan het hele idee om het zo grootschalig te maken allemaal. Achja, ik wacht wel af.
Verwijderd
Verwijderd
Dit lijkt mij ook een minpunt als je houd om veel politie achter je ass aan te hebben dan moet je toch om de zoveel tijd eten kopen om je stamina op pijl te houden.Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 14:30:
[...]
En bovendien, sporten, naar de kapper gaan, eten en al die onzin, hoe leuk kan dat nou zijn? Ik moet toegeven dat de trailer en sommige screenshots er toch wel aardig sfeervol uitzien, maar ik twijfel ergens aan het hele idee om het zo grootschalig te maken allemaal. Achja, ik wacht wel af.
Dit topic is gesloten.
![]()