Toon posts:

[PS2/PC] Grand Theft Auto: San Andreas deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.203 views sinds 30-01-2008

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:34
HuggyB schreef op 12 augustus 2004 @ 11:55:
[...]

Mwa... als je een blanke vent van je neger wilt maken zou ik niet gaan voor een OJ Simpson skin. ;) Of bedoelde je Homer Simpson (ook niet helemaal blank die knakker maar goed. :P
Nee, dat was meer als algemeen idee bedoeld ;)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 heeft gisteravond nieuw idee gekregen voor GTA:SA ...... WOEI !!! =>

Ik zat een beetje Radio te luisteren enzo en toen hoorde ik een of ander vaag nummer van Jay-Z dat min of meer een tijdje uit is en ik de titel van kwijt ben...

Anyway daarin zegt ie : "Hop your ass out that S-Class and lay back in that Maybach" ofzo....

Nou weet ik toevallig als Auto Freak dat je wel heel erg relax achterin een Maybach kan Internetten en andere zooi sinds je aardig wat ruimte hebt, dus leek me dit wel iets voor in een Game :

Ga een Auto binnen (Die in GTA:SA rondgereden wordt door een van je "homies" ) en je keert terug naar Windows waarin je Default Browser wordt gestart, dan ga je even relax internetten en als je het zootje afsluit keer je terug naar de game B-)

Uitbreidingen welkom :D
:( Dank je :P

[ Voor 11% gewijzigd door nero355 op 12-08-2004 15:46 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• rattt
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:37

rattt

prrrt

Wat een kut idee 8)

neen!

Verwijderd

@Nero355, je bedoelt alt-tab? (Als het tenminste fatsoenlijk werkt).

• The N Man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:18
ik vind wel ultra droog idee.

je zaken rustig aan je "personeel" overlaten 8)

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 15:58:
@Nero355, je bedoelt alt-tab? (Als het tenminste fatsoenlijk werkt).
Werkt dus niet altijd lekker ;) En als er ooit een MP functie in komt dan kan je dat eventueel zonder LAG doen, omdat de game dan data blijft verzenden en niet op IDLE gaat zeg maar !!!
the n man schreef op 12 augustus 2004 @ 17:47:
ik vind wel ultra droog idee.

je zaken rustig aan je "personeel" overlaten 8)
Dank U 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Ik vind het wel heeel vet :D
Scheelt weer de moeite van het afsluiten en weer opstarten van de game.

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03:08
Het zou me juist cool lijken, dat als er multiplayer komt (wat dus helaas niet is), je gewoon in iemand's wagen kan stappen en meerijden :P (ook in single player :D )

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Verwijderd

Of je kan natuurlijk ook gewoon ALT-TAB gebruiken :p scheelt toch wat moeite :)
Ik kan iig al niet wachten tot hij komt op PC :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 20:28 ]

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-10 13:09
FoutTM schreef op 12 augustus 2004 @ 19:14:
Het zou me juist cool lijken, dat als er multiplayer komt (wat dus helaas niet is), je gewoon in iemand's wagen kan stappen en meerijden :P (ook in single player :D )
daar zal het team van MTA wel voor zorgen... hoop ik :X

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:09
Oh ja, heb nog een leuk nieuw plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/538/538257/grand-theft-auto-san-andreas-20040812114257946.jpg

Dat zegt wel weer wat meer over de features in SA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 11:43:
Weet iemand ook wat er aan de hand is met http://www.gta-sanandreas.com ?
Ik kan de site nu al een paar dagen niet bereiken..
Probeer dat minnetje eens weg te halen ;)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is deze niet fake check basketball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:26
Lijkt er op dat enige wat fake is, is de basketbal zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Multiplayer is de toekomst voor GTA. Het wordt eens tijd dat ze dat erin doen. Op de console 2 of 4 player splitscreen zou fun zijn maar de huidige consoles zijn daar te traag voor. Op PC moet dan uiteraard 30+ man samen kunnen spelen. Of zoals een mmorpg waarin duizenden mensen rondlopen en chaos maken :P. Zo kun je dan ook gangwars doen enzo. Dat wil ik zien ipv deze zelfde gameplay uitmelkerij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberDoX schreef op 13 augustus 2004 @ 00:20:
[...]

Probeer dat minnetje eens weg te halen ;)
Lol, nee das dus echt niet de bedoeling.
http://www.gta-sanandreas.com is een vette site met een heel uitgebreid forum over GTA:SA. Ik kan er helaas nog steeds niet op komen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:18
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 01:13:
is deze niet fake check basketball
Ik vind die bomen er ook vrij uitzien als een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 03:12:
Multiplayer is de toekomst voor GTA. Het wordt eens tijd dat ze dat erin doen. Op de console 2 of 4 player splitscreen zou fun zijn maar de huidige consoles zijn daar te traag voor. Op PC moet dan uiteraard 30+ man samen kunnen spelen. Of zoals een mmorpg waarin duizenden mensen rondlopen en chaos maken :P. Zo kun je dan ook gangwars doen enzo. Dat wil ik zien ipv deze zelfde gameplay uitmelkerij :(
Ik vind het juist heerlijk dat er nog spellen gemaakt worden die focusen op SP, in plaats van spellen met een ontwikkelde MP en een halve, veel te korte gerushde SP erbij geplakt. Ik heb niks tegen GTA multiplayer opzich, alleen hoop ik dan wel dat ze bijv. GTA4 geheel online maken en dan apart spellen als GTA:SA maken voor SP :)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-10 10:31

BaRF

bijna kerst

the n man schreef op 13 augustus 2004 @ 12:05:
[...]

Ik vind die bomen er ook vrij uitzien als een foto.
hoeveel bomen ken jij in het echt die opgebouwd zijn uit kruislings geplaatste sprites? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Ik heb vorige week VC gekocht, en ben er helemaal verslaafd aan. Dus SA zal ik ook zeker aanschaffen!
Is er al enig idee welke maand hij uitkomt? Ik kan hem hier in Dublin namelijk wel al registreren.

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-10 18:16
zucht, kijk voor de grap eens op de officiele site: oktober '04 voor PS2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=56318

Onderaan:
Grand Theft Auto: San Andreas is due for release on October 22nd. Check out the official trailer later this week, with more first-hand impressions and chats with Rockstar in the coming weeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Hmm, Ik vraag me af. Op elke screenie die ik zie, zitten er allemaal zwarte mensen op. Wordt dit een spel met uitsluitend zwarte characters of is het alleen maar stom toeval?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Darkvater schreef op 18 augustus 2004 @ 00:23:
Hmm, Ik vraag me af. Op elke screenie die ik zie, zitten er allemaal zwarte mensen op. Wordt dit een spel met uitsluitend zwarte characters of is het alleen maar stom toeval?
Geen toeval. Ze hebben heel veel sloppenwijken en Los Angeles laten zien. Daar zit helaas een zwarte meerderheid. Als je hebt gekeken naar de "countryside" plaatjes, zul je zien dat jij als CJ de enige neger bent ;) Intimiderend.

Maar mensen, er zijn weer wat plaatjes uit... :D

Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/screenshots/sa6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/screenshots/sa5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/screenshots/sa4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/screenshots/sa3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/screenshots/sa2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/screenshots/sa1.jpg

Weg hip-hop cultuur en lang leve de... ehmm, Sanford & Son achtige cultuur.
In ieder geval vind ik het laatste plaatje wel wat weg hebben van wat Nelson Mandela achtige praktijkjes. En dat kan alleen maar goed zijn ;) Love the hairdo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
De golden gate ziet er indrukwekkend uit, vindt dat de details in ieder geval een stuk meer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
jeej! De GTA-sfeer komt bij elke nieuwe serie screens weer meer naar voren, vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
The Evil Brain schreef op 18 augustus 2004 @ 09:22:
jeej! De GTA-sfeer komt bij elke nieuwe serie screens weer meer naar voren, vind ik :)
Idd vooral bij die laatste screens, die zien er ECHT GTA uit :)

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

juist! die rode gloed ook een beetje weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-10 19:28

b3ta

Hallo

Ik hoop dat de auto's alleen wat harder rijden op de weg, en vooral op de snelweg hoop ik dat ze de snelheid flink omhoog geschroefd hebben zodat je niet telkens rare inhaal manoeveres (hehe whatever) moet maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dan heb ik liever dat ze met een optie komen om je maximum snelheid in te stellen. Dan kan je bijv op de snelweg harder rijden dan in de stad zelf.

[ Voor 5% gewijzigd door A1ex op 18-08-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk komin er in SA ook meer verschillende soorten motors dan in vcl, ik vond het jammer dat er maar 3 motoren in SA zaten ( toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
daar zaten er toch 5 in? :?
de PCJ-600 oid, twee verschillende American Chopper-achtige motoren, de crossmotor, en het scootertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

HuggyB schreef op 18 augustus 2004 @ 02:10:
Geen toeval. Ze hebben heel veel sloppenwijken en Los Angeles laten zien. Daar zit helaas een zwarte meerderheid. Als je hebt gekeken naar de "countryside" plaatjes, zul je zien dat jij als CJ de enige neger bent ;) Intimiderend.

Maar mensen, er zijn weer wat plaatjes uit... :D
Ah, dus de hoofdspeler is een neger? * Darkvater wist dat ook niet :)

Ik hoop iig dat het ook snel voor de PC uitkomt, want ik heb er weer zin in!

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Darkvater schreef op 18 augustus 2004 @ 12:29:
[...]

Ah, dus de hoofdspeler is een neger? * Darkvater wist dat ook niet :)
* Darkvater heeft dus absolúút niks gelezen over SA? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Evil Brain schreef op 18 augustus 2004 @ 11:36:
daar zaten er toch 5 in? :?
de PCJ-600 oid, twee verschillende American Chopper-achtige motoren, de crossmotor, en het scootertje :)
o ja das waar die soort achtige hell's angel achtige bike, de scooter telde ik niet mee. Alleen vind ik 5 nog best wel weinig tegenover de tig van auto's die er rond rijden, zelf vind ik motor rijden leuker dan auto rijden. Hopelijk komen er verschillende soorten en maten pcj-600 etc hoop dat heel echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 22:51
Scooter was wreeeeed. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:52

Zerora

Ik Henk 'm!

En makkelijk voortbewegen in de stad. Wat heb ik dat scootertje vaak gepakt zeg.
En mijn garages stonden er vol mee :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm een hoop screenshots maar ik wil nu wel eens wat "tech" shots zien, bijv. schademodel van de voertuigen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Er schijnt deze week ook eindelijk wat bewegende beelden uit te komen.....laat het nog meer leven natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft dom om enkel voor 1 soort ''cultuur hype'' te kunnen kiezen!
Als ze er voor zorgen dat je kunt kiezen tussen een blanke OF een ''maatschappelijk rage'' te kiezen, dan denk ik dat er meer mensen deze game gaan halen.
Het boeit me niet dat dit huidige rap cultuurtje bestaat, maar ik kan en wil mezelf er totaal niet mee identificeren. En dan zijn er ook nog veel mensen die simpelweg zwarte haten, ofdat je ermee eens bent of niet, het is zo. ''Haten'' is zowiezo onzin, maar dat is hun keuze, en daarom zullen vele mensen deze game niet meer aanschaffen. En aangezien alles om de centjes gaat in de tijd, vraag ik me af of dat dit wel een wijze stap is van rockstar?!
Ik vindt het in ieder geval erg jammer, omdat ik veel plezier heb beleefd met de vorrige GTA''s, en dit deel zal ik dan ook niet kopen.

Vindt de meerderheid het hier, wel allemaal ''cool'' dat deze game deze richting uitgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

BaRF schreef op 18 augustus 2004 @ 12:30:
* Darkvater heeft dus absolúút niks gelezen over SA? :+
Nee, niet echt, helaas. Ik dacht ook altijd dat het voor de PC uit zou komen, maar het wordt natuurlijk weer eerst PS2 en dan lekker lang wachten :(

Ik vond het ook vreemd dat het nu een rapcultuur is; vroeger was het altijd maffia, etc. wat echt supergaaf was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-10 13:37

BioHazard

*\o/*

Mijn scooter had natuurlijk een dikke uitlaat & liep heel hard :*) Lol ben benieuwd of we dit dan weer kunnen doen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 18:23:
Als ze er voor zorgen dat je kunt kiezen tussen een blanke OF een ''maatschappelijk rage'' te kiezen, dan denk ik dat er meer mensen deze game gaan halen.
Het boeit me niet dat dit huidige rap cultuurtje bestaat, maar ik kan en wil mezelf er totaal niet mee identificeren. En dan zijn er ook nog veel mensen die simpelweg zwarte haten, ofdat je ermee eens bent of niet, het is zo. ''Haten'' is zowiezo onzin, maar dat is hun keuze, en daarom zullen vele mensen deze game niet meer aanschaffen. En aangezien alles om de centjes gaat in de tijd, vraag ik me af of dat dit wel een wijze stap is van rockstar?!
Ik vindt het in ieder geval erg jammer, omdat ik veel plezier heb beleefd met de vorrige GTA''s, en dit deel zal ik dan ook niet kopen.

Vindt de meerderheid het hier, wel allemaal ''cool'' dat deze game deze richting uitgaat?
Nee paar pagina's terug zei ik ook al zoiets en wat ik vetgedrukt heb dat is waar ik mij het meeste druk om maak. Kan iedereen wel gaan zeggen van dan speel je het toch niet, mja het is GTA he...

En veel mensen hebben het er over dat dit maar een deel van het spel is een bepaalde buurt ofzo? Waarom krijgen we dan alleen 'maar' screens te zien van deze buurt?

Verbaast mij verder ook enigzins dat rockstar deze weg zo op gaat (doelgroepen enzo)? Nah ja misschien drijfen ze met die 'cultuur' wel de spot aan in GTA:SA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 18:23:
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 18:45:
Nee paar pagina's terug zei ik ook al zoiets en wat ik vetgedrukt heb dat is waar ik mij het meeste druk om maak. Kan iedereen wel gaan zeggen van dan speel je het toch niet, mja het is GTA he...

En veel mensen hebben het er over dat dit maar een deel van het spel is een bepaalde buurt ofzo? Waarom krijgen we dan alleen 'maar' screens te zien van deze buurt?

Verbaast mij verder ook enigzins dat rockstar deze weg zo op gaat (doelgroepen enzo)? Nah ja misschien drijfen ze met die 'cultuur' wel de spot aan in GTA:SA :P
:/ |:(

Dan speel je het spel toch lekker niet

Ik kan natuurlijk ook zeggen dat ik blanken haat en de eerste 3 delen niet gekocht heb :) Dus opmerkingen slaan kant noch wal. Mafia is wel stoer, maar ik kots van Italianen...

Dat zijn leuke opmerkingen waar Rockstar dus echt niks van gaat merken! Hoeveel mensen haten rap, maar waarom staan al die gasten wel in de Amerikaanse Top 10 :?

Ik wil je ook vragen om dit soort loze opmerkingen maar op andere fora te spuien. ...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft niet allemaal met haten te maken. Als ik bijvoorbeeld naar me zelf kijk dan koop ik de game niet omdat:

- Ik niet van het provocerende cultuurtje houd (heeft niet met kleur te maken), al
waren ze paars van kleur!
BtM909 schreef op 18 augustus 2004 @ 18:53:
[...]

[...]

:/ |:(

Dan speel je het spel toch lekker niet

Ik kan natuurlijk ook zeggen dat ik blanken haat en de eerste 3 delen niet gekocht heb :) Dus opmerkingen slaan kant noch wal.
Ik zeg niet dat jij het daarom niet koopt, ik zeg dat er een groep is, die het daarom niet koopt. Heeft niet veel met opmerking te maken.
Een discussie over het wel of niet bevallen van het cultuurtje, is niet van belang (inhoeverre dat iets van belang is, op de forums :) ), maar dat een hoop mensen de nieuwe GTA helaas laten schieten wel! Want de reeks blijft pure fun, maar die gaat voor mij verdwijnen.

''Ik wil je ook vragen om dit soort loze opmerkingen maar op andere fora te spuien. ...''

Omdat jij het niet ermee eens bent, wil niet zeggen dat het ''loze opmerkingen'' zijn. (kenmerkende reaktie van provocerende cultuur)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 19:01:
Het heeft niet allemaal met haten te maken. Als ik bijvoorbeeld naar me zelf kijk dan koop ik de game niet omdat:

- Ik niet van het provocerende cultuurtje houd (heeft niet met kleur te maken), al
waren ze paars van kleur!

[...]

Ik zeg niet dat jij het daarom niet koopt, ik zeg dat er een groep is, die het daarom niet koopt. Heeft niet veel met opmerking te maken.
Een discussie over het wel of niet bevallen van het cultuurtje, is niet van belang (inhoeverre dat iets van belang is, op de forums :) ), maar dat een hoop mensen de nieuwe GTA helaas laten schieten wel! Want de reeks blijft pure fun, maar die gaat voor mij verdwijnen.
Spreek dan voor jezelf. Je geeft in je eerste alinea aan dat jij het om een bepaalde reden niet koopt. Kan me niet voorstellen dat een hoop mensen dezelfde redenen hebben ;)

Daarnaast zet je in je vorige post een statement neer:
Dat is toch ook niet gebeurd in voorgaande delen :? Op een forum mag je daar best over discussieren, maar ga je niet verschuilen achter het feit dat je het spul niet koopt, al waren de mensen paars. <-- Daar zakt m'n broek dus vanaf.

Wil je een discussie kom dan met een discussiepunt of blijf weg.

De discussie begon namelijk redelijk (het feit dat Rockstar een bepaalde doelgroep gebruikt), maar zwakte helaas weer af...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op 18 augustus 2004 @ 18:35:
Mijn scooter had natuurlijk een dikke uitlaat & liep heel hard :*) Lol ben benieuwd of we dit dan weer kunnen doen :>
hmm ja nu je het zegt, hopelijk wordt alles wat beter modbaar. Een scooter bijv. kreeg je in VC nooit zo snel als die snelle motor (pcj600 ofzo), terwijl je die pcj600 zo ver kon modden dat hij over de hele ocean boulevard kon accelereren en dan nog niet op z'n top zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 19:11:
[...]

hmm ja nu je het zegt, hopelijk wordt alles wat beter modbaar. Een scooter bijv. kreeg je in VC nooit zo snel als die snelle motor (pcj600 ofzo), terwijl je die pcj600 zo ver kon modden dat hij over de hele ocean boulevard kon accelereren en dan nog niet op z'n top zat.
Heb je het over de PS2 of over de PC :?

Indien PS2, dan heb ik een stuk gemist :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil geen rasistische opmerking maken, maar zitten er eigenlijk wel blanken in het spel? Ik heb ze op nog geen enkel screenshot gezien tot nu toe, of ik moet iets gemist hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:01
blanken zullen er heus wel zijn. mag toch aannemen dat ze meer wijken dan alleen ghetto's erin gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb liever paarse mensen met irritant roze stippen ofzo dan die rap cultuur :/ om het dan maar zo krom te vergelijken...

Feit is gewoon dat ik die hele cultuur maar niks vind, met alle respect verder en ik vind dat ik dat best mag zeggen zonder dat bepaalde mensen meteen moeten gaan denken dat ik dan direct racistisch (OID) ben :/ en daar schort het nog weleens aan op diverse fora, mensen blaten het liefst wat lekker veilig is zodat ze mensen achter zich hebben staan zodat ze niet zo snel op hun bek gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt helemaal, als ze op die manier praten hebben ze altijd wel steun! Er zijn dus echt wel meer mensen hier, die twijfels hebben over het ''provocerend cultuurtje'' in de game.
klinkt misschien overdreven, maar als de pc versie een patch gaat ontvangen waardoor al dat vermoeiende (mijn mening) gedoe verdwijnt in de game, dan koop ik m als nog. Maar dat zal wel niet, want als ik de berichten zo lees en de plaatjes bekijkt, wordt de game erdoor verzopen.
Kunnen we geen handtekening aktie houden? ;)
Ik vindt een voordeel van het mafia sfeertje, dat het niet zo realistisch is, dat het niet opvallend direkt in de straat terug te vinden is.(om het zo maar te zeggen)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet geheel ontopic, maar toch even iets over iets wat blijkbaar vrij gevoelig ligt. Waarom wordt bij iedere post waarin iemand zegt niet van de rap-cultuur te houden gelijk gedacht wordt aan rassenhaat?

Hoewel ik weinig buiten kom, krijg ik het toch niet het idee dat het luisteren naar rapmuziek en het zwaaien met handen iets is wat alleen gekleurde mensen doen.

Grote kans dat je wel vooral die mensen in het spel zal zien, want je hebt met een bepaalde buurt/groep te maken. Net als dat je met Mafia vooral te doen het met Italianen. Maar als je de sfeer in Mafia of The Godfather niet leuk vindt, dan haat je toch ook niet gelijk alle Italianen? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 22:51
Alle zwarten die blanken haten konden de 1e 3 delen dan eigenlijk niet kopen, kut zeg. Btw.. het is maar een spel.. :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 22:44:
Niet geheel ontopic, maar toch even iets over iets wat blijkbaar vrij gevoelig ligt. Waarom wordt bij iedere post waarin iemand zegt niet van de rap-cultuur te houden gelijk gedacht wordt aan rassenhaat?
Het gaat mij voornamelijk om de volgende passage:
Het boeit me niet dat dit huidige rap cultuurtje bestaat, maar ik kan en wil mezelf er totaal niet mee identificeren. En dan zijn er ook nog veel mensen die simpelweg zwarte haten, ofdat je ermee eens bent of niet, het is zo. ''Haten'' is zowiezo onzin, maar dat is hun keuze, en daarom zullen vele mensen deze game niet meer aanschaffen.
Dat geloof ik niet en dat mag ik toch hier vermelden :?

Ik wordt wellicht een beetje moe om elke 100 posts maar weer eens te lezen dat het om negers gaat :/ Wellicht dat ik niet zo vaak meer in dit topic moet gaan kijken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 19:53:
Ik wil geen rasistische opmerking maken, maar zitten er eigenlijk wel blanken in het spel? Ik heb ze op nog geen enkel screenshot gezien tot nu toe, of ik moet iets gemist hebben. ;)
Kom op man! Gebruik je verstand eens :P

Je denkt toch zeker niet dat echt de hele game VOL zit met gekleurde mensen! Haha :o

Als ik jou was zou ik eens een vakantie nemen naar California. Allemaal gekleurde mensen jonge :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op 18 augustus 2004 @ 19:12:
[...]

Heb je het over de PS2 of over de PC :?

Indien PS2, dan heb ik een stuk gemist :D
pc natuurlijk.
Hij's misschien nog niet aangekondigd voor pc maar da's natuurlijk een kwestie van wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op 18 augustus 2004 @ 22:49:
[...]

Dat geloof ik niet en dat mag ik toch hier vermelden :?

Ik wordt wellicht een beetje moe om elke 100 posts maar weer eens te lezen dat het om negers gaat :/ Wellicht dat ik niet zo vaak meer in dit topic moet gaan kijken... ;)
Als je dat niet gelooft vind ik dat best, maar waarom denk je dat er nog zoiets als 'meldpunt discriminatie' en een 'wet gelijke behandeling' bestaan? Omdat iedereen negers zo liev :> vindt?
Ik stoor me ook een beetje aan het feit dat op alle screenshots negers staan, niet omdat ik negers haat maar omdat ik de 'bling-bling get-rich-or-die-tryin check-mij-met-m'n-30-hoeren' cultuur walgelijk vind. Rockstar was altijd een bedrijf dat zich niets aantrok van dit soort hypes, en ik vind het jammer dat ze nu toch 'gezwicht' zijn omdat de meerderheid van de doelgroep juist wél geilt op deze cultuur.

Zelf heb ik dus niets tegen negers en ik zal de game dan ook zeker kopen, als je dan toch rascistisch bent dan download je maar een of andere patch waardoor er alleen nog maar blanken rondlopen 8)7 Die komen er toch wel, net zoals er nude patches voor The Sims en RTCW kwamen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 22:59:
[...]

Als je dat niet gelooft vind ik dat best, maar waarom denk je dat er nog zoiets als 'meldpunt discriminatie' en een 'wet gelijke behandeling' bestaan? Omdat iedereen negers zo liev :> vindt?
Maarrr... Om een discussie gaande te houden ;)

Denk jij dat Rockstar hier een cent minder om gaat verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op 18 augustus 2004 @ 23:01:
[...]

Maarrr... Om een discussie gaande te houden ;)

Denk jij dat Rockstar hier een cent minder om gaat verdienen :)
Nee, absoluut niet :)
Ik verwacht niet dat de cultuur me zo opgedrongen gaat worden, dat ik ervan over m'n nek ga. Meestal doet Rockstar het zo, dat de fans van deze cultuur het zien als een ode, en de overigen als persiflage :)

edit:
With stupid hieronder ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 00:06 ]

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-10 23:24
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 23:03:
[...]
de overigen als persiflage :)
Idd ik denk dat het gewoon lekker belachelijk word gemaakt. En die hiphop sfeer zal je toch echt niet merken op het platteland en sfeer wordt vooral bepaalt door de muziek, en daar zal zoals ook in vorige games genoeg variatie in zitten.

Het zal mij echt een grote rotzorg zijn hoe de hoofdpersoon er uit ziet en uit welk milieu hij komt. Als ik maar lekker kan rondracen en lekker knallen ben ik allang weer blij. :P

Daarbij komt dat je 50% van tijd in auto's zit dus hem geheel niet ziet, en andere 45% dat hij loopt/motor zit zie je alleen zijn rug en dus zal je geen last hebben van hoe hij uitziet. (behalve dan dat hij dik of dun is ):P

[ Voor 17% gewijzigd door Albinoraptor op 19-08-2004 00:06 ]

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Albinoraptor schreef op 19 augustus 2004 @ 00:04:
[...]

Idd ik denk dat het gewoon lekker belachelijk word gemaakt. En die hiphop sfeer zal je toch echt niet merken op het platteland en sfeer wordt vooral bepaalt door de muziek, en daar zal zoals ook in vorige games genoeg variatie in zitten.

Het zal mij echt een grote rotzorg zijn hoe de hoofdpersoon er uit ziet en uit welk milieu hij komt. Als ik maar lekker kan rondracen en lekker knallen ben ik allang weer blij. :P

Daarbij komt dat je 50% van tijd in auto's zit dus hem geheel niet ziet, en andere 45% dat hij loopt/motor zit zie je alleen zijn rug en dus zal je geen last hebben van hoe hij uitziet. (behalve dan dat hij dik of dun is ):P
I'm with stupid :) ^

Lekker boeiend uit welke milieu hij komt. Maak je toch een hippie van die gast door 'm hippie kleren te laten dragen en 'm in een VW peace busje te laten rijden ofzo. Ik hoop dat ie niet veel later uit komt voor de Xdoos. Ik heb wel een PS2 maar op de xdoos zal ie net iets mooier zijn en net iets beter draaien.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• HuggyB
En dat is net niet de moeite. :)

Verwijderd

Nu vraag ik mij toch af nergens gelezen over dat je neger ook als een pooier kan spelen, meeste negers zijn vaak pooiers ( heb nog nooit van een blanke pooier gehoord). Het zou cool zijn als je zelf geld kan ophalen omdat je toch een pooier bent.

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 13:42:
Nu vraag ik mij toch af nergens gelezen over dat je neger ook als een pooier kan spelen, meeste negers zijn vaak pooiers ( heb nog nooit van een blanke pooier gehoord). Het zou cool zijn als je zelf geld kan ophalen omdat je toch een pooier bent.
Zijn de meeste negers pooiers, of zijn de meeste pooiers negers? ;)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 19:58
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 13:42:
Euh, denk dat je dan toch een beetje een verkeerd vooroordeel hebt of een verkeerde conclusie trekt ;) Er zijn namelijk genoeg blanke pooiers :P

Maar heren, zullen we het verder ontopic houden ipv wederom de discussie te beginnen over dit onderwerp? :)

Verwijderd

Crash schreef op 19 augustus 2004 @ 14:06:
[...]

Euh, denk dat je dan toch een beetje een verkeerd vooroordeel hebt of een verkeerde conclusie trekt ;) Er zijn namelijk genoeg blanke pooiers :P

Maar heren, zullen we het verder ontopic houden ipv wederom de discussie te beginnen over dit onderwerp? :)
/me
Wat was nou je vraag wb de pooiers, of wilde je ons gewoon even mededelen dat de meeste negers pooiers zijn? :)

• HuggyB
Nieuwe plaatjes, helaas met anti-leech protectie:

http://www.gtasanandreas.net/screenshots/image.php?image=85
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/image.php?image=86
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/image.php?image=88
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/image.php?image=89
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/image.php?image=90

Bij de vorige plaatjes die ik poste zat ook nog wat informatie die ik was vergeten neer te zetten. Info uit de magazine waar de plaatje vandaan kwamen:

* There are 150 core missions.
* Bay Bridge is called the "Gant" bridge.
* There is a district which is very reminiscent of "Doherty", a place in San Francisco which got hit by an earthquake in 1989.
* There is a hippie festival in San Fierro by the name of "Hushbury & Garcia Joint Festival".
* Weather will be very specific. It can be raining in one place, sunny in another.
* San Fierro will introduce the character Cesar.
* When talking to people, you have a choice of dialogue you can browse through.
* You can install nitro boost on your car, which when activated will speed up your car considerably and present you with a blur effect, similar to the one in NFS: Underground.
* Chinatown is in San Fierro.
* In Chinatown you will encounter the Triads, and you will work for a blind guy by the name of Wu Zi Mu. One of his tasks for you is to rescue fugitives in a container. (connected to human trafficking)

[ Voor 4% gewijzigd door HuggyB op 19-08-2004 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Yes!!!!!!!!!!1 Van dezeflde site:
We've seen the screenshots, read the reviews and drooled over the rumors - now we're less than a day away from our first look at the game in action.

On the Spot, Gamespot's weekly webcast, noted that a San Andreas trailer will be released this Friday. That's right, folks -- tomorrow!

Chances are that the trailer will pop up on the official website first, followed by a splurge of mirrors (other sites hosting the trailer) showing up all over the net.
Trailer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 27-10 06:59

Boss

+1 Overgewaardeerd

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Cooooool!! :D Dat vliegtuig zag er echt cool uit, en dat over het hek klimmen helemaal! En niemand hoeft bang te zijn, want de GTA-vibe zit er nog helemaal in (met die cartoony graphics)! :)

o ja, dat stomme MTV laat het filmpje natuurlijk weer niet in Firefox openen, dus je moet even IE ervoor starten. Maar het is het waard ;)

[ Voor 29% gewijzigd door The Evil Brain op 20-08-2004 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....
Ik stoor me ook een beetje aan het feit dat op alle screenshots negers staan, niet omdat ik negers haat maar omdat ik de 'bling-bling get-rich-or-die-tryin check-mij-met-m'n-30-hoeren' cultuur walgelijk vind. Rockstar was altijd een bedrijf dat zich niets aantrok van dit soort hypes, en ik vind het jammer dat ze nu toch 'gezwicht' zijn omdat de meerderheid van de doelgroep juist wél geilt op deze cultuur.
....
Het is duidelijk dat je niet weet waar je het over hebt.

GTA:SA speelt zich af in het begin vd jaren 90 en dan vooral de gang/ghetto scene.
In die periode was er nauwelijks sprake van de "bling-bling" cultuur die jij noemt, in ieder geval niet zoals je nu op MTV etc. ziet (P. Diddy, Nelly etc. etc.) waar ik ook van kots.
In die tijd was er net een nieuw fenomeen geboren, namelijk Gangsta Rap. Dat was heel anders dan die Pimp/bling-bling crap van vandaag.
Gangsta rap beschreef het harde leven in de ghetto (waar GTA:SA dus over gaat) en die pimp shit van vandaag gaat over zoveel mogelijk Hummers/Mercedessen in je garage hebben, een harem van vrouwen hebben etc. etc.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stevenl/ericwright.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.bfmaps.nl/~lighteye/GTA_SA/gtaSA.rar 14 MB Xvid met iets minder fellere kleuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Echt goed man. Je kan zelfs een potje poolen, how's that?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:27
superfilmpie hoor!

Werd eens tijd ook. Al die plaatjes waren natuurlijk leuk, maar een filmpie brengt nou net wat extra's!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Is dit hetzelfde filmpje als hier :
Ik heb namelijk dit probleem :
The Evil Brain schreef op 20 augustus 2004 @ 09:57:
o ja, dat stomme MTV laat het filmpje natuurlijk weer niet in Firefox openen, dus je moet even IE ervoor starten. Maar het is het waard ;)
:)

Als iemand even de naam van het originele bestand post dan kan ik hem met GooGle eruit slopen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem van fileplanet.com vanochtend gehaald toen was het nog lekker rustig op de servers :9
maar oke de naam:
san_andreas_august.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 20 augustus 2004 @ 15:32:
[...]

Is dit hetzelfde filmpje als hier :
ja duh ;) had hem geript van mtv maar ik vond de kleuren wat te fel en het leek me handig dat je het direct kunt downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Ik vraag me toch of hoeveel van die dingen uit dat filmpje je zelf ook daadwerkelijk kunt doen :) Dat dansen op het strand, dat poolen in die bar en nog wat dingetjes lijken mij gewoon zo opgezet ter promotie, en niet handelingen die de speler zelf kan uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 16:15:
[...]

ja duh ;) had hem geript van mtv maar ik vond de kleuren wat te fel en het leek me handig dat je het direct kunt downloaden :P
Thnx dan d:)b

LittleTeun ook bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 19:53
Crash schreef op 20 augustus 2004 @ 16:25:
Ik vraag me toch of hoeveel van die dingen uit dat filmpje je zelf ook daadwerkelijk kunt doen :) Dat dansen op het strand, dat poolen in die bar en nog wat dingetjes lijken mij gewoon zo opgezet ter promotie, en niet handelingen die de speler zelf kan uitvoeren.
alleen et eten idd,de rest lijken me ingame filmpjes. Jammer dus dat er nog steeds geen gameplay te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:26
Lol auto deuren worden weer met zo'n lompe trekbeweging gemaakt, maar voor de rest wel netjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 09:58:
[...]

Het is duidelijk dat je niet weet waar je het over hebt.

GTA:SA speelt zich af in het begin vd jaren 90 en dan vooral de gang/ghetto scene.
In die periode was er nauwelijks sprake van de "bling-bling" cultuur die jij noemt, in ieder geval niet zoals je nu op MTV etc. ziet (P. Diddy, Nelly etc. etc.) waar ik ook van kots.
In die tijd was er net een nieuw fenomeen geboren, namelijk Gangsta Rap. Dat was heel anders dan die Pimp/bling-bling crap van vandaag.
Gangsta rap beschreef het harde leven in de ghetto (waar GTA:SA dus over gaat) en die pimp shit van vandaag gaat over zoveel mogelijk Hummers/Mercedessen in je garage hebben, een harem van vrouwen hebben etc. etc.

[afbeelding]
Mag daar svp een plaatje bij van Tupac Shakur, de G.O.A.T der rap :)

Ik heb trouwens art gezien van san andreas, waarop look a likes van Tupac, Easy E, en missy eliot te zien zijn.

http://www.streethop.com/...hip-hop_celebrities/3048/

Echt, of niet?

Ik kan niet wachten tot ik dit spel kan spelen, vooral omdat het dit thema heeft :)

Beter dan ooit tevoren.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 18:34:
[...]

Mag daar svp een plaatje bij van Tupac Shakur, de G.O.A.T der rap :)
Nope, kijk trouwens maar naar die movie, zie je trouwens ook Eazy E :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op 20 augustus 2004 @ 18:36:
[...]

Nope, kijk trouwens maar naar die movie, zie je trouwens ook Eazy E :P
Al gezien, daar wist ik het zeker van :)

Maar die concept art is dus fake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die art is waarschijnlijk fake, maar ik heb wel eens een plaatje gezien van 4 characters van San Andreas met daaronder fotos van echte rappers en het leek echt alsof die characters naar die rappers zijn gemodelled (de meeste van N.W.A.)

CJ = Dr. Dre
Ryder = Eazy E
Smoke = Suge Knight
Sweet = Ice Cube

Ik weet niet meer waar dat plaatje was, dus heb ik zelf maar even een nieuwe gemaakt.
Een leuke vergelijking dus.

Dr. Dre, Eazy E en Ice Cube zijn van N.W.A. geweest (MC Ren ook nog).

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stevenl/rappers.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Filmpje gedownload, maar iedere player crasht als ik hem wil openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

divx player al geprobeerd? www.divx.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 19:59:
Die art is waarschijnlijk fake, maar ik heb wel eens een plaatje gezien van 4 characters van San Andreas met daaronder fotos van echte rappers en het leek echt alsof die characters naar die rappers zijn gemodelled (de meeste van N.W.A.)

CJ = Dr. Dre
Ryder = Eazy E
Smoke = Suge Knight
Sweet = Ice Cube

Ik weet niet meer waar dat plaatje was, dus heb ik zelf maar even een nieuwe gemaakt.
Een leuke vergelijking dus.

Dr. Dre, Eazy E en Ice Cube zijn N.W.A. geweest.

[afbeelding]
Die suge knight lijkt niet echt, die is VEEL groter dan dr dre, ice cube enz, en in de screenshots is dat niet zo. Die gast is echt een reus.

En daarnaast heeft ie de industrie verneukt, dus hij verdient geen plek erin imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Roland schreef op 20 augustus 2004 @ 20:19:
Filmpje gedownload, maar iedere player crasht als ik hem wil openen...
Had ik ook, moet je ff Xvid codec downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 21:53:
[...]

Die suge knight lijkt niet echt, die is VEEL groter dan dr dre, ice cube enz, en in de screenshots is dat niet zo. Die gast is echt een reus.

En daarnaast heeft ie de industrie verneukt, dus hij verdient geen plek erin imo.
Suge Knight is in het echt idd groter, maar in een game hoeft dat natuurlijk niet.

Zowieso vind ik de gelijkenissen van de N.W.A. leden echt zichtbaar, het zou ook niet echt onlogisch zijn aangezien Eazy E en N.W.A. de gansta rap hebben ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

ik zie dat we tegenwoordig ook over hekken mogen klimmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb net ff filmpje gedownload en ik moet zeggen het ziet er nog niet zo slecht uit voor een ps2 game, maar ik kan niet veel merken van die real-time reflections op tuiten en koplampen.

Ik ga denk ik ook ff een ps2 aanschaffen, dan kan ik hem ook spelen 8)

oja kijk ook ff op mijn gta fansite :*) :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Eindelijk heeft RockStar de officiele site geupdate, en nu is er tenminste wat te beleven. :)
http://www.rockstargames.com/sanandreas/

Flink wat nieuwe screenshots en movies en soundclips . :)

Voor mensen die te lui zijn hier dei screenshots gemirrored:
http://members.home.nl/al...GTA%20SC/Official%20Site/
Weet helaas niet hoe ik de filmpjes kan rippen van de site.

En ook de high res trailer (640x480):
http://members.home.nl/al...GTASAtrailer1_640x480.wmv

[ Voor 65% gewijzigd door Albinoraptor op 21-08-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Ik moet zeggen dat ik het een hele mooie site vind :) Vooral het rond kunnen klikken in/op die map, en dan de foto's en eigenschappen enzo kunnen bekijken. Toppertje van Rockstar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Crash schreef op 21 augustus 2004 @ 11:41:
Ik moet zeggen dat ik het een hele mooie site vind :) Vooral het rond kunnen klikken in/op die map, en dan de foto's en eigenschappen enzo kunnen bekijken. Toppertje van Rockstar :)
Tja die van Vice City was ook zo cool. :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/albinoraptor/GTA%20SC/Official%20Site/ganton_ogloc.jpg
Hmmm wie moet dit voorstellen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Albinoraptor schreef op 21 augustus 2004 @ 11:42:
[...]

Tja die van Vice City was ook zo cool. :)
[afbeelding]
Hmmm wie moet dit voorstellen. :+
Goh zou het echt niet weten ..... in ieder geval niet "Biggie" :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op 21 augustus 2004 @ 11:09:
Voor mensen die te lui zijn hier dei screenshots gemirrored:
http://members.home.nl/al...GTA%20SC/Official%20Site/
Weet helaas niet hoe ik de filmpjes kan rippen van de site.
Thanks! Was al eventjes bezig geweest met wat screenshots van de website te halen, maar dit gaat toch wat sneller.

Ondanks dat ik een erg grote GTA3 en Vice City fan ben kijk ik nog niet echt uit naar San Andreas. Het concept weet me ergens niet echt te overtuigen. Het lijkt allemaal een beetje 'overdone'. En bovendien, sporten, naar de kapper gaan, eten en al die onzin, hoe leuk kan dat nou zijn? Ik moet toegeven dat de trailer en sommige screenshots er toch wel aardig sfeervol uitzien, maar ik twijfel ergens aan het hele idee om het zo grootschalig te maken allemaal. Achja, ik wacht wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus als dat al alleen de map van Los Santos is dan moet het echt gigantisch zijn. :o Ik dacht dat het gigantisch zou worden maar zo erg, mijn god. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 14:30:
[...]

En bovendien, sporten, naar de kapper gaan, eten en al die onzin, hoe leuk kan dat nou zijn? Ik moet toegeven dat de trailer en sommige screenshots er toch wel aardig sfeervol uitzien, maar ik twijfel ergens aan het hele idee om het zo grootschalig te maken allemaal. Achja, ik wacht wel af.
Dit lijkt mij ook een minpunt als je houd om veel politie achter je ass aan te hebben dan moet je toch om de zoveel tijd eten kopen om je stamina op pijl te houden.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als bij ieder ander topic: Hou het legaal, hou het ontopic, hou het interessant voor iedereen. Je bent gewaarschuwd