Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 08:29:
Wat me wel opvalt aan de screens is dat het pro zwarte mensen/ hiphop r&b achtig is. Komt misschien een beetje racistisch over maar van mij hoeft het serieus niet als het overgrote deel van de mensen zwart zijn.
Niet om een discussie over racisme oid uit te lokken. Valt me gewoon op. Als de boel nou een beetje verdeeld was op de screens…
En dan ook nog die bmx’en en wat al niet meer dat bij het popiejopie gedoe hoort zoals je tegenwoordig ook al met die muziekclips ziet… ik hoop van harte dat dit spel niet de minderwaardigheidscomplexen van het soort mensen gaat voeden die daar van houden
/me duikt alvast weg voor de mogelijke branden 
Tja man, wat voor plaatjes hebben we nou gezien? Sloppenwijken en vervuilde steden. Daar zit gewoon de etnische minderheid.
Heb je de outskirts al gezien? De enige neger daar is diegene die je speelt.

Dan hebben we nog op San Fransisco gebaseerde San Fierro en Las vegas, ook niet echt negro city's.
En er zijn altijd verschillende radio zenders... ik neem aan dat er niet meerdere rapzenders zijn. Je hebt nog 6 andere keuzes minstens.
Maare, in GTA3 hadden we een blanke overvaller, in VC een cokedealende italiaan en nu een homeboy. Het is allemaal fout, en dat is juist goed. Ik heb er wel zin in.
Anders koop je em op de PC en maak je een Woody Harrelson van je CJ met MSPaint