[PS2/PC] Grand Theft Auto: San Andreas deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.165 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
Midnightimpact schreef op 15 juli 2004 @ 20:46:
heeft iemand een link die wel werkt of de mogelijk de plaatjes ff te mirroren?
hier iig een glimpje van de map: http://www.gtawh.com/sa/screenshots/germany2_tn.jpg

oops sorry.. dee quote ipv edit hiervoor.

[ Voor 8% gewijzigd door Midnightimpact op 15-07-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46

BaRF

bijna kerst

Midnightimpact schreef op 15 juli 2004 @ 20:48:
[...]

hier iig een glimpje van de map: http://www.gtawh.com/sa/screenshots/germany2_tn.jpg

oops sorry.. dee quote ipv edit hiervoor.
die stond toch al een stuk groter (500x500 ofzo) op een gta site? het was een soort 'impression' van henzelf ofzo? :?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Die's hartstikke nep..PSM Duitsland heeft in Fotosoep gewoon wat nagetekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:31
Ik heb alle screenshot op mijn webspace staan. :)
http://members.home.nl/albinoraptor/GTA%20SC/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje :D hoef ik niet meer heen en weer te scrollen voor die pics :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Hmmm in italiaanse PSM staat dat je 150 uur bezig bent voordat je het hebt uitgespeelt. (minimaal. 7(8)7)
Had het van:
http://www.gtagaming.com/
Vertaalde artikel : http://www.gta-series.com/eng/index.php, 2e lap tekst. :p

Als dit echt waar is. DAMN. :D
150 uur, komt Doom 3 aan met zijn 20 uur. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ze zeggen dat ze die informatie (o.a. 150 uur) uit de articles hebben gehaald. Maar ik zie het compleet niet terug... als iemand me erop kan wijzen dat dit inderdaad gezegd is door Dan Houser in de gelinkte articles dan zal je mij niet horen zeggen dat dit big fat BS is.

Oh ja, nu ik zie ik het..... maar ik blijf het een beetje dubieus vinden.

Maare... 150 uur. Is dat om het spel 100% af te ronden of alleen de story missions? Want in VC kan je ook 150 uur bezig zijn als je niet weet waar elk geheim ligt (packages, hidden jumps).

[ Voor 35% gewijzigd door HuggyB op 18-07-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:48
Kan niet wachten tot deze op de pc is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op 18 juli 2004 @ 15:55:
Kan niet wachten tot deze op de pc is. :)
Ik ook niet daarom koop ik speciaal voor dit spel een ps2, en dan nog gaat het lang wachten worden, ik wil 'm nu :( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 10:48
Ik ga niet voor 1 spel een ps2 kopen, er zijn ook wel andere leuke spellen maar ik heb ook al een cube, die ik niet zo lang heb en nu al maanden niet meer heb aangeraakt.

Mahja, wel jammer ja dat pc waarschijnlijk weer erg lang zal moeten wachten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-04 01:29

vanderwal

mathafackuh!!!

same here ga beetje psx2 kopen voor 1 spel!!! Gekkenwerk.
Maar toch wil ik wel fff kijken op iemand anders zijn psx2.

Maar voor de pc komen nog genoeg titels uit om je te vermaken totdat gt sa uit is voor pc B)

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Afbeeldingslocatie: http://web6.mn-server.de/gtaplanet/images/news/Bild2%20007.jpg

als deze map klopt word het echt mega groot 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 21-07-2004 13:08 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Damn damn damn :D
Deze game word echt te cool voor woorden. Oeeeh yes een traktor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er echt gaaf uit. Misschien kunnen we ook op beren gaan jagen in de bossen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 13:46

BaRF

bijna kerst

..."Hunting outfit delivered to Mr Johnson's Farm"

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

als ik dit zo lees kan ik niet wachten totdat hij uit is!

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Toch leuk om te zien dat ze elke keer toch weer genoeg extra dingen toevoegen om het weer fris te houden.......kan niet wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat tie op de XboX komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

En het spel blijft maar beter worden gezien de plaatjes.

btw. als je even alles op een rijtje gaat zetten: GTA werd begonnen met 1 stad. Nu met meerdere steden en omgeving. In de toekomst verwacht ik een heel land of zelfs de hele wereld. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Previewtje over eten enz + wat nieuwe screenshots:
http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/preview_6103350.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20040723_screen009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20040723_screen004.jpg
OMFG (hieronder)
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20040723_screen006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20040723_screen008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20040723_screen001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20040723_screen002.jpg
Hubba hubba!!
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20040723_screen003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20040723_screen005.jpg
'Nother Fat Shot :+
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20040723_screen007.jpg
Nice nice nice >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
nu weten we iig dat de markercolor van SA rood is, ik verzeker je: op GTAForums.com zijn lui die er bij wijze van spreken orgasmes over krijgen :{

Anyway, goed om te zien dat die taxi een kruising is tussen die van LC en VC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha dit spel gaat lauw worden!!!

ik vind die outfits van die gangsters mega stoer.....
ik zelf droeg(nu nog soms ;0)ook altijd dat soort kleding terwijl ik echt een half zacht eitje ben... ok ik droeg geen bandanas ofzo maar wel 3 kwart broeken met witte sokken en chuck all star schoenen en kackys hahaha vette shit man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 13:43
Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 11:10:
hahaha dit spel gaat lauw worden!!!

ik vind die outfits van die gangsters mega stoer.....
ik zelf droeg(nu nog soms ;0)ook altijd dat soort kleding terwijl ik echt een half zacht eitje ben... ok ik droeg geen bandanas ofzo maar wel 3 kwart broeken met witte sokken en chuck all star schoenen en kackys hahaha vette shit man...
en dat vinden je vriendjes in de brugklas ook stoer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omfg dit word echt een fucking mooie game.. ik zit er aan te denken een ps2 te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey schreef op 25 juli 2004 @ 11:12:
[...]

en dat vinden je vriendjes in de brugklas ook stoer? :)
vonden bedoel je

nee niet echt , toen die tijd digde ze die stylo nog niet helemaal ik was een van de weinige gasten die zwaar gefacineerd was in die west coast gangsta shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Trouwens, er wordt redelijk wat afgeflamed op gtaforums, toch wel jammer
Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 11:13:
omfg dit word echt een fucking mooie game.. ik zit er aan te denken een ps2 te kopen
Ik zou het niet alleen voor dit spel doen, dan zou ik er minstens final fantasy e.d. bij kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

DeRCT13 schreef op 25 juli 2004 @ 11:01:
nu weten we iig dat de markercolor van SA rood is, ik verzeker je: op GTAForums.com zijn lui die er bij wijze van spreken orgasmes over krijgen :{

Anyway, goed om te zien dat die taxi een kruising is tussen die van LC en VC.
Markercolor? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wat is dat eigelijk :?. Voor GTA moet je echt geen PS2 kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Aaaaaah nu weet ik ut :*)
Die ronden glow cirkels waar je in moest gaan staan om bepaalde dingen te triggeren :> Die is nu dus rood ipv blauw _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
markercolor is gewoon de algehele kleur van de game denk ik, zoals dat bij gta3 geel was, en bij vice city paars/roze. Dit is maar een aanname, dus pin me er niet op vast ;)

verdorie nog te laat en fout ook :X

[ Voor 11% gewijzigd door Schuey op 25-07-2004 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
GTA3 was de algehele kleur geel, maar de marker blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh man dit spel word echt mega cool,alene hoe zal het nou met die mp mod gaan,vc en lc waren noch te doen maar als sa echt zo groot word hoe vind je elkaar dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/preview_6103822.html
Nieuwe informatie en screenshots GTA: San Andreas :D ziet er echt geil uit.. die snelwegen en die sportschool... echt super _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Page 1 out of 6.
mmmm...
Dat wordt lang lezen :)

Wel interressante nieuwe screenshots

Edit:
Nu ik dit lees, vind ik wel dat er maar 1 stad beschikbaar mag zijn in het begin en de rest "locked"

[ Voor 38% gewijzigd door masser120 op 31-07-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het ook wel leuk vinden als ze de politie wat realistischer maken. Ik bedoel dat de politie je ook oppakt als je te hard rijdt of een andere verkeersovertreding maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 15:29:
Ik zou het ook wel leuk vinden als ze de politie wat realistischer maken. Ik bedoel dat de politie je ook oppakt als je te hard rijdt of een andere verkeersovertreding maakt.
Nee dat verneukt juist de sfeer/gameplay van GTA. Ik wil gewoon lekker als een idioot kunnen scheuren zonder gezeik van de politie daarbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Albinoraptor schreef op 31 juli 2004 @ 15:54:
[...]

Nee dat verneukt juist de sfeer/gameplay van GTA. Ik wil gewoon lekker als een idioot kunnen scheuren zonder gezeik van de politie daarbij. :)
Precies, in Mafia ergerde ik mij groen en geel aan de vervelende snelheidslimiet :/. En in die trage bakken kon je ook niet echt goed wegkrossen voor de politie (in het begin niet tenminste). Tijdens missies krijg je al genoeg politie achter je aan, als je gewoon aan het cruisen bent is politie alleen maar irritant (en anders ram je gewoon een agent of een politieauto, succes gegarandeerd :P).

Als ze echter besluiten om toch de politie om dit soort zaken achter je aan te sturen, dan moeten ze dat ook bij de rest van de mensen in de stad doen. In VC ging de politie al wel soms achter die rennende dieven aan, maar die mafkezen die af en toe met 120 door de stad scheurden bleven omgemoeid. Het zou wel grappig zijn als de politie daar ook onafhankelijk van jou actie tegen zou ondernemen >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheldar schreef op 31 juli 2004 @ 16:32:
[...]
Precies, in Mafia ergerde ik mij groen en geel aan de vervelende snelheidslimiet :/. En in die trage bakken kon je ook niet echt goed wegkrossen voor de politie (in het begin niet tenminste). Tijdens missies krijg je al genoeg politie achter je aan, als je gewoon aan het cruisen bent is politie alleen maar irritant (en anders ram je gewoon een agent of een politieauto, succes gegarandeerd :P).

Als ze echter besluiten om toch de politie om dit soort zaken achter je aan te sturen, dan moeten ze dat ook bij de rest van de mensen in de stad doen. In VC ging de politie al wel soms achter die rennende dieven aan, maar die mafkezen die af en toe met 120 door de stad scheurden bleven omgemoeid. Het zou wel grappig zijn als de politie daar ook onafhankelijk van jou actie tegen zou ondernemen >:).
Mafia had gewoon een veel realistischer insteek dan GTA ooit heeft gehad. De auto's zagen er beter uit, realistisch schademodel, healthdamage bij een botsing op hoge snelheid. Politie die je aanhoudt voor botsingen, door rood rijden en voor te hard rijden past hier perfect bij.
Je wordt hier toch ook aangehouden als je door rood rijdt terwijl er een politieauto voor dat stoplicht staat te wachten?
Hetzelfde als wanneer je keihard tegen iemand anders aanrost en probeert weg te rijden.

Betekent overigens niet dat ik er een voorstander van ben: Lekker rondscheuren past beter bij de GTA sfeer :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

muWhahaha : MonsterTruck })

* nero355 komt van lange vakantie dus vergeef hem deze late reactie :*)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
@ Jan: GTA is arcade fun, niet voor het hardcore realisme ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop (en verwacht) dat de graphs er op de XBOX wat beter uit gaan zien, want ik vind dit nou niet echt super. Al zal de gameplay natuurlijk weer toppie zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 18:51:
Ik hoop (en verwacht) dat de graphs er op de XBOX wat beter uit gaan zien, want ik vind dit nou niet echt super. Al zal de gameplay natuurlijk weer toppie zijn..
XBOX versie? Komt die dan?
Heb net effe beide previews gelezen. Kan niet wachten. Hoe meer previews en pics ik zie hoe meer ik het wil. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
De hype machine is wel lekker op gang....wat ik niet erg vindt :) Maar als ik het allemaal lees begint GTA wel langzamerhand steeds meer op een RPG te lijken, waar ik me wel een beetje zorgen om maak. Je moet letten op z'n eten, workouts doen etc....allemaal om je statistieken goed te krijgen.....ben benieuwd of dat interessant genoeg is....zo niet zal ik CJ uit laten dijen :)

Maar de toegevoegde dingen zien er goed uit....ook de kleine details dat je character ook customasible is met tats, haardracht etc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Walkman schreef op 02 augustus 2004 @ 09:00:
De hype machine is wel lekker op gang....wat ik niet erg vindt :) Maar als ik het allemaal lees begint GTA wel langzamerhand steeds meer op een RPG te lijken, waar ik me wel een beetje zorgen om maak. Je moet letten op z'n eten, workouts doen etc....allemaal om je statistieken goed te krijgen.....ben benieuwd of dat interessant genoeg is....zo niet zal ik CJ uit laten dijen :)

Maar de toegevoegde dingen zien er goed uit....ook de kleine details dat je character ook customasible is met tats, haardracht etc.....
*Deelt helemaal dezelfde mening*

Is tenminste wat anders en naar mijn mening leuker dan in Doom 3 hersenloos stomme aliens/creatures afknallen :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het juist leuker met all die stats die anders kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Dat ligt er denk ik ook aan of je van RPG's houdt.....zelf speel ik ze niet omdat ik het totaal niet leuk vindt, dus daarom ben ik daar een beetje bang voor....(stond trouwens ook aan het eind van het artikel)...maar het is afwachten.

Trouwens wel dope dat de tattoos ontworpen zijn door Mr.Cartoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Jep ik denk dat veel mensen daar bang voor zijn dat je te veel tijd moet steken in "RPG" gedeelte, of dat het te serieus wordt zodat gameplay van lekker doen wat je wilt verloren gaat, omdat het te moeilijk is.

Maar ik heb er toch wel vertrouwen in dat Rockstar het op een goede manier uitwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wees niet bang!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

omdat... :?

Lekker vaag :/
Schuey schreef op 06 augustus 2004 @ 19:34:
verdomme en ik maar denken dat er nieuws was :(
Ook :|

[ Voor 36% gewijzigd door nero355 op 06-08-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
verdomme en ik maar denken dat er nieuws was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan zelf echt niet wachten todat het spel uit is. Ik ga proberen hem te bestellen en dan kan ik me tot het nieuw jaar weer vermaken als het weer lkkr groot is zoals Gta Vice city. Weet iemand of er meerdere motors inzitten lijkt me wel vet.

Voor de rest lkkr arcade houwe _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 19:58:
Ik kan zelf echt niet wachten todat het spel uit is. Ik ga proberen hem te bestellen en dan kan ik me tot het nieuw jaar weer vermaken als het weer lkkr groot is zoals Gta Vice city. Weet iemand of er meerdere motors inzitten lijkt me wel vet.

Voor de rest lkkr arcade houwe _/-\o_
Je hebt wel het topic gelezen voordat je je bericht plaatste? Hij wordt groter dan vice city en er zitten meerdere motoren in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligd het nu aan mij... of hebben jullie de nieuwe screenshots nog niet ? (+alle gegevens) ??

http://fivestarstuff.com/list.htm

de bom!

en trouwens.. reken maar dat ik een ps2 koop voor dit spel.. heb kan ik meteen grand tourismo spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap één ding niet;

Hoe kunnen ze de graphics verbeteren als die bij VC al aan hun top zaten (qua viewing distance etc)? En hoe zit het met de verdwijnende voertuigen? Dat was ook zo gedaan vanwege geheugenbeperkingen van de PS2.

En als ze dat niet kunnen verbeteren, zijn ze dan tenminste zo aardig om bij de PC port dit keer WEL gebruik te maken van de kracht van PC's? Want het is zonde dat het PC-spel aan kwaliteit inboet omdat zijn PS2-kloon gelimiteerd wordt door een ondertussen al vrij oude console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 00:09:
Ik snap één ding niet;

Hoe kunnen ze de graphics verbeteren als die bij VC al aan hun top zaten (qua viewing distance etc)? En hoe zit het met de verdwijnende voertuigen? Dat was ook zo gedaan vanwege geheugenbeperkingen van de PS2.

En als ze dat niet kunnen verbeteren, zijn ze dan tenminste zo aardig om bij de PC port dit keer WEL gebruik te maken van de kracht van PC's? Want het is zonde dat het PC-spel aan kwaliteit inboet omdat zijn PS2-kloon gelimiteerd wordt door een ondertussen al vrij oude console.
Engine beperkingen. Ze hebben nu een nieuwe engine geschreven die beter gebruikt maakt van de bronnen die de PS2 levert. En helaas (voor jou) is GTA een console spel (blame IRC/newsbin). Een PC versie zal er best wel beter uit zien (zal wel moeten als je op een monitor speelt) en wellicht beter spelen, maar geen Doom 3 kwaliteit (graphics.)
Die kan je overigens toch niet eisen, want het spel is in 2 a 3 jaar gemaakt met veel meer gevarieerde gameplay die je ooit in een twitch fps genre spel zult vinden.

Als de volgende GTA op de PS3 verschijnt, zijn we in het tijdperk waar Sony X86 en DX10 onderuit gaat proberen te halen. Dan zul je wel je bij-de-tijdse PC graphics hebben, en veel meer als onze japanse heren een kans willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 07 augustus 2004 @ 00:26:
[...]

Engine beperkingen. Ze hebben nu een nieuwe engine geschreven die beter gebruikt maakt van de bronnen die de PS2 levert.
Als dat waar is, is dat goed nieuws en ben ik gerustgesteld. :)
maar geen Doom 3 kwaliteit (graphics.)
Die kan je overigens toch niet eisen,
...doe ik ook niet, want Doom3 is een schijtspel wat alleen maar gefocused is op de graphics. Niets kan kapot, gameplay is saai en het hele spel straalt niets uit. Er zijn zat mensen die dat leuk vinden, maar ik ben liever een nigga die in een stad (nu zelfs meerdere steden!!) rondraast en doet waar hij zin in heeft.

Ik wacht in stilte af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 00:04:
ligd het nu aan mij... of hebben jullie de nieuwe screenshots nog niet ? (+alle gegevens) ??

de bom!

en trouwens.. reken maar dat ik een ps2 koop voor dit spel.. heb kan ik meteen grand tourismo spelen 8)
Goede site, ik had die maaimachine niet gezien, volgens mij is dat nog erger dan met een helicopter vlak bij de grond vliegen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Ik mis informatie over wanneer het spel voor de PC (naar alle waarschijnlijkheid) beschikbaar is, zeker in de openingspost. :)

Om mezelf gamer te noemen, nee zeker niet. Eigenlijk speel ik alleen die spellen die echt een indruk op me (kunnen) maken. Mijn persoonlijke mening is dat GTA Vice City zonder twijfel het mooiste spel is ooit gemaakt. De verwachtingen voor San Andreas zijn dan ook enorm groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Zoals al eerder in het topic genoemd is, GTA:SA is nog niet geconfimeerd voor de PC, en zal zeker tot aan de release voor de PS2 gewoon PS2-exclusive zijn. En daarna kunnen we misschien eens gaan kijken naar de PC-release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 00:04:

de bom!

De links naar de screenshots kloppen alleen niet volgens mij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Nieuwe preview van gamespot:
http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/preview_6104357.html

En de nieuwe screens:
http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/screenindex.html

IGN kon natuurlijk niet achter blijven en heeft een preview gepost over het zwemmen + pics. :)
http://ps2.ign.com/articles/536/536831p1.html

[ Voor 30% gewijzigd door Albinoraptor op 08-08-2004 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 00:45:
...doe ik ook niet, want Doom3 is een schijtspel wat alleen maar gefocused is op de graphics. Niets kan kapot, gameplay is saai en het hele spel straalt niets uit. Er zijn zat mensen die dat leuk vinden, maar ik ben liever een nigga die in een stad (nu zelfs meerdere steden!!) rondraast en doet waar hij zin in heeft.

Ik wacht in stilte af. :)
AMEN! to that :+ Doom 3 is echt baggersaai, heb het beetje bekeken maar het is echt niks aan... graphics graphics en nog eens graphics.... die niet eens boeien vergeleken met FarCry |:(

* nero355 geilt op mooie watereffecten in games B-) vindt daarom ook Vice City zo leuk O+ en San Andreas is hopelijk nog leuker :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:26
wow, check deze screen:
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20040802_screen008.jpg
Ziet er vet uit :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
Afbeeldingslocatie: http://fivestarstuff.com/images/screenshots/screen97.jpg

Ik vind dit er enorm gaaf uitzien, kan je beetje voorstellen hoe groot één stad is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ze mogen van mij wel een ingame filmpje maken, ziet er allemaal heeeeeel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 08 augustus 2004 @ 14:30:
wow, check deze screen:
[afbeelding]
Ziet er vet uit :)
Echt gigantisch gewoon. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/536/536831/grand-theft-auto-san-andreas-20040807044201593.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/536/536831/grand-theft-auto-san-andreas-20040807044202968.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/536/536831/grand-theft-auto-san-andreas-20040807044202578.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/536/536831/grand-theft-auto-san-andreas-20040807044202046.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/914983_20040807_screen002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/914983_20040807_screen003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/914983_20040807_screen004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/914983_20040807_screen005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/914983_20040807_screen006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/914983_20040807_screen007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/914983_20040807_screen008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/914983_20040807_screen009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/914983_20040807_screen010.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/914983_20040807_screen011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/914983_20040807_screen012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/914983_20040807_screen013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/914983_20040807_screen014.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/534/534690/grand-theft-auto-san-andreas-20040730111415515.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/534/534690/grand-theft-auto-san-andreas-20040730111418436.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/screenshots/sanchezdriveby.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/screenshots/mountainbike.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/screenshots/chiliad.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/534/534690/grand-theft-auto-san-andreas-20040730111415249.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/533/533932/grand-theft-auto-san-andreas-20040727031936327.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/534/534690/grand-theft-auto-san-andreas-20040730111415999.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/534/534690/grand-theft-auto-san-andreas-20040730111417655.jpg

PFfffffff

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

:> =>

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/914983_20040807_screen003.jpg

* nero355 hoopt ergens heel diep dat je hier kan BMX'en/Skaten a la Tony Hawk/Mat Hoffman style :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gave screens man echt dit spel word top !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Hoe meer ik zie hoe langer het duurt voordat ie uitkomt...hier zal je je echt niet vervelen.....gewoon de grootte 'het land/provincie'.....

gisteren maar weer eens vice city uit de kast gehaald om gewoon een beetje rond te rijden, te stunten en natuurlijk wat rotzooi te schoppen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:19
Pfffff, hoe meer ik zie, hoe moeilijker het wacht wordt!

Deze game gaat een waanzinnig succes worden!!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:35
wow zijn die screen ingame, dat ziet egt relaxt uit :D
Net een ps2 met gta vice city besteld, om alvast in te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Pittie schreef op 09 augustus 2004 @ 15:07:
Net een ps2 met gta vice city besteld, om alvast in te komen ;)
Ik wil je humeur niet verpesten maar ik vind Vice City op de PS2 echt niet leuk wat betreft drukke "ik moet ze allen snel killen" situaties :/

Op de PC heb je daar een muis voor en op de PS2 moet je het maar zien te redden met dat analoge stickje ... en ja ik weet wel dat je R1 in kan drukken en dan met R2+L2 kan switchen maar toch is het niet echt helemaal relax... :|

GTA:VC op de PS2 is kortom alleen maar ergernissen, op de PC is het veeeeel relaxer !!! Enige wat op de PS2 relax is is een helikopter besturen, maar goed hoe vaak doe je dat nou :?

* nero355 wil geen flamewar ofzo starten maar ik moest gewoon mijn ervaring/ergernis kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Auto en motor rijden doe ik toch liever op m´n ps2 dan op de pc...

heb me prima vermaakt met Vice City op de ps2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 09 augustus 2004 @ 15:22:
[...]

Ik wil je humeur niet verpesten maar ik vind Vice City op de PS2 echt niet leuk wat betreft drukke "ik moet ze allen snel killen" situaties :/

Op de PC heb je daar een muis voor en op de PS2 moet je het maar zien te redden met dat analoge stickje ... en ja ik weet wel dat je R1 in kan drukken en dan met R2+L2 kan switchen maar toch is het niet echt helemaal relax... :|

GTA:VC op de PS2 is kortom alleen maar ergernissen, op de PC is het veeeeel relaxer !!! Enige wat op de PS2 relax is is een helikopter besturen, maar goed hoe vaak doe je dat nou :?

* nero355 wil geen flamewar ofzo starten maar ik moest gewoon mijn ervaring/ergernis kwijt :)
Het shoot mechanisme is een kwestie van wennen. Ook vind ik het nogal simpel om te zeggen dat het op de PS2 (waar de game voor ontwikkeld is!) alleen maar ergernissen oplevert, alleen omdat je vindt dat het richtmechanisme niet in orde is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
denk dat we deze discussie in het verleden al wel genoeg gehad hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
woei! die snelwegen zien er cool uit, en het zwemmen ook, en deze screens zien er natuurlijk een stuk beter uit dan de ingescande. En ik vind die tekst op die politiewagens ook altijd cool :P Los Santos Police Department 8) Ik ben benieuwd of de politie ook interregionaal zal optreden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh my GOD! Wat zien de screens er ongelofelijk vet uit! Er valt gewoon geen zinnig woord over te zeggen, te vet, te vet. Over dit soort spellen droomde ik vroeger, nooit gedacht dat het mogelijk zou zijn... het eten, die tatoos, fietsen, zwemmen... de vrijheid damn!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Offtopic: waarom moet iedereen nou zo nodig vertellen hoe gaaf hij/zij het spel wel niet vind? Wat hebben wij daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, wat heb je er sowieso aan om over een spel te praten wat niemand nog kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 19:38:
Ja, wat heb je er sowieso aan om over een spel te praten wat niemand nog kan spelen.
meen je dit serieus? Als mensen het nou leuk vinden om van tevoren te weten wat je allemaal in een spel kunt doen en of het een beetje een goed spel gaat worden, dan is daar toch niks ergs aan? Van mij mag je dit topic ook pas in oktober gaan lezen hoor, als de PS2-versie uit is :)

meende je het niet serieus? mooi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

tijn.online schreef op 09 augustus 2004 @ 19:23:
Offtopic: waarom moet iedereen nou zo nodig vertellen hoe gaaf hij/zij het spel wel niet vind? Wat hebben wij daaraan?
Lekker boeiend, laat ze... :/
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 19:38:
*KUCH* Zegt meneertje die actief is in Doom 3 Topics *KUCH* |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:07
Die screens zien er lekker uit, vooral die snelweg en het non-stedelijk gebied :9 Ik niet wachten tot hij voor de PC komt :)

Wat ik denk ik het leukst zal vinden is de grootte van de kaart. Vice City kende ik in een paar uur al heel goed, en dat vind ik toch wel wat kort :P Vooral dat er ook gebied tussen de steden komt spreekt me erg aan.
nero355 schreef op 09 augustus 2004 @ 19:48:
*KUCH* Zegt meneertje die actief is in Doom 3 Topics *KUCH* |:(
Maar die is natuurlijk ook al een week uit :P

[ Voor 24% gewijzigd door Brent op 09-08-2004 19:50 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 09 augustus 2004 @ 19:48:
[...]

Lekker boeiend, laat ze... :/
Ben het er wel mee eens, wat voor nut heeft het om na 10 nieuwe shots elke keer opnieuw te laten gaan weten dat dit spel de bomb wordt, als er niet eens een filmpje is gereleased, laat staan een speelbare demo...
Breepee schreef op 09 augustus 2004 @ 19:49:
Die screens zien er lekker uit, vooral die snelweg en het non-stedelijk gebied :9 Ik niet wachten tot hij voor de PC komt :)

Wat ik denk ik het leukst zal vinden is de grootte van de kaart. Vice City kende ik in een paar uur al heel goed, en dat vind ik toch wel wat kort :P Vooral dat er ook gebied tussen de steden komt spreekt me erg aan.
Tjah, een paar uur is misschien wat weinig, maar toch was Vice niet echt klein. Als je in Amsterdam gaat wonen ken je ook in no-time de hele binnenstad :)
[...]

Maar die is natuurlijk ook al een week uit :P
Misschien ben ik ook wel Beta-tester voor Rockstar 8)7 ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:19
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 20:43:
[...]

Ben het er wel mee eens, wat voor nut heeft het om na 10 nieuwe shots elke keer opnieuw te laten gaan weten dat dit spel de bomb wordt, als er niet eens een filmpje is gereleased, laat staan een speelbare demo...
Dat het nou voorpret!

dus special voor jou: WOOOOOT!!! Check die screens! Dit spel gaat ownen!! Dit spel wordt echt de BOMB!! Kan niet wachten! Superbruut!! Spel van het jaar! Wat duurt het nog lang!! woehoeeee, ziet er retecool uit! 8)7 8)7 :+

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me wel opvalt aan de screens is dat het pro zwarte mensen/ hiphop r&b achtig is. Komt misschien een beetje racistisch over maar van mij hoeft het serieus niet als het overgrote deel van de mensen zwart zijn.

Niet om een discussie over racisme oid uit te lokken. Valt me gewoon op. Als de boel nou een beetje verdeeld was op de screens…

En dan ook nog die bmx’en en wat al niet meer dat bij het popiejopie gedoe hoort zoals je tegenwoordig ook al met die muziekclips ziet… ik hoop van harte dat dit spel niet de minderwaardigheidscomplexen van het soort mensen gaat voeden die daar van houden :(

/me duikt alvast weg voor de mogelijke branden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ben het roerend met je eens lighteye :P Ik ga gewoon een mod maken waar metal centraal staat ipv hiphop :9~ :+

[ Voor 3% gewijzigd door Schuey op 10-08-2004 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:35
nero355 schreef op 09 augustus 2004 @ 15:22:
[...]

Ik heb die ps2 ook niet alleen voor gta gekocht he ;)
Binnenkort zal ook Grand Tourismo 3 volgen
En dat schieten op de ps2, lijkt me idd een kwestie van wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Schuey schreef op 10 augustus 2004 @ 09:24:
ben het roerend met je eens lighteye :P Ik ga gewoon een mod maken waar metal centraal staat ipv hiphop :9~ :+
Doe dan een selectiescherm en gooi er Jazz bij :+

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 08:29:
Wat me wel opvalt aan de screens is dat het pro zwarte mensen/ hiphop r&b achtig is. Komt misschien een beetje racistisch over maar van mij hoeft het serieus niet als het overgrote deel van de mensen zwart zijn.

Niet om een discussie over racisme oid uit te lokken. Valt me gewoon op. Als de boel nou een beetje verdeeld was op de screens…

En dan ook nog die bmx’en en wat al niet meer dat bij het popiejopie gedoe hoort zoals je tegenwoordig ook al met die muziekclips ziet… ik hoop van harte dat dit spel niet de minderwaardigheidscomplexen van het soort mensen gaat voeden die daar van houden :(

ach, in GTA3 en VC waren het bijna alleen maar blanken, iig de hoofdrolspelers. En in die getto's van LA enzo wonen natuurlijk veel Afro-Amerikanen. Ze willen gewoon een nieuwe sfeer. En wat betreft het voeden van minderwaardigheidscomplexen: ze worden vast wel af en toe belachelijk gemaakt, zoals Rockstar dat ook met de mafia deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 08:29:

Tja man, wat voor plaatjes hebben we nou gezien? Sloppenwijken en vervuilde steden. Daar zit gewoon de etnische minderheid.
Heb je de outskirts al gezien? De enige neger daar is diegene die je speelt. :)
Dan hebben we nog op San Fransisco gebaseerde San Fierro en Las vegas, ook niet echt negro city's.
En er zijn altijd verschillende radio zenders... ik neem aan dat er niet meerdere rapzenders zijn. Je hebt nog 6 andere keuzes minstens.

Maare, in GTA3 hadden we een blanke overvaller, in VC een cokedealende italiaan en nu een homeboy. Het is allemaal fout, en dat is juist goed. Ik heb er wel zin in.
Anders koop je em op de PC en maak je een Woody Harrelson van je CJ met MSPaint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
GTA 3 blank? Ik vond hem meer wat hebben van een halfbloed, vader aziatisch moeder blank oid.

specs desktop | specs laptop

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:49
HuggyB schreef op 10 augustus 2004 @ 11:12:
Anders koop je em op de PC en maak je een Woody Harrelson van je CJ met MSPaint ;)
Of OJ Simpson :+

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Verwijderd

Weet iemand ook wat er aan de hand is met http://www.gta-sanandreas.com ?
Ik kan de site nu al een paar dagen niet bereiken..

• HuggyB
Mwa... als je een blanke vent van je neger wilt maken zou ik niet gaan voor een OJ Simpson skin. ;) Of bedoelde je Homer Simpson (ook niet helemaal blank die knakker maar goed. :P

Verwijderd

...

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 12:07 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als bij ieder ander topic: Hou het legaal, hou het ontopic, hou het interessant voor iedereen. Je bent gewaarschuwd