Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
-Er zit een infrarrodpoort op(weet niet waarvoor)
-En er zit een ethernet poort in.
Dat kan inderdaad, maar het is een dure hobby. Spoilers en dergelijke zijn niet goedkoop. Daarnaast moet je wel goed blijven passen op je auto-tje, want anders wordt hij wel erg vies of begint ie zelfs te roesten.Rakkerzero schreef op 22 september 2004 @ 21:54:
[...]
/me Rakkerzero vindt het auto's modden in GTA wel leuk namelijk en hoopt dat ie dat ook in GTA SA kan doen.
-- ow wacht, jij bedoelt complete auto meshes vervangen. Mwa, waarom zou het niet kunnen in GTA:SA?
Overigens, de PStwo heeft geen support voor de harde schijf. Dat ding komt toch nooit uit in Europa, maar toch. In die infrarood port zal er wel zijn voor de afstandsbediening om je DVD'tjes mee te bekijken... denk ik zo.
[ Voor 8% gewijzigd door HuggyB op 23-09-2004 00:32 ]
Ik denk dat ie wel uitkomt in europa. PSone heeft ons continent immers ook gehaald.Overigens, de PStwo heeft geen support voor de harde schijf. Dat ding komt toch nooit uit in Europa, maar toch.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
75% kleiner (externe voeding, dat wel)Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 22:22:
-Hij veel kleiner
-Er zit een infrarrodpoort op(weet niet waarvoor)
-En er zit een ethernet poort in.
infrarood voor afstandsbediening
ethernet kaart voor het inet
verder ligd hij op 1november in de winkels.. ook in nederland..
http://uk.codejunkies.com...=£&r=1&l=1&p=3&i=8222&s=7
[ Voor 8% gewijzigd door Falcon op 23-09-2004 23:29 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ik bedoel de harde schijfRakkerzero schreef op 23 september 2004 @ 00:56:
[...]
Ik denk dat ie wel uitkomt in europa. PSone heeft ons continent immers ook gehaald.
Ik bedoeldenero355 schreef op 14 september 2004 @ 20:11:
[...]
now??(A) ?? WTF?? heb je het over
Indien je "no respect voor oude PC's" bedoelt : Die heb ik welZet er graag Linux op
![]()
Nou, heb respect voor oude pc (A) (is angel in msn dat weet je toch wel)
Dit omdat je dit zei
ik zou blij zijn met zo'n pc en jij noemt em oudOp mijn "oude" XP 2000+ met GF2 TI en 512 MB RAM ging al niet altijd lekker met GTA:VC dus nu kan je het al helemaal vergeten
Maar het was meer als grapje (dat niet overkwam) bedoelt, iig niet als flame oid
[ Voor 4% gewijzigd door Pittie op 24-09-2004 08:33 ]
Verwijderd
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Verwijderd

Misschien handig om alleen dit topic te kicken als er info is over GTA:SA niet als je Vice city goed liep op je PC.
[ Voor 121% gewijzigd door TAG_ScorpioN op 25-09-2004 22:31 ]
Dit is gewoon alle filmpjes die we al hebben gezien achter elkaar gezet.TAG_ScorpioN schreef op 25 september 2004 @ 22:11:
Er is een nieuwe trailer uit, hij is onder andere hier te downloaden:
http://gta-action.com/dlm/download2.php?id=2369
Sorry je hebt gelijk, het nieuwe filmpje is hier wel te bekijken:CorteX schreef op 25 september 2004 @ 22:26:
[...]
Dit is gewoon alle filmpjes die we al hebben gezien achter elkaar gezet.
http://www.gamespot.com/n...&tag=gs_ps2_topslot_click
[ Voor 43% gewijzigd door TAG_ScorpioN op 25-09-2004 22:34 ]
Er is wel een nieuwe trailer uit, die te downloaden is vanaf de officiële site. Helaas stopt de download er gewoon mee na een tijdje, servers hebben het daar een beetje druk vrees ik.TAG_ScorpioN schreef op 25 september 2004 @ 22:29:
Sorry je hebt gelijk, het filmpje is hier wel te bekijken en is volgens mij echt nieuw!:
http://www.gamespot.com/n...&tag=gs_ps2_topslot_click
Edit: Hmm, niet zoveel editten jij! Zie nu pas dat ik iets anders heb ge-quote dan eerst.
[ Voor 9% gewijzigd door CorteX op 25-09-2004 22:37 ]
Ha! moet je maar niet zo snel reageren! j/kCorteX schreef op 25 september 2004 @ 22:36:
[...]
Er is wel een nieuwe trailer uit, die te downloaden is vanaf de officiële site. Helaas stopt de download er gewoon mee na een tijdje, servers hebben het daar een beetje druk vrees ik.
Edit: Hmm, niet zoveel editten jij! Zie nu pas dat ik iets anders heb ge-quote dan eerst.
EDIT: Hier isie nu wel redelijk snel van te downloaden http://www.gta-sanandreas.com/
Haha, die Guns'n'Roses muziek ook, prachtig
[ Voor 14% gewijzigd door TAG_ScorpioN op 25-09-2004 22:52 ]
Mirror van de officiële trailer
Niet hot-linken graag. Dit is een mirror van de WMP9-versie (480x360, large).
[ Voor 4% gewijzigd door CorteX op 25-09-2004 22:54 ]
Tevens is daar de Flash website uitgebreid met een nieuwe stad, San Fierro. Met nog meer nieuwe plaatjes en filmpjes daarin.
Verwijderd
ik vind het er GOED uitzien
beter geluid.. betere graphics... beter autos
me cant wait!
Dit spel gaat een dikke hit worden
[ Voor 53% gewijzigd door BioHazard op 26-09-2004 12:32 ]
Verwijderd
ja, mare.. BOEIENDDeRCT13 schreef op 26 september 2004 @ 12:58:
Is het iemand al opgevallen dat san Fierro kleiner is dan Los Santos? Dat er gewoon ontzettend veel countryside is en erg weinig "stad" ?
het is nit te doen alles te vullen met stad
en zo crossen op weilanden heefd ook wel iets
IS weereens wat anders.DeRCT13 schreef op 26 september 2004 @ 12:58:
Is het iemand al opgevallen dat san Fierro kleiner is dan Los Santos? Dat er gewoon ontzettend veel countryside is en erg weinig "stad" ?
Ik vond de stad in GTA3 sowieso saai. en veel van hetzelfde. En het grote eiland in VC vond ik ook een beetje aan de saaie kant. had ook iets minder mogen zijn en er was teveel water. Hier kon je eigenlijk weinig mee doen.
MSN is zoo foutPittie schreef op 24 september 2004 @ 08:32:
(A) (is angel in msn dat weet je toch wel)
Waarom denk je dat ik oude met " " eromheen schreefik zou blij zijn met zo'n pc en jij noemt em oud
Maar het was meer als grapje (dat niet overkwam) bedoelt, iig niet als flame oid
OK verder enzo ....
Sorry voor deze nutteloze kick en sorry @ GoT'ers die dachten dat er nieuws was
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
heb dus maar een screencap genomen van de 3e fiets die we tezien hebben gekregen (bmx/mountainbike/cruizer)
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 18:04 ]
Verwijderd
CRUIZER.. geen lowriderHuggyB schreef op 27 september 2004 @ 23:20:
Dat is toch gewoon die low-rider bike? Die hebben alle gangsta's in de ghetto. In Spangen.
Waarom noemen zoveel mensen dat ding zo?The Real Falcon schreef op 23 september 2004 @ 23:28:
Even een ander leuk nieuwtje tussendoor... Rock Star gaat rond de release van GTA: San Andreas ook een GTA versie voor de Gameboy Advanced uitbrengen volgens dit bericht ->
http://uk.codejunkies.com...=£&r=1&l=1&p=3&i=8222&s=7

Kijk maar, wat staat er onder het schermpje?
[ Voor 3% gewijzigd door FlashBang op 28-09-2004 13:49 ]
ja, hij gaat vooruit ipv dat hij beter isDevilion schreef op 28 september 2004 @ 13:49:
[...]
Waarom noemen zoveel mensen dat ding zo?
[afbeelding]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
wachten tot de dag dat hij uit is en de prijs even vergelijken bij iig MediamarktVerwijderd schreef op 29 september 2004 @ 14:34:
waar kan je het beste bestellen/kopen als je hem zosnel mogelijk in huis wilt hebben (en niet teveel wilt betalen)?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
http://www.exsorbeo.com/
http://www.westcoastraplegends.com/
Op westcoast rap legends staat ook een sample van muziek. En zo te horen hebben ze igg een normaal rap liedje geproduceerd, zoals elk ander rap liedje.
Net de hele site afgewerkt (had nix te doen
Uurtje bezig geweest
Helaas is het uitgesteld tot 29 Oktober.
Misschien kan de topicstarter ff de frontpage van deze thread aanpassen en de releasedate
Die datum stond op www.frs.nl
[ Voor 3% gewijzigd door ID-College op 04-10-2004 22:10 ]
Hij zegt dat ie de stad verlaat en miss in de toekomst terug komt. Laat nu de hoofdpersoon van San Andreas, CJ heten.
Dus waarschijnlijk is t zn pa of een broer ofzo van CJ
Misschien was er dan in LC wel iemand die AJ heette??
GTAIII LC - AJ
GTAIII VC - BJ
GTAIII SA - CJ
En in GTA IV is er dan een DJ..??
[ Voor 3% gewijzigd door Scipionyx op 06-10-2004 20:49 ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Als je GTA1 (geloof ik) speelt kom je in allemaal steden terecht. Toevallig kwam ik dus in Vice city en even later kwam ik ineens in San Andreas.
Dat wist ik niet en vond ik wel heel vet, je zit nou dus in die steden van GTA1 te crossen maar dan in 3d. Superstoer
1
2
| for ($i=0; $i < 100000000000000000000000000; $i++) { echo("duh"); } |
[ Voor 61% gewijzigd door The Evil Brain op 06-10-2004 22:53 ]
The Evil Brain schreef op 06 oktober 2004 @ 22:45:
PHP:
1 2 for ($i=0; $i < 100000000000000000000000000; $i++) { echo("duh"); }
/EDIT :
* nero355 knows that door zijn über 1337 C skillZRakkerzero schreef op 06 oktober 2004 @ 23:09:
Dat slaat weer op het verhaal van ID-College.
Code hierboven betekent:
duh 100.000.000.000.000.000.000.000.000 op je scherm weergeven.
[ Voor 43% gewijzigd door nero355 op 07-10-2004 13:12 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Vraag ik me ook af.Devilion schreef op 28 september 2004 @ 13:49:
[...]
[afbeelding]
Het is gewoon GAMEBOY ADVANCE, zonder een D erachter!!!!!
Dat slaat weer op het verhaal van ID-College.
Code hierboven betekent:
duh 100.000.000.000.000.000.000.000.000 op je scherm weergeven.
"Pets overnight dot com! little bundles of love bladiebla" ofzoiets..
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Het Engelse 'Play Magazine' en het 'Official Playstation 2 Magazine Australia' hebben de volgende kleine feitjes over GTA San Andreas naar buiten gebracht:
Er zijn in de steden ten alle tijden sirenes te horen, zelfs wanneer je niet zelf door de politie gezocht wordt.
De ‘Grand-Bridge’ brug is zo lang dat het weer aan beide uiteinden verschillend kan zijn.
De camera kan 360 graden om je heen bewegen, maar dat wordt minder naar mate de snelheid hoger is. Wanneer je rent kun je bijvoorbeeld alleen nog maar naar de zijkanten kijken.
Je kunt onder andere Kung-Fu en Straatvechten leren. Wanneer je beide vechtkunsten beheerst kun je ze mixen en krijg je een eigen vechtstijl.
Je kunt weer zelf achter criminelen aan gaan, waar je dan waarschijnlijk een beloning voor zult krijgen.
Er zijn bijna geen gebouwen die hetzelfde zijn. Slechts rijtjeshuizen zijn identiek, omdat dat in werkelijkheid vaak ook zo is.
De minigrasmaaier is het langzaamste voertuig van het spel.
Met het sproeivliegtuig kun je ook stuntvliegen; je kunt onder andere loopings maken.
De gebouwen in Los Santos zijn erg duur.
Het ‘Desert Eagle’ pistool en de schep vind je voor het eerst in de woestijn.
De mountainbike heeft meerdere versnelling en schakelt automatisch.
Er zit een ploeg (boeren werktuig, red.) in het spel waarmee je in de steden totale chaos kunt veroorzaken.
De animatie van CJ met hetzelfde wapen verandert naar mate hij beter met het wapen om leert gaan.
Als de afstand niet te groot is richt CJ automatisch op hoofden. In principe kan CJ op elk karakter in het spel schieten.
Vuur is belangrijker en gevaarlijk. Wanneer er een ontploffing is, is de kans groot dat er dingen in de buurt (gebouwen bijvoorbeeld) in brand vliegen
Er zijn veel sloopbare dingen, zoals auto’s, hekken, meubels enz.
Alle karakters reageren realistisch op geluid. Ze zullen bijvoorbeeld ineenduiken wanneer er in de buurt een explosie is.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
wijze woorden
* nero355 duikt gelijk het woestijn inHet ‘Desert Eagle’ pistool en de schep vind je voor het eerst in de woestijn.
De mountainbike heeft meerdere versnelling en schakelt automatisch.
En wanneer komt hij voor de pc?
Verwijderd
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Verwijderd
[rml][ PS2/PC] Grand Theft Auto: San Andreas deel 2[/rml]Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 14:19:
idd, wanneer komt hij voor pc uit?? ik kon het niet vinden in het topic
Ik kan het wel vinden in dit topic
HuggyB schreef op 07 oktober 2004 @ 14:57:
Een schop in de woestijn? Dat betekent maar 1 ding: E.T. opgraven!
Kan niet wachten totdat ie uitkomt
Lees net ook dat er mischien een 2 player optie komt. http://www.gta-sanandreas.com/
[ Voor 26% gewijzigd door Kimo op 10-10-2004 18:39 ]
Verwijderd
je kan zien dat ze aan de autos hebben gewerkt

erg gelikt als je het aan mij vraagd.. en nog maar een kleine 20 dagen
* Valandil Heeft inmiddels ook maar een pre-order gedaan (€ 51,50 incl. verzendkosten
[ Voor 76% gewijzigd door Valandil op 11-10-2004 09:01 ]
wijze woorden
Verwijderd
Wat is het voordeel daarvan ?Zosas schreef op 11 oktober 2004 @ 08:31:
18 om exact te zijn
/me Heeft inmiddels ook maar een pre-order gedaan (€ 51,50 incl. verzendkosten) Nu hopen dat hij op de dag v/d release op mn deurmat ligt
op de dag van de release kan je hem vast wel ergens kopen ?
Voordeel? ik hoef niet naar de winkel toe en waarschijnlijk is hij iets goedkoper dan in een winkel.Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 13:30:
[...]
Wat is het voordeel daarvan ?
op de dag van de release kan je hem vast wel ergens kopen ?
Kortom, een zekerheidje dat ik m gelijk heb
wijze woorden
Verwijderd
New Information
San Fierro is the 'stunting' capital of San Andreas, with more unique jump locations here than in any other city.
San Fierro still bears the scars of the 1989 earthquake that hit its real life counterpart, San Francisco.
Cobra Martial Arts, San Fierro's Dojo-style gym is well equipped, featuring a weight set, treadmill and experienced Sensei to whip you into shape.
The Sensei's particular strength is kicking, where he will take you through each move you wish to learn in detail, showing button combinations on screen.
At the game's car customisation shops, there are differing levels of nitro available, with the more expensive giving a longer, faster boost.
Nitro also gives the car the ability to destroy some objects, as if it were 'invincible' to them. Once the cylinder is empty, it takes around one minute to recharge.
Detailed audio is included in specific areas to create atmosphere, such as the tinny echo heard when below deck on the freight tanker moored off the coast of San Fierro.
Go-karts will be included, with a likely go-kart track unconfirmed at this time.
Some safehouses in San Andreas will be free for Carl to use, while some will only be available after purchasing property.
The first he'll have available is his mother's old home, which like all others, includes a wardrobe full of all the clothes he's bought and a save game icon, this time shaped like a 3.5" Floppy Disk. (Rather than Vice City's Audio Cassette).
Pressing L1 while holding a weapon will display a white meter detailing how proficient CJ is with that particular firearm. Levels include 'Poor', 'Gangster' and 'Hitman'.
The fastest way to increase Carl's ability with a weapon is to visit Ammunation, where a firing range mini-game sees him pitted against two rivals. Basically, the shooter with the most number of hits in the least amount of time is the victor.
Cars can be modified to feature hard, soft or open topped roofs, with even the stereo's bass level open for customisation.
The driving school is vital to providing CJ with the skills he needs to perform advanced maneuvers in vehicles, like sharp turns at high speeds and emergency stops.
Four wheeled vehicles can now also be controlled in mid air, similar, but in a much slower fashion than Vice City's motorbikes.
A boating school will challenge players to drive vehicles around water courses, avoiding collision with as many buoys as possible. Eventually, CJ will be able to control boats in a much easier manner than seen in past GTA titles.
Boarding a train at one of San Andreas' railway stations will provide a cinematic window view of the journey, such as the vast rural expanses.
Hijacking a train is easy aswell, just approaching the cabin and removing the driver will do the trick.
Trains are heavy vehicles, and as such, take a long time to gain maximum momentum, and to stop.
Missions involve driving the trains (which have no steering controls) great distances and bringing them to a halt in extremely specific places.
Leuke details
Ckerz een hoog kwijlgehalteVerwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 15:36:
Lijstje met allemaal toffe opties
Zie ondertitel
Ik koop alles bij de mediamarkt. Ben toch niet gekZosas schreef op 11 oktober 2004 @ 14:10:
[...]
Voordeel? ik hoef niet naar de winkel toe en waarschijnlijk is hij iets goedkoper dan in een winkel.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
waarom hoop je dan dat je hem de dag van de release op je deurmat hebt liggen ?Zosas schreef op 11 oktober 2004 @ 14:10:
[...]
Voordeel? ik hoef niet naar de winkel toe en waarschijnlijk is hij iets goedkoper dan in een winkel.
Verwijderd
wat zou jij balen als de post een dag later is dan of als ze stakenZosas schreef op 11 oktober 2004 @ 14:10:
[...]
mijn ervaring met de post is dat het altijd later is dan dat het in de winkel te krijgen is...
najaaaa, krijg ik m op zaterdag, ook goed
wijze woorden
Nu nog een VW GolfVerwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 15:36:Cars can be modified to feature hard, soft or open topped roofs, with even the stereo's bass level open for customisation.
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Verwijderd
Je kunt aan bijna alle auto's wel zien om welk model het gaat, ik kan echt niet wachten om ze allemaal eens uit te proberen.Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 13:38:
[...]
is er al... een wannebe natuurlijk ivb met merkrechten enzo
ff tussendoor, wat lijkt jullie de mooiste stad (of gebied) in GTA: SA?
Poll: Wat lijkt je de mooiste stad/gebied in GTA:SA?
• Los Santos
• San Fierro
• Las Venturas
• Countryside
Ook een poll maken? Klik hier
Persoonlijk stem ik op San Fierro, vanwege de mooie bultjes, en natuurlijk de tuning shop
Maar laat SA eerst maar s uitkomen, misschien dat ik dan van gedachten verander
Verwijderd
Hehe dat is PRECIES wat ik ga doen! Alle personen die ook maar vaag lijken op 'gangsta's' of erger: rappers zullen zich mischien moeten verplaatsen naar een bunker....
Jeugd van tegenwoordig met hun zieke geestenVerwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 21:43:
Hehe dat is PRECIES wat ik ga doen! Alle personen die ook maar vaag lijken op 'gangsta's' of erger: rappers zullen zich mischien moeten verplaatsen naar een bunker....

En dan nog het feit dat er een monster Truck in zitNHJ BV schreef op 12 oktober 2004 @ 21:37:
Ik heb al genoeg steden gezien; geef mij het platteland maar
En wat doen we daar mee... juist, rijden naar de stadnero355 schreef op 12 oktober 2004 @ 22:05:
[...]
Jeugd van tegenwoordig met hun zieke geesten![]()
[...]
En dan nog het feit dat er een monster Truck in zit......
daag
Ook.... maar ik wil rally rijdenThe_Thijs© schreef op 12 oktober 2004 @ 22:49:
En wat doen we daar mee... juist, rijden naar de stad
Misschien een Richard Burns-spelletje halen dan?
Hier kon uw advertentie staan
Ja DEMO was schattig echter konik me zo irriteren aan het feit dat mijn gamepad niet goed werd ondersteund en de menu's erg irritant zijn dat ik toch heel misschien is een keertje zo'n gek Colin McRae Rally Spellekke koop
Maar dit was wel ERG offtopic
Verwijderd
Gheghe, laat er rockbands inkomen! MetallicAVerwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 21:43:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door AW_Bos op 13-10-2004 17:31 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Zucht hou toch eens op met dat idealistische mierenneukenDevilion schreef op 28 september 2004 @ 13:49:
[...]
[afbeelding]

(Oeps beetje oude post
Heb net ff dit hele forum doorgespit en ik begin steeds meer warm te lopen voor deze game, vooral dat auto-tunen lijkt me gaaf (NFS:U achtig)
[ Voor 20% gewijzigd door Vlassie1980 op 13-10-2004 17:46 ]

(en dan een muis voor de PS2 zodat ik gewoon fatsoenlijk FPS-style kan richten en schieten, autotargeting of richten met een analogue stick zuigt bananen
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Antwoord aub!
PC = medio 2005
XboX= niet bekend of hij uberhaupt op de XboX komt, maar indien wel, dan zal dat ergens medio/eind 2005 zijn.
wijze woorden
lees aub het topic eerst ff door, is al vaak genoeg gezegd hier.freeeekk schreef op 14 oktober 2004 @ 11:43:
Wanneer komt gta san andreas nou op xbox uit???? of komt hij alleen op ps2 uit en dus ook niet op pc..??
Antwoord aub!![]()
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
29 oktober? Op gamespot.com staat een EU launch nog voor 22 oktober, had gehoopt volgende week om deze tijd GTASA te kunnen spelen, maar volgens jouw datum is dat nog een week laterZosas schreef op 14 oktober 2004 @ 12:16:
PS2 = 29 oktober as![]()
PC = medio 2005
XboX= niet bekend of hij uberhaupt op de XboX komt, maar indien wel, dan zal dat ergens medio/eind 2005 zijn.
Dan moet Gamespot.com maar de releasedatum aanpassen want het is toch echt inmiddels 29 oktober geworden.TAG_Speedy schreef op 14 oktober 2004 @ 14:26:
[...]
29 oktober? Op gamespot.com staat een EU launch nog voor 22 oktober, had gehoopt volgende week om deze tijd GTASA te kunnen spelen, maar volgens jouw datum is dat nog een week later

wijze woorden
Verwijderd
lijkt mij namelijk wel handig om die erbij te hebben.
Yup. Verwacht er weer een hele guide bijVerwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 16:14:
zou er een kaart bij zitten net als bij gta III?
lijkt mij namelijk wel handig om die erbij te hebben.
Verwijderd
het klinkt gewoon te mooi om waar te zijn... en dat is het dan ook meestal zeggen ze...
naja ik kijk er iig heel erg naar uit; ben GTA'er van 't eerste uur
Verwijderd
helemaal mee eens!Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 18:24:
niet om het een of het ander maar ik heb gewoon het idee dat het spel TE uitgebreid klinkt... niet als in, al die mogelijkheden sukken maar meer als in 'kan dat wel?' of nog beter... kan de ps2 dat aan?
het klinkt gewoon te mooi om waar te zijn... en dat is het dan ook meestal zeggen ze...
naja ik kijk er iig heel erg naar uit; ben GTA'er van 't eerste uur
lijkt me ook beetje..
aangezien gta3 (liberty) ook bijna alles uit de ps2 zou moeten halen
als je naar de verschillen kijkt!
naja, nog 15dagen
En als ik previews lees van de verschillende sites (IGN/gamespot) dan hebben ze het dus wel voor elkaar gekregen.
http://members.shaw.ca/fivelitermustang/holdinitdown.wmv
Verwijderd
daar kan je idd goed gelijk in hebben, zou relax zijn..Albinoraptor schreef op 14 oktober 2004 @ 21:04:
Ik geloof niet dat GTA3 al alles uit de PS2 zou halen, omdat PS2 moeilijk programeerbaar is. En dus geloof ik dat ze na zo veel jaar zeker meer uit de PS2 kunnen halen dan bij hun eerste spel.
En als ik previews lees van de verschillende sites (IGN/gamespot) dan hebben ze het dus wel voor elkaar gekregen.
en k had eerst n review gelezen.. van wat mensen die er LAAAIEND antousiast van waren ( en als voorwoord zeiden ze dat ze niet geloofde dat het zo mooi en groot zou worden als ze hoorde
Zulke lui ga ik dus mooi in SA voor hun raab schietenstime schreef op 14 oktober 2004 @ 21:15:
Deze gast heeft iets te veel gta gespeeld al:
spoiler:da ken ik beter
Verwijderd
wouw, dat GTA:SA lijkt net echtstime schreef op 14 oktober 2004 @ 21:15:
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
het zal je auto maar zijnstime schreef op 14 oktober 2004 @ 21:15:

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dit topic is gesloten.