Nou ik ben vandaag naar allemaal Fotowinkels geweest en toch is die Nikon 7900 super vet.
COOLPIX 7900 specificaties
Megapixels Effectief 7.1
--------------------------------------------------------------------------------
Optische / Digitale Zoom [x] 3 / 4
--------------------------------------------------------------------------------
Brandpuntsafstand (kleinbeeld equivalent) [mm] f=7.8-23.4 [38 - 114]
Aantal opnamen met intern geheugen, circa 4/7/15
Onderwerpsstanden (incl. Compositie-Assistentie) 16
Intern geheugen 13.5MB
Film met geluid [bps] ja [30]
Gewicht zonder batterij en kaart, circa [gram] 150
Afmetingen, circa (B x H x D) [mm] 88 x 60 x 36
Is dit een goede cam voor normaal gebruik ???
edit : ik had een mailtje naar een winkel uit pricewatch gestuurd hoe het kon dat hun een camera leveren die veel goedkoper is.
Het kwam dus omdat het inport is.
Goedendag,
De Nikon Coolpix 7900 is een buitenlands model. U zult echter geen verschil aantreffen wat betreft de specificaties van de camera. Deze zijn identiek of het gaat om een Nederlands model of enig ander model. De camera ondersteunt standaard de Nederlandse taal binnen het menu. Bij de camera wordt een Engelse handleiding geleverd.
Op al onze producten geldt standaard een jaar fabrieksgarantie van de fabrikant, tenzij anders vermeld. Mocht u problemen ondervinden met het toestel dan kunt u deze altijd terugbrengen naar onze winkel of opsturen. De camera wordt door ons aangeboden voor onderzoek/reparatie. In tussentijd kunt u altijd bij ons een navraag indienen over het verloop van de reparatie. Zodra de camera bij ons terug is, wordt er contact met u opgenomen zodat u zelf kunt aangeven of u het toestel wilt komen afhalen of dat deze naar u verzonden mag worden.
Maar heeft dit gevolgen of iets dergelijks ???
Of is het wel gewoon veilig om te doen.
Niet dat ik starks stukken krijg en dat ik ermee zit
[
Voor 33% gewijzigd door
Verwijderd op 09-04-2005 16:39
]