Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.166 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-06 22:07

Ale-Gu

'Eel Goe'

W5 is de beste van de 3. Bij de Pentz gaat de compactheid heel erg ten koste van de kwaliteit foto. De Ricoh is een hele snelle camera, met groothoek dacht ik, en aardig wat zoom, maar de kwaliteit foto's was matig, en vooral de hoeveelheid ruis bij ISO 400

Edit: dat was dus post 1000 :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ale-Gu op 06-09-2005 16:10 ]

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-04 15:44
Beste tweakers,

Mijn schoonzusje is beginnend goudsmit en werkt aan een sieradenlijn. Ze wil haar sieraden
zelf kunnen vastleggen op foto. Ze is op zoek naar een digitale camera van rond de 300 euro die dit goed kan. De camera moet dus scherpe en gedetaileerde foto's van kleine sieraden kunnen maken. Ik dacht zelf aan een camera met macro optie maar dat hebben ze tegenwoordig bijna allemaal maar misschien weten jullie andere eisen waaraan een camera moet voldoen wil deze hier geschikt voor zijn. Zelf heb ik dus niet veel verstand van camera's. Je word altijd doodgegooid met het aantal megapixels maar ik weet dus niet of dat belangrijk is of niet. Ik neem aan dat een goede lens ook een vereiste is.

Ik heb wat rondgesnuffeld op internet maar ik weet dus niet echt waar ik op moet letten.
Ik hoop dat jullie kunnen/willen helpen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
michielvz schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:55:
Beste tweakers,

Mijn schoonzusje is beginnend goudsmit en werkt aan een sieradenlijn. Ze wil haar sieraden
zelf kunnen vastleggen op foto. Ze is op zoek naar een digitale camera van rond de 300 euro die dit goed kan. De camera moet dus scherpe en gedetaileerde foto's van kleine sieraden kunnen maken. Ik dacht zelf aan een camera met macro optie maar dat hebben ze tegenwoordig bijna allemaal maar misschien weten jullie andere eisen waaraan een camera moet voldoen wil deze hier geschikt voor zijn. Zelf heb ik dus niet veel verstand van camera's. Je word altijd doodgegooid met het aantal megapixels maar ik weet dus niet of dat belangrijk is of niet. Ik neem aan dat een goede lens ook een vereiste is.

Ik heb wat rondgesnuffeld op internet maar ik weet dus niet echt waar ik op moet letten.
Ik hoop dat jullie kunnen/willen helpen.
Alvast bedankt.
De megapixels zijn alleen belangrijk als je groot wil gaan afdrukken. Wil je groter afdrukken dan A4 dan heb je een camera nodig die minimaal 4mp is. Verder kan je als je een camera met veel mp hebt ook nog wat croppen. Dat wil zeggen dat je een stukje van de foto uitknipt. Daardoor kan je dus nog iets "dichterbij" komen met je foto. Als je dat bijvoorbeeld zou doen met een 4mp camera en je zou een deel van de foto eruit knippen hou je voldoende pixels over om een mooie afdruk te maken op gewoon foto formaat. Bij een 2mp zou dat bijvoorbeeld niet meer kunnen.
Je zal dus zelf moeten uitmaken hoeveel mp je nodig vind.

De macro functie op veel camera werken met minimale afstanden. Als je op www.dpreview.com kijkt naar een camera, dan kun je precies vinden wat de minimum afstand moet zijn. Voor sieraden weet ik niet wat handig zou zijn. Ik weet ook niet hoe groot die sieraden zijn. Als je alleen maar detail foto's van de steentjes wil maken, zal je een kleinere minimum afstand nodig hebben dan voor een hele ketting. Mijn mening is dat 5 cm net op het randje ligt voor beestjes/bloemmetjes, en ringen zijn kleiner dan bloemmetjes, dus denk ik dat je iets moet zoeken met een minimun afstand van zo'n 1 tot 3 cm. Waarschijnlijk kan je wel op internet voorbeeld foto's vinden van macro foto's van de camera die jou wat lijkt.

Bij sommige camera's kan je ook nog extra voorzet lenzen kopen, om macro foto's nog meer close up te krijgen. Nadeel is dat deze soms heel erg duur zijn, en voor product foto's is denk ik het nadeel dat je DOF(het stuk wat scherp is op je foto) een heel stuk kleiner word. Maar daarmee kan je natuurlijk wel het accent leggen op een deel van het sieraad.

Succes met de keuze.

[ Voor 4% gewijzigd door Justawitte op 07-09-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
justawitte schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:37:
[...]

De megapixels zijn alleen belangrijk als je groot wil gaan afdrukken. Wil je groter afdrukken dan A4 dan heb je een camera nodig die minimaal 4mp is. Verder kan je als je een camera met veel mp hebt ook nog wat croppen. Dat wil zeggen dat je een stukje van de foto uitknipt. Daardoor kan je dus nog iets "dichterbij" komen met je foto. Als je dat bijvoorbeeld zou doen met een 4mp camera en je zou een deel van de foto eruit knippen hou je voldoende pixels over om een mooie afdruk te maken op gewoon foto formaat. Bij een 2mp zou dat bijvoorbeeld niet meer kunnen.
Je zal dus zelf moeten uitmaken hoeveel mp je nodig vind.

De macro functie op veel camera werken met minimale afstanden. Als je op www.dpreview.com kijkt naar een camera, dan kun je precies vinden wat de minimum afstand moet zijn. Voor sierraden weet ik niet wat handig zou zijn. Ik weet ook niet hoe groot die sierraden zijn. Als je alleen maar detail foto's van de steentjes wil maken, zal je een kleinere minimum afstand nodig hebben dan voor een hele ketting. Mijn mening is dat 5 cm net op het randje ligt voor beestjes/bloemmetjes, en ringen zijn kleiner dan bloemmetjes, dus denk ik dat je iets moet zoeken met een minimun afstand van zo'n 1 tot 3 cm. Waarschijnlijk kan je wel op internet voorbeeld foto's vinden van macro foto's van de camera die jou wat lijkt.

Bij sommige camera's kan je ook nog extra voorzet lenzen kopen, om macro foto's nog meer close up te krijgen. Nadeel is dat deze soms heel erg duur zijn, en voor product foto's is denk ik het nadeel dat je DOF(het stuk wat scherp is op je foto) een heel stuk kleiner word. Maar daarmee kan je natuurlijk wel het accent leggen op een deel van het sierraad.

Succes met de keuze.
Bedankt voor je reactie. Na het lezen en kijken op verschillende sites ben ik tot vier camera's gekomen. Wat denken jullie van deze vier:

Sony DSC-H1
Kodak DX7590
Nikon Coolpix 5600
Konica Minolta Dimage Z5 Zilver

De Konica Minolta heeft een Macro afstand van 1cm. Dat is erg dichtbij. Waarschijnlijk heb ik dat niet nodig. Het wordt dan erg moeilijk belichten. De Sony heeft een Macro afstand van 2 cm. Deze is duurder dan de Minolta maar misschien een betrouwbaarder merk. Ik ben wat dat betreft ook maar een leek. De Kodak heeft een macro afstand van 12 cm. Dat is een beetje te slecht lijkt mij. De Nikon is de enige point en click camera. Deze heb ik ertussen gedaan omdat deze mij goed lijkt met zijn 4cm macro afstand en ook voor prive doeleinden makkelijk te gebruiken is.

Het liefst wil ze er een die ze nog kan uitbreiden met betere lenzen. Het is voor mij niet altijd duidelijk welke dat wel en niet kunnen. De geschikte Canon camera's zijn jammer genoeg veel te duur en beginnen bij 800 euro. Jammer want dat had ik eerst in gedachte.

Ik benieuwd wat jullie ervan vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door michielvz op 07-09-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Als je een camera wilt kopen, waar je later andere lenzen op kunt gaan gebruiken. Dan denk ik dat je een dSLR camera bedoelt. Dat is een losse body, waar je allerlei verschillende lenzen voor kunt kopen. Zoals tele/groothoek/macro etc. Bij een compact camera is dit niet mogelijk. Wel kun je op sommige camera's extra lenzen zetten. Om bijvoorbeeld meer tele/groothoek te krijgen. Idem met macrolenzen. Als je zo'n camera wilt kopen ben je wel wat meer geld kwijt dan 300 euro, maar dan kun je wel lenzen kopen voor het onderdeel wat jij belangrijk vind. De lenzen zijn overigens ook erg prijzig. Er is een topic voor dSLR camera's. Ik zal hem er zo bijzetten.

Over de camera's die jij hebt gevonden.

Ik denk dat de macro functie van de kodak te kort schiet. Dus die zou ik niet kiezen.

De monilta z5 heeft een macro van 1cm. Dat zou een probleem kunnen zijn met belichte, maar misschien ook niet. Dan kun je wel mooi steentjes van ringen mooi bekijken. En omdat hij 12x zoom heeft kun je misschien ook gewoon van 50cm 12 inzoomen en dan net zo closeup als vanaf 1cm fotograferen. Dat weet ik verder niet, maar misschien is het mogelijk. Zelfde verhaal voor de sony camera.

De nikon heeft een macro van 4cm, ik denk dat dat voor kleine objecten net iets te weinig zal zijn, maar dat weet ik niet zeker. Deze heeft ook 3x zoom (in tegen stelling tot de sony en minolta 12x). Als je de camera ook voor prive doeleinden gaat gebruiken, ik weet niet wat je dan wilt fotograferen, is veel zoom misschien fijner. Daarbij komt dat de nikon camera wel mooie plaatjes schiet, maar wel helemaal een automatische camera is. Je hebt dus voorkeuze standen, en kunt meen ik niks verder instellen. Dat kan bij de minolta z5 wel, en bij de sony ook. Verder zou ik zeggen kijk eens naar voorbeeld foto's van de coolpix 5600/z5 en de dsc-h1. De foto's (kleuren/kwaliteit) zijn uiteindelijk toch het belangrijkste. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Justawitte op 07-09-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
Bedankt voor al je advies. Je zei dat je een link naar een topic over dSLR camera's zou posten maar dat ben je denk ik vergeten. Kan je dat alsnog doen. En aan welke prijs moet je denken voor zo'n camera met een goede macro lens.

Ik heb mijn keuze verkleind naar de Minolta en de Sony.
Ik vind de foto's die de Minolta maakt mooier maar de Sony krijgt betere recensies.
Ik vertrouw daar meer op. Het zou namelijk best kunnen dat de foto's van mooiere
objecten gemaakt zijn met betere belichting.

[ Voor 21% gewijzigd door michielvz op 07-09-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu

Ale-Gu

'Eel Goe'

de Sony heeft nogal last van chromatische abberaties. Dat treed vooral op bij een groot verschil in contrast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
michielvz schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:08:
[...]
Bedankt voor al je advies. Je zei dat je een link naar een topic over dSLR camera's zou posten maar dat ben je denk ik vergeten. Kan je dat alsnog doen.
Was ik idd vergeten. Bij deze [rml][ discussie] budget / start-dSLR, welke te kiezen? *DEEL 2*[/rml]
En aan welke prijs moet je denken voor zo'n camera met een goede macro lens.
Ik denk dat je voor alleen de camera al snel nieuw rond de 575 euro kwijt bent. Dan heb je verder nog niks. Geen lens, geheugen en tasje etc. En ik denk dat je alleen voor een macro lens al 100 tot 200 euro kwijt bent. Maar welke qualiteit de lenzen dan zijn weet ik niet. Als je dan ook nog lezen wilt hebben voor "normale" fotografie komt er weer een 100 euro bij, als het niet veel meer is.
Ik heb mijn keuze verkleind naar de Minolta en de Sony.
Ik vind de foto's die de Minolta maakt mooier maar de Sony krijgt betere recensies.
Ik vertrouw daar meer op. Het zou namelijk best kunnen dat de foto's van mooiere
objecten gemaakt zijn met betere belichting.
Als ik naar de foto's kijk denk ik dat ze wel aan elkaar gewaagd zijn. De sony wel minder last van ruis bij hoge ios waardes. Als ik naar de specs kijk denk ik dat ik eerder de sony zou kiezen dan de z5.

Waarom: Sony heeft een max sluitertijd van 30 sec. Dat wil zeggen dat de lens maximaal 30 seconden open blijft. Is een leuke optie voor avond/nacht fotografie.
Sony heeft de optie om in 3:2 fotmaat foto's te meken.
De Sony is iets lichtsterker bij het zoomen. Dat je dus meer licht opvangt als je inzoomed. En daardoor kun je dus kortere sluitertijden gebruiken of kleinere dof creeeren.

Z5 heeft als voordeel dat deze een shotshoe heeft, daar kan je een externe flitser op aan sluiten. Misschien wel makkelijk bij productfotografie, maar als de belichting al voldoende is denk ik dat flitsen bij productfotografie overbodig word.
ejss schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:26:
de Sony heeft nogal last van chromatische abberaties. Dat treed vooral op bij een groot verschil in contrast
Het was me niet opgevallen bij de voorbeeld foto's van dpreview.

[ Voor 8% gewijzigd door Justawitte op 07-09-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
ejss schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:26:
Dat klinkt als een ziekte. Is het ernstig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
michielvz schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:02:
[...]
Dat klinkt als een ziekte. Is het ernstig ?
Staat in de faq. En het is opzich niet ernstig maar soms wel storend, veel camera's hebben er last van.

Anoniem: 155019

hallo tweakers,

ik ben op zoek naar een ultra compact camera vanaf 4 mp. ik zit nu al een maand te lezen en te vergelijken maar koop maar niks. misschien kunnen jullie mij helpen de knoop door te hakken. iedereen zegt me gewoon de ixus te kopen, maar ik heb begrepen dat de kodak bijvoorbeeld al een betere beeldkwaliteit geeft...

ik zoek een ultra compact die:
-een goede beeldkwaliteit geeft
-een optische viewfinder heeft
-er goed uitziet
-niet meer dan +/- 300 E

ik zit zelf te denken aan de ixus 40 of de kodak v550

als je andere suggesties hebt als mijn selectie hoor ik het graag

groeten,

maurice

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Ik heb sinds vandaag dan eindelijk m'n Sony DSC-T7 binnen, en het is ... de ultieme gadget camera! Misschien niet de aller allerbeste (maar zeker niet slecht) maar wel de geilste! :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 16:40
shaidar schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:40:
Ik heb sinds vandaag dan eindelijk m'n Sony DSC-T7 binnen, en het is ... de ultieme gadget camera! Misschien niet de aller allerbeste (maar zeker niet slecht) maar wel de geilste! :)
ik zit dus nog te twijvelen tussen de T7 en de konica minolta X1...
net zit ik te googlen en ik lees daar een review die even de T7 flink afkraakt omtrend de battery life en kwalitiet van de fotos...
http://www.theregister.co.uk/2005/04/25/review_sony_dsc-t7/

nu was mijn keuze bijna op de T7 gevallen maar na die review twijvel ik dus weer heel erg :'(
het voornaamste voordeel van de T7 is dat ie shutter priority heeft. en aangezien ik veel op t circuit te vinden ben leek mij dat wel handig.

Kan iemand mij een beetje in de goede richting helpen? want qua prijs verschild het allemaal ook niet zoveel...

http://www.letsgodigital....ca_minolta/dimage/X1.html
hier nog een handig overzicht tussen de 2 camera's en een review van de X1

help!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Dat zal wel kloppen dat die Minolta beter is dan de Sony, maar de Sony heeft een hoger geilheidgehalte :p

Iemand een idee waar ik zo'n NP-FE1 batterij haal, voor minder dan 70€ ?

Afbeeldingslocatie: http://www.backoffice.be/picts/small/I309792.jpg

-edit-

Via de T.net pricewatch heb ik wel een mooie aanbieding gezien op budgetphoto.nl .... maar die leveren alleen naar Nederland, en niet naar België ... Is er hier misschien een tweakert die me hier mee wil helpen? ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Shaidar op 16-09-2005 15:18 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 16:40
shaidar schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:12:
Dat zal wel kloppen dat die Minolta beter is dan de Sony, maar de Sony heeft een hoger geilheidgehalte :p

[afbeelding]

-edit-

Via de T.net pricewatch heb ik wel een mooie aanbieding gezien op budgetphoto.nl .... maar die leveren alleen naar Nederland, en niet naar België ... Is er hier misschien een tweakert die me hier mee wil helpen? ;)
kan jij is een foto maken (en posten) met de maximale resolutie enzo?
dan weet ik iig wat ik kan verwachten van de T7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie-m
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:34
Momenteel ben ik opzoek naar een vervangende camera voor mijn Canon A60.

waar wil ik mijn camera voor gebruiken.
- foto's maken voor school zo nu en dan ( grafisch vormgever )
ga binnenkort met school naar het buitenland en moet daar dus
ook fotos maken die ik kan gebruiken in mijn opmaak.

- voor de rest voor op vakantie en zo nu en dan wat foto's voor de gein..
fotografie opzich vindt ik best leuk, maar dit gaat tot een zekere grens
vandaar dat ik een camera zoek van rond de 200-300 euro.

Ik heb even rond gekeken en de volgende camera's bevielen mij wel:
-Fuji Finepix S5500 (4MP, 10x zoom, 37-370mm, f/2.8-3.1) rond de 280 euro
-Fuji FinePix S3500 (4MP, 6x zoom, 39-234mm, f/2.8-3.0) rond de 200 euro
- Canon Powershot A610 (5MP, 4x zoom, 35-140mm, f/2.8-4.1) rond de 280 euro

opzich denk ik dat 4 MP wel voldoende moet zijn.. aangezien ik niet echt groter print dan A3..

De zoom functie vindt ik niet het allerbelangrijkste.. maar het lijkt mij wel fijn om veel zoom te hebben.. de A60 had soms tekort na mijn idee.

echter loop ik een beetje vast, en weet ik niet echt voor welke ik moet gaan.. en of deze camera's
wel een juiste keuze zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu

Ale-Gu

'Eel Goe'

De A610 is denk ik wel een camera voor jou. Als je 5 megapixel cropt naar 2 megapixel, is dat 2,5x digitale zoom. en als je dat nog eens keer 4 doet van de optische zoom, dan heb je 10x zoom op 2 megapixel. En aangezien je al Canon gewend ben, zou ik lekker bij canon blijven. Voordeel tov van je oude A60 is:
groter schermpje en uitklapbaar, ook groter als de S3500 en S550: 2,0"
en draaibaar
4x zoom
5 megapixel
en nog veel meer dingen, maar dat kan je o.a. vinden op dpreview.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Ik heb ook een a60, maar die ging een beetje kapot na verloop van tijd. Ik heb toen een s5500 gekozen. En dat was zeker de moeite waard. Vooral de 10x zoom is heel relaxed als je de 3x van de a60 bent gewend.

[ Voor 65% gewijzigd door Justawitte op 16-09-2005 21:03 ]

• Twido
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-01-2021

Twido

Eens een ALFA, altijd een ALFA

Passie-m, je kan dan misschien net iets langer wachten op het nieuwe model namelijk de fujifilm finepix S5600. Deze kan in België al besteld worden voor 410 euro. Zal zeker onder de 400 te vinden zijn in Nederland. (wordt trouwens verwacht binnen een 7 tal dagen)
http://www.expansys.nl/product.asp?code=125229

cooler master cosmo,gigabyte X58 ,Q720 ,3x2GB OCZ platinium,seagate 500gig 32 mb cache,HP ZR24W,Creative gigaworks progamer g500,creative X-fi Xtreme audio pci-e,selfmade waterkoeling 0db

• Ale-Gu

Ale-Gu

'Eel Goe'

Is al voor 349,- inclusief verzendkosten te koop, zie ook het Fuji S5600 topic

• Passie-m
ja die zoom leek mij ook wel erg prettig..

mijn oude A60 had ook al wat kleine probleemtjes..
toen in hem kocht was de drukknop al lam..
en toen hij van reparatie terug kwam deed binnen een aantal weken
de zoomlensmotor het niet meer..(E18 error als ik het goed heb.)

dus aan de ene kant denk ik zal ik weer een canon kopen..
want de foto's die hij maakt zijn goed.
en aan de andere kant lijkt die S serie van fuji ook wel erg prettig
het is dan wel 4 mp vs 5 van canon.. maar zoals ik veel lees
is de lens in de meeste gevallen belangrijker dan de pixels
en de 2 mp was al redelijk genoeg voor mijn kiekjes..

op dit moment gaat mijn keuze een beetje naar de S3500..
maar de S5500 is 70 euro meer.. is dit het geld waard volgens jullie?

Anoniem: 143800

als je de manual functies op je a60 gebruikte, zou ik zeker voor de s5500 gaan.
op de s3500 kun je namelijk niets instellen qua sluitertijden ed, op de s5500 echter wel.
ook de zoom ed is op de s5500 beter :) ik vond het in ieder geval wel waard, zelf eigenaar van de s5500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie-m
ja ik gebruik de standaard instellingen meestal op mijn A60..
heb wel fotografieles gehad op school
( de basis zeg maar, scherpte/diepte , licht inval.. guldesnede etc.. )
1 jaartjes.. en daar moesten we wel alles instellen, dus das niet het probleem voor mij.

maar ik denk ook niet dat mijn vriendin het fijn vindt om alles in te stellen.. die is meer het type.. knop drukken en klaar en liefst met een vette flits er bij :P

maar ik neem aan dat als de S5600 uit komt de S5500 in prijs weer zal zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu

Ale-Gu

'Eel Goe'

nee, de S5500 gaat eruit, hij is nu al moeilijk te krijgen, en de prijzen stijgen alleen nog maar. Het laagste punt heeft ie al gehad +/- €250,- Maar ik zou de S5600 zeker niet schrappen, want die heeft een antal belangrijke verbeteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie-m
ja maar dan moet ik wel 150 extra voor neer leggen.. en 300 was eigenlijk nog wel een leuk bedrag.
zal er is over na denken!

ik hoef ook weer niet perse het nieuwste van het nieuwste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu

Ale-Gu

'Eel Goe'

€350,- is de introductieprijs, en die prijs wordt denk ik wel snel lager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie-m
ja wil liefst binnen een maand een camera hebben... voor 25 okt.. omdat ik de 30ste dus een weekje weg ben en hem dus graag wil gebruiken dan.. en ik nog wel even de tijd wil hebben om hem rustig te testen/opties uitzoeken ect.

maarja die 25 euro meer of minder maakt me dan ook niet meer uit.. zo moeilijk ben ik ook weer niet :D

maar had me grens rond de 300 dus.. naja komt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124710

Ik ben op zoek naar een compacte camera die goede foto's maakt, ook in het donker.

Ik twijfel tussen:

Nikon coolpix 7900
en
Canon digital ixus 55

Wie heeft met beide ervaring en kent de nadelen en voordelen van beide camera's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu

Ale-Gu

'Eel Goe'

in het donker goede foto's maken gaat moeilijk worden, maar een camera die dat erg goed doet is de Fuji F10

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Heeft iemand de powershot A610 al in een winkel gespot?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Ale-Gu

Ale-Gu

'Eel Goe'

Op internet zijn ze al zat te vinden, ook op voorraad, vanaf €276,-

Anoniem: 121131

[afbeelding]

-edit-

Heb je al een batterij gevonden? Bij http://www.top-angebote.de vind je ze voor 59 euro + verzending.
En die leveren gegarandeerd naar Belgie, want ik heb er al een 6tal camera's gekocht.

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:15

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

[afbeelding]

-edit-

Op Marktplaats.nl staan ze voor €35-40.....

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:43

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.