Ik heb het volgende systeem:
-Asus P4P800 Deluxe
-P4 2,4-C
-2x TwinMOS 512MB PC3200
-PowerColor 9600 Pro 128MB
-M-Audio Revolutions 7.1 Geluidskaart
-Plextor PX-W4012A 40/12/40A
-Pioneer DVD-106 16x/48x slot-in DVD/CD-ROM
-Floppy
met de volgende harde schijven:
-Western Digital WD360GD (10k Raptor)
-Western Digital WD360GD (10k Raptor)
-Western Digital WD600JB (7.2k/8mb)
-Maxtor 4K040H2, 40Gb, 5.4k/2MB (misschien ooit nog te upgraden naar een 80-160Gb schijf)
en met een (gewoon) Qware Q-600 tb, Logitech MX 500, en waarschijnlijk binnenkort ook een Typhoon Wireless Multimedia set (ja, 2 muis, 2 kb.. voor bij de tv

)
1x 80mm Casefan voor de Raptors (en nog eentje gepland aan de achterkant)
Dit alles in een leuke Chieftec Dragon DX-01BD...
.....met een Q-Tec 450W Dual Fan Gold.....
Nu heb ik al tijden een 3.3v lijn die rustig op zo'n 3.45v gaat zitten (over 4% dus)... op zich niet direct zo'n punt lijkt me..?
Maar nu ik vandaag tikken van een van mijn Raptors hoorde komen en ik na een spontane reboot ze plotseling helemaal niet meer in de POST zag, heb ik niet zo veel vertrouwen meer in de voeding.
Nu, nadat ik de 40Gb Maxtor maar even los heb gelaten in de kast, en een van de Raptors een op de andere stroomdraad heb geplugd (ze zaten op dezelfde) lijkt het weer alsof er niets is gebeurd.
Dus het leek me persoonlijk toch een goed idee om die Q-Teq nu maar te vervangen... ooit lag dat toch in de planning, en nu 'better safe than sorry' leek me.
En toen dacht ik "laat ik hier eerst eens om advies vragen"
Wat raden jullie me aan?
Verdere upgrades dan wat er bij staat ligt niet echt in de planning, lijkt me voorlopig ook niet nodig. Extreme Overclocking gaat het voorlopig ook niet worden (eveneens niet nodig vind ik tot nu toe), maar daar wil ik denk ik toch wel ruimte voor gaan houden.
(ps. ik heb een uurloon van 3,50... dus wees een beetje lief.

)