Ik heb zondag de brief op de bus gedaan en heb vandaag een brief ontvangen dat ik omgezet wordt naar Ready. Ben vanaf ongeveer 12uur offline en als ik mijn nr. bel zegt ie dat ie niet bestaat. Hopelijk snel weer online.
Ik heb de brief gistermiddag op de bus gedaan (aangetekend) enneh....heb vandaag via http://www.sitel.nl een leuk nieuw Orange abo besteld incl. Nokia 3200 en HP iPaq 2210. 'k hoefde maar 50 euro bij te betalenjongentje schreef op 18 juni 2004 @ 15:13:
Ik heb zondag de brief op de bus gedaan en heb vandaag een brief ontvangen dat ik omgezet wordt naar Ready. Ben vanaf ongeveer 12uur offline en als ik mijn nr. bel zegt ie dat ie niet bestaat. Hopelijk snel weer online.
Ik keek vanochtend op mijn telefoon: Inactieve SIM! Ik ben nu pas echt Free.Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 15:01:
Jep, ik heb vandaag ook de bevestigings brief van Orange gekregen!
Ik had me opzegging voor de 8ste op de bus gedaan.. maargoed ze kunnen
me nu dus ieder moment omzetten naar Orange Ready! Dit zal zo spoedig mogelijk gebeuren aldus Orange.![]()
Hoe zit het trouwens met Tommey_NL zun brief?
Verwijderd
Welk abo van Orange?TheVisionMaster schreef op 18 juni 2004 @ 16:14:
[...]
Ik heb de brief gistermiddag op de bus gedaan (aangetekend) enneh....heb vandaag via http://www.sitel.nl een leuk nieuw Orange abo besteld incl. Nokia 3200 en HP iPaq 2210. 'k hoefde maar 50 euro bij te betalenhehehehe
ahh vandaag is mijn t-mobile zakelijk abo binnengekomen
En mijn orange kaart is weer3 euro
ze hadden een 'foutje' gemaakt (jammer voor hun had ik al 50 verbelt
Morgen nummerbehoudt op de bus doen.
en heeeeeeeeeeeeeeerlijk die dekking overal
Zelfs in kleine k*t plaatjes in de buurt dekking
T-Mobile
Ontopic :
Worden er nog steeds aanvragen tot opzegging geaccepteerd? Een vriend van me wil namelijk ook van zijn abo af? Anyone?
En mijn orange kaart is weer3 euro

Morgen nummerbehoudt op de bus doen.
en heeeeeeeeeeeeeeerlijk die dekking overal
Zelfs in kleine k*t plaatjes in de buurt dekking
Ontopic :
Worden er nog steeds aanvragen tot opzegging geaccepteerd? Een vriend van me wil namelijk ook van zijn abo af? Anyone?
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Heb vorige week zaterdag m'n abbo opgezegd, en vandaag een brief ontvangen dat ik omgezet wordt naar Ready. Vandaag heb ik echter nog geen verbinding..
I mentioned it once, but I think I got away with it.
21 Juninetblade schreef op 18 juni 2004 @ 19:43:
Bullsh*t
Ontopic :
niet te vroeg juichen. De kans is groot (heel groot) dat dit wel op je eindrekening staatnetblade schreef op 18 juni 2004 @ 19:43:
ahh vandaag is mijn t-mobile zakelijk abo binnengekomen
En mijn orange kaart is weer3 euroze hadden een 'foutje' gemaakt (jammer voor hun had ik al 50 verbelt

zo
net brief van belcompany binnen. Dat ik dus met hun cash back mee kan doen via orange 
Loop inmiddels al op prepaid orange. Nu nog even kijken of orange ook helemaal meegaat.
Loop inmiddels al op prepaid orange. Nu nog even kijken of orange ook helemaal meegaat.
Is het echt mogelijk ook je brief te faxen?
Want bij de Orange shops hier in Rotterdam deden ze weer moeilijk dat het zgn. niet kon, maar volgens hun zou ik het ook niet kunnen opzeggen.
Heb wel een nummer denk ik btw 06-48996005 waarheen ik dan zou moeten faxen uit een eerdere post. Iemand meer info?
Want bij de Orange shops hier in Rotterdam deden ze weer moeilijk dat het zgn. niet kon, maar volgens hun zou ik het ook niet kunnen opzeggen.
Heb wel een nummer denk ik btw 06-48996005 waarheen ik dan zou moeten faxen uit een eerdere post. Iemand meer info?
Two is always better than one..
BlizZie ik denk niet dat je naar een 06 nummer kunt faxen
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Stuur gewoon die brief, doe niet zo moeilijk. Ik heb ook niet aangetekend gestuurd en binnen 5 dagen is omgezet.
Zoals beovenste post op deze pagina, heb toch maar even gebeld vanochtend, ze waren vergeten om mijn nummer aan prepaid te koppelen. Helaas als je omzet zijn al je instellingen weg van orange zoals voicemail enzo. Maar wel super goede service!!!
Zoals beovenste post op deze pagina, heb toch maar even gebeld vanochtend, ze waren vergeten om mijn nummer aan prepaid te koppelen. Helaas als je omzet zijn al je instellingen weg van orange zoals voicemail enzo. Maar wel super goede service!!!
[ Voor 1% gewijzigd door jongetje op 19-06-2004 12:55 . Reden: spellcheck ]
Jawel, ik heb dat ook gedaan en ik was 2 dagen erna al afgesloten en omgezet zonder ook maar 1 min offline te zijn (tenminste niet gemerkt)Nitai schreef op 19 juni 2004 @ 10:45:
BlizZie ik denk niet dat je naar een 06 nummer kunt faxen
Verwijderd
Die van mij is drie dagen na het versturen van mijn brief omgezet naar prepaid. Heb gisteren een nieuw t-mobile abo'tje afgesloten.
Vreemd genoeg kan ik nog wel GPRS-en. Zou dat kunnen tot de rest van de maand ofzo? want beltegoed heb ik ook niet echt meer...
Vreemd genoeg kan ik nog wel GPRS-en. Zou dat kunnen tot de rest van de maand ofzo? want beltegoed heb ik ook niet echt meer...
Naar welk nummer heb je dit dahn gefaxt?Rekkie schreef op 19 juni 2004 @ 15:01:
[...]
Jawel, ik heb dat ook gedaan en ik was 2 dagen erna al afgesloten en omgezet zonder ook maar 1 min offline te zijn (tenminste niet gemerkt)
Two is always better than one..
Verwijderd
Ik had gisteren een orange free 30 abo genomen bij BC. Heb nu precies 45 euro beltegoed ondanks ik al meerdere malen gebelt heb.
p.s: ik had ergens gezien dat in het weekend bellen gratis was is dit waar?
p.s: ik had ergens gezien dat in het weekend bellen gratis was is dit waar?
Wat denk je zelfp.s: ik had ergens gezien dat in het weekend bellen gratis was is dit waar?
Klantenservice gebeld...suf systeem..je moet je telefoonnr invoeren..dat pikte 'ie dus niet! Maar goed, na drie keer '#' toch een oranje mannetje aan de lijn gekregen. Die heeft de verbinding weer aangezwengeld zodat ik nu weer prepay kan bellen. En..met behoud van het niet verbruikte beltegoed van het Orange Free 40 abbo! Erg leuk, want in de 3 maanden dat ik het had, heb ik niet veel gebeld!brama schreef op 18 juni 2004 @ 20:14:
Heb vorige week zaterdag m'n abbo opgezegd, en vandaag een brief ontvangen dat ik omgezet wordt naar Ready. Vandaag heb ik echter nog geen verbinding..
Eens kijken of GPRS nu ook nog werkt..zal wel niet, dat zou dan wel vervelend zijn..
edit
Nee dus, erg jammer! Nu heb ik een berg beltegoed, maar moet ik nog naar een abbo switchen vanwege GPRS..en omdat ik nummerbehoud wil, ben ik het beltegoed van die prepay kaart kwijt
[ Voor 16% gewijzigd door brama op 20-06-2004 00:23 ]
Verwijderd
Ik heb dus al gebelt en ik heb nog steeds 45,00 euro...... Ik weet niet hoe dit kan?
Op de site van Orange staat er alléén dat als je via de site iets besteld in het weekend en tot 21 juni ofzo gratis kan bellen en sms'en tot 500 euro.
Dus ik weet niet hoe het zit, ik heb het bij Belcompany gekocht.
Ach verrek, je hebt helemaal gelijk! (volgens de website als je het via een orange shop of orange online koopt). 10 weekenden voor nop bellen/sms'en/mms'en tot 500 euro.. leuk inderdaadVerwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 00:22:
[...]
Ik heb dus al gebelt en ik heb nog steeds 45,00 euro...... Ik weet niet hoe dit kan?
Op de site van Orange staat er alléén dat als je via de site iets besteld in het weekend en tot 21 juni ofzo gratis kan bellen en sms'en tot 500 euro.
Dus ik weet niet hoe het zit, ik heb het bij Belcompany gekocht.
Verwijderd
Maar de vraag is nou waarom mijn beltegoed hetzelfde blijft terwijl ik al meerdere keren gebelt heb en de abo niet via de site heb.?!?!?!brama schreef op 20 juni 2004 @ 00:26:
[...]
Ach verrek, je hebt helemaal gelijk! (volgens de website als je het via een orange shop of orange online koopt). 10 weekenden voor nop bellen/sms'en/mms'en tot 500 euro.. leuk inderdaad

Uh...mazzel?Maar de vraag is nou waarom mijn beltegoed hetzelfde blijft terwijl ik al meerdere keren gebelt heb en de abo niet via de site heb.?!?!?!
Verwijderd
Wordt je beltegoed normaal gezien meteen al afgeschreven na het bellen of duurt dat nogal een paar uurtjes ofzo?brama schreef op 20 juni 2004 @ 00:35:
[...]
Uh...mazzel?BC lijkt een goede band met orange te hebben..
Door Rekkie - Thursday 10 June 2004 11:50
Het fax-nummer is overigens: 0648996005
[ Voor 23% gewijzigd door ManiacScum op 20-06-2004 09:47 ]
Verwijderd
Zijn er ook mensen net als mij die Nummerbehoud hebben aangevraagd?
Zo ja, wat is bij jullie de datum van overzetting?
Mijn nummer gaat op 21 JULI over van Orange naar Tmobile.
Wel erg laat lijkt me, of is dit normaal?
weet iemand hoe de dekking van t-mobile is???
met orange heb ik bij mij thuis zeer slecht bereik.. als ik in de woonkamer of in de keuken sta helemaal geen bereik...
met orange heb ik bij mij thuis zeer slecht bereik.. als ik in de woonkamer of in de keuken sta helemaal geen bereik...
Verwijderd
heb nummerbehoud naar vodafone aangevraagd.. kzal morgen even bellen wanneer dat eigenlijk gebeurd (brief meld 1 tot 3 maanden afhankelijk van opzeggingstermijn contract, maar het lijkt mij dat dit sneller kan.. aangezien contract allang is opgezegdVerwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 11:45:
Zijn er ook mensen net als mij die Nummerbehoud hebben aangevraagd?
Verwijderd
Ik heb van bijde partijen gewoon een brief gehad met de porterings datum.
Wat dus 21 Juli pas is...
Wat dus 21 Juli pas is...
Verwijderd
Ik heb afgelopen vrijdag een T-mobile abo afgesloten. Tevens is er toen een verzoek gedaan om nummerbehoud. Dit zou in de praktijk 1 tot 2 weken duren.
Ik vind het nog steeds zo vreemd dat ik nog steeds gebruik kan maken van Orange World. Ook als ik bel met de rekeninginfo, zegt ie dat ik nog zoveel overheb voor de bundel van deze maand.
De klantenservice zei dat ik in de loop van de 18e omgezet zou worden naar Ready. Op de 19e heb ik een brief gekregen dat ik mijn abo zo snel mogelijk zal worden omgezet naar Ready. Ik snap het eigenlijk niet zo goed meer...
Ik vind het nog steeds zo vreemd dat ik nog steeds gebruik kan maken van Orange World. Ook als ik bel met de rekeninginfo, zegt ie dat ik nog zoveel overheb voor de bundel van deze maand.
De klantenservice zei dat ik in de loop van de 18e omgezet zou worden naar Ready. Op de 19e heb ik een brief gekregen dat ik mijn abo zo snel mogelijk zal worden omgezet naar Ready. Ik snap het eigenlijk niet zo goed meer...
je bent iig nog niet omgezet, bel ze ff...Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 13:00:
Ik heb afgelopen vrijdag een T-mobile abo afgesloten. Tevens is er toen een verzoek gedaan om nummerbehoud. Dit zou in de praktijk 1 tot 2 weken duren.
Je beltegoed wordt elke nacht bijgewerkt en NIET tussendoor!Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 00:36:
[...]
Wordt je beltegoed normaal gezien meteen al afgeschreven na het bellen of duurt dat nogal een paar uurtjes ofzo?
19 mei portatie aangevraagd naar KPN, 7 juni uitgevoerd. Maar NP heeft een verwerkingstijd van 10 werkdagen, dus misschien afhankelijk van wanneer aangevraagd ingediend?Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 12:48:
[...]
heb nummerbehoud naar vodafone aangevraagd.. kzal morgen even bellen wanneer dat eigenlijk gebeurd (brief meld 1 tot 3 maanden afhankelijk van opzeggingstermijn contract, maar het lijkt mij dat dit sneller kan.. aangezien contract allang is opgezegd)
Wanneer heb je de aanvraag ingediend dan?Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 14:38:
Hoe kan het dan dat ie van mij pas 21 Juli word omgezet?
Verwijderd
Wat een stelletje ****** bij Orange!!! Ik heb ze dus twee uurtjes terug ff gebeld en het probleem gemeld. Perfecte service, ze zouden het direct handmatig omzetten...
Ik wil een uur geleden gaan bellen. Geen bereik meer. Helmaal niks. Ik telefoon uit en weer aan. Nog niks. Telefoon half uurtje uitgezet, weer aangezet. Nog niks. Toch maar weer met de klantenservice gebeld (gelukkig heb ik nog een vaste lijn).
Ja, er was een fout gemaakt. Dus het kan morgen pas opnieuw, want dan zijn de speciale mensen er weer... Maar u kunt toch nog wel bellen?
Ik zeggen: Nee, dat kan ik niet meer.
Zij: wat vervelend voor u. Ik kan helaas niks meer voor u doen...
Ik ben nu boos
Woei, heb gisteren mijn brief gekregen dat ik word omgezet naar Ready 
Afgelopen maandag had ik m'n brief op de post gedaan.
Nu nog zorgen dat ik weer met hetzelfde nummer een nieuw Orange abonnement kan afsluiten en dan is het klaar
Afgelopen maandag had ik m'n brief op de post gedaan.
Nu nog zorgen dat ik weer met hetzelfde nummer een nieuw Orange abonnement kan afsluiten en dan is het klaar
Raar. Bij mij was het bijna direct gefixt. Twee dagen later een brief van KPN in de bus met de bevestiging voor Nummerbehoud en nog twee dagen later een brief van de afdeling Nummerbehoud van Orange. Wellicht heeft het bij Vodafone wat langer geduurd?
Aan de andere kant: nu heb je wel de tijd om je tegoed op te bellen
Zou ik nu nog op kunnen zeggen? Dat ik vandaag nog naar de klantenservice bel?
.
Telefonisch opzeggen gaat niet lukken...het moet wel schriftelijk voor 21 juni a.s. binnen zijn. Succes zou ik zeggenDennis schreef op 20 juni 2004 @ 19:54:
Zou ik nu nog op kunnen zeggen? Dat ik vandaag nog naar de klantenservice bel?.
Verwijderd
Ik kwam er vrijdag achter dat ze me af hadden gesloten. Fijn dat ze 't niet even van te voren meldden. Had een afspraak met 2 amerikanen die alleen maar m'n telefoonnr hadden.
Zit nog steeds zonder bereik. Die prepaids maken ze natuurlijk niet in 't weekend. Met dank aan Orange.
Zit nog steeds zonder bereik. Die prepaids maken ze natuurlijk niet in 't weekend. Met dank aan Orange.
Nu nog faxen dusrclahsen schreef op 20 juni 2004 @ 20:36:
Telefonisch opzeggen gaat niet lukken...het moet wel schriftelijk voor 21 juni a.s. binnen zijn. Succes zou ik zeggen
Als het je lukt. Faxnummer staat wel ergens, maar ik hoor wisselende geluiden over faxen: de een zegt dat faxen niet kan, de ander zegt dat het wel kan en dat het bij hem gelukt is. Probeer het, zou ik zeggen
PS. Wel een beetje laat, nietwaar
Ik heb er nog even over nagedacht en toch besloten om bij Orange te blijven. Er komt vast wel weer een tariefswijziging en dan is het leuk om op te stappen. Het is trouwens wel zo dat ik bij T-mobile goedkoper uit ben en dan nog meer kan bellen/sms-en ook (zeker bij Sim Only). Maar ik zou ook mijn Orange toestel simlockvrij moeten maken, iets waar ik nu ook geen zin in heb.
Ik ben ook al 3 dagen afgesloten. Terwijl er in de brief die ik terug heb gekregen stond dat ik omgezet zou worden naar Orange ready.. Ik wacht het nog een paar dagen af en dan ga ik ze is bellen.
Verwijderd
Volgens mij is dit dan gebeurd in de belcompany, die hebben het nummerbehoud aangevraagd.rclahsen schreef op 20 juni 2004 @ 17:47:
[...]
Raar. Bij mij was het bijna direct gefixt. Twee dagen later een brief van KPN in de bus met de bevestiging voor Nummerbehoud en nog twee dagen later een brief van de afdeling Nummerbehoud van Orange. Wellicht heeft het bij Vodafone wat langer geduurd?
Aan de andere kant: nu heb je wel de tijd om je tegoed op te bellen
Naja ik hoop dat Orange me dan niet gaat naaien, want iedereen is straks in juli allang over, of stopgezet.
En tja, ik heb nu wel tijd om het op te bellen ja, maar krijg er ook weer 2 bundels bij dus....
Heb net de helpdesk maar eens gebeld.. mijn tegoed is inmiddels aangepast, en heb nu 0 euro over.. ff bellen met de vraag om mijn nummer wat prepaid was geworden om te zetten naar mijn abo die ik net heb afgesloten en jawel.. 10 minuten kon ik niet meer bellen op mijn oude simkaart en gaat mijn telefoon gewoon over op mijn nieuwe; heb mijn telefoon nog niet eens uit hoeven zetten..
Toppie Orange!
Toppie Orange!
Verwijderd
Hallo,
Ik heb een vraag
Ikj heb vorige week de 14 een aangtekende opzeg brief gestuur dnaar orange ik d8 vandaag het duurt wel erg lang dus ik bel naar de klantenservice zegt zo'n vrouwtje ja je word overgzet naar beltegoed. Ik zeg zo ga eens weg dat heb ik niet om gevraagd maar dat gebeurd gewoon automatisch ofzo ? Ik heb ook een brief naar T-mobile gestuurd voor nummerbehoud.
Kan iemand mee vertllen hoe het allemaal werkt want volgensmij gaaat de iendeloos duren ?
Kan ik die beltegoed straks gewoon helemaal opbellen en tot wanner blijft orange rekeningen sturen ?
Ik heb een vraag
Ikj heb vorige week de 14 een aangtekende opzeg brief gestuur dnaar orange ik d8 vandaag het duurt wel erg lang dus ik bel naar de klantenservice zegt zo'n vrouwtje ja je word overgzet naar beltegoed. Ik zeg zo ga eens weg dat heb ik niet om gevraagd maar dat gebeurd gewoon automatisch ofzo ? Ik heb ook een brief naar T-mobile gestuurd voor nummerbehoud.
Kan iemand mee vertllen hoe het allemaal werkt want volgensmij gaaat de iendeloos duren ?
Kan ik die beltegoed straks gewoon helemaal opbellen en tot wanner blijft orange rekeningen sturen ?
Verwijderd
Nog een vraagje
Ik heb mijn Orange free 30 abb opgezegt , ik wil nu met numerbehoud een sim only abb. nij T-mobile kan die in mijn telefoon die sim kaart ?
Ik heb de Samsung E-700 en ik kan wel van andere gasten sim kaarten er in stoppen met beltegoed bijvoorbeeld dus lijtk mij sim lock vrij of wertk het zo niet ?
Ik heb mijn Orange free 30 abb opgezegt , ik wil nu met numerbehoud een sim only abb. nij T-mobile kan die in mijn telefoon die sim kaart ?
Ik heb de Samsung E-700 en ik kan wel van andere gasten sim kaarten er in stoppen met beltegoed bijvoorbeeld dus lijtk mij sim lock vrij of wertk het zo niet ?
Als je andere T-Mobile kaartjes erin kunt doen werkt dat natuurlijk ook als jij er eentje indoet van jezelf.Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 12:37:
Nog een vraagje
Ik heb 2 opmerkingen:Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 12:34:
Hallo,
Ik heb een vraag
- Spelling
- Lezen !!!
Maar om je niet helemaal af te zeiken ook nog wat info.
Het gebeurt niet standaard dat je wordt omgezet naar prepaid, daar moet je expliciet om gevraagd hebben.
Om te testen of je simlock vrij bent, zul je een kaartje van een andere provider dan wat je reeds in je E700 had, moeten stoppen. (probeer voor de zekerheid meerdere providers en zowel abo als prepaid)Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 12:37:
Nog een vraagje
[ Voor 17% gewijzigd door ManiacScum op 21-06-2004 13:08 ]
Ik had in mijn brief staan dat ik mijn abonnement wilde opzeggen en het nummer actief wil houden tot het wordt overgenomen. Kreeg gisteren zaterdag een brief van Orange waarin ze me welkom heten bij Orange Ready.Rekkie schreef op 21 juni 2004 @ 13:05:
Het gebeurt niet standaard dat je wordt omgezet naar prepaid, daar moet je expliciet om gevraagd hebben.
Het gebeurt dus wel zonder dat je erom vraagt.
Maar achteraf gezien ben ik er wel blij mee, want ik had nog aardig wat beltegoed staan (meegenomen uit vorige maanden). Dat kan ik nu met prepay nog ff opbellen
[ Voor 2% gewijzigd door rb338 op 21-06-2004 14:12 . Reden: gister was t zondag :P ]
Verwijderd
RB388 Het gebeurt dus wel zonder dat je erom vraagt.
Maar achteraf gezien ben ik er wel blij mee, want ik had nog aardig wat beltegoed staan (meegenomen uit vorige maanden). Dat kan ik nu met prepay nog ff opbellen
Het is misschien wel handig dat ze je automatisch omzetten naar Orange ready maar ik heb daar gewoon niet om gevraagd, en al die beltegoed die je op belt moet je alsnog betalen op de eindfactuur .ze moeten je gewoon netjes af sluiten inplaastvan die stomme beltegoed geven.
Het is misschien wel handig dat ze je automatisch omzetten naar Orange ready maar ik heb daar gewoon niet om gevraagd, en al die beltegoed die je op belt moet je alsnog betalen op de eindfactuur .ze moeten je gewoon netjes af sluiten inplaastvan die stomme beltegoed geven.
Dat beltegoed wat ik krijg bij Ready heb ik al betaald, zoals ik zei heb ik dat meegenomen uit vorige maanden.
Je zegt trouwens dat je de KS hebt gebeld, maar de reactie van KS nadat jij zei dat je afgesloten wilt worden ipv omgezet naar Ready heb je niet geplaatst. Wat zeiden ze?
Je zegt trouwens dat je de KS hebt gebeld, maar de reactie van KS nadat jij zei dat je afgesloten wilt worden ipv omgezet naar Ready heb je niet geplaatst. Wat zeiden ze?
Das incidenteel, normaal gaat het wel goed. Ik spreek uit ervaringenrb338 schreef op 21 juni 2004 @ 14:06:
[...]
Ik had in mijn brief staan dat ik mijn abonnement wilde opzeggen en het nummer actief wil houden tot het wordt overgenomen. Kreeg gisteren zaterdag een brief van Orange waarin ze me welkom heten bij Orange Ready.
Het gebeurt dus wel zonder dat je erom vraagt.
Verwijderd
rb338
Door rb338 - Monday 21 June 2004 14:22
Dat beltegoed wat ik krijg bij Ready heb ik al betaald, zoals ik zei heb ik dat meegenomen uit vorige maanden.
Ik heb gebeld naar de klantenservice ze vertelde me in een keer dat ik beltegoed kreeg nu dat is dus blijkbaar Orange Ready , ik zeg tegen dat vrouwtje nee ik wil geen beltegoed daar heb ik ook niet om gevraagd toen vertelde ze dat het automatisch ging en dat ik dan een deze dagen schriftelijke informatie kreeg, maar ik heb nog steeds geen brief maar er wordt gezegd dat je tot 21 Juli moet betalen aan orange is dat zo?
Door rb338 - Monday 21 June 2004 14:22
Ik heb gebeld naar de klantenservice ze vertelde me in een keer dat ik beltegoed kreeg nu dat is dus blijkbaar Orange Ready , ik zeg tegen dat vrouwtje nee ik wil geen beltegoed daar heb ik ook niet om gevraagd toen vertelde ze dat het automatisch ging en dat ik dan een deze dagen schriftelijke informatie kreeg, maar ik heb nog steeds geen brief maar er wordt gezegd dat je tot 21 Juli moet betalen aan orange is dat zo?
Dus je bent je belbundel liever kwijt dan dat je er nu nog over kunt beschikken???
Nou afhankelijk van je abonnement dan hoef je maar voor hooguit 1 maand te betalen natuurlijk.Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 14:18:
Stel je hebt een abonnement van 30 euro per maand, voordat ging opzeggen had je nog 50 euro beltegoed, dan krijg je hooguit een factuur van 30 euro, want de rest had je al voor betaald. Afhankelijk van facturatietijdstip en opzeggen abonnement, moet je nog een restbedrag betalen, dit kan echter nooit hoger zijn dan je “normale” maandelijkse abonnement. Tenzij je natuurlijk als een gek hebt lopen bellen en je gigantisch over je belbundel hebt zitten lullen/sms’en/wappen/GPRS’en!!
Verwijderd
Nou oke bedankt
Ik bel mijn laatste beltegoed wel op aan 0900 nummers en van die TV sms spelletje, Call tv misschien win ik nog wel een vette Home cinema set ofzo !
Ik bel mijn laatste beltegoed wel op aan 0900 nummers en van die TV sms spelletje, Call tv misschien win ik nog wel een vette Home cinema set ofzo !
hahaVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 17:26:
Nou oke bedankt
Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. Vrijdagochtend kreeg ik een brief dat ik over enkele dagen overgezet zou worden naar Ready. Ik keek op mijn telefoon en zag dat ik geen signaal meer had, dus ik ging er vanuit dat ik dus in het omzetproces zat.Racemol schreef op 20 juni 2004 @ 21:52:
Ik ben ook al 3 dagen afgesloten. Terwijl er in de brief die ik terug heb gekregen stond dat ik omgezet zou worden naar Orange ready.. Ik wacht het nog een paar dagen af en dan ga ik ze is bellen.
Maar zaterdagmiddag had ik nog steeds geen signaal, dus nam ik contact op met de klantenservice. Daar vertelde men mij dat ik moest wachten tot zondagochtend want dan zou mijn Ready verbinding klaar zijn.
Zondagmiddag belde ik maar weer de klantenservice met de mededeling dat ik nog steeds geen signaal had (behalve noodoproepen). Daar werd mij verteld dat er iets was misgegaan en dat ik i.p.v. overgezet te worden, helemaal afgesloten was. Daar werd mij ook verteld dat er een nieuw contract gemaakt zou worden voor prepaid en dat dat nog een paar dagen zou duren.
Ik houd dus mijn hart vast. Ik heb al een contract opgestuurd voor een abonnement bij Debitel-Vodafone, met nummerbehoud. Ik hoop dus dat ze dat maar snel kunnen regelen want ik wil mijn nummer hoe dan ook behouden.
Net een brief dat alles is afgesloten (dat was ook de bedoeling). Het spijt ze dat ik hun beslissing m.b.t. de tariefswijziging niet leuk vind, maar ze respecteren mijn beslissing.
Ik vind de Orange Klantenservice echt heel erg goed en krijgt van mij een dikke vette 10
Ik vind de Orange Klantenservice echt heel erg goed en krijgt van mij een dikke vette 10
nou ze beweren dat het met t-mobile absoluut niet voordeliger is in italie.Ad Hox schreef op 22 juni 2004 @ 14:34:
Net een brief dat alles is afgesloten (dat was ook de bedoeling). Het spijt ze dat ik hun beslissing m.b.t. de tariefswijziging niet leuk vind, maar ze respecteren mijn beslissing.
Ik vind de Orange Klantenservice echt heel erg goed en krijgt van mij een dikke vette 10![]()
![]()
![]()
Ik bewijs het tegendeel :
T-Mobile
Netwerk Bellen Gebeld worden SMS
Tim* € 0,95 € 0,50 € 0,40
overig € 1,10 € 0,50 tussen de € 0,34 en de € 0,36
Orange
allen € 1,15 € 0,65 € 0,45
In alle opzichten is T-Mobile voordeliger in dat land.
Suck my COCK, orange!
Bagger netwerk, ik heb n voicemail gehad, wil ik deze afluisteren.
Heb ik geen tegoed meer, ik dacht oke prima, ik pak de vaste lijn.
Zegt die computer dat het niet toegestaan is om met dit nummer mijn voicemail te beluisteren. En al bel ik de klantenservice zeggen ze, ach volgens onze gegevens wordt uw nummer binnenkort verplaatst naar T-Mobile. Stelletje hufters daarzo! Ze wouden me ook nooit helpen met die foute facturen! Ofwel: Nooit meer Orange voor mij!
mijn mening over orange dus!
[ Voor 4% gewijzigd door netblade op 22-06-2004 15:17 ]
Ja èn, wat moeten wij nu met deze informatie?
Dat is toch altijd het geval: waar 1 tevreden is, is er altijd wel iemand ontevreden.
[ Voor 19% gewijzigd door ManiacScum op 22-06-2004 15:24 ]
Rekkie schreef op 22 juni 2004 @ 15:23:
[...]
Ja èn, wat moeten wij nu met deze informatie?
Dat is toch altijd het geval: waar 1 tevreden is, is er altijd wel iemand ontevreden.
Dat had ik ook, maar bij mij was het binnen een uurtje omgezet.micebec schreef op 22 juni 2004 @ 11:39:
[...]
Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. Vrijdagochtend kreeg ik een brief dat ik over enkele dagen overgezet zou worden naar Ready. Ik keek op mijn telefoon en zag dat ik geen signaal meer had, dus ik ging er vanuit dat ik dus in het omzetproces zat.
Maar zaterdagmiddag had ik nog steeds geen signaal, dus nam ik contact op met de klantenservice. Daar vertelde men mij dat ik moest wachten tot zondagochtend want dan zou mijn Ready verbinding klaar zijn.
Zondagmiddag belde ik maar weer de klantenservice met de mededeling dat ik nog steeds geen signaal had (behalve noodoproepen). Daar werd mij verteld dat er iets was misgegaan en dat ik i.p.v. overgezet te worden, helemaal afgesloten was. Daar werd mij ook verteld dat er een nieuw contract gemaakt zou worden voor prepaid en dat dat nog een paar dagen zou duren.
Ik houd dus mijn hart vast. Ik heb al een contract opgestuurd voor een abonnement bij Debitel-Vodafone, met nummerbehoud. Ik hoop dus dat ze dat maar snel kunnen regelen want ik wil mijn nummer hoe dan ook behouden.
Heel fijn voor je, maar je mening hebben we sowieso niks aan, laat staan de belachelijke formulering van het hele verhaal. Spuw je gal bij de Orange helpdesk, daar heb je meer aan dan dit topic te vervuilen

jullie willen ook om wat voor reden dan ook weg bij orange. Dus jullie zijn ook niet tevreden over de 'dienst' die ze leverenrb338 schreef op 22 juni 2004 @ 15:29:
[...]
Heel fijn voor je, maar je mening hebben we sowieso niks aan, laat staan de belachelijke formulering van het hele verhaal. Spuw je gal bij de Orange helpdesk, daar heb je meer aan dan dit topic te vervuilen
Nee hoor, ik sluit zo snel mogelijk weer een nieuw abonnement af bij Orange. Alleen dan 1 jaar en een stapje lager en zonder toestelnetblade schreef op 22 juni 2004 @ 15:34:
[...]
jullie willen ook om wat voor reden dan ook weg bij orange. Dus jullie zijn ook niet tevreden over de 'dienst' die ze leveren
edit:
@ TheVisionMaster: nee ik neem cashback, kan 't geld goed gebruiken
[ Voor 12% gewijzigd door rb338 op 22-06-2004 15:39 ]
heherb338 schreef op 22 juni 2004 @ 15:35:
[...]
Nee hoor, ik sluit zo snel mogelijk weer een nieuw abonnement af bij Orange. Alleen dan 1 jaar en een stapje lager en zonder toestel
Daar was het de meeste, incluis mij, ook om te doen gok ik.rb338 schreef op 22 juni 2004 @ 15:35:
[...]
Nee hoor, ik sluit zo snel mogelijk weer een nieuw abonnement af bij Orange.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Is er overigens al iemand die het helemaal voor elkaar heeft... Orange opzeggen --> gelijk nieuw Orange abo aanvragen?Pinobigbird schreef op 22 juni 2004 @ 16:55:
[...]
Daar was het de meeste, incluis mij, ook om te doen gok ik.
Ik heb het vorige week vrijdag opgezegt (aangetekende brief) en vrijdag ook nieuw abo aangevraagd!
Ja, ik en velen met mij.
7 juni opzegbrief verstuurd.
17 juni van Free -> Ready.
18 juni nieuw abo Free 30
7 juni opzegbrief verstuurd.
17 juni van Free -> Ready.
18 juni nieuw abo Free 30
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Verwijderd
- Vrijdag belde ik met de KS, want ik had nog geen reactie op mijn brief van een week terug. Ze zeiden dat ik die dag omgezet zou worden van Free naar Ready
- Zaterdag had ik de schriftelijke bevestiging.
- Zondag kon ik nog steeds gebruik maken van Orange World en Rekening Info. Daar kon ik uit opmaken dat ik nog steeds Free had. Dus ik weer met de KS gebeld. Hele aardige gozer aan de telefoon. Zou het direct voor me regelen. Ik zou daarna gebeld worden. Blijkbaar niet, want ik had opeens geen netwerk meer...
Ik weer bellen met de KS. Een of andere doos. Naja, ga er geen woorden over vuil maken. Zij zei dat alles maandag geregeld zou zijn, want op zondag werkten er geen specialisten ofzo.
- Maandagochtend toch nog maar ff bellen met de KS om ze nog ff te herinneren aan het feit dat ze mij als eerste moeten helpen
Ze zouden het regelen en daarna zou ik gebeld worden op mijn werk. Hele dag niets gehoord. Hele dag geen netwerk. Maandagmiddag om vijf uur WEER met de KS gebeld... Alles stond actief, alles zou het moeten doen. Ik nog uitleggen dat dat niet het geval was. Telefoon uit aan. Weer simkaartje in andere telefoon gestopt. Niets hielp. Ze zouden het dinsdag gaan uitzoeken.
Wel kon die medewerker mij vertellen dat de nummerportatie geaccepteerd was en dat ik vanaf 2 juli gebruik kon maken van mijn oude telefoonnummer bij T-Mobile. Ook een vergoeding van alle telefoonkosten die ik gemaakt heb, kan ik niet terugkrijgen, want daarvoor was het nog niet erg genoeg...
- Dinsdag (vandaag). In de middag maar weer gebeld. Het zou uitgezocht worden. Ze begreep er niks van. Afgesproken met haar dat ze me voicemail op mijn vaste toestel zou inspreken, aangezien mijn hele middag vol zat met vergaderen...
Dit is gebeurd.
Echter met niet zulk leuk nieuws... Het blijkt dat ik afgesloten ben. Ze kunnen me niet meer overzetten naar Prepaid omdat ik overstap naar Ben (T-Mobile). Ze kunnen wellicht wel omzetten, maar dan is mijn nummer al omgezet naar T-Mobile, dus heeft het geen zin.
Ik moet dus nou terugbellen naar 1200 (volgens mij kan je daar alleen via een Orangeverbinding komen... doos... ) om te zeggen wat ik wil.
Anyway, als je dus geen bereik hebt enzovoorts, dan hebben ze je gewoon afgesloten. Zo is het iig bij mij...
Wat ik nu heb gedaan is mijn nieuwe SIM-kaart van T-Mobile in mijn nieuwe toestelletje gestop en mijn vrienden een mail gestuurd dat ik tijdelijk op een ander telefoonnummer bereikbaar ben. Al met al baal ik er wel stevig van.
Wat een zooitje daar bij Orange...
- Zaterdag had ik de schriftelijke bevestiging.
- Zondag kon ik nog steeds gebruik maken van Orange World en Rekening Info. Daar kon ik uit opmaken dat ik nog steeds Free had. Dus ik weer met de KS gebeld. Hele aardige gozer aan de telefoon. Zou het direct voor me regelen. Ik zou daarna gebeld worden. Blijkbaar niet, want ik had opeens geen netwerk meer...
- Maandagochtend toch nog maar ff bellen met de KS om ze nog ff te herinneren aan het feit dat ze mij als eerste moeten helpen
- Dinsdag (vandaag). In de middag maar weer gebeld. Het zou uitgezocht worden. Ze begreep er niks van. Afgesproken met haar dat ze me voicemail op mijn vaste toestel zou inspreken, aangezien mijn hele middag vol zat met vergaderen...
Dit is gebeurd.
Ik moet dus nou terugbellen naar 1200 (volgens mij kan je daar alleen via een Orangeverbinding komen... doos... ) om te zeggen wat ik wil.
Anyway, als je dus geen bereik hebt enzovoorts, dan hebben ze je gewoon afgesloten. Zo is het iig bij mij...
Wat ik nu heb gedaan is mijn nieuwe SIM-kaart van T-Mobile in mijn nieuwe toestelletje gestop en mijn vrienden een mail gestuurd dat ik tijdelijk op een ander telefoonnummer bereikbaar ben. Al met al baal ik er wel stevig van.
Wat een zooitje daar bij Orange...
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 18:45 . Reden: sorry voor de lange post... ]
Verwijderd
het is volgens mij ook wel een beetje pech/geluk hebben. Bij mij zelf is m'n abo ongeveer 1,5 uit de lucht geweest en is daarna omgezet naar prepaid, 2 dagen later (toen m'n beltegoed op was) ben ik naar de orange shop gegaan en is m'n nummer overgeschreven naar een ander (helemaal gratis) orange abo. Na een half uurtje werd m'n nummer overgezet en kreeg ik een nieuw nummer op m'n prepaid.
Ik heb wel een paar keer de KS gebeld, maar verder is alles perfect gegaan.
Ik heb wel een paar keer de KS gebeld, maar verder is alles perfect gegaan.
Verwijderd
"De Klantenservice heeft gemeld dat kosteloos opzeggen nog tot 21 juni a.s. kan!"
Ik las het nu pas op tweakers, de brief is al klaar, maar als ik het nu opzeg zou ik dus alle maanden nog moeten betalen?
Ik las het nu pas op tweakers, de brief is al klaar, maar als ik het nu opzeg zou ik dus alle maanden nog moeten betalen?
Verwijderd
Het is vandaag de 22e dus het lukt jou niet meer om op te zeggen.Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 19:47:
"De Klantenservice heeft gemeld dat kosteloos opzeggen nog tot 21 juni a.s. kan!"
Het was natuurlijk wel zo dat je dan de rest van de maanden niet meer hoefde te betalen... Als je nu opzegt, dan moet je wel de rest van de maanden betalen... Sorry...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 20:24 ]
Ik was gelukkig nog net op tijd (lees: brief donderdag verstuurd)Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 20:24:
[...]
Het is vandaag de 22e dus het lukt jou niet meer om op te zeggen.
Het was natuurlijk wel zo dat je dan de rest van de maanden niet meer hoefde te betalen... Als je nu opzegt, dan moet je wel de rest van de maanden betalen... Sorry...
Tsssss das ruim op tijd jaTheVisionMaster schreef op 22 juni 2004 @ 22:00:
[...]
Ik was gelukkig nog net op tijd (lees: brief donderdag verstuurd)
ik las het ook pas vandaag.. klantenservice gebeldVerwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 19:47:
het schijnt op de rekening gestaan te hebben (bekijk ik nooit

kan dus een brief sturen aan:
In die brief moet ik vermelden dat eea mij niet duidelijk is geweest (en waarom!) en dat ik daarom graag zonder verdere gevolgend mijn abbo op wil zeggen. Uitdrukkelijk vermelden dat je, als dat niet meer mogelijk is, alles bij het oude wilt laten (anders sluiten ze je abbo af en krijg je een rekening van abbokosten voor de resterende maanden! die bundel kan je beter besteden lijkt meOrange Klantenservice
afd. Correspondentie
Postbus 5127
6802 EC Arnhem
weet nog niet of ik dat doe
maar iig succes!
oh.. hier wat offtopic, maar om wellicht mee te nemen in je overweging: volgens de klanterservice overweegt orange nog niet om de sms tarieven te verlagen. maar dit kon volgende maand ook goed anders zijn (ligt er natuurlijk aan wat de rest doet)
met een hamer past alles
Ik denk gewoon dat je pech hebt gehad, wat ik overigens zeer terecht zou vinden.Punksmurf schreef op 22 juni 2004 @ 23:03:
[...]
ik las het ook pas vandaag.. klantenservice gebeld
het schijnt op de rekening gestaan te hebben (bekijk ik nooit) en op een bijlage bij de rekening (staat wel dat het gewijzigd is, niet dat je bezwaar kan aantekenen of op kan zeggen oid). ook schijnt het in de telegraaf en de spits te hebben gestaan, welke ik beide niet lees.
kan dus een brief sturen aan:
[...]
In die brief moet ik vermelden dat eea mij niet duidelijk is geweest (en waarom!) en dat ik daarom graag zonder verdere gevolgend mijn abbo op wil zeggen. Uitdrukkelijk vermelden dat je, als dat niet meer mogelijk is, alles bij het oude wilt laten (anders sluiten ze je abbo af en krijg je een rekening van abbokosten voor de resterende maanden! die bundel kan je beter besteden lijkt me)
weet nog niet of ik dat doe
maar iig succes!
oh.. hier wat offtopic, maar om wellicht mee te nemen in je overweging: volgens de klanterservice overweegt orange nog niet om de sms tarieven te verlagen. maar dit kon volgende maand ook goed anders zijn (ligt er natuurlijk aan wat de rest doet)
Er zijn voldoende mogelijkheden geweest om hier achter te komen.
De voorbeelden die jij dus noemt, maar ook internet bijvoorbeeld met verschillende sites die dit nieuws reeds weken geleden hebben gemeld.
tja, en ik heb ze echt niet gezien, zag dit tc vandaag pas (tijd amper online geweest ivm afstuderen en such)
ma goe, ik zie wel
heb niet zo'n moeite met orange, alleen nu ff met de sms kosten
maar trek er zo'n hi kaartje naast
ma goe, ik zie wel
heb niet zo'n moeite met orange, alleen nu ff met de sms kosten
met een hamer past alles
Yippie!! vanochtend had ik weer ontvangst en een ruime beltegoed. Het heeft alleen wel lang geduurd in vergelijking met sommigen in dit topic.micebec schreef op 22 juni 2004 @ 11:39:
[...]
Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. Vrijdagochtend kreeg ik een brief dat ik over enkele dagen overgezet zou worden naar Ready. Ik keek op mijn telefoon en zag dat ik geen signaal meer had, dus ik ging er vanuit dat ik dus in het omzetproces zat.
Verwijderd
Heb pas afgelopen week het tariefwijzigingsbericht gekregen. Na telefonisch contact met de klantenservice kan ik mij orange free alsnog omzetten in ready. Heb de brief gefaxt (heb dus ontvangstbevestiging). Bel dus even naar KS en noem de naam van de medewerker in je brief.
Afgelopen Donderdag de 17e Juni de brief met opzegging verzonden, gisteren de 22e Juni was mijn sim al gelocked.... redelijke snel dus! Nu per omgaande direct op zoek naar een alternatief abo-tje a +/- 30 oiroos.... met Nokia 6230 natuurlijk. Mochten jullie nog tips hebben voor een goede provider.... (ik ben al druk zoekende
)
Cheers
Wizz
Cheers
Wizz
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Kijk hier eens dan: Super actie bij Belcompany met OrangeWizzieJP schreef op 23 juni 2004 @ 12:19:
Afgelopen Donderdag de 17e Juni de brief met opzegging verzonden, gisteren de 22e Juni was mijn sim al gelocked.... redelijke snel dus! Nu per omgaande direct op zoek naar een alternatief abo-tje a +/- 30 oiroos.... met Nokia 6230 natuurlijk. Mochten jullie nog tips hebben voor een goede provider.... (ik ben al druk zoekende)
Cheers
Wizz
Gratis Nokia 6230 bij 1 jaar Orange Free € 30
Aan orginaliteit ontbreekt het bij velen merk ik al, nokia 6230Pinobigbird schreef op 23 juni 2004 @ 12:25:
[...]
Kijk hier eens dan: Super actie bij Belcompany met Orange
Gratis Nokia 6230 bij 1 jaar Orange Free € 30

Was dat niet heet meest BUGGY toestel van het moment
Wat heeft dat in godsnaam met orginaliteit te makennetblade schreef op 23 juni 2004 @ 14:00:
[...]
Aan orginaliteit ontbreekt het bij velen merk ik al, nokia 6230![]()
Was dat niet heet meest BUGGY toestel van het moment

Geen problemen met het toestel overigens hoor.... totaal niet
iedereen heeft inmiddels deze gsm. Terwel er bij velen problemen mee zijn. Ik moet bekennen dat ik ook naar deze gsm heb lopen kijken. Maar het menu zag er dus echt niet uit als of het apparaat 64k aankon. Ik had hem even om te testen en hij liep vast omdat ik een berichtje aan het tikken was. Lekker toestelletjeRekkie schreef op 23 juni 2004 @ 15:02:
[...]
Wat heeft dat in godsnaam met orginaliteit te maken
Geen problemen met het toestel overigens hoor.... totaal niet

Btw een vriend van me kon niet worden afgesloten op 21 juni. Waarom stond niet in de brief. Maar is het nu zo dat hij niet meer kan opzeggen?
[ Voor 8% gewijzigd door netblade op 23-06-2004 15:37 ]
Wanneer had die vriend die brief verstuurd?? de 20ste pas??netblade schreef op 23 juni 2004 @ 15:36:
[...]
iedereen heeft inmiddels deze gsm. Terwel er bij velen problemen mee zijn. Ik moet bekennen dat ik ook naar deze gsm heb lopen kijken. Maar het menu zag er dus echt niet uit als of het apparaat 64k aankon. Ik had hem even om te testen en hij liep vast omdat ik een berichtje aan het tikken was. Lekker toestelletjeOok het scherm vond ik niet om naar huis te schijven. Dus ben ik weer voor een cashback gegaan bij T-Mobile.
Btw een vriend van me kon niet worden afgesloten op 21 juni. Waarom stond niet in de brief. Maar is het nu zo dat hij niet meer kan opzeggen?
zaterdagTheVisionMaster schreef op 23 juni 2004 @ 16:00:
[...]
Wanneer had die vriend die brief verstuurd?? de 20ste pas??
Hmm...wel aangetekend verstuurd..?? Ik heb hem donderdag al verstuurd..dus hij is vrijdag al binnen gekomen..
Verwijderd
"Kijk hier eens dan: Super actie bij Belcompany met Orange
Gratis Nokia 6230 bij 1 jaar Orange Free € 30"
Heb ik vandaag ook voor gekeken, in heel nederland niet op voorraad, ja zo kan ik ook acties houden.
Ik heb de brief niet meer verstuurd, tis gewoon pech gehad punt.
Gratis Nokia 6230 bij 1 jaar Orange Free € 30"
Heb ik vandaag ook voor gekeken, in heel nederland niet op voorraad, ja zo kan ik ook acties houden.
Ik heb de brief niet meer verstuurd, tis gewoon pech gehad punt.
Vandaag de eindafrekening gehad 0,00 euro te betalen 
En heb wel 240 en 260 euro beltegoed nog
foutje van orange!
En heb wel 240 en 260 euro beltegoed nog
Verwijderd
zo... ik heb ook m'n eindafrekening gekregen... Ik krijg nog 15 euro terug van orange!!!!!!!! Omdat ik gratis kon smssen en omdat ik dit al eerder had betaald ofzo. Orange
(en natuurlijk 5 euro extra bij het omzetten naar ready)
Ik heb niet echt een eindafrekening gehad, stond niet iets op van alle maanden... Maar ik heb ook geen abonnement meer

Intentionally left blank.
Verwijderd
[quote]Punksmurf schreef op 22 juni 2004 @ 23:03:
[...]
) en op een bijlage bij de rekening (staat wel dat het gewijzigd is, niet dat je bezwaar kan aantekenen of op kan zeggen oid). ook schijnt het in de telegraaf en de spits te hebben gestaan, welke ik beide niet lees.
[...]
Op je rekening stond letterlijk dat als je bezwaar had tegen deze tariefswijziging dat je dan contact kon opnemen met de klantenservice. Dat jij je post niet leest is geen geldig excuus, en terecht ook. Zo kun je alles wel ontkennen.
[...]

[...]
Op je rekening stond letterlijk dat als je bezwaar had tegen deze tariefswijziging dat je dan contact kon opnemen met de klantenservice. Dat jij je post niet leest is geen geldig excuus, en terecht ook. Zo kun je alles wel ontkennen.