Zo te zien zijn we heel erg gek op Orange vandaar nu Deel 2
[ Voor 8% gewijzigd door Le0032 op 11-06-2004 22:03 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Le0032 op 11-06-2004 22:03 ]
Bron: [Orange]Nieuwe tarieven? (blz. 29)$adres
$woonplaats, $datum
Orange Nederland N.V.
Afd. Correspondence
Postbus 5127
6802 EC ARHHEM
Betreft: opzegging Orange abonnement
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van de door Orange aangekondigde tariefswijziging per 7 juni wil ik u graag mededelen dat ik niet akkoord ga met deze eenzijdige wijziging van de overeenkomst tussen ondergetekende en Orange Nederland N.V.. Het betreft hier de tariefswijzigingen voor het bellen in het buitenland en specifiek de tariefsverhoging voor het versturen van een sms bericht in het buitenland.
Als logisch gevolg hiervan wens ik mijn contract kosteloos op te zeggen. Het gaat hierbij om een Orange $abonnement, met het telefoonnummer $telefonnummer Mijn klantennummer is $klantnummer, wat op naam staat van $tenaamstelling.
De klantenservice van Orange heeft te kennen gegeven dat het contract op grond van deze tariefwijziging per direct kan worden ontbonden en dat verdere abonnementskosten niet meer in rekening worden gebracht. Uiteraard zijn de reeds gemaakte kosten een uitzondering hierop.
Aangezien ik mijn huidige telefoonnummer wens mee te nemen naar mijn nieuwe provider, verzoek ik u het nummer niet per direct te laten vervallen, maar actief te houden totdat de nummerportering door mijn nieuwe provider afgehandeld wordt. Ik zal ervoor zorg dragen dat dit zo spoedig mogelijk gebeurd.
Graag ontvang ik voor mijn opzegging een schriftelijke bevestiging.
Met vriendelijke groet,
$naam
Bijlage: kopie legitimatie
[ Voor 32% gewijzigd door rclahsen op 11-06-2004 22:22 ]
ik bedoel "gek" op een postieve manier >>> ze laten ons gewoon gaan, heel makkelijk, super tochrclahsen schreef op 11 juni 2004 @ 22:14:
Als we gek waren op Orange, zou het eerste topic niet volraken.
Verwijderd
tja, duur zijn maakt niet zo heel veel uit, maar als je superslecht bereik hebt, en je wordt steeds belabberd te woord gestaan, en ook nog es valse beloftes maken ( "Ja mevrouw, we bellen u terug hoor" ) en ze laten niks horen heb je het bij mij in ieder geval echt verpest. Maar goed, Orange is historyVerwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 22:45:
Ik heb ook opgezegd, eindelijk! Voor 20 euro p. maand maar een uur bellen was me echt teveel van het goeieNu even checken voor een leuke aanbieding
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Verwijderd
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Verwijderd
Nee, tenzij de klacht over de nieuwe tarieven gaat of de omzetting / beëindiging van een abbonement, anders kun je beter posten in het Orange ervaringen topicitsalex schreef op 12 juni 2004 @ 11:08:
Is dit het klaagforum voor Orange?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 11:26 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 13:13 ]
heel apart, ik heb met de KS gebeld (mijn abo is gemaakt per 2-6) en die verzekerde mij dat is ook nog gewoon kon opzeggenrclahsen schreef op 11 juni 2004 @ 22:14:
Als we gek waren op Orange, zou het eerste topic niet volraken.
De enige voorwaarde is dat je vóór 15 mei 2004 een abonnement een abonnement bij Orange hebt moeten lopen!. Orange heeft namelijk op 15/5 de nieuwe tarieven bekend gemaakt en bij contracten die zijn afgesloten na 15/5 worden niet geannuleerd. Dit om misbruik te voorkomen.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Ehm, ik denk niet dat dat mogelijk is (of Orange moet het goed vinden dat er flink "gefraudeerd" kan/zal wordenSCaRaBaeuS schreef op 12 juni 2004 @ 13:09:
[...]
heel apart, ik heb met de KS gebeld (mijn abo is gemaakt per 2-6) en die verzekerde mij dat is ook nog gewoon kon opzeggenheb het allemaal in me brief neer gezet
hopelijk wordt ik dan nog afgesloten
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Verwijderd
Dat simnummer, klopt het dat dat zo lang is? bij mij staat er achterop me kaartje 3 regels cijfers en daaronder dan "free" (van orange free duhVerwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 14:05:
Als je je paspoortnummer ergens moet invullen moet je het volledige nummer dat op je paspoort staat invullen (dus incl de letters voor het nummer). Je sim nummer vindt je tevens gewoon op de achterzijde van je simkaart.
Mijn motto: Domme vragen bestaan niet.... Kan beter vragen dan zwijgen en fouten maken
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Eeuh, wat?Nitai schreef op 12 juni 2004 @ 16:56:
Geweldig nieuws, ik ging naar de Orange Shop in Den Haag, en vroeg aan de dame, van ik wil m'n prepaid nummer van Orange omzetten naar een mijn nieuwe Orange abo.
Verwijderd
yep, ik had een nieuwe abo afgesloten bij de BC met die actie. Inmiddels mee gebeld en alles, maar ging dus vandaag langs, en ik kon m'n oude omgezette prepaid nummer porteren naar m'n nieuwe abo
Dat is nog het mooiste inderdaad: ik neem een cashback van HI: €406,-Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 23:45:
Mijn abbo is ook keurig opgezet en ben inmiddels over op de beltegoed toerTijd terug dat ik beltegoed had
Maar ff een Orange Free 30 abbo afsluiten bij de belcompany. €330,- cashback.
Verwijderd
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 08:08 ]
Ik ga morgen bellen, duurt mij ook veel te lang!Ad Hox schreef op 13 juni 2004 @ 02:37:
[...]
Dat is nog het mooiste inderdaad: ik neem een cashback van HI: €406,-.
Mijn nummer is nog steeds niet opgezegdHij was donderdag nog in behandeling zeiden ze...
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
www.gsmeasy.nl > Hi 20 2 jaar > Cashback: €406,-! Die shop staat goed aangeschreven op telecomvergelijker.nl dus ik vertrouw het allemaal wel. Moet wel eerst dat Orange worden opgezegdVerwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 08:07:
Waar kan je die vinden Tommy?€ 406? Nog steeds geen BC bericht, toch al een week geleden....Degene die twee hebben aangevraagd gebruiken gewoon hetzelfde contact, giro ec?
[ Voor 40% gewijzigd door Ad Hox op 13-06-2004 11:39 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 13:33 ]
Bears and Bulls
alleen wat tijd, zie m'n post een paar reacties terug.prantiC schreef op 14 juni 2004 @ 11:30:
Wat kost die nummerportering eigenlijk? iemand daar een idee van?
Wil ook graag opzeggen maar wel graag mn nummer houden
Verwijderd
Waar?Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 13:16:
2 nieuwe contractjes aangevraagd: orange free 30 (0 euro/maand) (handig voor share) en vodafone 300 (voor iets van 2-3 euro/maand)
. Hoop dat orange me weer aan neemt
[ Voor 17% gewijzigd door rb338 op 14-06-2004 14:29 ]
'k ga vandaag ook maar eens een brief op de bus doen...rb338 schreef op 14 juni 2004 @ 14:28:
[...]
Waar?
Belcompany dus... lezen
Ook maar 's rondkijken, heb vandaag m'n brief aangetekend opgestuurd
Verwijderd
Ik kwam erachter dat jij 1 dag na mij die brief hebt verstuurd en heb afgelopen zaterdag even de KS aan de lijn gehad met de vraag op welke termijn je wordAd Hox schreef op 14 juni 2004 @ 13:49:
Ik heb dus dinsdag een brief gestuurd. Was donderdag in behandeling. Het is nu maandag en het is nog steeds niet afgesloten!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 17:53 ]
Verwijderd
Edit : ik pas dat pas in juli mijn abo wordt opgezegt, hmmz dan wacht ik wel 2 maanden dan neem ik daarna wel n abo met toestelnetblade schreef op 14 juni 2004 @ 19:38:
mijn fax is in behandeling, hmmz wat voor abo zal ik nu gaan nemen?
Jou verhaal klinkt waarschijnlijker dan het verhaal dat ze mij vertelde aan de KS: Ja meneer, het afsluiten duurt ongeveer enkele dagen...Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 17:52:
[...]
Ik kwam erachter dat jij 1 dag na mij die brief hebt verstuurd en heb afgelopen zaterdag even de KS aan de lijn gehad met de vraag op welke termijn je word
afgesloten. Die mevrouw vertelde mij dat het rond de 7 van de volgende maand pas gebeurt!
En dat kan wel kloppen want rond (afgelopen) 7 juni werden de mensen die hun brief voor de 7e hadden verstuurd afgesloten. Ik denk daarom ook dat wij pas volgende maand zover zijn...
Datzelfde kreeg ik vrijdag ook te horen. Ik had maandags de brief op de bus gedaan en vrijdag maar ff gebeld.Ad Hox schreef op 14 juni 2004 @ 20:16:
[...]
Jou verhaal klinkt waarschijnlijker dan het verhaal dat ze mij vertelde aan de KS: Ja meneer, het afsluiten duurt ongeveer enkele dagen...
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Post het hier dan even, wil jePinobigbird schreef op 14 juni 2004 @ 20:38:
[...]
Datzelfde kreeg ik vrijdag ook te horen. Ik had maandags de brief op de bus gedaan en vrijdag maar ff gebeld.
Vandaag nog niks veranderd, dus morgen nog maar een keertje bellen.
Verwijderd
Verwijderd
Yep, kan.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 23:48:
Ik heb mn abb van orange ook opgezegd.
Ik wil de Samsung e700/710 weet iemand een leuke aktie i.c.m. dit toestel?
o ja klopt het dat als ik mn abb van orange laat overzetten naar prepaid ik mn nummer kan menemen naar nieuwe provider?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Maar heb je het abonnement ook afgesloten in de Orange shopXanion schreef op 14 juni 2004 @ 23:52:
[...]
Yep, kan.
Heb overigens vandaag mijn nieuwe abonummer van Orange laten vervangen door mijn orange prepaid nummer. Ze deden er in de Orangeshop helemaal niet moeilijk over. Formuliertje invullen, faxen en klaar was kees.
Intentionally left blank.
Nope, bji de Belcompany.aKra schreef op 15 juni 2004 @ 01:22:
[...]
Maar heb je het abonnement ook afgesloten in de Orange shop
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
Maakt niet uit waar je abbo afsluit. Als je maar formuliertje invuld met 2 je nummers erop die omgewisseld moeten worden.aKra schreef op 15 juni 2004 @ 01:22:
[...]
Maar heb je het abonnement ook afgesloten in de Orange shop
Verwijderd
Ik heb precies net de KS gebeld om te vragen hoe het komt dat mijn beltegoed ineens naar €480 is gegaan. Dit wordt inderdaad gezien als afkoopsom. De medewerker die mij te woord stond snapte niet hoe het kwam (omdat ik immers vanwege de nieuwe tarieven kostenloos heb opgezegd, en dit ook heb aangegeven) en is nu aan het navragen.Krypt schreef op 15 juni 2004 @ 13:26:
Is die 270 euro ook teveel?? ik heb al een aantal keren gemeld dat ik een beetje teveel beltegoed heb gekregen.. zit nu op 1815 euro.. Ik zou terug gebeld worden, maar blijkbaar zijn ze dat ook weer vergeten..
Ben benieuwd hoe hoog mijn eindafrekening is..
hmmz heb net n nieuw t-mobile cashback abo afgesloten, snel ffies bellen naar de de KS dusVerwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 14:15:
[...]
Ik heb precies net de KS gebeld om te vragen hoe het komt dat mijn beltegoed ineens naar €480 is gegaan. Dit wordt inderdaad gezien als afkoopsom. De medewerker die mij te woord stond snapte niet hoe het kwam (omdat ik immers vanwege de nieuwe tarieven kostenloos heb opgezegd, en dit ook heb aangegeven) en is nu aan het navragen.
Als het goed is wordt ik zo teruggebeld
Verwijderd
- http://gathering.tweakers.net/forum/findVerwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 16:08:
Nog ff een vraagje, ik wil mn abbo opzeggen en omzetten naar orange prepaid, is het dan mopgelijk om daarna bij t-mobile een abb. te nemen met behoud van je orange prpaid nummer ???
Verwijderd
Het word wel vervelend als dat in 1 keer op je laatste afrekening verschijnt heVerwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 16:17:
ik snap niet waarom je moeilijk zou gaan doen om dat btg wat je opeens hebt. Lekker toch! Ik had op een of andere manier 0 euri over, maar dat interreseert me bar weinig, want nu kan ik meteen een nieuwe phone nemen!
Vandaag dus maar weer ff gebeld. Mijn abonnement was nog steeds niet overgezet naar Orange Ready (had vorige week maadag brief verstuurd, vrijdag zei de KS: binnen enkele dagen).
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 18:26 ]
Verwijderd
Ik denk dat ze je niks kunnen maken als je dat btg opmaakt. Zij doen toch iets fout? en hoe moet jij weten dat het niet van jouw is?Nitai schreef op 15 juni 2004 @ 16:22:
precies omdat je beltegoed hebt opgemaakt dat eigenlijk niet van jou was
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Verwijderd
Arhhem bestaat niet, dus kijken ze ( lijkt mij... ) dan maar naar de postcode.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 08:04:
Volgens mij, (heb de brief ook gestuurd) staat er 1 foutje in..
Orange Nederland N.V.
Afd. Correspondence
Postbus 5127
6802 EC ARHHEM
is het niet Arnhem?
Verwijderd
Als het op jouw naam staat, moet je die brief ZELF opsturen (niet namens je ouders ofzo). Je ouders moesten mee gaan om een formulier te ondertekenen (waarin staat dat zij de facturen zullen voldoen wanneer je dat zelf niet kan doen/doet).Kurvers schreef op 16 juni 2004 @ 14:33:
heejz ik heb effe 'n vraagje,
Omdat ik nog geen 18 ben, is m'n moeder dus mee moeten gaan, om het abbonement af te sluiten.
Maar alle rekeningen die ik krijg staan gewoon op mijn naam. En dus niet op die van m'n moeder.
namens wie moet deze brief nou gestuurd worden + welke kopie van identiteitskaart van m'n moeder of van mij??
bij 2 vrienden van me is een van de ouders ook moeten mee gaan om het abbonement af te sluiten, maar bij hun zijn de rekeningen wel op de naam van de ouders.
Verwijderd
Ok mooi bedankt voor de info, dan geld voor mij waarschijnlijk hetzelfde..Ad Hox schreef op 16 juni 2004 @ 15:02:
Ik heb net gebeld, de vriendelijke meneer zei dat het tot 10 werkdagen kan gaan duren. Mijn brief is donderdag (de 10e) aangekomen, dus ik verwacht dat het de 21e (maandag) opgezegd is.
Jullie horen het nog
Verwijderd
Vroeger lette ze er niet op van wie de rekening nou eigenlijk was, en hij staat dus nu gewoon op de naam van je moeder.. Zij weten van niks...Kurvers schreef op 16 juni 2004 @ 14:33:
heejz ik heb effe 'n vraagje,
Omdat ik nog geen 18 ben, is m'n moeder dus mee moeten gaan, om het abbonement af te sluiten.
Maar alle rekeningen die ik krijg staan gewoon op mijn naam. En dus niet op die van m'n moeder.
namens wie moet deze brief nou gestuurd worden + welke kopie van identiteitskaart van m'n moeder of van mij??
bij 2 vrienden van me is een van de ouders ook moeten mee gaan om het abbonement af te sluiten, maar bij hun zijn de rekeningen wel op de naam van de ouders.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Sja, het is dom als je er niet bij hebt gezet dat je er prepaid van wil maken... Moest je eerst ff dit topic doorlezen, dan wist je het. Erg spijtig als je nog veel had..Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 22:02:
Ik heb vandaag een aangetekend brief gestuurd. En heb gemeld dat ik per direct mijn abbo wil opzeggen. Maar de vraag is.. Krijg ik de niet gebruikte eurotjes van mijn belbundel terug of zijn ze weg? Anyone?
Neen. Als je hebt aangegeven dat zij het nummer moeten vasthouden, zullen zij je (oude) abonnement actief laten, omdat het te behouden nummer nog actief moet zijn tijdens de portatie van je nummer. Porteren Orange -> Orange gaat op deze manier niet. Dit is op te lossen door 10 euro te investeren in een Telfort prepaid. Daar porteer je het nummer naar wat je wilt behouden. Als deze eerste portatie rond is, kun je vanuit je prepaid je nummer weer porteren naar het nieuwe abonnement.rb338 schreef op 17 juni 2004 @ 09:13:
Ik geloof niet dat ik dit al heb gelezen in de topics, of ik ben dingetjes door elkaar aan 't halen:
Ik heb mijn abo opgezegd via bovenstaande brief (niet naar prepaid) en gevraagd of ze mijn nummer willen vasthouden. Kan ik nu, op het moment dat ik niet meer kan bellen, zo een nieuw Orange abonnement afsluiten met datzelfde nummer? Of moet ik daar nog een tijdje mee wachten?
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 10:24 ]
Ik heb op dit moment ook geen bereik. (Had vorige week maandag brief gestuurd met verzoek tot omzetting naar Orange Ready) Bij het aanzetten van mijn telefoon krijg ik na de welkomtekst de melding "Registratie SIM-kaart mislukt" (Nokia 3330). Dit is al sinds gisteravond laat. Ik nam aan dat de omzetting bezig is en dat dat wel ff-tjes kan duren. Maar het kan dus ook dat ze een paar vinkjes verkeerd gezet hebbenVerwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 10:22:
net KS gebeld:
Mijn Free 20 is overgezet naar prepaid, maar mijn foon was de hele tijd zijn netwerk aan het zoeken,.... volgens de KS waren even een paar vinkjes verkeerd gezet. (dat gaat ze nu oplossen. kan een half uurtje duren...)
[knip]...
Ik neem aan dat je de gratis Free €30 bedoelt van BC??Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 10:22:
[knip]
...Toen heb ik heel lief gevraagd of het mogelijk was om mijn nu huidige prepaid nummer om te zetten naar een gratis free 20 van de BC, wat ik ook heb... en ze gaat het voor me proberen!!! Ze belt vandaag nog terug! Dat zou super zijn!
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ook mijn nummer over laten zetten van het abo die ik opgezegd heb naar een ander gratis orange abo, ze zeiden dat het beltegoed wel zou vervallen (maar er stond niets meer op). Het moet echter wel mogelijk zijn om het beltegoed over te laten schrijven, dus moet je maar een smoesje verzinnen.Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 00:21:
[...]
En oja, ik had nog een vraagje: als je je nummer van je nieuwe abbo laat omzetten naar je ouwe nummer, gaat je ouwe btg dan weg? Of wisselen alleen de nummers, en veranderd er voor de rest niks?
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
wanneer had je brief gestuurd?DukeN schreef op 17 juni 2004 @ 14:07:
Ik heb momenteel ook geen bereik (sinds vanachtend) mIjn abbo word nu omgezet van 30 euro naar prepaid. Ik had wel even gebelt dat het even moest opschieten omdat ik niet zonder netwerk kan zitten. Ik moet het een dagje afwachten. Indien ik morgen nog geen netwerk hebt dan moet ik terug bellen
[ Voor 30% gewijzigd door Pinobigbird op 17-06-2004 16:25 ]
Verwijderd
euuu tja daar vraag je wat. Maar dat was dacht ik 9 juni.
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 15:05 ]
Verwijderd
Inderdaad, dat kan je doen alleen het is nu al de 18e dus je hebt nog 3 daagjes de tijd om dat allemaal te regelen! Succes!eX0duS schreef op 18 juni 2004 @ 13:12:
Ehmm ik heb pas geleden mijn contract verlengd met 2 jaar, en mocht toen de Sony Ericsson T610 gratis hebben.
Dus nu zou ik in principe ook mijn contract op kunnen zeggen omdat ik "niet accoord" ga met de tariefs wijzingen?
Want dan zou ik nml. een goedkoper abbo kunnen nemen (zelfs gratis), bij een andere provider, en heb ik toch een leuke telefoon.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq