[Orange] Nieuwe tarieven- deel 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.013 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Zo te zien zijn we heel erg gek op Orange vandaar nu Deel 2 _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Le0032 op 11-06-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Laatst online: 09:54
Als we gek waren op Orange, zou het eerste topic niet volraken ;).

Maar voor de newbies die dit topic pas voor het eerst zien
Orange wijzigt per 7 juni haar tarieven buitenland! Bellen wordt in Europa goedkoper, maar sms'en in het buitenland wordt duurder! Volgens de AV van Orange heb je het recht niet om op te zeggen, maar Orange gaat ermee akkoord als je op grond van deze wijziging weg wilt.

De enige voorwaarde is dat je vóór 15 mei 2004 een abonnement een abonnement bij Orange hebt moeten lopen!. Orange heeft namelijk op 15/5 de nieuwe tarieven bekend gemaakt en bij contracten die zijn afgesloten na 15/5 worden niet geannuleerd. Dit om misbruik te voorkomen :).

De Klantenservice heeft gemeld dat kosteloos opzeggen nog tot 21 juni a.s. kan!

Bij opzeggen heb je de volgende opties:
1) Standaard opzeggen, waarbij je abonnement stopt en je nummer vervalt
2) Opzeggen met het voorbehoud van nummerbehoud. Je krijgt een bevestiging van Orange waarin ze melden dat zij je abonnement in de lucht houden totdat een andere provider het verzoek voor nummerbehoud bij Orange indient.
3) Opzeggen en je nummer laten omzetten naar prepaid, Orange Ready. Sommige mensen krijgen zelfs 5 euro extra aan beltegoed. Deze optie levert op dit moment ook problemen op, waarbij mensen soms meer dan een dag niet bereikbaar zijn!

Wat moet je doen:
Schriftelijk bezwaar maken tegen deze wijziging. Aangeven dat je op grond van deze wijziging je abonnement wilt opzeggen. Vermeld in de brief je persoonlijke gegevens, je klantnummer, je mobiele telefoonnummer en het type abonnement wat je op dit moment hebt bij Orange. Geef ook aan wat je wilt (opzeggen, nummerbehoud, omzetten naar prepaid). Stuur de brief naar:

Orange Nederland N.V.
Afd. Correspondence
Postbus 5127
6802 EC ARNHEM

Vergeet je brief niet te ondertekenen. De brief hoeft niet aangetekend verstuurd te worden, maar aangetekend verzenden geeft je wel de zekerheid dat zij de brief niet kwijtraken ;). En aangetekend verzenden kost 5,75 euro.

Ontbreekt het bij jou aan creativiteit? In het voorgaande topic vind je mooie voorbeeldbrieven. Je mag ook wat moeite doen uiteraard :).

<edit: ik ben aardig vandaag :)>

Hier alsnog een voorbeeldbrief, met dank aan 'We are Borg':
$adres

$woonplaats, $datum

Orange Nederland N.V.
Afd. Correspondence
Postbus 5127
6802 EC ARHHEM

Betreft: opzegging Orange abonnement

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de door Orange aangekondigde tariefswijziging per 7 juni wil ik u graag mededelen dat ik niet akkoord ga met deze eenzijdige wijziging van de overeenkomst tussen ondergetekende en Orange Nederland N.V.. Het betreft hier de tariefswijzigingen voor het bellen in het buitenland en specifiek de tariefsverhoging voor het versturen van een sms bericht in het buitenland.

Als logisch gevolg hiervan wens ik mijn contract kosteloos op te zeggen. Het gaat hierbij om een Orange $abonnement, met het telefoonnummer $telefonnummer Mijn klantennummer is $klantnummer, wat op naam staat van $tenaamstelling.

De klantenservice van Orange heeft te kennen gegeven dat het contract op grond van deze tariefwijziging per direct kan worden ontbonden en dat verdere abonnementskosten niet meer in rekening worden gebracht. Uiteraard zijn de reeds gemaakte kosten een uitzondering hierop.

Aangezien ik mijn huidige telefoonnummer wens mee te nemen naar mijn nieuwe provider, verzoek ik u het nummer niet per direct te laten vervallen, maar actief te houden totdat de nummerportering door mijn nieuwe provider afgehandeld wordt. Ik zal ervoor zorg dragen dat dit zo spoedig mogelijk gebeurd.

Graag ontvang ik voor mijn opzegging een schriftelijke bevestiging.

Met vriendelijke groet,

$naam

Bijlage: kopie legitimatie
Bron: [Orange]Nieuwe tarieven? (blz. 29)

Dit is een brief die uitgaat van nummerbehoud! Als je gewoon op wil zeggen, of om wil zetten naar prepaid, moet je de vierde alinea aanpassen

[ Voor 32% gewijzigd door rclahsen op 11-06-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
rclahsen schreef op 11 juni 2004 @ 22:14:
ik bedoel "gek" op een postieve manier >>> ze laten ons gewoon gaan, heel makkelijk, super toch :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook opgezegd, eindelijk! Voor 20 euro p. maand maar een uur bellen was me echt teveel van het goeie ;) Nu even checken voor een leuke aanbieding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 22:45:
Ik heb ook opgezegd, eindelijk! Voor 20 euro p. maand maar een uur bellen was me echt teveel van het goeie ;) Nu even checken voor een leuke aanbieding :P
tja, duur zijn maakt niet zo heel veel uit, maar als je superslecht bereik hebt, en je wordt steeds belabberd te woord gestaan, en ook nog es valse beloftes maken ( "Ja mevrouw, we bellen u terug hoor" ) en ze laten niks horen heb je het bij mij in ieder geval echt verpest. Maar goed, Orange is history :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ok ik heb nu alweer ruzie met Orange. Ik heb weer een Business abo met gratis bellen naar andere orange klanten. Maar ik heb al eerder ruzie met Orange gehad.

Begon 2001: Ik bel naar 06-30****** en werd gewoon voor 50 cent(gulden) per minuut aangetikt en dat moest 25 cent zijn. Nou echt pist om geweest want ik moest gewoon 25 cent of 20 cent betalen. Ze hebben niets gezegd maar ik heb uiteindelijk wel 113 euro terug gehad. Dus zo'n prut bedrag was het ook niet.

Nu: Krijg me rekening voor mijn business abo. Ik steeds bellen naar mijn vriendin want die heeft orange en krijg me toch een rekening binnen. 200 euro. Echt schrikken. Bellen naar die orange helpdesk(had ik in het begin al gedaan wanneer het zou ingaan(sinds dat ik het aansloot)). Ik vond het al raar dat ik van die smsje kreeg je bundel is op maar ja ok. Nu krijg ik het pas bij de volgende maand het geld terug(150 euro).

Op Internet kon ik niet kijken omdat ze geen Business rekening overzicht konden laten zien maar dat moest geactiveerd worden.

Toen bleek dat mijn vader die van Dutchtone > Ben / T-Mobile > Orange gewoon voor hetzelfde tarief werd aangeslagen werd als andere provider dan Orange.

Sorry ik moet dit gewoon kwijt en nu weer een aantal berichten gehad dat mijn belbundel op is. Nou echt waar ik ga dit ook aanklagen bij de consumentenbond want dit is gewoon rentetrekkerij. 1 maand 200 euro en dan pas de volgende maand die 150 euro terug. En dan de rente die ze over het bedrag vangen over die maand als het bij 10.000 klanten gebeurd dus kijk heeeeeel goed je rekening na. Kijk ik vind het niet erg dat je adverteerd met gratis bellen naar andere orange klanten maar kom het dan ook na.

Ik heb juist dit abo voor goedkoper te bellen en ik was vroeger altijd rond de 75 euro kwijt en ik hoopte nu op de 50 euro max uit te komen.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 07:15

Ad Hox

N/A

Ik heb afgelopen dinsdag een aangetekende brief gestuurd. Donderdag gebeld en werd in behandeling genomen, zou enkele dagen duren...nog steeds bereik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen jaar augustus ook maar eens een orange 40 abbonement afgesloten (met gratis SPV die perfect werkt icm Telfort abbonement na een crack). In de tweede week werdt ik echter door Orange alweer afgesloten. Na telefonisch contact bleek dit te zijn aangezien mijn rekening toen al € 145,- bedroeg (normale maandrekening bij Telfort met zelfde belgedrag).

Begin September heb ik vervolgens de rekening ontvangen twv € 169,46. Bij het controleren bleek dat Orange een bedrag van € 25,- in rekening had gebracht voor een welkomspakket dat ik al aan de koerier bij ontvangst heb voldaan. Na telefonisch contact met Orange heb ik destijds besloten dan ook deze rekening te storneren en Orange zal mij dan ook een juiste rekening toezenden. Zoals afgesproken zal ik het bedrag voldoen zodra ik de juiste rekening van Orange ontvangen zal hebben........ Tot op heden wacht ik nog op de juiste rekening...
De eenige rekeningen die Orange bleef zenden was die van € 169,46 die niet correct was. De maanden erop heeft Orange tot op December 2003 netjes 40 euro per maand van mijn rekening afgetrokken terwijl ik gewoon afgesloten bleef van het Orange Netwerk.

In januari heeft orange vervolgens een bedrag van € 504,45 (€ 169,46 + € 359,-) afgeschreven die ik uiteraard weer gestorneerd heb... Dit bedrag zal zijn na aanleiding van het feit dat ik me schuldig gemaakt zal hebben aan contract breuk...

Via Inrum Justitia probeerd Orange tot op heden nogsteeds het bedrag te innen. Orange heeft echter nooit een juiste rekening bij mij ingedient waardoor ik totaal niet verplicht ben tot betalen van het bedrag..... Tevens liep Orange in Januari al te dreigen met Juridische Stappen.... Tot op heden heb ik niets meer van Orange vernomen... Maar bellen kan ik er nogsteeds niet meer mee...

Aanraden zal ik Orange aan niemand om dit feit en stiekem ben ik toch wel benieuwd of er meer mensen zijn met dit voorval. Orange heeft geen poot om op te staan volgens de nederlandse grondwet (zolang zij geen juiste rekening indienen) en ik kijk uit naar het moment dat Orange een dagvaardiging aan mij zend.

Ik bel nu al 3 jaar met een Telfort abbonement en heb nog niet een keer een probleem gehad met onjuiste rekeningen enz..... Telfort kan ik dus zeker te weten wel aan iedereen aanraden.

Groeten,

Hames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Is dit het klaagforum voor Orange? Orange word ik gewoon simpel weg ziek van. Ze begrijpen het niet en dan weer zo'n tut van die Business desk die de helft niet eens begrijpt en alleen maar roept van wacht op de rekening waarop ik riep wacht maar op mijn opzegging. Ik pik het niet meer van die gasten. Zij voldoen niet aan hun plichten dat ik wat zou horen over mijn rekening en heb sinds vorige week helemaal niets meer van gehoord.

Voor iedereen geldt kijk je rekening bij Orange na want ze lichten je gewoon op. Mijn pa die orange klant is wordt doorberekend voor standaard tarief terwijl dat gratis moet zijn. Foutje hoor ik dan bij de helpdesk maar ik ben wel degene die erachter komt. Ik bel heel veel naar mijn vriendin naar haar Orange prepaid kaartje dus geen kosten en kan tot 2800 min gratis bellen dus dat doe ik zeker. De rekening loopt heerlijk op. Ik heb nog nooit zoveel plezier in bellen gehad.

O ja voor alle business klanten van Orange bel gewoon 707. Dat is een oud nummer wat het nog doet. kom je zo in de business desk.

T-Mobile nog nooit 1 enkel probleem gehad maar voor een zakelijk abo zoals ik nu heb kan dit gewoon simpel weg niet.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsalex schreef op 12 juni 2004 @ 11:08:
Is dit het klaagforum voor Orange?
Nee, tenzij de klacht over de nieuwe tarieven gaat of de omzetting / beëindiging van een abbonement, anders kun je beter posten in het Orange ervaringen topic :)

offtopic:
Le0032, de link in de laatste post van [Orange]Nieuwe tarieven? doet het niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:46

Nitai

Live the life you love.

erg fijn mensen allemaal :) maar ik was tevreden met Orange, en nu nog steeds dus :) graag ontopic weer, anders zit ik weer voor niets dit topic te checken zodra er gereageerd is.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even vraagje, beetje oftopic, Bij aanvragen (online) van nieuw abbo moet paspoort nummer dan met N (of NE) er voor? of alleen die cijfers? verder.. waar vind ik mijn simnummer? (waarschijnlijk 2 stomme vragen.. maar geen id :+ )

^^ vraag uit einde vorig topic dus, als iemand zo vriendelijk zou kunnen zijn mij te helpen, dan kan ik m'n nieuwe abbotje aanvragen :)

overgens: zo weer met orange bellen.. me beltegoed niet over gezet (nog zo'n 30 euro :() Tis voor mij afgelopen met orange, ik neem lekker vodafone met cashback en een orange 30 abbo voor nix waarmee ik alleen maar share gebruik (en dan na 6 maanden naar orange 20 omzet zodat ik nog 60 euro aan orange verdien }) )

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:38

Ankh

|true

rclahsen schreef op 11 juni 2004 @ 22:14:

De enige voorwaarde is dat je vóór 15 mei 2004 een abonnement een abonnement bij Orange hebt moeten lopen!. Orange heeft namelijk op 15/5 de nieuwe tarieven bekend gemaakt en bij contracten die zijn afgesloten na 15/5 worden niet geannuleerd. Dit om misbruik te voorkomen :).
heel apart, ik heb met de KS gebeld (mijn abo is gemaakt per 2-6) en die verzekerde mij dat is ook nog gewoon kon opzeggen :P heb het allemaal in me brief neer gezet :D hopelijk wordt ik dan nog afgesloten :P

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:40
SCaRaBaeuS schreef op 12 juni 2004 @ 13:09:
[...]

heel apart, ik heb met de KS gebeld (mijn abo is gemaakt per 2-6) en die verzekerde mij dat is ook nog gewoon kon opzeggen :P heb het allemaal in me brief neer gezet :D hopelijk wordt ik dan nog afgesloten :P
Ehm, ik denk niet dat dat mogelijk is (of Orange moet het goed vinden dat er flink "gefraudeerd" kan/zal worden 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:38

Ankh

|true

die muts die ik aan de telefoon had, die zei van wel en toen ging ze het nog navragen en volgens haar hogere kon ik ook gewoon opzeggen 8)7 dus ik zal wel zien hoe het zal gaan :D

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 13:08:
even vraagje, beetje oftopic, Bij aanvragen (online) van nieuw abbo moet paspoort nummer dan met N (of NE) er voor? of alleen die cijfers? verder.. waar vind ik mijn simnummer? (waarschijnlijk 2 stomme vragen.. maar geen id :+ )

Als je je paspoortnummer ergens moet invullen moet je het volledige nummer dat op je paspoort staat invullen (dus incl de letters voor het nummer). Je sim nummer vindt je tevens gewoon op de achterzijde van je simkaart.

Mijn motto: Domme vragen bestaan niet.... Kan beter vragen dan zwijgen en fouten maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 19:08
Ik heb de 7e juni een telefoontje naar Orange gepleegd; Of ik mijn abb. kon afzeggen ivm de verhoging van kosten. Het antwoord was; JA. Ik heb een adres gekregen en vervolgens de in dit topic vermelde brief naar ze toe gestuurd.
Drie dagen daarna even contact gehad met de helpdesk; De brief was ontvangen en in behandeling. Het zou enige dagen duren.

Ik heb in de brief vermeld dat ik mijn nummer wil behouden. Hopen dat ze hier aan kunnen voldoen. :)

....en nu afwachten maar... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 14:05:
Als je je paspoortnummer ergens moet invullen moet je het volledige nummer dat op je paspoort staat invullen (dus incl de letters voor het nummer). Je sim nummer vindt je tevens gewoon op de achterzijde van je simkaart.

Mijn motto: Domme vragen bestaan niet.... Kan beter vragen dan zwijgen en fouten maken ;)
Dat simnummer, klopt het dat dat zo lang is? bij mij staat er achterop me kaartje 3 regels cijfers en daaronder dan "free" (van orange free duh :p). Zijn die 3 regels cijfers (18 cijfers totaal) mijn sim nummer? Ik heb echt geen id.. en moet toch echt vandaag contract op de bus doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Geweldig nieuws, ik ging naar de Orange Shop in Den Haag, en vroeg aan de dame, van ik wil m'n prepaid nummer van Orange omzetten naar een mijn nieuwe Orange abo. Zij zo van, ja hoor, een moment. Ze pakt een formulier, vult m'n adres in, m'n twee nummers en voila, faxen maar.

Toen vertelde ze me dat het max. 10 werkdagen zou duren. M'n oude nummer ging naar m'n nieuwe simkaart, m'n nieuwe nummer vervalt dan. En de m'n oude simkaart krijgt dan een nieuw nummer die ik dan als prepaid kan gebruiken :)

Niks argumenten, en niets, gewoon vragen, ja, invullen, klaar is Nitai! :)

Als er interesse is in het formuliertje, dan kan ik hem wel inscannen, je krijgt de formulier namelijk gewoon mee, en een kopie wordt gelijk gefaxt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 01:42

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Tja, bij mij is alles inmiddels netjes afgehandeld (op de laatste factuur na, die ik dan ook vol "vertrouwen"af zal wachten). Wel was ik de 7e nog keurig via hun bereikbaar maar de 8e 's morgens niet meer, terwijl toch echt was overeengekomen dat eea op de 9e overgezet zou gaan worden naar T-mobile. Nou ja, 1 dagje zonder gezeten, maar nu tenminste weer netjes via mijn oude nummer op t-mobile bereikbaar, dus dat kán blijkbaar wel wanneer je nummer al afgesloten is :?

Uiteraard ook weer even de belcompany geholpen hun target te halen, toch wel erg zielig dat ze steeds maar niet genoeg orange verkopen en dan dergelijke acties onder de kostprijs moeten aanbieden om ten minste op de overige verkochte items geen verlies te maken :) Ben benieuwd hoe lang ik volgend jaar met de wintersport kan bellen om die 650 euro beltegoed die ik dan zo'n beetje bij elkaar opgespaard heb (met mijn vriendin tesamen) op te maken :P

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerPee
  • Laatst online: 08-06 19:08
Nitai schreef op 12 juni 2004 @ 16:56:
Geweldig nieuws, ik ging naar de Orange Shop in Den Haag, en vroeg aan de dame, van ik wil m'n prepaid nummer van Orange omzetten naar een mijn nieuwe Orange abo.
Eeuh, wat? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn abbo is ook keurig opgezet en ben inmiddels over op de beltegoed toer :) Tijd terug dat ik beltegoed had :)

Maar ff een Orange Free 30 abbo afsluiten bij de belcompany. €330,- cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

yep, ik had een nieuwe abo afgesloten bij de BC met die actie. Inmiddels mee gebeld en alles, maar ging dus vandaag langs, en ik kon m'n oude omgezette prepaid nummer porteren naar m'n nieuwe abo :)

Dus na 10 daagjes, heb ik m'n oude nummer weer, die ik had omgezet naar Ready

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 23:45:
Mijn abbo is ook keurig opgezet en ben inmiddels over op de beltegoed toer :) Tijd terug dat ik beltegoed had :)

Maar ff een Orange Free 30 abbo afsluiten bij de belcompany. €330,- cashback.
Dat is nog het mooiste inderdaad: ik neem een cashback van HI: €406,- :o.

Mijn nummer is nog steeds niet opgezegd :( Hij was donderdag nog in behandeling zeiden ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je die vinden Tommy?€ 406? Nog steeds geen BC bericht, toch al een week geleden....Degene die twee hebben aangevraagd gebruiken gewoon hetzelfde contact, giro ec?

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:53

netblade

Sunrise

Ad Hox schreef op 13 juni 2004 @ 02:37:
[...]

Dat is nog het mooiste inderdaad: ik neem een cashback van HI: €406,- :o.

Mijn nummer is nog steeds niet opgezegd :( Hij was donderdag nog in behandeling zeiden ze...
Ik ga morgen bellen, duurt mij ook veel te lang!

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sja, 2 week geleden brief op de bus gedaan, en 2 dagen later had ik ook een brief terug met dat ze het jammer vonden enzo, abbo opgezegt, en kheb nu een 6230 met tmobile 150 :) bevalt me best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 08:07:
Waar kan je die vinden Tommy?€ 406? Nog steeds geen BC bericht, toch al een week geleden....Degene die twee hebben aangevraagd gebruiken gewoon hetzelfde contact, giro ec?
www.gsmeasy.nl > Hi 20 2 jaar > Cashback: €406,-! Die shop staat goed aangeschreven op telecomvergelijker.nl dus ik vertrouw het allemaal wel. Moet wel eerst dat Orange worden opgezegd :( Dat doen ze zeker niet in het weekend ofzo.

Edit: Quote

[ Voor 40% gewijzigd door Ad Hox op 13-06-2004 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prantiC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-01-2022
Wat kost die nummerportering eigenlijk? iemand daar een idee van?

Wil ook graag opzeggen maar wel graag mn nummer houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 nieuwe contractjes aangevraagd: orange free 30 (0 euro/maand) (handig voor share :*) ) en vodafone 300 (voor iets van 2-3 euro/maand) :7. Hoop dat orange me weer aan neemt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Ik heb dus dinsdag een brief gestuurd. Was donderdag in behandeling. Het is nu maandag en het is nog steeds niet afgesloten! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

hmzzz, ik heb een free 60 abbo, heb al 3 jaar orange en heb echter nooit klachten.
Bereik is goed en qua helpdesk is het ook super.

ik vin het ook ideaal dat AL je kosten uit die bundel gaan en dat je onbeperkt kan meenemen..werelds!

ik heb nu ook een platinum klant status en dan ga ik nog ff niet opzeggen, als ik nu een nieuw toestel nodig heb is dat stukken goedkoper dan los.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

prantiC schreef op 14 juni 2004 @ 11:30:
Wat kost die nummerportering eigenlijk? iemand daar een idee van?

Wil ook graag opzeggen maar wel graag mn nummer houden ;)
alleen wat tijd, zie m'n post een paar reacties terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vandaag mijn brief ook maar de deur uitgedaan!

Ik ben benieuwd wanneer ik wat hoor, dan kan ik lekker een nieuw toestelletje uitzoeken :D Mijn nokia 6610 was toch een beetje gaar aan het worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 13:16:
2 nieuwe contractjes aangevraagd: orange free 30 (0 euro/maand) (handig voor share :*) ) en vodafone 300 (voor iets van 2-3 euro/maand) :7. Hoop dat orange me weer aan neemt
Waar? O-)

Belcompany dus... lezen (8>

Ook maar 's rondkijken, heb vandaag m'n brief aangetekend opgestuurd :)

[ Voor 17% gewijzigd door rb338 op 14-06-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
rb338 schreef op 14 juni 2004 @ 14:28:
[...]

Waar? O-)

Belcompany dus... lezen (8>

Ook maar 's rondkijken, heb vandaag m'n brief aangetekend opgestuurd :)
'k ga vandaag ook maar eens een brief op de bus doen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ad Hox schreef op 14 juni 2004 @ 13:49:
Ik heb dus dinsdag een brief gestuurd. Was donderdag in behandeling. Het is nu maandag en het is nog steeds niet afgesloten! :(
Ik kwam erachter dat jij 1 dag na mij die brief hebt verstuurd en heb afgelopen zaterdag even de KS aan de lijn gehad met de vraag op welke termijn je word
afgesloten. Die mevrouw vertelde mij dat het rond de 7 van de volgende maand pas gebeurt!
En dat kan wel kloppen want rond (afgelopen) 7 juni werden de mensen die hun brief voor de 7e hadden verstuurd afgesloten. Ik denk daarom ook dat wij pas volgende maand zover zijn... :/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn orange abo is per 7 juni omgezet naar prepay en gisteren is m'n nummer overgezet naar m'n gratis orange abo. Goed bezig orange!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

mijn fax is in behandeling, hmmz wat voor abo zal ik nu gaan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

netblade schreef op 14 juni 2004 @ 19:38:
mijn fax is in behandeling, hmmz wat voor abo zal ik nu gaan nemen?
Edit : ik pas dat pas in juli mijn abo wordt opgezegt, hmmz dan wacht ik wel 2 maanden dan neem ik daarna wel n abo met toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 17:52:
[...]

Ik kwam erachter dat jij 1 dag na mij die brief hebt verstuurd en heb afgelopen zaterdag even de KS aan de lijn gehad met de vraag op welke termijn je word
afgesloten. Die mevrouw vertelde mij dat het rond de 7 van de volgende maand pas gebeurt!
En dat kan wel kloppen want rond (afgelopen) 7 juni werden de mensen die hun brief voor de 7e hadden verstuurd afgesloten. Ik denk daarom ook dat wij pas volgende maand zover zijn... :/
Jou verhaal klinkt waarschijnlijker dan het verhaal dat ze mij vertelde aan de KS: Ja meneer, het afsluiten duurt ongeveer enkele dagen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:10

Pinobigbird

doesn't share food!

Ad Hox schreef op 14 juni 2004 @ 20:16:
[...]

Jou verhaal klinkt waarschijnlijker dan het verhaal dat ze mij vertelde aan de KS: Ja meneer, het afsluiten duurt ongeveer enkele dagen... 8)7
Datzelfde kreeg ik vrijdag ook te horen. Ik had maandags de brief op de bus gedaan en vrijdag maar ff gebeld.
Vandaag nog niks veranderd, dus morgen nog maar een keertje bellen.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Pinobigbird schreef op 14 juni 2004 @ 20:38:
[...]

Datzelfde kreeg ik vrijdag ook te horen. Ik had maandags de brief op de bus gedaan en vrijdag maar ff gebeld.
Vandaag nog niks veranderd, dus morgen nog maar een keertje bellen.
Post het hier dan even, wil je :)

Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die nog een 6230 gratis willen halen bij bc i.c.m. orange 30: Bel eerst ff of ze er wel een op vooraad hebben. Kwam ik vandaag in ede: op! Vroeg ik waar ze wel waren zodat ik ff met me OV heen en weer kon gaan: utrecht: op, arnhem: op, veenendaal: op, Amsterdam: op, etc, etc... Best ernstig... iig, zou ik eerst ff bellen of reserveren. Scheelt jullie ook weer een hoop fietsen of brandstof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn abb van orange ook opgezegd.
Ik wil de Samsung e700/710 weet iemand een leuke aktie i.c.m. dit toestel?
o ja klopt het dat als ik mn abb van orange laat overzetten naar prepaid ik mn nummer kan menemen naar nieuwe provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 23:48:
Ik heb mn abb van orange ook opgezegd.
Ik wil de Samsung e700/710 weet iemand een leuke aktie i.c.m. dit toestel?
o ja klopt het dat als ik mn abb van orange laat overzetten naar prepaid ik mn nummer kan menemen naar nieuwe provider?
Yep, kan.

Heb overigens vandaag mijn nieuwe abonummer van Orange laten vervangen door mijn orange prepaid nummer. Ze deden er in de Orangeshop helemaal niet moeilijk over. Formuliertje invullen, faxen en klaar was kees.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Laatst online: 00:54

aKra

Intentionally left blank.

Xanion schreef op 14 juni 2004 @ 23:52:
[...]

Yep, kan.

Heb overigens vandaag mijn nieuwe abonummer van Orange laten vervangen door mijn orange prepaid nummer. Ze deden er in de Orangeshop helemaal niet moeilijk over. Formuliertje invullen, faxen en klaar was kees.
Maar heb je het abonnement ook afgesloten in de Orange shop :?

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
aKra schreef op 15 juni 2004 @ 01:22:
[...]

Nope, bji de Belcompany.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 15 juni 2004 @ 01:22:
[...]

Maakt niet uit waar je abbo afsluit. Als je maar formuliertje invuld met 2 je nummers erop die omgewisseld moeten worden.

En oja, volgens mij krijg je die samsung e/700 bij 1jarig orange 30 bij bc, als ik me niet vergis... Maar ik ga toch voor de nokia 6230 omdat je daar geheugen bij kan pompen, en er mooier uitziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

precies, zoals ik al eerder zei....in dit Deel nog wel :P
[rml]Nitai in "[ Orange] Nieuwe tarieven- deel 2"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Abo is opgezegt, nu heb ik wel 270 euro aan beltegoed >:)
Ffies opbellen en smsen naar gare inet serivces ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Is die 270 euro ook teveel?? ik heb al een aantal keren gemeld dat ik een beetje teveel beltegoed heb gekregen.. zit nu op 1815 euro.. Ik zou terug gebeld worden, maar blijkbaar zijn ze dat ook weer vergeten..

Ben benieuwd hoe hoog mijn eindafrekening is..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krypt schreef op 15 juni 2004 @ 13:26:
Is die 270 euro ook teveel?? ik heb al een aantal keren gemeld dat ik een beetje teveel beltegoed heb gekregen.. zit nu op 1815 euro.. Ik zou terug gebeld worden, maar blijkbaar zijn ze dat ook weer vergeten..

Ben benieuwd hoe hoog mijn eindafrekening is..
Ik heb precies net de KS gebeld om te vragen hoe het komt dat mijn beltegoed ineens naar €480 is gegaan. Dit wordt inderdaad gezien als afkoopsom. De medewerker die mij te woord stond snapte niet hoe het kwam (omdat ik immers vanwege de nieuwe tarieven kostenloos heb opgezegd, en dit ook heb aangegeven) en is nu aan het navragen.

Als het goed is wordt ik zo teruggebeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 14:15:
[...]

Ik heb precies net de KS gebeld om te vragen hoe het komt dat mijn beltegoed ineens naar €480 is gegaan. Dit wordt inderdaad gezien als afkoopsom. De medewerker die mij te woord stond snapte niet hoe het kwam (omdat ik immers vanwege de nieuwe tarieven kostenloos heb opgezegd, en dit ook heb aangegeven) en is nu aan het navragen.

Als het goed is wordt ik zo teruggebeld :)
hmmz heb net n nieuw t-mobile cashback abo afgesloten, snel ffies bellen naar de de KS dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff een vraagje, ik wil mn abbo opzeggen en omzetten naar orange prepaid, is het dan mopgelijk om daarna bij t-mobile een abb. te nemen met behoud van je orange prpaid nummer ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 16:08:
Nog ff een vraagje, ik wil mn abbo opzeggen en omzetten naar orange prepaid, is het dan mopgelijk om daarna bij t-mobile een abb. te nemen met behoud van je orange prpaid nummer ???
- http://gathering.tweakers.net/forum/find
- lees dit topic (+ het vorige deel) door

Ik ben ff zo aardig om het antwoord te geven: ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

omg....ja dat kan Officiertje,

offtopic:
ah that explains it all, je bent hier nog niet zo lang....sinds vrijdag geregged. Maar lees de FAQs en richtlijnen please..lezen is het sleutelwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niet waarom je moeilijk zou gaan doen om dat btg wat je opeens hebt. Lekker toch! Ik had op een of andere manier 0 euri over, maar dat interreseert me bar weinig, want nu kan ik meteen een nieuwe phone nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:20

RKD

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 16:17:
ik snap niet waarom je moeilijk zou gaan doen om dat btg wat je opeens hebt. Lekker toch! Ik had op een of andere manier 0 euri over, maar dat interreseert me bar weinig, want nu kan ik meteen een nieuwe phone nemen!
Het word wel vervelend als dat in 1 keer op je laatste afrekening verschijnt he ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

precies omdat je beltegoed hebt opgemaakt dat eigenlijk niet van jou was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Ad Hox schreef op 14 juni 2004 @ 22:19:
[...]

Post het hier dan even, wil je :)

Thnx.
Vandaag dus maar weer ff gebeld. Mijn abonnement was nog steeds niet overgezet naar Orange Ready (had vorige week maadag brief verstuurd, vrijdag zei de KS: binnen enkele dagen).
De dame zei dat ze niet precies kon vertellen wanneer het overgezet zou worden, maar dat alles al wel goed aangekomen was. Heb ik nog niet veel aan dus |:(

Maar nu komt het leuke: Ik vraag meteen of de aanvraag van mijn vriendin ook al in behandeling genomen was. Ik had voor haar de brief twee dagen na die van mijn gepost. En ja hoor, die zou vandaag omgezet worden!!
Er zat 1 verschil in mijn en haar brief, nl dat ik bij haar had gezet: per direct. Misschien had ik dat ook maar bij mijn brief moeten doen.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Bedankt voor je report! In mijn brief staat wel per direct...Ik ga morgen wel even bellen, vandaag geen tijd gehad.

Ik dacht echt dat het binnen een paar dagen gefixed was :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb zondag mijn brief op de bus gedaan en net ff de KS gebeld om te vragen hoe het staat. Hij kom mij zeggen dat mijn brief klaar voor verwerking was en dat ik deze of anders begin volgende week al wordt afgesloten :)

We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. momenteel al ruim een week geleden dat ik mijn brief heb verstuurd en ben denk ik voorlopig ook nog niet omgezet naar Ready.. Ik verwacht stiekem ook echt dat ze daar pas rond 7 juli mee beginnen zoals mij dus werd verteld door de KS.

[deeltje offtopic]
Ik ben vandaag nog maar even langs BC gelopen om een beetje te informeren over een nieuw soort abo en nu hadden ze wel een super aanbieding zeg..
Op hun site staat ie ook maar daar mis je nog wat interessante info en die zal ik jullie niet onthouden!
Nokia 6230 gratis bij een 2 jarig T-Mobile 150 abo van 22,50 per maand..
[en nu komt het..] PLUS 2 maanden geen abo kosten! :D EN bij aanschaf
van een sms of mms bundel het 2e jaar geheel gratis! Nou... dat klinkt voor mij
wel erg aantrekkelijk! ;) Maar let wel op.. de phone is momenteel schaars leverbaar.. dus je moet reserveren... :Z
[/deeltje offtopic]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op 15 juni 2004 @ 16:22:
precies omdat je beltegoed hebt opgemaakt dat eigenlijk niet van jou was ;)
Ik denk dat ze je niks kunnen maken als je dat btg opmaakt. Zij doen toch iets fout? en hoe moet jij weten dat het niet van jouw is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

well, je weet hoeveel je hebt uit je bundel, als je opeens honderden euro's hebt als beltegoed, dan moet je toch wel weten of het van jou is of niet.

goh, ik ga eens voor 1000 euro bellen, ik weet wel zeker dat ze daar een eindrekening van mogen presenteren voor een dienst dat zij hebben geleverd en jij gretig gebruik van hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb vorige week vrijdag/zaterdag mijn brief verstuurd en heb ong. een week erna de bevestiging ontvangen dat mijn Abbo van Orange Free 20 naar Orange Ready is gegaan. Ik kan nog steeds bellen, terwijl hij afgesloten is sinds 9 juni...?

Ik vraag me af wanneer ik mn eerste beltegoed zal moeten gaan halen. Ik wacht nu op een leuke aanbieding, vandaar ook mn vraag in mijn oude topic...
Zal mijn T68i weer werken met een andere provider? Ik ben tuk op die telefoon, alleen voor een kostenloze software upgrade moet ik naar Den Helder reizen (ook niet echt om de hoek) en gewoon domweg een nieuw toestel van het zelfde type halen, is me te leip.

Ik heb gelezen dat hij het bij meer providers flikt namelijk. Dan toch maar een opvolger-telefoontje halen... weer van Sony Ericsson.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1244 is het nummer om de hoeveelheid beltegoed op te vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij, (heb de brief ook gestuurd) staat er 1 foutje in..

Orange Nederland N.V.
Afd. Correspondence
Postbus 5127
6802 EC ARHHEM

is het niet Arnhem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:20

RKD

Yeah, vorige week woensdag mijn brief op de bus gedaan (gewoon de standaard brief) en vandaag staat er al inactieve sim. Oftwel de omzetting is bezig. Nu maar hopen dat alles goed gaat.

Voor de mensen die zeiden dat het volgende maand pas wordt, dat lijkt in mijn geval nogal mee te vallen, dus ik denk dat iedereen gewoon nog een beetje geduld moet hebben. Er stond in mijn brief wel per direct trouwens. Nu maar een sim only abbo met breedbeeldtv halen bij sitel.nl :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 08:04:
Volgens mij, (heb de brief ook gestuurd) staat er 1 foutje in..

Orange Nederland N.V.
Afd. Correspondence
Postbus 5127
6802 EC ARHHEM

is het niet Arnhem?
Arhhem bestaat niet, dus kijken ze ( lijkt mij... ) dan maar naar de postcode.
En van die postbus is er ook maar een, dus moet wel goedkomen lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wooi :) eindelijk beltegoed goed :) ze waren m'n geld van m'n bundel vergeten over te boeken.. nu is het gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Ik ben inmiddels ook 1,5 week over op KPN via nummerbehoud. Ik ben benieuwd hoe het gaat met een evenuele afkoopsom. Ze sloten dat via de brieven namelijk niet expliciet uit. Ze hadden het er alleen over dat er nog een laatste rekening komt. Voor de periode t/m 27 mei heb ik inderdaad een rekening ontvangen (na 7 juni), maar ik wacht nog even met juichen totdat ik de rekening krijg voor de periode 28 mei - 7 juni heb ontvangen.

Vermoed dat ik er nog wel een telefoontje tegenaan moet gooien namelijk :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:45
heejz ik heb effe 'n vraagje,

Omdat ik nog geen 18 ben, is m'n moeder dus mee moeten gaan, om het abbonement af te sluiten.
Maar alle rekeningen die ik krijg staan gewoon op mijn naam. En dus niet op die van m'n moeder.

namens wie moet deze brief nou gestuurd worden + welke kopie van identiteitskaart van m'n moeder of van mij??

bij 2 vrienden van me is een van de ouders ook moeten mee gaan om het abbonement af te sluiten, maar bij hun zijn de rekeningen wel op de naam van de ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Ik heb net gebeld, de vriendelijke meneer zei dat het tot 10 werkdagen kan gaan duren. Mijn brief is donderdag (de 10e) aangekomen, dus ik verwacht dat het de 21e (maandag) opgezegd is.

Jullie horen het nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Kurvers schreef op 16 juni 2004 @ 14:33:

Omdat ik nog geen 18 ben, is m'n moeder dus mee moeten gaan, om het abbonement af te sluiten.
Maar alle rekeningen die ik krijg staan gewoon op mijn naam. En dus niet op die van m'n moeder.

namens wie moet deze brief nou gestuurd worden + welke kopie van identiteitskaart van m'n moeder of van mij??

bij 2 vrienden van me is een van de ouders ook moeten mee gaan om het abbonement af te sluiten, maar bij hun zijn de rekeningen wel op de naam van de ouders.
Als het op jouw naam staat, moet je die brief ZELF opsturen (niet namens je ouders ofzo). Je ouders moesten mee gaan om een formulier te ondertekenen (waarin staat dat zij de facturen zullen voldoen wanneer je dat zelf niet kan doen/doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ad Hox schreef op 16 juni 2004 @ 15:02:
Ik heb net gebeld, de vriendelijke meneer zei dat het tot 10 werkdagen kan gaan duren. Mijn brief is donderdag (de 10e) aangekomen, dus ik verwacht dat het de 21e (maandag) opgezegd is.

Jullie horen het nog :)
Ok mooi bedankt voor de info, dan geld voor mij waarschijnlijk hetzelfde..
Nog even geduld dus :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kurvers schreef op 16 juni 2004 @ 14:33:

Vroeger lette ze er niet op van wie de rekening nou eigenlijk was, en hij staat dus nu gewoon op de naam van je moeder.. Zij weten van niks...
Maar als je nu abbo afsluit lukt dat niet meer, heeft een vriend van mij ook geprobeerd maar checken ff je rekening papiertje na. Dus dan moet het echt bij je ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een aangetekend brief gestuurd. En heb gemeld dat ik per direct mijn abbo wil opzeggen. Maar de vraag is.. Krijg ik de niet gebruikte eurotjes van mijn belbundel terug of zijn ze weg? Anyone? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WEG FINITO.. naja.. je krijgt ze (als je je abbo naar prepaid hebt omgezet) naar prepaid btg terug... maar je centen zal je nooit meer zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 22:02:
Ik heb vandaag een aangetekend brief gestuurd. En heb gemeld dat ik per direct mijn abbo wil opzeggen. Maar de vraag is.. Krijg ik de niet gebruikte eurotjes van mijn belbundel terug of zijn ze weg? Anyone? :D
Sja, het is dom als je er niet bij hebt gezet dat je er prepaid van wil maken... Moest je eerst ff dit topic doorlezen, dan wist je het. Erg spijtig als je nog veel had..

En oja, ik had nog een vraagje: als je je nummer van je nieuwe abbo laat omzetten naar je ouwe nummer, gaat je ouwe btg dan weg? Of wisselen alleen de nummers, en veranderd er voor de rest niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Ik geloof niet dat ik dit al heb gelezen in de topics, of ik ben dingetjes door elkaar aan 't halen:

Ik heb mijn abo opgezegd via bovenstaande brief (niet naar prepaid) en gevraagd of ze mijn nummer willen vasthouden. Kan ik nu, op het moment dat ik niet meer kan bellen, zo een nieuw Orange abonnement afsluiten met datzelfde nummer? Of moet ik daar nog een tijdje mee wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
rb338 schreef op 17 juni 2004 @ 09:13:
Ik geloof niet dat ik dit al heb gelezen in de topics, of ik ben dingetjes door elkaar aan 't halen:

Ik heb mijn abo opgezegd via bovenstaande brief (niet naar prepaid) en gevraagd of ze mijn nummer willen vasthouden. Kan ik nu, op het moment dat ik niet meer kan bellen, zo een nieuw Orange abonnement afsluiten met datzelfde nummer? Of moet ik daar nog een tijdje mee wachten?
Neen. Als je hebt aangegeven dat zij het nummer moeten vasthouden, zullen zij je (oude) abonnement actief laten, omdat het te behouden nummer nog actief moet zijn tijdens de portatie van je nummer. Porteren Orange -> Orange gaat op deze manier niet. Dit is op te lossen door 10 euro te investeren in een Telfort prepaid. Daar porteer je het nummer naar wat je wilt behouden. Als deze eerste portatie rond is, kun je vanuit je prepaid je nummer weer porteren naar het nieuwe abonnement.

Lijkt veel moeite, is het niet. Het kost alleen wel wat tijd, namelijk 2 x 10 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net KS gebeld:

Mijn Free 20 is overgezet naar prepaid, maar mijn foon was de hele tijd zijn netwerk aan het zoeken,.... volgens de KS waren even een paar vinkjes verkeerd gezet. (dat gaat ze nu oplossen. kan een half uurtje duren...)

Toen heb ik heel lief gevraagd of het mogelijk was om mijn nu huidige prepaid nummer om te zetten naar een gratis free 20 van de BC, wat ik ook heb... en ze gaat het voor me proberen!!! Ze belt vandaag nog terug! Dat zou super zijn!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 10:22:
net KS gebeld:

Mijn Free 20 is overgezet naar prepaid, maar mijn foon was de hele tijd zijn netwerk aan het zoeken,.... volgens de KS waren even een paar vinkjes verkeerd gezet. (dat gaat ze nu oplossen. kan een half uurtje duren...)
[knip]...
Ik heb op dit moment ook geen bereik. (Had vorige week maandag brief gestuurd met verzoek tot omzetting naar Orange Ready) Bij het aanzetten van mijn telefoon krijg ik na de welkomtekst de melding "Registratie SIM-kaart mislukt" (Nokia 3330). Dit is al sinds gisteravond laat. Ik nam aan dat de omzetting bezig is en dat dat wel ff-tjes kan duren. Maar het kan dus ook dat ze een paar vinkjes verkeerd gezet hebben :?
Ik zit te twijfelen of ik zal bellen naar de KS of toch nog ff wachten.
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 10:22:
[knip]
...Toen heb ik heel lief gevraagd of het mogelijk was om mijn nu huidige prepaid nummer om te zetten naar een gratis free 20 van de BC, wat ik ook heb... en ze gaat het voor me proberen!!! Ze belt vandaag nog terug! Dat zou super zijn!
Ik neem aan dat je de gratis Free €30 bedoelt van BC??

Zodra ik over ben naar Orange Ready neem ik de Nokia 6230 icm Orange Free €20 2 jaar bij de BC. Weet iemand of die aanbieding ook in de winkel geldt of alleen via de website?? Of weet iemand nog een betere aanbieding voor de Nokia 6230 icm Orange??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor bellen *naar* het buitenland met mijn orange 40 gebruik ik Teledump. Orange rekent voor het teledump nummer (bijvoorbeeld 0900-1919) het tarief voor een vast net nummer, 0,10 per minuut. Daarboven op komt dan het tarief van Teledump. In mijn geval voor bellen naar vast nummer in Duitsland:

Met alleen Orange: 60 cent/minuut
Met Orange/Teledump: 0,10 (Orange) + 0,028 (Teledump) = 12,8 cent/minuut

Scheelt aanzienlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, die van 20 van een tijd terug ;)
die ligt nu btg op te sparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 00:21:
[...]

En oja, ik had nog een vraagje: als je je nummer van je nieuwe abbo laat omzetten naar je ouwe nummer, gaat je ouwe btg dan weg? Of wisselen alleen de nummers, en veranderd er voor de rest niks?
Ik heb ook mijn nummer over laten zetten van het abo die ik opgezegd heb naar een ander gratis orange abo, ze zeiden dat het beltegoed wel zou vervallen (maar er stond niets meer op). Het moet echter wel mogelijk zijn om het beltegoed over te laten schrijven, dus moet je maar een smoesje verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:16

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik heb momenteel ook geen bereik (sinds vanachtend) mIjn abbo word nu omgezet van 30 euro naar prepaid. Ik had wel even gebelt dat het even moest opschieten omdat ik niet zonder netwerk kan zitten. Ik moet het een dagje afwachten. Indien ik morgen nog geen netwerk hebt dan moet ik terug bellen :O

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:45
DukeN schreef op 17 juni 2004 @ 14:07:
Ik heb momenteel ook geen bereik (sinds vanachtend) mIjn abbo word nu omgezet van 30 euro naar prepaid. Ik had wel even gebelt dat het even moest opschieten omdat ik niet zonder netwerk kan zitten. Ik moet het een dagje afwachten. Indien ik morgen nog geen netwerk hebt dan moet ik terug bellen :O
wanneer had je brief gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Zonet maar weer de KS gebeld, omdat ik geen netwerk bereik had. Hij vertelde dat mijn abo inderdaad al was afgesloten, maar dat Ready nog niet geactiveerd was.
Na wat nakijken zei hij dat mijn nummer vrijgegeven was voor een andere provider :( . Ik heb ooit eens mijn Ben nummer meegenomen naar Dutchtone en dat zou er mee te maken kunnen hebben, zei hij. Nu moet dus eerst mijn nummer weer terug naar Orange en dan pas kan Ready geactiveerd worden. Hij zei dat dat kan wel 2 werkdagen duren |:(
Dus tot die tijd geen bereik voor mij :(

[EDIT:]
Net post gehad van Orange. Zowel voor mij als voor mijn vriendin (waarvoor ik de opzegbrief 2 dagen later had verstuurd). Er staat dat mijn abo per 16 juni overgezet wordt en bij mijn vriendin 15 juni.
Maar goed, de overzetdata kloppen wel en we krijgen ook "☺ 5,00" :+ beltegoed cadeau omdat we bij Orange blijven. Mijn vriendin belt trouwens al prepaid, met een beltegoed dat klopt met haar resterende bundel + € 5. Nu ik nog...

[ Voor 30% gewijzigd door Pinobigbird op 17-06-2004 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou 7 juni omgezet worden maar het werd dus 14 juni omdat de server bij orange was gecrasht ofzo. Op zich niet zo erg, wat ik wel erg vindt is dat ik nu ineens 530euro beltegoed heb, heel leuk natuurlijk, maar als ik strax een naheffing krijg van 530euro is het niet meer zo leuk. Ik heb al gebelt met de ks en die zouden me terug bellen vandaag, en dat is nog niet gebeurt. Als het geen foutje is vindt ik het heel aardig van orange, maar als het wel een fout is mogen, ik bedoel moeten ze het zelfs van mij meteen terug boeken. Ik wacht nog even met de aanvraag van een andere abo met nummerbehoud. Ik las eerder al dat andere mensen ook met dit probleem zijn, heeft er al iemand uitsluitsel gehad van orange ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Woot!
Ik heb net m'n vorige bericht geëdit en ik dacht, ik zet m'n telefoon maar weer ff aan. Misschien zijn ze snel vandaag. En dat zijn ze zeker! :) Orange Ready is here!
Beter dan de voorgehouden twee werkdagen. Mijn oordeel: technische dienst heeft zitten slapen, medewerkers van de KS hebben prima geholpen. Ik heb trouwens nooit meer dan 20 seconden in de wacht gehangen voor een vrije medewerker.
BC here I come!!
(maar wel ooit nog eens die €160 resterende bundel/beltegoed opbellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
Zo ik heb de brief ook op de bus gedaan. Ik denk dat ik maar eens even bij http://www.sitel.nl/ ga kijken voor een leuke aanbieding (wel weer bij Orange) met een mooie Digitale Video Cam of een Home Cinema Set :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:16

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Kurvers schreef op 17 juni 2004 @ 14:29:
[...]

wanneer had je brief gestuurd?
euuu tja daar vraag je wat. Maar dat was dacht ik 9 juni.

Anyway. iK belde dus gisten om 17.00 dat ik al de hele dag geen netwerk had. Ze waren wat vergeten ofzo. Halfuurtje later gelijk netwerk...terwijl dat domme vrouwtje sochtend zei wacht het vandaag af, Als je morgen nog geen netwerk hebt dan moet je even bellen. Trutje dus, dit was namelijk niet nodig.

Maar ik ben nu prepaid en me brief voor belcomapny 30 euro actie is op de bus

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe vodafone abbo is vandaag binnen gekomen :) nu kijken de nummeroverzetting nog goed gaat, en dan ben ik 100% tevree :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 04:00
Ehmm ik heb pas geleden mijn contract verlengd met 2 jaar, en mocht toen de Sony Ericsson T610 gratis hebben.

Dus nu zou ik in principe ook mijn contract op kunnen zeggen omdat ik "niet accoord" ga met de tariefs wijzingen?

Want dan zou ik nml. een goedkoper abbo kunnen nemen (zelfs gratis), bij een andere provider, en heb ik toch een leuke telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Even een updateje van hoe het met mijn afsluiting is gegaan.

Ik heb zondag 13 juni mijn brief op de bus gedaan (standaard brief die aan het begin staat)
En ik heb vandaag 18 juni een brief van Orange terug gekregen dat mijn abbo zo snel als mogelijk wordt omgezet naar ready en dat mijn huidige tegoed gewoon mee gaat. En dat ik nog een rekening krijg van de gesprekskosten in de laatste periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, ik heb vandaag ook de bevestigings brief van Orange gekregen!
Ik had me opzegging voor de 8ste op de bus gedaan.. maargoed ze kunnen
me nu dus ieder moment omzetten naar Orange Ready! Dit zal zo spoedig mogelijk gebeuren aldus Orange. :Y)

Hoe zit het trouwens met Tommey_NL zun brief?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op 18 juni 2004 @ 13:12:
Ehmm ik heb pas geleden mijn contract verlengd met 2 jaar, en mocht toen de Sony Ericsson T610 gratis hebben.

Dus nu zou ik in principe ook mijn contract op kunnen zeggen omdat ik "niet accoord" ga met de tariefs wijzingen?

Want dan zou ik nml. een goedkoper abbo kunnen nemen (zelfs gratis), bij een andere provider, en heb ik toch een leuke telefoon.
Inderdaad, dat kan je doen alleen het is nu al de 18e dus je hebt nog 3 daagjes de tijd om dat allemaal te regelen! Succes!
Pagina: 1 2 3 Laatste