En op de ondergrondse garage deur

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hehe, okee dan is het goed.Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 22:22:
Whoehahahha, Henk getweaked![]()
Komt goed hoor, maar dacht doe gewoon mee
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
6K schreef op 17 juni 2004 @ 22:50:
...
Waar ik zelf aan zat te denken is geinspireerd door de huidige contest. Iemand een mooi zwembadje in zijn tuin met een tegelvloer erin. Op deze vloer staat henk en door de IOR kun je goed zien dat dat echt de vloer is
maar goed, originelere, lachwekkendere, mooiere en betere ideeen hebben jullie ongetwijfeld
wat is er mis met een vrolijk, rubberen opblaasbad voor de kiddies?Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 22:53:
[...]
Jammer dat er maar 10x15 meter is, dan heb je een voetenbad als zwembad volgens mij
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
Gaat goed!!HyperTrophy schreef op 17 juni 2004 @ 23:00:
[afbeelding]
978 polys tot nu toe! moet aan de rechterzijde nog een bijkeuken plaatsen. daarna ga ik denk ik beginnen met de dakranden en nog wat binnenwanden plaatsen voor t oog
Helemaal niets6K schreef op 17 juni 2004 @ 23:01:
[...]
wat is er mis met een vrolijk, rubberen opblaasbad voor de kiddies?
doorsnede metertje of 2 a 3?
Weet ik, maar vind t wel stom lijken als je dwars door het huis kan kijkenVerwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 23:06:
[...]
Gaat goed!!
En doe niet al teveel aan het binnenste deel als het van buiten niet te zien is
Verwijderd
Wat zijn de maten van het huis eigenlijkHyperTrophy schreef op 17 juni 2004 @ 23:11:
[...]
Weet ik, maar vind t wel stom lijken als je dwars door het huis kan kijken
maar ga ook nog gordijnen invoegen (die overigens niet volledig dicht zijn natuurlijk)
[ Voor 53% gewijzigd door HyperTrophy op 17-06-2004 23:24 . Reden: ff opgemeten in Autocad ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 23:37:
Het is bijna nacht, iedereen is naar bed, behalve een paar die-hard tweakers die hun huisje aan het modelen zijn voor hun gezamelijke project.![]()
[afbeelding]
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 23:48 ]
volgende week misschien heb morgenvroeg tentemenVerwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 23:37:
Het is bijna nacht, iedereen is naar bed, behalve een paar die-hard tweakers die hun huisje aan het modelen zijn voor hun gezamelijke project.
Verwijderd
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
Doe anders een TR met een titlechange?6K schreef op 18 juni 2004 @ 00:13:
hehehe ik wist dat ik iets vergeten was: heb zowiezo deze topic start aangepast, nieuw topic...tja... wie weet... als ik het open horen jullie het
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 00:30 ]
uh, dan gebruik je toch een decal ofzo ?
[ Voor 32% gewijzigd door BaRF op 18-06-2004 07:55 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
met een hamer past alles
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq