Features:
Ehm, ik snap dat je komisch probeert te zijn maar was het écht écht nodig om die creatie zo schots en scheef te maken? Kan die jongen 't helpen dat ie niet kan tekenen...

maak wat serieus voor hem

En dat hoekje met RMP Central Site dat.. mist echt uitstraling.
Je scrollbalk ook, je mag je track-color wel de kleur geven van de achtergrond if u like

En als laatste die dropshadow. Loose it, of maak het subtieler.
Met die wit/bruine Impact knopjes ben je al lekker bezig, maar hou het óf strak óf scratchy, maar niet twee stijlen door elkaar heen...
fooker:
Ik ben het zo eens met Yoozer, Liquid en alle anderen die zeggen dat er nog een hoop moet veranderen aan je werk.
Sterker nog, ik zou je net als Yoozer de bieb in sturen. Niet alleen voor boeken over kunstgeschiedenis maar ook voor boeken over kleur en vormgeving. Evenwichtig, één stijl, daar gaat het voor jou voornamelijk om.
Dat laatste ding van jou noem ik een oefen-kladsel, echt géén design. Alsjeblieft gebruik dat woord niet.

Je gooit van alles op een hoop en er zit geen compositie, noch duidelijke navigatie in.
Jij Photoshopt wat en test inderdaad al je filters uit, en vervolgens denk je: ha, dit kan wel een.... wébsite worden! Dus plak ik er het stickertje design op. Ehm, nee.
Teken je wel eens op papier? Doe dat eerst eens. Al zijn je lijnen nog zo schots en scheef, het idee zit in je hoofd. Stop vooral niet te snel met tekenen, teken door tot je alle details hebt aangebracht. Maak een duidelijke structuur, zo van: als iemand op ooghoogte naar de site kijkt ziet hij... De titel!
En het menu staat of links of rechts (leesrichting: begin links!) Zoals anderen ook al zeggen, houd een paar 100 letters achter de hand, maar pas er hooguit 2 toe: een opvallend lettertype, en een lees-lettertype.
Dus: eerst Doel(groep) dan inDeling dan Design en dan Doeltreffendheid.
Bij die laatste bedoel ik, zet je ma of je pa voor de creatie in Photoshop en stel ze de volgende vragen; waar zou jij klikken voor... of; kijk naar voren, wat valt je het meeste op?; ...zeg in twee tellen wat de titel van deze pagina is; ...wijs nu direct de knop aan die je altijd naar de home pagina brengt; . Dat soort vragen.

Er kwam maar één ding in me op: Larkie!!!
Ik geloof dat hij nog huist op Larkie.nl

... ah, deviantart. Zie maar eens

Als ik heel humoristisch mag zijn - forgive me - dan vind ik het een groot monster dat hinkstapsprong aan het doen is onder een klimrek.

Serieus, ik weet niet hoe hij zn benen en wapens houdt, maar ik zie er elke keer een ander huppeltje in!
Yoozer: Ik heb de Nocturna Brushes ook nog ergens, zijn ze legaal te verspreiden? Dan wil ik ze wel eens op mijn Tweakers account gooien als ze niet te groot zijn...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs