AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
Maar, wil je het echt op goede grootte, dan zou ik je idd toch een 3d programma aanraden... want dan kun je diepte en lichtinval ook realistischer maken.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Wow dit gaat een beetje snel voor mij. edit->stroke snap ik nog. Verder heb ik de path selection tool gevonden. Bedoel je die? En wat moet ik daar precies mee selecteren? Kun je aub iets meer uitleg geven? Alvast bedank.Dark Blue schreef op 26 juli 2004 @ 02:10:
Ik kijk nu ff naar de header, en daar staan wel van die 'slierten' in ja. Maar op zo'n afstand en grootte kun je ze gemakkelijk in Photoshop maken; maak een path en stroke dat; maak anders in Illustrator een path met een stroke en plak dat in je Photoshop afbeelding; ga dan net zo lang met Layer effects (bevel, drop shadow, inner shadow) aan de gang tot je het zelfde hebt. Je zult misschien de slierten op moeten delen in meerdere lagen voor een 'echter' effect.
Maar, wil je het echt op goede grootte, dan zou ik je idd toch een 3d programma aanraden... want dan kun je diepte en lichtinval ook realistischer maken.

Deze dus

[ Voor 41% gewijzigd door wisselwerking op 27-07-2004 07:56 ]
Verwijderd
Sinds mijn bannertopic is gesloten, dus zal ik maar enigszins een beetje aangepast opnieuw moeten beginnen . Naja, gelukkig heb ik al veel hulp van jullie gehad voor dat het sluitingstijd werd.
Ik ben een stapje verder. Mijn grote voorbeeld is nog altijd:

LET OP: Dit is geen link naar een warez site, maar naar de Banner!!!! Als dit ook niet mag, verwijder dan aub even de url en block niet het hele topig
Om te beginnen ben ik aan het uitzoeken hoe je mooie bliksemflitsen maakt. Ik wil het idee op deze site proberen:
http://s3.invisionfree.co...ix/index.php?showtopic=35
Bij stap 7 loop ik vast. Hoe pas je screen of lighten toe op een layer? Ik weet dat je het kan toepassen op een tool, maar dat is hier volgens mij niet de bedoeling. Kan iemand mij hiermee verder helpen?
Nu is de vraag: Wat heeft dat met mijn banner te maken? Nu ik wil het volgende bereiken. Als plaatje wil ik de volgende gebruiken:

Grotere versie:
http://www.splutterfish.com/sf/spluttergallery/pics/500.jpg
Tussen Illidans (=wezen op foto) handen wil ik bliksemflitsen laten schieten. Dus de bliksem moet van zijn ene hand naar de andere vloeien. Als iemand een beter idee heeft hoe ik dit kan realiseren dan hoor ik het graag, maar wel uitgebreid want zoals je merkt weet ik er erg weinig van.
Verder moet ik het blizzardlogo zien weg te werken. De enige manier die ik ken is met enorm veel geduld het kloongereedschap gebruiken en bijna pixel voor pixel het logo wegwerken. Zijn er hier geen handigere manieren voor?
Zo dit is een mooi begin. Vervolgvragen komen later. Heel erg bedankt als jullie willen helpen. Ow en als er nu nog iets niet goed is aan mijn topic, laat het me dan gewoon weten, dan verwijder/wijzig ik het wel, maar sluit aub niet gelijk het hele topic. Thanx.
Jammer dat ze hier op dit forum nog geen private message mail hebben (tenminste voor zover ik weet). Mijn mail is: J_freak69@hotmail.com. Dus mailen kan ook.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 23:41 ]
Verwijderd
@deus3: post nou eens eerst een wipje/probeersels van je werk ipv steeds te vragen HOE het moet. In de tijd dat je hier die hele lap tekst had getiept, had je allang lekker kunnen knutselen in PS. Zo kom je hier echt niet verder
Loop hiervoor je PS manual eens na, heb je die niet (ahum) dan een tip: kijk in je layer palette bovenin bij het dropdown menu!Hoe pas je screen of lighten toe op een layer? Ik weet dat je het kan toepassen op een tool, maar dat is hier volgens mij niet de bedoeling. Kan iemand mij hiermee verder helpen?
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 23:33 ]
Ben jij toevallig in Thailand geweest? En dan op Krabi? Lijkt er wel verrek veel op namelijkinquestos schreef op 25 juli 2004 @ 17:43:
Wat werk van mijn kantEen van m'n eerste creaties, dus comments zeer welkom. Gewoon muiswerk, helaas (nog) geen wacom of iets dergelijks. Ben een beetje aan het experimenteren hoe ik zoiets het beste kan aanpakken. Dit keer gewoon photo-referenced. Paar kleuren uit foto gepakt, layer waar ik in ging kliederen op 0% gezet zodat deze niet zichtbaar was, en aan de gang gegaan, met dit als resultaat (af en toe wel gekeken naar hoe het eruit zag)
Comments welkom
[afbeelding]
[...]
Hopelijk gebeurde dat verminken alleen digitaal?
[ Voor 9% gewijzigd door HaterFrame op 29-07-2004 00:07 ]
I am the great Cornholio!
Verwijderd
Ok het is gelukt. Ik heb de optie tip maar gebruikt ipv de andere optie[b][message=21316613,noline]zkywalker schreef op 28 juli 2004 @ 23:28
Loop hiervoor je PS manual eens na, heb je die niet (ahum) dan een tip: kijk in je layer palette bovenin bij het dropdown menu!
Qua probeersel heb je gelijk. Ik ga morgen proberen een beter probeersel te posten.
Nu nog dat logo weg werken. Wordt dat kloonwerk of zijn daar handigere mogelijkheden voor?
Is het mogelijk om die bliksemflitsen als het ware te leiden? Dus van hand tot hand?
Verwijderd
een bliksem is niet zo moeilijk (niet zo mooi, maar je kunt zelf wat zooi bij tekenen, weghalen, met levels kloten, met kleuren fixen):Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 23:21:
Ok, mijn topic is opnieuw geblokt en nu moet ik het hier zetten. Nogal lullig voor de gene die alleen commentaar op hun werk willen of specifiekere uitleg nodig hebben, maarja ik heb het niet bedacht. Hier is mijn topic opnieuw.
Sinds mijn bannertopic is gesloten, dus zal ik maar enigszins een beetje aangepast opnieuw moeten beginnen . Naja, gelukkig heb ik al veel hulp van jullie gehad voor dat het sluitingstijd werd.
Ik ben een stapje verder. Mijn grote voorbeeld is nog altijd:
[afbeelding]
LET OP: Dit is geen link naar een warez site, maar naar de Banner!!!! Als dit ook niet mag, verwijder dan aub even de url en block niet het hele topig
Om te beginnen ben ik aan het uitzoeken hoe je mooie bliksemflitsen maakt. Ik wil het idee op deze site proberen:
http://s3.invisionfree.co...ix/index.php?showtopic=35
Bij stap 7 loop ik vast. Hoe pas je screen of lighten toe op een layer? Ik weet dat je het kan toepassen op een tool, maar dat is hier volgens mij niet de bedoeling. Kan iemand mij hiermee verder helpen?
Nu is de vraag: Wat heeft dat met mijn banner te maken? Nu ik wil het volgende bereiken. Als plaatje wil ik de volgende gebruiken:
[afbeelding]
Grotere versie:
http://www.splutterfish.com/sf/spluttergallery/pics/500.jpg
Tussen Illidans (=wezen op foto) handen wil ik bliksemflitsen laten schieten. Dus de bliksem moet van zijn ene hand naar de andere vloeien. Als iemand een beter idee heeft hoe ik dit kan realiseren dan hoor ik het graag, maar wel uitgebreid want zoals je merkt weet ik er erg weinig van.
Verder moet ik het blizzardlogo zien weg te werken. De enige manier die ik ken is met enorm veel geduld het kloongereedschap gebruiken en bijna pixel voor pixel het logo wegwerken. Zijn er hier geen handigere manieren voor?
Zo dit is een mooi begin. Vervolgvragen komen later. Heel erg bedankt als jullie willen helpen. Ow en als er nu nog iets niet goed is aan mijn topic, laat het me dan gewoon weten, dan verwijder/wijzig ik het wel, maar sluit aub niet gelijk het hele topic. Thanx.
Jammer dat ze hier op dit forum nog geen private message mail hebben (tenminste voor zover ik weet). Mijn mail is: J_freak69@hotmail.com. Dus mailen kan ook.

als volgt gedaan:
een smalle gradient maken (van zwart naar wit, op het plaatje is de layer half doorzichtig gemaakt, dit moet je normaal niet doen)

vervolgens filter > render > difference clouds, ctrl - i om te inverten, met image > adjustments > levels kloten om alleen die schicht over te houden:

en dan de overlay mode van de layer op screen zetten.. vervolgens even zwart kleuren wat je niet meer nodig hebt ( zitten nog wat 'wolkjes' hier en daar, en je moet even de bliksem uit de handen laten komen )
het logo weghalen moet vrees ik wel met clone tool, dat duurt idd lang, maar ja
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 15:41 ]
Verwijderd
Ps. Het verwijderen van het logo ziet er zeer goed uit. Zodra ik die bliksem werkend heb post ik een pic.
[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 22:41 ]
Verwijderd
Sorry, maar ik weet niet hoe je een verkleinde versie zichtbaar maakt. Ik heb hem gewoon naar mijn homepage ruimte geupload. Ow die rechter hand (gezien vanaf de voorkant) is nog niet gegumt dus de bliksem gaat nu nog over zijn vingers ipv dat hij hem vast houdt.

Ah wat die bal betreft, het moet zoiets worden als dit (edit, deze heb ik van het internet geplukt, dit ben ik niet zelf

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 23:18 ]
Verwijderd
1. maak eppilictic marquee tool een rond rondje (dus gewoon een rondje selecteren)
2. vul dat rondje met lichtblauw en gooi d'r een lekkere noisefilter overheen.
3. doe dan (nog steeds in datzelfde geselcteerde rondje) een Radial Blur, Blur Method: Zoom, Amount: 100
4. maak een nieuwe layer en vul het geselcteerde rondje met lichtblauw
5. doe dan een gradient van binnen naar buiten. Binnen wit, buiten doorzichtig, Radial Gradient.
6. speel een beetje met de opacity van de bovenste (gradient) layer totdat het er leuk uitziet.
(7. Als je het leuk vind staan kun je 2 layers nog ff mergen en dan een lensflare erop, maar meestal staat een lensflare niet zo mooi)
Verwijderd

eppilictic marqee (zoals hierboven
met smudge tool 'gekromde' stralen uitwaards maken
layer op screen

bovenste layer is brightness adjustment (kheb hier een eppiliptic marqee zodat het midden het velst is. de hand van illidan licht dus ook mooi op
de 2e layer is de gescreende 'lichtbol', met een visibility layer eroverheen, de bol loopt een stukje over op de vingers..
joris ik wil je best via mail helpen, maar vandaag was ik evne op lan, dus mail nauwlijks gecheckt
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 01:15 ]
Verwijderd
Vervolgens heb ik weer een nieuwe layer gemaakt en daar met het elliptical Marquee tool een circel op gemaakt. Die heb ik een kleurtje gegeven met het Paint bucket tool. Daarna layer op screen gezet.
Tot hier weet ik het. Verder kom ik niet. Naast mijn visabilitylayer zie ik bij jou in het layer rolmenu een zwart vlak met witte stip. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Wat doet dat? Daarnaast zie ik bij de layer met jou blauwe stip die je hebt gemaakt met het marguee tool, nog een wit vlak met een gekleurde stip. Wat doet dat en hoe krijg ik dat?
Wat moet ik verder nog doen met die visabilitylayer en hoe? Nog iets dat ik moet doen?
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 16:40 ]
Kleurgebruik: Ik vind de bruine kleur niet bij het geheel passen. De rood/oranje/groen en blauw sluiten mooi bij elkaar aan, maar de bruine kleur valt er een beetje buiten.
Verwijderd
Met de zwart/wit foto bedoel je het oog op de achterkant? Is het probleem dat er te weinig kleur in zit? Ik vind namelijk het scherpe open oog wel passen bij de 'open' uitstraling die de achterkant moet hebben.
Nja, fotomateriaal... daar hebben we inderdaad een beetje een probleem mee. Men wil het liefst gewoon met foto's van echte leden werken ipv met gelikte stockfoto's, vandaar de foto van die jongen op de voorkant. Ik denk dat het de beste is die we hebben. Wat voor soort foto zou je beter vinden?
Ik ga verder eens kijken wat er te doen is aan die bruin. Heel misschien komt het ook wel door de ontbrekende regel onder contrast dat de bruin niet visueel aansluit en dus de indruk geeft er niet bij te passen. Maar ik ga eens op zoek naar andere kleuren. Een mooie paars zou misschien ook wel kunnen.
/edit 1
Wat spelen met de achtergrond van de tekst om het geheel weer in balans te krijgen na de fotowisseling:

De paars bevalt me, die blijft absoluut; veel beter dan de bruin. Doet m.i. ook het oog beter uitkomen.
/edit 2

Nog een andere foto. Vind ik zelf leuker dan die hierboven, vooral ook omdat ik het 'pasfotovakje' niet echt in het ontwerp vind passen. Maar is 'ie leuker dan hoe ik begon?
Welke kant moet ik op?
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 12:47 ]
Verwijderd
Verwijderd
Kijk das handig om te weten. Zo, ik begin al een stuk meer te begrijpen van die layers bij photoshop. Ik ben weer een stukje verder, maar nu wil ik graag jullie mening om te zien of het zinvol is om verder te werken

Verwijderd
CTRL-A = Alles selecteren
CTRL-D = Deselecteren
CTRL-C = Kopieren
CTRL-V = Plakken
CTRL-U = Kleur wijzigen
CTRL-L = Levels increasen/decreasen
--------
Hiers een tip:
www.wxs.nl/~kuijt153/thunder_008.png
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 14:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
Persoonlijk denk ik dat een combinatie van beide het mooiste resultaat op zal leveren.Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 16:31:
Wat vinden jullie nu mooier? Het soort bal zoals die van features of die van mij? Of Zou de mijne mooier kunnen worden als ik er wat aan doe? Zoja wat adviseren jullie? Graag veel tips/comments op mijn pic
@Deus3: De lijnen die nu met name in de linker bol te zien zijn, zijn naar mijn mening te overheersend en vallen zo te veel op.
In het plaatje van Features zijn de bollen iets te overheersend en ze zouden dan ook wat kleiner kunnen. Ik denk dat je het mooiste resultaat als je een dergelijke bol wat kleiner maakt en daar wat lijndetails aan toe voegt.
Het is natuurlijk een kwestie van smaak en uitproberen, dus je hoeft het niet met mij eens te zijn.
Voor de rest ziet het plaatje er erg mooi uit (zou zelf niet zoiets in elkaar kunnen klussen dus:
Verwijderd
sorry alvast voor de layout verneuktheid.
mocht het btw de pijn verzachten ik ben 13

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 17:07 ]
Verwijderd

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 23:40 ]
Ruig, ik was net ook met zoiets bezig:Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 17:05:
Ik heb zelf ook wat geprobeerd
sorry alvast voor de layout verneuktheid.
mocht het btw de pijn verzachten ik ben 13
[afbeelding]

Puur en alleen brush grootte 19, en opacity 40
Lang, niet af, daar niet van, net begonnen
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Aardige bliksem, het probleem nu is echter dat de bliksem nog geen licht werpt op het character.Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 17:09:
Wedden dat je het wel zelf kan maken! Dit is ook mijn eerste keer dat ik iets in elkaar knutsel met photosoep. Ik heb nog een 2e bol gemaakt waar de lijnen iets minder overheersend zijn in de rechter hand. Welke is mooier? Ga je nog steeds voor de combinatie? Kan de poster Features met die andere tip (foto) zijn mail even achterlaten? Voor een 13 jarige doe je het verdomde goed!
[afbeelding]
Verwijderd
Daar zeg je wat. Helemaal vergeten. Quizvraag: Hoe krijg je zoiets ooit voor elkaar? Zou het eigenlijk wel mooi zijn als de bliksem hem zou verlichten? Nu is hij mooi donker en steekt het heel mooi af. Wat is jou mening over de bollen die hij vast heeft? Welke is beter? Features heeft ook nog een image met andere bollen geupload. Zijn dat soort bollen mooier dan die van mij? Of moet het een soort combi worden?tec schreef op 31 juli 2004 @ 18:56:
[...]
Aardige bliksem, het probleem nu is echter dat de bliksem nog geen licht werpt op het character.
@features: wat is jou mail adres?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 19:05 ]
Verwijderd
team333333@freeler.nl
ps: licht op de persoon? ff geprobeerd:

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 19:15 ]
Verwijderd
Als je een circel selecteerd, daar een radial gradient van wit naar zwart in zet en vervolgens de kleuren aanpast zodat je de paarse gloed krijgt, en tenslotte de opacity van de layer op 34 instelt heb je wel een mooie gloed, maar het is een circel dus dat werkt niet. Daarnaast is de rand nogal goed te zien. Dus als iemand een geniaal idee heeft over een mooie gloed, dan hoor ik het graag.
Daarnaast zijn we bij de volgende en laatste stap aangekomen. De bedoeling is dat het een banner wordt voor op mijn site. Er moet dus tekst bijkomen. De volgende tekst moet erop komen: Dark Chaos
Hoe kan ik die tekst goed maken? Waar zou ik hem zetten? Het gaat natuurlijk om het plaatje met de bliksems, dus het is niet de bedoeling dat de tekst alle aandacht trekt, maar hij moet natuurlijk wel opvallen en er lekker flitsend uitzien. Ik ga weer opzoek naar tutorials om de tekst goed te maken, maar heeft er iemand misschien een idee/lettertype waarvan hij zegt: Dat moet het nu worden!?
Dit plaatje is qua formaat te groot om op een site te zetten, dus moet ik hem niet eerst resizen? Hoe groot is een normale banner eigenlijk? Gezien dat dit echt op het ook moet vallen, moet het plaatje groter zijn dan een doorsnee banner. Ik heb een hoop banners gezien van het formaat brievenbus. Dus hij moet groter. Wat is een reeële maat?
Verwijderd
Verwijderd
de bollen zijn nu mooi gewordenVerwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 00:09:
Die belichting is idd een probleem. Ik heb nu beide handen goed gemaakt. Zie vorige plaatje. Maar die verlichting is lastig. Wat features heeft gepost is het nog niet helemaal naar mijn mening. Het is te stoffig. Het is niet echt een verlichting, eerder een mistige wolk. Het moet iets zijn dat niet over de bliksems zelf heen gaat. De kleur van de bliksems vind ik zo echt mooi. Die wil ik niet aanpassen met een nieuwe layer. Is er geen mogelijkheid om er omheen een lichte gloed te zetten? Het maakt niet uit als ik dat allemaal met de hand moet selecteren. Eentje die dicht bij de bliksems een beetje witte gloed heeft, vervolgens overloopt in de lichtpaarse gloed en daarna naar invisible gaat?
Als je een circel selecteerd, daar een radial gradient van wit naar zwart in zet en vervolgens de kleuren aanpast zodat je de paarse gloed krijgt, en tenslotte de opacity van de layer op 34 instelt heb je wel een mooie gloed, maar het is een circel dus dat werkt niet. Daarnaast is de rand nogal goed te zien. Dus als iemand een geniaal idee heeft over een mooie gloed, dan hoor ik het graag.
Daarnaast zijn we bij de volgende en laatste stap aangekomen. De bedoeling is dat het een banner wordt voor op mijn site. Er moet dus tekst bijkomen. De volgende tekst moet erop komen: Dark Chaos
Hoe kan ik die tekst goed maken? Waar zou ik hem zetten? Het gaat natuurlijk om het plaatje met de bliksems, dus het is niet de bedoeling dat de tekst alle aandacht trekt, maar hij moet natuurlijk wel opvallen en er lekker flitsend uitzien. Ik ga weer opzoek naar tutorials om de tekst goed te maken, maar heeft er iemand misschien een idee/lettertype waarvan hij zegt: Dat moet het nu worden!?
Dit plaatje is qua formaat te groot om op een site te zetten, dus moet ik hem niet eerst resizen? Hoe groot is een normale banner eigenlijk? Gezien dat dit echt op het ook moet vallen, moet het plaatje groter zijn dan een doorsnee banner. Ik heb een hoop banners gezien van het formaat brievenbus. Dus hij moet groter. Wat is een reeële maat?
de tekst is het best te doen met een tekst layer en vervolgens gewoon layer effects toe te passen (eerste icoontje onderin het layer paneel zeg maar
een simpele outer glow geeft al best een leuk effect, maar je kunt natuurlijk veel meer ermee
(btw, je hoeft niet het hele filters menu met rust te laten, maar als je het met die layer effects kunt oplossen is dat achteraf handiger.. maar als je een veel mooier effect kan maken met filters moet je dat gewoon doen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 14:48 ]
Verwijderd
Hier is een pic. Ow als het lettertype je niet aanstaat wil ik het ook horen aub!

Welke D vinden jullie mooier? Ik persoonlijk de bovenste. Die past beter bij het geheel. Alleen moet ik wel die rand rechts weg krijgen als ik hem onder elkaar wil zetten.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 18:12 ]
vind geen enkel 'mooi'Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 16:25:
Ok, ik ben aan de tekst bezig. Ik heb gekozen voor Dutch 801 lettertype. Hier is de letter D. Probleem is zoals jullie zien dat er een rand rechts en onder. Dat zou geen probleem zijn geweest als de tekst horizontaal zou komen, dan zou alles elkaar mooi overlappen. Maar de bedoeling is dat de tekst verticaal komt. Als ik ze namelijk horizontaal moet zetten zou hij door de foto zelf gaan. Iemand een idee hoe je dat effect rond om rond krijgt, of in ieder geval links, rechts en boven?
Hier is een pic. Ow als het lettertype je niet aanstaat wil ik het ook horen aub!
Welke D vinden jullie mooier? Ik persoonlijk de bovenste. Die past beter bij het geheel. Alleen moet ik wel die rand rechts weg krijgen als ik hem onder elkaar wil zetten.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

[ Voor 3% gewijzigd door sjaakaq op 01-08-2004 20:41 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Niet bepaald. Ben net iets langer bezig als jij, dus heb al een beetje van m'n fouten geleerd. Een ding dat je zeker moet doen is met veel layers werken. Zoiezo een voor bijvoorbeeld (in jouw geval) de lucht, de wolken, bergen, gras, vegetatie etc. Dan selecteer je per layer een aantal kleuren (maak een aparte layer aan voor kleuren). Hoe minder kleuren hoe beter (in het begin iig). Voor dingen die niet doorschijnend mogen zijn (bergen, daarbij wil je niet de lucht af en toe doorheen zien), maak je een een aparte layer aan die je onder de berg-layer stopt, die voor de volle honderd procent wordt opgevuld waar de berg zich bevindt. Zo hoef je voor het echte werk niet bang te zijn dat je niet overal precies met je brush komt. Daarnaast hoef je zo ook niet een opacity van 100% te gebruiken.Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 17:21:
Inqeustos jij maakt kunst.
Als je foto-reference eronder hebt zitten, is het ook aan te raden om veel layers te hiden, en in elk geval af en toe je fill van de layer waar je mee bezig bent op 0% zetten, zodat je misschien wel niet ziet waar je exact mee bezig bent, maar in elk geval wel ziet wat je zou moeten doen (zo heb ik dat bootje in de zee enkele posts hierboven bijvoorbeeld gemaakt)
Ik zeg het maar even, want volgensmij werk jij ongeveer op dezelfde manier als ik
Hier trouwens weer wat nieuws:

Gaat niet heel fantastisch, dus weet niet of ik hier mee verder ga
[ Voor 3% gewijzigd door inquestos op 02-08-2004 12:05 ]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
de vrachtwagen en de boom hebben een andere stijl dan de rest van de tekeneing.
De weg lijkt ineens op te houden bij de vrachtwagen.
die wolk is een beetje raar, het lijkt wel of hij horizontaal staat ofzo.
En de vrachtwagen staat scheef op de weg
Verwijderd

Komt wellicht omdat ik een beetje een glooiend landschap wil maken. Eerst daalt de weg, daarna stijgt ie licht.leokennis schreef op 01 augustus 2004 @ 20:53:
Het diepte-aspect is leuk, alleen de weg...vervaagt opeens. En hij is (nog?) wer leeg.
Verschil in stijl komt denk ik puur en alleen door detail. Het is de bedoeling dat de omgeving evenveel detail krijgt als bijvoorbeeld de vrachtwagen en het huisje. De lucht doe ik opnieuw, wilde eerst een opkomende zon maken, maar veranderde van gedachte, maar heb ik nog even als achtergrond behouden. Wordt waarschijnlijk gewoon weer schapewolkjes...Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 21:16:
op zich een leuke compositie alleen kloppen er een paar dingen niet.
de vrachtwagen en de boom hebben een andere stijl dan de rest van de tekeneing.
De weg lijkt ineens op te houden bij de vrachtwagen.
die wolk is een beetje raar, het lijkt wel of hij horizontaal staat ofzo.
En de vrachtwagen staat scheef op de weg
Over die truck: waarom die scheef staat kom je nog wel achter. Komen nog stofwolkjes bij enzo. Ik bedenk me nu wel dat het wellicht logischer is dat ie de andere kant staat opgekeerd...

@features:: Ik vind het beter als wat je eerder postte, maar dat is misschien persoonlijk. Beetje hetzelfde als hoe ik mijn wolken deed, met het verschil dat ik ook weer licht uitgumde, en 1 brush-size gebruikte

edit:
update (detail van geheel)
- huis weggemieterd
- lucht weggemieterd
- auto toegevoegd
-grond toegevoegd
- kleine aanpassingen
C&C zeer welkom

[ Voor 20% gewijzigd door inquestos op 02-08-2004 12:05 ]
Ziet er heel cool uit maar vind dat het detail van de autos te hoog ligt in vergelijking met de omgeving, tenzij je dat ook wil bereiken.inquestos schreef op 01 augustus 2004 @ 23:27:
[skip]
update (detail van geheel)
- huis weggemieterd
- lucht weggemieterd
- auto toegevoegd
-grond toegevoegd
- kleine aanpassingen
C&C zeer welkom
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door E-Mile op 02-08-2004 01:19 ]
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Ik wil inderdaad in de buurt komen van het detail van de auto's, maar hoeft niet perse zo hoog detail. Vrees zoiezo dat ik er niet aan toe zal komen.E-Mile schreef op 02 augustus 2004 @ 01:19:
[...]
Ziet er heel cool uit maar vind dat het detail van de autos te hoog ligt in vergelijking met de omgeving, tenzij je dat ook wil bereiken.
Anyway, totaal overzicht:

die uitroepen zijn gewoon voor de fun, maar wellicht laat ik ze staan
[ Voor 7% gewijzigd door inquestos op 02-08-2004 12:00 ]
Verwijderd
[img=600,,1]url van je plaatje[/img]
Sinds wanneer resizen we hier plaatjes niet meer?
/edit
@hieronder:
Het is mijns inziens een goede gewoonte. Je moet 'm dan natuurlijk wel klikkebaar maken, ik zet dat er ook altijd bij - dat fungeert dan gelijk als uitleg voor wie denkt dat het plaatje er niet goed uitziet.
Misschien is het een kwestie van smaak: ik houd er absoluut niet van als de hele layout uit z'n verband getrokken wordt door een paar te brede plaatjes. En ja, je plaatje is verneukt 'on first sight', maar daar is iedereen hier volgens mij wel aan gewend; ik klik zelf meestal gelijk door naar de grotere versie.
Ik weet niet of het in de FAQ staat, niet in de TS inderdaad, maar die is sowieso niet echt uitbundig ofzo.
Bedankt hoor voor het resizen, ik wordt er helemaal rustig van
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 12:17 ]
Ik doe daar in principe niet aan, omdat:Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 11:56:
@Inquestos, deus3, features:
offtopic:
1) Je image totaal verneukt wordt
2) Minder snelle computers er half op vast lopen (geloof me, ik heb er genoeg ervaring mee)
3) Het meestal niet echt nodig is als ie net wat breder is als 600
Maar goed, als jij het zo graag wilt. (Ik zie er verder ook geen regels over in de topicstart, kan zijn dat het in de faq wel staat, maar ja, vooruit)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 11:56:
@Inquestos, deus3, features:
[[url=url van je plaatje]afbeelding[/url]]
offtopic:
/edit
@hieronder:
Het is mijns inziens een goede gewoonte. Je moet 'm dan natuurlijk wel klikkebaar maken, ik zet dat er ook altijd bij - dat fungeert dan gelijk als uitleg voor wie denkt dat het plaatje er niet goed uitziet.
Misschien is het een kwestie van smaak: ik houd er absoluut niet van als de hele layout uit z'n verband getrokken wordt door een paar te brede plaatjes. En ja, je plaatje is verneukt 'on first sight', maar daar is iedereen hier volgens mij wel aan gewend; ik klik zelf meestal gelijk door naar de grotere versie.
Ik weet niet of het in de FAQ staat, niet in de TS inderdaad, maar die is sowieso niet echt uitbundig ofzo.
Bedankt hoor voor het resizen, ik wordt er helemaal rustig van
Verwijderd
/me is ook al aangestoken met het schildervirus..

F34r my l33t paintskillz
Ik heb er 30 minuten en niet langer over gedaan omdat de temperaturen op het moment de pan uit reizen en ik zo de boel moet afsluiten om oververhitting / schade aan de hardware te voorkomen (een van de sensors in m'n systeem geeft al 72 graden C. aan en m'n HDD zit ook al dicht bij de 60) en ook omdat ik zit zelf ook worteltjes zit te zweten in deze erg hete kamer. Morgen ga ik denk ik maar een glas met ijskoud water maken.....
Ik heb eerlijk gezegd niet echt het gevoel dat ze stilstaan. Misschien heb ik de stofwolken niet helemaal goed gedaan, of moet er een soort motionblur bij?Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 12:44:
inquestos > Als ik je plaatje zie, heb ik het idee dat de auto's al lang stilstaan. Toch komen er nog stofwolken onder uit... ik kan er niet precies de vinger op leggen can't really put my finger on it, maar iets zit er me aan dwars...
@deus3: waarom quote je strangeloop's post
@parazonium: super !
Ben bang van niet, in ieder geval voorlopig niet. Die was ook photo-referenced omdat 't zo'n prachtige foto was moest ik 'm wel even in PS plakken en eraan werken. Echter, als ik iets goed kan tekenen zijn het wel olifanten, dus ik denk dat ik misschien aan een nieuwe begin over een tijdje met dezelfde kleurenVerwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 15:07:
@Inquestos: Ga je ook nog door met die olifant? Die vond ik echt heel erg mooi.. ben benieuwd hoe die er uit zou zien als ie af is
Leuk, goed gedaan, maar ik dacht dat je 'n wacom had?/me is ook al aangestoken met het schildervirus..
:9~[/sub]
Hopelijk wordt 't al wat duidelijker wat 't wordt. Comments welkom, vooral over of het logische posities van de auto's zijn, schaduws, etc.

Features: hoe heb jij je ooit weten te registreren op dit forum

Vertaald zegt Aardbei dus:Elite. Other variations are L33t, l33+, and l337. If you are leet then j00 are better than others.
F34r my l33t paintskillz = wees bang voor mijn geweldige schilder vaardigheid
(

leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
"F34r my l33t paint skilzz" = zoals hierboven al meer of minder is uitgelegd in dit geval een manier om te zeggen dat ik nogal een n00b* ben op het gebied van verven met PhotoshopVerwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 18:27:
[...]
Okee, no more mister nice guy, nu ben ik het zat: WAT THE HELL IS L33T ???!
n00b = newbie == nieuwkomer op een bepaald gebied
En lol @ inquestos
Die wagens zien er trouwens goed uit!
[edit]
Tnx en ja, die heb ik ookinquestos schreef op 02 augustus 2004 @ 17:12:
Leuk, goed gedaan, maar ik dacht dat je 'n wacom had?
Dacht je dan dat ik dit op een echt doek heb zitten kliederen ofzo? Dat durf ik niet eens
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 22:34 . Reden: argh, vreselijke typo ]
Nee, dat niet, maar ik werk nog met een muis, met wacom hoort ie eigenlijk hier in: tekentopic (handgetekend/wacom). Jammer dat muiswerk niet mag, anders had ik 't daar wel gepost...Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 19:49:
Tnx en ja, die heb ik ook
Dacht je dan dat ik dit op een echt doek heb zitten kliederen ofzo? Dat durf ik niet eens
Dat je er niks van snapt is logisch;inquestos schreef op 02 augustus 2004 @ 20:52:
@leokennis:: ten eerste begrijp ik de combinatie biermerk/cafe - jacques brel niet echt. Ook die teksten zeggen me zo niks. Kan allemaal aan mij liggen natuurlijk. Bij jacques brel zou je toch wel denken aan wat ouderwets aandoende fonts, die rooie kan dan nog, die andere niet echt. Kleuren zijn op zich wel leuk, en dat rode getypte jacques brel zou ik ook maar behouden, alleen vind ik die ventilator niet echt interessant...
Dit is van een vakantie in Blankenberge:
-Jacques Brel was de eerste muziek die we hoorden toen we de camping opkwamen, sindsdien "vakantieheld"
-Ventilator is van onze "stamkroeg" in BB
-Die woorden op de achtergrond zijn ook trefwoorden van vakantie, en dat font: tja, eigenlijk geen idee welk font dan wel...
iig is het niet de bedoeling dat het, omdat het Jacques Brel is, ouderwets is
[ Voor 3% gewijzigd door sjaakaq op 02-08-2004 21:11 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Zoiets jainquestos schreef op 02 augustus 2004 @ 17:12:
[...]
@parazonium: super !Maar wat is het? Lijkt een soort middeleeuwse robot met de "holy grail" in z'n handen
Van het woord"Elite".Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 21:11:
LOLZZ @ ALL
Ja ik wist wel wat het betekende, alleen waar het vandaan kwam vatte ik nogsteeds niet
Leuk

[ Voor 3% gewijzigd door Yoozer op 03-08-2004 12:55 ]
teveel zooi, te weinig tijd
Verwijderd
O zo.. die van mij was half muis, half wacominquestos schreef op 02 augustus 2004 @ 20:52:
Nee, dat niet, maar ik werk nog met een muis, met wacom hoort ie eigenlijk hier in: tekentopic (handgetekend/wacom). Jammer dat muiswerk niet mag, anders had ik 't daar wel gepost...
Verwijderd
- Weet iemand misschien hoe ik een layer kan verbergen zonder op het oogje te klikken (met een shortcut via het keyboard dus)
Er zijn shortcuts om het hele layer dialoog te verbergen en weer weer te geven (F7) en layers naar onder en boven te verplaatsen (Ctrl + [, ]), maar het lijkt erop dat er geen (keyboard)shortcut bestaat om een enkele layer te verbergen / weer te geven
Ik zoek hier al tijden naar en heb Google + de hele handleiding al meerdere keren ondersteboven gekeerd, maar heb nog geen antwoord kunnen vinden.
Lijkt erop dat die er standaard niet is, maar neem eens een kijkje op deze site:Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 20:53:
Ik hoop dat dit niet al te offtopic is, maar ik weet zeker dat er geen nieuw topic voor geopend mag worden:
- Weet iemand misschien hoe ik een layer kan verbergen zonder op het oogje te klikken (met een shortcut via het keyboard dus)
Er zijn shortcuts om het hele layer dialoog te verbergen en weer weer te geven (F7) en layers naar onder en boven te verplaatsen (Ctrl + [, ]), maar het lijkt erop dat er geen (keyboard)shortcut bestaat om een enkele layer te verbergen / weer te geven
Ik zoek hier al tijden naar en heb Google + de hele handleiding al meerdere keren ondersteboven gekeerd, maar heb nog geen antwoord kunnen vinden.
http://user.fundy.net/morris/redirect.html?photoshop2.shtml
Heb hem niet doorgelezen, maar het lijkt erop dat hij een oplosssing heeft gevonden.
Ook interessant:
http://user.fundy.net/morris/photoshop1.shtml
http://www.newtutorials.com/photoshop-7-shortcuts.htm
Dat kan je dus ook nietVerwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 21:11:
LOLZZ @ ALL
Ja ik wist wel wat het betekende, alleen waar het vandaan kwam vatte ik nogsteeds niet
check bestandsnaam van onderstaand plaatje
[afbeelding]
Verwijderd
---
After: http://www.walfredgeesink.nl/images/Photoshop/Nuclear Bomb - After.jpg
---
(sorry, met spaties in de URL gaat het niet echt goed hier. Je moet copy/pasten of ga naar http://www.walfredgeesink.nl/images/Photoshop/ en klik vervolgens op de foto's)
Het is niet zo heel moeilijk maar ik vond het idee wel geinig
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 20:47 ]
Verwijderd
Nee serieus, ik heb hem wel van een ander plaatje want zelf kan ik zoiets echt niet maken. Ik zou niet weten hoe je zoiets dan moet aanpakken?
Verwijderd
demowebsite atmoz:
http://users.pandora.be/morreke/atmoz/home.html
iemand een idee hoe ik wat diepte aan de website kan geven ?
vind zelf de vlakken wat 'plat'
Ik zou zeggen kijk bijvoorbeeld naar www.mtv.com, daar zit ook diepte in. Misschien dat je er wat mee kunt...Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 21:21:...
[ Voor 7% gewijzigd door Jorick op 05-08-2004 21:25 ]
Je kan natuurlijk ook gewoon in plaats van de spaties %20 neerzetten. dit werkt hetzelfdeVerwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 18:39:
(sorry, met spaties in de URL gaat het niet echt goed hier. Je moet copy/pasten of ga naar http://www.walfredgeesink.nl/images/Photoshop/ en klik vervolgens op de foto's)
Zo dus :
http://www.walfredgeesink...r%20Bomb%20-%20Before.jpg
http://www.walfredgeesink...ar%20Bomb%20-%20After.jpg
[ Voor 21% gewijzigd door Just_I op 05-08-2004 21:38 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Verwijderd
ja is een mogelijkheid met schaduws werken hé maar dat zie ik nie zo graag.Jorick schreef op 05 augustus 2004 @ 21:24:
[...]
Ik zou zeggen kijk bijvoorbeeld naar www.mtv.com, daar zit ook diepte in. Misschien dat je er wat mee kunt...
thx 4 de tip anyway
je zou met |(rustige) gradients kunnen werken, dan krijgt de site meteen wel een heel andere stijl.Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 21:21:
WIP:
demowebsite atmoz:
Verwijderd
IK heb zelf ook nog een vraag.

Om dit te maken moet je eerst een zwarte layer maken, vervolgens maak je daar een grote witte rechthoek op. Dan ga je met de polyganol lasso tool het stuk selecteren dat je er uit wil. Dit heb ik gelezen in een tutorial, maar ik ben er niet te vreden mee. Hoe krijg je uit die diagonaal even schuin lopen en even dik zijn? Vervolgens selecteer is edit"define pattern. Hoe krijg ik nou dat patroon alleen in dat witte vlak?
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 23:24 ]
Mooi hoor, ik heb het zelf niet zo vaak op speedpaints eigenlijk maar kvind deze best mooi gedaaninquestos schreef op 05 augustus 2004 @ 17:25:
Snel ff een photo-referenced (op dat visje na) speedpaint. half uur geloof ik. Comments welkom
[afbeelding]
Is zoiets trouwens niet meer iets voor Algemeen tekentopic (handgetekend / wacom only), part 5
Shift inhouden, dan blijft het mooi op 45° staan. Dikte gelijkhouden: tja, dat wordt pixeltjes tellen.Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 22:45:
IK heb zelf ook nog een vraag. Hoe krijg je uit die diagonaal even schuin lopen en even dik zijn?
Select > Load Selection. Nieuwe layer maken, en selectie opvullen met patroon. Als je het in meerdere lagen hebt gemaakt kun je zo vooruit.Vervolgens selecteer is edit"define pattern. Hoe krijg ik nou dat patroon alleen in dat witte vlak?
Vuile dubbelpost-spam

[ Voor 29% gewijzigd door Yoozer op 05-08-2004 23:40 . Reden: 't is al laat :x ]
Verwijderd
Nog steeds met de muis??inquestos schreef op 05 augustus 2004 @ 17:25:
Snel ff een photo-referenced (op dat visje na) speedpaint. half uur geloof ik. Comments welkom
[afbeelding]
Wanneer haal je nou eindelijk eens dat tablet waar je het een paar maanden terug al over had?
Kritiek:
• De afbeelding heet "white_shark_01.jpg", maar hij ziet er niet echt uit als een witte haai (ie. onderkant van lichaam + onderkant snuit hoort afaik wit te zijn ipv blauw, zelfs met het reflecterende licht van het water en de schaduw)
• Door dat grijze tandvlees en het zwarte gat ziet ie er minder echt uit dan had gekund, zoiets als dit zou mooier (en 'enger') zijn:

• Omdat de haai zelf bijna net zo blauw is als de golf 'springt' de haai er niet echt 'uit'.
Ziet er verder erg goed uit
Hey, geen kruisjes en andere sieraden?Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 22:47:
ook maar meteen hier ffe posten
eerste ps concept...
[afbeelding]
Suggesties / kritiek:
• Ogen (1): Wimpers nooit tekenen bij manga-achtige meisjes. Een iets dikkere lijn is vaak mooier.
• Ogen (2): Die rechte oogleden laten het gezicht er vreemd en nogal 'robotterig' uitzien. Ronde lijnen zijn beter omdat de oogleden om de oogbal heen zitten en het dus niet recht kunnen zijn (tenzij je alles in die stijl zou doen). Daarnaast lijkt het net of die onderste oogleden eigenlijk tranen zijn.
• Ogen (3): Pupillen horen in het midden van het oog.
• Ogen (4): Die witte reflecties/highlights zien er beter uit wanneer je ze gedeeltelijk over de iris _en_ de pupil tekent.
• Ogen (5): Omdat de huid rond de ogen dunner is hoort het daar juist donkerder te zijn dan zo bleek als het nu is.
• Mond: Waarom kijken je figuren (3D en 2D) altijd zo sip, boos of serieus? Lachen is gezond
• De haargrens zit te laag.
• Haar haar valt een beetje vreemd omlaag?
• De wenkbrauwen lijken bijna aan elkaar vast te groeien
• Het ligt natuurlijk ook een beetje aan de stijl hoe je het tekent, maar met dit soort figuren kan je de neus vaak mooier maken door alleen het topje te tekenen.
• Het haar heeft last van plaatselijke mist
• Het profiel van haar gezicht is te recht, zo heeft ze bv (bijna!) geen wangen een echt voorhoofd.
• Ze heeft geen (zichtbare) nek
• Waar zijn de schaduwen? (zie gesoepte afbeelding hier beneden)
• Die dikke lijnen op de achtergrond (waar ook "Nina" in staat) worden daar afaik meestal neergezet om het figuur op de voorgrond nog meer naar voren toe te brengen. Maar jij duwt het juist de achtergrond in door bijna dezelfde kleur te gebruiken als die van haar kleren waardoor je bijna ook geen silhouet meer ziet.
Hieronder staat een gesoepte versie met (bijna) alle bovenstaande suggesties erin verwerkt (oh, en ik kon het niet laten om haar te laten

En een voorbeeld van hoe je in een concept als deze mooi (vind ik iig) schaduwen kan maken (denk eraan dat een tekening geen verzameling is van platte 2D lijnen maar eigenlijk een verzameling 3D-vormen):

En nu stop ik met soepen want dit wordt echt te gek, sorry D-Tox! hopelijk heb je er ook nog wat aan.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 02:08 ]
Verwijderd
@yoozer: Pixeltjes tellen vind ik niet erg, maar hoe kan ik tijdens het selecteren in en uitzoomen en het beeld naar links verplaatsen? Naar rechts boven en onder gaat prima, maar hij wil niet naar links. Ik kan niet even het zoom gereedschap selecteren om dan weer verder te gaan.
Is het overigens nog mogelijk om een andere hoek dan 45 graden te krijgen?
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 00:26 ]
http://www.nlhd.com/upload/natu.html

En de afgekorte versie:

Beetje oldskool, eind jaren '70, racerij stijl was de bedoeling. Let niet op de fouten, het gaat om het idee, als ze bevallen worden ze pas uitgewerkt in vector, dit zijn ps schetsen.
Verwijderd
Ziet er erg gaaf uit, beetje creepy, maar zeker gaaf. Ik zou alleen wel even instellen dat je in het flashfilmpje het menu uitschakeld, zodat mensen niet gaan inzoomen enzo (aangezien dat niet nodig is).Larixk schreef op 06 augustus 2004 @ 17:09:
wip van mn nieuwe webstek:
Verwijderd
Hip, gaaf. Wel iets te veel elementen die door plaats/beweging/kleur de bezoeker het gevoel geven interactie te bieden maar dat niet doen. Een beetje verwarrend dus.Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 21:21:
WIP:
demowebsite atmoz:
Verwijderd
Mooi gedaan en vooral erg origineelLarixk schreef op 06 augustus 2004 @ 17:09:
wip van mn nieuwe webstek:
Kritiek:
- Ik kan tussen die 'krullen' (ik kan weer eens niet op de goede naam komen) door klikken waardoor het moeilijk wordt om ze te raken met de muiscursor.
(is op te lossen met een onzichtbare rechthoek oid. erachter om op te klikken (ipv de krullen zelf))
mja ik ben dus bezig met een kale, yet simpele design voor mijn eigen webpage
(* denk dat het door de pure verveling komt

ik ben er achter gekomen dat ik fan ben van paars

*clickable*
ben van plan er aan mee verder te knutselen in Flash,
ik hou niet zo van ronden vormen ( ja wel die van vrouwen wel
[ Voor 7% gewijzigd door Silent Hunter op 06-08-2004 23:39 ]
12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen
hmm het is valid xml en css volgens w3, waarschijnlijk komt dit doordat je geen flash plug-in hebt.
en de naam is larixk
@aardbei,
die krullen zijn waarschijnlijk alleen voor versiering, behalve die boven aan, die zullen nog wel eens als previous en next knoppen gebruikt kunnen gaan worden. Dit is nog niet helemaal uitgewerkt, maar uiteindelijk zullen ze idd makkelijker te klikken zijn.
@gerbens,
ik zal er idd wat aan doen, dank voor de tip.
iig bedankt voor je oplettendheid enjullie positieve commentaar
Dit topic is gesloten.