Jah nou vat ik hem
Maar dat heb ik express gedaan dat is een soort afdakje waar mensen onder kunnen staan
Die muur bij de deur is eigenlijk een halletje
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Jah nou vat ik hem
Nee, je snapt 'm nietVerwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 22:03:
[...]
Jah nou vat ik hem.
Maar dat heb ik express gedaan dat is een soort afdakje waar mensen onder kunnen staan.
[ Voor 7% gewijzigd door sdomburg op 02-07-2004 22:07 ]
met een hamer past alles
Verwijderd
Hehehe, doe dan vierkante klokkePunksmurf schreef op 02 juli 2004 @ 22:34:
ook de klokken kloppen niet erg.. maar wtf weet je hoe moeilijk het is om een goede cirkel in perspectief te pixellennaja iig ik kan het helemaaaal ni
met een hamer past alles
Verwijderd
![]() |
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 22:55 ]
Toen ik 'm voor het eerst zag dacht ik "Initialen? Oh.. 'J... ehh. v... eh.. A' of zo"mrcactus schreef op 02 juli 2004 @ 14:57:
[afbeelding]
logotje dat ik ooit gemaakt hebt, orgineel is in illustrator gemaakt
het is bedoelt als signature voor stencils zie http://www.stencilrevolution.com/ voor een voorbeeld
HMvP zijn mijn initialen, allemaalverwerkt in het logo
Vooral doorgaan. Ik ben bang dat dit misschien ook niet aardig klinkt, maar het gaat niet om aardig, het gaat erom dat jij met het programma leert omgaan en een techniek ontwikkelt. 1 lijntje tekenen (want laten we wel wezen, dat is 't ongeveer wel) doesn't cut it.C&C welkom, tis mijn eerste probeersel met illustrator
Kijk voor de grap eens naar de hoek waaronder je schuine lijn omhoogkruiptVerwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 22:03:
[...]
Jah nou vat ik hem.
Maar dat heb ik express gedaan dat is een soort afdakje waar mensen onder kunnen staan.
[ Voor 29% gewijzigd door Yoozer op 02-07-2004 23:15 ]
teveel zooi, te weinig tijd
|>
Verwijderd
Hoezo nietSimon schreef op 03 juli 2004 @ 16:27:
Stukken beter, maar hij klopt volgens mij niet helemaal.
Wat bedoel je met de lijnen kloppen niet helemaal? En ja de klok doe ik wel een andere keerSimon schreef op 03 juli 2004 @ 16:27:
Dit is dus isometrisch, maar je lijnen loppen volgens mij niet helemaal kloppend. En nu de klok nogMaar opzich wel mooi
Ik doe je niet zomaar na
Ik denk dat je het nog steeds niet hebt begrepen... Het ging helemaal niet over het afdakje, maar over de lijnen die schuiner omhoog moeten lopen. Tenzij je wilt dat je gebouw een rare vorm heeft, maar ik neem aan dat hij gewoon rechte hoeken moet hebben bij de muren?Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 16:23:
Ik heb 't kerkje wat veranderd....
Bedoelen jullie dit nou?
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Mr_Kite op 03-07-2004 16:55 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Punksmurf op 03-07-2004 18:10 ]
met een hamer past alles
Verwijderd
Tjah ikzelf kijk hier best wel raar tegenaan.Punksmurf schreef op 03 juli 2004 @ 18:09:
[afbeelding]
zo is het ook niet helemaal (theoretisch wel geloof ik, maar het kijkt nog wat gek?), maar ik denk dat dat bedoeld wordt.
weer een uit de reeks:Nozzman schreef op 01 juli 2004 @ 19:45:
Pak je mobiele telefoon en maak hem na.
maarja, ik trok vanuit het midden in de onderste lijn (ongeveer iig, heb gewoon het punt genomen van een lijn in het origineel, niet nagemeten) een lijn getrokken naar de punt (zit ook in het midden)Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 19:17:
[...]
Tjah ikzelf kijk hier best wel raar tegenaan.
'T is allemaal in 1 x veel steiler enzo.
met een hamer past alles
wil je dat hier serieus op ingegaan wordt?
[ Voor 74% gewijzigd door Punksmurf op 03-07-2004 21:35 ]
met een hamer past alles
[ Voor 35% gewijzigd door 0fbe op 04-07-2004 15:37 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Koekje op 04-07-2004 12:10 ]
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
|>
'vector trace' ? sorry hoor, ik weet echt niet wat dat is.Simon schreef op 04 juli 2004 @ 12:11:
GTA 3 style is iets meer 'vector' trace work, en meer teken achtig, al lijkt 't er wel aardig op, maar die achterkant vind ik minder
thxLiToKi schreef op 04 juli 2004 @ 12:23:
Vector trace is het overtrekken van een plaatje met vectors, lijnen. Gebruik illustrator daarvoor.
Bij GTA bestaan de personen maar uit een aantal vrij soepele lijnen. GTA is ook wat meer catoonesk.
[ Voor 65% gewijzigd door Koekje op 04-07-2004 16:33 ]
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Comment: blijf van die filters af en begin met creatief zijn.timcooijmans schreef op 04 juli 2004 @ 11:38:
Even wat gephotosoept
[afbeelding]
groot: http://members.lycos.nl/timcooijmans/l5.jpg
comment please
Verwijderd
Je kunt het inderdaad beter noemen; Even iets door photoshop laten doen (ipv. even iets gephotoshopt)sdomburg schreef op 04 juli 2004 @ 22:46:
[...]
Comment: blijf van die filters af en begin met creatief zijn.
[ Voor 44% gewijzigd door tec op 05-07-2004 09:59 ]
Zier er inderdaad goed strak uit, maar 't is nu nog niet echt een interface. Meer een verzameling knoppen, twee lijsten en een progress bar. Ik mis een beetje de samenhang.tec schreef op 05 juli 2004 @ 09:57:
[afbeelding]
.click voor fullsize.
Afgestudeerd en eindelijk tijd om weer aan het photoshoppen te gaan. Interface voor een online mp3 player..
(beetje hoge jpeg compressie.. hij's wat cleaner in het 'echt')
Ivm. leesbaarheid zou ik de kolombreedte kleiner maken (richtlijn voor leesbare tekst: 40-60 karakters per regel), en de regelhoogte (line-height) verhogen. Voor de rest is het moeilijk om commentaar te geven op een ontwerp dat nog zo in het beginstadium is. Laat eens zien hoe je je navigatie gaat oplossen, en hoe je koppen eruit laat zien etc.Xiqum schreef op 05 juli 2004 @ 09:59:
Een ontwerpje voor mijn nieuwe website:
[afbeelding]
Comment Plz
Verwijderd
hmm, beetje IPod like..tec schreef op 05 juli 2004 @ 09:57:
[afbeelding]
.click voor fullsize.
Afgestudeerd en eindelijk tijd om weer aan het photoshoppen te gaan. Interface voor een online mp3 player..
(beetje hoge jpeg compressie.. hij's wat cleaner in het 'echt')
Verwijderd
|>
Dat van die -jes is fixedSimon schreef op 05 juli 2004 @ 14:51:
Die -jes en die .jes passen niet bij elkaar, verder vind ik dat je bevels er niet helemaal mooi uitkomen, zachter lijkt me beter... En het woordje menu zou ik centreren en een rustiger font geven
't lijkt net alsof de witte lijn naar rechts toe opstijgt door de (te) sterke schaduw. Verder mis ik de zon op de plaats waar die volgens de schaduwen zou moeten staan.Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 15:18:
Ik heb ook eens wat geprobeerd te maken in Photoshop, zie hier het resultaat:
[afbeelding]
Klik
Commentaar altijd welkom
Verwijderd
DiMension schreef op 05 juli 2004 @ 21:37:
[...]
't lijkt net alsof de witte lijn naar rechts toe opstijgt door de (te) sterke schaduw.
Sorry, maar deze begrijp ik niet helemaal?![]()
Verder mis ik de zon op de plaats waar die volgens de schaduwen zou moeten staan.![]()
Ja ik zat te twijfelen of ik die erin zou doen.. Probeer ut wel eens métMisschien moet je iets meer tijd besteden aan detail (gaten in je gras Goed idee!, doelpalen Wat doelpalen?
, net wat niet met de zwaartekracht klopt Je bedoelt de netten aan de zijkant?, schaduw van de bal die omlaag gaat goed opgemerkt
etc.)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 22:36 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 01:41 ]
Verwijderd
Dan kan ik ook wel zeggen: 'Veel te lange sluitertijd, dan wordt ie niet mooi scherp'Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 01:41:
Lettertypes vind ik niet geslaagd.
Pixelfonts in het groot
Die eerste is niet zo sterk, maar de tweede heeft echt wel impact. Ik zou inderdaad wel wat aan de tekst doen. De grootste 'life' is echt lekker pixelig, maar bij die andere heb je een standaard serif lettertype zonder antialiasing gebruikt. Vooral de meest linkse tekst mist het pixeleffect een beetje.Larixk schreef op 09 juli 2004 @ 01:04:
[afbeelding]
[afbeelding]
klikbaar
bezig met een serie van 3.
lijkt me duidelijk wat de laatste in de serie wordt.
gemaakt uit zelfgenomen foto's, in photoshop cs.
Commentaar is zeer welkom.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 12:27 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
???leokennis schreef op 10 juli 2004 @ 12:33:
Zijn het van die 3d dingen?
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 13:20 ]
Verwijderd
Ik denk dat 'ie die plaatjes bedoelt waar een of ander patroon in zit, waar je als je er lang genoeg naar kijkt op de juiste manier een stereobeeld in ziet.Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 12:41:
Wat voor 3d dingen bedoel je?
Daar zag ik het dus ook.voordat ik beschuldigd wordt van off-topic gedrag zal ik 't ook maar gewoon verklappen: Als je goed naar de lijn kijkt die de vlakken scheidt in egytian kun je het het beste zien.
Sorry, ik kijk zelf eerst naar hoeveel filters er zijn opgesmeten en beoordeel het meestal op esthetische ipv. mathematische gronden.Het patroon, boven en onder de lijn zijn aan elkaar gelijk DMV draaispiegeling, !maar! in principe is het te tekenen zonde je pen van het papier af te halen. Zodoende is het eigenlijk geen vlakvulling meer maar iets wat (volgens mij en een aantal wiskundigen waar ik les van krijg) de vlakvulling overstijgt.
Ik was eigenlijk wel benieuwd of er iemand op zou komen, meestal moet ik nl uitleggen...
Verwijderd
Geeft niet, ik heb 't ook maar gewoon een beetje opgeleukt omdat het er anders dus echt helemaal niet uit ziet.[b][message=21186512,noline]Yoozer schreef op 10 juli 2004 @ 13:25
Sorry, ik kijk zelf eerst naar hoeveel filters er zijn opgesmeten en beoordeel het meestal op esthetische ipv. mathematische gronden.
Verwijderd
ahh thnxVerwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 13:24:
Hip! De pijlen en schuine lijnen zijn een beetje trendhoerig maar de foto is erg goed, het gruizige lekker in contrast met de achtergrond.
...Make every cut count, even if it is one frame...
[ Voor 65% gewijzigd door AtleX op 13-07-2004 13:34 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
\_Specs_/
[ Voor 94% gewijzigd door Roland op 13-07-2004 16:23 ]
Ja en nee. Je moet een aparte "glanslaag" maken met Photoshop, en vervolgens kun je 'm animeren met ImageReady. Glans is trouwens niks anders dan een plaatselijke witkleuring, het is de animatie die het zo interessant maakt. Zoals je kunt zien is bij het phpbb logo alleen het blauwe omlijnde gedeelte glanzend; wil je dat jouw hele logo glanst, dan is er weinig aan de hand; moeten het alleen de outlines zijn, dan wordt 't wat lastiger.HyperTrophy schreef op 13 juli 2004 @ 16:18:
[afbeelding]
dit plaatje heef zo'n geanimeerde glans over zich, nou wil ik dit effect ook over m'n logo laten gaan
[afbeelding]
Kan je dit simpelweg met photoshop doen, en dan frames maken en dan een gifje er van bouwen?
Je hoeft niks diagonaal te laten bewegen, dat in ieder geval niet. Je maakt een nieuwe laag aan met een diagonale dubbelzijdige gradient van wit (centrum) naar zwart. Deze waaiert aan 2 kanten uit. Dan zet je die gradient-laag op Opacity:Screen. Stel de transparantie in op 50% of wat je leuk vindt. Doe dan File > Jump > ImageReady. Je eerste frame heeft nog geen glans - je kan de layer met de gradient helemaal naar rechts of naar links 'nudgen'; ligt eraan hoe je 'm wilt laten blinken. Dan kun je een Tween uitvoeren (van In Between - het verplaatsen van een object gedurende een aantal frames wat door de computer wordt uitgerekend zodat jij het niet hoeft) en verplaats je de gradient helemaal naar de andere kant.Welke bewerking moet ik gebruiken om dit effect te bereiken?
ps, zou het effect graag diagonaal willen gebruiken
[ Voor 4% gewijzigd door Yoozer op 13-07-2004 17:20 ]
[ Voor 12% gewijzigd door tec op 15-07-2004 18:25 ]
Ziet er mooi uit allemaal, ik zou echter de rondingen evenwijdig laten lopen, dus dat de afstand tussen de witte ronding en de grijze ronding overal gelijk is...tec schreef op 15 juli 2004 @ 18:24:
Aanpassingen om de samenhang van schermpjes iets meer richting een echte interface te buigen:
oude interface:
[afbeelding]
met aanpassingen:
[afbeelding]
Ben nog steeds met de knopjes aan het schuiven maar het ding is bijna af..
Ik begrijp niet wat je bedoeld, zou je het nog wat extra toe kunnen lichten?flashin schreef op 16 juli 2004 @ 11:40:
dat vind ik persoonlijk niet eens zo storend. De grijze ronding vergeleken met de displaytjes is wel storend imo. Zit een groot verschil in en de grijze rondingen zijn iets te ver opgeschoven.
[ Voor 40% gewijzigd door flashin op 16-07-2004 15:19 ]
[ Voor 52% gewijzigd door Roland op 19-07-2004 22:59 ]
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 17:23 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Punksmurf op 21-07-2004 08:13 ]
met een hamer past alles
met een hamer past alles
Verwijderd
Ik kan meer zeggen over 3D stuffPunksmurf schreef op 20 juli 2004 @ 23:44:
lol broertje, te merken dat je hier amper komt want meestal wordt hier wel wat inhoudelijker gepost![]()
[ Voor 78% gewijzigd door Punksmurf op 20-07-2004 23:50 ]
met een hamer past alles
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
de linker voorhoek sluit niet echt aan op elkaar, zou dat evt nog wat bijwerken.Illegal_Alien schreef op 20 juli 2004 @ 23:57:
[afbeelding]
Ja het lijkt 3D nee het is gewoon 2D gemaakt met een Tutje die ergens in dit (of oudere topic) stond. Doordat hij gif is is hij wat kartelig, de JPG en de PSD zijn een stuk beterAdobe Photoshop CS / 7.0 (Gebruik ze beide
)
[ Voor 90% gewijzigd door zubauza op 23-07-2004 09:56 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
leoaq.fm // Jeune Loop
Gaaf. Mooie kleuren en stijl. Alleen de golven bevallen me niet zo. Beetje te licht (in dit licht zou het water denk ik ook bijna zwart zijn).Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 22:02:
[afbeelding]
belichtingstestje, 1 uur werk, muis en photoshop
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
Verwijderd
nou ik heb een background van dat brushed effect, die heb ik er achter gezet daar over et plaatje met bevel naar binnen en wat inner shadow en inner glow. dit ook met dat lcd achtige. en met itunes als player kun je mooi kijken:DVerwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 09:17:
Gek op Mac
Het Mac Aqua-wallpaper in een soort Itunesachtige omgeving. Hoe heb je het gemaakt?
De randen van het vierkante vak zijn erg grof en niet echt consistent. Bestudeer eens wat screenshots van deze 3D-stijl (Google images) en zoom erop in om te kijken hoe ze shading en schaduwen en randen precies doen. De bovenrondingen van het tekstvak zijn niet helemaal zuiver, te afgeplat en niet hetzelfde als de onderrondingen.
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
ziet er leuk uit maar ik had mijn vriendin niet als proefpersoon gedaan, zusjes en andere is wel ok:PVerwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 13:52:
nog mensen met op of aanmerkingen op mijn scarfication ?
Hopelijk gebeurde dat verminken alleen digitaal?Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 02:19:
een poging tot "verminken" van een vriendin van me
[ Voor 7% gewijzigd door inquestos op 02-08-2004 12:06 ]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
heel mooi gemaakt alleen et roze in die stenen rots vind ik niet echt mooi.inquestos schreef op 25 juli 2004 @ 17:43:
Wat werk van mijn kantEen van m'n eerste creaties, dus comments zeer welkom. Gewoon muiswerk, helaas (nog) geen wacom of iets dergelijks. Ben een beetje aan het experimenteren hoe ik zoiets het beste kan aanpakken. Dit keer gewoon photo-referenced. Paar kleuren uit foto gepakt, layer waar ik in ging kliederen op 0% gezet zodat deze niet zichtbaar was, en aan de gang gegaan, met dit als resultaat (af en toe wel gekeken naar hoe het eruit zag)
Comments welkom
Je weet maar nooit wat iemand er wel niet voor over heeft om 'n leuke plaat te maken
Heb je misschien wel geljk in ja, ik heb eerlijk gezegd meer aandacht besteed aan de lucht en de boot, dan aan het water en de rots.... 't is ook nog niet echt een final, al blijft het hier misschien wel bijlammmetak schreef op 25 juli 2004 @ 17:45:
[...]
heel mooi gemaakt alleen et roze in die stenen rots vind ik niet echt mooi.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq