Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/u-20.htmSandyman538 schreef op 22 juni 2004 @ 11:33:
Hey Thije... zorg even voor een linkje naar je speech. Werkt een stuk beterKunnen nog meer mensen je briljante taalgebruik bewonderen.
Had ik al gedaan joh
Die had ik wel gelezen, maar hij stond nog niet als link op www.hattrick.org bij de verkiezingenVerwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 12:49:
[...]
http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/u-20.htm
Had ik al gedaan joh
Iemand belangstelling bij een uitmuntend, 4.5* 19 jarige keeper? Staat echt te koop voor een prikje omdat ik hem steeds niet kwijt raakte, nu voor 2.2 miljoen. Loopt vanmiddag rond 5 uur af
Zo, mijn zieltje heb je ook gewonnen
Het nieuwe seizoen is bijna begonnen. En zoals beloofd doen we de GoT Toto nu via de GoTtrick site
Bij het onderdeel GoT Toto vind je de toto van deze week. Er staat tevens een kleine uitleg van hoe het werkt.
Wanneer je een foutmelding krijgt, meldt dit dan zo snel mogelijk aan mij...Via msn, HT Mail of gewoon email...zodat ik de fout op kan lossen. C/p dan even de foutmelding en wanneer je het precies kreeg, anders heb ik er nog niks aan
Mocht je nog opmerkingen hebben, of zou je graag wat meer functies zien of iets dergelijks...Meldt het mij dan via bovengenoemde media!
Laat de toto beginnen!
(En ja, je zult je eigen toto nog kunnen aanpassen...deze functie wordt in dezer dagen door mij toegevoegd!)
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Kun je eens iets over de achterliggende techniek vertellen overigens?
Worden alle standen nu automagisch berekend nadat je de uiteindelijke uitslagen hebt ingevoerd?
Ja, wanneer ik de uiteindelijke standen doorvoer, worden de toto punten berekend en hierna worden de punten toegekend aan de gebruikers waar hun ingevulde toto overeenkomt met deze berekende puntenGaMbiNo schreef op 22 juni 2004 @ 15:08:
Goed werk Brainpower!
Kun je eens iets over de achterliggende techniek vertellen overigens?
Worden alle standen nu automagisch berekend nadat je de uiteindelijke uitslagen hebt ingevoerd?
Nice...kijk zo scheelt het jou ook nog eens gigantisch veel werk!Brainpower schreef op 22 juni 2004 @ 15:10:
[...]
Ja, wanneer ik de uiteindelijke standen doorvoer, worden de toto punten berekend en hierna worden de punten toegekend aan de gebruikers waar hun ingevulde toto overeenkomt met deze berekende punten
Misschien kun je nu een positienummer toevoegen aan je GoT teams overzicht?
Keep up the good work!
Verwijderd
maaruh, hoe staat het met onze toto-overwinning? prijs maar delen dan? Moet nog wel even op de federatie site binnen hattrick vermeld worden dan
Ja we delen hem maar..weet het anders ook niet! Ik was het eigenlijk al helemaal vergetenVerwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 15:45:
@ Brainpower: ziet er echt top uit!!
maaruh, hoe staat het met onze toto-overwinning? prijs maar delen dan? Moet nog wel even op de federatie site binnen hattrick vermeld worden danen uiteraard onze eigen gottrick site.
Maaruh maak maar een nieuwsbericht @ GoTtrick
Het gaat erom of de toto voorspellingen van de andere users ook te zien moeten zijn op de GoTtrick site, of dat ze verborgen moeten blijven zodat niemand van elkaar af kunnen kijken... Graag jullie mening!
Poll: Moeten de toto voorspellingen van andere users te zien zijn?
• Ja
• Nee
• Geen mening
Zullen we eindelijk zien wie er echt verstand van HT heeft
[ Voor 52% gewijzigd door -Pjotrski- op 22-06-2004 16:46 ]
[ Voor 92% gewijzigd door NiMu83 op 22-06-2004 17:33 ]
Verwijderd
oeps: tijdje het scherm niet gerefresht
ik heb nee gekozen omdat je anders je toto gaat aanpassen aan anderen, iedereen moet gewoon voor zich z´n kwaliteiten laten zien
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 17:15 ]
Succes Thije
@Toto ja, want dat geeft 'belevenis'
[ Voor 19% gewijzigd door yared op 22-06-2004 17:19 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Mitchel Jansweijer (35487263)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Old transfers with similar players:
ID Datum Total Skill Index (TSI)/
Prijs: Leeftijd Vorm
35350542 22-06-2004 2 340 (234 000 €)
4 300 000 € 17 redelijk
35349511 22-06-2004 1 150 (115 000 €)
1 891 000 € 17 redelijk
35260677 21-06-2004 1 290 (129 000 €)
625 000 € 17 redelijk
30627051 19-06-2004 1 670 (167 000 €)
255 000 € 17 redelijk
34529657 19-06-2004 1 130 (113 000 €)
187 000 € 17 redelijk
32168403 19-06-2004 1 240 (124 000 €)
176 500 € 17 redelijk
27914361 18-06-2004 980 (98 000 €)
204 000 € 17 matig
34527886 16-06-2004 1 150 (115 000 €)
299 000 € 17 redelijk
34720719 16-06-2004 2 340 (234 000 €)
300 000 € 17 redelijk
34778382 16-06-2004 1 050 (105 000 €)
202 000 € 17 redelijk
Wat een verschil in prijzen tussen die 'oude' 17 jarigen en de nieuwe
Doet u mij maar een miljoentje of twee aub
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Dus mijn waardeloze jeugdspeler is verkocht voor 50.000 aan een ploegje uit de Belgische VIII
Speel morgen mijn 1e bekerwedstrijd ooit
Nu vraag ik me af wat de beste opstelling is om iig zo lang mogelijk de 0 te houden
4-5-1 pressing schijnt daar goed voor te werken, maar tegen zo'n overmacht (meer dan 10 sterren meer, gemiddeld). Of zou iets als 7-2-1 werken. Nu heb ik een heel behoorlijke keeper vind ik (3,5 sterren), maar of dat veel uitmaakt?
Iemand adviezen?
Alvast bedankt.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik zou sowieso geen training opgeven, dus niet met een onbegrijpelijke spelvorm spelen (geen 7 - 2 - 1 dus...). Verder heb je dikke pech, voor hetzelfde geld speel je tegen een eredivisieploegSpeedAddict schreef op 22 juni 2004 @ 18:06:
Ok, even een vraagje
Speel morgen mijn 1e bekerwedstrijd ooitv maar om de een of andere reden ben ik geloot tegen een 4e divisieploeg, terwijl ik zelf net stand weet te houden in divisie6.
Nu vraag ik me af wat de beste opstelling is om iig zo lang mogelijk de 0 te houden
4-5-1 pressing schijnt daar goed voor te werken, maar tegen zo'n overmacht (meer dan 10 sterren meer, gemiddeld). Of zou iets als 7-2-1 werken. Nu heb ik een heel behoorlijke keeper vind ik (3,5 sterren), maar of dat veel uitmaakt?
Iemand adviezen?
Alvast bedankt.
Gewoon 4-5-1 en Piccen, dan heb je de minste kans op tegen goals én toch nog een hogere TSSpeedAddict schreef op 22 juni 2004 @ 18:06:
Ok, even een vraagje
Speel morgen mijn 1e bekerwedstrijd ooitv maar om de een of andere reden ben ik geloot tegen een 4e divisieploeg, terwijl ik zelf net stand weet te houden in divisie6.
Iemand adviezen?
Alvast bedankt.
Verwijderd
Voor het begin van de eerste teamupdate na de wedstrijd, ik geloof dat ie meestal elke dag 's ochtends vroeg is. Je TS daalt nl ook met een mindere coach niet lager dan bedaard en je krijgt ook niet minder TS bij. En ja, ik heb hier bijna een seizoen ervaring mee gehad.Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 20:00:
Ik wil morgen een nieuwe trainer kopen van het geld van een speler die morgen om 16.52 afloopt. Ik ga morgen in de beker PIC spelen, dus het zou fijn als ik die trainer dan zou hebben. Mijn vraag is nu: wat is het uiterste moment dat ik die trainer moet hebben. Is dat minstens een kwartier voor de wedstrijd of is dat voor het einde van de wedstrijd?
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Zelf heb ik 't op mijn site zo gedaan dat je de toto van anderen kunt zien nadat je zelf een toto hebt ingevuld. Zo kun je wel e.e.a. met elkaar vergelijken.
Verder komt de code me redelijk bekend voor.....
Misschien leuk dat ik ook af en toe wat credits krijg? (ik heb blijkbaar ook af en toe een schouderklopje nodig
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 20:36 . Reden: formulering ]
Ik denk dat ik de toto's van anderen niet laat zien, aangezien je nu ook je toto kunt wijzigen... Echter kan ik wel de wat oudere toto's laten zien eventueel...
@ Anderen
Wijzigen van de toto kan nu ook!
Die nieuwe salaris regel is echt briljant..
Mijn top speler had een salaris van 7500 en nu nog meer 3,5 duizen... Relaxt
Dat is voor alle spam die je via de post krijgt, gaat niet meer via de emailLouisXV schreef op 23 juni 2004 @ 01:18:
Het lijkt me ook wel leuk om Hattrick te gaan proberen, maar nou zie ik op de website dat ze allemaal best persoonlijke dingen vragen. Waat hebben ze die allemaal voor nodig? Ik bedoel, je adres en postcode lijken me niet erg nuttig om te weten bij een online spel.
Verwijderd
Pfff, ik ben zeker vrij vandaag?LouisXV schreef op 23 juni 2004 @ 01:18:
Het lijkt me is ook wel leuk om Hattrick te gaan proberen, maar nou zie ik op de website dat ze allemaal best persoonlijke dingen vragen. Wat hebben ze die allemaal voor nodig? Ik bedoel, je adres en postcode lijken me niet erg nuttig om te weten bij een online spel.Ze mogen alles aan me vragen, zolang ik maar mag Hattricken!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 03:27 ]
Verwijderd
Het schijnt dat ze die info ook gebruiken om cheaters op te sporen. En ach, wat maakt jou dat nou uit? Je adres en postcode zijn toch al info die iedereen op kan zoeken.LouisXV schreef op 23 juni 2004 @ 01:18:
Het lijkt me ook wel leuk om Hattrick te gaan proberen, maar nou zie ik op de website dat ze allemaal best persoonlijke dingen vragen. Waat hebben ze die allemaal voor nodig? Ik bedoel, je adres en postcode lijken me niet erg nuttig om te weten bij een online spel.
Verwijderd
De directeur heeft gesproken

Verwijderd
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 03:27:
[...]
Pfff, ik ben eindelijk zeker vrij vandaag? na vier jaar te hebben gezeten voor openbare steunbetuigingen aan Hattrick (een Zweedse sekte)
Verwijderd
Is het niet wat om wat cpu kracht die we overhouden tijdens onze overpeinzingen over onze nieuwe tactieken voor hattrick te besteden aan de dutch power cows met onze eigen GoT-trick team en daar ook de overwinning pakken bij 1 project. Bijvoorbeeld D2OL.
http://www.dutchpowercows.org/
Een link voor wat meer informatie
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 12:41 . Reden: Extra bezigheid voor onze computer ]
/edit
Maar toch nog gelukt, 18 jaar, goed scoren, matig passen, dik 2 ton
[ Voor 48% gewijzigd door Sandyman538 op 23-06-2004 13:09 ]
GoT Cup begint altijd nadat een groot aantal speler uit de KNVB beker geschopt zijn.Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 12:34:
wanneer begint trouwens de nieuwe inschrijving voor de GoT Cup??
Is het niet wat om wat cpu kracht die we overhoude...KNIP
Wellicht dat er animo is onder de niet-deelnemers van de KNVB beker een mini-cup vooraf te organiseren
@Koetjes; tis een idee maar ook offtopic promotie
[ Voor 4% gewijzigd door yared op 23-06-2004 13:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
Nee, de 3 beste skills worden meegewogen, muv. conditie wanneer 't geen middenvelder is.Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 13:17:
waarom neemt het transfervergelijkingsysteem van hattrick ook de scoringsvaardigheid mee voor middenvelders?? Zou dat betekenen dat ook die vaardigheid van invloed is op de prestatie van hen, al is het maar minimaal?
Verwijderd
Verwijderd
Het ligt er helemaal aan, PM hoest je middenveld rating nog eens lekker omhoog. Passing zorgt voor betere aanvallende ratings. Net als VleugelspelVerwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 13:37:
Ben even aan het inventatiseren voor m´n wingers die binnenkort aangeschaft moeten worden. Hoe belangrijk achten jullie de bijstats zoals PM en passing? Heb het idee dat de passing stat ook wel vrij belangrijk is, of denken jullie dat zowel PM als passing in het niets vallen zodra je aan formidabel of uitmuntende wingers gaat denken?
Gaan we dit seizoen nog proberen een supercup te regelen met de Fok-fed?yared schreef op 23 juni 2004 @ 13:15:
[...]
GoT Cup begint altijd nadat een groot aantal speler uit de KNVB beker geschopt zijn.
Wellicht dat er animo is onder de niet-deelnemers van de KNVB beker een mini-cup vooraf te organiseren
@Koetjes; tis een idee maar ook offtopic promotie
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
Maar het idee van een pre-cupje lijkt me een goed plan(ik zit nog niet in de beker) Ik vind het een goed plan
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 14:26 ]
De pagina kan niet worden weergegeven.
edit: en nu doet ie t weer
[ Voor 19% gewijzigd door -Pjotrski- op 23-06-2004 14:36 ]
Verder heb ik gisteren een nieuwe coach aangenomen met redelijk leiderschap zodat PICcen (zeker zodra ik uit de beker ben) weer zin heeft.
Ik heb besloten om niet verder te gaan met de GoT Ratings, de 7e divisie wordt vanaf dit seizoen ook meegenomen op Top-Stats en als je in de VIII of IX speelt moet je met hulp van dit forum redelijk snel in de VII terecht kunnen komen
Don't waste your time or time will waste you
Verwijderd
mmmm jammer Zonar....Zonar schreef op 23 juni 2004 @ 15:04:
@Brainpower: Het lijkt me leuk als je na afloop van de wedstrijd iig de toto's van de andere deelnemers kunt zien.
Verder heb ik gisteren een nieuwe coach aangenomen met redelijk leiderschap zodat PICcen (zeker zodra ik uit de beker ben) weer zin heeft.Ook staan er hijskranen rond het stadion en heb ik over een week 77.777 plaatsen (nu heb ik 50.505 plaatsen).
Ik heb besloten om niet verder te gaan met de GoT Ratings, de 7e divisie wordt vanaf dit seizoen ook meegenomen op Top-Stats en als je in de VIII of IX speelt moet je met hulp van dit forum redelijk snel in de VII terecht kunnen komen
Bedankt in ieder geval voor je tomeloze inzet! Top!
Verwijderd
Het was ook zo'n leuk item op de GotTrick site.......
Als iemand je nog over kan halen...
Tevens van mij ook een dankwoord. Heb het altijd leuk gevonden om teams te vergelijken, ook al zat ik zelf het afgelopen seizoen niet meer in de ratings. Dus, huldeZonar schreef op 23 juni 2004 @ 15:04:
Ik heb het altijd erg leuk gevonden om mezelf met de anderen te vergelijken via je ratings! Jammer dat je ophoudt maar aan al het goede komt ooit een einde...
En wie weet wil iemand het wel van je overnemen zoals Thije terecht opmerkt.
TSI = 1 210 (121 000 €) , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
dit was mijn yp de eerste week.
heb er zelf nog een goed vleugelspel en goed verdedigen 18 jaar erbij gekocht vlak voor de leeftijdsupdate 19 dus nu
Alvin Crosby
TSI = 2 070 (207 000 €) , 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
dus heb mijn trainee´s weer even aangevuld, strakkies een 22 jarig formi verkopen, en van dat geld maar is mijn aanval boosten
welke van deze 3 spelers zal jij op de vleugel laten spelen
Bauke Douma
TSI = 1 020 (102 000 €) , 25 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een goed leider [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
of
Jos Lutgendorp
TSI = 690 (69 000 €) , 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
of
Mart Bossaert
TSI = 670 (67 000 €) , 29 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
ik weet dat het alledrie prutsers zijn, maar ik heb op het moment nog niet anders, niet eerder dan dat ik die formidabele gast verkoop
Deze zou ik op de vleugel zetten. Alledrie de spelers zijn qua kwaliteiten eigenlijk allemaal gelijk aan elkaar, en hij is het beste in vorm, en heeft de meeste ervaring. Dus dit zou mijn keuze zijn.Tpn schreef op 23 juni 2004 @ 15:36:
Mart Bossaert
TSI = 670 (67 000 €) , 29 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
ik weet dat het alledrie prutsers zijn, maar ik heb op het moment nog niet anders, niet eerder dan dat ik die formidabele gast verkoop
Verder iedereen veel succes in de beker over een uurtje
Geen probleem, heb op dit moment teveel vrije tijd. Dat kun je wel zien aan het aantal posts de afgelopen dagen cq uren
Waarom? Omdat hij mijn achternaam deelt.
Zoveel Douma's zitten er niet in Hattrick.
Over een uurtje begint ook mijn bekerdebuut, helaas kan ik een groot deel van de eerste helft niet meemaken omdat ik dan in de trein zit.
Iedereen veel succes voor straks!
Bauke Douma (12832753)
25 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een goed leider.
LOL, goeie gast die Bauke...ik mag hem wel.Tpn schreef op 23 juni 2004 @ 16:23:
denk niet dat het helpt als ik zeg dat douma er eerst stond, tevens dat het mijn clown is
Bauke Douma (12832753)
25 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een goed leider.
En blijkbaar zijn teamgenoten ook.
@zonar wederom bedankt.
@thije lol, ik weet nu al op welke 17 jarige jij gaat bieden als je het bod verliest op die Agimund Neldert
[ Voor 38% gewijzigd door yared op 23-06-2004 17:09 ]
Ik ga er meteen naar kijken!Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 12:33:
Op de GoT-trick site is het niet meer mogelijk om team wijzigingen door te voeren. Zoals stadion grootte enz. Als je op wijzigen klikt geeft hij een foutmelding duzz als iemand tijd heeft om daar naar te kijken(webmaster)
De directeur heeft gesproken
Hmm, hier werkt het gewoon!
Kan je even aangeven wat je waar veranderd en welke waardes je bij die velden invoerd dan?
[ Voor 14% gewijzigd door NiMu83 op 23-06-2004 17:40 ]
Die komt er idd zeker in!Zonar schreef op 23 juni 2004 @ 15:04:
@Brainpower: Het lijkt me leuk als je na afloop van de wedstrijd iig de toto's van de andere deelnemers kunt zien.
En zonde dat je gaat stoppen man...Het was idd een coole feature van onze fed...maar ik geef je gelijk dat op andere sites deze ratings ook aanwezig zijn...dus waren de got ratings een beetje overbodig aan het worden

Ik kreeg een time-out en nu kan ik nergens die cupwedstrijd van mij nog terugvinden?
Niet in m'n current matches lijstje, niet in HAM-matchviewer...

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
30 minuten was dus genoeg, we're back alive
[ Voor 24% gewijzigd door Joss op 23-06-2004 17:30 ]
Verwijderd
Ik vind dat de Got Ratings toch zeker toegevoegde waarde houden; het vergelijken tov GoT leden is leuker dan met vreemden. Maar ik viel toch al buiten de boot en Zonar heeft er al zoveel tijd ingestokenBrainpower schreef op 23 juni 2004 @ 17:24:
[...]
Die komt er idd zeker in!
En zonde dat je gaat stoppen man...Het was idd een coole feature van onze fed...maar ik geef je gelijk dat op andere sites deze ratings ook aanwezig zijn...dus waren de got ratings een beetje overbodig aan het worden
Bedankt!
Neej... het gaat me niet eens om het wedstrijdverslag... Als ik naar *Current Matches* ga dan staat mijn match niet eens in dat lijstje. Ik kan dus nergens op klikken om überhaupt naar mijn wedstrijdverslag te gaan, want ik weet niet eens welk wedstrijd-ID het is.Joss schreef op 23 juni 2004 @ 17:29:
dat is eigenlijk altijd wel, maar dan is het 5 minuten dat ze "kwijt" zijn, nu is het al bijna half uur
30 minuten was dus genoeg, we're back alive
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Laat dat nu ene middenvelder zijn, die eigenlijk op het middenveld moetst spelen, 3-4-3 dus..
(speel pic)
sta 1-0 achter door deze blunder, kortom, weg beker dit jaar
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Uiteindelijk toch nog m'n wedstrijd te zien gekregen.
Volgens mij heb ik mezelf wat onderschat.

...overschat...GaMbiNo schreef op 23 juni 2004 @ 18:24:
1-0 achter pic'cend tegen een V ploeg... had ik nou maar niet...
Volgens mij heb ik mezelf wat onderschat.
Aristos FC staat met 0-6 vóór met PIC
Onderschat...ik had gedacht dat het toch een kansloze partij was en daarom pic ik.Aristos schreef op 23 juni 2004 @ 18:26:
[...]
...overschat...
Aristos FC staat met 0-6 vóór met PIC
Als je dan met pic slechts 1-0 achter staat ben je alles behalve kansloos.
edit: wat jack zegt.
[ Voor 4% gewijzigd door GaMbiNo op 23-06-2004 18:32 ]
LOL, ja zo zou je het ook kunnen interpreteren...Aristos schreef op 23 juni 2004 @ 18:33:
Ah, ik dacht dat jij dacht dat je wel met pic zou winnen... Niets gezegd, succes de laatste minuten!
En zo binnen de minuut naar 1-2 achter...naja ik schiet er per saldo niks mee op natuurlijk...
Cup loopt lekker, 0-3 voor
Verwijderd
edit: Huppa we zijn een bekerronde verder (3-0) en hebben mooi de eerste PIC-mogelijkheid gepakt!
Gefeliciteerd aan iedereen die ook door is in de beker...
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 18:47 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
/edit
Dit zijn dus wel de oude ratings he...
[ Voor 12% gewijzigd door Sandyman538 op 23-06-2004 18:50 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Eerste bekerwedstrijd ooit en nu op naar de tweede ronde! Gefeliciteerd iedereen die door is!
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
dat bedoelde ik óók daarmeeSuperdeboer schreef op 23 juni 2004 @ 17:36:
[...]
Neej... het gaat me niet eens om het wedstrijdverslag... Als ik naar *Current Matches* ga dan staat mijn match niet eens in dat lijstje. Ik kan dus nergens op klikken om überhaupt naar mijn wedstrijdverslag te gaan, want ik weet niet eens welk wedstrijd-ID het is.
Nu nog ff wachten tot de tegenstander voor volgende ronde bekend is en dan lekker Nederlands Elftal kijken
Overigens voor het eerst 4,5 ster aanvallers, en dan meteen 2
Maargoed, op naar volgende week
uitslag 0-0 , maar kwam waarschijnlijk ook omdat er in de eerste helft een aanvaller met 2x geel het veld moest verlaten
dus ik had uiteindelijk nog nix aan 3 aanvallers
Middenveld: zeer hoog rampzalig
Rechterverdediging: zeer hoog matig
Centrale verdediging: laag matig
Linkerverdediging: hoog zwak
Rechteraanval: heel laag slecht
Centrale aanval: laag zwak
Linkeraanval: heel laag slecht
ik heb dus niet met heel mijn a elftal gespeeld
mijn spelers hadden geen problemen met de formatie, dus dat is weer mooi meegenomen
[ Voor 5% gewijzigd door died_laughing op 23-06-2004 20:25 ]
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Nederland - Letland nu 2-0
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
voor de mensen die het willen.. Die aller nieuwste ratings en de oude
Tsjechie
Verwijderd
Handig! Alleen is er een nieuwe 'telling' voor CHPP programma's. 'Very low disastrous' is 1 , 'low disastrous' = 2 enz.koentjuh schreef op 24 juni 2004 @ 00:04:
http://members.lycos.nl/JamesB009/Ratings6.6.2.xls
voor de mensen die het willen.. Die aller nieuwste ratings en de oude
Volgens HT buddy heb ik in m'n beste wedstrijd 201 ratingpunten gehaald
Moet je nou die mensen eens horen die eerst liepen te zeuren dat hun team met de 6.6 zo slecht leek
@Zonar jammer dat je stopt, maar het is niet anders. Is er geen andere vrijwilliger die het wil overnemen van Zonar ??
@Iedereen Zoals jullie misschien al gemerkt hebben, heb ik weinig tijd gehad voor de GoT-Cup vorig seizoen. Aangezien dit het komend jaar ook steeds minder zal worden ivm met een bestuursjaar van mij en nog willen studeren, zoek ik een opvolger die de GoT-Cup wil organiseren. Is er iemand die deze taak op zich wil nemen ??
Dit topic is gesloten.