Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Anoniem: 93433
Hier ben je zeker wel even mee bezig geweest?Anoniem: 34339 schreef op 09 juni 2004 @ 11:44:
Wat weetjes, gebasseerd op 5459 wedstrijden:
Leuke cijfers, zou je misschien ook kunnen kijken naar hoe vaak een team wint met een beter middenveld, maar minder rating punten, en ditzelfde voor aanval/verdediging? Misschien kan ik 't ook zelf uitzoeken, hoe kom je aan deze cijfers?
Alleen het tactiek onderdeel vind ik niet zoveel zeggen; je speelt alleen pressing als je team slechter is, en counter wanneer op z'n minst je middenveld slechter is, dat het meerendeel van de wedstrijden dan verloren wordt vind ik niet zo opzienbarend.
Meest opvallend is dat je thuis 2,5x zoveel kans maakt om te winnen dan uit!!
Anoniem: 34339
CorrectieAnoniem: 93433 schreef op 09 juni 2004 @ 12:07:
[...]
Hier ben je zeker wel even mee bezig geweest?
Leuke cijfers, zou je misschien ook kunnen kijken naar hoe vaak een team wint met een beter middenveld, maar minder rating punten, en ditzelfde voor aanval/verdediging? Misschien kan ik 't ook zelf uitzoeken, hoe kom je aan deze cijfers?
Alleen het tactiek onderdeel vind ik niet zoveel zeggen; je speelt alleen pressing als je team slechter is, en counter wanneer op z'n minst je middenveld slechter is, dat het meerendeel van de wedstrijden dan verloren wordt vind ik niet zo opzienbarend.
Meest opvallend is dat je thuis 2,5x zoveel kans maakt om te winnen dan uit!!
(ja Thije is de laatste tijd erg into Weetjewat
Ik had al zo'n vermoeden dat je niet zelf vijfduizendnogwat wedstrijden had bekeken, wel leuk dat je dit met ons deeltAnoniem: 34339 schreef op 09 juni 2004 @ 12:09:
[...]
Correctie, hier ben ik niet zelf mee bezig geweest, dit is info van de Weetjewat federatie.
(ja Thije is de laatste tijd erg into Weetjewat)
Anoniem: 83760
Zie je wel, Thije kan heus wel aardig zijn
net 2 talentjes gekocht, misschien gaan ze met 2 weken alweer in de verkoop, want dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk alweer in level gestegen. Maar misschien hou ik ze nog wel eventjes.
Uit alaska ? Ik ben nogsteeds druk op zoek naar mijn 3de nieuwe aanwinst (moet de 2de ook nog kopen)Anoniem: 83760 schreef op 09 juni 2004 @ 12:35:
[...]
Zie je wel, Thije kan heus wel aardig zijn
net 2 talentjes gekocht, misschien gaan ze met 2 weken alweer in de verkoop, want dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk alweer in level gestegen. Maar misschien hou ik ze nog wel eventjes.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
"De ultieme coach ziet er als volgt uit:
Een uitstekend coach die aanvallend/verdedigend is ingesteld (of geen van beide)
Heeft goddelijk ervaring en is een goed leider
De vaardigheid van de coach (in dit geval goddelijk) geeft aan hoe goed hij je spelers kan trainen."
Foutje?
Heel scherpAnoniem: 93433 schreef op 09 juni 2004 @ 13:45:
Ik kwam dit tegen in de GoT faq:
"De ultieme coach ziet er als volgt uit:
Een uitstekend coach die aanvallend/verdedigend is ingesteld (of geen van beide)
Heeft goddelijk ervaring en is een goed leider
De vaardigheid van de coach (in dit geval goddelijk) geeft aan hoe goed hij je spelers kan trainen."
Foutje?
haha, ja, die van mij zijn tenminste doorgewinterde bikkelsThe_Marsmellow schreef op 09 juni 2004 @ 13:22:
Uit alaska ?
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 09-06-2004 13:59 ]
Anoniem: 44169
Ghehe tijdens het rondje alaska kwam ik inderdaad een luie spanjaard tegen.. deze mag 5 weekjes blijven en dan weer een ander land opzoeken.Anoniem: 83760 schreef op 09 juni 2004 @ 13:59:
[...]
haha, ja, die van mij zijn tenminste doorgewinterde bikkelsNiet van die luie spanjaarden die elke middag een dutje willen doen.
Op dit moment zoek ik nogsteeds een vriendje voor Óli Stefán Skaftason.
@Marsmellow: zoek je een vriendje voor jouw Skaftason? Ik heb er ook eentje die zo heet!!!
[ Voor 7% gewijzigd door mankit op 09-06-2004 15:00 ]
Ik heb een hele goede verdediging (doordat ik verdedigers train) en een mindere aanval. Ik heb een aanvallende coach, waardoor mijn aanvallende ratings beter worden (of worden mijn defensieve ratings in verhouding hoger dan mijn aanvallende bij een defensieve coach?). Ik krijg juist vaak van matige aanvallen een goal om de oren (ondanks de wonderbaarlijke verdediging)mankit schreef op 09 juni 2004 @ 14:59:
Aanval lijkt iets belangrijker dan de verdediging. Maar een verdedigende coach voegt naar verhouding meer toe aan je verdediging dan een aanvallende coach, dus dat compenseert weer een klein beetje. Maar toch liever een betere aanval? Ik heb zelf nu een verdedigende coach en bevalt me wel, zeker dat ik wingers train en mijn side-attack ratings behoorlijk zijn en alleen maar stijgen. HAal super defence ratings en krijg weinig tegendoelpunten. Dit seizoen al vaak genoeg met een mindere middenveld gewonnen van de tegnstander, omdat ik een uitgebalanceerd team heb, dus verdediging, middenveld en aanval goed. Denk ook dat je daar naartoe moet gaan en niet alles op een linie gooien!
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 09-06-2004 15:12 ]
Mankit, het probleem bij een uitgebalanceerd team is (Ik had een uitgebalanceerd team en/of was bezig met het verder ernaar toe werken): Zodra je een team tegenkomt die je overtreft qua middenveld EN een zeer sterke aanval heeft, dan verlies je 9 van de 10 keer, ook al is je aanval beter dan zijn verdediging, en heb je zelf een redelijk goede verdedigingslinie staan.mankit schreef op 09 juni 2004 @ 14:59:
Aanval lijkt iets belangrijker dan de verdediging. Maar een verdedigende coach voegt naar verhouding meer toe aan je verdediging dan een aanvallende coach, dus dat compenseert weer een klein beetje. Maar toch liever een betere aanval? Ik heb zelf nu een verdedigende coach en bevalt me wel, zeker dat ik wingers train en mijn side-attack ratings behoorlijk zijn en alleen maar stijgen. HAal super defence ratings en krijg weinig tegendoelpunten. Dit seizoen al vaak genoeg met een mindere middenveld gewonnen van de tegnstander, omdat ik een uitgebalanceerd team heb, dus verdediging, middenveld en aanval goed. Denk ook dat je daar naartoe moet gaan en niet alles op een linie gooien!
@Marsmellow: zoek je een vriendje voor jouw Skaftason? Ik heb er ook eentje die zo heet!!!
Het is zo dat mensen die op midfield + aanval spelen het kunnen veroorloven om hun verdediging te verwaarlozen, zolang ze domineren in balbezit. Het geld dat jij in verdediging steekt, gebruiken ze voor mids en aanvallers. Irl zou je met baggerverdedigers goals om je oren krijgen, ook al heb je heel veel meer balbezit, ze zouden in HT een soort penalty moeten inbouwen als je een verdediging hebt die veel zwakker is dan de aanval van je tegenstander.
Daarom speel ik momenteel iets van 20% defence/80% possesion-offence, ik probeer nog wel iets van verdediging op te brengen itt 3x zwak-waardeloos bij mensen die met 3 aanvallende verdedigers spelen.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Is er iemand die mij aan het officiele witte uit-shirt van Letland kan helpen? (een link naar een E-shop waar ze dat shirt daadwerkelijk verkopen ofzo, want ik kan het absoluut nergens vinden)
[google=latvia soccer shirt]Anoniem: 44169 schreef op 09 juni 2004 @ 16:25:
offtopic:
Is er iemand die mij aan het officiele witte uit-shirt van Letland kan helpen? (een link naar een E-shop waar ze dat shirt daadwerkelijk verkopen ofzo, want ik kan het absoluut nergens vinden)
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
De degradatiewedstrijden:
F.C. GoT - Blucerchiati
fc Rotzooi - -AJAX-
Fiets 'em d'r in - De Fireballs
Team Boswar - fc bos united
mendezza FC - FC Smackers United
Pepper United - Itties F.C.
Emmer United - FC Utreg Fanatics
Hoog boys - Vliegenmeppers
De Super Saiyans - donnidreamteam
De promotiewedstrijden:
High Society - Timberteam
Dontae' - FC Qwertje
The Executioners - Martinozen
FC Tokkel - VV de Wiendhappers
ForzaVites - Union Underscore
VV Diepenheim - Vlieg 'm Erin
arsiknal - MIO United
Culpa (v.K.) - De Wotties
[ Voor 3% gewijzigd door NiMu83 op 09-06-2004 16:40 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Als je daar het witte uitshirt kan vinden, ik niet namelijk (en niet het inmiddels uitverkochte rode thuisshirt). Ik heb echt wel gezocht hoor
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 09-06-2004 16:43 ]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
[ontopic]Anoniem: 44169 schreef op 09 juni 2004 @ 16:42:
[...]
Als je daar het witte uitshirt kan vinden, ik niet namelijk (en niet het inmiddels uitverkochte rode thuisshirt). Ik heb echt wel gezocht hoor
vraag het iemand uit latvija op hattrick
[/]
waarom specifiek dat shirt eigenlijk?
Wacht op antwoord
Komt ie nu meeSuperdeboer schreef op 09 juni 2004 @ 16:48:
Leg mij es uit wat dat met die toto precies inhoudt dan?
Je krijgt binnenkort een HT mailtje hierover. Wacht maar af
waarom specifiek dat shirt eigenlijk?[/quote]
Dat vind ik nou een slim idee!!! Ik wil een Letlandshirt omdat ik schijtziek wordt van het Nederlands XI-tal en een daad wil stellen. Misschien dat dan het verwerkingsproces ook makkelijker wordt bij uitschakeling

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 09-06-2004 16:59 ]
Ej, ik ben pas net een paar dagen met mijn topclub aangesloten bij de GoT-federatie hooorrrrr...

Jeujjjj! \o/Je krijgt binnenkort een HT mailtje hierover. Wacht maar af
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
hee verdomd, dat zie ik nu pas; als grootmeester kun je ook federatie-lidmaatschappen opzeggenAnoniem: 44169 schreef op 09 juni 2004 @ 16:53:
[...]
(kan natuurlijk ook dat prachtige zwarte Duitse shirt nemen, maar dan vind ik mijn daad veel te ver gaan)
Wacht op antwoord
En opgezegt he isj_du_pee schreef op 09 juni 2004 @ 17:02:
[...]
hee verdomd, dat zie ik nu pas; als grootmeester kun je ook federatie-lidmaatschappen opzeggen
De degradatiewedstrijden:
1. F.C. GoT - Blucerchiati
1. fc Rotzooi - -AJAX-
3. Fiets 'em d'r in - De Fireballs
1. Team Boswar - fc bos united
2. mendezza FC - FC Smackers United
1. Pepper United - Itties F.C.
2. Emmer United - FC Utreg Fanatics
1. Hoog boys - Vliegenmeppers
2. De Super Saiyans - donnidreamteam
De promotiewedstrijden:
2. High Society - Timberteam
2. Dontae' - FC Qwertje
1. The Executioners - Martinozen
1. FC Tokkel - VV de Wiendhappers
2. ForzaVites - Union Underscore
1. VV Diepenheim - Vlieg 'm Erin
2. arsiknal - MIO United
1. Culpa (v.K.) - De Wotties
[ Voor 11% gewijzigd door Par_Martinos op 09-06-2004 21:35 ]
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Oef, gelukkig niet nog een keer.
Feli, Graxon!
[ Voor 38% gewijzigd door Par_Martinos op 09-06-2004 19:24 ]
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Wacht op antwoord
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Anoniem: 17731
woei mijn 17jarige talent haalde vandaag 4.5 sterren (in solid vorm). niet verkeerd zonder bijstats en special skills.
enneh leuk dat ik in de toto sta, tot nu toe verwacht 100% van de inzendingen dat ik win
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Zet de uitslagen even ervoor aub...is makkelijker voor mij! Thxs!
20.000e post he
Renate gaat waarschijnelýjk weer promoveren.. wel een beetje raar dat het hoogeplaatste team thuis mag spelen
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Anoniem: 104413
conditie: redelijk
passen: redelijk
scoren: redelijk
verdedigen: matig
Verkocht voor 485K Altijd lekkerWijnand Bartelen (34261668)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Vastgestelde waarde: 149 000 €
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
1. F.C. GoT - Blucerchiati
1. fc Rotzooi - -AJAX-
1. Fiets 'em d'r in - De Fireballs
1. Team Boswar - fc bos united
1. mendezza FC - FC Smackers United
1. Pepper United - Itties F.C.
1. Emmer United - FC Utreg Fanatics
1. Hoog boys - Vliegenmeppers
1. De Super Saiyans - donnidreamteam
De promotiewedstrijden:
2. High Society - Timberteam
2. Dontae' - FC Qwertje
1. The Executioners - Martinozen
1. FC Tokkel - VV de Wiendhappers
2. ForzaVites - Union Underscore
2. VV Diepenheim - Vlieg 'm Erin
2. arsiknal - MIO United
1. Culpa (v.K.) - De Wotties
Behoorlijk slordig inderdaad. Bedankt KdB voor je feedback. Aanpassing gemaakt
Ik neem dan de vragen/suggesties van de afgelopen delen van dit topic mee, en de nieuwe regels van HT 6.6. Stay tuned
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Je bedoelt 10kAnoniem: 104413 schreef op 09 juni 2004 @ 21:50:
vandaag tog leuke deal gemaakt voor V.III cluppie: voor het bizarre bedrag van 1k een 19jarige, redelijk vorm, Een sympathiek persoon, met een waarde van 83k
conditie: redelijk
passen: redelijk
scoren: redelijk
verdedigen: matig
heb je uitgedaagdRoyz schreef op 10 juni 2004 @ 00:40:
Ik heb nog nooit tegen een mede-GoTter gespeeld, en daar ga ik nu verandering in brengen. Een aantal mensen heb ik uitgedaagd en of je hem aanneemt, moet je maar even kijken. Ben ik eindelijk ook van mijn noob-status af. Ik speel 7e als iemand zegt; je hebt mij niet uitgedaagd maar ik wil wel, dan is dat ook ok!
Lol omdat we allebei uit Rdam komen? Mijn TS is laag, dat merk je wel goed nuAnoniem: 44169 schreef op 10 juni 2004 @ 09:13:
[...]
nog een derby ook. Spelen we allebei een soort van thuis
yep, het thuisvoordeel of uitnadeel vervalt. Ik dacht het uitnadeel, dus je middenveld heeft de kracht van een thuiswedstrijd.Royz schreef op 10 juni 2004 @ 09:19:
Lol omdat we allebei uit Rdam komen?
Anoniem: 100871
Waarom geldt dit eigenlijk niet voor een nr 1 tegen nr 2 bijvoorbeeld?Anoniem: 83760 schreef op 10 juni 2004 @ 10:26:
[...]
yep, het thuisvoordeel of uitnadeel vervalt. Ik dacht het uitnadeel, dus je middenveld heeft de kracht van een thuiswedstrijd.
[ Voor 14% gewijzigd door j_du_pee op 10-06-2004 10:36 ]
Wacht op antwoord
Ach ik moest mn spelers sparen voor de wedstrijd aanstaande zondag...
Trouwens ik denk niet dat ik de GoT-cup win, BZF heeft een goed elftal en de laatste competitie wedstrijd heb ik MOTS gespeeld waardoor mijn TS heel laag is en dus naar alle waarschijnlijkheid niet kan winnen
Anoniem: 100871
bijna hetzelfdej_du_pee schreef op 10 juni 2004 @ 10:36:
@noobje_: nee, dat was het hogere toeschouwersaantal bij derby's
Jammer dat ik er al eentje heb, anders had ik het zeker gedaan
Overigens staat mijn briljante spits te koop, loopt vanaaf af, en iemand heeft al 2 miljoen geboden... wat is redelijk, ben zelf al blij met de prijs, aangezien er nog twee andere te koop zijn voor 3 miljoen en daar al tijden niet op geboden wordt...
Kan ik het middenveld versterken voor volgend seizoen
Anoniem: 23522
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Bucurel D. (weggelaten zodat het geen transfer-ad word) 19 years, passable form, healthy A sympathetic guy who is balanced and upright. Has disastrous experience and weak leadership abilities. Nationality: România Assessed value: 287 000 € Wage: 1 116 €/week including 20% Bonus Owner: - Warnings: 0 Stamina: inadequate Goaltending: disastrous Playmaking: wretched Passing: poor Winger: outstanding Defending: inadequate Scoring: weak Set Pieces: poor |
Hij staat voor de 2de keer te koop voor 800.000. Maar ook deze keer gaat hij niet verkocht worden (nog kwartiertje en geen bod). Iemand enig idee wat ik verkeer doe?
Misschien omdat ie iets te duur is.Anoniem: 23522 schreef op 10 juni 2004 @ 12:35:
Misschien een hele stomme vraag... maar niemand biedt op mijn speler. Waarom is dit? Is hij te duur?
--knip--
Hij staat voor de 2de keer te koop voor 800.000. Maar ook deze keer gaat hij niet verkocht worden (nog kwartiertje en geen bod). Iemand enig idee wat ik verkeer doe?
Lees veel te duur
[ Voor 37% gewijzigd door GaMbiNo op 10-06-2004 12:37 ]
ik zou niet weten wat deze zoal waard is. Kijk anders eens op de transferlijst waar soortgelijke spelers voor weg gaan op het moment.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Mattias Inner 50 000 €, 26 jaar, redelijk in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: zwak Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend Scoren: slecht Spelhervatting: slecht Jan Eriksson 159 000 €, 26 jaar, matig in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Krachtig] Conditie: matig Keepen: waardeloos Positiespel: slecht Passen: waardeloos Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig |
* IWriteCode is erg blij...
Heb ik in elk geval spelers waar ik in divisie V toch wat mee moet kunnen doen...
Moet alleen mn coach nog vervangen.... heeft nu waardeloos leiderschap... niet echt fijn als je een reeks PICcen neer wil gaan zetten...
Less = more
Woei, hij is wel uitstekend, maar sinds het moment dat ie dat werd, geen centimeter meer getraind (low-low-uitstekend). En rampzalige conditie moet je ook wat aan doen, anders krijg je in de 2e helft de doelpunten alsnog om de oren. (wat heb je er voor betaald?)Jamal schreef op 10 juni 2004 @ 13:30:
2 nieuwe spelers gekocht:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 Mattias Inner 50 000 €, 26 jaar, redelijk in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: zwak Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
* Anoniem: 44169 is erg blij...
Heb ik in elk geval spelers waar ik in divisie V toch wat mee moet kunnen doen...
Moet alleen mn coach nog vervangen.... heeft nu waardeloos leiderschap... niet echt fijn als je een reeks PICcen neer wil gaan zetten...
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 10-06-2004 14:05 ]
Doe 2 weken conditie-training...Woei, hij is wel uitstekend, maar sinds het moment dat ie dat werd, geen centimeter meer getraind (low-low-uitstekend). En rampzalige conditie moet je ook wat aan doen, anders krijg je in de 2e helft de doelpunten alsnog om de oren. (wat heb je er voor betaald?)
10-06-2004 Gekocht Jan Eriksson van Team Taliban 355 000 € (159 000 €)
10-06-2004 Gekocht Mattias Inner van Team Taliban 255 000 € (50 000 €)
Less = more
denk overigens tussen 150 en 200
[ Voor 39% gewijzigd door Joss op 10-06-2004 15:53 ]
In div. V?? hmmm, nou, hoop ik voor je. Als dit je basis is waar je verdediging op moet leunen, hoop ik dat je er hele leuke aanvallende en middenveld rating tegenover kan zetten...Jamal schreef op 10 juni 2004 @ 13:30:
dat valt nog wel mee..
Ik zit in de sterkste 5de klasse van dit gespeelde seizoen, en was met 3 goede en 1 goede keeper de op ene minst gepasseerde ploeg uit de poule. Dus dan red je het ook wel, tis gewoon een combinatie van wat ervaring en een verdedigende coach
Zo haal ik met die spelers uitmuntende tot wonderbaarlijke verdedigingsratings.. En als de rest dan hier op aan sluit (wereldklasse aanval en for. middenveld) dan red je het wel aardig hoor..;)
Hoger dan goede verdedigers is niet nodig.... wle wil ik nog als extra dichttimmeringsactie een formidabele keeper halen.. maar echt, met een def coach heb je niet meer dan goede verdedigers nodig
Een goede verdediger zonder ervaring haalt zo een ster minder....
Maargoed, gezien een def coach zoveel goed maakt op je ratings, ben ik van mening dat wanneer je er een super keeper achter hebt staan, je een heel eind komt in hattrick met goede verdedigers...
Even een vraagje.. ik zit nu met de volgende kapitaal rekening
Kapitaal: € 106 238 (€ 2 195 963)
Moet ik nu al 4 economen inhuren, of pas volgende week???
Weet het niet precies..
[ Voor 34% gewijzigd door koentjuh op 10-06-2004 20:11 ]
yp was redelijk en ben helaas gedegradeerd
nou nog ff een oefenwedstrijd regelen
Anoniem: 111438
Tim jij blijft bij ons he
ik had nog een vraagje
ik wil een hoog redelijk midfielder kopen met redelijke bijstats
iemand enig idee hoeveel value zo'n speler ongeveer heeft. of moet hebben
Anoniem: 43846
Ho eens ff, ik wil die underdogpositie hebbenmankit schreef op 10 juni 2004 @ 11:12:
Trouwens ik denk niet dat ik de GoT-cup win, BZF heeft een goed elftal en de laatste competitie wedstrijd heb ik MOTS gespeeld waardoor mijn TS heel laag is en dus naar alle waarschijnlijkheid niet kan winnen
Serieus: tja.. ik geef mezelf wel een kans, maar ik denk dat je toch favoriet bent.. je ben niet voor niks gepromoveerd naar de III
Als je ze nu inhuurd krijg je er zondag extra geld bijkoentjuh schreef op 10 juni 2004 @ 17:44:
Dat is waar..
Maargoed, gezien een def coach zoveel goed maakt op je ratings, ben ik van mening dat wanneer je er een super keeper achter hebt staan, je een heel eind komt in hattrick met goede verdedigers...
Even een vraagje.. ik zit nu met de volgende kapitaal rekening
Kapitaal: € 106 238 (€ 2 195 963)
Moet ik nu al 4 economen inhuren, of pas volgende week???
Weet het niet precies..
25 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Vastgestelde waarde: 1 041 000 €
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Wat mag zoiets nog kosten tegenwoordig,
Speelt 5 ster
Hmm sorry, kon niet wachten, toch maar gekocht voor 2,2 miljoen..
Er waren wel wat mee ruitmuntende middenvelders te koop met wat lagere prijzen, maar zo rond de 1,9 2 miljoen gaan ze wel weg, en deze heeft wat axtra ervaring, dus helemaal mooi meegenomen. vond ik wel wat extra's waard
[ Voor 111% gewijzigd door koentjuh op 10-06-2004 22:13 ]
87 000 €, 23 jaar, goed in vorm
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: briljant
Anoniem: 43846
Als hij 5* haalt is het niet te veel geld denk ikkoentjuh schreef op 10 juni 2004 @ 21:23:
Er waren wel wat mee ruitmuntende middenvelders te koop met wat lagere prijzen, maar zo rond de 1,9 2 miljoen gaan ze wel weg, en deze heeft wat axtra ervaring, dus helemaal mooi meegenomen. vond ik wel wat extra's waard
Ben er ook erg blij mee, een goede versterking van mijn middenveld, wat ansich nodig was
Vorm +4 / -8

Positiespel +1 (Wederom nog niet verwacht)
Waarde +78K/ 79K (Vooral door de vormdaling)
Toch lekker zo'n vormdaling net voordat je conditie wil gaan trainen

Je heb toch geen wedstrijden meer dus erg kan het niet zijn.GaMbiNo schreef op 11 juni 2004 @ 07:56:
TU:
Vorm +4 / -8
Positiespel +1 (Wederom nog niet verwacht)
Waarde +78K/ 79K (Vooral door de vormdaling)
Toch lekker zo'n vormdaling net voordat je conditie wil gaan trainen
Nee maar met 1 of 2 weken conditietraining moet de vorm nog veel slechter zijn ben ik bang en dan begin je wel meteen slecht in de competitie.The_Marsmellow schreef op 11 juni 2004 @ 08:02:
[...]
Je heb toch geen wedstrijden meer dus erg kan het niet zijn.
Misschien moet ik het maar bij 1 weekje conditie houden en die week erop passing doen zoals Frizza laatst had bedacht.
defending: +1 (Clown naar formidabel!!!
value: +189/-86
form:+5/-7
heb van de week ook een formidabele mid gekocht met matig vleugel die 3,5 sterren haalt als winger naar het midden en 4 op het middenveld
Wacht op antwoord
Das netjes, nu even in de tussenweken passen trainen. En de jongens kunnen weer fris aan de start.
maatje van me heeft gisten een uitmuntend pm gekocht voor 1.383.000.
dus ik vindt dan 800 k voor goed def best veel centjes
hahaha, zit je hier ook al??Tpn schreef op 11 juni 2004 @ 09:59:
eujz maestrotimfederatie genootje
maar een uitmuntend PM voor dat bedrag is SPOTgoedkoop hoor! tenzij het een opa zonder ervaring en bijstats is of wat dan ook.
Vorm +2/-2
Redelijk tevreden, jammer dat een mid nar matig vorm zakte, maar hij was ook geblesseerd. Ls hij over 2 weken maar weer beter in vorm is.
gast was 22 dacht ik
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Waarde +302/-292 (de daling wordt voor 200k veroorzaakt door de blessure van mijn winger)
vorm +6/-4
en 2 verdedigers omhoog in skill.
Jah, oke maar hoeveel ster kan die van jou?Tpn schreef op 11 juni 2004 @ 09:59:
eujz maestrotimfederatie genootje
Deze is gewoon verdomd goed en niet zoals de meeste uitmuntende pm laag uitmuntend en dan op de transfer lijst gezet. Vind hem het geld wel waard..
Zo, stadion uitgebreid naar 50k en we zijn klaar voor het nieuwe seizoen..
Team update was vrij rustig
vorm +2/-1 (eindelijks mijn vier ster mid die weer in vorm gaat komen
scoren +1 (17y naar uitstekend)
verdedigen: +1 (17-jarig talent
vorm: + 7/-9 (in tegenstelling tot vorige week zijn het deze keer een aantal basisspelers die in vorm zijn gestegen en reserves die zijn gezakt)
value: +163/-66
Ben ik niet ontevreden mee!
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
We starten met de verkoop van 1 speler uitmuntend verdedigen/goed wingen (2 mln netto moet kunnen). Hiervan koop ik direct een goed coach/redelijk leider voor 1,7 mln. Voor die 3 ton koop ik een 17 jarige high passable verdedigen met bijstats.
De vrijdag in week 3 (tevens de vrijdag dat ik op vakantie ga) zullen 2 verdedigers omhoog gaan in skill, die normaal in de verkoop zouden gaan, maar door de vakantie kan ik geen nieuwe trainees kopen). Die train ik door tot de volgende skill-increase in week 12. Netto levert me dit 3 miljoen op (daar zijn 2 nieuwe trainees van 1 milj. p/s al vanaf). Hier koop ik een spits voor.
In week 8 (2 weken na terugkomst van me vakantie) zullen er 3 spelers briljant worden. Netto levert me dit ongeveer 4 miljoen op (daar zijn 3 nieuwe trainees van 1 mil. p/s al vanaf). Ik koop voor 4 miljoen 1 middenvelder.
Doelstelling: eindigen bij de eerste 4, en het seizoen erna voor kampioenschap.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 11-06-2004 11:44 ]
Goede planning

Klein foutje...
Rekenen is ook zo moeilijk hekoentjuh schreef op 11 juni 2004 @ 12:24:
Netjes hoor..
Goede planningOverigens had ik me verekend in het geld
![]()
![]()
Blijkt dat ik voor volgende week 360k in de min sta... Even wat wisselspelers verkopen dus
Zodat we weer uit de min komen..
![]()
Klein foutje...
vorm: +4/-14
winger +1 (17 jarige naar formidabel)
die winger omhoog is erg lekker, maar die vorm is wel erg gezakt
en dan idd volgende week conditie training en dan zakt hij daarna nog meer... en ik ga het al moeilijk krijgen in de 6de met veel goede middenvelden...
Had naar de current gekeken en niet naar de expected..dus dach, 200k in d eplus, dat kan nog wel, (stond dan maar 100k in de min) maar daar ging het dus mis

Lol, hoeveel spelers heb jij dan wel niet? :P:PCyclops10 schreef op 11 juni 2004 @ 12:45:
waarde: +123k/-77k
vorm: +4/-14k
winger +1 (17 jarige naar formidabel)
die winger omhoog is erg lekker, maar die vorm is wel erg gezakt
en dan idd volgende week conditie training en dan zakt hij daarna nog meer... en ik ga het al moeilijk krijgen in de 6de met veel goede middenvelden...
pleaseAnoniem: 104413 schreef op 10 juni 2004 @ 21:44:
ff vraagje, kan iemand nakijken hoeveel deze speler waard is:
87 000 €, 23 jaar, goed in vorm
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: briljant
Mijn doelstelling voor komend seizoen:
* Strijden om kampioenschap... (hoef niet perse kampioen te worden)
* Stadion uitbreiden naar 22.500 plaatsen
* Aan het eind van het seizoen wat spaargeld overhouden.
Dit topic is gesloten.