Ik heb geen berekeningen, maar wel waarnemingen die precies over een komen.
6 maanden voodat in de krant stond dat wtenschappers denken, dat WAARSCHIJNLIjK in elk jong sterrenstelsel er waterstof bevind had ik al het vermoden dat hetgeen niet waarschijnlijk is, maar zeker weten. Dat heeft te maken met zwarte-gaten.
Bovendien moest ik nog een keine verbetring doorvoeren. Het is niet gewoon waterstof, nee, het is deutronium, H2 dus, niet H1.
Want H1 bezit geen neutronen en H2 wel. Waterstof is de eingste stof zonder neutronen, maar deutronium, zwaar waterstof heeft wel neutronen, als je geen neutronen hebt kan je niet andere stoffen vormen omdat die neutronen nodig hebben.
Watersof heeft als je het infrarood bekijkt een blauwe kleur.
Een quasar is een zwart gat, maar dan een die heel veel deeltjes uitspuugd. Ik heb van te voren kunnen voorspellen dat een zwart gat, quasar is hetzelfde uit 4 delen bestaan, en dat ieder deel een bepaalde draairichting heeft. Er zijn iets van 5 foto's van quasars en van die 5 kan je precies zien dat het 100% overeenkomt met de tekening die ik er bij gemaakt had. Ik had bovendien nog een filmpje van een quasar gedownload die precies de draairichtingen liet zien van een echte quasar, geen computermodel, enw eer kwam die 100% overeen met wat ik voorspeld had.
Kijk wat ik nou zo dom vind van de hedendaagse wetenschapis dat ze niet eens een noemale film kunnenobserveren en dat de modellen die ze gebruiken voor quasars niet overeen komen!!
dat vind ik echt stom.
Ze hebben ook niet door dat een pulsar de ena laatse fase is van een ster die ten dode is opgeschreven en over de chandrasekhar-limiet heen zit. Het is gewoon een neutronen ster en quasar in een. Want een pulsar vetoont hetzelfde als die 2 dingen in een.
De wetenschap heeft het over ecynchroton radiation, zij denken dat het lectronen zijn die in banen rond de magnetische noord-en zuidpool draaien.
Maar dat wat er uit komt is waterstof, H2 dus. Zoals normaal bij quasars. Dat kan je ookz ien aan de blauiwe kleur weer,de kleur van waterstof.
Een pulsar is simpelweg een verder instrotende neutronen ster.
De wetenschap heeft bijvoorbeeld ook het idee dat in mischien wel in elke kern van een melkwegstelsel er een super zwaar zwart gat bevindt. En ook weer hierbij, ik snap niet dat ze niet snappen dat het logisch is dat er in ELKE kern een super zwaar zwart gat zit. Het is heel logisch.
Hoe groter het melkwegstelsel, hoe sterker de kern moet zijn zodat de andere sterren die ver er vanaf zitten niet uit hun baan komen. Maar ook hoe groter de ster, hoe korter de levensvwerwachting. De sterkste ster van eem melwegstelsel zit in de kern, maar die ster zal ook als het eerste doodgaan, deze gevallen zijn veel zwaarder dan 3,5 maal de zon massa waardoor zij dus vervallen tot een zwart gat, Die sterren zullen dus ook als aller eerste van alle andere tsreen vervallen. Aangzien ze zeer korte leven hebben en het heelal veel ouder is vind je in elk oud melkwegstelsel een super zwaart zwartgat, maar dan bedoel ik ook SUPER zwaar.
Dat allemaal zonder die onzinnige realtiviteits theorie.
Dat waterstof overigens komt van binnen uit het zwart gat, quasar dus.
De wetenschap zegt dat de deeltjes die uit een zwart gat komen op de een of andere manier van het gat afketesen, om precies te zijn, dat snappen ze dus niet. Als een zwart gat een magnetisch veld heeft, dankunnen er geen deeltjes uit ontsnappenomdat alles in een 'gat' valt, zeg maar in een zoort stofzuiger. Dus die thjeorie die hun hebben klopt niet.
Sterker nog, een zwartgat heeft helemaal geen magnetischveld.
Ze zeggen van wel, maar er is geen enkele foto die laat zien dat een zwartgat een magnetisch veld heeft.
Wat nog grappiger is dat een zwart-gat niet eens draait, het zijn allen de deeltjes die uit het gat komen en die eringaan die om een as heen draaien. Helaas is dit ene niet te bwijzen omdat je simpelweg het oog van een zwartgat niet kan zien, je kan het niet zien ronddraaien.
dat drraiende effect, de accreatieschijven dus is het gevolg van iets anders, dat heeft te maken met een overal-aanwezige energie. je moet het eigenlijk zo zien, het heelal is net een grote bak met water. Alle effecten die optreden als je bepaalde dinegn in een vloeistof doet zie je ook precies dezelfde effecten terug in het heelal.
Zeg maar een soort ether theorie, nouja, het is eigenlijk geen theorie meer.
Nog iets stoms. De wetenschap zit te zeuren over rood en blauwverschuivingen, een doppler effect, maar dan met licht.
Met dat effect denkenz e dat ze de uitdeisnelheid van het heelal hebben gemeten en dat quasars van ons af bewegen roodverschuivingen dus. Maar weer eeniets dat niet klopt, ze hbben zelf gezien dat een quasrar vaak ook niet een roodverschuiving vertoont.
Ze zeggen dat het heelal uidijdt doodat ze sterren hebben gezien die van ons af bewegen, maar nou komt het domme.
Alle objecten met een magnetisch veld en een hete kern draaien om een ster heen, een zonnestelsel. dat zonnstelsel draait weer om een andere zonnestelsels, dat noemt men dan een melkwegstelsel. Die melkwegstelsel draaitwbeer om andere melkwegstelsel, dat nomet men dan een sterrencluster als ik me niet vergis en zo kan je steeds verder doorgaan.
Alle sterren draaien om elkaar heen, dus alles draait in één super grote groep omelkaar heen. Toen kwam ik dus op het volgende. Als alle sterren omelkaar heen draaien is alles dus één grote groep. Het zichtbare heelal is dus net zo groot als de super grote grep van sterren die omelkaar heen draaien. Eén goort sterrenstelsel dus. Dit is zo logisch en om de een of andere reden hebben ze dit niet eens door.
Maar er is nog VEEL en VEEL meer watz e niet snappen, eigenlijk zo'n beetje 80%. Ik be al 3 jaar bezig dus ben heel erg ver al op macro en micro niveau.
Je snapt wel, als iemand of een eenof andere wetenschapper gaat zeuren over mijn schoolniveau of over het iq gehalte gaat lullen, dan snap je wel, dat als ze zoveel verkeerd hebben dat ik niet zo'n hoge pet van hun opheb en dat het eens goed is bewezen dat intelligentie weinig zegt en niet zoals veel mesnen denken dat intelligentie alles is, alleen intelligentie heb je geen ene bal aan, er komt veel meer bij kijken.
Boven dien is het allemaal pure logica en gewoon normaal observeren. Al die theorien die ik bedacht heb, waarvan velen nu dus eigenlijk geen theorie meer zijn, maar ook echt kloppen en zo sper simplisctih zijn dat ik me afvraag of ze echt zo ....... zijn dat ik de 'enigste' ben die dat wel allemaal ziet. Ik vraag me ook regelmatig zelf af na het bedenken van een theorie die zo simpel is dat ik er niet eerder opgekomen ben.
Ik snapte vanaf het begin al niet waarom eehn planeet precies draait, of waardoor, nu 3 jaar later heb ik gevonden wat precies de oorzaak is van het draaien van een planeet. Het is zo onwijs simpel dat ik er echt vertseld van stond en me weer zelf die vraag stelde. En ook weer zonder die relativiteits theorie.
Ik dacht dat Einstein zijn theorien veel zouden gebruikt worden in mijn boek, maar uiteindelijk, is die bijna helemaal niet gebruikt.
Ik ben ook niet echt een voorstander van zijn relativiteits theorie. Ik ben voorstander van de griekse filosofen.
Maar een theorie bedenken door alleen te redeneren zonder bijna enig waarneming te doen is zeer moeilijk, dus speel ik af en toe vals. Maar het is zeker wel gelukt omdat alle waarnemingen die ik ken precies overeen komen met mijn theorie. En heb ik het ook heel vaak precies al van te voren kunnen voorspellen. Zonder ook maar één wijziging.
dit was dus een heel klein stukje uit mijn theorien, die eigenlijk geen theorien meer zijn.
8 )