ja alleen al een zaka kost 89 str en geeft +20 str dus ik zou hem ook liever in een archon plate stoppen, alleen misschien dat je die archon plate oppakt als je doodgaat....FrostXL schreef op 04 juli 2004 @ 17:31:
maar een hammerdin zal toch echt wel wat meer str nodig hebben?
Verwijderd
Zou het lukken om een legit scammer te maken?
Barb met increase speed gemaxt.
Boots: Aldur's Advance 40%
Armor: Enigma 45% in een light armor
Helm: Valkyrie Wing 20%
Rings: 2 Sojs of Bull kathos
Amu: The Cat's Eye 30%
Weapon: Crainte Vomir 20%
Shield: Wind 20% in een light shield
Belt: M'avina's Tenet 20%
Gloves: ????
-----------------------------------------+
195% + 32 * 5% charms + 43% van increased speed lvl 22.
= 195 + 160 + 43 = 398% Faster run/walk.
Heeft iemand suggesties voor een hogere run/walk, door middel van betere items?
En zou dit snel genoeg zijn om legit Anni's te jatten?
Het zou ook met een paladin kunnen met Vigor.
Barb met increase speed gemaxt.
Boots: Aldur's Advance 40%
Armor: Enigma 45% in een light armor
Helm: Valkyrie Wing 20%
Rings: 2 Sojs of Bull kathos
Amu: The Cat's Eye 30%
Weapon: Crainte Vomir 20%
Shield: Wind 20% in een light shield
Belt: M'avina's Tenet 20%
Gloves: ????
-----------------------------------------+
195% + 32 * 5% charms + 43% van increased speed lvl 22.
= 195 + 160 + 43 = 398% Faster run/walk.
Heeft iemand suggesties voor een hogere run/walk, door middel van betere items?
En zou dit snel genoeg zijn om legit Anni's te jatten?
Het zou ook met een paladin kunnen met Vigor.
Assasin level 22 Burst of Speed: 62% Faster Run/Walk
Barbarian level 22 Increased Speed: 45% Faster Run/Walk
+ Barbarian level 22 Frenzy: 47-175% Faster Run/Walk
Barb is sneller
Barbarian level 22 Increased Speed: 45% Faster Run/Walk
+ Barbarian level 22 Frenzy: 47-175% Faster Run/Walk
Barb is sneller
Verwijderd
Nou veel succes om die frenzy lang genoeg charged te laten 
-Edit-
Je hebt een lvl 24 en niet lvl 22 skill, 2*soj/bk + enigma = +4
-Edit-
Je hebt een lvl 24 en niet lvl 22 skill, 2*soj/bk + enigma = +4

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 21:54 ]
Waarom wil je items jatten van mensen?
Makkelijker dan zelf vinden ?Skyclad schreef op 06 juli 2004 @ 08:38:
Waarom wil je items jatten van mensen?
Vind het eerlijk gezegt nog al lame om iemand zijn items te jatten maar dat zal wel aan mij liggen

Ik vind het wel een madgrappig idee eigelijk
Heeft er iemand hier een 3 socketed claw te ruil?? Er moeten wel goede mods op de claws zitten.
Zoals +3 Dragon Flight, +1 Claw mastery en +1 Claw block
Ik offer goede runes/items voor zo'n claw.
Als je er 1 heb post hier of whisper naar D4rk_Pr1nc3-i
Zoals +3 Dragon Flight, +1 Claw mastery en +1 Claw block
Ik offer goede runes/items voor zo'n claw.
Als je er 1 heb post hier of whisper naar D4rk_Pr1nc3-i
ik was er vorige keer ni bij dat ladder gereset werd.
hoe lang duurt het ongeveer (in weken) totdat de gemiddelde player weer zo rijk is dat ze shako's en tals armors ruilen?
hoe lang duurt het ongeveer (in weken) totdat de gemiddelde player weer zo rijk is dat ze shako's en tals armors ruilen?
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
de ladder is nog nooit geresetBasieP schreef op 07 juli 2004 @ 12:43:
ik was er vorige keer ni bij dat ladder gereset werd.
Binnen 1 dag heeft iedereen wel weer een hell niveau char en binnen een week heeft iedereen wel weer flink wat items.
Ik denk binnen 2 weken dat veel mensen dan al weer in de dure runewords zwemmen. Als natuurlijk veel mensen het gaan spelen.
Ik denk binnen 2 weken dat veel mensen dan al weer in de dure runewords zwemmen. Als natuurlijk veel mensen het gaan spelen.
Verwijderd
binnen 1 dag hell, dan heb je echt geen social life. Wij hebben een keer met 3 man 20 uur non stop d2 gespeeld, niet super fanatiek, maar wel stevig doorspelen. Na 20 uur waren we in act1 nm halverwege (en lvl30-33). Met een groep van 8 man zal t wel sneller gaan denk ik, maar dan nog...helemaal naar hell inclusief baal en untwinked...get a lifeWub schreef op 07 juli 2004 @ 13:28:
Binnen 1 dag heeft iedereen wel weer een hell niveau char en binnen een week heeft iedereen wel weer flink wat items.
Als men geen items of chars kan uploaden en men niet op andere manieren aan dure runes kan komen dan dupen, dan moet er toch eerst een zod/vex/ist/ohm vallen voor dat ie geduped kan worden toch? En dan moet ie nog bij de duper terecht komen. 't zal mij benieuwen.Ik denk binnen 2 weken dat veel mensen dan al weer in de dure runewords zwemmen. Als natuurlijk veel mensen het gaan spelen.
Verwijderd
Als er dit keer geen runes geduped worden zal het denk ik best wel een tijd duren voordat er echt veel goede runeword items zijn hoor.
Ik hoop dat dit keer blizzard er wat aan doet aan die map hackers en dupers. Er zijn gewoon zoveel cheats... echt niet leuk meer.
Ben als test net weer eens HC begonnen, en speel tot nu toe solo. Act 1 duurt op die manier wel even, maar daarna gaat het steeds harder. Wat een heleboel van die Blizzhacker gasten gaan doen bijvoorbeeld is zo snel mogelijk naar level 24 spelen met een sorc, zodat ze de belangrijkste aanvalsspells hebben, en dan gewoon een Pindlebot 's nachts laten draaien. Tegen de tijd dat ze wakker worden hebben ze een berg redelijke items, en zijn ze level 50+Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 13:35:
binnen 1 dag hell, dan heb je echt geen social life. Wij hebben een keer met 3 man 20 uur non stop d2 gespeeld, niet super fanatiek, maar wel stevig doorspelen. Na 20 uur waren we in act1 nm halverwege (en lvl30-33). Met een groep van 8 man zal t wel sneller gaan denk ik, maar dan nog...helemaal naar hell inclusief baal en untwinked...get a life
Tegen de tijd dat ze in Hell aankomen zijn ze level 70+ met al vrij goeie items.
Pindle/Meph/Pit/Andy/whateverbots.Als men geen items of chars kan uploaden en men niet op andere manieren aan dure runes kan komen dan dupen, dan moet er toch eerst een zod/vex/ist/ohm vallen voor dat ie geduped kan worden toch? En dan moet ie nog bij de duper terecht komen. 't zal mij benieuwen.
Degenen die de webstores runnen hebben vaak grote aantallen van die bots continu draaien, dus die hebben zowieso een redelijke kans dat er hoge runes vallen.
ik denk dat 1 dag hell idd niet gebeurd.
dit kan idd makkelijk als je hoge chars hebt die je er door schoppen, maar in je uppie (of met groepje) low chars lukt het niet.
nog een vraagje.
blocking op schild, is dat alleen voor physical dmg of ook voor dingen als elemtal arrows (van die dingen die mages schieten) of blessed hammer?
ik zit nu in dubio of ik me sorc een 75% block schildje laat houden (waardoor ze 75% block heeft) of dat ik voor de +skills ga, en d'r een 40% schildje geef, waardoor ze op 30% block uitkomt
dit kan idd makkelijk als je hoge chars hebt die je er door schoppen, maar in je uppie (of met groepje) low chars lukt het niet.
nog een vraagje.
blocking op schild, is dat alleen voor physical dmg of ook voor dingen als elemtal arrows (van die dingen die mages schieten) of blessed hammer?
ik zit nu in dubio of ik me sorc een 75% block schildje laat houden (waardoor ze 75% block heeft) of dat ik voor de +skills ga, en d'r een 40% schildje geef, waardoor ze op 30% block uitkomt
Ik heb 1 keer, redelijk in het begin van m'n d2 carriere (
), een char naar lvl 80 geschopt in 1 dag, en dan bedoel ik een dag van 24 uur
Doe ik nooit meer, weet ook niet waar ik atm de tijd vandaan moet halen 
Ennuh, als de ladder gereset is, duurt het imo maar een paar dagen voordat bepaalde mensen weer met een BotD rondlopen. Voor het normale volk zal het wel een paar weken duren voordat high lvl items enigszins betaalbaar worden.
Ennuh, als de ladder gereset is, duurt het imo maar een paar dagen voordat bepaalde mensen weer met een BotD rondlopen. Voor het normale volk zal het wel een paar weken duren voordat high lvl items enigszins betaalbaar worden.
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Verwijderd
De enige manier om 'snel' en legit aan hoge runes te komen op de nieuwe Ladder zijn volgens mij Hellforge rushes. Er zullen vast wel clans zijn die met 1 boost char zo weer 7 lui naar de Hell Hellforge quest gerushed hebben, dan heb je als clan natuurlijk toch weer snel een redelijk aantal hoge runes te pakken.
Toch denk ik dat het allemaal wel een tijdje zal duren voordat er een redelijk aantal hoge runewords gemaakt zijn, bv van een Gul (hoogste Hellforge drop) naar Zod upgraden, daar heb je flink wat Guls voor nodig.
Er zullen wellicht weer tig van die idioten zijn die constant hun bots loslaten op de populaire unique monsters, maar dan nog vraag ik me af of dat (wat high runes betreft) echt wat oplevert.
Toch denk ik dat het allemaal wel een tijdje zal duren voordat er een redelijk aantal hoge runewords gemaakt zijn, bv van een Gul (hoogste Hellforge drop) naar Zod upgraden, daar heb je flink wat Guls voor nodig.
Er zullen wellicht weer tig van die idioten zijn die constant hun bots loslaten op de populaire unique monsters, maar dan nog vraag ik me af of dat (wat high runes betreft) echt wat oplevert.
mja en er zijn zat mensen die gewoon berg geluk hebben en waar uit hun eerste keer countess op hell gewoon direct een Lo komt vallenVerwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 23:52:
De enige manier om 'snel' en legit aan hoge runes te komen op de nieuwe Ladder zijn volgens mij Hellforge rushes. Er zullen vast wel clans zijn die met 1 boost char zo weer 7 lui naar de Hell Hellforge quest gerushed hebben, dan heb je als clan natuurlijk toch weer snel een redelijk aantal hoge runes te pakken.

Ik hoop dat die 11:30 's avonds is, anders baal ik wel... 12:30 zit ik nog enige tijd op het werk, of ik moet morgen(middag) vrij nemen. Zit er wel over te denken Maandag vrij te nemen zodat ik een paar mules kan permen tegen die tijd.
Verwijderd
k denk wel dat dat AM is 
11:30:00 Fri Jul 09 2004 in UTC converts to 13:30:00 Fri Jul 09 2004 in Europe/Amsterdam - time zone converter
Verwijderd
Ik ga op ladder HARDCORE (europe) spelen zodra de ladder is gereset. Iedereen die mee wil doen (en mijn niet willen PKen
), msg me op *Fragz
En dan de grote vraag: wat wordt je nieuwe ladder char ? Ik ben er zelf nog niet helemaal uit. Voorlopig denk ik aan een wind druid, heb ik nu ook en vind hem op zich erg lekker spelen
Oeh, schone lei. Misschien dat ik weer wat ga doen aan D2, maar de animo is eigenlijk tot nu toe laag. Mede door kutitems bij mij en cheats bij anderen.
Ik wil de hogere items ook weleens zien, maar ik zoek op de verkeerde plaatsen, of de itemgenerator zit me niet mee
Anders ga ik ook maar aan een bot, if you can't beat them, join them.
Ik wil de hogere items ook weleens zien, maar ik zoek op de verkeerde plaatsen, of de itemgenerator zit me niet mee
Verwijderd
ik neem een trap assassin omdat ik daar de meeste ervaring mee heb.
Als je op softcore speelt kan je beter een mf sorc nemen om zo beter spullen te vinden voor je hoofd char.
Ik zet GoT voor m'n naam
GoT-Traps
Als je op softcore speelt kan je beter een mf sorc nemen om zo beter spullen te vinden voor je hoofd char.
Ik zet GoT voor m'n naam
Ik ga voor een leuke build nu en niet perse eentje die uber is: Orb-hydra, kan er leuk en langdradig worden in hell
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
woei waai woeier de woei waai woei 
ik ga (helaas) softcore spelen met wat vrienden
eens kijken hoe snel ik op hell zit
ik ga (helaas) softcore spelen met wat vrienden
eens kijken hoe snel ik op hell zit
Ik heb ook niet de über gear met stapels enigma's, hoto's en weet ik niet wat en toch heb ik nog steeds veel plezier in het spelletje. En ik denk dat, als je gaat botten, de items die je vindt niet zo speciaal zijn als wanneer je ze zelf vindt.. toch ?Pheno79 schreef op 08 juli 2004 @ 10:28:
Oeh, schone lei. Misschien dat ik weer wat ga doen aan D2, maar de animo is eigenlijk tot nu toe laag. Mede door kutitems bij mij en cheats bij anderen.
Ik wil de hogere items ook weleens zien, maar ik zoek op de verkeerde plaatsen, of de itemgenerator zit me niet meeAnders ga ik ook maar aan een bot, if you can't beat them, join them.
Ik ga een goede Skellemancer bouwen en tegelijk een MF-sorc.
Necro is de coolste class vind ik
Necro is de coolste class vind ik
Necro is idd een coole class, ik ga denk ik een sorc maken, of toch een necro
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Weet nog steeds niet zeker of ik HC of SC zal doen 
Zal maar eens kijken of ik morgenmiddag vrij kan krijgen, dan kan ik tenminste direct spelen bij de reset.
Ik begin met een mf fire sorc (vanwege Leaf, als ik een +3 fireball 2 sock. staff kan kopen in act 2 heb ik met dat runeword meteen +6 fb, +6 warmth, en +3 meteor), wat ik als 2e char begin hangt er vanaf wat voor items ik vind. Als ik net als bij mijn test char een +3 summon skeleton, +2 skeleton mastery wand en +2 skeleton mastery shrunken head vind is de kans dat ik een necro als 2e doe vrij groot
BAH, kan maandag iig niet vrijnemen, heb dan een training die ik niet kan missen
Zal maar eens kijken of ik morgenmiddag vrij kan krijgen, dan kan ik tenminste direct spelen bij de reset.
Ik begin met een mf fire sorc (vanwege Leaf, als ik een +3 fireball 2 sock. staff kan kopen in act 2 heb ik met dat runeword meteen +6 fb, +6 warmth, en +3 meteor), wat ik als 2e char begin hangt er vanaf wat voor items ik vind. Als ik net als bij mijn test char een +3 summon skeleton, +2 skeleton mastery wand en +2 skeleton mastery shrunken head vind is de kans dat ik een necro als 2e doe vrij groot
BAH, kan maandag iig niet vrijnemen, heb dan een training die ik niet kan missen
Ik zit me idd ook af te vragen of ik eerst met HC zal beginnen, is toch een stuk leuker dan SC
*troost*Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 11:42:
NEEEE!!!
Morgen ga ik op vakantie!!
Lig ik meteen een week achter
speel je hard of softcore?
als het softcore is kan ik je na die week ook wel boosten
Ik heb de standaard gear wel gezien. Als je dan elke keer geconfronteerd wordt met het feit dat botters wel met al die spullen rondlopen, dan is de leukigheid voor mij eraf. Cheaten wordt beloond door blizzard, helaas maar waar.hilgo schreef op 08 juli 2004 @ 11:00:
[...]
Ik heb ook niet de über gear met stapels enigma's, hoto's en weet ik niet wat en toch heb ik nog steeds veel plezier in het spelletje. En ik denk dat, als je gaat botten, de items die je vindt niet zo speciaal zijn als wanneer je ze zelf vindt.. toch ?
En laat ik eerlijk zijn: ik speel het spelletje niet meer om de uitdagende questen of het willen weten hoe het verhaal gaat. Dit gaat nu alleen nog maar om items
Ik ben al blij als ik een Tranq Oul hoofdje vind, Tal Rasha is al teveel gevraagd
Als dan elke cheatende n00b die alleen de boostplaatsen kent, rondloopt met een volledige set, dan baal ik ja.
Dat is nog niet half zo erg als hier, ik gaat morgen ook op vakantie maar ik ben 2 weken wegVerwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 11:42:
NEEEE!!!
Morgen ga ik op vakantie!!
Lig ik meteen een week achter
Hier is een countdown te zien tot de reset, is die reset nou vandaag of morgen?
Volgens die countdown vandaag
http://www.wbsmith89.com/countdown/index.php
Volgens die countdown vandaag

Misschien door het tijdsverschil ? Maar het maakt me eerlijk gezegt niet uit of het nu vandaag is of morgen.. sterker nog: hoe eerder hoe liever voor mij
Het is over 1 uur al.Cthulhu schreef op 08 juli 2004 @ 12:04:
Hier is een countdown te zien tot de reset, is die reset nou vandaag of morgen?
Volgens die countdown vandaag![]()
Heb morgen middag vrij genomen, kan vanmiddag pas om 6 uur beginnen met spelen
Volgens mij duurt het ook wel een tijdje voordat alles weer online is, ik wil gewoon ff in de ladder staan, al is het helemaal onderaanSkyclad schreef op 08 juli 2004 @ 12:25:
[...]
Het is over 1 uur al.
Heb morgen middag vrij genomen, kan vanmiddag pas om 6 uur beginnen met spelen
Ladder reset is dus over iets meer dan een half uurtje? naja, dan ga ik maar ff wa anders doen dan diabloen, heeft toch geen zin meer om aan me chars te werken als ik nog maar een half uurtje heb voor de mega realmdown.
Volgens de geposte teller zou die een half uur geleden ge-reset zijn.. helaas, de realms zijn nog steeds "up & running". Wellicht dan toch morgen ?
* hilgo wacht semi geduldig af
Of vanavond, zodat het overdag wordt voor de US, en de Blizzard medewerkers dus niet 's nachts hoeven op te staan om te spelenhilgo schreef op 08 juli 2004 @ 14:01:
Volgens de geposte teller zou die een half uur geleden ge-reset zijn.. helaas, de realms zijn nog steeds "up & running". Wellicht dan toch morgen ?
gheghe net lol gehad
al me nonladder mules ff opgeruimd om de spullen die nu ladder zijn straks te kunnen mulen
echt lachen al die grabbers ^_^
al me nonladder mules ff opgeruimd om de spullen die nu ladder zijn straks te kunnen mulen
echt lachen al die grabbers ^_^
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Is er alleen een ladder reset of komen er ook nog nieuwe (ladder-only) items etc
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Welke bikkel gaat zijn wekker om 1.30 zetten of gaat de hele nacht door?
Verwijderd
nou ja, dan morgen ochtend maar beginnen met hardcore, ik hoop dat ik wakker genoeg blijf
volgens mij is het alleen reset, er is geen update voor zover ik weet.TLRnZ schreef op 08 juli 2004 @ 21:03:
Is er alleen een ladder reset of komen er ook nog nieuwe (ladder-only) items etc
@BoK, mail me ff welke uber dingen je hebt weggegeven aan noobs
Where is it?
Volgens mij komen er wel wat (serverside) dingen tegen bots/dupes/mh en dergelijke.
Same here, maar ik moet nog ff een char op nightmare zien te krijgen op me nieuwe acc...Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 22:02:
nou ja, dan morgen ochtend maar beginnen met hardcore, ik hoop dat ik wakker genoeg blijf
Denk het eerlijk gezegd niet dat ze veel tegen bots en mh kunnen doen, anders zouden ze daar toch al veel eerder mee gekomen zijn?Shagura schreef op 08 juli 2004 @ 22:24:
Volgens mij komen er wel wat (serverside) dingen tegen bots/dupes/mh en dergelijke.
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
feit is dat zowel bots als maphacks client side hacks zijn.Shagura schreef op 08 juli 2004 @ 22:24:
deze hacks werken op de client en sturen geen extra info naar de server, die jij (zonder hack) niet zou kunnen sturen.
dit is dus server-side niet te traceren
dupes echter worden (door middel van een reeds ERG bekende bug) gekopieerd op de server. Dit is wel een server side bug en zou dus wel gefixed kunnen zijn *hoop*
mh zelf vind ik ook niet een van de lamste dingen die er zijn. dupes en bots vind ik echter wel erg zwak
Bots zijn zeer makkelijk tegen te gaan door de gebruiker bij aanvang van het spel te vragen iets visueels te herkennen (zoals bv Hotmail en Yahoo je tekst in een afbeelding laten overtypen bij aanmelding). Dat is wat lastiger voor de eerlijke speler (al moet die toch oko de naam van een spel intikken, een paar extra karakters kan dan ook geen kwaad), maar aan de andere kant krijg je zo als eerlijke speler minder te maken met lamers die na een paar daagjes botten allerlei ubergear bioj elkaar hebben gesprokkeld.
Aangezien Blizzard met de 1.10 patch al de intentie had om Pindleruns, cowruns etc minder rendabel te maken en het echt party-spelen te stimuleren, snap ik niet waarom ze hier niet meer energie in steken.
Aangezien Blizzard met de 1.10 patch al de intentie had om Pindleruns, cowruns etc minder rendabel te maken en het echt party-spelen te stimuleren, snap ik niet waarom ze hier niet meer energie in steken.
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Er is nu al een lvl 95 in de nieuwe ladder
Dat kan toch nooit

Dat kan toch nooit

fijn voor hem toch
ik speel voor mezelf, enige reden dat ik ladder speel, is omdat er bepaalde dingen ladder onyl zijn
de ranking boeit me niet zoveel
ik speel voor mezelf, enige reden dat ik ladder speel, is omdat er bepaalde dingen ladder onyl zijn
Die lvl95 gasten in de ladder waren nog van de vorige ladder en zijn niet mee geresetCthulhu schreef op 09 juli 2004 @ 07:33:
Er is nu al een lvl 95 in de nieuwe ladder![]()
Dat kan toch nooit

Nogal stom van blizzard dat ze zo'n fout maken. Als je de ladder reset, reset dan ook de hele ladder.
Die lvl 95 gasten zijn nu allemaal van de ladder verwijderd nu staat er een assa boven aan van de UD-clan (net iig)
Maar wat ik net op de frontpage van www.battle.net lees:
Season 2 begins with a new race to the top of the Ladder! Blizzard hits you with more goodness as we release 23 new Ladder-Only Runewords for the 1.10 patch!
Ik wacht gespannen af, 23 nieuwe runewords
Maar wat ik net op de frontpage van www.battle.net lees:
Season 2 begins with a new race to the top of the Ladder! Blizzard hits you with more goodness as we release 23 new Ladder-Only Runewords for the 1.10 patch!
Ik wacht gespannen af, 23 nieuwe runewords
Verwijderd
En dan maar hopen dat ze dat (later) ook beschikbaar stellen voor SP. Ik ben namelijk niet zo'n fan van online spelen.Marrruuuk schreef op 09 juli 2004 @ 11:10:
hoogste is nu lvl 80, iemand uit de ROF clan, je moet minimaal lvl 24 zijn om erin te kunnen
Ik ben ECHT benieuwd welke nieuwe runewords er bij zijn gekomen, ik hoop op dikke ownage rw's die niet zo duur zijn als een BotD
Ik kan het niet laten om je (voor ws. de zoveelste keer) te zeggen dat als je alleen D2 sp speelt, je HEEL veel mistVerwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 11:29:
[...]
En dan maar hopen dat ze dat (later) ook beschikbaar stellen voor SP. Ik ben namelijk niet zo'n fan van online spelen.
Wie speelt er nu eigenlijk allemaal HC op de nieuwe ladder? Ik verveel me namelijk zo in mijn eentje op hc
. Mijn acc is *Superstring .
en dat met z'n achten tegelijk
Where is it?
zonder pauzes te nemen of voor ook maar iets te onderbreken

Wohoo, ik heb diablo 2 en Lod ook EINDELIJK
origineel. helaas moet ik eerst even wat hoog nodig onderhoud aan mijn computer (+ de andere computers in huis) plegen en kan ik pas ergens volgende week beginnen met me eerste ladder.
Verwijderd
Ik speel ook HC op nieuwe ladder. Acc *basydude / *evildarkmouse. Zit t meeste op eerste account. Ben vanavond wel weer online denk ik.Bertrand schreef op 09 juli 2004 @ 18:18:
Wie speelt er nu eigenlijk allemaal HC op de nieuwe ladder? Ik verveel me namelijk zo in mijn eentje op hc. Mijn acc is *Superstring .
Ik ga dinsdag denk ik pas beginnen met de nieuwe ladder, waarschijnlijk word mijn nieuwe char een hammerdin
ik was al met eentje bezig maar toen deze lvl6 was werd bekend gemaakt dat de ladder gereset zou worden.
Verder ben ik toch wel nieuwsgierig wat voor char jullie gemaakt hebben en natuurlijk op welk lvl deze zijn.
ik was al met eentje bezig maar toen deze lvl6 was werd bekend gemaakt dat de ladder gereset zou worden.
Verder ben ik toch wel nieuwsgierig wat voor char jullie gemaakt hebben en natuurlijk op welk lvl deze zijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
hmmm, ik heb blizzard ge-mailed om een bug report te doen dat die spirit of Barbs geen dmg returned. ik blijk de 1e te zijn die ut zegt ze gaan nu het archief doorzoeken of iemand anders ook de bug heeft ge report. en het zou worden onderzocht. toch weet ik echt zeer zeker dat er geen dmg word returned en ik heb de aura van hem onder me. hoop iig dat er iets aan gedaan gaat worden nu issie alleen leuk als afleiding dat ik niet alle klappen vang. gezien niemand dmg krijgt altie mij mept
. niemand anders een druid met skill in die spirit om te kijken of het bij andere ook zo is ( zo jah en je wilt testen alvast BEDANKT! om te testen gewoon naar een groepje bijanden rennen met die spirit naast en je je laten meppen kun je zien of ze dmg krijgen of niet )
hmm nu zittie op 270% dmg returned nu zie ik ze wel beschadigen. oppeens gaan ze ook sneller dood daardoor denk ik
. snap er geen hol van ik weet zeker dat ik echt 3x in elkaar ben gehakt en hun nog 100% blijven houden.
i'm losing it

hmm nu zittie op 270% dmg returned nu zie ik ze wel beschadigen. oppeens gaan ze ook sneller dood daardoor denk ik

[ Voor 14% gewijzigd door daves2hd op 10-07-2004 08:59 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
Een blizz sorc, inmiddels lvl22 en in act4. Gister Diablo geprobeerd, maar die flame wave is niet zo leukTLRnZ schreef op 10 juli 2004 @ 01:22:

joepie die maat van mij speelt nu ook HC, dus ik ook gezellig.. beter dan softcore 
heb nu dus een softcore lvl 20 en een hc lvl 20 char
alleen gisteravond gespeeld.
wel mooi, we zijn nu met ze 4-en
1 fire sorc
1 cold sorc
1 bo baba
1 hammerdin
das dus altijd leuke party
heb nu dus een softcore lvl 20 en een hc lvl 20 char
alleen gisteravond gespeeld.
wel mooi, we zijn nu met ze 4-en
1 fire sorc
1 cold sorc
1 bo baba
1 hammerdin
das dus altijd leuke party
Ik ben ook hc, lvl 20 Summon Necro
Me eerste char was een assa, die tot lvl20 kwam tot ze rip ging
.
Nu ga ik weer overnieuw beginnen met een assa.
Nu ga ik weer overnieuw beginnen met een assa.
Heb trouwens al een paar uniques gevonden, 1x 17%Nagelring/5%Manaldring en Nokozan amu
Ik kan helaas morgen pas beginnen
maarre ik ben natuurlijk wel benieuwd naar die nieuwe runewords uiteraard
Verder denk ik dat ik gewoon een zealot ga maken als eerste char, omdat je hiermee met crappy items toch behoorlijk ver kan komen (max defence+max fana en de rest in zeal)
en aan de items welke ik met deze vind bepaal ik wat ik verder ga maken, zowiezo een mf-sorc en een javazon met cs/lf en ls
maarre ik ben natuurlijk wel benieuwd naar die nieuwe runewords uiteraard
Verder denk ik dat ik gewoon een zealot ga maken als eerste char, omdat je hiermee met crappy items toch behoorlijk ver kan komen (max defence+max fana en de rest in zeal)
en aan de items welke ik met deze vind bepaal ik wat ik verder ga maken, zowiezo een mf-sorc en een javazon met cs/lf en ls
Nou jippie... LVL 76 HC (Vurig_Wijfie, zoek maar op in ladder, nu 159ste ofzo): dood.
Een of andere gek had 200 souls ofzo naar wp worldstone lvl 2 gelokt... Vraagt ie zo: "Tele?" Ik zo: "Ok"
Dus ik neem wp, bam dood. En ik stond gisteravond nog wel 80ste
Een of andere gek had 200 souls ofzo naar wp worldstone lvl 2 gelokt... Vraagt ie zo: "Tele?" Ik zo: "Ok"
Dus ik neem wp, bam dood. En ik stond gisteravond nog wel 80ste
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
hoe lvlelen jullie zo snel. echt sick 
ikke wil ook eens aan ladder beginnen maar ik wil druid zijn. wat vinden jullie beter elemental ( maar dan word het wel wind element ). of shapeshift ( wolf of beer?), vooral wat op latere basis handig is gezien ik nooit op hell ben geweest weet ik niet wat te verachten daar
)
ikke wil ook eens aan ladder beginnen maar ik wil druid zijn. wat vinden jullie beter elemental ( maar dan word het wel wind element ). of shapeshift ( wolf of beer?), vooral wat op latere basis handig is gezien ik nooit op hell ben geweest weet ik niet wat te verachten daar
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
De nummer1 van de hc ladder is ook doodMcFlipp schreef op 10 juli 2004 @ 13:27:
Nou jippie... LVL 76 HC (Vurig_Wijfie, zoek maar op in ladder, nu 159ste ofzo): dood.
Dus ik neem wp, bam dood. En ik stond gisteravond nog wel 80ste![]()
Nummer 2 nu ook
Echt jmmr, ik had nu ook in de 80 kunnen zijn...
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
R.I.P. Ik heb nu 9 mensen zien sterven....
anyways, ik heb nu een lvl 75 HC assassin, GoT-Traps
Ik ga morgen wat baalruns en wat mf runs doen. Ik kan eventueel wel in normal helpen, m'n account is *Fragz
anyways, ik heb nu een lvl 75 HC assassin, GoT-Traps
Ik ga morgen wat baalruns en wat mf runs doen. Ik kan eventueel wel in normal helpen, m'n account is *Fragz
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 00:40 ]
Waarom gaat dat levelen zo snel dan? In Single Player, of samen met een vriend over TCP-IP ben ik 2 volle dagen bezig om level 30 te worden

Je kunt grote delen overslaan om zo naar de gebieden te komen waar jou char met zijn huidige level veel exp haalt. Zo kun je bijvoorbeeld act 3 (AARRGGGHH, stomme irritante kereltjes daar) overslaan door gewoon met een groepje mensen meteen travincal te doen. Als die lui dood zijn dan kun je een portal nemen naar durance of hate lvl 2, en dus heb je dan de rest van act 3, includief het zoeken naar het oog, hart, flail van Kalim, niet nodig.Jaded schreef op 11 juli 2004 @ 10:26:
Waarom gaat dat levelen zo snel dan? In Single Player, of samen met een vriend over TCP-IP ben ik 2 volle dagen bezig om level 30 te worden
Verder zogauw je lvl 25 bent dan krijg je bergen exp met baalruns. Dus veel mensen zorgen dat ze geboost zijn naar act 5 tegen die tijd en dan baalruns doen terwijl ze op de achtergrond toekijken (toekijken is helemaal niet zo erg, ik heb zelf een barb op ladder en dat is nu niet meteen de beste char keuze omdat het wat langer duurt om goede wapens te vinden, daarvoor zou je moeten MF-runnen)
Ik hoop dat je dit bedoelde
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Verwijderd
Het levelen gaat sneller omdat mensen o.a. in partys spelen. XP wordt dan geshared onder de mensen in de party.
Ik solo meestal wel alles zelf maar wanneer je uiteindelijk bij Baal's minions bent in de WSK is het verstandig om grote baalrun games te joinen met 8 spelers. Het levelen gaat dan hard.
Je bent zo ongeveer level 30 als je daar bent. Sommige zijn lager, maar die killen niet alle monsters en doen ook niet alle quests. Door die baalruns krijg je zo ontzettend veel XP dat wanneer je een bepaald level bent gewoon een level per run krijgt. Zo ongeveer de ancients doen achter elkaar
Ik heb al m'n characters gedelete en ben een meteorb sorc op de nieuwe ladder begonnen. Nog nooit eerder gespeeld en d8 dat het een bitch zou worden omdat sorc nogal zwak zijn in het begin. Viel reuze mee. Level 57 nu dankzij o.a. Baal's minion
Neem maar van mij aan dat je met gemak van level 30 - 45 Baalruns kunt doen. Level 49 is zelfs nog heel goed haalbaar. Gewoon continue die games joinen. En naarmate je vaker speelt krijg je vanzelf alles sneller door. Je doet acts sneller enz.
Nightmare is in vergelijking met normal een makkie. Daar ben je weer bij Baal's minions. Daar doe je dus weer exact hetzelfde. En dan weer baalruns doen tot ongeveer level 75.
En dan doe je uiteindelijk hell. Afhankelijk van hoe sterk je char is, level je alleen of join je een party. Veel joinen partys om zo snel mogelijk bij Act 3 en 5 te komen. Daar beginnen de MF runs voor velen. Zeker nu de ladder gereset is. En laten we de pit in de Tamoe Highlands ook niet vergeten.
Ik zou zeggen probeer het eens op die manier en je zult zien dat het levelen reuze meevalt. Kijk ook eens op http://www.diabloii.net of http://www.battle.net/diablo2exp
Deze sites bevatten veel informatie over het spel zelf. Op diabloii.net staat ook een hele levelup guide en waar je de meeste XP krijgt in een game als je een bepaald level bent.
Ik solo meestal wel alles zelf maar wanneer je uiteindelijk bij Baal's minions bent in de WSK is het verstandig om grote baalrun games te joinen met 8 spelers. Het levelen gaat dan hard.
Je bent zo ongeveer level 30 als je daar bent. Sommige zijn lager, maar die killen niet alle monsters en doen ook niet alle quests. Door die baalruns krijg je zo ontzettend veel XP dat wanneer je een bepaald level bent gewoon een level per run krijgt. Zo ongeveer de ancients doen achter elkaar
Ik heb al m'n characters gedelete en ben een meteorb sorc op de nieuwe ladder begonnen. Nog nooit eerder gespeeld en d8 dat het een bitch zou worden omdat sorc nogal zwak zijn in het begin. Viel reuze mee. Level 57 nu dankzij o.a. Baal's minion
Neem maar van mij aan dat je met gemak van level 30 - 45 Baalruns kunt doen. Level 49 is zelfs nog heel goed haalbaar. Gewoon continue die games joinen. En naarmate je vaker speelt krijg je vanzelf alles sneller door. Je doet acts sneller enz.
Nightmare is in vergelijking met normal een makkie. Daar ben je weer bij Baal's minions. Daar doe je dus weer exact hetzelfde. En dan weer baalruns doen tot ongeveer level 75.
En dan doe je uiteindelijk hell. Afhankelijk van hoe sterk je char is, level je alleen of join je een party. Veel joinen partys om zo snel mogelijk bij Act 3 en 5 te komen. Daar beginnen de MF runs voor velen. Zeker nu de ladder gereset is. En laten we de pit in de Tamoe Highlands ook niet vergeten.
Ik zou zeggen probeer het eens op die manier en je zult zien dat het levelen reuze meevalt. Kijk ook eens op http://www.diabloii.net of http://www.battle.net/diablo2exp
Deze sites bevatten veel informatie over het spel zelf. Op diabloii.net staat ook een hele levelup guide en waar je de meeste XP krijgt in een game als je een bepaald level bent.
Gaat idd aardig snel, mn HC necro is lvl 42
Ik speel nu Diablo Classic totdat ik de expension binnenkrijg. Mijn Amazone is nu lvl 27, maar ik heb beetje leuke stuf nodig. Zoals een ring waarbij je mana leech bij elke hit ofzo. Ik heb er 1 met 2%, maar dat is vrij weinig.... Speelt ook iemand Diablo II Classic en heeft wat leuk spul voor me dat ik kan gebruiken?
BF1: Don-Panio
pff 2 volle dagen gespeeld nu, en eindelijk lvl 57 en bij NM baal
gaat wel minder snel als je geen ubergear hebt
naja gaat redelijk gelukkig kon ik redelijk vroeg een gratis tal scoren eth vond ik bij 1e x countess al
volgens mij lopen er echt veel mensen rond met "Stealth" ^_^ overal vragen ze om tal of eth
gaat wel minder snel als je geen ubergear hebt
naja gaat redelijk gelukkig kon ik redelijk vroeg een gratis tal scoren eth vond ik bij 1e x countess al
volgens mij lopen er echt veel mensen rond met "Stealth" ^_^ overal vragen ze om tal of eth
Heb zelf een tal gevonden en eth gemaakt uit wat runes te cuben. Daarna even bij charsie in act1 geshopt voor een 2 socket armor.
Dus ik heb er nu ook 1. Kan ineenkeer veel sneller teleporten, Dus dat is wel fijn.
Dus ik heb er nu ook 1. Kan ineenkeer veel sneller teleporten, Dus dat is wel fijn.
Heb 3x Eth liggen en 3x Tal. Ook 3x Tir, maar Ral heb ik nog niet gevonden 
Misschien toch maar die Tals opofferen ervoor, maar dan vind ik liever eerst nog een Tal erbij.
Ik _was_ level 60 op HCL, tot ik moe en onoplettend door Nm Durance level 2 aan het teleporten/rennen was, en de dolls opeens naar mij toe renden ipv naar mijn merc. En ik per ongeluk dus in plaats van erlangs te rennen op zo'n beest klikte en dus een fireball midden erin gooide.
Het verlies van mijn mf sorc vind ik niet eens zo erg, aangezien ze nog niet zo heel veel had. Ben een 15% mf en 25% mf ring kwijt, een 31% mf amulet en 35% mf boots. Verder had ik redelijk wat spul op mules. Waar ik wel van baal is het verlies van de 30% faster run/walk + 20% FCR circlet die ze had
En hoe kom je zo snel mogelijk op redelijk niveau? Doe Pindle runs. Eerst normal, dan Nm. Zelfs met crap eq kost zo'n run voor een sorc maar 15-20 seconden, je pakt wat valt, exit, maakt nieuwe game, en healt/verkoopt. 10-20 games verder heb je er weer een level bij. Gaat zo erg snel.
En over rushen: Ik heb Act 1 solo gedaan, Act 2 q2-5 solo, daarna een Act 2 game gejoined voor q1 en 6. Act 3 solo, Act 4 q1 en 2 solo, daarna q3 met anderen. Act 5 Ancients en Anya in een team, daarna Pindleruns tot ik sterk genoeg was om de rest solo te kunnen.
Mijn nieuwe mf sorc is nu level 23, met een level 21 defensive merc al. Aangezien ik die waarschijnlijk hou ga ik die wat verder levellen zodat die tenminste ook xp krijgt bij pindleruns.
Zit ook te overwegen een Act 5 merc te nemen op Nm, aangezien ik Swordguard heb gevonden.

Misschien toch maar die Tals opofferen ervoor, maar dan vind ik liever eerst nog een Tal erbij.
Ik _was_ level 60 op HCL, tot ik moe en onoplettend door Nm Durance level 2 aan het teleporten/rennen was, en de dolls opeens naar mij toe renden ipv naar mijn merc. En ik per ongeluk dus in plaats van erlangs te rennen op zo'n beest klikte en dus een fireball midden erin gooide.
Het verlies van mijn mf sorc vind ik niet eens zo erg, aangezien ze nog niet zo heel veel had. Ben een 15% mf en 25% mf ring kwijt, een 31% mf amulet en 35% mf boots. Verder had ik redelijk wat spul op mules. Waar ik wel van baal is het verlies van de 30% faster run/walk + 20% FCR circlet die ze had
En hoe kom je zo snel mogelijk op redelijk niveau? Doe Pindle runs. Eerst normal, dan Nm. Zelfs met crap eq kost zo'n run voor een sorc maar 15-20 seconden, je pakt wat valt, exit, maakt nieuwe game, en healt/verkoopt. 10-20 games verder heb je er weer een level bij. Gaat zo erg snel.
En over rushen: Ik heb Act 1 solo gedaan, Act 2 q2-5 solo, daarna een Act 2 game gejoined voor q1 en 6. Act 3 solo, Act 4 q1 en 2 solo, daarna q3 met anderen. Act 5 Ancients en Anya in een team, daarna Pindleruns tot ik sterk genoeg was om de rest solo te kunnen.
Mijn nieuwe mf sorc is nu level 23, met een level 21 defensive merc al. Aangezien ik die waarschijnlijk hou ga ik die wat verder levellen zodat die tenminste ook xp krijgt bij pindleruns.
Zit ook te overwegen een Act 5 merc te nemen op Nm, aangezien ik Swordguard heb gevonden.
iddWub schreef op 12 juli 2004 @ 08:36:
Heb zelf een tal gevonden en eth gemaakt uit wat runes te cuben. Daarna even bij charsie in act1 geshopt voor een 2 socket armor.
enige waar ik n mee zit is dat ik pots moet slikken als een junk die aan de pillen zit

dus moet ff asap frosties ofzo zien te scoren

woei ik heb nu een lvl 76 mf sorc en heb inmiddels gevonden
frosty's ^ ^ sorry bokkie
whistram's guard (voor me boost sorc voor later)
verschillende bijlen voor een vriend die BO barb word
tals belt
+2 sorc stokje
en heb nu rhyme runeword en ral-ort-tal schildje
Ik heb echt een wizzy nodig. Zit vast op act3 hell
tals belt
+2 sorc stokje
ik heb nu voor mijn lvl45 mf sorc string of ears
, present crown
, Gull Dagger
. iemand had al een trang ouls armor voor die gull dagger geboden
BasieP schreef op 12 juli 2004 @ 10:56:
woei ik heb nu een lvl 76 mf sorc en heb inmiddels gevonden
tals belt
+2 sorc stokje
mijn MF en boost sorc zijn altijd dezelfde
mja ga vanavond maar eens kijken of ik goeie Mf boots kan scoren bij Anya en dan maar eldritch, schenk en pindle runnen kijken of ik wat leuk low/mid level spul kan vinden
heb ook nog steeds geen goed schild voor ralorttal

Na zware overweging ook maar deelgenomen aan 2de ladder.
Misschien komt het door de low lvl items, maar krijg het gevoel dat het 'zwaarder'
is geworden. Blizz sorc lijkt toch redelijk moeite te hebben met NM =/
Had ik eindelijk HOTO kunnen maken, resetten ze ladder
Ik mf nog (lvl 74) nog op NM ivm low lvl items, maar er dropt nou niet echt veel.
Enige 'leuke' tot nu toe is Magefist en silkweaves. Hopelijk vanavond skin of the viper oid, kan nie w8en op hell mf runs
Misschien komt het door de low lvl items, maar krijg het gevoel dat het 'zwaarder'
is geworden. Blizz sorc lijkt toch redelijk moeite te hebben met NM =/
Had ik eindelijk HOTO kunnen maken, resetten ze ladder
Ik mf nog (lvl 74) nog op NM ivm low lvl items, maar er dropt nou niet echt veel.
Enige 'leuke' tot nu toe is Magefist en silkweaves. Hopelijk vanavond skin of the viper oid, kan nie w8en op hell mf runs
edit:
typo
typo
[ Voor 6% gewijzigd door FlitzZ op 12-07-2004 12:34 ]
AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T
Dit topic is gesloten.