Where is it?
dunnoBertrand schreef op 01 juli 2004 @ 11:54:
Is een gheeds charmpie eigenlijk nog wat waard?
is ook afhankelijk van MF% wat erop zit
heb er zelf een met 30, max is 40
heb nu dankzij een geleende
maar vind nog steeds alleen maar bagger bij meph en pindle

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dat ligt aan het percentage mf wat erop zit... echter is deze zeer moeilijk te traden. Aangezien je hem niet in je tradescherm kan zetten en als je al een gheeds in je inventory hebt. Het is namelijk zo dat je er maar 1 per character mag hebben. De enige manier om deze te traden is door allebei de items te droppen en van plaats swappen maar dit is echter vrij link en hierdoor kan je snel afgezet worden. Dus het traden van een gheeds is niet adviseerbaarBertrand schreef op 01 juli 2004 @ 11:54:
Is een gheeds charmpie eigenlijk nog wat waard?
Er was wel ergens een guide hoe je redelijk safe items zoals een gheeds of een annihilus kan traden. linkje volgt nog......
[ Voor 10% gewijzigd door PizZa_CalZone op 01-07-2004 12:09 ]
Mja ik hou hem gewoon lekker zelf
daarna was eerste changeguards die ik vond een 40%
en tweede gheeds was ook een 40%
over geluk gesproken
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Ik denk dat die reset van tevoren zal worden aangekondigd en het niet plots zal gebeuren. Realm down heb je zo vaak.Bertrand schreef op 01 juli 2004 @ 12:57:
Realm down -> Ladder Reset?
Das waar maar toch, ik heb de laatste tijd nauwelijks last gehad van realm downs. Komt misschien ook omdat ik de laatste tijd meer KOTOR en minder d2 speelPizZa_CalZone schreef op 01 juli 2004 @ 12:59:
[...]
Ik denk dat die reset van tevoren zal worden aangekondigd en het niet plots zal gebeuren. Realm down heb je zo vaak.
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
(naja, hel + tp scroll + azure in cube lost et weer op, maargoed, kan nu dus nie connecten)
Owja, ik zag zonet nog iemand (vast een duitse puber zonder vrienden) die een Gf had gesocket met een Zod

[ Voor 20% gewijzigd door Wouter185 op 01-07-2004 13:40 ]
Owja de meest slimme actie ooit dusClimaximizer schreef op 01 juli 2004 @ 13:37:
Mja, Realm is weer up idd, maar nu heb ik al 10 minz Unable to Connect. En dat net nadat ik mijn Azure had gesocket met een sol ipv een shael :XXXXXXXXXXX
(naja, hel + tp scroll + azure in cube lost et weer op, maargoed, kan nu dus nie connecten)
Owja, ik zag zonet nog iemand (vast een duitse puber zonder vrienden) die een Gf had gesocket met een Zod

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter185 op 01-07-2004 14:07 ]
Voor die Zod alleen al had hij 5 guls kunnen krijgenClimaximizer schreef op 01 juli 2004 @ 14:07:
Idd, kennelijk vond ie het zelf wel een goede actie, want hij wilde er een Gul voor
- Als je een baas killed met je orb, geldt dan alle MF die je aan hebt, en dus ook die op je wapen of moet je hem dan "handmatig" afmaken?
- Ik heb nu Orb gemaxxed en ben bezig Cold Mastery te maxxen, zal ik daarna ice bolt maxxen of is het verstandiger om bv firewall te gaan maxxen. Ik wil een beetje fatsoenlijk hell doorkomen met die sorc.
vanmiddag dit gevonden
Kira's Guardian
Tiara
Defense: 90-170 (varies)(Base Defense: 40-50)
Required Level: 77
Durability: 25
+50-120 Defense (varies)
+20% Faster Hit Recovery
Cannot Be Frozen
All Resistances +50-70 (varies)
(Ladder Only)
(Only Spawns In Patch 1.10 or later)
woei
als je met orb killed gebruik je alle mf die je aan hebt. Als je merc ook mf gear aan heeft en je wil die ook erbij optellen dan moet je merc killen.Odin schreef op 01 juli 2004 @ 20:28:
Ik ben nu bezig met een sorc die een beetje MF runs moet gaan maken, maar had nog wat vraagjes:
- Als je een baas killed met je orb, geldt dan alle MF die je aan hebt, en dus ook die op je wapen of moet je hem dan "handmatig" afmaken?
- Ik heb nu Orb gemaxxed en ben bezig Cold Mastery te maxxen, zal ik daarna ice bolt maxxen of is het verstandiger om bv firewall te gaan maxxen. Ik wil een beetje fatsoenlijk hell doorkomen met die sorc.
merc kill = mf-merc + mf-jezelf
jou kill = mf-jezelf
ik heb een sorc met alleen orb, ik hou niet zo van 2 verschillende tree's. ik kom daarmee redelijk goed door hell heen (mede dankzij merc
ik heb:
ice bolt max
frozen orb max
cold mastery max
warmth max
dan blijft er vrij weinig over om een andere tree nog effectief te maken
edit:
ik gebruik deze trouwens voor mf runs. (meph en pindle)
[ Voor 6% gewijzigd door Powerlie op 01-07-2004 21:20 ]
Where is it?
ik hoef geen perfecte build, ik gebruik deze voor mf en ik heb 'm aangepast aan m'n eigen wensen
Where is it?
hij heb maar 1 punt in teleFrostXL schreef op 01 juli 2004 @ 21:36:
wat heb je aan max warmth als je alleen orb gebruikt waar een dikke delay op zit?
en durance 2 is nogal groot tegenwoordig
dit is dus niet meer zo in 1.10Powerlie schreef op 01 juli 2004 @ 21:19:
[...]
merc kill = mf-merc + mf-jezelf
jou kill = mf-jezelf
is niet in changes lijst opgenomen, maar blizzard heeft het er uit gehaald
merc kill is nu alleen merc MF, niet meer dat van jezelf er bij op.
dit was omdat somige mensen hun merc een enigma/skulders aan deden met een een shako+PT, en zo opeens 175 mf er bij kregen.
zelf konden ze dan ook super slechte gear pakken voor de mf, omdat merc de kill maakt, en zo kon een sorc makkelijk 700 mf halen.
dit vonden ze een beetje overkill (begrijpelijk)
ik heb ook maar 1 punt in tele, en warmth op 10.-=BoKKiE=- schreef op 01 juli 2004 @ 21:44:
[...]
hij heb maar 1 punt in tele
en durance 2 is nogal groot tegenwoordig
met genoeg mana kan ik non-stop teleporten met 110% faster cast (dus 3x telespeed)
[ Voor 21% gewijzigd door BasieP op 01-07-2004 22:55 ]
Ik ben op dit moment aangekomen bij het punt waarop ik gelijk een char delete als ik ook maar 1 statpoint verprutsPowerlie schreef op 01 juli 2004 @ 21:44:
dan kan ik aan een stuk door teleporten, en ik gebruik energy shield.
ik hoef geen perfecte build, ik gebruik deze voor mf en ik heb 'm aangepast aan m'n eigen wensen
Wat voor stats? Mijn Zealot draagt er 1 met 136 defense (jammer genoeg niet echt veel) maar wel 69% res all. En er zit nu ook een +36% ED juweeltje in.-=BoKKiE=- schreef op 01 juli 2004 @ 20:45:
woei
vanmiddag dit gevonden
Kira's Guardian
Tiara
Defense: 90-170 (varies)(Base Defense: 40-50)
Required Level: 77
Durability: 25
+50-120 Defense (varies)
+20% Faster Hit Recovery
Cannot Be Frozen
All Resistances +50-70 (varies)
(Ladder Only)
(Only Spawns In Patch 1.10 or later)
woeimeteen aan me merc gegeven
mijn avenger heeft een ral ort tal schildje met 293 defence + all resis 75 + 10%dmg goes to manaSkyclad schreef op 02 juli 2004 @ 08:27:
[...]
Wat voor stats? Mijn Zealot draagt er 1 met 136 defense (jammer genoeg niet echt veel) maar wel 69% res all. En er zit nu ook een +36% ED juweeltje in.

Mijn Zealot kwam met zijn schildje net wat resistances te kort aangezien dat een Stormshield met Um is, en ook zijn upgraded Guardian Angel voegt niet zoveel resistances toeFrostXL schreef op 02 juli 2004 @ 08:42:
[...]
mijn avenger heeft een ral ort tal schildje met 293 defence + all resis 75 + 10%dmg goes to mana(gebruik het niet eens
)
ik heb ook een um in me GA, en dan ook nog een in me andy's viseage..
das 3x um in 1 pal
[ Voor 48% gewijzigd door BasieP op 02-07-2004 10:49 ]
ik maak mijn chars alleen perfect als ik 'm maak met het doel om te gaan duellen. daar ben ik in 1.10 nog niet aan begonnenClimaximizer schreef op 01 juli 2004 @ 23:26:
[...]
Ik ben op dit moment aangekomen bij het punt waarop ik gelijk een char delete als ik ook maar 1 statpoint verprutsVoor mij dus alleen nog maar "perfecte" chars. Perfect = datgeen ik in mijn hoofd heb
Where is it?
Ik duel ook (nog) nietPowerlie schreef op 02 juli 2004 @ 10:50:
[...]
ik maak mijn chars alleen perfect als ik 'm maak met het doel om te gaan duellen. daar ben ik in 1.10 nog niet aan begonnen
aha, dit wist ik nog niet, hoef ik iig niet moeilijk te doen om m'n merf mf gear te geven.BasieP schreef op 01 juli 2004 @ 22:53:
[...]
dit is dus niet meer zo in 1.10
is niet in changes lijst opgenomen, maar blizzard heeft het er uit gehaald
merc kill is nu alleen merc MF, niet meer dat van jezelf er bij op.
dit was omdat somige mensen hun merc een enigma/skulders aan deden met een een shako+PT, en zo opeens 175 mf er bij kregen.
zelf konden ze dan ook super slechte gear pakken voor de mf, omdat merc de kill maakt, en zo kon een sorc makkelijk 700 mf halen.
dit vonden ze een beetje overkill (begrijpelijk)
Wat voor bonus krijgt energy shield eigenlijk als je 1 punt in telekinesis erbij doet?
Where is it?
Ik zit met Griswolds en een extra +skill of 3 op 750 aura/5k klap - da's met max holy shock en max resist lightning. Extra punten in salvation lijkt niet echt te helpen. Heb je tips om die aura nog op te schroeven?PizZa_CalZone schreef op 30 juni 2004 @ 22:20:
Met de goede equip doet je aura alleen al 3k dmg ofzo en dan vervolgens nog eens de 7k lightning dmg die de skill bij je meppen erbij dauwt.
Ik heb nog steeds ergens op mijn eerste account een Barb staan, met ww en bo enzow.
Toen ik een Wolfhowl vond, dacht ik: Goh, laat ik daarmee es experimenteren. Nou, na een half uurtje was et duidelijk: ZUIGT KONT. Maargoed...
Toen dacht ik, ik heb nog een p.shaft, laat ik die es upgraden. Zo gezegd, zo gedaan. En natuurlijk 30% damage reduction. Dus ik gooi er ff een Vampire gaze bij, een string of ears en een stormshield. Alles bij elkaar opgeteld dus 100% damage reduction. alles leuk en aardig, totdat ik in Durance lvl 2 die lieve Souls tegenkwam. Mijn corpse vond et kennelijk zo gezellig dat ie er maar gelijk bleef, theekransje denk ik
Verder had ik een op 2%jes na perfect GF in me klauwen, dus wel redelijk wat dmg. Maar toch, et zuigt, mede omdat ik gewoon alle res in de min heb. DUS.... wat is de beste oufit voor een barb, m.u.v. de IK set, omdat ik Sword mastery heb gemaxt (JAJAJAJA, volgende keer doe ik iets anders)
Verwijderd
Mja voor een ww barb zijn zo'n beetje alle botd soorten goed bruikbaar op een beserker axe na dan en voor een frenzy barb zou ik zelf kiezen voor swords en dan dual azure omdat die flinke dmg doen.Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 12:47:
Wat is eigenlijk het beste wapensoort om te masteren voor een barbarian? Voor frenzy barb staat in die build van een paar pagina's terug, dat je het beste kunt masteren in mace. En voor een Whirlwind barb schijnt de polearm class ook goed te zijn, vanwege de lange range. Maar wat zijn voor deze builds volgens jullie de beste wapen classen om te masteren?
Verwijderd
Vergeef mijn n00b zijn, maar wat is een botd?Marrruuuk schreef op 02 juli 2004 @ 13:10:
Mja voor een ww barb zijn zo'n beetje alle botd soorten goed bruikbaar op een beserker axe na dan en voor een frenzy barb zou ik zelf kiezen voor swords en dan dual azure omdat die flinke dmg doen.
T'is tevens een van de duurste dingen uit het hele spel.
[ Voor 25% gewijzigd door Wouter185 op 02-07-2004 13:53 ]
Damage reduction geldt alleen voor Physical damage, en heeft een max van 50%. Zoveel verschillende items had dus totaal geen zin, met een storm en gaze was je al aan je max geweest.Climaximizer schreef op 02 juli 2004 @ 12:38:
Allow allemaal (# 58484^10)
Ik heb nog steeds ergens op mijn eerste account een Barb staan, met ww en bo enzow.
Toen ik een Wolfhowl vond, dacht ik: Goh, laat ik daarmee es experimenteren. Nou, na een half uurtje was et duidelijk: ZUIGT KONT. Maargoed...
Toen dacht ik, ik heb nog een p.shaft, laat ik die es upgraden. Zo gezegd, zo gedaan. En natuurlijk 30% damage reduction. Dus ik gooi er ff een Vampire gaze bij, een string of ears en een stormshield. Alles bij elkaar opgeteld dus 100% damage reduction. alles leuk en aardig, totdat ik in Durance lvl 2 die lieve Souls tegenkwam. Mijn corpse vond et kennelijk zo gezellig dat ie er maar gelijk bleef, theekransje denk ik![]()
Verder had ik een op 2%jes na perfect GF in me klauwen, dus wel redelijk wat dmg. Maar toch, et zuigt, mede omdat ik gewoon alle res in de min heb. DUS.... wat is de beste oufit voor een barb, m.u.v. de IK set, omdat ik Sword mastery heb gemaxt (JAJAJAJA, volgende keer doe ik iets anders)
En Ethereal (superior) Breath of the Dying Colossus Blade is het beste wapen wat een Barb kan gebruiken.
Mja, als jij een BotD hebt...Skyclad schreef op 02 juli 2004 @ 14:22:
[...]
Damage reduction geldt alleen voor Physical damage, en heeft een max van 50%. Zoveel verschillende items had dus totaal geen zin, met een storm en gaze was je al aan je max geweest.
En Ethereal (superior) Breath of the Dying Colossus Blade is het beste wapen wat een Barb kan gebruiken.
Verwijderd

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
mja als je voor een 1handed axe kiest moet je een Eth Zodded Death Cleaver nemen, die doet mega dmg of anders een ZodOhmOhmOhmOhm eth Perfect Runemaster. Dit zijn de beste pvp-wapens voor melee chars. maar daar moet je zeker wel rijk voor zijn. Na de ladder reset gaat ik proberen om heel snel rijk te worden.Perfect_Cell schreef op 02 juli 2004 @ 15:51:
Klopt, en 1handed kan je ook beter een berserker axe nemen. Betere average damage en zelfde range als een cb.
mijn ideeMarrruuuk schreef op 02 juli 2004 @ 18:42:
[...]
mja als je voor een 1handed axe kiest moet je een Eth Zodded Death Cleaver nemen, die doet mega dmg of anders een ZodOhmOhmOhmOhm eth Perfect Runemaster. Dit zijn de beste pvp-wapens voor melee chars. maar daar moet je zeker wel rijk voor zijn. Na de ladder reset gaat ik proberen om heel snel rijk te worden.
ik ga trouwens softcore spelen na ladder reset
dit omdat die gozer waarmee ik altijd speel geen hc meer wil doen
maargoed. ik ga gewoon proberen niet dood te gaan.
als ik doodga verplicht ik mezelf tot rebuild
Respect, maar je zou ongeveer de enige sc speler worden die dat na 10 chars nog volhoudtBasieP schreef op 02 juli 2004 @ 18:56:
[...]
mijn idee
ik ga trouwens softcore spelen na ladder reset
dit omdat die gozer waarmee ik altijd speel geen hc meer wil doen
maargoed. ik ga gewoon proberen niet dood te gaan.
als ik doodga verplicht ik mezelf tot rebuild
Het goede nieuws is dat er ook in een post werd gezegd dat ze druk bezig zijn met patches voor o.a. Diablo
Valt wel te verwachten. Nadat Blizzard aankondigde dat de 1.10 patch er aan kwam, duurde het ook nog een dik half jaar voordat ie er eindelijk was. Als de reset nog voor september plaatsvind zou het me verbazen.Skyclad schreef op 03 juli 2004 @ 02:31:
Btw, er is een post van iemand van Blizzard op het battle.net forum waar gezegd werd dat de precieze datum van de reset ruim vantevoren aangekondigd zal worden. M.a.w., het duurt nog wel even
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Een half jaar? Het heeft iets van twee jaar geduurd totdat 'ie er eindelijk was. Op zich ook niet gek, als je kijkt naar het feit dat het door een eenmansteam in elkaar gezet is.Anders schreef op 03 juli 2004 @ 03:37:
[...]
Valt wel te verwachten. Nadat Blizzard aankondigde dat de 1.10 patch er aan kwam, duurde het ook nog een dik half jaar voordat ie er eindelijk was. Als de reset nog voor september plaatsvind zou het me verbazen.
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Verwijderd
Ben net 23 accounts verloren omdat ik 3 maanden lang niet online kon zijn wegens omstandigheden.
Ik speel inmiddels al weer 2 maanden en heb een soso met 800 mf en doe gemiddeld 200 mephi runs en 100 baal runs op een dag maar heb nu nog niks meer dan één arcaine's +1 all gevonden en wordt hier een beetje ziek van.
Ik verdik het om een bot te gebruiken of zo of om me te verlagen tot he nivea van zo duper / botter dus is er misschien een site waar je zo voor een normaal bedrag kan kopen of en die WEL betrouwbaar is dus niet dat je betaald en niks terug ziet *lmao*
Ik vindt het uber lame om het te moeten kopen maar ik wordt ziek van het zien van mensen met cta/hoto/enigma/exil die er NIKS voor doen en toch alle uber elite items hebben terwijl ik dik 200 tot 300 runs op een dag doe al 2 maanden lang en nu nog niks heb alleen een mf soso met redelijke stuff
IST Storm
IST Oculess
P.T Skulders
P.T Shako
50% WT
40% CG
21% Mara's
2* 29% Nagelring
P.s Het probleem is ik heb geen credit card dus dan wordt het zeker heel erg moeilijk om stuff te kopen of niet? Het enigste wat ik wil kopen is 1 s 2 jah/ber/vex runes
800 mf vind erg knap met die equip, daar kom je niet eens aan als je je inv vol hebt met 7 mf sc's dus dat klopt al niet. Ik weet niet of je nog wel een normaal leven leidt als je iedere dag 200 mephi runs en 100 baalruns doet, baalrun kost al gauw 5 min. Ik speel nu vanaf januari en begin nu pas een beetje equip te krijgen maar ik w8 nog steeds op de resetVerwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 13:27:
Ik speel inmiddels al weer 2 maanden en heb een soso met 800 mf en doe gemiddeld 200 mephi runs en 100 baal runs op een dag maar heb nu nog niks meer dan één arcaine's +1 all gevonden en wordt hier een beetje ziek van.
Die lui hebben 90% dupe runes en daarom zijn ze meestal zo "goedkoop". (vind nog steeds duur om normaal geld voor een paar bytes te geven maargoed).
En als je alles al hebt, word het spel niet meer leuk. Serieus, als je botd, enigma, cta, exile allemaal hebt dan word het spel heeeel snel saai...
Ik kan je dus echt niet aanbevelen om die bijna altijd wel gedupte runes te kopen op die sites.
Verwijderd
En ik weet niet hoor maar 5 minuten? die sterkste minions op hell leven 3 seconden bij ons en ze zijn dood. 23k meteor damage (laatste minions imuun) en mn maatje met zn hammerdin ook over de 20k damage dus een baalrun duurt minder dan 5 minuten en mephi duurt (als we snel de ingang vinden) 1 minuut soms maar 50 seconden dus...
en een leven heb ik wel hoor, vriendin, werk, studie en dergelijke...
Enigste wat ik ZELF gevonden heb was een IST rune bij hellforge die ik in mn stash deed en toen ik weer verder ging spelen wassie weg dus dat was niet echt mazzel *lol*
wtf dat is echt snel!, mag je me een keer voordoen
plz ga ergens anders gaar doen met je patszooi.Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 22:08:
lol... ik heb gewoon veel vrienden. Ik gaf ze gf,enigma,wf en alles voor free dus gaven ze mij IST Storm + IST Oculess + 8* 7% mf sc en 2*30% nagelring perfect WT en chanceguards en dergelijke.
En ik weet niet hoor maar 5 minuten? die sterkste minions op hell leven 3 seconden bij ons en ze zijn dood. 23k meteor damage (laatste minions imuun) en mn maatje met zn hammerdin ook over de 20k damage dus een baalrun duurt minder dan 5 minuten en mephi duurt (als we snel de ingang vinden) 1 minuut soms maar 50 seconden dus...
Enigste wat ik ZELF gevonden heb was een IST rune bij hellforge die ik in mn stash deed en toen ik weer verder ging spelen wassie weg dus dat was niet echt mazzel *lol*
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Okay.. duidelijk... je had gf, wf, enigma en die geef je weg aan je vrienden.Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 22:08:
lol... ik heb gewoon veel vrienden. Ik gaf ze gf,enigma,wf en alles voor free dus gaven ze mij IST Storm + IST Oculess + 8* 7% mf sc en 2*30% nagelring perfect WT en chanceguards en dergelijke.
Dus voor de duidelijkheid.. je had (o.a.) enigma, gf, wf (spul waar ik alleen maar van droom) en dat geef je gratis weg voor IST Storm + IST Oculess + 8* 7% mf sc en 2*30% nagelring perfect WT en chanceguards en nou klaag je dat je niets hebt ?!?Ik speel inmiddels al weer 2 maanden en heb een soso met 800 mf en doe gemiddeld 200 mephi runs en 100 baal runs op een dag maar heb nu nog niks meer dan één arcaine's +1 all gevonden en wordt hier een beetje ziek van.
...
Ik vindt het uber lame om het te moeten kopen maar ik wordt ziek van het zien van mensen met cta/hoto/enigma/exil die er NIKS voor doen en toch alle uber elite items hebben terwijl ik dik 200 tot 300 runs op een dag doe al 2 maanden lang en nu nog niks heb alleen een mf soso met redelijke stuff

* hilgo vindt het een raar verhaal
En als ik een char opbouw met Diablo Classic kan ik die ook gebruiken voor LOD multiplayer?
BF1: Don-Panio
Verwijderd
En voor de overige mensen. Toen mn account nog niet weg was had ik Enigma en dergelijk, het enigste wat ik nu heb is een (ik vindt het een mooie) MF soso zodat ik mf runs kan doen en hopelijk weer wat items kan vinden.
Jammer trouwens dat niemand meer fatsoenlijk kan killen in een 8 player cowgame. Alle mensen rennen rond en lokken 200 moe moe's naar je toe en dan gaan ze snel in een hoekje staan te leechen met een lvl 89 *lmao* maarjah...
Ik vondt het cowen altijd leuker dan die saaie baalruns die 9 van de 10 keer op niks uitlopen omdat één iemand gekilled wordt door een soul en dat daarop iedereen de game leaved. Jammer maar goed.
Heb net trouwens mn paladin gemaakt (hammerdin) en wordt wel mooi.
Heb Exile gemaakt maar voor hammerdin ga ik nadat ik Exile equiped had toch liever voor een Zakarum al is de Deviance op de Exile wel bruut lekker...
Achjah langzaam met beetje bij beetje komt het er wel weer allemaal alleen is het zo saai dat de noobs die het met botten berijkt hebben altijd in bijvoorbeeld een hell baalrun game 8 player zo moeten showen van "I have 5 enigma, 7 cta and 8 hoto's" en dan heb ik echt iets van jah hoor... lekker veel bots gedraait in 1.9 of nu in 1.10 nog steeds? achjah... ook jammer dat de bugged tals armor, belt en paar andere dingen er nog steeds zijn
Als je een ladder char maakt, telt deze mee in de ladder, en er zijn ook enkele items die alleen op de ladder verkrijgbaar zijn.Preddie schreef op 04 juli 2004 @ 10:25:
Ik heb nu DiabloII binnen gekregen, heeft even geduurd, maar LOD krijg ik later wel. Maar wat is het verschil tussen een Ladder char en een 'normale'. En als er staat 'Expires in 10 days', betekent dat dat je hem dan ook weer kwijt bent? Hoe werkt dat...
En als ik een char opbouw met Diablo Classic kan ik die ook gebruiken voor LOD multiplayer?
Als je je char niet vaak genoeg gebruik 2 uur in de eerste 10 dagen was het ofzo dan is je char expired en kan je hem niet meer gebruiken.
ja maar er komt nog wat meer bij kijken dan alleen blessed hammer, hier vind je een goede hammerdin guideJaded schreef op 04 juli 2004 @ 10:32:
Even een vraagje. Ik ben zojuist begonnen met een Paladin, maar iedereen heeft het hier over de Hammerdin. Ik begrijp dat de Blessed Hammer dan gemaxxed wordt? Op lvl1 of lvl2 doet deze namelijk nauwelijks tot geen damage.
BF1: Don-Panio
dus je hebt wel items?Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 10:44:
Heb Exile gemaakt maar voor hammerdin ga ik nadat ik Exile equiped had toch liever voor een Zakarum al is de Deviance op de Exile wel bruut lekker...
andere dingen er nog steeds zijn
Where is it?
Verwijderd
Verwijderd
Nu een Blizzard denkik, werkt dat goed tegen mephi?
owja en die 20k hammerdin is btw onmogelijk aangezien 14k echt max isVerwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 10:44:
Shagura zegt patszooi? loop toch heen en weer stomme noob!
jij begint hier met een vaag verhaal op te hangen
Jammer trouwens dat niemand meer fatsoenlijk kan killen in een 8 player cowgame. Alle mensen rennen rond en lokken 200 moe moe's naar je toe en dan gaan ze snel in een hoekje staan te leechen met een lvl 89 *lmao* maarjah...
wrm zou je cowen, voor exp moet je baalrunnen en voor items hoef je het ook niet te doen
ik dacht dat je zei dat je nooit wat vond en nu heb je opeens een exile die rete duur is
Bliz werkt snelste wat er is voor meph voor zover ik weet.Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 12:35:
Ik ga na de ladderreset toch maar weer met een MF sorc beginnen.
Nu een Blizzard denkik, werkt dat goed tegen mephi?
Verwijderd
10 skillers + 2*soj + enigma + hoto + cta (cta = +6 to skills)
dan heb je naast je eigen 20 skillers zowiezo al 23 extra skills dus dat maakt al even level 43 skills... neem een shako en je hebt lvl 45 en een annihillius charm erbij en lvl 46 skills en dan nog mara's en lvl 48 Hammer, vigor, concentration en blessed aim en dergelijke en dat zit je BRUUT ver over de 20k dus je kan wel zeggen dat ik uit mn nek lul, maar als jij met 14k max zit en ik met 23k dan doe jij toch duidelijk even iets verkeerd... en die exile was makkelijk.
K vondt een tal rasha's armor, getrade voor 2*290 en toen 2*290 + 2*soj voor een vex rune, mn maatje had de andere runes en klaar...
Ennuh... waarom kunnen mensen het nooit hebben als ze lezen dat iemand uber stuff heeft? ik zeg toch ook niet dat iedereen dat moet of zo ik heb gewoon héél erg veel geluk dat mn maaten me willen helpen anders liep ik nu nog met een lvl 60 rond met een cliffkiller en dergelijke...
dus kom niet aan met bullshit dit en dat want degene die dat zegt lult zelf de grootste bullshit!
Nou verder heb je wel gelijk, mephi gaat HEEL snel maar die ene gozer (Frigit Highlands WP) ben zn naam ff kwijt kan ook wel nice stuff droppen. Misschien moet je dat eens proberen. Frigit wp en dan stukje naar boven lopen dus niet shenk maar die andere groene figuur
Verder dropt andariel veel unique amuletten en ringen bij mij en dat mokkel in "The Forgotten Tower" in black marsh dropt (na vele runs) ook wel goede runes heb ik gehoord...
Misschien het proberen waard?
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 10:44:
En voor de overige mensen. Toen mn account nog niet weg was had ik Enigma en dergelijk, het enigste wat ik nu heb is een (ik vindt het een mooie) MF soso zodat ik mf runs kan doen en hopelijk weer wat items kan vinden.
dit snap ik niet helemaal, je hebt alleen een goede mf "soso" zeg je, even later zeg je dat je ook nog de meest dikke equip voor je pala hebt?Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 13:49:
14k? lol laat me niet lachen.
dan heb je naast je eigen 20 skillers zowiezo al 23 extra skills dus dat maakt al even level 43 skills... neem een shako en je hebt lvl 45 en een annihillius charm erbij en lvl 46 skills en dan nog mara's en lvl 48 Hammer, vigor, concentration en blessed aim en dergelijke en dat zit je BRUUT ver over de 20k dus je kan wel zeggen dat ik uit mn nek lul, maar als jij met 14k max zit en ik met 23k dan doe jij toch duidelijk even iets verkeerd... en die exile was makkelijk.
Verwijderd
Ow en cta geeft alleen maar +1 skill door battle command.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 15:05 ]
Hmm dat gaan we ff na rekenen,Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 13:49:
14k? lol laat me niet lachen.
Shako = +2
enigma= +2
hoto = +3
Zaka = +4(hammer) +2(conc)
2sojs+mara's =+4
arach geeft ook nog +1
kom je uit op +16 hammer en +14conc
1 anni + de 1bo van cta kom je op +18 hammer en +16conc
dan nog met 10 pala combat skillers kom je uit op een lvl 48 hammer en een lvl 36 concentrate.
Ikzelf heb zelf 3 offensive en 3 combat skillers + anni en de bo van cta en kom uit op 13k dmg.
Dus als ik nog 4 skillers erbij krijg moet ik 23k halen?? dat is dus onmogelijk en ben jij degene die onzin uitkraamt.
@ de post boven me, ik heb dus met bo een lvl 41 hammer en een lvl 39 concentration mijn som komt er dus zo uit te zien: 3168-3194 * 630% = ongeveer 20k maar mn dmg is dus 13k iemand een verklaring??
Edit: Pic als ondersteuning,

[ Voor 41% gewijzigd door Marrruuuk op 04-07-2004 20:51 ]
Maar inderdaad, iets van 14-15k is het max wat je kunt halen want ik heb ook nog nooit eerder gezien dat iemand meer haalde...
Het blijkt dat de concentration damage maar de helft damage toevoegt.
Ik qoute:
Concentration is the only aura which enhances hammer damage. I was initially tempted to think that it was a bug, but I no longer am so sure, because concentration will only add 1/2 the listed bonus to your hammers. Eg. with slvl 20 concentration you get a listed bonus of +350% damage. Let's say your hammers do 200 damage alone. Rather than getting 200*4.5=900 damage per hammer, you get 200*4.5/2=450 damage per hammer.
Dus dan klopt mijn berekening van 24k damage niet meer en die kan men vergeten.
Ik heb het verder niet nagerekend maar hierdoor komt het grote verschil in damage denk ik.http://strategy.diabloii.net/news.php?id=539#Blessed Hammer
The only aura that enhances Blessed Hammer damage is Concentration, and at 1/2 its effect (for example, if Concentration added 400% enhanced damage, Blessed Hammer would get 200% enhanced damage when this aura is active).
refreshen is ook weleens handig
[ Voor 6% gewijzigd door Shagura op 04-07-2004 16:59 ]
Voor een Breast Plate heb je maar 30 str nodig dus vergeleken met een dusk kan je zo'n 40 tot 45 meer punten in vit doen, dat scheelt weer zo'n 100 life, vooral voor pvp is dit echt een uitkomst.FrostXL schreef op 04 juli 2004 @ 17:14:
waarom gebruikt iedereen breast plates voor hun enigma?
Hmm pic krijg ik hier niet meer aan de praat
[ Voor 3% gewijzigd door Marrruuuk op 04-07-2004 17:17 ]
Verwijderd
Alleen omdat je hele tijd pindle/mephi bot draaide?
Owjah nu krijgen we de ontkennings vase... NIEMAND gebruikt een bot of zo allemaal zelf gevonden... dat is het verhaaltje toch dat IEDEREEN altijd verteld...
zelf even 10 ZOD runes vinden of uber stuff vinden elke dag en dat ff traden voor 30 jah 10 zod 12 ohm en 26 vex runes... jah zo ff gedaan he is zo makkelijk ooit...
Yeah right dream on and get some skills...
Ten tweede 14k max? Leer een goede hammerdin maken dan!
Hoto : +3 all
Zakarum : +2 all - +2 Combat
Shako : +2 all
Amulet : +2 all - +2 Offencive
Ring : +1*2
Belt : +1
Armor : +2
Boots : +2° Vigor (synergie voor meer % Magical Hammer damage)
Skillers : 10 skillers ° Combat
Extra Skill : Annihilius +1 all
Dit alles ZONDER skillers geeft mij meer dan 9200 hammer damage.
Dan komt er 28% meer bij, 2* vigor (op de boots)
Dan komt er op ALLE combat skills nog eens 10 skills bij voor de Combat Skillers.
Dan komt er op ALLES nog eens één skill meer door de anni charm.
Het amulet geeft naats +2 ALL ook nog eens +2 offencive skills even als de zakarum die naast de +2 all ook nog eens +2 combat geeft.
Dit alles geeft mij OVER de 14k damage.
Amazone... heb een crappy WF (6% maar het is beter dan niks)
40* 3//20//20 charm geleend, goede stuff aan en PERFECTE Character + Skill indeling geeft mij ook OVER de 14k damage... zelfde geld voor mijn nieuwe trap assasin en elemental druid... dus ik weet niet wat sommige mensen bedoelen met 14k max maar ik kom er makkelijk overheen...
Ennuh moet ik onder de indruk zijn van sommige mensen? Nee hoor want ik weet dat ik al een aantal jaar didi speel en alles zelf gevonden heb. Als iemand me ass owned of beter stuff heeft vindt ik het alleen leuk, leer betere combinaties en dergelijke zodoende maar het is wel waar dat 90% van de mensen met veel hr en enigma + botd + cta en dergelijk wel in 1.9 of nu in 1.10 hebben gebot... en Dupen en botten WERKT NOG STEEDS ook al zeggen veel van niet. Beetje lame maar goed mensen blijven het doen.
En nu hou maar op met dit geruzie... het is maar een spel
Maar toch een baalrun is meer exp dan cowen (zover ik het beleeft heb de afgelopen dagen) en in cows gaat bijna iedereen dood en in een baalrun blijven eigenlijk alle mensen wel leven meestal... vooral als er een necromancer is met een aantal skelletons en skelleton mage's
Die 14k was idd met een hammerdin, hoger zal je niet komen. Hoogstens met een Skill Shrine. Amulet die jij bedoeld zijn Seraph's en die geven ipv. Offensive skills dus Defensive skills en die gaan niet op. En die boots die je bedoeld(tearhaunch greaves) die synergie boeit niet qua dmg, probeer het zelf maar eens. Het gaat alleen om de punten die je zelf in de skills doet(basic d2 stuff).Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 17:36:
Hoto : +3 all
Zakarum : +2 all - +2 Combat
Shako : +2 all
Amulet : +2 all - +2 Offencive
Ring : +1*2
Belt : +1
Armor : +2
Boots : +2° Vigor (synergie voor meer % Magical Hammer damage)
Skillers : 10 skillers ° Combat
Extra Skill : Annihilius +1 all
Dit alles ZONDER skillers geeft mij meer dan 9200 hammer damage.
Dan komt er 28% meer bij, 2* vigor (op de boots)
Dan komt er op ALLE combat skills nog eens 10 skills bij voor de Combat Skillers.
Dan komt er op ALLES nog eens één skill meer door de anni charm.
Het amulet geeft naats +2 ALL ook nog eens +2 offencive skills even als de zakarum die naast de +2 all ook nog eens +2 combat geeft.
Dit alles geeft mij OVER de 14k damage.
Amazone... heb een crappy WF (6% maar het is beter dan niks)
40* 3//20//20 charm geleend, goede stuff aan en PERFECTE Character + Skill indeling geeft mij ook OVER de 14k damage... zelfde geld voor mijn nieuwe trap assasin en elemental druid... dus ik weet niet wat sommige mensen bedoelen met 14k max maar ik kom er makkelijk overheen...
Ow jij leent ff 40 3/20/20's voor je ama, nee die zijn ook niet zo erg duur he, op ladder zijn die haast onbetaalbaar. En een trap assa en een wind druid redden ook nooit 14k dmg dus dat is ook bullshit.
@frostxl kijk naar de equip die een normale hammerdin aanheeft en let op de str req's, je draagt al een mara's dus die geeft je 5 str waarmee je op het minimum komt van een breast plate enigma, die enigma geeft je zo'n 67 str waarmee je alle items kan dragen. Dus tot lvl 65 moet je je hele inventory voldoen met str charms zodat je een beetje stuff kan dragen.
[ Voor 4% gewijzigd door Marrruuuk op 04-07-2004 17:49 ]
Verwijderd
ten eerste , wat lul je over extra dmg van je +2 vigor op tearhaunches?
als je liegt, controleer dan wel ff de feiten mkay?
dit is wat http://www.battle.net/diablo2exp/skills/basics.shtml
(oftewel arreat summit aka blizz zelf) zegt
Items that give bonuses to skills and skill levels will not add to Synergy bonuses. For example, an Orb with +3 to Fireball, when equipped, does not give any bonus to Firebolt.
geloof je blizz zelf niet? download een single player char editor en leef je uit.
dit zelfde geld dus voor de rest van al je +skill items, de synergie skills die erdoor omhoog gaan , geven dus geen synergie bonus....
Dus ff terugkomen op je mooie rekensom, met 10 pala combat skillers haal je 14k dmg
de ENIGE maar dan ook echt de ENIGE manier om over die 14k heen te gaan, is door samen met een andere pala te spelen met 10 offensive skillers.
Dus wat betreft je geleuter over je 20k hammer dmg, bij deze ontkracht.
En alsjeblieft doe slim en ga nu niet nog meer leugens vanaf je zolder kamertje bij pappa en mamma thuis typen, het is nu echt wel duidelijk dat je behoorlijk zielig bent....
mvg
Verwijderd

Verwijderd
[ Voor 176% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 19:33 ]
doe dan templer coat Guardian Angel aan, en je zit op 90..
lijkt me toch wat relaxter
Items met +x to [.]skill geven idd geen synergies, klopt. Maar als je een Charge ergens op hebt, dan werkt het wel.
Een van de vele voorbeelden is een Carrion Wind i.c.m. een Rabies Druid.
Dus voor Synergies:
Charges werken wel,
Skillers werken niet.
Verwijderd
ik heb een chains of honor en kom toevallig op 74 res all in hell uit... het was maar een klein testje.BasieP schreef op 04 juli 2004 @ 20:11:
74 rest all voor een pala?
doe dan templer coat Guardian Angel aan, en je zit op 90..
lijkt me toch wat relaxter
Maar met charges mag je zelf niets in de skill hebben, en je krijgt het level van de charges als level, niet het aantal charges. De enige die interessant zijn daardoor zijn Carrion Wind en Marrowwalk, alle andere items hebben te lage charges. En voor zover ik weet zijn charges ook niet cummulatief, en kan je dus ook niet 2 CW rings nemen.Climaximizer schreef op 04 juli 2004 @ 20:46:
[...]
Items met +x to [.]skill geven idd geen synergies, klopt. Maar als je een Charge ergens op hebt, dan werkt het wel.
Een van de vele voorbeelden is een Carrion Wind i.c.m. een Rabies Druid.
Dus voor Synergies:
Charges werken wel,
Skillers werken niet.
Dit topic is gesloten.