AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T
Er is nog steeds niks bekend over die 23 nieuwe runewords he ?
iig niet op battle.net/diablo2exp ..
AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T
dit in verband met het bereik van aura's en dergelijke
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Je kan het zelf uitproberen: neem een necro, kies een curse uit, en kijk hoevaak je die naast elkaar kan casten in de lengte en breedte van het scherm en bereken dan met de raius van die curse hoeveel yards 800*600 is.-=BoKKiE=- schreef op 13 juli 2004 @ 13:09:
vraagje, weet iemand hoeveel "yards" het hele scherm ongeveer is? (800x600)
dit in verband met het bereik van aura's en dergelijke
Het is wel een kutklusje, maar je komt het dan wel te weten.
vanaf jouw naar alle kanten toe dus 13
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ga je toch gewoon wat experimenteren met runes?FlitzZ schreef op 13 juli 2004 @ 09:58:
Countess en andy doe ik "straks" wel in hell denk ik.
Er is nog steeds niks bekend over die 23 nieuwe runewords he ?
iig niet op battle.net/diablo2exp ..
Ghehe, as if ik al 'hoge' runes heb
Was al blij dat ik Ort Sol kon maken
Vanavond nog een paar mf runs doen, maar denk dat ik het al vrij snel beu zal zijn
Denk eerder dat ik vanavond met de vaste party een beginnetje aan hell ga maken.
ach ik level wel wat en doe wat MF runs
mayb vanavond nog wat runs doet, hoewel me vriendin het denk ik niet echt op prijs stelt dat ik op haar verjaardag de hele avond achter D2LOD ga zitten
heb nu 2x eth en 3x ort voor een thul
doel is nu om een hoto te regelen alvast voor mijn hammedin
edit:
hoop dat er wat leuke goede low level runewords bij komen
evenals runewords voor orbs
[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 13-07-2004 15:13 ]
Anoniem: 26351
en voor boogjes ook hoop ik, want enkel melody/zephyr schiet niet echt op.-=BoKKiE=- schreef op 13 juli 2004 @ 14:58:
hoop dat er wat leuke goede low level runewords bij komen
evenals runewords voor orbs
Net deze thread ( http://forums.rpgforums.net/showthread.php?t=220217 ) de diabloii.net forums gevonden. Experimenteer d'r maar op los.
[ Voor 27% gewijzigd door Bernd op 13-07-2004 18:00 ]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Anoniem: 107941
iemand een idee wat ik eraan kan doen?Anoniem: 107941 schreef op 13 juli 2004 @ 01:54:
soms als ik wil spelen dan krijg ik het bekende cd probleem manelijk de cd zit erin maar hij zegt van niet ik heb dus versie 1.0.10.39
afijn als ik dus een patch wil downloaden gaat ut goed maar als ik hem wil instaleren zegt ie dat de patch dezelfde versie is als die ik er nu op heb staan(geen patch) kunnen jullie me helpen want iedere keer uninstal en instal doen wordt ik een beetjuh zat
de search heb ik gebruikt maar dat verhelpt mijn probleem niet
Als ik het goed lees zit je nu met twee problemen:
1. je cd wordt niet gelezen
2. je kan de patch niet installeren omdat diablo zegt dat je die patch al hebt
Oplossingen.
1. download een no-cd crack, dan hoef je je cd niet te gebruiken. Je kan ook het programmaatje Alcohol 120% gebruiken om een image van je diablo cd te maken. Ik weet echter niet of dat zal helpen.
2. Download de patch eens gewoon van internet, en niet via diablo. Kijk ook in het main menu van diablo welke versie je hebt. Linksonder staat de versie, bijvoorbeeld 'V1.10'. Als er V1.10 staat is heb je de nieuwest patch en zou het gewoon moeten lukken.
Als het nog niet lukt vrees ik dat je diablo toch weer overnieuw moet installeren.
maar wat is de beste aura voor een hammerdin?
ik heb er straks 3 maxed, Blessed aim, Vigor, Concentration
Vigor is goed om naar baal te rennen straks ^_^ maar welk kan ik het beste in combat gebruiken? BA of Con?
en nog een vraag
blade fury van de assa erft wapenmods welke je assa op dat moment draagt (CB, LL, ML, DS etc) doen hamers dat ook
ben gisteravond gestopt op lvl 18, vanmiddag ff kijken of ik snel naar 25 kan komen en dan naar ancients en baalrunnen
gebruik de guide van die Max dammage hammerdin, maar dan ongetwinked, dus met andere gear dan in die guide staat
Hammers zijn puur magisch, en erven geen dingen van je wapens.
k conc dusBertrand schreef op 14 juli 2004 @ 08:24:
Hammers zijn magische projectielen, je bent dus een caster als je hammers gebruikt. Aan blessed aim heb je dus niets als actieve aura, je maxed hem alleen als synergy. Conc moet je gebruiken, want dei zorgt voor de damage boost van je hammers.
Hammers zijn puur magisch, en erven geen dingen van je wapens.
en ja ik weet dat hamer magische prjectielen zijn, maar dat zjin de blades in principe ook, hoewel de dmg van de blades van de assa wel afhankelijk zjin van je wapen
was gewoonm benieuwd
Aan het eind van de thread wordt genoemd dat er vaak woorden kunnen worden gemaakt met de runewords, dus laten we daar op focussen bij het proberen van runewords. Ff een paar mogelijkheden zoeken dus, behalve Ice (die waarschijnlijk dus een echt woord is):Climaximizer schreef op 13 juli 2004 @ 20:18:
Hmm, ik ga maar idd ff meedoen in het uitproberen van runewords
1. Brand (Scepter) (Sword) - El - Hel - Ral - Ith -> EHRI
Kleine kans, maar Ehriman/Ahriman was een oude godheid. Niet veel kans dat iemand die kent, dus waarschijnlijk niet een echt runeword.
2. Broken Promise (All Weap) - Tal - Ohm - Dol -> TOD
Zitten er Duitstaligen bij Blizzard? Zo ja, dan kan dit er 1 zijn.
3. Deception (Dagger) - Ko - Dol - Eth -> KDE
KDE? Die kans bestaat wel
4. Fortitude (Club) (Hammer) (Mace) (Scepter) - Shael - Eth - Tir -> SET
Egyptische godheid
5. Infinity (Staff) - El - El - Sol - Tal -> EEST
'East'?
6. Madness (Helm) - Gul - Ohm -> GO
Go!
7. Plague (Dagger) (Sword) spea - Pul - Shael -> PS
P.S. ?
8. Serendipity (Club) (Mace) (Scepter) - Ith - Fal -> IF
IF only!
9. Shadow of Doubt (Helm) - Tal - Amn -> TA
Niet veel kans, maar 'Ta!' is slang voor 'Thanks!' in Noord Engeland.
10. Sting (Sword) (Dagger) - Nef - Amn - Lum -> NAL
Zijn er nog Novell fans bij Blizzard?
11. Tempest (All Weap) - Eth - Eld - Ral - Ist -> EERI
Eerie: Inspiring inexplicable fear, dread, or uneasiness; strange and frightening.
12. Thunder (Hammer) (Mace) (Axe) - Hel - Ist -> HI
Hi! Jouw eigen telefoon!
Er is (zover ik kan vinden) ook nog niks officieels bekend over de nieuwe runewords.
Het zal nog even afwachten worden i guess
1: dan kan ik niet meer online spelen wat ik alleen maar doenBertrand schreef op 13 juli 2004 @ 22:45:
[...]
Als ik het goed lees zit je nu met twee problemen:
1. je cd wordt niet gelezen
2. je kan de patch niet installeren omdat diablo zegt dat je die patch al hebt
Oplossingen.
1. download een no-cd crack, dan hoef je je cd niet te gebruiken. Je kan ook het programmaatje Alcohol 120% gebruiken om een image van je diablo cd te maken. Ik weet echter niet of dat zal helpen.
2. Download de patch eens gewoon van internet, en niet via diablo. Kijk ook in het main menu van diablo welke versie je hebt. Linksonder staat de versie, bijvoorbeeld 'V1.10'. Als er V1.10 staat is heb je de nieuwest patch en zou het gewoon moeten lukken.
Als het nog niet lukt vrees ik dat je diablo toch weer overnieuw moet installeren.
2: ik heb die versie 1,10 en ik download die patch handmatig anaf verschillende sites maar het is steeds dezelfde patch 1.0.10.39
help help
Uninstall eerst ff, en herinstalleer dan. Er zijn no-cd cracks die zorgen dat je nog wel online kan spelen geloof ik, anders kan je met een image net doen alsof je de CD erin hebt.Anoniem: 107941 schreef op 14 juli 2004 @ 14:42:
[...]
1: dan kan ik niet meer online spelen wat ik alleen maar doen
2: ik heb die versie 1,10 en ik download die patch handmatig anaf verschillende sites maar het is steeds dezelfde patch 1.0.10.39
help help
kijk als ik dus uninstal doe en instal weer dan kan ik spelen maar alks ik dan me spel afsluit en dan zal maar zeggen weer op wil starten zegt ie dat de cd er niet inzit terwijl die er wel inzitSkyclad schreef op 14 juli 2004 @ 15:00:
[...]
Uninstall eerst ff, en herinstalleer dan. Er zijn no-cd cracks die zorgen dat je nog wel online kan spelen geloof ik, anders kan je met een image net doen alsof je de CD erin hebt.
en waar vind ik een image of hoe maak ik die?
Daemon Tools of zoiets, ik gebruik het zelf niet maar er zijn hier mensen die het wel gebruiken, die zullen dus ook wel kunnen zeggen waar je het kan krijgen.Anoniem: 107941 schreef op 14 juli 2004 @ 15:15:
[...]
kijk als ik dus uninstal doe en instal weer dan kan ik spelen maar alks ik dan me spel afsluit en dan zal maar zeggen weer op wil starten zegt ie dat de cd er niet inzit terwijl die er wel inzit
Dat vind ik toch heel knap, want het starten na een install is vrijwel geheel identiek aan een normale opstart van het spel. Stel, je installeert het spel, je reboot je pc en je probeert het spel te starten? Dat zou dan dus niet moeten werken.Anoniem: 107941 schreef op 14 juli 2004 @ 15:15:
[...]
kijk als ik dus uninstal doe en instal weer dan kan ik spelen maar alks ik dan me spel afsluit en dan zal maar zeggen weer op wil starten zegt ie dat de cd er niet inzit terwijl die er wel inzit
Offtopic: heeft jouw toetsenbord alleen maar A-Z (en een vraagteken
Hier beweert iemand dat Darkness werkt, en Ice is getest maar werkte niet.FlitzZ schreef op 14 juli 2004 @ 10:10:
Mja, wat in dat andere forum ook al stond. Misschien dat de runewords nog niet geactiveerd zijn.
Er is (zover ik kan vinden) ook nog niks officieels bekend over de nieuwe runewords.
Het zal nog even afwachten worden i guess
http://www.blizzhackers.c...=0&postorder=asc&start=45
Hmz, eerst die bevestiging maar ff afw8en danSkyclad schreef op 14 juli 2004 @ 15:34:
[...]
Hier beweert iemand dat Darkness werkt, en Ice is getest maar werkte niet.
http://www.blizzhackers.c...=0&postorder=asc&start=45
image zou ik niet gaan downloaden is zo'n 700 MB gewoonAnoniem: 107941 schreef op 14 juli 2004 @ 15:15:
[...]
met daemon kan je alleen images laden, je krijgt dan een virtuele drive erbij en je kan daarin images laden. ik maak mijn images met clonecd, een oude versie. de nieuwe versie doet het niet meer...als je wilt hebben moet je me maar ff toevoegen op MSN, laterzzz
LDDR/SC
Moet maar eens mijn mules omhoog spelen, ik heb nog steeds maar 1 char hoger dan act 1 normal
Mijn mf sorc's geweldige eq:
- Rare circlet, +1 Druid skill (ja, heb nou eenmaal nog niets beters, is een verbetering ten opzichte van de Infernal Cranium die ze eerst aanhad
- Rare amulet, +16% cold res, +10 op de andere resistances (nog geen +sorc skills gevonden)
- Leaf staff met +3 fireball
- Artic set gloves, armor en belt (vind bijna geen armors, en moet iets met resistances hebben), geeft samen een hele 40% mf!
- magic ring, 101 mana
- rare ring, 50 mana, 30% lightning res, 5% mf
- Aldur's boots
Merc (Act 2 Normal Defensive):
- Rare bill, 20% IAS, 279% ED, 4%LL, 130-240 fire damage (upgraded van voulge)
- Undead Crown
- Atma's Wail
Maar 45% mf op het moment, maar tot ik redelijke resistances heb neem ik genoegen hiermee. Ik vind af en toe nog zooi die ik kan gebruiken, maar het grootste deel zou waardeloos zijn als de ladder niet net was gereset. Natalya's helm, Spirit Forge, Atma's Wail (die mijn merc dus meteen kreeg), wat redelijke charms en nog wat meer newbie items voor mijn mules
Tsja, eerlijk gezegt vond ik het nog lang duren.. zal wel komen omdat ze de juiste runes nog niet hadden om te dupen.Skyclad schreef op 15 juli 2004 @ 11:53:
Klote, er is al weer een mogelijke runedupe uit
http://www.blizzhackers.com/viewtopic.php?t=176440
Maar je kon er op wachten, behalve de start van de nieuwe ladder is er geen bugfix of zo geweest dus de bestaande, nog niet server side gepatchte, bugs zijn gewoon nog aanwezig.
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Nou ik dus niet. Als ze niet zouden botten, zouden ze in enige mate nog zelf mf runs gaan doen.
Maar met runedupen gaat echt massaal de prijs van al die runes omlaag, net zoals toen op de vorige ladder.
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Dupen betekent dat van elk godly item wat er beschikbaar komt er 1 dag later honderden op de ladder zijn, dat krijg je zelfs met 10000 bots nog niet voor elkaar.
Anoniem: 14383
Mis ik iets ofzo? Ik heb D2 iig al jaren niet meer gespeeld.
Anoniem: 72626
Als jouw helm blauw/geel/goud-kleurig was, werkt dat niet.
btw alle runewords werken alleen in grijze items.
Anoniem: 14383
Ik dacht dat het misschien lag aan een nieuwe patch ofzo aangezien www.diabloii.net , waar ik de info vandaan heb, ook niet echt up to date is.
'Mechanic's' is een magical attribute, dus hij was blauw ipv grijs.Anoniem: 14383 schreef op 15 juli 2004 @ 13:18:
Jep dat weet ik. Het was een mechanic's bone helm. En ik weet voor 95% zeker dat hij grijs was. Daar heb ik hem ook op uitgezocht.
Ik dacht dat het misschien lag aan een nieuwe patch ofzo aangezien www.diabloii.net , waar ik de info vandaan heb, ook niet echt up to date is.
Kijk maar eens op deze pagina:
http://www.battle.net/diablo2exp/items/magic/pre.shtml
Mechanic's is een magic mod. Als dat er expliciet bij staat, dan is t item magic (blauw). Zelfde geldt voor Jewelers mod (geeft ook sockets).Anoniem: 14383 schreef op 15 juli 2004 @ 13:18:
Jep dat weet ik. Het was een mechanic's bone helm. En ik weet voor 95% zeker dat hij grijs was. Daar heb ik hem ook op uitgezocht.
Maar een erg kleine kans dat ik het vind (als je kijkt naar hoeveel mensen ernaar zoeken en al gezocht hebben), maar als het lukt wordt de Diablo economy misschien weer iets stabieler
Oh ja, was ik even vergetenPerfect_Cell schreef op 15 juli 2004 @ 12:22:
Runes kan je gewoon cuben, dus dat van de juiste runes niet hebben gaat niet op.
Ik doe zowiezo niet aan traden, en wil alleen gebruik maken van items die ik zelf vind. Neemt wel erg veel tijd in beslag ivm mf, maar heb dan een veel 'lekkerder' gevoel bij de items, en de chars die die items gebruiken.
Maja, thats just me
Dat botten vind ik 100x erger ... alweer wachtrijen van 500+ !
Iedereen die trade heeft haast wel een item dat gevonden is door een bot. Is nix ergs aan, want het is een legit item, alleen het gevoel erachter zal sommigen dwars zitten.
Dupes hebben als nare eigenschap dat ze soms spontaan verdwijnen, en DAT is irritant

Daarom moet je ook niet traden met mensen die je niet vertrouwt. Ik trade alleen met mijn vrienden, als ik al trade.Climaximizer schreef op 15 juli 2004 @ 16:51:
Dupes hebben als nare eigenschap dat ze soms spontaan verdwijnen, en DAT is irritant
ben geript
sorc weg met:
- shako
- vipermagi (32%)
- frosty
- tals belt (14%)
- gheeds (38%)
- 2x 6% mf charm
- alibaba
- rhyme shield
- 4x PT armor (96mf)
in stash:
- lum rune
- um rune
- tranc's gloves
- magefist
- goldskin
- ravenfrost (2x)
- 2mil goud
Had eerder vandaag al een sojcount van 842Climaximizer schreef op 15 juli 2004 @ 17:24:
Btw, zit nu in een game, en er zijn al 301 Stones of Jordan verkocht aan de handelaren
Klote zeg BasieP, jammer dat je zoveel goeie items kwijt bent
Hoe kan dat dan?, je account gehacked ofzo?BasieP schreef op 15 juli 2004 @ 18:32:
gvd gvd gvd gvd gvd
ben geript
sorc weg met:
- shako
- vipermagi (32%)
- frosty
- tals belt (14%)
- gheeds (38%)
- 2x 6% mf charm
- alibaba
- rhyme shield
- 4x PT armor (96mf)
in stash:
- lum rune
- um rune
- tranc's gloves
- magefist
- goldskin
- ravenfrost (2x)
- 2mil goud
BF1: Don-Panio
BasieP speelt hardcore. Als je daarbij dood gaat ga je ook echt dood en ben je de items op je char en in je stash kwijt.
Maar idd, hoe ging je rip?
Anoniem: 69968
ik kan je wel boosten door normal en nightmare, m'n lvl 89 assassin kan dat wel aan
mijn account is *Fragz
Mijn mf sorc is trouwens ook (weer) RIP. Ik verveelde me op Nm, had nog steeds niet redelijke items, en was maar naar Hell gegaan. Ging op hoog tempo door Act 1, tot ik bij Jail level 2 kwam. Ik had geen zin in rondlopen, gebruik geen mh, dus ging ik gewoon blind rondteleporten op zoek naar de trap. Kwam midden in een bosspack van die lightning ball schietende beestjes terecht, kreeg meteen een forse klap, en was niet snel genoeg met healen. Teleport lukte ook niet door gebrek aan FHR.
Ach ja, was pas level 73...
Ben alle genoemde items kwijt, en de net daarvoor gevonden TO gloves, 2x 6%ll rare rings, 6 socketted superior ethereal exceptional polearm (weet niet meer welke precies) waar ik 6x Eld in wilde zetten voor pindleruns, en wat andere zooi.
Mijn nieuwe mf sorc is net in Act 2 Normal aangekomen, en gaat nu eerst een tijdje Andyruns doen op zoek naar Angelic rings/amulet.
Gekilled door Lightning monsters bij The Frozen river, was anya quest aan het doen in NM
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
hoe ik rip ging:Bertrand schreef op 15 juli 2004 @ 20:09:
[...]
BasieP speelt hardcore. Als je daarbij dood gaat ga je ook echt dood en ben je de items op je char en in je stash kwijt.
Maar idd, hoe ging je rip?
was mempi aan't runnen op hell, en net toen ik wilde switchen naar mf gear (rhyme en alibaba) caste mempi die blizzard op me kop.
dat ding doet mega veel dmg, zeker met een cold rest van 30%
dus ik was na 2x geraakt te zijn op 50% hp, en dacht er aan op een full te nemen. dus ik druk op '1'
maar er gebeurd niks dus ik kijk naar me vinger, en jah, ik zit echt op me '1'
dan kijk ik naar me belt, en jah, daar zit echt een full rev op eerste plek.
dus ik druk nog 3x op '1', en daarna op tilde '`'
me belt spring open, en ik zie dat alle 4 me full's die onder '1' zaten nog niet gebruikt zijn.
inmiddels nog steeds 50% hp, dus kan nog wel een hit hebben.
Maar omdat revs niet werken ga ik met me hand naar alt-f4.
Maar dan plotsling word ik nog een keer geraakt, en ben ik in 1x dood
waarschijnlijk b.net lag
Dat gebeurd echt 'TE' vaak de laatste tijd, die bnet lags
RIP
zo ben ik al hellslayer kwijt geraakt deze ronde
Zo dan, dat is nieuw voor mijSkyclad schreef op 16 juli 2004 @ 10:56:
Hoezo ga je dood bij Meph met een sorc? Er zijn 5 of 6 plaatsen waar je Meph kan parkeren zodat hij helemaal niets meer doet.
Plz Xplain ..
daarom doe ik scBasieP schreef op 16 juli 2004 @ 10:37:
[...]
hoe ik rip ging:
was mempi aan't runnen op hell, en net toen ik wilde switchen naar mf gear (rhyme en alibaba) caste mempi die blizzard op me kop.
dat ding doet mega veel dmg, zeker met een cold rest van 30%
dus ik was na 2x geraakt te zijn op 50% hp, en dacht er aan op een full te nemen. dus ik druk op '1'
maar er gebeurd niks dus ik kijk naar me vinger, en jah, ik zit echt op me '1'
dan kijk ik naar me belt, en jah, daar zit echt een full rev op eerste plek.
dus ik druk nog 3x op '1', en daarna op tilde '`'
me belt spring open, en ik zie dat alle 4 me full's die onder '1' zaten nog niet gebruikt zijn.
inmiddels nog steeds 50% hp, dus kan nog wel een hit hebben.
Maar omdat revs niet werken ga ik met me hand naar alt-f4.
Maar dan plotsling word ik nog een keer geraakt, en ben ik in 1x dood
waarschijnlijk b.net lag
[ Voor 5% gewijzigd door Shagura op 16-07-2004 11:49 ]
Was laatst nog een thread over op Blizzhackers, was toen al verbaasd dat er nog mensen waren die het niet wisten
http://www.blizzhackers.c...pic.php?t=174559&start=15
Hehe kewlSkyclad schreef op 16 juli 2004 @ 12:11:
[...]
Was laatst nog een thread over op Blizzhackers, was toen al verbaasd dat er nog mensen waren die het niet wisten
http://www.blizzhackers.c...pic.php?t=174559&start=15
Maar in 1.10, met goeie blizz sorc, heb je meph al zo snel dood, dat hij nog niet eens 'denkt' aan slaan / casten
En anders staat altijd mijn merc nog tussen meph en ik. Denk dat dit 'trappen' meer tijd in beslag neemt
Met merc "on the spot" killen: Snel en _redelijk_ veiligFlitzZ schreef op 16 juli 2004 @ 12:20:
[...]
Hehe kewlnooit geweten, en speel toch al ruim 4 jaar.
Maar in 1.10, met goeie blizz sorc, heb je meph al zo snel dood, dat hij nog niet eens 'denkt' aan slaan / casten
En anders staat altijd mijn merc nog tussen meph en ik. Denk dat dit 'trappen' meer tijd in beslag neemt
Zonder merc "Moat-tricked" killen: Iets langzamer maar helemaal veilig (als je trickspot niet te dicht bij de counsil is)
Je hoeft niet de moat trick te gebruiken als je em vastzet vlak naast waar ie begint. Dat kan je bovendien met elke willekeurige class doen, dus ook casters/amazons zonder teleport.Climaximizer schreef op 16 juli 2004 @ 12:40:
[...]
Met merc "on the spot" killen: Snel en _redelijk_ veilig
Zonder merc "Moat-tricked" killen: Iets langzamer maar helemaal veilig (als je trickspot niet te dicht bij de counsil is)
Met moat-trick bedoel ik in dit geval alle manier van vastzettenSkyclad schreef op 16 juli 2004 @ 12:48:
[...]
Je hoeft niet de moat trick te gebruiken als je em vastzet vlak naast waar ie begint. Dat kan je bovendien met elke willekeurige class doen, dus ook casters/amazons zonder teleport.
Ik heb zonet een Blade Barrier gevonden, en die schijnt nogal te ownen voor een Smiter Pala. Maargoed, alleen smite zal nie zo veel doen in PvM, dus moet er iets anders bij. Nu heb ik ergens gelezen over een Smiter/Trower Pala, icm leuke aura's natuurlijk
Er is hier al meerdere malen gesproken over een proggie voor Single Player waarmee je een char kunt maken/modden, maar deze heb ik nog nooit kunnen vinden. Kan iemand me ff een link geven voor dit proggie, of een link naar een build die ik zoek?
TIA
Nu dus maar na een 2tal jaartje maar een nieuwe gekocht.
Ik heb nu alleen de originele +patch 1.10 zonder uitbreiding.
Wat me wel verbaast is dat m'n private stash nog zo gruwelijk klein is
Ik dacht dat ze dat allang hadden vergroot. Want zeg nou zelf, een stash die kleiner is dan je backpack.

Of krijg je pas later in de game een grotere stash? Zit nu pas in act II op zoek naar de cube en ben level 17.
En als ie zo klein blijft... zijn er dan misschien mods die em tenminste 2 keer zo groot maakt?
Anoniem: 118935
Wat betreft die pala build.... Ik denk dat jij een vindicator/Templar bedoelt.Climaximizer said: Kan iemand me ff een link geven voor dit proggie, of een link naar een build die ik zoek
Dingen die werken met smite
Crushing blow
Chance to cast something on striking
Hit blinds target
Hit freezes target
Open Wounds
Enhanced Damage
Ward (unique Caduceus)
Curses zoals Life Tap, Amplify Damage en dergelijke
Dingen die niet werken
Life or Mana leech
Deadly Strike
Elemental Damage
+Max/Min Damage
Statistics
This is pretty simple and most PvP builds use the same stat allocation. Sometimes it’s useful to put some extra stat points into strength and dexterity, in case you get hold of a new item that has higher stat requirements than your current one.
Strength
Enough to wear your heaviest item. If you plan to use enigma, you might not have to put any points into strength at all. Make sure you have enough strength on your weapon switch, too. Otherwise you won’t be able to equip your Paladin again after it dies (and trust me, it will).
Dexterity
Enough to have 75% chance to block. Be aware of that shields have different chances of blocking. For example, you will need more dex to have 75% chance to block with a Stormshield than with a Herald of Zakarum. Thus, if you plan on using more than one shield, calculate your needed dex based on the shield with the lowest chance of blocking.
Vitality
All your leftover skill points should go into vita. Aim for at least 2000+ life at level 90.
Energy
None.
Skills
There are many different ways of allocating your skill points. Some players choose to max smite and have a weaker FoH, while other players choose to max FoH and it’s synergies and have a weaker smite. Whatever you decide, just remember it’s a v/t you are making, and not something else. I will explain my choices here:
Combat Skills
Sacrifice (1 point) Prerequisite for FoH.
Smite (1-20) I definitely recommend that you max this skill. You are making a v/t with an emphasis on the v. As I explained above, FoH can be negated, which means that with a lower level smite, you might run into problems.
Holy Bolt (1 point) Prerequisite for holy shield.
Zeal (1 point) Prerequisite for FoH. This skill is also useful when leveling your Paladin.
Charge (1 points) Prerequisite for holy shield. A very useful skill, as mentioned above, but only one point here. With skill charms and items your charge level will hopefully be 25+ anyway.
Vengeance (1 point) Prerequisite for FoH.
Blessed Hammers (1 point) Prerequisite for holy shield.
Conversion (1 point) Prerequisite for FoH.
Holy Shield (20 points) Maxing this skill is a must. Your smite damage depends more on Holy Shield than on smite itself. Holy Shield will also boost your defense which is imperative when dueling melee-oriented characters.
Fists of the Heavens (10+ points) It’s not necessary to max this skill, but it may help you in some cases. I think around 10 points is enough if you plan on dueling only other Paladins (since most experienced Paladins stack light resist). However, if you plan on also dueling other classes, maxing this skill could be beneficial. Just make sure to calculate how many points you need in holy shock (synergy) to get an optimal FoH damage before putting any points in here.
Offensive Auras
Might (1 point) Prerequisite for fanaticism and conviction.
Holy Fire (1 point) Prerequisite for conviction.
Thorns (1 point) Prerequisite for conviction.
Blessed Aim (1 point) Prerequisite for conviction.
Concentration (1 point) Prerequisite for fanaticism. Could be used in combination with smite, but then you would lose the ias from fanaticism (unless you plan to be bm and stack auras using the Beast rune word).
Holy Freeze (1 point) Prerequisite for conviction. A very useful skill in 1.09 when aura flashing was possible. Less useful in 1.10 so only 1 point here.
Holy Shock (1+ points) Synergy for FoH. Adding points here will increase your FoH damage. How many is up to you to calculate.
Sanctuary (1 point) Prerequisite for conviction.
Fanaticism (20 points) Maxing this skill is a must. It will provide you with ias and ed.
Conviction (1+ points) I dumped the rest of my skill points here after having maxed smite, FoH, holy shield, and fanaticism. However, I made my v/t in the previous patch, so you might want to add points here before putting lots of points into FoH and holy shock. Notice that this skill is capped at level 25, so plan out what items you are going to use before putting points into this skill. Any point over 25 will be a waste.
Defensive Auras
Prayer (1 point) Prerequisite for vigor.
Defiance (1+ points) A useful aura if you don’t plan to go with a strong FoH. Defiance also is a synergy for holy shield which will boost your defense.
Cleansing (1 point) Prerequisite for vigor. A very useful PvM aura.
Vigor (1 point) A one point wonder. Very handy to have when you want to move quickly. It’s not necessary to have a point in vigor, but I strongly recommend it.
Meditation (0-1 point) If you plan to use FoH a lot, you might want to add a point into this skill. I don’t think it’s necessary though.
Resist Fire, Resist Cold, Resist Lightning, Redemption, Salvation (0 points)
My v/t has the following skill allocation at level 99 together with all the prerequisites and vigor (which was the most common skill allocation in 1.09 I guess):
Smite - Max
FoH - Max
Fanaticism - Max
Holy Shield - Max
Conviction - 11
As some people pointed out after having read an earlier draft of this guide, it’s better to use a combination of FoH and holy shock instead of maxing FoH (like I did), since it will give you a higher damage. I still recommend that you max smite, fanaticism, and holy shield, before spending the rest of your skill points in a combination of FoH, conviction, and holy shock.
Als je vecht tegen een melee char dan gebruik het volgende
Helm – Ber’d shako
Weapon - Silence phase blade or Kingslayer berserker axe
Armor - Enigma
Belt - 40/15 Verdungo’s
Boots - Classic rares or Marrowwalk
Gloves - Bloodfist
Shield - Ber’d rare sacred targe (+2 skills, 20fbr, 15icb, 41res all, rep life, 27life)
Ring 1 - 20dex Raven Frost
Ring 2 - Bul-Kathos’
Amulet - 29% Mara’s or Highlord’s (depending on if I use Kingslayer or not)
Als je tegen een caster vecht gebruik het volgende
Helm – Lo’d shako
Armor - Um’d Guardian Angel
Belt - Thundergod’s
Boots - Classic rares
Gloves - Bloodfist
Shield - Ber’d rare sacred targe
Ring 2 - Bul-Kathos
Amulet - 29% Mara’s, Highlord’s, or Nokozan Relic
Tegen een FoH gebruik je
Helm – Lo’d shako
Armor - Lo’d Shaftstop
Belt - Thundergod’s
Boots - Classic rares
Gloves - Bloodfist
Shield - Ber’d rare sacred targe
Ring 2 - Bul-Kathos’
Amulet - 29% Mara’s or Highlord’s
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 17-07-2004 17:38 ]
Anoniem: 44068
De stash is een stuk groter geworden bij de Expansion, blijkbaar is ie in Classic nog steeds de originele grootte dan (en wordt ook niet groter later in het spel). Mja, in Classic zitten veel minder items, dus je hebt de ruimte ook niet echt nodig zou ik zeggen.Legion schreef op 16 juli 2004 @ 23:59:
Ik heb em maar weer opnieuw gekocht. Had em al gekocht toen ie net uit was, maar helaas is diegene aan wie ik em had uitgeleend kwijt geraakt.
Nu dus maar na een 2tal jaartje maar een nieuwe gekocht.
Ik heb nu alleen de originele +patch 1.10 zonder uitbreiding.
Wat me wel verbaast is dat m'n private stash nog zo gruwelijk klein is
Ik dacht dat ze dat allang hadden vergroot. Want zeg nou zelf, een stash die kleiner is dan je backpack.![]()
Of krijg je pas later in de game een grotere stash? Zit nu pas in act II op zoek naar de cube en ben level 17.
En als ie zo klein blijft... zijn er dan misschien mods die em tenminste 2 keer zo groot maakt?
Er zijn div. exploits en dergelijke tevinden die in 5 seconden geinstalleerd kunnen worden waardoor je stash even groot is als in de expension maar daar is Blizzard niet blij mee dus ze zullen wel maatregelen nemen als ze erachter komen dus het is op je eigen risico.
www.blizzhackers.com
www.diabloii.net
www.mewgood.com
zijn site's voor troep als bots MAAR ook de cube/stash exploit.
Het grote probleem is dat je de D2*.MPQ moet vervangen door eentje met de
exploit or what ever erin en dat is natuurlijk wel te traceren door Blizzy.
Dus nogmaals op eigen risico dat je je serial kan kwijt raken met deze troep *lol*
Als je enige kennis hebt van programmeren en zo dan kan je het ook wel zelf doen maar das wel heel erg veel werk aangezien als je het doet het spel denkt dat je de LoD expansion hebt die je dus niet hebt, waardoor je een error krijgt dat hij de LoD stuff niet kan vinden en dus kunde het spel niet opstarten. Das waar het moeilijke stuff begint... iets te moeilijk als je mij vraagt

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 17-07-2004 17:38 ]
Anoniem: 118935 schreef op 17 juli 2004 @ 14:54:
Ik vindt hem eigenlijk niet te klein. Ik bedoel als je zo iemand bent die rotzooi als low lvl rare's (gele items) en chipped bewaard oke dan zit hij zo vol... maar het enigste wat ik vroeger erin had was misschien een 4 ringentjes. Voor div. resist als ik een duell doe of zoiets... thats it. Owjah en runes natuurlijk om runewords te maken hehe.
Er zijn div. exploits en dergelijke tevinden die in 5 seconden geinstalleerd kunnen worden waardoor je stash even groot is als in de expension maar daar is Blizzard niet blij mee dus ze zullen wel maatregelen nemen als ze erachter komen dus het is op je eigen risico.
www.blizzhackers.com
www.diabloii.net
www.mewgood.com
zijn site's voor troep als bots MAAR ook de cube/stash exploit.
Het grote probleem is dat je de D2*.MPQ moet vervangen door eentje met de
exploit or what ever erin en dat is natuurlijk wel te traceren door Blizzy.
Dus nogmaals op eigen risico dat je je serial kan kwijt raken met deze troep *lol*
Als je enige kennis hebt van programmeren en zo dan kan je het ook wel zelf doen maar das wel heel erg veel werk aangezien als je het doet het spel denkt dat je de LoD expansion hebt die je dus niet hebt, waardoor je een error krijgt dat hij de LoD stuff niet kan vinden en dus kunde het spel niet opstarten. Das waar het moeilijke stuff begint... iets te moeilijk als je mij vraagt
Ik doe tot nu toe toch nog alleen maar singleplayer, dus ik snap niet wat je zanikt met risico's enzo.

Maar heb vandaag toch maar de expansion besteld, was toch maar iets van 15 euro.
Je kan wel normaal of nightmare games joinen MAAR je ziet ze niet meer in de lijst. Thats the only difference... ennuh alleen single player dan is het goed maar wees blij dat ik waarschuw noobje, Ik denk tenminste aan iemand zn account voordat ik ze een link geef waardoor ze (misschien) gebanned/delete kunnen worden dus jij moet niet zo zanikkenPREDDY : Ik ben net van Normal naar Nightmare gegaan met mijn Bowazone lvl 33, en ik merk dat je dan geen 'normal' games meer kan joinen. Klopt dat? Dat vind ik namelijk echt super jammer gewoon, Nightmare is echt een nightmare voor mij. Ik ga ook een nieuwe char beginnen, een sorc. denk ik, ik merk dat die toch wel de meeste dmg doen...
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 17-07-2004 17:38 ]
noobje?Anoniem: 118935 schreef op 17 juli 2004 @ 16:45:
[...]
Je kan wel normaal of nightmare games joinen MAAR je ziet ze niet meer in de lijst. Thats the only difference... ennuh alleen single player dan is het goed maar wees blij dat ik waarschuw noobje, Ik denk tenminste aan iemand zn account voordat ik ze een link geef waardoor ze (misschien) gebanned/delete kunnen worden dus jij moet niet zo zanikken
Ik speelde al Diablo 2 nog voordat je vader ingedaalde teelballen had
Heb het alleen al 3 jaar niet meer gespeeld
Anyways Ik speel sinds demo Diablo II LoD... daarvoor half jaartje Diablo I... die nog steeds erg cool is trouwens
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 17-07-2004 17:38 ]
(Behalve dan met een andere char die nog wel in de juiste moeilijkheidsgraad zit)
Dit verklaart ook gelijk het veel voorkomende gezeik in cow games. Je kan alleen openen als je Baal verslagen hebt, maar dit betekend gelijk dat je geen games meer kan zien waarin je kan openen. Gevolg, bijna niemand kan openen, behalve als er iemand met voorbedachte rade in een dergelijke game komt
[ Voor 149% gewijzigd door Wouter185 op 17-07-2004 18:33 ]
Anoniem: 118935 schreef op 17 juli 2004 @ 17:20:
dat zijn bij elkaar 6 jaar...
Waar haal je dat getal vandaan?
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Anoniem: 59413
En de items, en waar je het beste kunt expen etc, aight xangatjeClimaximizer schreef op 18 juli 2004 @ 11:23:
Net zoals fietsen verleer je Diablo ook niet meer. Alleen build vallen te vergeten

En dan niet te vergeten dat je nu ook nog nieuwe Rune words en crafts hebtAnoniem: 59413 schreef op 18 juli 2004 @ 12:11:
[...]
En de items, en waar je het beste kunt expen etc, aight xangatje
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Mja, om daar toch maar ff op in te hakenAnoniem: 59413 schreef op 18 juli 2004 @ 12:11:
[...]
En de items, en waar je het beste kunt expen etc, aight xangatje
Ik ga maar es een Hybridazon maken (LF en GA/MS)
Skill buildop ligt al voor m'n neus, maar over de items heb ik toch nog wat vraagies.
Dus weet iemand de 'perfecte' outfit voor een Ama?
Btw: Hetgeen me aan heeft gezet om toch maar es een ama te gaan bouwen, is het vinden van een windforce (m'n eerste vond ik pas na een half jaar LOD, de tweede nu al
[ Voor 39% gewijzigd door Wouter185 op 19-07-2004 14:14 ]
Lucky bastard! Ik heb er nog nooit een gevondenClimaximizer schreef op 19 juli 2004 @ 13:59:
[...]
Mja, om daar toch maar ff op in te haken....
Ik ga maar es een Hybridazon maken (LF en GA/MS)
Skill buildop ligt al voor m'n neus, maar over de items heb ik toch nog wat vraagies.
Dus weet iemand de 'perfecte' outfit voor een Ama?
Btw: Hetgeen me aan heeft gezet om toch maar es een ama te gaan bouwen, is het vinden van een windforce (m'n eerste vond ik pas na een half jaar LOD, de tweede nu al). Dus een bow heb ik
Kwa spullen denk ik aan:
helm: Shako of Valkyrie Wing
armor: Enigma of Chains of Honor
belt: String of ears, Razor tail of Nosferatu’s Coil
boots: Wartravellers
gloves: Laying of hands
rings: ravenfrost (must have, vind ik zelf) en een nagelring of soj
amulet: Cat’s eye, Highlords of Mara's
succes met je amazon
Build-up
Helm: Griffon's Eye
Armor: Twitchthroe (Upgraded to Exceptional)
Belt: String of Ears
Bow: Windforce
Java: Titan's Revenge
Shield: Stormshield
Gloves: Soul Drainer
Boots: Wartravelers
Amu: Mara's Kaleidoscope
Ring1: Ravenfrost
Ring2: Manald Heal
Stats (Gebaseert op Titan's Revenge & StormShield)
LS: 18%
MS: 7%
IAS: 80%
SKILL: +6 (+8 to Java)
DR: 50%
CtB: 75%
Ziet er wel leuk uit moet ik zegge
[ Voor 215% gewijzigd door Wouter185 op 19-07-2004 15:33 ]

[ Voor 99% gewijzigd door Wouter185 op 19-07-2004 15:27 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Wouter185 op 19-07-2004 16:02 ]