Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uit de sp:

De bijbehorende accesoires:

Nokia 6230 Headsets

Nokia 6230 USB Data Kabel

Nokia BL-5C Batterij

USB Datakabel Nabouw voor 12,50 - !!! Drivers voor USB kabel !!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Misschien ten overvloede,

maar bij het intikken van SMS'jes druk je 2x op * dan krijg je de symbolen, maar ook alle snelkoppelingen naar de smileys ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:20
Wormaap schreef op 09 juni 2004 @ 18:56:
[...]Was die link illegaal :?
Ja. Die link bevatte copyrighted games en dat mag absoluut niet op GoT.
Zie ook Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
FreshMaker schreef op 09 juni 2004 @ 20:51:
Misschien ten overvloede,

maar bij het intikken van SMS'jes druk je 2x op * dan krijg je de symbolen, maar ook alle snelkoppelingen naar de smileys ;)
Kwam ik ook achter, slim van Nokia toch ? Jammer dat je dan geen msn tekens krijgt zou nog leuker zijn. Maar dit is wel redelijk nieuw, mijn 6610 had dat niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang heb je nu je Nokia 6230?
28 maart 2004
Waar heb je 'm vandaan?
Tell Me Zevenaar

Wat voor abonnement heb je erbij?
hi 50 1 jr

Hoe verbind je je telefoon met je PC (IR, Bluetooth, datakabel)
bluetooth conceptronics usb

Heb je een andere MMC-kaart erin? (merk/grootte/winkel)
Dat standaard nokia 32mb kaartje nog

Welke andere accessiores heb je nog? (indien van toepassing)
niks, ja cark 126

Welke beltoon heb je nu?
special d- home alone

Welke achtergrond heb je nu?
standaard

Welke audio-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
paar nummers uit de top 40

Wat voor video-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
standaard

Wat vind je de fijnste feature van de 6230?
compleet he, alleen jammer dat er geen zoom op zit, je digitale. maar ja je kunt niet alles hebben

Welke feature mis je nog? Of wat zou je graag verbeterd zien in firmware v3.16?
idd witte achtergrond, kpn mms :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 00:39:
[...]

geen zin in nog een abo erbij, had ook net mijn loon gestort gekregen. oh, en dat van die search, lees mijn post nog eens! :X 8)7
ik heb hem voor inkoop op mijn werk nog beter;) € 299,- ex btw? en de btw krijg ik natuurlijk terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zon orange 20 euri abbo afgesloten voor 3,95 per maand.
Maja ik dacht dus 3,95 per maand te gaan betalen.. maar tis natuurlijk een cashback :X

Achja, moet maar weer :Y)

Verder gaat die batterij wel hard, nu ik hem een tijdje heb valt het wel op ;)
Verders wel fijn dingetje hoor :P En met BT ook steeds minder problemen, moest cker effe wennen aan zn omgeving? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:43
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 19:42:
[...]

Dank u zeer :D

Kan hem trouwes in de SP nog steeds niet vinden (moet maar es een bril halen denk ik ;)) maar wel op pagina 30 van dit topic :)
De dank is groot _/-\o_
In de SP staat een driver voor de datakabel.
En mensen... IPV te zeggen 'kijk 2 pagina's terug' kun je toch ook gewoon even een antwoord geven? 'T is wel heel stoer enzo om te zeggen dat't 2 pagina's terug staat, maar een linkje naar desbetreffende post kan er dan toch op z'n minst wel vanaf?
Edit1: Nog'n pagina erbij gekomen :X

Edit2:
Jimster schreef op 09 juni 2004 @ 20:58:
[...]

Ja. Die link bevatte copyrighted games en dat mag absoluut niet op GoT.
Zie ook Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright
Als't IDD copyrighted was, dan is't IDD logisch dat'ie verwijderd wordt :X Aangezien 't best wel prut was wat er stond allemaal, en er een gratis deel en een betaald deel was nam ik alleen aan dat't niet copyrighted was :P

[ Voor 40% gewijzigd door Wormaap op 09-06-2004 21:35 ]

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
beerns schreef op 09 juni 2004 @ 16:35:
[...]

Heb ik ook. Ik d8 al dat ik de enige was!
De settings van de Orange site werkten bij mij ook niet, de settings van de Nokia site wel, dus probeer die ff. Bij mij werken MMS en GPRS perfect! :) (v3.15)

[ Voor 5% gewijzigd door Upbeat op 09-06-2004 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej
Ik heb net een mmc kaartje besteld TakeMs van 128 Mb ( ik hoef niet zoveel space O-) ) maar nu zie ik bij de SP alleen 256 en 512 staan van Take ms..
Die van 128 doet het toch wel lijkt me?
Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:57
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 23:06:
Hej
Ik heb net een mmc kaartje besteld TakeMs van 128 Mb ( ik hoef niet zoveel space O-) ) maar nu zie ik bij de SP alleen 256 en 512 staan van Take ms..
Die van 128 doet het toch wel lijkt me?
Gr
Alleen de 256 MB van TakeMS heeft iedereen aan de praat gekregen. De 128MB en 512MB lijkt niet bij iedereen te werken.

Morgen krijg ik de 6230 dan kan ik eindelijk het 512MB kaartje van TakeMS uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Vulcano schreef op 10 juni 2004 @ 00:07:
[...]

Alleen de 256 MB van TakeMS heeft iedereen aan de praat gekregen. De 128MB en 512MB lijkt niet bij iedereen te werken.

Morgen krijg ik de 6230 dan kan ik eindelijk het 512MB kaartje van TakeMS uitproberen.
Oehh 512 }) Misschien wat voor de toekomst. Ik heb nu 256 Apacer, opzich wel voldoende, maar als echt leuke dingen ermee wilt kunnen doen is 512 toch erg leuk. Naja veel plezier ermee... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:49
Deze wil ik jullie toch niet onthouden:
Afbeeldingslocatie: http://home.parse.nl/~sander/marco/1.jpg

www.nanon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb het volgende bluetooth probleem:

Ik kan verbinding maken met mijn pc, en bestanden uitwisselen via de software van mijn sitecom adapter. Blauwe icoontje --> snel verbinding maken --> bestandsoverdracht. Ik kom dan gewoon in de gallerij van mijn gsm en kan bestanden erop zetten en eraf halen.
Maar de nokia software ziet mijn gsm niet. als ik bij de connection manager bluetooth selecteer en de juiste COM poort selecteer vind hij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 10:28
Twilight schreef op 10 juni 2004 @ 10:22:
Deze wil ik jullie toch niet onthouden:
[afbeelding]
[offtopic]
Ik was er ook, stond halverwege het veld naast de technische installatie waar het geluid e.d. geregeld werd.
De zoom van de telefoon red het dan niet om het podium er goed op te krijgen
(mag je ook niet verwachten vind ik, maar het was te proberen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij navraag @ Nokia Customer Care blijkt mijn SyncML probleem (geen goede synchronisatie met contacts/Outlook XP) bij vele 6230-gebruikers te spelen. Achtergrond zou zijn dat Nokia nog geen inzicht heeft geregeld in de source van OLXP waardoor syncen niet 100% goed verloopt. Een software-update zou spoedig gepubliceerd worden.

Is iemand al bekend met een (trial) release van deze nieuwe (6.2 of 6.1b?) versie, of bekend met een exactere datum dan "spoedig" waarop deze uitkomt?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:09

Neoz

Neoz & Hobbes

Sephiroth schreef op 10 juni 2004 @ 10:58:
[...]

[offtopic]
Ik was er ook, stond halverwege het veld naast de technische installatie waar het geluid e.d. geregeld werd.
De zoom van de telefoon red het dan niet om het podium er goed op te krijgen
(mag je ook niet verwachten vind ik, maar het was te proberen :P)
Zoom van de telefoon :? 8)7 :?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes.. morgen komt mn Take Ms kaartje van 128Mb
Dat kaartje hoef ik toch alleen in het toestel te doen en dan hoort hij het te doen toch? Of moet ik nog ander fratsen uithalen?
Laterz
Theowz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Neoz schreef op 10 juni 2004 @ 11:26:
[...]

Zoom van de telefoon :? 8)7 :?
Jah ..., foto maken en dan op zoom drukken , dan zoomt hij in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de 1Gb kaart van TakeMS geprobeerd??? Heb eigenlijk wel interesse daarin, maar ik kan nergens op internet iets vinden over compatabiliteit met de 6230...

Hij is te bestellen bij http://www.mobiltec24.de voor € 279,-

Staat alleen bij [storage media], niet bij de telefoons.
Er staat bij dat ie compatible is met verschillende foons, behalve de 6230, maar je weet maar nooit... Of zou dat bij nieuwe firmware misschien worden ondersteund? Dan is dat dus één van die dingen die ik bij 03.16 graag zou willen zien! :P

Lijkt me wel te gek als ie het zou doen! 1GB kun je aardig wat mp3's op kwijt! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:05
Sephiroth schreef op 10 juni 2004 @ 11:54:
[...]
Jah ..., foto maken en dan op zoom drukken , dan zoomt hij in :)
Je bent toch niet in de veronderstelling dat deze telefoon in kan zoomen he? Hij "zoomt" in op de foto die reeds gemaakt is zegmaar.

[ Voor 3% gewijzigd door sig69 op 10-06-2004 12:02 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:12
Ik heb even een wat minder technische vraag. Ik wil graag de 6230 met de Tin grey cover: http://www.nokia.nl/nl/Te...llen/6230/acc_covers.html

Zoals je kunt zien heeft deze een zwart toetsenbord, wat ik erg mooi vind. Als ik deze combinatie wil, moet ik dan de zwarte bestellen (die ik minder mooi vind) of kan ik gewoon de witte bestellen en word het zwarte toetsenbord meegeleverd bij de cover? (ik heb nog nooit een nokia gehad, en al helemaal geen covers, vandaar.)

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

Phart schreef op 10 juni 2004 @ 11:59:
Ik heb even een wat minder technische vraag. Ik wil graag de 6230 met de Tin grey cover: http://www.nokia.nl/nl/Te...llen/6230/acc_covers.html

Zoals je kunt zien heeft deze een zwart toetsenbord, wat ik erg mooi vind. Als ik deze combinatie wil, moet ik dan de zwarte bestellen (die ik minder mooi vind) of kan ik gewoon de witte bestellen en word het zwarte toetsenbord meegeleverd bij de cover? (ik heb nog nooit een nokia gehad, en al helemaal geen covers, vandaar.)
je bent niet helemaal duidelijk, maar alle 6230 phones hebben een zwart toetsenbord, die ook uit te telefoon los te halen is. Het lijkt me als je de Tin-Grey versie bestel je gewoon de telefoon krijgt zoals ie op t plaatje te zien is...

ik zelf hou er niet zo van, als de achterkant licht is dan zie je de krassen sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Ja kan de telefoon alleen bestellen in de kleuren graphite en pearl white. De covers die jij hebt gelinkt kan je alleen kopen als accesoire. Helaas dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
macuz schreef op 10 juni 2004 @ 12:29:
[...]

je bent niet helemaal duidelijk, maar alle 6230 phones hebben een zwart toetsenbord, die ook uit te telefoon los te halen is. Het lijkt me als je de Tin-Grey versie bestel je gewoon de telefoon krijgt zoals ie op t plaatje te zien is...

ik zelf hou er niet zo van, als de achterkant licht is dan zie je de krassen sneller...
Ik weet niet of je die pearl-white al eens gezien hebt, maar die heeft toch echt geen zwart toetsenbord.. Zie hier en hier en zo kan ik nog wel ff doorgaan (zie SP)

@Phart, als je de 6230 koopt in graphite, dan krijg je een compleet zwarte foon, dus ook de toetsen. Die thin grey cover kun je dan weer los kopen, hier zit geen toetsenbordje bij, dus als je daar zwarte toetsen bij wilt hebben moet je de graphite versie kopen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
FlipFluitketel schreef op 10 juni 2004 @ 12:36:
[...]

Ik weet niet of je die pearl-white al eens gezien hebt, maar die heeft toch echt geen zwart toetsenbord.. Zie hier en hier en zo kan ik nog wel ff doorgaan (zie SP)

@Phart, als je de 6230 koopt in graphite, dan krijg je een compleet zwarte foon, dus ook de toetsen. Die thin grey cover kun je dan weer los kopen, hier zit geen toetsenbordje bij, dus als je daar zwarte toetsen bij wilt hebben moet je de graphite versie kopen.
Ik weet dat de witte een wit toetsenbord heeft, vandaar de vraag.

Ik wil tussen covers kunnen wisselen, maar ik vind de grapphite niet mooi, maar een tin grey met wit toetsenbord ziet er naar mijn mening weer niet uit.
Mijn probleem was, moet ik een hele andere kleur telefoon kopen, voor een cover die ik in de toekomst, misschien, ga kopen.
Maar aangezien ik niet van toetsenbord kan wisselen, koop ik een witte. :)

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 19:09

Crusader

Arc Nature

Volgens mij waren er ook losse toetsenbordjes te verkrijgen hoor. Of ik moet je verkeerd begrijpen ;)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zit de denkfout.
Je kunt namelijk WEL van keyboard veranderen. Alleen is het toetsenbord wat standaard bijgeleverd wordt de zelfde kleur als de rest van het toestel. Bestel je de zwarte telefoon, dan het je ook een zwart toetsenbord. Bestel je de witte, dan heb je een wit toesenbord. Bij de "nep" covers die her en der aangeboden worden zitten vaak ook toetsenborden bijgeleverd (meestal wit). De originele covers hebben daarentegen GEEN toetsenbord bijgeleverd. Je kunt ze (volgens mij, correct me if I'm wrong) wel bijbestellen, maar de originele zijn best duur.
Om het kort samen te vatten, als je de Tin-grey cover wil gaan gebruiken met een wit toetsenbord, bestel dan de witte telefoon, wil je een zwart toetsenbord, bestel dan een zwarte telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Laatst online: 17:20
Phart schreef op 10 juni 2004 @ 12:45:
[...]
Fout, de witte heeft een zilvergrijs toetsenbord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Phart schreef op 10 juni 2004 @ 12:45:
[...]

Ik wil tussen covers kunnen wisselen, maar ik vind de grapphite niet mooi, maar een tin grey met wit toetsenbord ziet er naar mijn mening weer niet uit.
Mijn probleem was, moet ik een hele andere kleur telefoon kopen, voor een cover die ik in de toekomst, misschien, ga kopen.
Maar aangezien ik niet van toetsenbord kan wisselen, koop ik een witte. :)
Ik kan bij mijn 8310 gewoon het toetsenbord verwisselen en ga er vanuit dat het bij de 6230 ook is.

Ik hoor net dat ik dat straks na kan kijken, gsmshop heeft mijn toestel verstuurd.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Jimster schreef op 10 juni 2004 @ 12:52:
[...]

Fout, de witte heeft een zilvergrijs toetsenbord :+
Bedankt voor je inzet

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe.. Yes.. morgen komt mn Take Ms kaartje van 128Mb
Dat kaartje hoef ik toch alleen in het toestel te doen en dan hoort hij het te doen toch? Of moet ik nog ander fratsen uithalen?
Laterz
Theowz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 13:53:
hehe.. Yes.. morgen komt mn Take Ms kaartje van 128Mb
Laterz
Theowz
TS gelezen? Je moet ze alleen nog ff een naam geven, dus helemaal meteen doen doet ie niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theo hou is op met dubbelposten nu weten we het wel dat je een mmc kaartje besteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
sig69 schreef op 10 juni 2004 @ 11:59:
[...]

Je bent toch niet in de veronderstelling dat deze telefoon in kan zoomen he? Hij "zoomt" in op de foto die reeds gemaakt is zegmaar.
weet ik, maar als je die telefoon in je handen hebt dan kan hij het niet groot genoeg weergeven vandaar dat je kunt "zoomen" .
ik verwoordde het beetje krom ik weet het ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 14:01:
Theo hou is op met dubbelposten nu weten we het wel dat je een mmc kaartje besteld hebt.
Als je mn berichtje zo mooi ziet dan mag je ook wel reageren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 11:56:
Heeft iemand al de 1Gb kaart van TakeMS geprobeerd??? Heb eigenlijk wel interesse daarin, maar ik kan nergens op internet iets vinden over compatabiliteit met de 6230...

Er staat bij dat ie compatible is met verschillende foons, behalve de 6230, maar je weet maar nooit... Of zou dat bij nieuwe firmware misschien worden ondersteund? Dan is dat dus één van die dingen die ik bij 03.16 graag zou willen zien! :P

Lijkt me wel te gek als ie het zou doen! 1GB kun je aardig wat mp3's op kwijt! 8)7
Ik lees net op een duits forum dat de 1Gb MMC kaart wel werkt in een 3650 (na firmware-update). Dus ik hoop dat dit in de volgende update wordt ondersteund voor de 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Laatst online: 16:57
Bölke schreef op 10 juni 2004 @ 11:56:

Zoals je hier kunt lezen is er nog geen werkende 1 GB gevonden, maar die zullen er allicht zijn. Want ik heb wel gelezen dat iemand het op een beurs gezien had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op howardforums stond deze trailer van de matrix

http://kylerowley.com/marcos/Matrix%20final%20Trailer.3gp

heeft iemand nog een site waar dit soort dingen opstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een mogelijkheid om beach rally II van je telefoon naar je pc te laden zodat je ehm op een andere telefoon weer kan installeren? Of direct van tel naar tel? Dit zou wel leuk zijn want dan kan ik met vrienden met andere telefoons met bluetooth ook multiplayer racen.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om die graphite cover te kopen incl toetseboardje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:06
Vanmiddag 256 MB MMC binnengekregen van stuntprijzen.net. Is een Silicon Power kaartje. Van mij mag ie in de SP erbij want hij werkt perfect.

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 14:47:
is het mogelijk om die graphite cover te kopen incl toetseboardje?
Ja, zie ook onderstaande link.
http://l8shop.net/Product...-Graphite-Keypad-4390.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 14:45:
Is er ook een mogelijkheid om beach rally II van je telefoon naar je pc te laden zodat je ehm op een andere telefoon weer kan installeren? Of direct van tel naar tel? Dit zou wel leuk zijn want dan kan ik met vrienden met andere telefoons met bluetooth ook multiplayer racen.. >:)
Ik heb beach rally II eerst op mijn pc gezet met Oxygen, maar nu krijg ik het er niet meer op :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 00:42:
[...]

heb je altijd netstroom nodig als je die musicstand wil gebruiken of heeft hij een soort eige accu of op batt.??
heeft geen accu... (misschien een externe accu mogelijk??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 15:15:
[...]

heeft geen accu... (misschien een externe accu mogelijk??)
http://www.nokia.nl/nl/Te...Stand/specifications.html

Hier wordt iig niets over een accu vermeldt, dus alleen netstroom

ps. Heeft iemand al iets van navigatie software icm gps op deze telefoon proberen te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus nu een zooitje .jar files op me computer.

Legale games ofcourse :)

Alleen kan ik die testen op me computer, me mobiel is namelijk het knopje aan de achterkant "kwijt", is verschoven onder het frontje kan de achterkant dus niet openen. En dus het kaartje niet in mijn pc kwijt. Ga morgen wel terug maar ik ben nieuwsgierig hoe cool deze games zijn.

Iemand een idee?

Gaat er dus om, kan ik op me computer die games testen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 15:41 . Reden: Duidelijker maken :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 19:09

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 15:20:
[...]
ps. Heeft iemand al iets van navigatie software icm gps op deze telefoon proberen te installeren?
Daar heb je dan geen moer aan, want die phone heeft geen gps ontvanger.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op 10 juni 2004 @ 15:56:
[...]

Daar heb je dan geen moer aan, want die phone heeft geen gps ontvanger.
daar heb je weer bluetooth gps apparaatjes voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 15:30:
Ik heb dus nu een zooitje .jar files op me computer.

Legale games ofcourse :)

Alleen kan ik die testen op me computer, me mobiel is namelijk het knopje aan de achterkant "kwijt", is verschoven onder het frontje kan de achterkant dus niet openen. En dus het kaartje niet in mijn pc kwijt. Ga morgen wel terug maar ik ben nieuwsgierig hoe cool deze games zijn.

Iemand een idee?

Gaat er dus om, kan ik op me computer die games testen :)
Ik begrijp dus dat jij je .jar files via een cardreader op je mmc wil zetten (?) Als dat zo is dan kan het niet! Je moet ze op je telefoongeheugen zetten en via de Application Installer van Nokia erop zetten anders werken ze niet! En je kan ze niet zo op je pc testen, mss met bepaalde software ofzo, maar ik zou het niet weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Upbeat schreef op 10 juni 2004 @ 16:18:
[...]

Ik begrijp dus dat jij je .jar files via een cardreader op je mmc wil zetten (?) Als dat zo is dan kan het niet! Je moet ze op je telefoongeheugen zetten en via de Application Installer van Nokia erop zetten anders werken ze niet! En je kan ze niet zo op je pc testen, mss met bepaalde software ofzo, maar ik zou het niet weten!
Heb je helemaal gelijk in, ik ben ook wel geintresseerd in zoiets. dan kan ik ze eerst testen en kijken of et wat is voor ik die eventuele rommel op me telefoon zet :)

verder 1gb mmc is echt overkill ;P ik vind 256mb echt zo zonde van me geld :) meer dan 100 eur... ik koop echt liever hier een fikse HD van of gewoon een middag shoppen ofzo! maar geheugen.. ik gebruik em toch niet voor muziek ( radio ) en foto's kan ik zat kwijt op die 32mb zelfde geldt voor de filmpjes. tja eventuele films naar 3gp omzetten en dan op telefoon kijken.... ik heb wel geprobeerd met show van jochem, alleen kreeg ik em op de kop en gespiegeld. als iemand weet hoe je dat tegen kan gaan ?

[lol] haha waarom kom ik altijd als ik weer eens wat post meteen op nieuwe pagina bovenaan :P niet dat ik dat erg vind ofzo :) maar tis wel toevallig... 1000e post komt er ook aan![/lol]

[ Voor 9% gewijzigd door orange.x op 10-06-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

256Mb mmc kost max €65!
En op marktplaats word ie soms verkocht voor €50,-
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Klopt't btw dat de Application Manager alles naar Toepassingen\Verzameling schopt want dat vind ik redelijk irritant (Games horen bij 'Spelletjes' thuis doh :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 16:49:
256Mb mmc kost max €65!
En op marktplaats word ie soms verkocht voor €50,-
O-)
ohja oopsie, bedoelde 512 ;) maar dan nog, 65 voor 256MB is mijns inziens teveel voor wat je aan opslag krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 15:20:
[...]

http://www.nokia.nl/nl/Te...Stand/specifications.html

Hier wordt iig niets over een accu vermeldt, dus alleen netstroom

Die Music Stand wil ik wel hebben. Mits er gelijk een datakabel aangesloten kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Wormaap schreef op 10 juni 2004 @ 16:50:
Klopt't btw dat de Application Manager alles naar Toepassingen\Verzameling schopt want dat vind ik redelijk irritant (Games horen bij 'Spelletjes' thuis doh :P)
als je nou eens gaat zoeken had je dat geweten en had je geweten dat het mogelijk is om ze ook onder spelletjes te installeren is dmv het programma oxygen ofzo.

ennuh ik begin me langzaam te irriteren aan jou :P heel langzaam hoor, maar altijd zie ik rommel uit jij mondje komen verwoord op het forum. wellicht spreek ik voor meerdere hiero. zoek anders eerst even he :) tis geen msn ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
orange.x schreef op 10 juni 2004 @ 16:56:
[...]

als je nou eens gaat zoeken had je dat geweten en had je geweten dat het mogelijk is om ze ook onder spelletjes te installeren is dmv het programma oxygen ofzo.

ennuh ik begin me langzaam te irriteren aan jou :P heel langzaam hoor, maar altijd zie ik rommel uit jij mondje komen verwoord op het forum. wellicht spreek ik voor meerdere hiero. zoek anders eerst even he :) tis geen msn ofzo!
Wat zijn we weer overdreven vriendelijk :) Als jij al mijn posts hebt nagelezen en vindt dat er alleen maar rommel uit mijn mondje komt, vind ik dat op zich al een hele prestatie.
Zoeken is leuk op Google ja, maar IE/FireFox search werkt niet zo leuk met keywords, en om nou 7000 posts door te gaan zoeken op het woord 'spelletjes' is misschien wel een béétje onredelijk? ;)
Het spijt me echt hééél erg als je je aan me irriteert, werkelijk waar ik meen het :)
IIG wel bedankt dat je deze keer wél antwoord geeft op de vraag die ik stelde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Wormaap schreef op 10 juni 2004 @ 16:58:
[...]

Wat zijn we weer overdreven vriendelijk :) Als jij al mijn posts hebt nagelezen en vindt dat er alleen maar rommel uit mijn mondje komt, vind ik dat op zich al een hele prestatie.
Zoeken is leuk op Google ja, maar IE/FireFox search werkt niet zo leuk met keywords, en om nou 7000 posts door te gaan zoeken op het woord 'spelletjes' is misschien wel een béétje onredelijk? ;)
Het spijt me echt hééél erg als je je aan me irriteert, werkelijk waar ik meen het :)
IIG wel bedankt dat je deze keer wél antwoord geeft op de vraag die ik stelde ;)
ik ben tenslotte de beroerdste niet!

MAAAR

ik heb mijn frontjes! joepie de poepie. en ik zal meteen maar zeggen, ik zou ze niet kopen ( twijfel nog even hoor :P ) hahah :) die toetsmatjes is A dus echt bagger kwaliteit en B ziet het er niet uit :)

even plaatjes maken maak de post zo af!

[ Voor 3% gewijzigd door orange.x op 10-06-2004 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
orange.x schreef op 10 juni 2004 @ 17:25:
[...]

ik ben tenslotte de beroerdste niet!

MAAAR

ik heb mijn frontjes! joepie de poepie. en ik zal meteen maar zeggen, ik zou ze niet kopen :P hahah :) die toetsmatjes is A dus echt bagger kwaliteit en B ziet het er niet uit :)

even plaatjes maken maak de post zo af!
Haha, gelukkig dat ze niet al te duur waren dan :P
En gelukkig dat ik ze zelf nog niet gekocht had :X
Toch wel jammer van je centen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook deze vraag heb ik echt niet kunnen vinden.

Is de 6230 een Class I of een Class II bluetooth apparaat.
Daar bedoel ik mee. Heeft het zin om een Class I Sitecom Adapter te kopen of een Class II

zie Sitecom CN-501 of CN-502

Ik weet dat ze allebij werken, alleen het verschil is:
kan hij op 10 of 100 Meter werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Wormaap schreef op 10 juni 2004 @ 17:37:
[...]

Haha, gelukkig dat ze niet al te duur waren dan :P
En gelukkig dat ik ze zelf nog niet gekocht had :X
Toch wel jammer van je centen :|
nou wacht nog even af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er hier iemand ervaring met een bestelling vanaf www.2call.nl en dan wel de nokia 6230 in combinatie met een hi 20 24 mnd abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 17:43:
Ook deze vraag heb ik echt niet kunnen vinden.

Is de 6230 een Class I of een Class II bluetooth apparaat.
Daar bedoel ik mee. Heeft het zin om een Class I Sitecom Adapter te kopen of een Class II

zie Sitecom CN-501 of CN-502

Ik weet dat ze allebij werken, alleen het verschil is:
kan hij op 10 of 100 Meter werken ?
De bluetooth op de telefoon werkt maar tot 10 meter, dus het lijkt me een Class II bluetooth-ding op je telefoon.. 10 meter ljkt me meer dan genoeg, of wou je je tel 100 meter verder leggen om bestanden over te zetten! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort ook me nokia 6230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 15:05:
[...]

Ik heb beach rally II eerst op mijn pc gezet met Oxygen, maar nu krijg ik het er niet meer op :S.
Heb je dan gewoon de game overgezet? Heb je nu dus geen jad en jar bestand meer? Want als je die wel hebt kun je ehm zo weer installeren met Oxygen.. :) (Bij mij lukt et trouwens niet met Oxygen, hij kan geen verbinding met mn tel krijgen via infrarood.. :? Nokia PC Suite wel, beetja raar..) Maar eigenlijk was mijn vraag dus kun je de jar en de jad van je tel afhalen zodat je ze ook op andere tels kunt installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
oke dan hijs klaar! zie hier een verslagje!

http://www.xs4all.nl/~wolf67/cover/index.htm

nou veel plezier zou ik zeggen :)

[lol]999 posts :P zou wel zonde zijn als dit mijn 1000e post was zeg met die frontjes :P[/lol]

[ Voor 28% gewijzigd door orange.x op 10-06-2004 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 17:51:
heeft er hier iemand ervaring met een bestelling vanaf www.2call.nl en dan wel de nokia 6230 in combinatie met een hi 20 24 mnd abonnement?
Als je ervaring wilt hebben van gebruikers met 2Call, kijk dan ff in de shopsurvey
Klik

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik heb dit topic helemaal doorgelezen maar heb het iig in dit deel nog niet voorbij zien komen (en nu maar hopen dat ik er niet overheen gelezen heb).
Maar als wat voor toestel kan jme de 6230 het beste aanmelden bij t-mobile (dus niet voor wap/gprs) maar voor de site zelf?
Ik had voorheen daar 8310 staan, maar uiteraard staat de 6230 er nog niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die 512 MB MMS kaart van TakeMS nog steeds niet aan de praat gekregen. Heb hernoemd in mijn cardreader, geformatteerd etc etc en wordt nog steeds niet door de telefoon herkend. Ik kan het terugsturen naar de zaak waar ik hem besteld heb (voor 80% van het bedrag dat ik ebtaald heb), echter ik vindt het erg vreemd dat anderen hem wel gewoon in de telefoon stoppen en dat hij meteen herkend wordt.
Misschien dat het aan de firmware ligt.. Ik kan er dus alleen niet achter komen welke firmware versie er momenteel op die telefoon zit en hoe ik evt die firmware zou kunnen flashen. (naar nokia servicepoint gaan? of kan ik die foon ook zelf flashen?)
Verde rvroeg ik me af welk bestandsysteem die telefoon leest. FAT(16) of FAT32 of beide?
Of evt ook andere filesystems?
met google erg weinig kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo kom je achter je firmware 3.15 is tot nu toe nieuwste...

*#0000# - Firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx
3.15 is de versie op mijn telefoon.
en herkend geen takeMS 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Laatst online: 08:41
Vandaag

Geen

bluetooth

Dat standaard nokia 32mb kaartje nog

Welke beltoon heb je nu?
Nokia tune

ice age

geen

geen

alles

geen idee

Maar ik heb wel een probleem met de nokia software. Die crashed de hele tijd en soms vind die DLLs niet. ik krijg ook nergens de mogelijkheid om BT te selecteren.
Iemand enig idee al 2 keer soft verwijderd en nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
orange.x schreef op 10 juni 2004 @ 18:15:

[lol]999 posts :P zou wel zonde zijn als dit mijn 1000e post was zeg met die frontjes :P[/lol]
Thnx :)

Geen nepfrontjes voor mij 8)

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar hebben jullie Oxygen vandaan als ik het vragen mag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eff snel vraagie: heeft ie nou de mogelijkheid om MP3 beltonen te hebben?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 20:34:
eff snel vraagie: heeft ie nou de mogelijkheid om MP3 beltonen te hebben?

thanks
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 20:25:
Waar hebben jullie Oxygen vandaan als ik het vragen mag??
op http://www.oxygensoftware.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DragonMX bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:07

Ankh

|true

jammer alleen dat het voor de 6230 nog niet volledig ondersteund wordt :( en me datakabeltje moet er eens snel wezen :D

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 weken

orange 30

infrarood (+ MMC)

Apacer 256 @Mycom

Welke beltoon heb je nu?
Nick - Shut up (MP3)

boompje (met het datum erop)

top 40

finding nemo

MP3 via speaker functie

spoelen in filmpjes en MP3s
Enig idee of dit later nog opgelost kan worden? misschien via een firmware update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor over de veelbesproken bluetooth optie (ben mijn probleem nog niet tegengekomen). Ik ben ten einde raad, dus daarom maar een gokje wagen op het oh zo beruchte Got-forum waar iedereen die een dubbele vraag stelt minstens 6 keer met de dood wordt bedreigd.

Ik heb een Bluetooth dongle van Mycom, en deze precies zo geinstalleerd zoals het moet (met de software op de bijgeleverde cdrom). Mijn computer kan alleen op de 1 of andere manier mijn dongle niet vinden.

Bluetooth device not found. Please verify that your BT device is properly connected and turned on.

:/

Nouja, hij zit gewoon goed in mijn usb-gat, en hij knippert nog blauw ook.

Mijn telefoon kan ook geen apparaten vinden, zeer vaag allemaal.

Wel hebben zich tijdens de installatie vreemde praktijken voorgedaan: de automatische installatie-wizard popte constant up, en gaf telkens aan dat er nieuwe hardware was gevonden. Maarja, heb ik dus allemaal weggeklikt, en ben gewoon verder gegaan met het installen vanaf de cdrom.

Dus... dongle van 35 euro gekocht (voor jan doedel? dat moet nog blijken..) en ik baal er een beetje van dat het zoveel moeite moet kosten. Zit nu al de hele middag wat aan te klooien zonder resultaat.

Wie helpt me uit de brand? Alvast bedankt..

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Win XP trouwens...

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks dude morgen heb ik m ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 09 juni 2004 @ 14:48:
Over de radio: Ik heb het af en toe en had dit ook al bij mijn nokia 6610. Het is dus niet een bug die opgelost zal worden (het komt gewoon door slechte ontvangst)
Idd, ik heb al 3 Nokia's gehad met stereo radio; allemaal 't zelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Welke resolutie en bitrate kan de 6230 max aan voor films? Want ik wil ff een film rippen in Xvid ofzo voor op de telefoon. Of kan ie geen Xvid aan? Zoniet wat wel? :)
(en nee ik heb hem zelf niet, is voor een vriend)

[ Voor 14% gewijzigd door McFlipp op 10-06-2004 21:42 ]

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 21:25:
Even een vraagje tussendoor over de veelbesproken bluetooth optie (ben mijn probleem nog niet tegengekomen). Ik ben ten einde raad, dus daarom maar een gokje wagen op het oh zo beruchte Got-forum waar iedereen die een dubbele vraag stelt minstens 6 keer met de dood wordt bedreigd.

Ik heb een Bluetooth dongle van Mycom, en deze precies zo geinstalleerd zoals het moet (met de software op de bijgeleverde cdrom). Mijn computer kan alleen op de 1 of andere manier mijn dongle niet vinden.

Bluetooth device not found. Please verify that your BT device is properly connected and turned on.

:/

Nouja, hij zit gewoon goed in mijn usb-gat, en hij knippert nog blauw ook.

Mijn telefoon kan ook geen apparaten vinden, zeer vaag allemaal.

Wel hebben zich tijdens de installatie vreemde praktijken voorgedaan: de automatische installatie-wizard popte constant up, en gaf telkens aan dat er nieuwe hardware was gevonden. Maarja, heb ik dus allemaal weggeklikt, en ben gewoon verder gegaan met het installen vanaf de cdrom.

Dus... dongle van 35 euro gekocht (voor jan doedel? dat moet nog blijken..) en ik baal er een beetje van dat het zoveel moeite moet kosten. Zit nu al de hele middag wat aan te klooien zonder resultaat.

Wie helpt me uit de brand? Alvast bedankt..

Martin
Wat met veel BT dongles nog wel es wil helpen is éérst de software installeren en pas als tijdens deze procedure de melding komt dat 'ie de dongle niet kan vinden het kleinood in te pluggen.
Dat hielp bij mij in elk geval.
Dus eerst weer effe bij nul beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange.x schreef op 10 juni 2004 @ 18:15:

Hoelang heb je nou op die covertjes gewacht?

Ik heb daar ook een aantal dingen besteld (musicstand, bureaulader voor op kantoor, Orginele Tin grey cover, Krusell tasje en helaas oo die blauw/paarse nepcover :'( )
Heb dat maandag onder rembours besteld en ik vraag me af hoelang de levertijd is. Op hun website staat max. 4 werkdagen dus dat zou morgen zijn.
Ik heb zo weinig geduld hè... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

ik wacht wel ff tot er net zo veel frontjes zijn als voor de 3310 :P Dan kan ik met eigen ogen zien of ze goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McFlipp schreef op 10 juni 2004 @ 21:41:
Welke resolutie en bitrate kan de 6230 max aan voor films? Want ik wil ff een film rippen in Xvid ofzo voor op de telefoon. Of kan ie geen Xvid aan? Zoniet wat wel? :)
(en nee ik heb hem zelf niet, is voor een vriend)
je moet ALLE filmpjes opzetten naar .3gp formaat met nokia multimedia converter v2.0 dat maakt ongeveer 60mb van een 700mb divxje, de kwaliteit is natuurlijk niet goed maar valt mee te leven zolang je er geen ondertitels bij hebt ofzo die kan je toch nooit lezen op de gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar de "mine! mine!" ringtone die hier niet illegaal aangeboden mag worden. Is deze ergens legaal te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 22:11:
Ik ben op zoek naar de "mine! mine!" ringtone die hier niet illegaal aangeboden mag worden. Is deze ergens legaal te krijgen?
* fluisterd iets over zoeken met google op mine+nemo+sound dan de 5e result.. pocket...*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 22:11:
Zou'ie illegaal aangeboden worden als'ie legaal te krijgen was? ;)

Die paarse cover ziet er echt walgelijk uit, orange.x :X Die zwarte kan er nog nét mee door met je eigen toetsenmatje, al vind ik mijn eigen graphite toch mooier :)
THX voor de review, nu weet ik dat ik díe iig al niet moet kopen :X
Ik vind btw wel dat de batterij niet echt lang meegaat... Ik heb hem hier 2 dagen gebruikt en hij moet alweer opgeladen worden (wel over 2 dagen ±4 uur mp3 geluisterd, half uurtje film gekeken en heeeeeel veel met bluetooth gekut :P)
Wanneer komt er een zwaardere accu voor? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 22:15:
[...]

* fluisterd iets over zoeken met google op mine+nemo+sound dan de 5e result.. pocket...*
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 21:42:
[...]

Wat met veel BT dongles nog wel es wil helpen is éérst de software installeren en pas als tijdens deze procedure de melding komt dat 'ie de dongle niet kan vinden het kleinood in te pluggen.
Dat hielp bij mij in elk geval.
Dus eerst weer effe bij nul beginnen...
Hmm, hij doet het nog steeds niet... maar toch bedankt voor de tip! 8)

Vind het toch wel een beetje vreemd dat het niet lukt, ik voel me nu net zo hulpeloos omaatje die de videorecorder aan het instellen is.

Koop anders morgen wel zo'n lompe kabel, of moet ik die ook installeren?

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 21:24:
...snip...

spoelen in filmpjes en MP3s
Enig idee of dit later nog opgelost kan worden? misschien via een firmware update...
5 way knop omhoog of omlaag spoelt blokjes van 5 sec door bij mp3..(bij mij dan :) )

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 22:36:
[...]

Vind het toch wel een beetje vreemd dat het niet lukt, ik voel me nu net zo hulpeloos omaatje die de videorecorder aan het instellen is.

8)7
Idd, kabel moet je ook installeren. Als ik hier zo es rondkijk geeft dat vaak net zoveel problemen. Ik heb er zelf geen ervaring mee.
Je hebt natuurlijk ook al geprobeert windows de boel zelf te laten installeren? En natuurlijk het downloaden van van drivers die wellicht beter werken. Niet te vergeten een andere USB-poort te proberen en (raar maar waar) soms kan het installeren terwijl je op een ander profiel werkt (als je verschillende profielen op XP gebruikt, heet dat) een geheel ander effect geven. Windows blijft in ondoorgrondelijk iets...
Ook heb je natuurlijk een kans dat de dongle óf de USB-poort een storing heeft. De dongle zou je evt. nog kunnen proberen te ruilen ofzo...
Klinkt als erg veel, maar ik kan me frustratie voorstellen. BT is echt relaxed als het goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 22:36:
[...]

8)7
Hint: In de startpost staat een driver... Die werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 22:59:
[...]

Idd, kabel moet je ook installeren. Als ik hier zo es rondkijk geeft dat vaak net zoveel problemen. Ik heb er zelf geen ervaring mee.
Je hebt natuurlijk ook al geprobeert windows de boel zelf te laten installeren? En natuurlijk het downloaden van van drivers die wellicht beter werken. Niet te vergeten een andere USB-poort te proberen en (raar maar waar) soms kan het installeren terwijl je op een ander profiel werkt (als je verschillende profielen op XP gebruikt, heet dat) een geheel ander effect geven. Windows blijft in ondoorgrondelijk iets...
Ook heb je natuurlijk een kans dat de dongle óf de USB-poort een storing heeft. De dongle zou je evt. nog kunnen proberen te ruilen ofzo...
Klinkt als erg veel, maar ik kan me frustratie voorstellen. BT is echt relaxed als het goed werkt.
Ik heb idd ook geprobeerd om Win zelf de boel te laten installeren, maar die geeft aan dat dit onmogelijk is zonder de bijgeleverde cdrom. Ik meen ook hier ergens gelezen te hebben dat er nergens anders drivers voor deze dongle te downloaden zijn, enkel dus op de cd.
Zometeen als eerste maar de andere usb poort uitproberen, alleen dan zal ik mijn usb modem ook opnieuw moeten installeren.

Bedankt voor de tips! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wormaap schreef op 10 juni 2004 @ 23:08:
[...]

Hint: In de startpost staat een driver... Die werkt ;)
Scherp! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
'T werkte hier ook eerst niet, totdat ik die driver installeerde. Loopt als'n tiet nu :)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.