Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
ik heb em gewoon niet verzekerd, ben nog nooit een telefoon kwijtgeraakt of dat ie gejat is. ik let ook wel op waar ik em neer leg en in principe heb ik em altijd bij mij. ik ben banger dat ik em een x in een rivier laat flikkeren ofzo dan adt ie gejat wordt :P

7 eur per maand vind ik toch wel iets teveel :D das 84 euro in 1 jaar! doe mij dat geld maar dan :) en iets meer risico. ik hou wel van risico

ben benieuwd of ik morgen of iig nog deze week mijn frontjes binnen krijg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:01

_PM

Ik heb de apacer 128 mb bij mycom gekocht, werkt niet.... wordt niet herkend in de telefoon als geheugen kaartje, ik heb er met windows verkennen wel een naam aan gegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:01

_PM

_PM schreef op 08 juni 2004 @ 20:29:
Ik heb de apacer 128 mb bij mycom gekocht, werkt niet.... wordt niet herkend in de telefoon als geheugen kaartje, ik heb er met windows verkenner (via cardreader) wel een naam aan gegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
_PM schreef op 08 juni 2004 @ 20:29:
Ik heb de apacer 128 mb bij mycom gekocht, werkt niet.... wordt niet herkend in de telefoon als geheugen kaartje, ik heb er met windows verkennen wel een naam aan gegeven..
Tja.. Dan zou ik 'm terugbrengen en ruilen voor een andere 128MB of bijbetalen en een 256MB nemen. Met sommige 128MB's zijn problemen. De 256MB's blijken doorgaans goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Transcend 256mb kaartje en werkt perfect zelfs zonder te hernoemen enzo, miss handig om te laten weten voor in de SP! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 20:33:
Ik heb een Transcend 256mb kaartje en werkt perfect zelfs zonder te hernoemen enzo, miss handig om te laten weten voor in de SP! ;)
Dat hernoemen is alleen nodig om de kaart zichtbaar te maken in 'PC Suite' of de bluetooth file transfer. Als de Transcend standaard al een naam heeft, is dit waarschijnlijk niet nodig.

Op HowardForums staat ook een lijst met werkende MMC's. Helaas staat daar de 128MB Apacer ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb ook een vraagje

(ik heb geen verstand van nokia teleloons dus misschien in dit voor vele een logiche vraag) Ik wil weten hoe het nu precies zit met het afspelen van mp3's via deze tel, gaat dit gewoon via de oordopjes. of kan je dit alleen beluisteren via de speaker van de telefoon, ik denk gewoon via de dopjes maar vraag het ff voor de zekerheid.

Bedankt alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 21:28:

(ik heb geen verstand van nokia teleloons dus misschien in dit voor vele een logiche vraag) Ik wil weten hoe het nu precies zit met het afspelen van mp3's via deze tel, gaat dit gewoon via de oordopjes. of kan je dit alleen beluisteren via de speaker van de telefoon, ik denk gewoon via de dopjes maar vraag het ff voor de zekerheid.

Bedankt alvast ;)
Kan allebei. Radio luisteren kan alleen via de headset omdat daar de antenne in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 21:28:

Bedankt alvast ;)
Dit kan met allebei de dingen die je noemt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje wel, jah ik dacht het zelf ook wel, maarja beter goed geinformeerd dan er later acher komen. dat het niet kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
OllieMongollie schreef op 08 juni 2004 @ 21:39:
[...]

Kan allebei. Radio luisteren kan alleen via de headset omdat daar de antenne in zit.
kan ook via luidspreker maar dan moet de headset wel aangesloten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Nippletwister schreef op 08 juni 2004 @ 16:03:
[...]

Mijn oude nokia 3310 is ook door waterschade aan zijn eind gekomen :( (had hem per ongeluk 's nachts in de regen laten liggen omdat ik te veel bier had gezopen 8)7 ) heb hem 5 dagen laten drogen maar het mocht helaas niet meer baten. Ik geef je dus niet al te veel kans.

Tip voor alle 6230 eigenaren: laat je telefoon gewoon verzekeren, heb ik ook gedaan voor 7 euro per maand en het kan je een hoop ellende besparen, 6610 van een maat van me was ook gejat en ik kan je garanderen dat hij ook flink zuur was :(
Ik heb al verscheidene nokia's gerepareerd die waterschade hadden.Snel openschroeven helemaal, laten drogen, en lach niet, lippenstift op alle contactpunten doen.Raar maar 7 van de 10 keer werkt dat schat ik.Lippenstift schijnt goed te geleiden ofzo.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Ik wil dus m`n 6230 uitbreiden met de nokia music stand

http://www.nokia.nl/nl/te...okiamusicstand/index.html

Heeft iemand hier al ervaring mee ?
Hij is momenteel voor € 49,90 verkrijgbaar bij
http://www.telecomtelecom.nl/

Is dit het geld waard :?
Ben dus benieuwd naar de geluidskwaliteit ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
Magicw00b schreef op 08 juni 2004 @ 22:04:
[...]

kan ook via luidspreker maar dan moet de headset wel aangesloten zijn
En hoe kan je deze luidspreker dan aanzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eindelijk me samsung E710 verkocht binnenkort ga ik dus de nokia 6230 halen kan niet wachten om hem in mijn hand te hebben:P
Even een vraagje Als ik hem via de tweakpers pricewatch koop van een shop, dan zit er toch altijd 1 jaar garantie op??? en hoe krijg ik die dan op een bonnetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Laatst online: 12-09 16:01
pvdlaan schreef op 08 juni 2004 @ 22:53:
[...]

En hoe kan je deze luidspreker dan aanzetten ?
Leest eerst de handleiding!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
Sky2k schreef op 08 juni 2004 @ 23:00:
[...]

Leest eerst de handleiding!!!!
Ja wat dacht je dat ik gedaan heb 8)7
Als jij het me kan vertellen, graag ik kan het dus echt niet vinden.
Wel tijdens een gesprek dat is niet zo moeilijk (gewoon rechter bovenste knopje)

Maar als ik de radio aan heb staan, zie ik geen mogelijkheid deze op handsfree te zetten. en dit staat dus ook niet in de handleiding vermeld !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:32
ik heb een probleempje met mn datakabel (zo'n replica van stuntprijzen)

Als ik de datakabel op mijn telefoon aansluit hoor ik in windows zo'n usb geluidje, maar als ik dan vervolgens naar nokia pc suite ga, staat er dat er geen ondersteunende telefoon is aangesloten :?

Ik heb pc suite 6.1 en 5.8 al geprobeerd, maar zonder resultaat.

Wat doe ik fout?

edit: heb ook al de drivers uit de OP voor de datakabel geinstalleerd, maar ook dit hielp niet

[ Voor 14% gewijzigd door Qosmic op 08-06-2004 23:11 ]

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qosmic schreef op 08 juni 2004 @ 23:11:
ik heb een probleempje met mn datakabel (zo'n replica van stuntprijzen)
Ik wordt bang.. :/
(K heb ook zo'n kabeltje besteld..)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
tis een driver probleem ben ik nu achter.

krijg in apparaatbeheer een melding dat de drivers niet geinstalleerd zijn.

Weet iemand waar je nog andere drivers kan halen voor die kabel, want die uit de sp werken dus niet.

Kan bij de nokia site zelf niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:27
dit probleempje had een vriend van me ook. Hij had toen een kabel gekocht(replica), maar hij werd niet gepakt door pc suite. Hoe en wat hij ook deed, het werkte gewoon niet. Je moet echt een origineel hebben of via ir poort of bluetooth sturen.
Als je kan annuleren zou ik dat snel doen, maar volgens mij kan je met dat kabeltje wel je telefoon simlock vrij maken

[ Voor 21% gewijzigd door jozy op 08-06-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvdlaan schreef op 08 juni 2004 @ 23:10:
[...]

Ja wat dacht je dat ik gedaan heb 8)7
Als jij het me kan vertellen, graag ik kan het dus echt niet vinden.
Wel tijdens een gesprek dat is niet zo moeilijk (gewoon rechter bovenste knopje)

Maar als ik de radio aan heb staan, zie ik geen mogelijkheid deze op handsfree te zetten. en dit staat dus ook niet in de handleiding vermeld !!
Radio aan -> Opties -> Luidspreker

(niet echt moeilijk toch?)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
meer mensen hier hebben em en die kunnen wel connecten, tis echt een driverprobleempje volgens mij.

Want als ik die drivers uit de OP pak, staat er ook dat die voor de 6100 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonny
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 13:00

sonny

Life's not over till you_

pvdlaan schreef op 08 juni 2004 @ 22:14:

Dit lijkt me ook wel een coole uitbreiding voor mijn 6230, geheugen heb ik al uitgebreid naar 256 van Apacer van Mycom en die doet het goed. Heb lekker 249.8Mb als opslag capaciteit, niet slecht. Nu maar volstoppen met mp3's :)
Ik ben op Ebay aan het bieden op zo'n ding en zijn vanaf €1 te krijgen als startbod in Duitsland.

Intel I7-7700k, ASUS Z270 Mark 1, Asus Turbo GTX1060 6GB, 16GB Corsair, Samsung M2 960Evo, Asus MX25AQ, Haf 912 plus, coolermaster 600W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
weet iemand waar drivers te downloaden zijn voor de datakabel van de 6230?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qosmic schreef op 08 juni 2004 @ 23:25:
meer mensen hier hebben em en die kunnen wel connecten, tis echt een driverprobleempje volgens mij.

Want als ik die drivers uit de OP pak, staat er ook dat die voor de 6100 zijn
mijn replica datakabel voor 12,50 van www.stuntprijzen.net werkt perfect met de drivers uit de SP en Windows Sevice Pack 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Laatst online: 22:17
jozy schreef op 08 juni 2004 @ 23:23:
dit probleempje had een vriend van me ook. Hij had toen een kabel gekocht(replica), maar hij werd niet gepakt door pc suite. Hoe en wat hij ook deed, het werkte gewoon niet. Je moet echt een origineel hebben of via ir poort of bluetooth sturen.
Als je kan annuleren zou ik dat snel doen, maar volgens mij kan je met dat kabeltje wel je telefoon simlock vrij maken
Volgens mij heeft 9 van de 10 mensen op dit topic een repicla van stuntprijzen. Bij mij doet ie ut ook gewoon. En als je een beetje moeite doet (30sec) kun je um wel vinden op de site van nokia.
De Driver clikable

Het kan zijn dat de Nokia PC Suite de MMC kaart niet herkent omdat je de kaart geen naam hebt gegeven. Maar dit staat rechtstreeks in de startpost. Is dit al geprobeerd?
PC Suite loopt vast/herkent mijn MMC niet:
Als je via je datakabel in je MMC kaartje in je telefoon wilt komen en PC Suite loopt vast als je naar Galerij wilt, maak dan eerst (met je telefoon) een naam aan voor je MMC kaartje. Dan pakt de PC Suite je MMC kaartje wel. En kun je m.b.v. de software gewoon bestanden naar je MMC kaart kopieren.

En je kunt met de kabel de foon d8 ik niet simlockvrij maken.
edit:
als dit wel zo is hoor ik graag hoe!!

Suc6

[ Voor 3% gewijzigd door JaMaaT op 08-06-2004 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 13:54:
[...]

Oew, bedankt voor de URL. Ik denk dat ik deze (http://www.phonepartners.com/images/ppw/4725.jpg) hoesje ga bestellen vanavond. Aangezien ik voor de 6230 weinig andere hoesjes heb gezien tot nu toe.
bij BC eentje gehaald voor 4,99 (met kortingsbon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woehoe! Vette telefoon, toen straks gehaald bij Belcompany :D
Ben er blij meej! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg hem morgen 8).

Even over de infrarood, werkt dit even goed ( dus niet even snel ) als BT / kabeltje. Kan ik hiermee ook gewoon mp3's, filmpjes en alle programma's mee gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 19:40:
heb de eerste keer vandaag een filmpje proberen converteren naar .3gp, maar het bestand wordt dan afgekapt naar 11 seconden ongveer... Ik neem aan dat het ook wel mogelijk moet zijn om het hele filmpje om te zetten? Sorry als het een domme vraag is maar om zo deze volledige collectie topics te doorpluizen heb ik echt echt geen zin :9
dat is gewoon een instelling in mmc. weet het zo ook niet uit m'n hoofd, maar gewoon op maximale lengte zetten ofzo, dus niet op 100 kb. succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 00:13:
Ik krijg hem morgen 8).

Even over de infrarood, werkt dit even goed ( dus niet even snel ) als BT / kabeltje. Kan ik hiermee ook gewoon mp3's, filmpjes en alle programma's mee gebruiken?
het kan wel, maar het duurt LANG en het is niet betrouwbaar, dus soms kapt ie er wel eens mee. bluetooth, kabel en cardreader werken wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
JaMaaT schreef op 08 juni 2004 @ 23:56:
[...]

Volgens mij heeft 9 van de 10 mensen op dit topic een repicla van stuntprijzen. Bij mij doet ie ut ook gewoon. En als je een beetje moeite doet (30sec) kun je um wel vinden op de site van nokia.
De Driver clikable

Suc6
Had de driver idd al gevonden, maar niet op de nokia site.

Wellicht makkelijk om deze driver ook in de SP te zetten, want met de drivers die in de sp vermeld staan werkte mijne dus mooi niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvdlaan schreef op 08 juni 2004 @ 22:14:

ik heb hem zelf ook... een paar maanden geleden bij TPH gekocht voor 40 euros. Ik zou dus maar eens bij een aantal telecomzaken langsgaan of dat ze er nog een hebben liggen(of in een ander filliaal).
Die musicstand was in echt relax (eerst alleen radio met bijv de 6610) maar nu met die mp3tjes echt een goede keus voor niet al te veel geld.
goede geluidskwaliteit, incl microfoon, opneem knop, volume knop en lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 00:24:
[...]

ik heb hem zelf ook... een paar maanden geleden bij TPH gekocht voor 40 euros. Ik zou dus maar eens bij een aantal telecomzaken langsgaan of dat ze er nog een hebben liggen(of in een ander filliaal).
Die musicstand was in echt relax (eerst alleen radio met bijv de 6610) maar nu met die mp3tjes echt een goede keus voor niet al te veel geld.
goede geluidskwaliteit, incl microfoon, opneem knop, volume knop en lader.
heb je altijd netstroom nodig als je die musicstand wil gebruiken of heeft hij een soort eige accu of op batt.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Heb sinds kort ook de 6230, puik telefoontje. Ben alleen op zoek naar een optie en die krijg ik niet gevonden. Is het mogelijk om het beltype van de wekker in te stellen? Deze staat nu altijd op oplopend, maar ik zou graag willen dat deze meteen op volle sterkte begint. Kan dit???

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op 09 juni 2004 @ 00:53:
Heb sinds kort ook de 6230, puik telefoontje. Ben alleen op zoek naar een optie en die krijg ik niet gevonden. Is het mogelijk om het beltype van de wekker in te stellen? Deze staat nu altijd op oplopend, maar ik zou graag willen dat deze meteen op volle sterkte begint. Kan dit???
Kan volgens mij niet. Maar dan zet je 'm toch een minuut eerder? Dan is 'ie wanneer je echt wakker moet worden op volle sterkte! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 19:17:
Ik kon een verzekering afsluiten bij bc,maar dat was meer voor alst ie viel en je kreeg extra garantie.Niet voor diefstal dus,vond ik een beetje kansloos dus :X
Mja dat gejatte foons niet of matig (lees:duur) verzekerbaar zijn (net zoals scooters bijvoorbeeld) komt doordat er op grote schaal (vooral door jongeren) misbruik van werd/wordt gemaakt - de kwaden verknallen het hier dus voor de mensen wiens telefoon wel echt gejat is, in plaats van verpatst op het schoolplein.

Jammer is dat. (en beetje offtopic was dit :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb 2 problemen met mijn nokia 6230 V3.15.

Sommige opgeslegen toepassingen of 3gp werkt niet helemaal, als ik hem open dan schakelt de scherm uit na een paar seconden komt ie weer terug.

En mijn andere vraag is hoe verwijder je kapje. IK kon hem niet openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:44
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 01:12:
En mijn andere vraag is hoe verwijder je kapje. IK kon hem niet openen...
Hebben meerdere mensen problemen mee gehad en is ook te verhelpen. Kijk ff de vorige topics door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzekeren of niet verzekeren.........

Ik heb het toch gedaan. En vooral meer om de angst dan dat die kapot gaat dan dat die gestolen wordt. Zo'n toestel kan altijd uit je hand vallen of je kunt er tegen een prullenbak mee knallen :| dat het scherm kapot gaat en dat dat dus NIET onder de garantie valt. Dat was nog met mijn 6510, maar ik heb zo'n vermoeden dat ALS er iets op mijn 6230 kapot gaat wat niet onder garantie valt, dat het €€€ gaat kosten.

Enja.. Toestel is rond 350-400 los waard, dan is 84 euro ongeveer 25% best veel eigenlijk, maar als er een dikke barst in je (DURE) tft schermpje zit dan piep je wel anders. Ik heb zo geen idee hoeveel die kosten, maar ik schat minimaal 100 euro. Maar dat is maar een voorbeeld.

Wat ook handig is, STEL dat je toestel kapot is dan krijg je een vervangend toestel.

Tis maar hoeveel je van risico houd he, Orange x })

Ik had zoiets van, ik ga me dat ding kopen en dan doe ik t 100%, had toch al genoeg geld gespaard.

Enja diefstal... ik ga altijd voorzichtig met me gsm om en als die gestolen wordt, dan hoop ik dat het gedekt wordt anders heb ik bijzonder veel pech. Of hij staat na paar dagen te koop op internet 8)7
http://frontpage.fok.nl/nieuws/42601

Iedereen moet maar voor zichzelf kijken of het wel waard is om te verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 10:28
JaMaaT schreef op 08 juni 2004 @ 23:56:
[...]

De Driver clikable
Ik heb gister ook de datakabel binnen gekregen, drivers geinstalleerd, zie nu netjes een modem in mijn control panel staan maar heb tot noch toe nog geen verbinding kunnen maken met connection manager.
Vanavond nog even verder proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet dan niet de 'Wekker' functie gebruiken uit de favorieten, maar de Alarmklok bij Organizer.
Daar kan je het wel instellen en werkt precies hetzelfde.

(raar maar waar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
staat gewoon in het boekje bij je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Hi.nl en Primafoon.nl wordt de telefoon inmiddels ook al een tijdje verkocht...dat zal betekenen dat KPN hem toch wel goed getest heeft. Wat als je via zo'n site het toestel koopt en je hebt evengoed last van (bekende) bugs? Zou je het toestel dan om kunnen ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 22:08

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 13:54:
[...]

Oew, bedankt voor de URL. Ik denk dat ik deze (http://www.phonepartners.com/images/ppw/4725.jpg) hoesje ga bestellen vanavond. Aangezien ik voor de 6230 weinig andere hoesjes heb gezien tot nu toe.
Die vind ik ook erg strak. Goed spul van Krusell!
Waar ga je die kopen dan, want ik kon dat product niet terugvinden op de telecomtelecom site. Niet onder Beschermtasjes -> Nokia en niet onder Beschermtasjes -> Krusell.
Wil 'm toch graag kopen :P

EDIT: Lamaar, heb 'm al gevonden (even via zoekfunctie van die website op "krusell 4725")

[ Voor 10% gewijzigd door Crusader op 09-06-2004 14:20 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
jozy schreef op 08 juni 2004 @ 23:23:
hey lul niet uit je nek man!

wat je moet doen is het volgende:
plug gewoon alles eraan, kabel erin, en je telefoon aan de kabel, dan installeer je die kabel. daarna installeer je nokia pc suite en daarbij wordt je telefoon geinstalleerd. en dan werkt het gewoon

ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 08:54:
Verzekeren of niet verzekeren.........

Ik heb het toch gedaan. En vooral meer om de angst dan dat die kapot gaat dan dat die gestolen wordt. Zo'n toestel kan altijd uit je hand vallen of je kunt er tegen een prullenbak mee knallen :| dat het scherm kapot gaat en dat dat dus NIET onder de garantie valt. Dat was nog met mijn 6510, maar ik heb zo'n vermoeden dat ALS er iets op mijn 6230 kapot gaat wat niet onder garantie valt, dat het €€€ gaat kosten.

Enja.. Toestel is rond 350-400 los waard, dan is 84 euro ongeveer 25% best veel eigenlijk, maar als er een dikke barst in je (DURE) tft schermpje zit dan piep je wel anders. Ik heb zo geen idee hoeveel die kosten, maar ik schat minimaal 100 euro. Maar dat is maar een voorbeeld.

Wat ook handig is, STEL dat je toestel kapot is dan krijg je een vervangend toestel.

Tis maar hoeveel je van risico houd he, Orange x })

Ik had zoiets van, ik ga me dat ding kopen en dan doe ik t 100%, had toch al genoeg geld gespaard.

Enja diefstal... ik ga altijd voorzichtig met me gsm om en als die gestolen wordt, dan hoop ik dat het gedekt wordt anders heb ik bijzonder veel pech. Of hij staat na paar dagen te koop op internet 8)7
http://frontpage.fok.nl/nieuws/42601

Iedereen moet maar voor zichzelf kijken of het wel waard is om te verzekeren.
als jij een barst in je tftscherm loopt ben je wel ontiegelijk lomp! ik heb met mijn oude ericsson 2 antenne's gebroken, en mijn 3210 is met de was meegegaan :P en mijn 6510 heb ik we leens barst int frontje gehad, maar over het algemeen genomen is zon frontje echt wel sterk hoor, en als jij echt interne beschadigingen krijgt dan valt dat gewoon onder garantie. ja als je erbij gaat zeggen dat ie gevallen is :P dat moet je dan ook niet doen he :) ja hoe ist gekomen? geen id. ik had em uitgezet omdat ik vergadering had, daarna zet ik em aan en doet ie dat ineens niet meer :) gewoon zwammen!!! doen hun ook... ja meneer uit onderzoek is gebleken dat het om een eigen fout gaat en moet u betalen. lekker makkelijk!!

* orange.x hoopt op zijn frontjes vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik heb net bij gsm-shop deze aanbieding aangevraagd (wel met verlenging, gold dezelfde aanbieding voor).
http://www.gsm-shop.nl/index.php?page=ads&paID=9588

Dus binnenkort heb ik hem ook (met draadloze carkit).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Crusader schreef op 09 juni 2004 @ 11:25:
[...]

Die vind ik ook erg strak. Goed spul van Krusell!
Waar ga je die kopen dan, want ik kon dat product niet terugvinden op de telecomtelecom site. Niet onder Beschermtasjes -> Nokia en niet onder Beschermtasjes -> Krusell.
Wil 'm toch graag kopen :P
Ga je schamen! Je komt op de site, typt onderaan bij zoeken 6230 in en TADA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 00:13:
Ik krijg hem morgen 8).

dat kan.. gisteren nog een mp3 album van 40 mb overgestuurd. dat kost wel even ja (zeker 3 kwartier) :/

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou mijn foon doet het weer (die wat door mijn lieve neefje in het water was gegooid)dus droogfohnen helpt!! :*) . heb wel nog 2 vlekken op het scherm. en als ik een foto maak is het midden wazig (denk dat er water onder zit) voor de rest geeft de luidspreker geen geluid meer en hoor je hem uit zichzelf af en toe tikken. ook als ik ermee bel krijg ik het geluid eruit alsof die naast de radio ligt.(maar ik heb gelukkig wel nog effe al mijn persoonlijke zaken van de foon kunnen halen) vandaag wordt hij opgestuurd naar de verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een manier om de midlets te installeren gewoon via je bluetooth device (kopieren naar de gsm) want mijn nokia audio manager wil geen bluetooth connectie herkennen het lukt me niet om de seriele bluetooth poort te verbinden.
Voor de rest gebruik ik gewoon dus "my bluetooth places" om alles over te zetten en dat werkt perfect maar nu met die midlets zit ik toch ff in de knoei :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb een vreems probleem met mijn nieuwe 6230 (versie 03.15) :( . Als ik de instelling voor GPRS en/of MMS van mijn T-Mobile abbo (Zakelijk Optimaal) probeer in te stellen, kan ik geen datadrager (GPRS of GSM-gegevens) selecteren. Nou, ik kan ze wel selecteren, maar er gebeurt verder niets.
Ik heb al vanalles geprobeerd. De instelling door Nokia.com laten versture, door T-mobile laten versturen, zelf de instellingen ingevuld. Niets werkt echter. Ik kan dus ook niet wappen.
Op mijn P900 werkt alles wel naar behoren.

Heeft iemand hier en oplossing voor of is er iemand met hetzelfde probleem?

Ik weet echt niet wat ik verder nog moet proberen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Goed, ik probeer dus nu al een tijdje MMS via Orange in te stellen, maar het lukt niet :(

Ik heb het dus geprobeerd via de instellingen van de Nokia Site.
Ik heb het geprobeerd via de Orange Site --> Nokia 6600 gekozen, maar die instellingen werken ook niet...

Als ik de MMS wil versturen krijg ik de hele tijd "GPRS verbinding niet beschikbaar"

En ja dit heb ik ook gelezen:

"LAATSTE KEER:

SURF NAAR WWW.NOKIA.NL selecteer de 6230, ga naar SERVICE en stuur je provider mms & gprs instellingen vandaar naar je toestel.

is gratis EN JE HEBT GELIJK DE GOEDE INSTELLINGEN IN JE PHONE!!!!!
Dus vanaf nu GEEN posts meer over GPRS/MMS instellingen gewoon naar nokia en het is voor de bakker!!

Edit:
voor de mensen die dit nog teveel moeite vinden:
http://www.nokia.com/nokia/0,,54008,00.html
de rechtstreekse link have fun!"

Maar daar staat de 3260 en de 6600 niet bij...

[ Voor 44% gewijzigd door bitpixl op 09-06-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Skillz schreef op 09 juni 2004 @ 13:06:
Goed, ik probeer dus nu al een tijdje MMS via Orange in te stellen, maar het lukt niet :(
Heb je MMS wel geactiveerd bij de klantenservice?
En je moet de instellingen van de 6220 hebben. Die kan je naar je tel laten sturen via de Orange site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:32
Sommige lui in dit topic zeg...echt waar, echt waar..ho_pen_loos.

Ik heb op Got nog nooit een topic meegemaakt waar zo vaak dezelfde (ultra domme) vragen voorbij kwamen en waarin je je gewoon eigenlijk bij elk bezoek irriteert.
Geen handige tips of leuke wetenswaardigheden erbij, maar alleen maar domme vragen waarop met 5 seconden zoekwerk een antwoord gevonden kan worden.

Ik weet het, zou eigenlijk gewoon niet meer moeten kijken, heb nog steeds ijdele hoop dat er wat leuks/nuttigs bij zal komen, maar die hoop vervliegt toch vrij snel hoor.

Ben ik de enige van de mensen die sinds deel 1 meelezen/posten, die dit gevoel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Nasty Nate schreef op 09 juni 2004 @ 13:40:

Ik heb op Got nog nooit een topic meegemaakt waar zo vaak dezelfde (ultra domme) vragen voorbij kwamen en waarin je je gewoon eigenlijk bij elk bezoek irriteert.
Geen handige tips of leuke wetenswaardigheden erbij, maar alleen maar domme vragen waarop met 5 seconden zoekwerk een antwoord gevonden kan worden.

Ik weet het, zou eigenlijk gewoon niet meer moeten kijken, heb nog steeds ijdele hoop dat er wat leuks/nuttigs bij zal komen, maar die hoop vervliegt toch vrij snel hoor.

Ben ik de enige van de mensen die sinds deel 1 meelezen/posten, die dit gevoel heeft?
Beetje offtopic maargoed..
Mensen hebben een nieuwe telefoon.. zijn superblij.. hebben een probleem.. willen dit snel oplossen.. zijn te lui om te zoeken, dus ze stellen em maar hier.
GoT is geen helpdesk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-08 20:02
Even een detail voor de StartPost:

Hier staat:

PC Suite loopt vast/herkent mijn MMC niet - door Jamaat:
Als je via je datakabel in je MMC kaartje in je telefoon wilt komen en PC Suite loopt vast als je naar Galerij wilt, maak dan eerst (met je telefoon) een naam aan voor je MMC kaartje. Dan pakt de PC Suite je MMC kaartje wel. En kun je m.b.v. de software gewoon bestanden naar je MMC kaart kopieren.

Met kleine wijziging
----------
PC Suite loopt vast/geeft foutmelding (ik geloof "kan bewerking niet voltooien")/herkent mijn MMC niet - door Jamaat:

Als je via je datakabel/BlueTooth/Infrarood (IrDa) in je galerij / MMC kaartje in je telefoon wilt komen en PC Suite loopt vast of geeft een foutmelding als je naar Galerij wilt, maak dan eerst (met je telefoon) een naam aan voor je MMC kaartje. Dan pakt de PC Suite je galerij/MMC kaartje wel. En kun je m.b.v. de software gewoon bestanden naar je galerij/MMC kaart kopieren.
----------

Is het mogelijk om in de startpost op te nemen hoe je binnen een toppic kan zoeken?

Ik heb ook het probleem: na laden van de foon verlies van datum en tijd. Ik heb Nokia en Nokia Service Center gebeld. Daar is het probleem niet echt bekend. Volgens service center zou het verholpen kunnen worden door een herflash van de laatste firmware. (lijkt me sterk, maar je weet maar nooit)

Ik heb de foon zaterdag gekocht bij BC. Daar zijn ze vriendelijk en ruilen hem gewoon om voor een ander.

Super Topic is dit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof me, ik heb echt wel alle posts doorgezocht, maar nergens kan ik een oplossing vinden voor mijn probleem:

Ik heb een vreems probleem met mijn nieuwe 6230 (versie 03.15) . Als ik de instelling voor GPRS en/of MMS van mijn T-Mobile abbo (Zakelijk Optimaal) probeer in te stellen, kan ik geen datadrager (GPRS of GSM-gegevens) selecteren. Nou, ik kan ze wel selecteren, maar er gebeurt verder niets.
Ik heb al vanalles geprobeerd. De instelling door Nokia.com laten versture, door T-mobile laten versturen, zelf de instellingen ingevuld. Niets werkt echter. Ik kan dus ook niet wappen.

Ik weet echt wel waar ik normaal gesproken mijn gprs/mms instellingen kan vinden.
Als ik de 0-toets inhoudt gebeurt er helemaal niets en als ik bij diensten naar "home" wil, gebeurt er ook helemaal niks.

Ik heb meer het idee dat het aan de firmware van de foon ligt. Alleen vindt ik het vreemd dat niemand anders hier problemen mee ondervindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Bölke schreef op 09 juni 2004 @ 13:55:
[...]

Geloof me, ik heb echt wel alle posts doorgezocht, maar nergens kan ik een oplossing vinden voor mijn probleem:

Ik heb een vreems probleem met mijn nieuwe 6230 (versie 03.15) . Als ik de instelling voor GPRS en/of MMS van mijn T-Mobile abbo (Zakelijk Optimaal) probeer in te stellen, kan ik geen datadrager (GPRS of GSM-gegevens) selecteren. Nou, ik kan ze wel selecteren, maar er gebeurt verder niets.

Ik weet echt wel waar ik normaal gesproken mijn gprs/mms instellingen kan vinden.
Als ik de 0-toets inhoudt gebeurt er helemaal niets en als ik bij diensten naar "home" wil, gebeurt er ook helemaal niks.

Ik heb meer het idee dat het aan de firmware van de foon ligt. Alleen vindt ik het vreemd dat niemand anders hier problemen mee ondervindt.
Overigens ben ik ook 1 van die mensen die van deel 1 meeleest :) en mij ook nog steeds kapot lach om de mensen die het allemaal niet snappen en zich weer ergeren dat er geen duidelijk antwoord komt binnen 37.3 seconden! tja, get a life? maargoed!

voor die knakker hiero, heb jij de helpdesk van je provider al gebeld? zou ik dat eens doen :) die kunnen je ongetwijfeld helpen, zon btje elke provider heeft nu goede ondersteuning voor de nokia 6230 dus bel hun gewoon even, hun zijn een helpdesk niet wij!

wat leuk snufjes en trucjes zou wel stoer zijn :) ik las op ander stukje opt forum dat hij via BT met een sony ericsson en een proggie daarop de muiswijzer kon besturen op de pc! kijk daar heb ik wel wat aan, zit geregeld op mijn bed met vrinedin, tvtool aan, en beeld op me BBTV en dan moet ik even teruglopen omdat msn nog aan staat ofzo :) maar dat ga ik nog een x uitvogelen :P moet ik eerst een bt dongle kopen... misschien dat iemand met zon ding het kan testen?? ik zoek even de link op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mp3 in mappen op je MMC afspelen:
Upbeat spreekt: dé oplossing om Mp3-tjes die in diverse mappen op je MMC staan toch in de Music Player af te spelen! Gelezen op de howardforums:

Maak per cd (ik zeg maar wat) een mapje op je MMC

In de Audio Manager van PC Suite maak je per cd en mapje een playlist

Zet iedere playlist (ook met de Audio Manager) in de bijbehorende map van de cd op je MMC (via BT of kabeltje of IR)

Dan via Music Player > opties > lijst met opnames > opties > lijst opns wijz. kan je kiezen uit de verschillende playlists!
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Dus je zet sleept ( of knopje "overbrengen naar de telefoon" ) de playlist de "AFSPEELLIJST" mapje op je telefoon in de Audio Manager ?

Mij lukt het nog steeds niet, of ik nou sleep of op knopje druk... hoe dan ook ik krijg niets in de "AFSPEELLIJST" map. En mijn verbinding met gsm is goed, ik kom in mijn MMC kan browsen door me 6230, alles behalve playlist lukt me.

kan iemand even duidelijk zeggen hoe hij/zij het gedaan heeft ?
ik heb pc suite 5.8 BTW......

ps: Orange x..... ja... soms zijn mensen lomp he... of je hebt soms gewoon veel PECH ( ik had toen veeeeel pech)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga t samsung E700 topic maar eens lezen, nog 100x erger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange.x schreef op 09 juni 2004 @ 14:18:
[...]

voor die knakker hiero, heb jij de helpdesk van je provider al gebeld? zou ik dat eens doen :) die kunnen je ongetwijfeld helpen, zon btje elke provider heeft nu goede ondersteuning voor de nokia 6230 dus bel hun gewoon even, hun zijn een helpdesk niet wij!
Helaas heb ik inderdaad ook al 3 keer naar de helpdesk van T-mobile gebeld. Zij sturen me steeds de goede instellingen zeggen ze. (Die kan ik ook zelf vinden op de website van Nokia, daar komen ze dus vandaan)
Verder kunnen ze me ook niet helpen.
Ik denk dat ik maar eens naar de winkel terug ga waar ik hem gekocht heb.
Dan ruilen ze de foon maar om.
Het lijkt wel of ze bij Nokia vergeten zijn GPRS op mijn 6230 te zetten... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 18:15:
Beste mensen,

In Deel 3 waren er al mensen bezig over andere headsets e.d., daarna is het echter vrij rustig gebleven. Nou vraag ik me af of er al iemand is die een headset heeft gevonden die:
- een fatsoenlijke aansluiting heeft (en dus niet steeds losgaat :( )
- Stereo radio en Mp3 kan spelen
- handsfree kan bellen
- fatsoenlijk geluid biedt (ben Sennheisertjes gewend ;) )
- (en liefst ook nog volumeregeling bezit 8) )
IEMAND :P ..?
Repeating the question en de bijkomende vraag of er nog meer mensen zijn met de kwaliteit van het headsetje. Ik heb nl vaker dat het klinkt alsof hij opeens van mono/stereo wordt ofzoiets. In ieder geval klinkt het opeens een stuk voller (en mooier). Je moet echter heel goed "friemelen" om dit zelf te bewerkstelligen, dus volgens mij ist niet "gewoon een los contactje"..

Grtz..*Tha Mastra*..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 14:31:
[...]

Repeating the question en de bijkomende vraag of er nog meer mensen zijn met de kwaliteit van het headsetje. Ik heb nl vaker dat het klinkt alsof hij opeens van mono/stereo wordt ofzoiets. In ieder geval klinkt het opeens een stuk voller (en mooier). Je moet echter heel goed "friemelen" om dit zelf te bewerkstelligen, dus volgens mij ist niet "gewoon een los contactje"..

Grtz..*Tha Mastra*..
Ja idd dat heb ik ook. Elke keer dat ik radio luister op stereo heb ik het gevoel dat ie steeds ff op mono springt. Dat klinkt luisterd echt zo irritant dus heb ik em nu standaard maar op mono staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Bölke schreef op 09 juni 2004 @ 13:55:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb sinds gisteren de Nokia6230, MMS en GPRS is geactiveerd bij Orange. Als ik mijn SIMKaartje in mijn oude foon doe werkt MMS en GPRS. In de 6230 niet. Ik heb de MMS settings van die website laten SMS'en en die staan er goed in. Echter, ook als ik een MMS wil versturen, zegt ie GPRS niet beschikbaar. Ik denk ook zeer hard dat het aan de 6230 ligt.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:18
Over de radio: Ik heb het af en toe en had dit ook al bij mijn nokia 6610. Het is dus niet een bug die opgelost zal worden (het komt gewoon door slechte ontvangst)

[ Voor 5% gewijzigd door marteltor op 09-06-2004 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 09:57:
[...]

Je moet dan niet de 'Wekker' functie gebruiken uit de favorieten, maar de Alarmklok bij Organizer.
Daar kan je het wel instellen en werkt precies hetzelfde.

(raar maar waar)
Als ik naar Organizer - Alarmklok Heb ik maar 3 opties.
Tijd Alarm instellen - Alarm herhalen en Alarmgeluid. Ik kan dus wel het geluid kiezen, maar niet of dat deze oplopend moet zijn of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:32
Ik weet dat deze al een paar keer is langsgekomen maar toch...
Ik heb eindelijk Bluetooth werkend, maar ik kan nog steeds niet in de Audio Manager m'n MMC op. Ik heb hem wel gerenamed, maar ik zie'm nergens staan :|

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:49
Wormaap schreef op 09 juni 2004 @ 15:03:
Ik weet dat deze al een paar keer is langsgekomen maar toch...
Ik heb eindelijk Bluetooth werkend, maar ik kan nog steeds niet in de Audio Manager m'n MMC op. Ik heb hem wel gerenamed, maar ik zie'm nergens staan :|
Ja wtf zeg, stel deze vraag nog 100 keer.

www.nanon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Twilight schreef op 09 juni 2004 @ 15:22:
[...]

Ja wtf zeg, stel deze vraag nog 100 keer.
Sorry hoor, het spijt me heel erg...
Als'ie al 100 keer is gesteld, waarom is dan't enige dat ik tegenkwam met MMC-probs 'rename je MMC en het werkt'
En als je het weet, waarom zeg je't dan niet ff, is misschien wel zo vriendelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad... Twilightje does gek en zeg is hoe het moet..
of ben je vergeten waar dit forum om draait? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet iedereen leest mee sinds deel 1 nee.. Wat denk je hoe dat komt? Nou, niet iedereen heeft die phone sinds deel 1, dus als je die phone vandaag koopt moet je dan eerst 7 x 1000 posts door lezen om een antwoord op je vraag te vinden? Ik heb ehm ook sinds donderdag, je d8 toch niet dat ik al die posts door gelezen heb? Je kan elkaar toch gewoon helpen, ook al is de vraag al een keer langs gekomen.. (en als jij denkt: 'wat een sukkel, laat ehm het zelf maar uitzoeken' reageer dan gewoon niet, want die reacties zijn juist de onzinnige) Dus please, stop met zeiken over een vraag die al een keer langs is geweest.. Niet iedereen heeft een dag de tijd om 7000 posts door te lezen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 16:12:
[...]

Niet iedereen leest mee sinds deel 1 nee.. Wat denk je hoe dat komt? Nou, niet iedereen heeft die phone sinds deel 1, dus als je die phone vandaag koopt moet je dan eerst 7 x 1000 posts door lezen om een antwoord op je vraag te vinden? Ik heb ehm ook sinds donderdag, je d8 toch niet dat ik al die posts door gelezen heb? Je kan elkaar toch gewoon helpen, ook al is de vraag al een keer langs gekomen.. (en als jij denkt: 'wat een sukkel, laat ehm het zelf maar uitzoeken' reageer dan gewoon niet, want die reacties zijn juist de onzinnige) Dus please, stop met zeiken over een vraag die al een keer langs is geweest.. Niet iedereen heeft een dag de tijd om 7000 posts door te lezen.. :)
Geheel mee eens, elkaar te flamen schiet ook niet op, maar begrijp wel dat sommige mensen die actief met dit topic bezig zijn er wel een beetje moe van worden. En daar hebben we de SP nu voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar weken nog steeds erg tevreden met mn telefoon... alles doet t en files overzetten mbv van usb-datakabel (die nepperd.. ;) ) gaat prima... behalve dan dat er wel eens bestanden niet verplaatsbaar zijn, omdat ze vast zitten... maar een keer aan en uit zetten helpt wel...
echter net viel m beeldscherm in een keer uit en ging ook vanzelf weer aan (langzaam), dus t was geen restart, maar alleen het beeldscherm... iemand anders dat ook wel eens gehad? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
:X :X :X :X :X
Ik had niet 100% goed gelezen...
Ik had alles gedaan wat er in de SP stond over MMC werkend krijgen op de PC...
Behalve foon restarten :P
Werkt nu perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:21

beerns

it is I, Leclerc

Xanion schreef op 09 juni 2004 @ 14:48:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb sinds gisteren de Nokia6230, MMS en GPRS is geactiveerd bij Orange. Als ik mijn SIMKaartje in mijn oude foon doe werkt MMS en GPRS. In de 6230 niet. Ik heb de MMS settings van die website laten SMS'en en die staan er goed in. Echter, ook als ik een MMS wil versturen, zegt ie GPRS niet beschikbaar. Ik denk ook zeer hard dat het aan de 6230 ligt.
Heb ik ook. Ik d8 al dat ik de enige was!

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Wormaap schreef op 09 juni 2004 @ 16:30:
:X :X :X :X :X
Ik had niet 100% goed gelezen...
Ik had alles gedaan wat er in de SP stond over MMC werkend krijgen op de PC...
Behalve foon restarten :P
Werkt nu perfect :)
en dat bedoelen we dus! men leest niet :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
orange.x schreef op 09 juni 2004 @ 16:41:
[...]

en dat bedoelen we dus! men leest niet :X |:(
Rephrase... Ik las wel, alleen is 1. De SP de enige plaats waar erbij staat dat je je foon uit- en weer aan moet zetten en 2. Daar lees je nou eenmaal ff snel overheen in je haast om je nieuwe BT speeltje aan de gang te krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
wat ook handig is en lang niet iedereen weet!

?limit=999 zet dit stukje achter de url! vb:
code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/918642?limit=999

nu worden de 1e 999 posts achter elkaar geplakt, als die er zijn :) lijkt me reuze handig om dan nog eens te zoeken met ctrl + f bijvoorbeeld :) of je kan met de Highlight functie ook nog eens bepaalde woorden in posts highlighten en het zo prima zoeken. dan is 6 topics doorzoeken al lang zo ingewikkeld niet meer!
code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/918642///blue,tooth,connectie,probleem?limit=999
een mooi iets is dat alleen de posts waar 1 van die woorden instaat paars is. de rest is grijs, dus is het nog makkelijker om het te vinden!

en een snelle verbinding is uiteraard wel handig :P

edit:
sorry voor de verneuking! maar leek me wel handig om even mede te delen!

[ Voor 40% gewijzigd door orange.x op 09-06-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wormaap schreef op 09 juni 2004 @ 16:43:
[...]

Rephrase... Ik las wel. Daar lees je nou eenmaal ff snel overheen.
Ergens overheen lezen IS niet goed lezen |:(

Die dBpowerAMP Music Converter werkt trouwens erg goed!
Ik heb alleen een oude codec om van WMA te converten moeten gebruiken omdat die nieuwe het niet deed:S
Iemand anders hier ook last van gehad:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 16:15:
[...]

Geheel mee eens, elkaar te flamen schiet ook niet op, maar begrijp wel dat sommige mensen die actief met dit topic bezig zijn er wel een beetje moe van worden. En daar hebben we de SP nu voor ;)
Ik lees mee vanaf ongeveer deel 2. Toen was de telefoon trouwens nog niet eens uit d8 ik. En ik heb de telefoon vanaf deel 6. Maar nieuwe mensen... please zoek nog nét iets beter daar wordt het topic vanzelf overzichtelijker. (de mensen die nu zeuren verkloten zo het forum voor nieuwe bezoekers omdat er allemaal van die stomme reply's tussen staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
JaMaaT schreef op 09 juni 2004 @ 16:56:
(de mensen die nu zeuren verkloten zo het forum voor nieuwe bezoekers omdat er allemaal van die stomme reply's tussen staan)
dan is mijn "zoek"optie mooi makkelijk te gebruiken :P ik ga naar huis! PhonePartners heeft mij trouwens gemaild dat mijn frontjes vandaag verstuurd zijn! dus morgen avond plaatjes ofzo :) ik zou het niet erg vinden iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:11
Weet niet of het hier eerder is neer gezet!
Het staat in ieder geval niet in de SP.

weg

Hier zijn gratis games te vinden!
Te downloaden in zip!

Ze zijn wel een beetje verstopt op de site.
Ga naar "Games" > "Midlets" > "Gratis Games/Applicaties" (onder "Games")

edit:
Of
Wormaap schreef op 09 juni 2004 @ 17:31:
Bij Midlets --> Games HEEEELEMAAL omlaag scrollen :P
Verder is er vanalles en nog wat te vinden...

[ Voor 45% gewijzigd door Xandrios op 09-06-2004 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
orange.x schreef op 09 juni 2004 @ 17:01:
[...]

dan is mijn "zoek"optie mooi makkelijk te gebruiken :P ik ga naar huis! PhonePartners heeft mij trouwens gemaild dat mijn frontjes vandaag verstuurd zijn! dus morgen avond plaatjes ofzo :) ik zou het niet erg vinden iig!
Bij mijn vorige probleempjes heb ik op die manier IDD prima m'n antwoord gevonden :)
Ik had ook al het antwoord gevonden in een post, maar daar stond er niet bij dat je je foon moest restarten. Dat't ook gewoon in de SP stond viel me pas net op.
Verder voor degene die meteen begon te roepen van 'moeten we dit nou 100 keer uitleggen?'
In mijn post zei ik dat ik de MMC al had gerenamed, dit is ook steeds het antwoord geweest op die vraag. Wat zou je dan als antwoord gegeven hebben op mijn vraag als't dus écht niet had gewerkt na't renamen van de MMC? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Laatst online: 08-09 23:24
Hoe kan ik een firmware update uitvoeren?
En waar zijn deze te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:32
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 16:12:
[...]

En weer eentje die niet kan lezen..
Ik zeg toch nergens dat iedereen vanaf deel 1 moet meelezen of wel?
Ik klaag over het feit dat er elke dag tig posts bijkomen, en dat zijn alleen maar posts van lui die de telefoon net hebben en gewoon snel geholpen willen worden, zonder ook maar een beetje moeite te doen.
Jij hebt um nu nog niet eens een week, ik spreek je over twee maand wel weer, kijken of je dan nog steeds sint-martinus uithangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn007 schreef op 09 juni 2004 @ 17:09:

blabla

Te downloaden in zip!

edit: ok vond de gratis games... :X

[ Voor 21% gewijzigd door Xandrios op 09-06-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 17:28:
[...]

euh wat is hier gratis aan? :(
Bij Midlets --> Games HEEEELEMAAL omlaag scrollen :P
Oh, je had'm nét gevonden toen ik postte :P

[ Voor 12% gewijzigd door Wormaap op 09-06-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-08 20:02
@orange.x

Kijk die bedoelde ik nu. Om het het topic 6230 uit 7 delen te doorzoeken is dat dus een handig hulpmiddel.

Is het niet verstandig dat ook in de SP te vermelden. Misschien wordt dan de zlefwerkzaamheid weer iets groter.

7x45 pagina's met 10? of meer berichten doorbladeren is niet echt een feest als je ongeduldig bent en snel je probleem opgelost wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:27

Blabla

Te downloaden in zip!

edit:
Of
[...]

offtopic:
w03i! martijn @got! :X

nog bedankt voor de site!

[ Voor 25% gewijzigd door Xandrios op 09-06-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22

weg

Te downloaden in zip!

edit:
Of
[...]

Zie zodirect je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de startpost is idd veel te vinden qua FAQ, maar natuurlijk nog niet alle details, wat vrij onmogelijk is. Maar ik vind dat we nu veel te ver aan het afdwalen zijn door al dat gezeur rond de veel te veel gestelde vragen enzo... Misschien leuk idee om terug over de NOKIA 6230 te praten :? Ik heb hem nu iig 2 weken ongeveer en heb er al zoveel mogelijk uitgehaald, heb echt enorm veel aan dit topic gehad. Zit nu ook 256mb mmc'tje in, kan zo divx filmpje op in 3gp + nog meer dan 30 mp3's... :9 lekker
Heb trouwens wel 1 opmerking: soms speelt men geluid opeens veel minder hard en kan ik daar niks aan doen behalve de telefoon uit en weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 18:08:

Heb trouwens wel 1 opmerking: soms speelt men geluid opeens veel minder hard en kan ik daar niks aan doen behalve de telefoon uit en weer aanzetten.
Ik had net de radio aan staan en kreeg eerst maar geluid door 1 oordopje:S
Later had ik ook zacht geluid wat ook weg was na de telefoon te "rebooten"
(en dat zachte geluid kwam niet omdat ik niet weet hoe het volumeknopje werkt:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Xandrios schreef op 09 juni 2004 @ 17:53:
[...]

Zie zodirect je mail.
Was die link illegaal :?

Edit:
Ik heb ook dat eerder genoemde probleempje dat als ik een filmpje wil converteren naar 3gp, het op 10 seconden wordt afgekapt.
Er is wel een antwoord gegeven, maar die optie kan ik nergens vinden :?

Even de oplossing plaatsen voor mensen die dit ook hebben :+
Bij het 'opslaan als' of 'save as' venstertje kun je onderaan een maximale bestandsgrootte aangeven. Die even op geen maximale bestandsgrootte zetten :+

[ Voor 65% gewijzigd door Wormaap op 09-06-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb sins kort de datakabel (imitatie) binnen,
maar tot mn groote verbazig werkt die niet.
Of dit is natuurlijk een uber-domme vraag maar ik snap het echt niet.

Ik sluit de kabel aan op de foon, prik m in de usb poort (heb van te voren pc suite 6.1 geinstalleert) en er gebeurt nix.
Pc suite ziet geen telefoon en windows (xp) geeft ook geen kick....

Weet iemand toevallig hoe je dat kreng werkend moet krijgen?
(en ja 7000 posts nalezen was me wat veel werk, en in de SP staat het niet ;) :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
NightForce schreef op 09 juni 2004 @ 17:28:
Hoe kan ik een firmware update uitvoeren?
En waar zijn deze te downloaden?
Kun je laten doen bij een Nokia Service Point. Binnen garantie is dit gratis, erbuiten zul je een vergoeding moeten betalen.
Als je het zelf gaat doen, ben je sowieso je garantie kwijt.

BTW: Deze vraag is ook al regelmatig langsgekomen.
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 19:30:
Beste mensen,

Ik sluit de kabel aan op de foon, prik m in de usb poort (heb van te voren pc suite 6.1 geinstalleert) en er gebeurt nix.

(en ja 7000 posts nalezen was me wat veel werk, en in de SP staat het niet ;) :+ )
Als je standaard aantal reacties per pagina hebt staan, dan lees je de vorige 4 a 5 pagina's maar ff door..

[ Voor 47% gewijzigd door FlipFluitketel op 09-06-2004 19:36 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 19:30:
Beste mensen,

omfg dit is letterlijk een paar pag. trug gvraagd en drivers staan WEL in de SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 19:35:
omfg dit is letterlijk een paar pag. trug gvraagd en drivers staan WEL in de SP
Dank u zeer :D

Kan hem trouwes in de SP nog steeds niet vinden (moet maar es een bril halen denk ik ;)) maar wel op pagina 30 van dit topic :)
De dank is groot _/-\o_
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.