Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 15:42:
[...]

Dan zou ik het gewoon via my bluetooth places doen. Doe ik ook en werkt afaik fijner. Mischien dat dit wel werkt ?
Nee dan houd ik het zelfde probleem!? :(

Misschien iemand anders nog een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst via de actie van BelCompany dit mooie toestel gekocht, gratis bij 1 jarig orange free 30, _/-\o_ .

Helaas had ik nog een abo, die ik nu dus voornamelijk gebruik, dit is KPN Hi 40, nu wil ik GPRS en MMS gebruiken via KPN. Ik ben al tig posts tegengekomen waarin om de instellingen gevraagd wordt, ergens in deel 4 was ruud1234 op de goede weg, maar daar heb ik niks meer van terug gezien. De SP heeft helaas ook geen info voor me.

Dus wederom:

1) Wat zijn de instellingen voor GPRS via KPN?
2) Wat zijn de instellingen voor MMS via KPN?
3) Moet ik in het menu connectiviteit nog iets invoeren bij GPRS?
4) Is er een combinatie van deze waardoor het geheel wel werkt?

Ik heb me inmiddels aangemeld voor MMS en GPRS bij KPN, alles moet dus werken. De instellingen voor de 6600 en de 6220 via Nokia werken ook niet, tenzij ze in combinatie werken met iets wat er bij connectiviteit ingevoerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb sinds zaterdag de Nokia 6230 en heb een probleem.
Ik krijg de achtercover er maar niet af :?.
Een maat van me zei dat hier ergens een handige tip werd gegeven omdat bij de 6230 de cover gewoon moeilijk eraf te halen was.
Nu heb ik deel 1, 2 en 3 (maar voor de helft) doorgenomen en kan het nergens vinden.
Of iemand mij mischien naar de pagina kon verwijzen of even kon vertellen hoe het moet.

Khoop niet dat het erg is dat ik deze vraag stel maar mijn ogen worden moe van het lezen :+

Alvbast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 12:13:
Beste mensen,

Ik heb sinds zaterdag de Nokia 6230 en heb een probleem.
Ik krijg de achtercover er maar niet af :?.
Een maat van me zei dat hier ergens een handige tip werd gegeven omdat bij de 6230 de cover gewoon moeilijk eraf te halen was.
Nu heb ik deel 1, 2 en 3 (maar voor de helft) doorgenomen en kan het nergens vinden.
Of iemand mij mischien naar de pagina kon verwijzen of even kon vertellen hoe het moet.

Khoop niet dat het erg is dat ik deze vraag stel maar mijn ogen worden moe van het lezen :+

Alvbast bedankt!
gewoon wat brute kracht gebruiken. maar dit is veelal het geval als er een grotere mmc in geplaatst is die dikker is dan normaal waardoor de achtercover dus niet zo makkelijker los te krijgen is. misschien moet je proberen om ook op het frontje te drukken waar de batterij zit, misschien dat deze blijft haken bij iets aan de binnenkant van het frontje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brute kracht gebruiken lukt nie echt, en ben bang dat ik dalijk teveel brute kracht gebruik 8)7
De mmc kaart die erin zit is gewoon diegene die ik erbij geleverd kreeg, winkelier had ook alles er in gedaan voor me.
Ik krijg em wel een klein beetje verschoven (mischien een millimeter of 2) maar daar blijft het bij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okaj ik leg uit hoe je de achtercover verwijdert. Houd je tel op de kop. Druk op het zilvere sluitinkje aan onderkant. Dit doe je met je linker hand. Zet je rechternagel nu onder de hoek van het frontje, aan de kant waar je dus ook op sluitinkje drukt. dan krijg je 1 kant los en kan je hele frontje naar boven schuiven.

Beetje kracht kan die wel tegen

suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:47

Ankh

|true

wie weet misschien of het usb kabeltje bij stuntprijzen ook bij het programma van oxygen werkt? thanks!

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net terug van toernooi en heb daar met aardig wat foto's gemaakt. maar nou kan ik nergens vinden hoe ik ze er met bluetooth van me telefoon geheugen kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 13:08:
Ik kom net terug van toernooi en heb daar met aardig wat foto's gemaakt. maar nou kan ik nergens vinden hoe ik ze er met bluetooth van me telefoon geheugen kan halen.
dan moet je beter zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring welke verbinding sneller is voor het overzetten van mp3's naar de 6230? De (nep)Nokia datakabel dku2/5 of een flashreader? En als het de flashreader is, moet dat dan usb1.0 of een usb2.0 zijn om sneller te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 13:10:
[...]

dan moet je beter zoeken
Zeg dan niks prutser :X

Je moet gewoon even de Nokia Tools installen die op je CD staan die je erbij gekregen hebt.

Als je die installed kan je gemakkelijk alle bestanden uit je telefoon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 13:21:
Heeft iemand ervaring welke verbinding sneller is voor het overzetten van mp3's naar de 6230? De (nep)Nokia datakabel dku2/5 of een flashreader? En als het de flashreader is, moet dat dan usb1.0 of een usb2.0 zijn om sneller te zijn?
ook dat is al genoemd.
irda-bluetooth-kabel-cardreader
van langzaam naar snel (en natuurlijk heb ik de langzaamste waardoor het 10minuten duurt voor 1 mp3tje)
Jedi Geub schreef op 07 juni 2004 @ 13:23:
[...]

Je moet gewoon even de Nokia Tools installen die op je CD staan die je erbij gekregen hebt.

Je kan hem toch moeilijk een prutser noemen. Hij weet het heus wel, alleen na een bepaalde tijd wordt je een beetje geïrriteerd door vragen die steeds maar weer terugkomen :z

[ Voor 34% gewijzigd door marteltor op 07-06-2004 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 11:46:
Dus wederom:

1) Wat zijn de instellingen voor GPRS via KPN?
2) Wat zijn de instellingen voor MMS via KPN?
3) Moet ik in het menu connectiviteit nog iets invoeren bij GPRS?
4) Is er een combinatie van deze waardoor het geheel wel werkt?

Ik heb me inmiddels aangemeld voor MMS en GPRS bij KPN, alles moet dus werken. De instellingen voor de 6600 en de 6220 via Nokia werken ook niet, tenzij ze in combinatie werken met iets wat er bij connectiviteit ingevoerd moet worden.
MMS kan je instellen via de site van kpn.
GPRS is mij ook nog niet gelukt in te stellen, niet via de site van nokia waar ik geeneens een sms van ontvang met de instellingen, en niet via de site van kpn..waar ik ook geen sms van ontvang:S
Ik heb een mail gestuurd naar KPN om de instellingen voor gprs op te vragen, zodra ik wat weet zal ik het wel ffies posten

Me datakabel en 128MB MMC zijn ook besteld via Stuntprijzen.net
K laat het jullie nog wel allemaal weten (8>

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 07 juni 2004 @ 13:27:
[...]

ook dat is al genoemd.
van langzaam naar snel (en natuurlijk heb ik de langzaamste waardoor het 10minuten duurt voor 1 mp3tje)

[...]
Je kan hem toch moeilijk een prutser noemen. Hij weet het heus wel, alleen na een bepaalde tijd wordt je een beetje geïrriteerd door vragen die steeds maar weer terugkomen :z
---------------------
Dank voor die herinnering, maar weet iemand ook (een schatting van) het snelheidsverschil tussen datakabel en flashreader?

Wel een wezenlijk verschil, lijkt me. Flashreader wordt prutsen met mmc-kaart, met datakabel niet (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

nadeel is dat je telkens je batterij en kaartje moet loshalen, wel heel snel moet uik zeggen, binnen1 minuut stond er 25 mb aan mps en aac op men phone.

en het gaat al zo moelijk die back cover eraf halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi Geub schreef op 07 juni 2004 @ 13:23:
[...]

En jouw bijdrage in dit topic is?
De vraagsteller (en veel meer mensen in dit topic) moeten ff de moeite lezen om ffs wat te lezen en even te ZOE-KEN ipv al hun vragen hier gelijk neer te pleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na enig oefenen gaat hij er bij mij nu makkelijk af.

Waarom mensen nog steeds vragen hoe je het snelst mp3tjes erop krijgt antwoord ik : Via een memorycard reader :)

/me is het eens met KzmZ

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Underworld schreef op 07 juni 2004 @ 10:07:
[...]

je moet gewoon ff je telefoon restarten ik heb dit altijd nl. na de restart werkt het weer
Doe ik, nog steeds hetzelfde probleem... Weet echt niet waar het aan ligt.. Ik heb mijn MMC trouwens ook een naam gegeven, dat is het probleem ook niet. Het vaagste is nog dat dit het gisteren wel deed toen ik het voor de 1e keer probeerde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 14:10:
Na enig oefenen gaat hij er bij mij nu makkelijk af.

Waarom mensen nog steeds vragen hoe je het snelst mp3tjes erop krijgt antwoord ik : Via een memorycard reader :)

/me is het eens met KzmZ
Maakt het daarbij nog uit of het een usb1.0 of een usb2.0 verbinding is om een snellere dataoverdracht te hebben dan de nokia kabel?

Herhaalde oproep: kent iemand (een schatting van) het snelheidsverschil van de datakabel t.o.v. een flashcard-reader usb1.0/usb2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee op welke site de mmc kaarten een beetje goedkoop zijn ??
Die Apacer, Take Ms , Extreme memory en Medion kaarten kan ik nergens vinden :(
Laterzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Wat is goedkoop? €104 voor 512MB is toch geen geld?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 14:59:
Laterzz
euhh ook niet op de pricewatch ???
Ik kan ze namelijk wel vinden.

http://www.tweakers.net/p...ction=&Landfilter=Benelux

Let op, als je alleen NL kiest kan je inderdaad sommige niet terug vinden. Dit is het lijstje van Benelux.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 14:59:
Laterzz
Op de site van 4launch.nl kun je de Take Ms bestellen, of ze daar het goedkoopst zijn weet ik niet. Ik heb in iedergeval een 256MB daar vandaan en werkt perfect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
CrashOne schreef op 07 juni 2004 @ 15:03:
Wat is goedkoop? €104 voor 512MB is toch geen geld?
ghe, dan koop ik liever met wat euro's erbij een opslagmedium waarop 320x zoveel kan, toch wel een tikkie sneller is, en hoeveel x wel niet handiger!

ik ga dus echt niet 60 eur betalen voor 256mb, das gewoon weggegooid geld, ik doe als ik muziek wil hebben wel lekker mijn radio aan op 3fm! en anders nog zat andere zenders waar ook muziek op te vinden is. dan maar niet die paar liedjes die ik graag hoor! hoef ik me later thuis niet meer blauw te zoeken aan liedjes die ik niet dagelijks hoor :)

verder eeuh veel gezeur over die zeurenden mensen die niet zoeken maar zeuren:
als de mensen die het nou weten even heel erg beknopt neerzetten... of gewoon even een link geven naar een message ( die toevallig die van de SP is ;) ) dan is iedereen blij en anders is dit topic meteen weer 20 posts langer met antwoorden van wat is nou JOU bijdrage, en dan Waar bemoei jij je nou mee, zeg dan niets! bla die bla!

verder voor de mensen die niet direct antwoord hebben!! je mag in principe na 24 uur pas kicken, doe dat adn ook :) er zijn zat mensen ( zoals ik ook nog ) die het topic nog gewoon lezen maar niet meer zoveel replyen, maar sommige vragen binnen 1 uur alweer om antwoord. HALLOO er zijn ook mensen die werk hebben hoor :) dus graag geduld, en zoek anders handleidingen en help bestanden door :)

dank u maar weer!

nog 1 uur, en dan mijn nieuwe titan blue en zwarte frontje bestellen :D woehoei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 10:21

DeZzL

Rocket surgeon

pvdlaan schreef op 07 juni 2004 @ 11:30:
Ik heb sinds zaterdag dus ook dit toestel, maar wat ik een beetje mis is als je iemand belt, dat je niet kan zien hoelang het gesprek al duurt :'(

Op m`n sonyericsson T610 had ik dat wel en moet eerlijk zeggen dat ik dat erg prettig vond.

Is dit misschien ergens in te stellen in de telefoon, ik kon het helaas niet vinden in de handleiding.

Verder mis ik ook een toon na een minuut bellen
Dit is niet echt wat je bedoeld maar je kunt wel zorgen dat je na afloop van het gesprek de gespreksduur ziet door
Menu > Settings > Call Settings > Summary after Call > ON
in te stellen. . . . . Dat heb je vast zelf al ontdekt, maargoed, je weeheet het noohooit.
En die minuuttoon is volgens mij ook nergens in te stellen :?

[ Voor 3% gewijzigd door DeZzL op 07-06-2004 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

cky schreef op 07 juni 2004 @ 13:55:
nadeel is dat je telkens je batterij en kaartje moet loshalen, wel heel snel moet uik zeggen, binnen1 minuut stond er 25 mb aan mps en aac op men phone.

en het gaat al zo moelijk die back cover eraf halen :(
ja, in het begin kreeg ik hem er bijna niet op, maar volgens mij gaat het makkelijker na een tijdje, t gaat nu vrij simpel bij mij. (natuurlijk heb ik ook n mmc erin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

ja echt heerlijke telefoon,
wat ik nog verbeterd wil zien is:
- grotere foto op scherm bij het bellen,
- bij een smsje gelijk zien van wie het dmv een foto
verder vind ik de 5 way knop heerlijk werken, maar dat is dan weer een kwestie van smaak denk ik.

vraagje nog, waarom kan je in godsnaam als de headset is aangesloten wel radio over de ''boxen'' en wanneer de headset eruit is niet ?! echt raar en onlogisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

cky schreef op 07 juni 2004 @ 16:48:
ja echt heerlijke telefoon,
wat ik nog verbeterd wil zien is:
- grotere foto op scherm bij het bellen,
- bij een smsje gelijk zien van wie het dmv een foto
verder vind ik de 5 way knop heerlijk werken, maar dat is dan weer een kwestie van smaak denk ik.

vraagje nog, waarom kan je in godsnaam als de headset is aangesloten wel radio over de ''boxen'' en wanneer de headset eruit is niet ?! echt raar en onlogisch
zou het zijn omdat de headset tevens de radioantenne is? ;)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

weer wat geleerd vandaag ;)

en ik maar met men telefoon mikken als ik slechte ontvangst had |:(

[ Voor 57% gewijzigd door cky op 07-06-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:27

delorean7

Let's take the Aston toni

Nou inmiddels mijn Ipaq 2210 gebeta patched om zo toegang te krijgen via BT - werkt nu wel naar behoren.

Enige is dat er maar 1 map is waar je over BT toegang toe krijgt - Gallery.

Is er een manier om ook naar het MMC kaartje in je telefoon te browsen over BT?

He en misschien leuk idee - mijn ipaq als BT headset gebruiken? Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cky schreef op 07 juni 2004 @ 16:55:
weer wat geleerd vandaag ;)

en ik maar met men telefoon mikken als ik slechte ontvangst had |:(
Bij mij stoort de radio alleen maar...tenzij ik me headset vastpak :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Laatst online: 05-09 09:24
delorean7 schreef op 07 juni 2004 @ 17:58:
Nou inmiddels mijn Ipaq 2210 gebeta patched om zo toegang te krijgen via BT - werkt nu wel naar behoren.

Enige is dat er maar 1 map is waar je over BT toegang toe krijgt - Gallery.

Is er een manier om ook naar het MMC kaartje in je telefoon te browsen over BT?

He en misschien leuk idee - mijn ipaq als BT headset gebruiken? Iemand hier ervaring mee?
Heb je je grprs over bleutooth ook werkend op je 2210?Krijg ik nl niet voor elkaar.Ook niet met die patch.Kan wel een verbinding maken met de 2210, maar zo gauw als ie een gprs verbinding wil maken krijg ik de melding dat ik gprs eerst in moet stellen, terwijl dat gewoon goed staat |:(

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Laatst online: 05-09 09:24
DeZzL schreef op 07 juni 2004 @ 16:21:
[...]

Dit is niet echt wat je bedoeld maar je kunt wel zorgen dat je na afloop van het gesprek de gespreksduur ziet door
Menu > Settings > Call Settings > Summary after Call > ON
in te stellen. . . . . Dat heb je vast zelf al ontdekt, maargoed, je weeheet het noohooit.
En die minuuttoon is volgens mij ook nergens in te stellen :?
Je kan tijdens het bellen ook zien hoelang je belt.Moet je tijdens een gesprek ff naar oproep info/gespreksduur tonen gaan, dan zie je de teller lopen van het gesprek waar je mee bezig bent.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:27

delorean7

Let's take the Aston toni

EvoII schreef op 07 juni 2004 @ 18:04:
[...]

Heb je je grprs over bleutooth ook werkend op je 2210?Krijg ik nl niet voor elkaar.Ook niet met die patch.Kan wel een verbinding maken met de 2210, maar zo gauw als ie een gprs verbinding wil maken krijg ik de melding dat ik gprs eerst in moet stellen, terwijl dat gewoon goed staat |:(
GPRS kreeg ik idd ook een nieuw op te zetten verbinding meuk scherm. Maar in mijn geval klopt dat ook want gprs staat nog niet ingesteld bij mij.
Heb ook niet echt de intentie om dat te gaan gebruiken - liever had ik gezien dat je via de cradle - PC een internet verbinding op zou kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik nu een domme vraag ga stellen maar hoe moet ik iets op m'n mmc kaart zetten, via nokia pc suite maar verder welke van al die dingen die dr staan:?:
Audio Manager, Content Copier, Image Converter, Nokia Multimedia Player enz

david

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:17
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 18:40:
Ik denk dat ik nu een domme vraag ga stellen maar hoe moet ik iets op m'n mmc kaart zetten, via nokia pc suite maar verder welke van al die dingen die dr staan:?:
Audio Manager, Content Copier, Image Converter, Nokia Multimedia Player enz

david
:( misschien BESTANDEN OVERZENDEN?? en heb je datakabel, bluetooth of infrarood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op 07 juni 2004 @ 18:48:
[...]

:( misschien BESTANDEN OVERZENDEN?? en heb je datakabel, bluetooth of infrarood?
ik heb een mmc kaartlezer in m'n pc zitten

david

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een beetje klooien en proberen ben ik per ongeluk op de settings van KPN GPRS gekomen. Eentje voor de SP maar dan.

Ze zijn bijna hetzelfde als de settings van de site van nokia:

Voor GPRS:
Homepage: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Proxy's: inschakelen
Primaire proxy: 010.010.100.020:5080
Secundaire proxy: :8080
Gegevensdrager: GPRS

Instellingen Gegevensdrager
GPRS toegangspunt: portalmmm.nl
Verificatietype: beveiligd
Login-type: automatisch
Gebruikersnaam en wachtwoord: leeg

Dan bij profielen --> Connectiviteit --> GPRS
GPRS verbinding: wanneer nodig
Modem instellingen --> GPRS toegangspunt: portalmmm.nl

Voor MMS:
Berichten --> Berichtinstellingen --> Multimedia --> Instellingen verbinding --> Bewerken

Homepage: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Proxy's: inschakelen
Primaire proxy: 010.010.100.020:5080
Secundair: :8080
Gegevensdrager: GPRS

Instellingen Gegevensdrager
GPRS toegangspunt: portalmmm.nl
Verificatietype: beveiligd
Gebruikersnaam en wachtwoord: leeg

Hopelijk werken ze bij iedereen met KPN dan, succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 18:49:
[...]

ik heb een mmc kaartlezer in m'n pc zitten

david
offtopic:
je hoeft (en mag niet eens) david onder al je posts zetten.

Ik zou je adviseren om gewoon even door het topic te lezen :) (en neem ook gelijk ff de FAQ mee ;))

[ Voor 32% gewijzigd door marteltor op 07-06-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 07 juni 2004 @ 19:03:
[...]

offtopic:
je hoeft (en mag niet eens) david onder al je posts zetten.

Ik zou je adviseren om gewoon even door het topic te lezen :) (en neem ook gelijk ff de FAQ mee ;))
dat heb ik gedaan je bedoelt zeker dit:
PC Suite loopt vast/herkent mijn MMC niet - door Jamaat:
Als je via je datakabel in je MMC kaartje in je telefoon wilt komen en PC Suite loopt vast als je naar Galerij wilt, maak dan eerst (met je telefoon) een naam aan voor je MMC kaartje. Dan pakt de PC Suite je MMC kaartje wel. En kun je m.b.v. de software gewoon bestanden naar je MMC kaart kopieren.
dat heb ik geprobeerd met die audio manager maar dat lukt niet kan alleen naar een telefoon niet naar mmc kaart :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik snap je hele probleem niet als je een kaartlezer in je pc hebt. Dan zet je het toch altijd op de mmc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 07 juni 2004 @ 19:17:
ik snap je hele probleem niet als je een kaartlezer in je pc hebt. Dan zet je het toch altijd op de mmc...
ja maar hoe moet ik het op de mmc kaart zetten? ik kan niet die schijf openen en alles er op zetten dat lukt niet, dus ik denk misschien moet dat met pc suite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 19:20:
[...]

ja maar hoe moet ik het op de mmc kaart zetten? ik kan niet die schijf openen en alles er op zetten dat lukt niet, dus ik denk misschien moet dat met pc suite
Ehh... Als ik hier 't kaartje in mijn cardreader steek, kan ik'm gewoon in my computer openen hoor :) Op die manier al volgepleurd met mp3'tjes (jeuj, 6 stuks er nu op, en toen was't kaartje vol :P)

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wormaap schreef op 07 juni 2004 @ 19:28:
[...]

Ehh... Als ik hier 't kaartje in mijn cardreader steek, kan ik'm gewoon in my computer openen hoor :) Op die manier al volgepleurd met mp3'tjes (jeuj, 6 stuks er nu op, en toen was't kaartje vol :P)
dan ligt het dus aan mijn kaartlezer :? helaas, dat wordt dus een datakabel of bluetooth stick kopen :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 20:05:
[...]

dan ligt het dus aan mijn kaartlezer :? helaas, dat wordt dus een datakabel of bluetooth stick kopen :?
alsjeblieft zeg.... wat maakt ons het nou uit wat JIJ doet!!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Ik kan me herinneren ooit iets gelezen te hebben over de mogelijkheid iets te kunnen instellen dat vergelijkbaar is met bijvoorbeeld een msn-status. Dus afwezig ofzo. Andere mensen zouden dit dan kunnen aflezen met dezelfde soort telefoon. Is er iemand die dat gebruikt of weet of dit geld kost? Heb zelf (nog) geen 6230 maar vraag me af of het een beetje gebruikte functie is.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 20:32:
[...]

alsjeblieft zeg.... wat maakt ons het nou uit wat JIJ doet!!?!?
Alsjeblieft zeg... Wat voegt jouw post nou weer toe?
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 20:05:
[...]

Ik gebruik hier een Tevion cardreadertje, en't werkt perfect. Ik weet niet watvoor ding jij gebruikt, maar ik kan hier gewoon doodeenvoudig naar't kaartje sleuren. Misschien een nieuw cardreadertje? Da's wat universeler dan'n datakabel :P

[ Voor 51% gewijzigd door Wormaap op 07-06-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een manier om het operator logo te verwijderen zonder gebruik te maken van wap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Ik heb ook nog een, ongetwijfeld stom, vraagje.
Ik heb een gratis java spelleke gedownload, en dit wil ik uiteraard ook kunnen spelen op m'n 6230. Alleen: Hoe kan ik dit nou spelen? Ik heb gewoon het mapje op m'n MMC gezet, en daarna alle bestanden erin geprobeerd te openen, maar geen van de bestanden kan'ie openen :|
Hoe kan ik nu Missile spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb je hem ook geprobeerd in Spelletjes te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 21:18:
heb je hem ook geprobeerd in Spelletjes te zetten?
Hoe? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 07 juni 2004 @ 13:27:
Hint: 6-in-1 el Sweexo cardreader à 10E bij je lokale computerboer - imo een must voor iedereen met meer dan 64 meg geheugen in de foon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds zaterdag ook een nokia 6230!
Vet mooi ding! Alleen jammer dat het schermpje best wel klein is in vergelijking met de SE t630.

Maar ik had een een vraag (deze vraag is misschien al vaak gesteld maar ik heb geen zin om 7000 post allemaal door te gaan lezen): Ik had met een vriend van me met zijn SE t630 een bluetooth verbinding gemaakt, hij kon in mn bestanden bladeren. Is dit ook andersom mogenlijk?

Ook deze vraag is zeker vaak gesteld(maar kon ik het niet vinden in de search):
Kan ik programmas/spelletjes installeren als ik geen bluetoothdongle heb? Ik heb nl wel een cardreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Je moet nokia application installer gebruiken. Dan lukt het, application installer zit bij nokia pc suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als ik een .jar/.jad file download via wap, slaat ie hem daar automatisch in op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 21:33:
[...]

als ik een .jar/.jad file download via wap, slaat ie hem daar automatisch in op.
'K heb'm gewoon op de PC gedownload en naar't kaartje gezet.
FF die application installer installeren dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand weet dus hoe je het operator logo kan verwijderen zonder gebruik te maken van wap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL

DeZzL

Rocket surgeon

Johny58 schreef op 07 juni 2004 @ 20:54:
Ik kan me herinneren ooit iets gelezen te hebben over de mogelijkheid iets te kunnen instellen dat vergelijkbaar is met bijvoorbeeld een msn-status. Dus afwezig ofzo. Andere mensen zouden dit dan kunnen aflezen met dezelfde soort telefoon. Is er iemand die dat gebruikt of weet of dit geld kost? Heb zelf (nog) geen 6230 maar vraag me af of het een beetje gebruikte functie is.
Dat kan idd met de telefoon mits het ondersteund wordt door de provider dmv een presence server, en dat is in nederland helaas voorlopig nog niet het geval :( Lijkt me wel een leuke functie idd

[ Voor 1% gewijzigd door DeZzL op 07-06-2004 21:38 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spits18 schreef op 07 juni 2004 @ 21:33:
[...]

Je moet nokia application installer gebruiken. Dan lukt het, application installer zit bij nokia pc suite.
Maar volgens mij kan je niet met de application installer op je mmc installeren, dat is mij ten minste nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 21:34:
Niemand weet dus hoe je het operator logo kan verwijderen zonder gebruik te maken van wap?
Volgens mij kan dat niet. Als je een blanklogo via je pc op je 6230 zet, herkent je gsm het niet als een logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL

DeZzL

Rocket surgeon

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 21:38:
[...]

Maar volgens mij kan je niet met de application installer op je mmc installeren, dat is mij ten minste nog niet gelukt.
Nee dat kan ook helemaal niet, alleen het telefoongeheugen is te gebruiken voor java apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
DeZzL schreef op 07 juni 2004 @ 21:39:
[...]

Nee dat kan ook helemaal niet, alleen het telefoongeheugen is te gebruiken voor java apps
Hoe kan ik dan zonder datakabel, IR of Bluetooth een spelleke installeren? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL

DeZzL

Rocket surgeon

Wormaap schreef op 07 juni 2004 @ 21:42:
[...]

Uhm...wat dacht je van wappen? anders zit er niets anders op dan een Data kabel, BT of Ir Dongletje te kopen...

[ Voor 4% gewijzigd door DeZzL op 07-06-2004 21:48 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wormaap schreef op 07 juni 2004 @ 21:42:
[...]

Ja dat vraag ik me nu ook af! Dus dan moet ik zowiezo een blutooth dongle gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
DeZzL schreef op 07 juni 2004 @ 21:44:
[...]

Uhm...wat dacht je van wappen? anders zit er niets anders op dan een Data kabel, BT Dongle of IR adaptertje te kopen...
Dan morgen maar ff BT gevalletje oppikken :p
THX anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Kheb Sitecom Blauwtand dingetjes van de TforTelecom, ding werkt perfect heeft alleen 1 nadeel elke keer als ik de pc opstart moet ik hem er ff uithalen en weer in stoppen, want hij ziet hem niet bij het booten. Is dit mischien een bekend probleem ? of ligt dat gewoon aan m`n mamaplank ?

Wie heeft er trouwens een draagtouwtje aan z`n phone ? En zo ja wat voor een ? en wat zijn er nog meer voor leuke gadgets voor je gadget, behalve een deskstand en een grote memcard.?

[ Voor 25% gewijzigd door raymonvdm op 07-06-2004 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is de "flight-mode" van de 6230? Ik meen hier toch echt wat over te hebben gehoord, dat dit erop zou zitten. Dat je bijvoorbeeld in een vliegtuig nog wel je mp3'tjes kunt luisteren of je organiser bijwerken zonder andere electronica te storen.

Of heb ik wat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
In de handleiding mischien ? Heb geloof ik ook wel eens iemand horen roepen over een vliegtuig profiel maar hij staat er niet tussen bij de profielen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Laatst online: 23:31
Spits18 schreef op 07 juni 2004 @ 21:39:
[...]

Volgens mij kan dat niet. Als je een blanklogo via je pc op je 6230 zet, herkent je gsm het niet als een logo.
Worden de mensen op GoT steeds luier?

Maar goed, hier de oplossing:

Het werkt goed, zelf heb ik het ook gedaan toen mijn instellingen nog niet goed waren. LET OP!!! HET KOST 1,30!! maar dat is altijd nog goedkoper dan een gprs abo

- Ga naar www.logopainter.nl
- Selecteer de telefoon (6230 staat er niet bij, dus pak maar de 6220)
- Selecteer operatorlogo
- Klik op verzenden
- Selecter nogmaals 6220 en operator logo
- datum hoef je niets mee te doen
- Vul je 06 nummer in
- Je krijgt dan een code
let op!! 1,30 per gesprek
- Bel naar 0909-1234594 (met een willekeurige telefoon )
- Toets de code in
- Toest het nummer in waar het naar toegestuurd moet worden
- Je krijgt heel snel een berichtje
- Operator logo opslaan
- En weg is je operator logo.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Vulcano schreef op 07 juni 2004 @ 23:53:
[...]

Worden de mensen op GoT steeds luier?

Maar goed, hier de oplossing:

Het werkt goed, zelf heb ik het ook gedaan toen mijn instellingen nog niet goed waren. LET OP!!! HET KOST 1,30!! maar dat is altijd nog goedkoper dan een gprs abo

- Ga naar www.logopainter.nl
- Selecteer de telefoon (6230 staat er niet bij, dus pak maar de 6220)
- Selecteer operatorlogo
- Klik op verzenden
- Selecter nogmaals 6220 en operator logo
- datum hoef je niets mee te doen
- Vul je 06 nummer in
- Je krijgt dan een code
let op!! 1,30 per gesprek
- Bel naar 0909-1234594 (met een willekeurige telefoon )
- Toets de code in
- Toest het nummer in waar het naar toegestuurd moet worden
- Je krijgt heel snel een berichtje
- Operator logo opslaan
- En weg is je operator logo.............
idd... ik heb deze vraag al meerdere malen moeten beantwoorden, gelukkig doe jij het nu (met mijn antwoord ;) )
Mag dit eindelijk in de SP?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Vulcano schreef op 07 juni 2004 @ 23:53:
[...]
oplossing.............
Bedankt! En sorry dat ik niet het hele topic heb doorgelezen, maar alleen in de op heb gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met oxygen kan je spelletjes ook echt in spelletjes zetten ipv in verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:11
raymonvdm schreef op 07 juni 2004 @ 22:05:
Kheb Sitecom Blauwtand dingetjes van de TforTelecom, ding werkt perfect heeft alleen 1 nadeel elke keer als ik de pc opstart moet ik hem er ff uithalen en weer in stoppen, want hij ziet hem niet bij het booten. Is dit mischien een bekend probleem ? of ligt dat gewoon aan m`n mamaplank ?

Wie heeft er trouwens een draagtouwtje aan z`n phone ? En zo ja wat voor een ? en wat zijn er nog meer voor leuke gadgets voor je gadget, behalve een deskstand en een grote memcard.?
Heb ik ook. Je bluetooth netwerkding in je taakbalk wordt dan rood ? Echt een :( ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo, ik heb paypal, maar daar gaat t hier niet echt om.
heb zelf ook iets besteld bij Hong Kong Supreme (ongeveer 1,5/2 weken geleden), maar is nog niet binnen. als t binnen komt post ik t wel (is trouwens een bureaulader incl. extra accu) en laat ik weten hoe de levering is bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 08:24:
[...]

yo, ik heb paypal, maar daar gaat t hier niet echt om.
heb zelf ook iets besteld bij Hong Kong Supreme (ongeveer 1,5/2 weken geleden), maar is nog niet binnen. als t binnen komt post ik t wel (is trouwens een bureaulader incl. extra accu) en laat ik weten hoe de levering is bevallen.
nog niet? balen! ik heb iig gisteren 2 frontjes besteld wij phone partners via ebay ( gewoon geld overmaken ) en die krijg ik morgen binnen of wellicht vandaag :P neej zal wel morgen zijn ;) voor ook 7 eur per stuk, dus dat is net zo duur als uit hong kong. En het zal er ongetwijfeld sneller zijn :) ik zal pics posten als ik em om me foontje heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maeslant schreef op 08 juni 2004 @ 07:14:
[...]

Heb ik ook. Je bluetooth netwerkding in je taakbalk wordt dan rood ? Echt een :( ding
Geen last van met dat zelfde ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog een manier voor je blank-logo.

Ik heb een gif gemaakt in photoshop die doorzichtig is, gewoon een klein blokje van 1 bij 1, is nog lekker klein. Deze op mijn telefoon gezet in een of andere map en met behulp van "Mobile Media Browser" van logomanager het logo als operator logo aangezet.

Eenvoudig rechts klikken op het logo en dan "set as operator logo", dit kan je doen met ieder plaatje wat je wilt.

Ik was trouwens waarschijnlijk iets te optimistisch met mijn instellingen voor KPN MMS, heb nu hetzelfde probleem als eerder beschreven werd, maar later ook opgelost was, ik kan wel versturen, de MMS komt alleen niet aan....

Wie heeft hier een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 08:37:
[...]

Geen last van met dat zelfde ding :)
Ja dat heb ik ook af en toe, in het begin had ik het elke keer |:(

Maja Dongle dr uit en dr weer in en werkt weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:32
*edit*
er was al antwoord gegeven.

[ Voor 89% gewijzigd door Nasty Nate op 08-06-2004 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:17
orange.x schreef op 08 juni 2004 @ 08:32:
[...]

nog niet? balen! ik heb iig gisteren 2 frontjes besteld wij phone partners via ebay ( gewoon geld overmaken ) en die krijg ik morgen binnen of wellicht vandaag :P neej zal wel morgen zijn ;) voor ook 7 eur per stuk, dus dat is net zo duur als uit hong kong. En het zal er ongetwijfeld sneller zijn :) ik zal pics posten als ik em om me foontje heb :)
Duurt waarschijnlijk wel iets langer. Ik heb donderdag wat besteld bij hun en heb ut nog niet. Misschien (hopelijk) komt het vandaag met de post.
Ik heb un bureaulader en een transparant hoesje besteld (of ut wat is weet ik niet maar ik zal ut posten. 8) )

Ik heb ze besteld bij telecomtelecom, dat is de internetshop van phonepartner. Op de site staat dat zodra ze het geld binnen hebben je het artikel rond ongeveer 4 werkdagen ontvangt.

[ Voor 14% gewijzigd door JaMaaT op 08-06-2004 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 09:38:
Heb nog een manier voor je blank-logo.

Ik heb een gif gemaakt in photoshop die doorzichtig is, gewoon een klein blokje van 1 bij 1, is nog lekker klein. Deze op mijn telefoon gezet in een of andere map en met behulp van "Mobile Media Browser" van logomanager het logo als operator logo aangezet.

Eenvoudig rechts klikken op het logo en dan "set as operator logo", dit kan je doen met ieder plaatje wat je wilt.

Ik was trouwens waarschijnlijk iets te optimistisch met mijn instellingen voor KPN MMS, heb nu hetzelfde probleem als eerder beschreven werd, maar later ook opgelost was, ik kan wel versturen, de MMS komt alleen niet aan....

Wie heeft hier een oplossing voor??
waar heb je die logomanager vandaan dan?? want ik kan nog steeds geen logomanager vinden die mijn USB kabel ondersteund.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar heb je die logomanager vandaan dan?? want ik kan nog steeds geen logomanager vinden die mijn USB kabel ondersteund.... :(
Het is MobiMB van logomanager. Volgens de site wordt de kabel gewoon ondersteunt.

http://www.logomanager.co.uk/php/products.php?id=51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er misschien ook een mogelijkheid om die logomangager icm bluetooth of IR te gebruiken?

edit: sorry... ik lees net op de site dat het idd mogelijk is via IR, ik was een beetje lui :z

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:01
Weet iemand misschine de instellingen voor Vodafone om te kunnen wappen??

Zoek me rot en heb ook al van alles geprobeerd maar het wil steeds niet lukken.

Heb ook al de klantenservice gebeld voor de instellingen maar die instellingen werken ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:35

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

miss een tip voor in de SP :*):

Zelf werk ik @ telfort helpdesk. Mensen met een Nokia 6230 die mms+gprs instellingen van telfort willen, kunnen vanaf de website de instellingen van de 6220 naar hun foon sturen, en daar kun je ook om vragen bij de telefonische helpdesk (al mn collega's weten het als t goed is :P ). die instellingen werken prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
TakeMS 256MB werkt inderdaad gewoon en bij mij geeft het toestel netjes aan dat er 244MB in zit :9

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op 08 juni 2004 @ 10:21:
[...]

Ik heb ze besteld bij telecomtelecom, dat is de internetshop van phonepartner. Op de site staat dat zodra ze het geld binnen hebben je het artikel rond ongeveer 4 werkdagen ontvangt.
Oew, bedankt voor de URL. Ik denk dat ik deze (http://www.phonepartners.com/images/ppw/4725.jpg) hoesje ga bestellen vanavond. Aangezien ik voor de 6230 weinig andere hoesjes heb gezien tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn lieve neefje van 2 jaar oud heeft net mijn lieve foon in het zwembad gegooid. |:( (hij dacht dat het een bootje was.) ;( anyway hij heeft dus nu de geest gegeven. denken jullie dat er nog een kansje is dat ik hem na goed te hebben laten drogen nog werkend krijg?? misschien tips hiervoor?? (durf hem niet zomaar te gaan föhnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij aanstond geef ik je weinig kans, kortsluiting!
Stond hij uit... weekje ofzo laten drogen... en dan starten en bidden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 14:16:
mijn lieve neefje van 2 jaar oud heeft net mijn lieve foon in het zwembad gegooid. |:( (hij dacht dat het een bootje was.) ;( anyway hij heeft dus nu de geest gegeven. denken jullie dat er nog een kansje is dat ik hem na goed te hebben laten drogen nog werkend krijg?? misschien tips hiervoor?? (durf hem niet zomaar te gaan föhnen)
Paar dagen op de verwarming, pas DAARNA proberen aan te zetten. Uiteraard accu eruit. Als't niet werkt naar de winkel gaan en'n verhaaltje verzinnen, anders ouders van neefje verantwoordelijk houden, sim-pel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij stond inderdaad aan. maar reageerde nergens meer op... beeld was wel nog aan en aan het flikkeren enzo. heb toen de achterkant eraf en de batterij eruit gehaald (liep toen een straaltje water uit :D) maar ik zal maar beginnen met bidden haha en anders gewoon verzering ja.. bedankt iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

weet er iemand nog op welke pagina die eddy murphy filmmpjes stonden in 3gp formaat..? kan ze echt niet vinden mijn excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Upbeat schreef op 07 juni 2004 @ 00:19:
[...]
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 21:20:
Als ik mijn cover vervang voor een andere dan heb ik iedere keer dat mijn Nokia 6230 raar piet als ik de toetsen 2,3,5,6,8,9 indruk. Ook de toetsenblokkering geeft een hoge piep en niet de normale piep toon. Dit gaat over na een paar uur en geven de toetsen weer het gewone geluid!!!?? 8)7 Is er iemand die dit ook heeft?? Heel raar!!!
.
EvoII schreef op 06 juni 2004 @ 23:01:
[...]

Zeker een imitatie cover?

Ik heb geen problemen met een (originele) nieuwe cover.
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 23:05:
[...]

Nee het is een originele van nokia. Ook als ik de originele cover van de aankoop terug zet heb ik het zelfde.
Upbeat schreef op 07 juni 2004 @ 00:19:
[...]

Dat had ik vanmiddag ook alleen niet na het vervangen van een cover maar zomaar. Het geluid was echt gaar, aan/uit hielp niet, op stil zetten ook niet. Opeens gaf ie het normale geluid, echt heel raar! Nog een bug denk ik :)
Ben vandaag bij PHC Telecom in Eindhoven langsgegaan ivm met het rare geluid. Volgens hun is de speaker defect en gaat deze resoneren bij bepaalde frequenties. Zij gaan de speaker vervangen en hij zal donderdag al weer klaar zijn!! Super Service bij PHC Telecom!!! :) Jammer dat het toestel al defect is

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
Wormaap schreef op 08 juni 2004 @ 14:22:
[...]

Paar dagen op de verwarming, pas DAARNA proberen aan te zetten. Uiteraard accu eruit. Als't niet werkt naar de winkel gaan en'n verhaaltje verzinnen, anders ouders van neefje verantwoordelijk houden, sim-pel :P
Zorg dan ook dat ie verzekerd is tegen waterschade :Y) , maar accu eruit kappen eraf en droogmaken met de de haardroge van mams, zodat het water verdampt en niet gaat oxideren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 14:29:
hij stond inderdaad aan. maar reageerde nergens meer op... beeld was wel nog aan en aan het flikkeren enzo. heb toen de achterkant eraf en de batterij eruit gehaald (liep toen een straaltje water uit :D) maar ik zal maar beginnen met bidden haha en anders gewoon verzering ja.. bedankt iig
Mijn oude nokia 3310 is ook door waterschade aan zijn eind gekomen :( (had hem per ongeluk 's nachts in de regen laten liggen omdat ik te veel bier had gezopen 8)7 ) heb hem 5 dagen laten drogen maar het mocht helaas niet meer baten. Ik geef je dus niet al te veel kans.

Tip voor alle 6230 eigenaren: laat je telefoon gewoon verzekeren, heb ik ook gedaan voor 7 euro per maand en het kan je een hoop ellende besparen, 6610 van een maat van me was ook gejat en ik kan je garanderen dat hij ook flink zuur was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nippletwister schreef op 08 juni 2004 @ 16:03:
[...]

Tip voor alle 6230 eigenaren: laat je telefoon gewoon verzekeren, heb ik ook gedaan voor 7 euro per maand en het kan je een hoop ellende besparen, 6610 van een maat van me was ook gejat en ik kan je garanderen dat hij ook flink zuur was :(
Ik betaal 6 euro :D
Wisten jullie trouwens al dat *geluid zachter*-knopje ook functioneert als spraakopdrachtgedoe als je hem lang ingedrukt houdt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
tip: laat hem niet verzekeren.
Want als je telefoon gejat is moet je meestal aantonen dat er inbraaksporen zijn geweest. Als ie dus uit je zak gevist wordt, kun je in de meeste gevallen fluiten naar je euro's.

(overigens wel eens gedacht waarom bedrijven verzekeringen aanbieden? Omdat ze meer geld aan premies ontvangen dan ze hoeven uit te keren aan telefoons. Oftewel, jij maakt gewoon verlies (mits je een gemiddeld persoon bent en je telefoon een 'gemiddeld' aantal keer stuk maakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon een verzekering afsluiten bij bc,maar dat was meer voor alst ie viel en je kreeg extra garantie.Niet voor diefstal dus,vond ik een beetje kansloos dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de eerste keer vandaag een filmpje proberen converteren naar .3gp, maar het bestand wordt dan afgekapt naar 11 seconden ongveer... Ik neem aan dat het ook wel mogelijk moet zijn om het hele filmpje om te zetten? Sorry als het een domme vraag is maar om zo deze volledige collectie topics te doorpluizen heb ik echt echt geen zin :9
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.