Nee dan houd ik het zelfde probleem!?Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 15:42:
[...]
Dan zou ik het gewoon via my bluetooth places doen. Doe ik ook en werkt afaik fijner. Mischien dat dit wel werkt ?
Misschien iemand anders nog een oplossing?
Verwijderd
Nee dan houd ik het zelfde probleem!?Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 15:42:
[...]
Dan zou ik het gewoon via my bluetooth places doen. Doe ik ook en werkt afaik fijner. Mischien dat dit wel werkt ?
Verwijderd
Verwijderd
gewoon wat brute kracht gebruiken. maar dit is veelal het geval als er een grotere mmc in geplaatst is die dikker is dan normaal waardoor de achtercover dus niet zo makkelijker los te krijgen is. misschien moet je proberen om ook op het frontje te drukken waar de batterij zit, misschien dat deze blijft haken bij iets aan de binnenkant van het frontje!Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 12:13:
Beste mensen,
Ik heb sinds zaterdag de Nokia 6230 en heb een probleem.
Ik krijg de achtercover er maar niet af.
Een maat van me zei dat hier ergens een handige tip werd gegeven omdat bij de 6230 de cover gewoon moeilijk eraf te halen was.
Nu heb ik deel 1, 2 en 3 (maar voor de helft) doorgenomen en kan het nergens vinden.
Of iemand mij mischien naar de pagina kon verwijzen of even kon vertellen hoe het moet.
Khoop niet dat het erg is dat ik deze vraag stel maar mijn ogen worden moe van het lezen![]()
Alvbast bedankt!
Verwijderd
Verwijderd
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Verwijderd
dan moet je beter zoekenVerwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 13:08:
Ik kom net terug van toernooi en heb daar met aardig wat foto's gemaakt. maar nou kan ik nergens vinden hoe ik ze er met bluetooth van me telefoon geheugen kan halen.
Verwijderd
Zeg dan niks prutser
ook dat is al genoemd.Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 13:21:
Heeft iemand ervaring welke verbinding sneller is voor het overzetten van mp3's naar de 6230? De (nep)Nokia datakabel dku2/5 of een flashreader? En als het de flashreader is, moet dat dan usb1.0 of een usb2.0 zijn om sneller te zijn?
Je kan hem toch moeilijk een prutser noemen. Hij weet het heus wel, alleen na een bepaalde tijd wordt je een beetje geïrriteerd door vragen die steeds maar weer terugkomenJedi Geub schreef op 07 juni 2004 @ 13:23:
[...]
Zeg dan niks prutser![]()
Je moet gewoon even de Nokia Tools installen die op je CD staan die je erbij gekregen hebt.
Als je die installed kan je gemakkelijk alle bestanden uit je telefoon halen.
[ Voor 34% gewijzigd door marteltor op 07-06-2004 13:29 ]
Verwijderd
MMS kan je instellen via de site van kpn.Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 11:46:
Dus wederom:
1) Wat zijn de instellingen voor GPRS via KPN?
2) Wat zijn de instellingen voor MMS via KPN?
3) Moet ik in het menu connectiviteit nog iets invoeren bij GPRS?
4) Is er een combinatie van deze waardoor het geheel wel werkt?
Ik heb me inmiddels aangemeld voor MMS en GPRS bij KPN, alles moet dus werken. De instellingen voor de 6600 en de 6220 via Nokia werken ook niet, tenzij ze in combinatie werken met iets wat er bij connectiviteit ingevoerd moet worden.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 13:35 ]
Verwijderd
---------------------marteltor schreef op 07 juni 2004 @ 13:27:
[...]
ook dat is al genoemd.
irda-bluetooth-kabel-cardreader
van langzaam naar snel (en natuurlijk heb ik de langzaamste waardoor het 10minuten duurt voor 1 mp3tje)
[...]
Je kan hem toch moeilijk een prutser noemen. Hij weet het heus wel, alleen na een bepaalde tijd wordt je een beetje geïrriteerd door vragen die steeds maar weer terugkomen
Verwijderd
En jouw bijdrage in dit topic is?Jedi Geub schreef op 07 juni 2004 @ 13:23:
[...]
Zeg dan niks prutser![]()
Je moet gewoon even de Nokia Tools installen die op je CD staan die je erbij gekregen hebt.
Als je die installed kan je gemakkelijk alle bestanden uit je telefoon halen.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 14:11 ]
Doe ik, nog steeds hetzelfde probleem... Weet echt niet waar het aan ligt.. Ik heb mijn MMC trouwens ook een naam gegeven, dat is het probleem ook niet. Het vaagste is nog dat dit het gisteren wel deed toen ik het voor de 1e keer probeerde...Underworld schreef op 07 juni 2004 @ 10:07:
[...]
je moet gewoon ff je telefoon restarten ik heb dit altijd nl. na de restart werkt het weer
Verwijderd
Maakt het daarbij nog uit of het een usb1.0 of een usb2.0 verbinding is om een snellere dataoverdracht te hebben dan de nokia kabel?Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 14:10:
Na enig oefenen gaat hij er bij mij nu makkelijk af.
Waarom mensen nog steeds vragen hoe je het snelst mp3tjes erop krijgt antwoord ik : Via een memorycard reader
/me is het eens met KzmZ
Verwijderd
euhh ook niet op de pricewatch ???Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 14:59:
Iemand enig idee op welke site de mmc kaarten een beetje goedkoop zijn ??
Die Apacer, Take Ms , Extreme memory en Medion kaarten kan ik nergens vinden
Laterzz
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Verwijderd
Op de site van 4launch.nl kun je de Take Ms bestellen, of ze daar het goedkoopst zijn weet ik niet. Ik heb in iedergeval een 256MB daar vandaan en werkt perfect..Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 14:59:
Iemand enig idee op welke site de mmc kaarten een beetje goedkoop zijn ??
Die Apacer, Take Ms , Extreme memory en Medion kaarten kan ik nergens vinden
Laterzz
ghe, dan koop ik liever met wat euro's erbij een opslagmedium waarop 320x zoveel kan, toch wel een tikkie sneller is, en hoeveel x wel niet handiger!CrashOne schreef op 07 juni 2004 @ 15:03:
Wat is goedkoop? €104 voor 512MB is toch geen geld?
Dit is niet echt wat je bedoeld maar je kunt wel zorgen dat je na afloop van het gesprek de gespreksduur ziet doorpvdlaan schreef op 07 juni 2004 @ 11:30:
Ik heb sinds zaterdag dus ook dit toestel, maar wat ik een beetje mis is als je iemand belt, dat je niet kan zien hoelang het gesprek al duurt![]()
Op m`n sonyericsson T610 had ik dat wel en moet eerlijk zeggen dat ik dat erg prettig vond.
Is dit misschien ergens in te stellen in de telefoon, ik kon het helaas niet vinden in de handleiding.
Verder mis ik ook een toon na een minuut bellen
[ Voor 3% gewijzigd door DeZzL op 07-06-2004 16:21 ]
ja, in het begin kreeg ik hem er bijna niet op, maar volgens mij gaat het makkelijker na een tijdje, t gaat nu vrij simpel bij mij. (natuurlijk heb ik ook n mmc erin)cky schreef op 07 juni 2004 @ 13:55:
nadeel is dat je telkens je batterij en kaartje moet loshalen, wel heel snel moet uik zeggen, binnen1 minuut stond er 25 mb aan mps en aac op men phone.
en het gaat al zo moelijk die back cover eraf halen
zou het zijn omdat de headset tevens de radioantenne is?cky schreef op 07 juni 2004 @ 16:48:
ja echt heerlijke telefoon,
wat ik nog verbeterd wil zien is:
- grotere foto op scherm bij het bellen,
- bij een smsje gelijk zien van wie het dmv een foto
verder vind ik de 5 way knop heerlijk werken, maar dat is dan weer een kwestie van smaak denk ik.
vraagje nog, waarom kan je in godsnaam als de headset is aangesloten wel radio over de ''boxen'' en wanneer de headset eruit is niet ?! echt raar en onlogisch
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
[ Voor 57% gewijzigd door cky op 07-06-2004 16:56 ]
Verwijderd
Bij mij stoort de radio alleen maar...tenzij ik me headset vastpakcky schreef op 07 juni 2004 @ 16:55:
weer wat geleerd vandaag
en ik maar met men telefoon mikken als ik slechte ontvangst had
Heb je je grprs over bleutooth ook werkend op je 2210?Krijg ik nl niet voor elkaar.Ook niet met die patch.Kan wel een verbinding maken met de 2210, maar zo gauw als ie een gprs verbinding wil maken krijg ik de melding dat ik gprs eerst in moet stellen, terwijl dat gewoon goed staatdelorean7 schreef op 07 juni 2004 @ 17:58:
Nou inmiddels mijn Ipaq 2210 gebeta patched om zo toegang te krijgen via BT - werkt nu wel naar behoren.
Enige is dat er maar 1 map is waar je over BT toegang toe krijgt - Gallery.
Is er een manier om ook naar het MMC kaartje in je telefoon te browsen over BT?
He en misschien leuk idee - mijn ipaq als BT headset gebruiken? Iemand hier ervaring mee?
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Je kan tijdens het bellen ook zien hoelang je belt.Moet je tijdens een gesprek ff naar oproep info/gespreksduur tonen gaan, dan zie je de teller lopen van het gesprek waar je mee bezig bent.DeZzL schreef op 07 juni 2004 @ 16:21:
[...]
Dit is niet echt wat je bedoeld maar je kunt wel zorgen dat je na afloop van het gesprek de gespreksduur ziet door
Menu > Settings > Call Settings > Summary after Call > ON
in te stellen. . . . . Dat heb je vast zelf al ontdekt, maargoed, je weeheet het noohooit.
En die minuuttoon is volgens mij ook nergens in te stellen
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
GPRS kreeg ik idd ook een nieuw op te zetten verbinding meuk scherm. Maar in mijn geval klopt dat ook want gprs staat nog niet ingesteld bij mij.EvoII schreef op 07 juni 2004 @ 18:04:
[...]
Heb je je grprs over bleutooth ook werkend op je 2210?Krijg ik nl niet voor elkaar.Ook niet met die patch.Kan wel een verbinding maken met de 2210, maar zo gauw als ie een gprs verbinding wil maken krijg ik de melding dat ik gprs eerst in moet stellen, terwijl dat gewoon goed staat
Verwijderd
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 18:40:
Ik denk dat ik nu een domme vraag ga stellen maar hoe moet ik iets op m'n mmc kaart zetten, via nokia pc suite maar verder welke van al die dingen die dr staan:?:
Audio Manager, Content Copier, Image Converter, Nokia Multimedia Player enz
david
Verwijderd
ik heb een mmc kaartlezer in m'n pc zittenJaMaaT schreef op 07 juni 2004 @ 18:48:
[...]
misschien BESTANDEN OVERZENDEN?? en heb je datakabel, bluetooth of infrarood?
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door marteltor op 07-06-2004 19:05 ]
Verwijderd
dat heb ik gedaan je bedoelt zeker dit:marteltor schreef op 07 juni 2004 @ 19:03:
[...]
offtopic:
je hoeft (en mag niet eens) david onder al je posts zetten.
Ik zou je adviseren om gewoon even door het topic te lezen(en neem ook gelijk ff de FAQ mee
)
dat heb ik geprobeerd met die audio manager maar dat lukt niet kan alleen naar een telefoon niet naar mmc kaartPC Suite loopt vast/herkent mijn MMC niet - door Jamaat:
Als je via je datakabel in je MMC kaartje in je telefoon wilt komen en PC Suite loopt vast als je naar Galerij wilt, maak dan eerst (met je telefoon) een naam aan voor je MMC kaartje. Dan pakt de PC Suite je MMC kaartje wel. En kun je m.b.v. de software gewoon bestanden naar je MMC kaart kopieren.
Verwijderd
ja maar hoe moet ik het op de mmc kaart zetten? ik kan niet die schijf openen en alles er op zetten dat lukt niet, dus ik denk misschien moet dat met pc suitemarteltor schreef op 07 juni 2004 @ 19:17:
ik snap je hele probleem niet als je een kaartlezer in je pc hebt. Dan zet je het toch altijd op de mmc...
Ehh... Als ik hier 't kaartje in mijn cardreader steek, kan ik'm gewoon in my computer openen hoorVerwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 19:20:
[...]
ja maar hoe moet ik het op de mmc kaart zetten? ik kan niet die schijf openen en alles er op zetten dat lukt niet, dus ik denk misschien moet dat met pc suite
Ticking away, the moments that make up a dull day
Verwijderd
dan ligt het dus aan mijn kaartlezerWormaap schreef op 07 juni 2004 @ 19:28:
[...]
Ehh... Als ik hier 't kaartje in mijn cardreader steek, kan ik'm gewoon in my computer openen hoorOp die manier al volgepleurd met mp3'tjes (jeuj, 6 stuks er nu op, en toen was't kaartje vol
)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 20:06 ]
Verwijderd
alsjeblieft zeg.... wat maakt ons het nou uit wat JIJ doet!!?!?Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 20:05:
[...]
dan ligt het dus aan mijn kaartlezerhelaas, dat wordt dus een datakabel of bluetooth stick kopen
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Alsjeblieft zeg... Wat voegt jouw post nou weer toe?Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 20:32:
[...]
alsjeblieft zeg.... wat maakt ons het nou uit wat JIJ doet!!?!?
Ik gebruik hier een Tevion cardreadertje, en't werkt perfect. Ik weet niet watvoor ding jij gebruikt, maar ik kan hier gewoon doodeenvoudig naar't kaartje sleuren. Misschien een nieuw cardreadertje? Da's wat universeler dan'n datakabelVerwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 20:05:
[...]
dan ligt het dus aan mijn kaartlezerhelaas, dat wordt dus een datakabel of bluetooth stick kopen
[ Voor 51% gewijzigd door Wormaap op 07-06-2004 21:01 ]
Verwijderd
Hoe?Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 21:18:
heb je hem ook geprobeerd in Spelletjes te zetten?
Verwijderd
Hint: 6-in-1 el Sweexo cardreader à 10E bij je lokale computerboer - imo een must voor iedereen met meer dan 64 meg geheugen in de foonmarteltor schreef op 07 juni 2004 @ 13:27:
irda-bluetooth-kabel-cardreader
van langzaam naar snel (en natuurlijk heb ik de langzaamste waardoor het 10minuten duurt voor 1 mp3tje)
Verwijderd
Je moet nokia application installer gebruiken. Dan lukt het, application installer zit bij nokia pc suite.
'K heb'm gewoon op de PC gedownload en naar't kaartje gezet.Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 21:33:
[...]
als ik een .jar/.jad file download via wap, slaat ie hem daar automatisch in op.
Verwijderd
Dat kan idd met de telefoon mits het ondersteund wordt door de provider dmv een presence server, en dat is in nederland helaas voorlopig nog niet het gevalJohny58 schreef op 07 juni 2004 @ 20:54:
Ik kan me herinneren ooit iets gelezen te hebben over de mogelijkheid iets te kunnen instellen dat vergelijkbaar is met bijvoorbeeld een msn-status. Dus afwezig ofzo. Andere mensen zouden dit dan kunnen aflezen met dezelfde soort telefoon. Is er iemand die dat gebruikt of weet of dit geld kost? Heb zelf (nog) geen 6230 maar vraag me af of het een beetje gebruikte functie is.
[ Voor 1% gewijzigd door DeZzL op 07-06-2004 21:38 . Reden: typo ]
Verwijderd
Maar volgens mij kan je niet met de application installer op je mmc installeren, dat is mij ten minste nog niet gelukt.Spits18 schreef op 07 juni 2004 @ 21:33:
[...]
Je moet nokia application installer gebruiken. Dan lukt het, application installer zit bij nokia pc suite.
Volgens mij kan dat niet. Als je een blanklogo via je pc op je 6230 zet, herkent je gsm het niet als een logo.Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 21:34:
Niemand weet dus hoe je het operator logo kan verwijderen zonder gebruik te maken van wap?
Nee dat kan ook helemaal niet, alleen het telefoongeheugen is te gebruiken voor java appsVerwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 21:38:
[...]
Maar volgens mij kan je niet met de application installer op je mmc installeren, dat is mij ten minste nog niet gelukt.
Hoe kan ik dan zonder datakabel, IR of Bluetooth een spelleke installeren?DeZzL schreef op 07 juni 2004 @ 21:39:
[...]
Nee dat kan ook helemaal niet, alleen het telefoongeheugen is te gebruiken voor java apps
Uhm...wat dacht je van wappen? anders zit er niets anders op dan een Data kabel, BT of Ir Dongletje te kopen...Wormaap schreef op 07 juni 2004 @ 21:42:
[...]
Hoe kan ik dan zonder datakabel, IR of Bluetooth een spelleke installeren?
[ Voor 4% gewijzigd door DeZzL op 07-06-2004 21:48 . Reden: typo ]
Verwijderd
Ja dat vraag ik me nu ook af! Dus dan moet ik zowiezo een blutooth dongle gaan halen.Wormaap schreef op 07 juni 2004 @ 21:42:
[...]
Hoe kan ik dan zonder datakabel, IR of Bluetooth een spelleke installeren?
Dan morgen maar ff BT gevalletje oppikkenDeZzL schreef op 07 juni 2004 @ 21:44:
[...]
Uhm...wat dacht je van wappen? anders zit er niets anders op dan een Data kabel, BT Dongle of IR adaptertje te kopen...
[ Voor 25% gewijzigd door raymonvdm op 07-06-2004 22:08 ]
Verwijderd
Worden de mensen op GoT steeds luier?Spits18 schreef op 07 juni 2004 @ 21:39:
[...]
Volgens mij kan dat niet. Als je een blanklogo via je pc op je 6230 zet, herkent je gsm het niet als een logo.
Verwijderd
idd... ik heb deze vraag al meerdere malen moeten beantwoorden, gelukkig doe jij het nu (met mijn antwoordMr.Vulcano schreef op 07 juni 2004 @ 23:53:
[...]
Worden de mensen op GoT steeds luier?
Maar goed, hier de oplossing:
Het werkt goed, zelf heb ik het ook gedaan toen mijn instellingen nog niet goed waren. LET OP!!! HET KOST 1,30!! maar dat is altijd nog goedkoper dan een gprs abo
- Ga naar www.logopainter.nl
- Selecteer de telefoon (6230 staat er niet bij, dus pak maar de 6220)
- Selecteer operatorlogo
- Klik op verzenden
- Selecter nogmaals 6220 en operator logo
- datum hoef je niets mee te doen
- Vul je 06 nummer in
- Je krijgt dan een code
let op!! 1,30 per gesprek
- Bel naar 0909-1234594 (met een willekeurige telefoon )
- Toets de code in
- Toest het nummer in waar het naar toegestuurd moet worden
- Je krijgt heel snel een berichtje
- Operator logo opslaan
- En weg is je operator logo.............
Verwijderd
Bedankt! En sorry dat ik niet het hele topic heb doorgelezen, maar alleen in de op heb gezocht.
Heb ik ook. Je bluetooth netwerkding in je taakbalk wordt dan rood ? Echt eenraymonvdm schreef op 07 juni 2004 @ 22:05:
Kheb Sitecom Blauwtand dingetjes van de TforTelecom, ding werkt perfect heeft alleen 1 nadeel elke keer als ik de pc opstart moet ik hem er ff uithalen en weer in stoppen, want hij ziet hem niet bij het booten. Is dit mischien een bekend probleem ? of ligt dat gewoon aan m`n mamaplank ?
Wie heeft er trouwens een draagtouwtje aan z`n phone ? En zo ja wat voor een ? en wat zijn er nog meer voor leuke gadgets voor je gadget, behalve een deskstand en een grote memcard.?
Verwijderd
yo, ik heb paypal, maar daar gaat t hier niet echt om.
nog niet? balen! ik heb iig gisteren 2 frontjes besteld wij phone partners via ebay ( gewoon geld overmaken ) en die krijg ik morgen binnen of wellicht vandaagVerwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 08:24:
[...]
yo, ik heb paypal, maar daar gaat t hier niet echt om.
heb zelf ook iets besteld bij Hong Kong Supreme (ongeveer 1,5/2 weken geleden), maar is nog niet binnen. als t binnen komt post ik t wel (is trouwens een bureaulader incl. extra accu) en laat ik weten hoe de levering is bevallen.
Verwijderd
Geen last van met dat zelfde dingMaeslant schreef op 08 juni 2004 @ 07:14:
[...]
Heb ik ook. Je bluetooth netwerkding in je taakbalk wordt dan rood ? Echt eending
Verwijderd
Verwijderd
Ja dat heb ik ook af en toe, in het begin had ik het elke keer
[ Voor 89% gewijzigd door Nasty Nate op 08-06-2004 10:13 ]
Duurt waarschijnlijk wel iets langer. Ik heb donderdag wat besteld bij hun en heb ut nog niet. Misschien (hopelijk) komt het vandaag met de post.orange.x schreef op 08 juni 2004 @ 08:32:
[...]
nog niet? balen! ik heb iig gisteren 2 frontjes besteld wij phone partners via ebay ( gewoon geld overmaken ) en die krijg ik morgen binnen of wellicht vandaagneej zal wel morgen zijn
voor ook 7 eur per stuk, dus dat is net zo duur als uit hong kong. En het zal er ongetwijfeld sneller zijn
ik zal pics posten als ik em om me foontje heb
[ Voor 14% gewijzigd door JaMaaT op 08-06-2004 10:39 ]
Verwijderd
waar heb je die logomanager vandaan dan?? want ik kan nog steeds geen logomanager vinden die mijn USB kabel ondersteund....Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 09:38:
Heb nog een manier voor je blank-logo.
Ik heb een gif gemaakt in photoshop die doorzichtig is, gewoon een klein blokje van 1 bij 1, is nog lekker klein. Deze op mijn telefoon gezet in een of andere map en met behulp van "Mobile Media Browser" van logomanager het logo als operator logo aangezet.
Eenvoudig rechts klikken op het logo en dan "set as operator logo", dit kan je doen met ieder plaatje wat je wilt.
Ik was trouwens waarschijnlijk iets te optimistisch met mijn instellingen voor KPN MMS, heb nu hetzelfde probleem als eerder beschreven werd, maar later ook opgelost was, ik kan wel versturen, de MMS komt alleen niet aan....
Wie heeft hier een oplossing voor??
Verwijderd
Het is MobiMB van logomanager. Volgens de site wordt de kabel gewoon ondersteunt.waar heb je die logomanager vandaan dan?? want ik kan nog steeds geen logomanager vinden die mijn USB kabel ondersteund....
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 12:11 ]
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Verwijderd
Oew, bedankt voor de URL. Ik denk dat ik deze (http://www.phonepartners.com/images/ppw/4725.jpg) hoesje ga bestellen vanavond. Aangezien ik voor de 6230 weinig andere hoesjes heb gezien tot nu toe.JaMaaT schreef op 08 juni 2004 @ 10:21:
[...]
Ik heb ze besteld bij telecomtelecom, dat is de internetshop van phonepartner. Op de site staat dat zodra ze het geld binnen hebben je het artikel rond ongeveer 4 werkdagen ontvangt.
Verwijderd
Verwijderd
Paar dagen op de verwarming, pas DAARNA proberen aan te zetten. Uiteraard accu eruit. Als't niet werkt naar de winkel gaan en'n verhaaltje verzinnen, anders ouders van neefje verantwoordelijk houden, sim-pelVerwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 14:16:
mijn lieve neefje van 2 jaar oud heeft net mijn lieve foon in het zwembad gegooid.(hij dacht dat het een bootje was.)
anyway hij heeft dus nu de geest gegeven. denken jullie dat er nog een kansje is dat ik hem na goed te hebben laten drogen nog werkend krijg?? misschien tips hiervoor?? (durf hem niet zomaar te gaan föhnen)
Verwijderd
Verwijderd
.Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 21:20:
Als ik mijn cover vervang voor een andere dan heb ik iedere keer dat mijn Nokia 6230 raar piet als ik de toetsen 2,3,5,6,8,9 indruk. Ook de toetsenblokkering geeft een hoge piep en niet de normale piep toon. Dit gaat over na een paar uur en geven de toetsen weer het gewone geluid!!!??Is er iemand die dit ook heeft?? Heel raar!!!
EvoII schreef op 06 juni 2004 @ 23:01:
[...]
Zeker een imitatie cover?
Ik heb geen problemen met een (originele) nieuwe cover.
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 23:05:
[...]
Nee het is een originele van nokia. Ook als ik de originele cover van de aankoop terug zet heb ik het zelfde.
Ben vandaag bij PHC Telecom in Eindhoven langsgegaan ivm met het rare geluid. Volgens hun is de speaker defect en gaat deze resoneren bij bepaalde frequenties. Zij gaan de speaker vervangen en hij zal donderdag al weer klaar zijn!! Super Service bij PHC Telecom!!!Upbeat schreef op 07 juni 2004 @ 00:19:
[...]
Dat had ik vanmiddag ook alleen niet na het vervangen van een cover maar zomaar. Het geluid was echt gaar, aan/uit hielp niet, op stil zetten ook niet. Opeens gaf ie het normale geluid, echt heel raar! Nog een bug denk ik
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 15:53 ]
Zorg dan ook dat ie verzekerd is tegen waterschadeWormaap schreef op 08 juni 2004 @ 14:22:
[...]
Paar dagen op de verwarming, pas DAARNA proberen aan te zetten. Uiteraard accu eruit. Als't niet werkt naar de winkel gaan en'n verhaaltje verzinnen, anders ouders van neefje verantwoordelijk houden, sim-pel
Mijn oude nokia 3310 is ook door waterschade aan zijn eind gekomenVerwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 14:29:
hij stond inderdaad aan. maar reageerde nergens meer op... beeld was wel nog aan en aan het flikkeren enzo. heb toen de achterkant eraf en de batterij eruit gehaald (liep toen een straaltje water uit) maar ik zal maar beginnen met bidden haha en anders gewoon verzering ja.. bedankt iig
Verwijderd
Ik betaal 6 euroNippletwister schreef op 08 juni 2004 @ 16:03:
[...]
Tip voor alle 6230 eigenaren: laat je telefoon gewoon verzekeren, heb ik ook gedaan voor 7 euro per maand en het kan je een hoop ellende besparen, 6610 van een maat van me was ook gejat en ik kan je garanderen dat hij ook flink zuur was
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq