Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remi schreef op 04 juni 2004 @ 22:01:
[...]

Wat wil jij dan dat er staat... keypad? :?
Naja..ze zeggen nu zo iets als de toetsenblokkering wordt geblokkeerd...
Het oude "Toetsenblokkering ingeschakeld" zou beter zijn denk ik:P

Ik weet niet of er al iemand was dit uitgevonden had, maar als je de radio aan hebt staan, en je wilt een andere zender kan je de knop op je headset gebruiken om naar de volgende zender te gaan 8)

Vannacht trouwens 2 uur radio geluisterd en mijn bat. zit nog steeds bijna helemaal vol :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 23:17
Je kan er 2 dagen 16uur radio mee luisteren :D
Maar over die headset functie, die knop moet je niet tevaak gebruiken dan gaat die kapoet zoals bij mij. Je hoort hem wel schakelen maar me telefoon reageert er niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
jozy schreef op 05 juni 2004 @ 01:41:
Het is me nu wel gelukt om hem op de laptop te krijgen, maar ik weet nog steeds ni hoe ik direct op mmc geheugen kan opslaan.. Iemand een idee??
Je moet eers je mmc hernoemen, en zorgen dat je de handleiding die ik gepost heb, uitvoerd, dan zie je namelijk met de phoneexplorer je telefoon tevoorschijn komen, en dan kan ik gewoon drag en drop doen in alle mappen van de phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
Weet iemand wat de instellingen zijn om te mailen met telfort gprs ? Ik krijg steeds de melding meld u aan bij gprs, maar wappen werkt wel en ook mms doet het inmiddels.

We zijn inmiddels zover dat het imap gedeelte werkt ook smtp wel maar daar heb ik nog inlog problemen omdat m`n smtp authenticatie nodig heeft. Je moet dus zowel voor smtp en voor imap de wap gprs instellingen van telfort invullen. Maar waarom smtp authenticatie nou niet werkt :-(

[ Voor 46% gewijzigd door raymonvdm op 05-06-2004 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:04
FlipFluitketel schreef op 05 juni 2004 @ 09:26:
[...]

En heb je de openingspost gelezen?? Denk het niet he..
Daar zou je nl. dit gelezen hebben:

Hoe haal ik mijn operator logo weg:
- Wap naar de volgende link http://wap.mob453.com/blanklogo.wml
- En nu kan je het logo opslaan als operatorlogo
- Je kan er ook weer voor kiezen om je oude operatorlogo in te stellen

Zoals jij wil, kan het niet. Om de operator logo weg te krijgen moet je dus wel kunnen wappen met je foon.
Dat heb ik dus via wap gedaan dus daar ligt het niet aan.......iemand nog een idee?

En dan nog iets als ik van een orange nr naar een orange nr bel dan hoor ik hem niet overgaan hebben meer mensen hier last van ??

[ Voor 10% gewijzigd door Magicw00b op 05-06-2004 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 18:17
ja is een bekend probleem :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:01
Robbert_berg schreef op 05 juni 2004 @ 12:04:
Je kan er 2 dagen 16uur radio mee luisteren :D
Maar over die headset functie, die knop moet je niet tevaak gebruiken dan gaat die kapoet zoals bij mij. Je hoort hem wel schakelen maar me telefoon reageert er niet meer op.
De knop op de headset. Ik heb nu 3 headsets. Waarvan ik er 1 al een jaar gebruik op de fiets naar school. Pak hem weg 5 x 30 weken lang. Elke dag 2 uur. En ik schakel echt wel vaak over. Dus ik denk dat jij pech heb. Mijnes doet het nog perfect. (Heb nog 2 in verpakking liggen :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen als ik een .3gp filmpje wil omzetten naar .avi ik heb het programma 3gptoavi2.

En als ik dan wil converten naar .avi dan geeft ie "error" aan maar zegt verder niks daarover wie weet oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
kreeg net zo'n miep van Orange aan de telefoon. of alles naar wens was en of ik eventueel nog vragen had. vond het wel handig, scheelde mij weer een belletje naar de klantenservice om mijn voicemail stop te zetten :)

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 14:54:
[...]

Ok, ik heb de oplossing al gevonden voor geinteresseerden: je moet de dial string invoeren bij > Control Panel> Modems > selecteer je bluetotth modem/of via kabel etc. > Properties > Advanced> en dan invoeren bij extra settings. suc6 ermee voor de laptoppers onder ons :)
Ik heb een soortgelijk probleem, maar dan met een Dell Axim Pocket PC met Windows Mobile 2003. Ik heb altijd kunnen internetten via Telfort, maar dan in combinatie met een SonyEricsson T68i. Hetzelfde probeer ik nu met de 6230, maar dat gaat de mist in. Eerst kreeg ik de melding 'Meld u aan bij GPRS', dus heb ik de AT string die Demonz voorstelde ingevoerd; nu krijg ik echter 'een onbekende fout' bij het connecten op de PPC. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Laatst online: 14:04
Matsie schreef op 05 juni 2004 @ 15:44:
kreeg net zo'n miep van Orange aan de telefoon. of alles naar wens was en of ik eventueel nog vragen had. vond het wel handig, scheelde mij weer een belletje naar de klantenservice om mijn voicemail stop te zetten :)
komt me bekend voor alleen moeten ze het int vervolg op een wat menselijk tijdstip doen in plaats van 9 uur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Laatst online: 29-06 21:21
ZEKER EEN HELD!!! Verteld dat hier doodleuk alsof het al eeuwen bekend was.. :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Robbert_berg schreef op 30 mei 2004 @ 20:24:
Wie heeft er een MMC kaart van 512MB gekocht in een winkel die er ook in werkt?
Ik wil namelijk niet kopen via inetenet. Ben er ooit een keer mee belazerd.

De informatie die ik wil, Naam winkel, Prijs.

Bijvoorbaad dank.
eXpansys 512 MB MMC bij http://www.expansys.nl ik heb hem gister gekregen en werkt perfect hij ziet hem zelfs als 480 MB in die buurt.
PS: Hangt echter wel een prijskaartje aan, maar is dan ook supersnel.

[ Voor 8% gewijzigd door Darkace op 05-06-2004 16:34 ]

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er inmiddels al iemand uitgevonden hoe je kan gprssen met KPN??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Maeslant schreef op 05 juni 2004 @ 13:10:
[...]

De knop op de headset. Ik heb nu 3 headsets. Waarvan ik er 1 al een jaar gebruik op de fiets naar school. Pak hem weg 5 x 30 weken lang. Elke dag 2 uur. En ik schakel echt wel vaak over. Dus ik denk dat jij pech heb. Mijnes doet het nog perfect. (Heb nog 2 in verpakking liggen :D)
En wat doet deze knop nu ook alweer precies? Kon je toch alleen gesprekken mee opnemen of heb ik het verkeerd?

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 16:35:
Heeft er inmiddels al iemand uitgevonden hoe je kan gprssen met KPN??
Hey, ik heb ook KPN. Ik ben er ook mee bezig ik snap er nog niet veel van. Heb jij MMS toevallig al aan de praat gekregen? Ik heb het laten instellen op de Nokia site. http://www.nokia.com/nokia/0,,54008,00.html

Maar als ik MMS komt deze niet aan bij mijn vrienden, hebben anderen dit ook? Mijn foon geeft echter geen enkele foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
Weet iemand een mail client waarbij het je wel kan inloggen voor smtp send, de build in client werkt niet en de 2 van de startpost doen het ook niet.

Waar kan je APPS voor je phone vinden, alle links van de StartPost heb ik al geklikt enzo :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 23:27
Darkace schreef op 05 juni 2004 @ 16:32:
[...]
eXpansys 512 MB MMC bij http://www.expansys.nl ik heb hem gister gekregen en werkt perfect hij ziet hem zelfs als 480 MB in die buurt.
PS: Hangt echter wel een prijskaartje aan, maar is dan ook supersnel.
Lees je eigenlijk wel waar je een reply op geeft?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

OllieMongollie schreef op 05 juni 2004 @ 16:48:
[...]

Lees je eigenlijk wel waar je een reply op geeft?? :P
Hmmmmm, wat bedoel je!? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 23:27
Darkace schreef op 05 juni 2004 @ 17:00:
[...]

Hmmmmm, wat bedoel je!? ;)
Nou, ditte :*)
Wie heeft er een MMC kaart van 512MB gekocht in een winkel die er ook in werkt? Ik wil namelijk niet kopen via inetenet. Ben er ooit een keer mee belazerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

o.O

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Nou ik zou dan zeggen reis af naar dit bedrijf, stap binnen en vertel ze over te geven of anders knal ik jullie allemaal overhoop! Hier met die MMC ik ben namelijk een keer belazerd via INET! Stelletje )*%_#^&#*^

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Darkace schreef op 05 juni 2004 @ 16:35:
[...]

En wat doet deze knop nu ook alweer precies? Kon je toch alleen gesprekken mee opnemen of heb ik het verkeerd?
Bij Radio wisselen tussen voor geprogrammeerde zenders .. (dus als je er 3 heb .. tussen die 3)

Bij Mp3 is het volgend nummer.

Lang indrukken is Voicedail _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:12

freddifish

schnappi !

mijn huistelefoon heeft geen geheugens, dus die optie om dtmf tonen te sturen en zo met een andere tel te bellen is handig . Maar waar zit die optie ergens verstopt?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 11:58:
[...]

Naja..ze zeggen nu zo iets als de toetsenblokkering wordt geblokkeerd...
Het oude "Toetsenblokkering ingeschakeld" zou beter zijn denk ik:P

Ik weet niet of er al iemand was dit uitgevonden had, maar als je de radio aan hebt staan, en je wilt een andere zender kan je de knop op je headset gebruiken om naar de volgende zender te gaan 8)
Dat was bij mn 6510 ook gewoon zo 8)7
Maeslant schreef op 05 juni 2004 @ 18:11:
[...]

Bij Radio wisselen tussen voor geprogrammeerde zenders .. (dus als je er 3 heb .. tussen die 3)

Ja die voicedial was ook al bij mn 6510 8)7

En voor de rest vanzelfsprekend :P misschien omdat ik er ervaring mee heb. Handige functies :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 11:58:
[...]
Dat was bij mn 6510 ook gewoon zo 8)7
[quote]Maeslant schreef op 05 juni 2004 @ 18:11:
[...]

Hoe moet je dat weten als je nooit een 6510 hebt gehad?? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 15:14
Darkace schreef op 05 juni 2004 @ 16:35:
[...]

je kunt m dus ook gebruiken voor de radio (zenders wisselen) en voor voice commands (ingedrukt houden tot je een toontje hoort en dan je commando geven wat je eerder hebt ingesproken)

hmm was beetje te laat geloof ik ;)

[ Voor 5% gewijzigd door TheFes op 05-06-2004 20:15 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 15:14
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 14:32:
Ik heb problemen als ik een .3gp filmpje wil omzetten naar .avi ik heb het programma 3gptoavi2.

En als ik dan wil converten naar .avi dan geeft ie "error" aan maar zegt verder niks daarover wie weet oplossing?
de map waar het programma in staat mag geen spaties bevatten, dus hij mag bijvoorbeeld al niet in "program files" staan of op de desktop ("docuements and settings/user/bureaublad")

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Maeslant schreef op 05 juni 2004 @ 18:11:
[...]

Hey bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een datakabel en een 128MB MMC besteld bij www.stuntprijzen.net
Als ik heb binnen heb zal ik wel ff laten weten hoe het allemaal functioneert

De gprs instellingen voor kpn zijn nog steeds een raadsel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Laatst online: 16:24
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 21:28:

De gprs instellingen voor kpn zijn nog steeds een raadsel :'(
Ik kan wel wappen met me 6230 via de instellingen van Telfort. Maar dit wappen gaat dus niet van je belminuten af, dit komt apart op de rekening. GPRS moet je volgens mij een apart abbo voor hebben bij KPN ??

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om mms te kunnen versturen bij KPN moet je eerst gprs activeren. De handleiding is via onderstaand link te vinden.

http://www.kpn.com/kpn/show/id=381098/sc=35ad70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Laatst online: 16:24
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 21:42:
Om mms te kunnen versturen bij KPN moet je eerst gprs activeren. De handleiding is via onderstaand link te vinden.

http://www.kpn.com/kpn/show/id=381098/sc=35ad70
Ochja dat is waar ook, heb ik laatst zelf nog gedaan |:(

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vodafone abo en ik heb die instellingen via nokia.com doorgevoert en het werkt nog steeds niet.

Moet ik soms vodafone bellen om het te activeren?

Ik krijg als fout: kan geen verbinding met GPRS maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 00:07:
Ik heb vodafone abo en ik heb die instellingen via nokia.com doorgevoert en het werkt nog steeds niet.

Moet ik soms vodafone bellen om het te activeren?

Ik krijg als fout: kan geen verbinding met GPRS maken.
De fout ligt bij Vodafone.
Ik heb hetzelfde gehad en men is simpelweg het vergeten te "activeren" bij het aansluiten van je abbonement.
Even bellen met Vodafone of bij ze langsgaan (heb ik gedaan) en 5 minuten later loop je weer vrolijk weg mét GPRS-verbinding :)

Het heeft dus niets te maken met je instellingen (die je standaard er al in hebt staan of van Nokia.com hebt gekregen).

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Nu online
Sinds een paar dagen is de 6230 ook mijn nieuwe foon!
Alleen is me iets op gevallen:

Als ik het kleurschema verander is rood niet echt rood en groen niet echt groen ect.
Hiermee bedoel ik de kleur van de batterij- en netwerkindicator!

Als ik door de submenu's ga is de kleur wel goed.
Hebben jullie dit ook?

Ook vind ik de achtergrond bij de menu's niet echt mooi.
(Met die blauwe bolletjes) Is er een mogelijkheid een andere achtergrond hiervoor te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

martijn007 schreef op 06 juni 2004 @ 01:26:
Sinds een paar dagen is de 6230 ook mijn nieuwe foon!
Alleen is me iets op gevallen:

Als ik het kleurschema verander is rood niet echt rood en groen niet echt groen ect.
Hiermee bedoel ik de kleur van de batterij- en netwerkindicator!

Als ik door de submenu's ga is de kleur wel goed.
Hebben jullie dit ook?

Ook vind ik de achtergrond bij de menu's niet echt mooi.
(Met die blauwe bolletjes) Is er een mogelijkheid een andere achtergrond hiervoor te kiezen?
Ja, koop goed fotopapier en een fantastische kleurenprinter en na dit gedaan te hebbe knip je jou mooie achtergrond uit en plak je hem tevens op de cover van de foon ;) Ziezo! Das ook weer gepiept ^^

Grapjuh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Bart schreef op 05 juni 2004 @ 21:34:
[...]

Ik kan wel wappen met me 6230 via de instellingen van Telfort. Maar dit wappen gaat dus niet van je belminuten af, dit komt apart op de rekening. GPRS moet je volgens mij een apart abbo voor hebben bij KPN ??
hoe doe je dit dan!? waar haal je deze settings dan vandaan? De MMS instellingen van de KPN site zelf werken ga niet. En als ik ze van de Nokia site gebruik die werken wel, hij zegt tenminste multimedia message sent. Maar hij komt echter niet aan, raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maf man.

Er zit blijkbaar een supergroothoeklens in die camera. Gisteren een foto gemaakt vanuit de trein die (toevallig) net over een overgang denderde. Dat leverde dit zeer vreemde plaatje op: (of de NS moet eens wat aan die palen doen :+ )

Afbeeldingslocatie: http://www.spermblaster.org/afb008.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
The_Fes schreef op 05 juni 2004 @ 20:13:
[...]

je kunt m dus ook gebruiken voor de radio (zenders wisselen) en voor voice commands (ingedrukt houden tot je een toontje hoort en dan je commando geven wat je eerder hebt ingesproken)

hmm was beetje te laat geloof ik ;)
Waar kan je die voicecommands inspreken. Want ik heb alleen voicedail nog maar gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maeslant schreef op 06 juni 2004 @ 10:59:
[...]

Waar kan je die voicecommands inspreken. Want ik heb alleen voicedail nog maar gevonden
ga naar de naam in je foonboek waarbij je een voicecommand wilt, dan

Gegev. > Opties > Spraaklabel toev.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 11:04:
[...]

ga naar de naam in je foonboek waarbij je een voicecommand wilt, dan

Gegev. > Opties > Spraaklabel toev.

Eigenlijk zijn dat niet echt voicecommands. Ik heb ooit een telefoon gehad die ze had. Dan kon je bv je inbox van je berichten aan een bepaalde voicetag koppelen.

Als ik nu op de fiets zit wil ik dat ook. Dat ik kan wisselen tussen radio en mp3 zonder de tel uit mn broekzak te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oh sorry, bedoelde je die:

Menu > Instellingen > Favorieten > Spraakopdrachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04-2021
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 10:25:
Maf man.

Er zit blijkbaar een supergroothoeklens in die camera. Gisteren een foto gemaakt vanuit de trein die (toevallig) net over een overgang denderde. Dat leverde dit zeer vreemde plaatje op: (of de NS moet eens wat aan die palen doen :+ )

[afbeelding]
Lolfr :Y) Die paal staat dan ook wel extreem schuin daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 11:38:
oh sorry, bedoelde je die:

Menu > Instellingen > Favorieten > Spraakopdrachten

Bedankt. Kijk bij zulke dingen mis ik de Music Player :( :(

daar baal ik dus echt van. Hopen in de volgende firmware update !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Laatst online: 05-10 23:11
Kheb nu ook een 512MB kaartje van TakeMS. Doet ut perfect, geeft alleen niet de juiste grootte weer BUT WHO CARES?? :?
Maar het duurt fokkin lang als ik ut via datakabel doe. Ik denk dak um de volgende keer maar in de cardreader doe, dan maar geen playlist
edit:
ik heb um voor 50 euri's gekocht via een collega })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
HEBBEN JULLIE DIT AL GEZIEN?

Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/4763.jpg
ALLE FRONTJES KOSTEN 9 EURO!! *clickable*
* Kwaliteits Cover
* Goede Pasvorm
* Levering incl. toetsen
edit:
meerdere kleuren op de site aanwezig

[ Voor 49% gewijzigd door JaMaaT op 06-06-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
^^ verneuker des layouts :P zou je dat plaatje ms iets kunnen verkleinen? bvd! :)

anyway, ik vertrouw niet-originele frontjes niet zo snel, werk zelf in een telecomzaak en hoor regelmatig klachten over de "nepperts".

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Ik vind ze er maar brak uitzien. Ik zou het niet kopen. Het is plastic wat glimt :S

Ik hoop dat die echte-net-geen-nokia frontje weer komen. Want die hebben andere kleuren kosten wel aardig wat maar passen perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 12:25:
^^ verneuker des layouts :P zou je dat plaatje ms iets kunnen verkleinen? bvd! :)

anyway, ik vertrouw niet-originele frontjes niet zo snel, werk zelf in een telecomzaak en hoor regelmatig klachten over de "nepperts".
offtopic:
zo ook goed?

[ Voor 3% gewijzigd door JaMaaT op 06-06-2004 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op 06 juni 2004 @ 12:22:
<frontjesverhaal>
Het kan nog beter! Via ebay kosten ze maar 7 euro, met Nu Kopen optie :7

Klikkie klikkie maar!

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 01:19:
Mmmm, jongens ik ben erg tevreden over alle 6230 topics... alleen werkt de search niet geheel zoals ik wil... ik heb 2 kleine (on)oplosbare dingetjes.....
1> ik krijg de wap niet geheel werkend via vodafone/vizzavi.. volgens mij alles ingevuld het zelfde als in mijn oude 6610 en hier geeft ie aan geen verbinding kunnen maken... maar ja das niet eens zo belangerijk....komt wel weer...
2> ik krijg geen verbinding met mijn usb/Bluetooth dongle van sitecom..offe eigenlijk wel alleen de nokia software kan mijn fone niet vinden...

Software al 2 keer verwijderd en opnieuw geinstalerd maare nog niets ..ik word gek na 2 uur stoeien(ow ja de pc en de foon zien elkaar weer wel alleen sync gaat niet op de een of anddre manier...:( )

laterz alex
Alles gelukt!!!! meer gedult en goed lezen werkt over het algemeen wel erg goed hehe thanx voor alle topics hierover(ben nu overigens het lezen wel erg zat haha..) Laterz alex

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 13:40

delorean7

Let's take the Aston toni

Mm... GoT zou inmiddels aan een search binnen een topic mogen beginnen wat mij betreft.

Na tijdje driftig zoeken kan ik in deze threads geen work around vinden om de kleur van het lettertype aan te passen (de tekst op de achtergrond van je telefoon).

Google vertelt mij dat het niet kan, maar ik neem aan dat er slimme tweakers zijn die daar iets op hebben gevonden.

Am I right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
nee
kan niet voor zover ik weet.
(is al meerdere keren gevraagd en beantwoord)

[ Voor 42% gewijzigd door marteltor op 06-06-2004 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heeft deze telefoon ook, sinds 4 dagen!

En ben er erg tevreden over, maar ik heb een probleem:

Als ik een mp3'tje wil over zetten van mijn pc naar me GSM, wil me dat maar niet lukken. OF me telefoon loopt ff vast en ik verlies dus mijn bluetooth connectie OF Nokia Audio Manager doet alsof ie klaar is terwijl er geen MP3 te vinden is op me MMC (hij heeft dan wel een aantal MB's ingenomen van me MMC!).

Beide gevallen gebeurd dus als ie ongeveer halverwege of verder is met uploaden van het mp3'tje. Ik heb geen problemen met het uploaden van spellen/foto's/etc.

Het lijkt wel alsof er een maximum zit aan het aantal MB's wat het mp3'tje mag zijn!?

Hebben meer mensen dit probleem, of heeft iemand een oplossing?

Ik gebruik de sitecom Bluetooth dingetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op 06 juni 2004 @ 12:10:
Kheb nu ook een 512MB kaartje van TakeMS. Doet ut perfect, geeft alleen niet de juiste grootte weer BUT WHO CARES?? :?
Maar het duurt fokkin lang als ik ut via datakabel doe. Ik denk dak um de volgende keer maar in de cardreader doe, dan maar geen playlist
Ben ik dan de enige bij wie hij het niet doet?
Wel een beetje raar allemaal.
Werkt die kaart van jullie gewoon uit de box? of moest je eerst truuks uithalen qua formatteren, partitioneren etc etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 14:01:
[...]

Ben ik dan de enige bij wie hij het niet doet?
Wel een beetje raar allemaal.
Werkt die kaart van jullie gewoon uit de box? of moest je eerst truuks uithalen qua formatteren, partitioneren etc etc?
Ik haalde um uit ut doosje, deed um in mun telefoon en TADA! Hij doet ut! Tjah ik weet ook niet wat bij jou het probleem kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Heb inmiddels nu MMS wel aan de praat gekregen via KPN ^^
Beterzzzzz

[ Voor 20% gewijzigd door Darkace op 06-06-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

f*ck zeg, mijn multimedia converter wil dus voor geen centimeter aan de divx en xvid....

mijn windows media player en winamp kunnen de betreffende divx-jes en xvid-jes wel aan, als dit er iets mee te maken heeft....

weet iemand een oplossing, zodat ik wel divxjes kan cenverten??

Ik wil ook gezegend zijn met het relax in de trein met een filmpje of serie te chillen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig al een fatsoenlijk programma gevonden om 3gp te converteren naar avi?
Die 3gptoavi uit de startpost loopt alleen maar vast en de Nokia Multimedia Converter kan alleen maar náár 3gp converteren. Ik wil dus precies het tegenovergestelde zodat ik mijn filmpjes online kan zetten.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 13:39:
Ik heeft deze telefoon ook, sinds 4 dagen!

En ben er erg tevreden over, maar ik heb een probleem:

Als ik een mp3'tje wil over zetten van mijn pc naar me GSM, wil me dat maar niet lukken. OF me telefoon loopt ff vast en ik verlies dus mijn bluetooth connectie OF Nokia Audio Manager doet alsof ie klaar is terwijl er geen MP3 te vinden is op me MMC (hij heeft dan wel een aantal MB's ingenomen van me MMC!).

Beide gevallen gebeurd dus als ie ongeveer halverwege of verder is met uploaden van het mp3'tje. Ik heb geen problemen met het uploaden van spellen/foto's/etc.

Het lijkt wel alsof er een maximum zit aan het aantal MB's wat het mp3'tje mag zijn!?

Hebben meer mensen dit probleem, of heeft iemand een oplossing?

Ik gebruik de sitecom Bluetooth dingetje!
Dan zou ik het gewoon via my bluetooth places doen. Doe ik ook en werkt afaik fijner. Mischien dat dit wel werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Laatst online: 23-09 16:37
Ik kan wel divxjes converteren, alleen komen ze dan op hun kop en in spiegelbeeld :?
Iemand een oplossing ?

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkace schreef op 06 juni 2004 @ 14:27:
Heb inmiddels nu MMS wel aan de praat gekregen via KPN ^^
Beterzzzzz
Hoe heb je het gedaan? met welke instellingen? De instellingen van nokia zelf werken bij mij niet, en die van kpn ook niet. Ik krijg steeds de melding "verzenden multimedia bericht mislukt'.
GPRS werkt bij mij verder uitstekend. Kan er mail mee ophalen en versturen ed.

weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 17:20:
[...]

Hoe heb je het gedaan? met welke instellingen? De instellingen van nokia zelf werken bij mij niet, en die van kpn ook niet. Ik krijg steeds de melding "verzenden multimedia bericht mislukt'.
GPRS werkt bij mij verder uitstekend. Kan er mail mee ophalen en versturen ed.

weet iemand raad?
Post dan hier die instellingen ff.Mischien dat we je dan op weg kunnen helpen.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

hmm 7e alweer !
merk wel dat het hier pro belcompany is (gelukkig maar :) )
heeft iemand al wap instellingen voor orange?

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underworld schreef op 06 juni 2004 @ 18:19:
hmm 7e alweer !
Gewoon klantenservice bellen en zeggen dat je wap wilt activeren, krijg je van hun de instellingen en klaar. Scheelt je weer alles zelf instellen.
Als ze gaan zeuren dat ze nog geen 6230 instellingen hebben moet je gewoon die van de 6600 nemen, want die werken ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Underworld schreef op 06 juni 2004 @ 18:19:
hmm 7e alweer !
dat staat waarschijnlijk al heel vaak in dit topic genoemd!
Maar je kan dus:
1) bellen met orange en zeggen dat je een 6220 hebt, dat werkt ook
2) op orange.nl kijken en laten toesturen
3) op de nokia site kijken en laten toesturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

sorry sorry
had het al via orange website gedaan
echt ook handig dat blank logo
alleen moet je van die url wel 'blanklogo.wml' weg halen anders vindt ie hem niet (bij mij dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Mijn standby tijd van m'n telefoon is max 3 dagen (zonder gebruik van camera)
is dat bij iedereen of heeft iemand al een hoger record gevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 12:32:
[...]

Het kan nog beter! Via ebay kosten ze maar 7 euro, met Nu Kopen optie :7

Klikkie klikkie maar!
Als je bij die €7,00 de €4,50 verzendkosten optelt is het frontje net zo duur als op hun site, nl. €9,00 en €1,50 verzendkosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn cover vervang voor een andere dan heb ik iedere keer dat mijn Nokia 6230 raar piet als ik de toetsen 2,3,5,6,8,9 indruk. Ook de toetsenblokkering geeft een hoge piep en niet de normale piep toon. Dit gaat over na een paar uur en geven de toetsen weer het gewone geluid!!!?? 8)7 Is er iemand die dit ook heeft?? Heel raar!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-10 13:54

FongWan

The Stormrider ...

delorean7 schreef op 06 juni 2004 @ 12:58:
Mm... GoT zou inmiddels aan een search binnen een topic mogen beginnen wat mij betreft.

Na tijdje driftig zoeken kan ik in deze threads geen work around vinden om de kleur van het lettertype aan te passen (de tekst op de achtergrond van je telefoon).

Google vertelt mij dat het niet kan, maar ik neem aan dat er slimme tweakers zijn die daar iets op hebben gevonden.

Am I right?
Open de eerste pagina van het topic, zet dan /?limit=999 achter de url zodat alle 1000 posts getoont worden en gebruik control+f om te zoeken.

Enjoy :)

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week ook een n6230 en ik had ff een vraagje over orange world vs wap.
Ik heb nu wap en daarmee internet ik ook en dat gaat perfect.Wat is nu het voordeel als ik orange world zou laten activeren?
Wat heb ik hier voor voordeel aan?
En wie heeft het wel geactiveeerd en gebruikt het ook en waarvoor?

Ik weet dat het veel vragen zijn maar ik wil hier graag wat meer duideliijkheid over.Op de site van orange word ik ook niet veel wijzer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 21:20:
Als ik mijn cover vervang voor een andere dan heb ik iedere keer dat mijn Nokia 6230 raar piet als ik de toetsen 2,3,5,6,8,9 indruk. Ook de toetsenblokkering geeft een hoge piep en niet de normale piep toon. Dit gaat over na een paar uur en geven de toetsen weer het gewone geluid!!!?? 8)7 Is er iemand die dit ook heeft?? Heel raar!!!
Zeker een imitatie cover?

Ik heb geen problemen met een (originele) nieuwe cover.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvoII schreef op 06 juni 2004 @ 23:01:
[...]

Zeker een imitatie cover?

Ik heb geen problemen met een (originele) nieuwe cover.
Nee het is een originele van nokia. Ook als ik de originele cover van de aankoop terug zet heb ik het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 22:06:
Ik heb sinds een week ook een n6230 en ik had ff een vraagje over orange world vs wap.
Ik heb nu wap en daarmee internet ik ook en dat gaat perfect.Wat is nu het voordeel als ik orange world zou laten activeren?
Wat heb ik hier voor voordeel aan?
En wie heeft het wel geactiveeerd en gebruikt het ook en waarvoor?

Ik weet dat het veel vragen zijn maar ik wil hier graag wat meer duideliijkheid over.Op de site van orange word ik ook niet veel wijzer :)
Orange World gaat via GPRS en je betaalt dan 6 euro per maand voor 'onbeperkt' wappen. Nu bel je in en dan betaal je per seconde. Dus als je veel wapt kan je beter Orange World nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:12

freddifish

schnappi !

marteltor schreef op 06 juni 2004 @ 18:40:
[...]

dat staat waarschijnlijk al heel vaak in dit topic genoemd!
Maar je kan dus:
1) bellen met orange en zeggen dat je een 6220 hebt, dat werkt ook
2) op orange.nl kijken en laten toesturen
3) op de nokia site kijken en laten toesturen
orange zendt me dit toe maar de 6230 vraagt om een "pincode voor inst invoeren|" ? mijn toestel pincode slikt ie niet, nou weet ik het niet meer..

en moet je die mms en wap nog via de klantenservice laten activeren ofzo?

[ Voor 9% gewijzigd door freddifish op 06-06-2004 23:59 ]

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

normaal zeggen ze bij de KS welke pincode je dan in moet voeren... bij orange was het gewoon "0" dacht ik. succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand aub een live picture van zijn pearl white 6230 posten?
Die kan ik maar nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 21:20:
Dat had ik vanmiddag ook alleen niet na het vervangen van een cover maar zomaar. Het geluid was echt gaar, aan/uit hielp niet, op stil zetten ook niet. Opeens gaf ie het normale geluid, echt heel raar! Nog een bug denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
freddifish schreef op 06 juni 2004 @ 23:56:
[...]

orange zendt me dit toe maar de 6230 vraagt om een "pincode voor inst invoeren|" ? mijn toestel pincode slikt ie niet, nou weet ik het niet meer..

en moet je die mms en wap nog via de klantenservice laten activeren ofzo?
het paswoord is 0 :) (als je control f door het topic had gezocht had je het gevonden).
En MMS moet je inderdaad laten activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkieboy
  • Laatst online: 18-01 22:20
Hallo,

Ik heb m.b.v DBPoweramp MP3's omgezet naar AAC. Bij 80 k-bit/s geen kwaliteitsverlies, dus ga ik de volgende keer nog lager. Nou zet-ie alleen niet alle nummers goed om. Een aantal MP3's worden maar gedeeltelijk geconverteerd, en ik krijg een foutmelding. Ik heb al op GOT gezocht naar topics hierover, maar die heb ik niet kunnen vinden.

Dit hoort hier eigenlijk niet thuis, maar heeft iemand misschien nog een tip??

Problemen ????? N.S., die hebben pas problemen !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvoII schreef op 06 juni 2004 @ 18:06:
[...]

Post dan hier die instellingen ff.Mischien dat we je dan op weg kunnen helpen.
Naam set instellingen: KPN MMS
Homepage : HTTP://mp.mobiel.kpn/mmsc
Proxy's: Inschakelen
Primaire proxy: 010.010.100.020:5080
Secundaire proxy :8080
Gegevensdrager: GPRS
GPRS Toegangspunt: portalmmm.nl
Verificatietype: Normaal
ww en gebruikersnaam : Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op 06 juni 2004 @ 12:22:

[afbeelding]
ALLE FRONTJES KOSTEN 9 EURO!! *clickable*
* Kwaliteits Cover
* Goede Pasvorm
* Levering incl. toetsen
edit:
meerdere kleuren op de site aanwezig
Ik weet niet, vind ze wel ERG glad eruit zien.... glijden die niet zo je broekzak uit :+

Nee, ik ben echt genezen van neppe covers. Ik had voor mijn Nokia 6510 al ene paar neppe gehad. Is gewoon echt troep... valt zo uit elkaar en zit ook vaak behoorlijk losjes.

Mensen betaal gewoon 30 euro en koop een originele, je zult er geen spijt van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

orange world kan je wanneer dan ook uit zetten als het je niet bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 15:58
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 20:55:
[...]

Als je bij die €7,00 de €4,50 verzendkosten optelt is het frontje net zo duur als op hun site, nl. €9,00 en €1,50 verzendkosten...
je kijkt niet goed!

7 eur plus standaard 3 eur verzendkosten kom ik nog altijd op 10 eur. laat het 4,50 zijn is dat 11,50

en 9 + 1,50 is nog steeds 10,50 zou dus duurder zijn dan de eerste optie en goedkoper zijn met de 2e optie

maargoed, ik denk dat ik vanavond er even 1 bestel want ik wil wel even een andere :) zal mijn eeuh ding wel plaatsen ( kom even niet op woord ) mening ofzo van het frontje dus :) en ik ga uiteraard wel eerst voor de blauwe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Ik heb een probje met Bluetooth:

Zodra ik via Nokia Phone Browser verbinding wil maken met mijn 6230, geeft deze de volgende foutmelding: "De bewerking kan niet worden voltooid". Echter, bestanden versturen e.d. naar mijn tel gaat wel via My Bluetooth Places bv. Wie weet waar dit aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt een Apacer SD kaartje van 256Mb ? Ik heb te weinig tijd om alle voorgaande pagina's door te lezen..
Gr
TheoWz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Ik heb een probje met Bluetooth:

Zodra ik via Nokia Phone Browser verbinding wil maken met mijn 6230, geeft deze de volgende foutmelding: "De bewerking kan niet worden voltooid". Echter, bestanden versturen e.d. naar mijn tel gaat wel via My Bluetooth Places bv. Wie weet waar dit aan zou kunnen liggen?
je moet gewoon ff je telefoon restarten ik heb dit altijd nl. na de restart werkt het weer

[ Voor 65% gewijzigd door Underworld op 07-06-2004 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ignore me laatste msg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 00:08:
Kan iemand aub een live picture van zijn pearl white 6230 posten?
Die kan ik maar nergens vinden...
*zucht* check de startpost!!

Dit staat letterlijk in de SP |:(
Foto's van de Witte Nokia 6230 gemaakt door SvdW - Provided bij orange.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb wat lopen mailen met gsmtrack en een servicepunt.

Na mijn problemen (ontvangen smsje pas als ik mobiel opnieuw start, valt spontaan uit etc ) ligt dit aan de oude firmware. Volgens Danceplaza ging het zomaar over, maar ik breng mijn mobiel dus even naar een servicepunt.

Met 3.15 erop :) Alleen die kunnen dat alleen voor 11.00 op werkdagen, tja dan werk ik ook, dus ff zien hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Hiero :) ik ben wel tevreden nu al ;) ik heb ook al een datakabel van ze en wederom zijn ze weer erg snel met reply op de email (4 minuten later al binnen):

Hallo Mark,

Dit komt door 2 dingen.
1. de lak is wat metallic achtig.
2. de foto's worden gemaakt met een flits. Kaatst ook wat terug. Ze zijn in het "echt" echt mooi.

We proberen nog foto's te maken van de telefoon met zo'n cover , we hebben helaas niet zoveel tijd om dat alles te maken.

Bedankt voor je interesse

Met vriendelijke groet,

Hans van Embden
Phone Partners
Postbus 16
7010 AA Gaanderen
The Netherlands
http://www.telecomtelecom.nl
http://www.telecomtelecom.be
ik zie op jullie site dat jullie de "nep" covers voor de nokia 6230 hebben. op het 1e gezicht lijken ze wel mooi alleen glimmen ze zo erg! waar komt dat door? door de verf die erop zit?

ik ben namelijk wel van plan om vanavond via ebay waar ze ook staan een frontje te bestellen. hebben jullie een foto van de 6230 met zo'n frontje eromheen?

met vriendelijke groet

Mark van Wolfswinkel
vanavond even bestellen dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door orange.x op 07-06-2004 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 10:04:
Werkt een Apacer SD kaartje van 256Mb ? Ik heb te weinig tijd om alle voorgaande pagina's door te lezen..
Gr
TheoWz
je hoeft maar 1 post door te nemen en dat is de startpost :) hoop dat je het kan vinden ;)

zal denk ik wel niet ;) want de nokia 6230 kan alleen MMC aan

[ Voor 11% gewijzigd door orange.x op 07-06-2004 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange.x schreef op 07 juni 2004 @ 10:27:
[...]

je hoeft maar 1 post door te nemen en dat is de startpost :) hoop dat je het kan vinden ;)

zal denk ik wel niet ;) want de nokia 6230 kan alleen MMC aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde een MMC kaart van Take MS van 256Mb...
het was nog vroeg he.. en met dit lekkere weer :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 11:13:
Ik bedoelde een MMC kaart van Take MS van 256Mb...
het was nog vroeg he.. en met dit lekkere weer :O
Die werkt ook (Zie gewoon de startpost!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Weet iemand hier iets van?! Ik kreeg gisteren een bericht van iemand en die eindigde met 'stuur dus ff te*gedeelte ontbreekt*' en nu staat er ineens een tweede SMS-je in zonder tekst in het eerste tablad en het tweede tablad staat de afzender en de derde de datum en tijd.

Het lijkt dus of het toestel wel snapt dat er een tweede SMS-je moet komen, maar de tekst er niet in zet 8)7

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg toevallig gister 2 losse smsjes.. de nk dat je ergens grote sms formaat aan moet zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Laatst online: 29-09 09:43
Ik heb sinds zaterdag dus ook dit toestel, maar wat ik een beetje mis is als je iemand belt, dat je niet kan zien hoelang het gesprek al duurt :'(

Op m`n sonyericsson T610 had ik dat wel en moet eerlijk zeggen dat ik dat erg prettig vond.

Is dit misschien ergens in te stellen in de telefoon, ik kon het helaas niet vinden in de handleiding.

Verder mis ik ook een toon na een minuut bellen

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.