Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:38
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 19:07:
[...]

afbeelding
hoe kan midden in het scherm de datum weergegeven worden?
Ja en hoe werkt zown thema? Hij veranderd elke dag automatisch van datum enzo? En hoe krijg je die op je telefoon? Kan dat via een datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Zo'n "Thema" is een gewone wallpaper. Die knopjes e.d. zijn gewoon in dat plaatje verwerkt. Niets bijzonders dus eigenlijk.

Die datum kan je via het menu wel ergens instellen. Weet zo niet waar, maar moet je maar effe zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat moest je ook alweer doen als je MMC kaart het wel in je phone doet maar niet in je Card reader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 19:07:
[...]

afbeelding
hoe kan midden in het scherm de datum weergegeven worden?
mmmm...... gebruikershandleiding?? 8)7

Menu -> Instellingen -> Instellingen tijd en datum -> Datum -> Datum tonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 19:30:
[...]

mmmm...... gebruikershandleiding?? 8)7

Menu -> Instellingen -> Instellingen tijd en datum -> Datum -> Datum tonen
Dan komt ie wel op een andere plaats te staan als op het thema plaatje. Ik wil graag de datum op die manier. Is dat niet mogelijk? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
HenkieNL schreef op 03 juni 2004 @ 16:22:
[...]

Is inderdaad erg grappig, bij mij kraakt het alleen nogal. Hoe je dit doet? Als audio gateway koppelen via de pc.
Hoe doe je dat? Als ik bij Audio gateway kijk dan kan ie mijn telefoon niet vinden, bij al die andere bv. file transfer wel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op 03 juni 2004 @ 19:32:
[...]

Dan komt ie wel op een andere plaats te staan als op het thema plaatje. Ik wil graag de datum op die manier. Is dat niet mogelijk? :?
hij staat bij mij toch duidelijk in het midden
welke software versie heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 19:40:
[...]

hij staat bij mij toch duidelijk in het midden
welke software versie heb je?
Hij staat wel in het midden. Maar ik wil um net zoals dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/meilow/tt/6230/live/6230_new4.jpg
En dat is toch wel anders als je via instellingen je datum inschakeld
Dat dat van de datum er ook bij staat. Of is dat gewoon geintegreerd in de wallpaper om ut maar zo te noemen

[ Voor 13% gewijzigd door JaMaaT op 03-06-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 14:51
JaMaaT schreef op 03 juni 2004 @ 19:45:
[...]
Hij staat wel in het midden. Maar ik wil um net zoals dit plaatje:
[afbeelding]
En dat is toch wel anders als je via instellingen je datum inschakeld
Dat dat van de datum er ook bij staat. Of is dat gewoon geintegreerd in de wallpaper om ut maar zo te noemen
Je bedoelt de tekst 'Datum'? Die zit in het achtergrondje. De datum staat ook lager doordat er een blanco operatorlogo wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een Take MS 512 MB MMC kaartje van 4launch binnen gekregen en als ik hem in mijn telefoon stop en weer aan zet wordt hij niet herkend. Moet ik dat kaartje eerst op een of andere manier formatteren (heb geen ander apparaat dat dat soort kaartjes gebruikt) of kan het zijn dat niet (alle?) versies van de 512 kaartjes van Take MS werken?
Hoeveel mensen hebben nu eigenlijk die kaart aan de praat weten te krijgen (tot dusver slechts 2 positieve berichten gelezen...)
Gaarne reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 18:34:
[...]

Ik heb het al een keer eerder gepost, maar omdat er nogal veel vraag naar is komt het nog een keer. (misschien dat in het in de SP kan? maar het is wel een betaalde dienst...) Het werkt goed, zelf heb ik het ook gedaan toen mijn instellingen nog niet goed waren. LET OP!!! HET KOST 1,30!! maar dat is altijd nog goedkoper dan een gprs abo

- Ga naar www.logopainter.nl
- Selecteer de telefoon (6230 staat er niet bij, dus pak maar de 6220)
- Selecteer operatorlogo
- Klik op verzenden
- Selecter nogmaals 6220 en operator logo
- datum hoef je niets mee te doen
- Vul je 06 nummer in
- Je krijgt dan een code
let op!! 1,30 per gesprek
- Bel naar 0909-1234594 (met een willekeurige telefoon 8) 8) )
- Toets de code in
- Toest het nummer in waar het naar toegestuurd moet worden
- Je krijgt heel snel een berichtje
- Operator logo opslaan
- En weg is je operator logo.............

edit: de mensen met orange kunnen idd beter orange wap aanzetten, dat scheelt je weer 1,30
Werkt perfect!!! thnx, en ik heb orange maar om bij orange GPRS te kunnen moet je 6 euro permaand betalen dus die zijn ook niet goedkoper uit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil die wallpapers van die Meilow hebben!

Edit: Al gevonden

Eerlijk zullen we alles delen:
http://home.arcor.de/meilow/tt/6230/new/msn2.jpg
http://home.arcor.de/meilow/tt/6230/new/project.jpg
http://home.arcor.de/meilow/tt/6230/new/tree.jpg

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben die laatste aan het editten... die tree

zijn er nog verzoekjes? orange? vodafone?

(hopelijk valt dit binnen de regels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 20:49:
[...]

MEER MEER MEER

edit:
Kun je anders de link ff geven waar al die plaatjes staan? Kan ze niet best vinden

[ Voor 17% gewijzigd door JaMaaT op 03-06-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 19:54:
Heb net een Take MS 512 MB MMC kaartje van 4launch binnen gekregen en als ik hem in mijn telefoon stop en weer aan zet wordt hij niet herkend. Moet ik dat kaartje eerst op een of andere manier formatteren (heb geen ander apparaat dat dat soort kaartjes gebruikt) of kan het zijn dat niet (alle?) versies van de 512 kaartjes van Take MS werken?
Hoeveel mensen hebben nu eigenlijk die kaart aan de praat weten te krijgen (tot dusver slechts 2 positieve berichten gelezen...)
Gaarne reacties.
Lees de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij heeft er veel meer gemaakt
hier staan er een paar in

en je hoeft hem niet te editten:
Afbeeldingslocatie: http://harlequin.myadsl.nl/forum/tree_new.jpg

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 21:06:
hij heeft er veel meer gemaakt
hier staan er een paar in

en je hoeft hem niet te editten:
[afbeelding]

;)
en hier kom je nu mee.... :(

toch bedank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het lettertype dat je moet gebruiken voor die Plaatjes.... Nokia heeft een leuke font gebruikt, iemand een idee welk? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de startpost
Behoudens
1) de opmerking dat de takeMS zou moeten werken (met een link naar een opmerking in het forum waarin iemand meedeelt dat deze MMC werkt)

en

2) het verhaal dat wanneer je een nieuwe MMC erin zet en hem niet gebruiken kan dat je hem dan eerst dient te hernoemen

Zie ik geen verdere informatie over deze MMC in de startpost en na een groot deel van het forum te hebben doorgespit ook niet in de 7 delen over de nokia 6230

Om een MMC te kunnen hernoemen moet je telefoon hem eerst wel herkennen dus.. En dit gebeurt niet met dat geheugen kaartje. Zou iemand die dit kaartje wel aan de praat heeft kunnen krijgen willen toelichten hoe hij dat precies gedaan heeft?
Out of the box aan de praat of eerst formatteren?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
JaMaaT schreef op 03 juni 2004 @ 18:03:
[...]

In ieder geval beter als eerst. Maar nu geeft ie aan:
Geen reactie, probeer het opnieuw.
Enig id? :?
Hmm.. Had ik net ook, maar nu werkt 't weer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:02
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 21:23:
[...]

Behoudens
1) de opmerking dat de takeMS zou moeten werken (met een link naar een opmerking in het forum waarin iemand meedeelt dat deze MMC werkt)

en

2) het verhaal dat wanneer je een nieuwe MMC erin zet en hem niet gebruiken kan dat je hem dan eerst dient te hernoemen

Zie ik geen verdere informatie over deze MMC in de startpost en na een groot deel van het forum te hebben doorgespit ook niet in de 7 delen over de nokia 6230

Om een MMC te kunnen hernoemen moet je telefoon hem eerst wel herkennen dus.. En dit gebeurt niet met dat geheugen kaartje. Zou iemand die dit kaartje wel aan de praat heeft kunnen krijgen willen toelichten hoe hij dat precies gedaan heeft?
Formateren in een cardreader lijkt me. Maar de Takems geeft neit de juiste groote aan toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/NI6H6WK9H6M9
Beetje knutselen en je kunt ook vrij makkelijk je eigen logo maken! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat is nu het Nokia FONT, welk lettertype gebruikt Nokia voor hun software in de Nokia 6230?
JaMaaT schreef op 03 juni 2004 @ 22:07:
[afbeelding]
Beetje knutselen en je kunt ook vrij makkelijk je eigen logo maken! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon ook in bestelling, maar ik vraag me af wat er allemaal mogelijk is met bluetooth, naast een draadloze carkit etc. Is het mogelijk om spelletjes tegen elkaar te spelen (zo ja welke en waar te krijgen) en is het mogelijk om je computer op afstand te bedienen (winamp via een programma als bemused).
Ik weet dat de telefoon gebruik maakt van een s40 besturingssysteem en dus beperkt is in mogelijkheden, maar ik ben benieuwd wat er dan nog wel kan.

Deze vraag is misschien al gesteld, maar ik had niet de tijd om 6000 posts door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 20:49:
[...]

vodafone NL :)

zou je hem dan in het engels ook kunnen maken, met Date i.p.v. Datum erop? O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft z'n e-mail al werkend op zijn 6230?
Zo ja, welke POP3 of IMAP "provider" gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik instel dat hij de datum toont staat het ook niet binnen het van ''Datum:'' op die mooie wallpapers :'( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 22:42:
Ik heb de telefoon ook in bestelling, maar ik vraag me af wat er allemaal mogelijk is met bluetooth, naast een draadloze carkit etc. Is het mogelijk om spelletjes tegen elkaar te spelen (zo ja welke en waar te krijgen) en is het mogelijk om je computer op afstand te bedienen (winamp via een programma als bemused).
Ik weet dat de telefoon gebruik maakt van een s40 besturingssysteem en dus beperkt is in mogelijkheden, maar ik ben benieuwd wat er dan nog wel kan.

Deze vraag is misschien al gesteld, maar ik had niet de tijd om 6000 posts door te lezen.
Er zit een standaard rally spelletje op, dat je echt het idee geeft dat het 3d is. Dit kan je tegen elkaar spelen via bluetooth, nog niet geprobeerd trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 00:10:
Als ik instel dat hij de datum toont staat het ook niet binnen het van ''Datum:'' op die mooie wallpapers :'( :/
je moet je operator logo uitschakelen dan komt die wel op die plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede specs, maar een scherm van 128x128 !?

Afbeeldingslocatie: http://www.dirtygirl23.com/Clips/Uebelkeit/d4.gif

Wacht wel even op de 7610... vond hem niet meteen mooi, maar ga hem steeds gaver vinden.. zeker in het zwart

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkampstra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-03 18:15
Zijn er ook opleg velletjes om je schermpje te beschermen. Het krast nogal snel.
Je weet wel die dingen kun je ook kopen om je touchscreen van je pocket pc te beschermen. Zijndeze er ook in klein formaat zodat ze op je nokia scherm kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee, je zult die grote vellen kunnen bijsnijden. heb ook een eeuwigheid gezocht naar die dingen toen ik nog een p800 had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

als iemand nog n blanke zocht:

www.thenokiazone.com/blank.nol

en https://secure.mouse2mobile.com/clients/nokia/com/wap hier kan je je gprs instellingen laten sturen.

mijn logo werkt prima - wacht n beetje op de uber fotosoepers die dr wat moois van maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 00:23:
[...]

je moet je operator logo uitschakelen dan komt die wel op die plek!
as ik zo'n logo ga downloaden en hij is klaar en ik kies opslaan zegt hij ''opslaan mislukt'' dus moet ff een keer voor een SW update gaan denk ik :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
Afbeeldingslocatie: http://www.fxp-network.nl/martijn/images/got6230.jpg

ik heb deze zonet gemaakt, geen idee of ie een beetje goed staat op de telefoon :D

[ Voor 5% gewijzigd door marteltor op 04-06-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shook
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

Voor die mensen die nog een leuke mp3 >> aac encoder zoeken. Kijk eens op http://www.bonkenc.org/. Deze kan aac batch processen. Hij is nog in een beta stadium, toen ik hem probeerde is hij dus ook zeker wel vast gelopen, maar aan de andere kant "pakte" hij ook bestanden, die poweramp niet wou omzetten.

Als instellingen heb ik:
mpeg 4, kwaliteit = 50%, aac objecttype LOW (MAIN werkt niet op phone), joint toelaten, Activeer TNS en als maximale bandbreedte = 15000 hz.

Ik heb aardig lopen klooten, en vond dit nog aardig acceptabel qua geluid. Iemand die betere instellingen weet te krijgen?

Anyhow, hij valt onder de GNU public license ;) en is er ook nog in het nederlands ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een dag mijn 6230. Nu heb ik via de software van mijn Sitecom USB adapter geprobeerd een mp3 bestand naar de telefoon over te zetten. Dit liep halverwege mis. Nu staat er 1.9mb in mijn muziekbest. map. Ik kan echter geen bestand zien, ook niet in de Nokia browser en ook niet in de Oxygen phone manager. Ik zou echter wel mijn muziekbest. map weer leeg willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
Werkt TakeMS 256MB Multi Media Card (MMC) nou wel of niet, want ik heb het topic doorgelezen en de 256 werkt volgens iedereen wel maar over de 512 hoor ik niks. Ik weet dat het in de start topic staat maar of het nou echt waar is vraag ik me af.

Ik heb nu een probleem met het uploaden van mp3z naar me MMC (32mb) als ik dit doe krijg ik na een tijdje (30sec + - ) deze melding ''File sharing error occurred on your computer'', weetiemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
GRRRRRR al 50x geprobeerd ofzo hier heb ik echt een hekel aan.

[ Voor 62% gewijzigd door NightForce op 04-06-2004 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shook
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

@davus, om dat soort bestanden weg te krijgen zal je de kaart moeten formateren, of in een cardreader stoppen. Anders is het mij nog niet gelukt. De foutmelding van overzetten van grotere bestanden via BT, zou je volgende de nokia helpdesk weg kunnen krijgen met betere BT-dongle software. Hun hadden alles getest met widcomm 1.4.2.

@nightForce, hoe maak je verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak verbinding met een Sitemcom CN502 Dongle. Het probleem is alleen dat het bestand niet op mijn kaart maar op mijn telefoon staat :-(. Ik heb inmiddels bluetooth en Nokia Suite 6.1 goed aan de praat, maar het bestand kan ik niet vinden als ik op mijn telefoon brows. Echter, in mijn telefoon zelf staat er nog steeds 1.9mb voor een lege map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die themes zijn leuk :)

Net Operator logo verwijderd, en nu theme met datum en tijd erin... staat erg leuk :)
Alleen met dat wallpaperwizz.exe krijg ik er niet zulke mooie windows xp balken in oid..
hoe moet dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 18:57:
[...]

Daar gaat het niet om ;)

Gewoon dat je flitsers enzo kan aflezen :D
http://wap.flitsservice.com/index.aspx (op je mobiel dus)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/meilow/tt/6230/windows_xp3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/meilow/tt/6230/new/sky_rock.jpg
Afbeeldingslocatie: http://harlequin.myadsl.nl/forum/tree_new.jpg

is er een photoshop held die deze even kan shoppen met orange erin? :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even wat logo's in me mobiel gezet en foto van gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.axeweb.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/gotlogo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.axeweb.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/gotoog.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.axeweb.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/gotscreen.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.axeweb.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/gotbeach.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.axeweb.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/gothaai.jpg

Verder heb ik me gallery uitgebreid met logo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 13:58:
[...]
Als we zo gaan beginnen, Nokia ondersteund officieel ook de 256 Mb niet ;)
Jawel, maar de verkoper waarschuwt bij z'n 256 meg kaartjes juist niet dat je bij Nokia de compatibiliteit moet checken, in tegenstelling tot bij z'n 512Mb kaartjes; dat doet me vermoeden dat hij er in het verleden problemen mee heeft gehad, en daarom sla ik even over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001

Ankh

|true

damn deze telefoon is super snel, ik ben altijd de 6610 gewend, die is traag als dikke stront door een trechter :P

alleen ik had dus een datakabel (zwarte markt, 6 euro :P) is geschikt voor me 6610. en heb dus het programma oxygen, maar jammer genoeg loopt me windows nu ineens helemaal vast :S (BSOD :() dus ik weet nu dus niet of me kabeltje kaduuk is of dat me windows dus gaar is (en is dat kabeltje wel compatible met de 6230...)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

is er al iemand die GPRS voor KPN aan de praat heeft gekregen?
heb de verschillende 6230 topics doorgenomen, maar echter nog niet de instellingen, als deze er uberhaubt zijn, gevonden.
Na bijna een uur zoeken, toch maar via deze weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op 03 juni 2004 @ 18:21:
Kweet niet of iemand dit al gelezen heeft op internet:
- MultiMedia Card 512MB Prijs: € 129.00 (bij vooruitbetaling geen verzendkosten)
<snip blabla over specs>
[afbeelding]
*kuch* voor een volgende keer misschien even melden dat het op http://www.stuntprijzen.net is? "op internet" is een nogal ruime omschrijving en ik zie nu pas bij het quoten van je post welke site het is :+

Op pricewatch: MultiMedia Card 512MB (TakeMS) kun je lezen dat er ook nog andere, goedkopere aanbieders zijn overigens, maar vaak is leverbaarheid daar een probleempje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ik heb op pagina 4 gereageerd van dat ik niet weet hoe ik mijn foto's van me gsm op de pc weet te zetten en met de bijgeleverde software was dat nit gelukt weet ook nie hoe dat zou moeten en ik maak gebruik van irda.
ook heb ik gezien dat er nu al 7 topics ervan zijn en ikj heb ook geen zin om ze allemaal door te lezen dan word ik ook beetje gek
ik heb wel de beginpagina gelezen maar ik kon nergens uithalen hoe dat moet
kan iemand me helpen?

ps: en nie zeggen lees de beginpagina ofzow...

groetjes: samsunglover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Ik heb deze instellingen om te wappen:

Naam set instellingen: t-zones GSM
Home: www.t-zones.nl
proxy: inschakelen
primaire proxy: 010.010.010.010:8080
secundary proxy: -
gegevens drager: gsm-gegevens
instellingen drager
- inbelnummer: +31624000927
- verificatie: normaal
- type gegevensoproep: ISDN
- snelheid gegevensoproep: 9600
- login-type: automatisch
- gebruikersnaam: +31telnr (bijvoorbeeld: +31624000000)
- wachtwoord: -
- terminal venster: nee
TNX het werkt eindelijk. :) Mijn dank is groot

[ Voor 20% gewijzigd door FongWan op 04-06-2004 11:17 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Laatst online: 10:46
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 10:59:
...
ook heb ik gezien dat er nu al 7 topics ervan zijn en ikj heb ook geen zin om ze allemaal door te lezen dan word ik ook beetje gek
kan iemand me helpen?

Ten eerste geef je aan dat je zelf te lui bent om je in te spannen om het probleem op te lossen. Misschien moet je je vader of moeder even vragen of zei het topic voor je door willen lezen.

En laat de groetjes maar weg, zie policy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Laatst online: 14-09 14:51
SCaRaBaeuS schreef op 04 juni 2004 @ 09:59:
damn deze telefoon is super snel, ik ben altijd de 6610 gewend, die is traag als dikke stront door een trechter :P

alleen ik had dus een datakabel (zwarte markt, 6 euro :P) is geschikt voor me 6610. en heb dus het programma oxygen, maar jammer genoeg loopt me windows nu ineens helemaal vast :S (BSOD :() dus ik weet nu dus niet of me kabeltje kaduuk is of dat me windows dus gaar is (en is dat kabeltje wel compatible met de 6230...)
Nee de 6610 gebruikt een andere kabel dan de 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 10:59:
hoi, ik heb op pagina 4 gereageerd van dat ik niet weet hoe ik mijn foto's van me gsm op de pc weet te zetten en met de bijgeleverde software was dat nit gelukt weet ook nie hoe dat zou moeten en ik maak gebruik van irda.
kan iemand me helpen?

Dat kan via de phone browser. Staat in de handleiding van PC Suite. Misschien dat je er ook wat over kan vinden in de tutorial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 09:50:
Heb even wat logo's in me mobiel gezet en foto van gemaakt :)

Verder heb ik me gallery uitgebreid met logo's
Waar haal je dat GOT logo vandaan?Als ik dat logo opsla krijg ik maar een half logo te zien.T zijn dus 2 delen ofzo..

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr ik wil hem ook halen maar kan niet kiezen tussen de pearl white en graphite black |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:20
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 12:13:
Grrr ik wil hem ook halen maar kan niet kiezen tussen de pearl white en graphite black |:( |:(
Easy: gewoon kopen bij een shop waar nog maar 1 kleur op voorraad is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
EvoII schreef op 04 juni 2004 @ 12:10:
[...]

Waar haal je dat GOT logo vandaan?Als ik dat logo opsla krijg ik maar een half logo te zien.T zijn dus 2 delen ofzo..
Afbeeldingslocatie: http://www.fxp-network.nl/martijn/images/got6230.jpg
Is deze niet goed dan? Of wou je er geen wallpaper van maken? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:32
klopt het dat mms bij orange nog niet werkt met de 6230?
heb het bij de klantenservice laten activeren en via de nokia site de mms settings gedownload maar het wou maar niet werken.
2e keer gebeld naar de KS en werd mij verteld dat de 6230 door orange momenteel nog niet ondersteund wordt.
iemand die hier meer over weet? thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet helemaal het topic ervoor. Maar ik heb een vraag,

Waar kan je nu het goedkoopst de 6230 bij kan krijgen. Het liefst 1 jaar maar dan niet meer dan 30 euro. En anders gewoon 2 jaar.

Iemand een paar ideeén ? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 13:12:

Waar kan je nu het goedkoopst de 6230 bij kan krijgen. Het liefst 1 jaar maar dan niet meer dan 30 euro. En anders gewoon 2 jaar.

Misschien weet ome henk het wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Langedaik schreef op 04 juni 2004 @ 13:21:
[...]

Ja, en misschien kan jij voortaan gewoon je smoel houden want er komt toch niks zinnigs uit !
Sorry.... maar als je StartPost had gelezen... was je al een heel stuk verder... dit is geen telecomadvies topic he, het gaat over de Nokia 6230 en niet waar je hem het goedkoopst kan halen, dat is echt iets wat je makkelijk zelf kunt uitzoeken.

zinnig genoeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:20
patryk schreef op 04 juni 2004 @ 13:01:
heb het bij de klantenservice laten activeren en via de nokia site de mms settings gedownload maar het wou maar niet werken.
2e keer gebeld naar de KS en werd mij verteld dat de 6230 door orange momenteel nog niet ondersteund wordt.
Bij mij doet MMS het prima hoor, ik heb gewoon de gegevens naar mijn telefoon laten sturen via een site uit de startpost (nokia.com geloof ik gewoon, deed het direct en perfect.) Werkt dus prima. Zou ook een beetje raar zijn wanneer hij het niet deed moet ik zeggen.
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 13:12:

Ik heb weer eens in een goeie bui:

Super actie bij Belcompany met Orange

[ Voor 45% gewijzigd door Redshark op 04-06-2004 13:27 . Reden: ff vraagje beantwoord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:48
patryk schreef op 04 juni 2004 @ 13:01:
Bij mij doet hij het gewoon met orange en MMS. Heb wel Orange Free. Weet niet of dat nog uitmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik wil graag via gprs internetten op mijn laptop met mijn Nokia 6230 icm telfort. Nu heb ik van de Telfort site deze gegevens gehaald:

# Zet een inbelverbinding op via GPRS
- Ga naar mijn computer
- Kies voor nieuwe externe verbinding aanmaken
- Geef de verbinding een naam bijvoorbeeld GPRS
- Selecteer de standaardmodem die u net heeft aangemaakt (in het voorbeeld 33.600)
- Klik configureren en zet de maximale verbindingssnelheid op 115.200 bps en klik op ok
- Klik volgende, u wordt nu gevraagd een telefoonnummer in te voeren, het "telefoonnummer" voor GPRS is *99# (zonder kengetal) of *31*99# in het buitenland klik volgende en beeindigen

# Maak verbinding door te dubbelklikken op de nieuwe verbinding (in het voorbeeld GPRS)
- geef als gebruikersnaam: telfortnl
- paswoord is password
- inbelnummer is *99# (sterretje valt vaak weg)
- klik op ok, de verbinding wordt gemaakt
- Als u al MMS heeft laten aansluiten wordt het inbelnummer *99***1# met als extra dialingstring AT+CGDCONT=1,"IP","INTERNET"
- Het is niet mogelijk om van deze diensten gebruik te maken samen met het besturingssysteem Windows 98 first edition.

Nu heb ik dus de verbinding gemaakt (over Bluetooth btw), maar het wil niet werken. Ik krijg op mijn telefoon de foutmelding : meld u aan bij GPRs etc. Ik heb MMS aanstaan dus ik heb ook de andere optie geprobeerd met *99***1#, maar ik kan niet vinden waar ik de dial string in moet voeren. Weet iemand dit wel? of is er iemand die dit werkend heeft met andere instellingen?

Jullie zijn mijn laatste hoop want telfort KS wil mij niet helpen, ze zeggen dat de enige ondersteuning op dit gebied de instellingen op de site zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag,
is er al iemand die navigatie software icm een GPS dongle aan de praat heeft op deze telefoon? Is het uberhaupt wel mogelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n nieuwe wallwaper:

Afbeeldingslocatie: http://zooi.aogoclan.com/6230_kylie.jpg :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 14:05:
Hoi, ik wil graag via gprs internetten op mijn laptop met mijn Nokia 6230 icm telfort. Nu heb ik van de Telfort site deze gegevens gehaald:

# Zet een inbelverbinding op via GPRS
- Ga naar mijn computer
- Kies voor nieuwe externe verbinding aanmaken
- Geef de verbinding een naam bijvoorbeeld GPRS
- Selecteer de standaardmodem die u net heeft aangemaakt (in het voorbeeld 33.600)
- Klik configureren en zet de maximale verbindingssnelheid op 115.200 bps en klik op ok
- Klik volgende, u wordt nu gevraagd een telefoonnummer in te voeren, het "telefoonnummer" voor GPRS is *99# (zonder kengetal) of *31*99# in het buitenland klik volgende en beeindigen

# Maak verbinding door te dubbelklikken op de nieuwe verbinding (in het voorbeeld GPRS)
- geef als gebruikersnaam: telfortnl
- paswoord is password
- inbelnummer is *99# (sterretje valt vaak weg)
- klik op ok, de verbinding wordt gemaakt
- Als u al MMS heeft laten aansluiten wordt het inbelnummer *99***1# met als extra dialingstring AT+CGDCONT=1,"IP","INTERNET"
- Het is niet mogelijk om van deze diensten gebruik te maken samen met het besturingssysteem Windows 98 first edition.

Nu heb ik dus de verbinding gemaakt (over Bluetooth btw), maar het wil niet werken. Ik krijg op mijn telefoon de foutmelding : meld u aan bij GPRs etc. Ik heb MMS aanstaan dus ik heb ook de andere optie geprobeerd met *99***1#, maar ik kan niet vinden waar ik de dial string in moet voeren. Weet iemand dit wel? of is er iemand die dit werkend heeft met andere instellingen?

Jullie zijn mijn laatste hoop want telfort KS wil mij niet helpen, ze zeggen dat de enige ondersteuning op dit gebied de instellingen op de site zijn :(
Ok, ik heb de oplossing al gevonden voor geinteresseerden: je moet de dial string invoeren bij > Control Panel> Modems > selecteer je bluetotth modem/of via kabel etc. > Properties > Advanced> en dan invoeren bij extra settings. suc6 ermee voor de laptoppers onder ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Ja, en misschien kan jij voortaan gewoon je smoel houden want er komt toch niks zinnigs uit !
Zullen we het gewoon ff gezellig houden :X

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
[...]

Nou ik zou eerst eens beginnen met lezen .. want bij jou komt er helemaal niks zinnigs uit ..

Super actie bij Belcompany met Orange

Zo .. en voortaan ff zelf zoeken .. ik geloof dat in alle topic wel 30 keer staat dat hij bij de Belcompany tot 6 juni gratis is met een Orange Free 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
EvoII schreef op 04 juni 2004 @ 12:10:
[...]

die heeft ie van mij, want ik heb hem een paar posts boven je neer gezet, dat had je denk ik wel gezien als je het topic gelezen had (en heb hem zelf gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 04 juni 2004 @ 15:58:
[...]

die heeft ie van mij, want ik heb hem een paar posts boven je neer gezet, dat had je denk ik wel gezien als je het topic gelezen had (en heb hem zelf gemaakt).
idd, jij vroeg of iemand hem kon testen... :) bij deze :D

Hoe heb jij die rooie balk erin gekregen? met schuine zijkanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaats allemaal eens een foto van je 6230 online met je achtergrond zichtbaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Laatst online: 11-09 13:21

beerns

it is I, Leclerc

NightForce schreef op 04 juni 2004 @ 01:57:
Werkt TakeMS 256MB Multi Media Card (MMC) nou wel of niet, want ik heb het topic doorgelezen en de 256 werkt volgens iedereen wel maar over de 512 hoor ik niks. Ik weet dat het in de start topic staat maar of het nou echt waar is vraag ik me af.

Ik heb nu een probleem met het uploaden van mp3z naar me MMC (32mb) als ik dit doe krijg ik na een tijdje (30sec + - ) deze melding ''File sharing error occurred on your computer'', weetiemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
GRRRRRR al 50x geprobeerd ofzo hier heb ik echt een hekel aan.
Moet ik het (godsallemachtig) nog één keer vertellen. IK heb een 512mb takeMS kaartje. Die wordt als 79,2mb herkend door de telefoon. MAAAAAAR ik kan er wel gwoon 512mb opzetten. Hij geeft dus wel goed aan bij gebruikt en vrij hoeveel het kaartje uit bestaat.
Laatste keer dat ik dit gezegd heb.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns

beerns

it is I, Leclerc

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 21:23:
[...]

Behoudens

en

^^
Lees hier net boven aub. Hij doet het prima bij mij. Snap jullie allemaal echt niet. Heb dit al diverse keren verkondigd hier. Maakt ook niet uit, maar geloof nou eens iemand.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 16:08:
[...]

idd, jij vroeg of iemand hem kon testen... :) bij deze :D

Hoe heb jij die rooie balk erin gekregen? met schuine zijkanten?
ik neem je niks kwalijk hoor (mocht dat zo overkomen). :)
Alleen de user die om die achtergrond vroeg had gewoon het topic ff moeten doornemen.
Overigens is het plaatje met paint shop pro 7 gemaakt :)

[ Voor 8% gewijzigd door marteltor op 04-06-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Eindelijk heb ik mijn 6230'je ook binnen, sinds gisteren :P
Nu heb ik alleen wel een klein probleempje...
Ik heb wat mp3'tjes op het standaard MMC kaartje gezet, maar bij de meesten lijkt't alsof'ie op sommige plaatsen overslaat. Dit gebeurt steeds op dezelfde plek. Heeft iemand dit al eerder gehad?

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 14-09 21:11

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 16:14:
Plaats allemaal eens een foto van je 6230 online met je achtergrond zichtbaar! :)
Is dat niet een beetje huiskamer niveau? Lijkt me niet bijdragen aan dit topic, maargoed, wie ben ik :+

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns

beerns

it is I, Leclerc

beerns schreef op 04 juni 2004 @ 16:29:
[...]

^^
Lees hier net boven aub. Hij doet het prima bij mij. Snap jullie allemaal echt niet. Heb dit al diverse keren verkondigd hier. Maakt ook niet uit, maar geloof nou eens iemand.
Dan maar ff een bewijsje posten.
twee plaatjes van m'n phone. Kijk zelf en vorm je eigen mening.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~beerns/images/DVC00020.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~beerns/images/DVC00021.JPG

(edit] Plaatje met achtergrond toch maar gewist!

[ Voor 13% gewijzigd door beerns op 04-06-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Wormaap schreef op 04 juni 2004 @ 16:34:
Eindelijk heb ik mijn 6230'je ook binnen, sinds gisteren :P
Nu heb ik alleen wel een klein probleempje...
Ik heb wat mp3'tjes op het standaard MMC kaartje gezet, maar bij de meesten lijkt't alsof'ie op sommige plaatsen overslaat. Dit gebeurt steeds op dezelfde plek. Heeft iemand dit al eerder gehad?
Nevermind deze vraag, ik ben erachter gekomen dat mijn Tevion cardreadertje niet zo geweldig is, en er op de betreffende plaatsen in de nummers een hiccup was gekomen bij het plaatsen op het kaartje. Nummertjes opnieuw erop gezet en't is gefixt :P

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Ik heb er nog een gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.fxp-network.nl/martijn/images/s2k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 16:14:
Crusader schreef op 04 juni 2004 @ 16:35:
[...]

Is dat niet een beetje huiskamer niveau? Lijkt me niet bijdragen aan dit topic, maargoed, wie ben ik :+
Daar ben ik het mee eens, net als alle achtergrondjes etc hier posten die je gemaakt heb. Denk niet dat het topic hier voor bedoeld is.
Gewoon tips, truukjes, vragen en problemen.

Wel zou er een site/pagina gemaakt kunnen worden door iemand hier waar alles op gesubmit kan worden :? Lijkt me veel handiger dan dit, want ik vind het topicvervuiling.
THE_BASE schreef op 04 juni 2004 @ 15:21:
[...]

Zullen we het gewoon ff gezellig houden :X
Had ook al actie ondernomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beerns schreef op 04 juni 2004 @ 16:45:
[...]

Dan maar ff een bewijsje posten.
3 plaatjes van m'n phone. Kijk zelf en vorm je eigen mening.
Hmm.
Zilver 512 MB mmc kaartje van takeMS erin gestopt, geformatteerd, directory aangemaakt met een cardreader via mijn pc, telefoon herstart en wederom noppes
welke telefoon firmware gebruik je beerns? Dit zal echter niet veel uitmaken.
Kaartje doet het prima met mijn PC maar wordt door de telefoon niet herkend.
Het gaat er niet om dat ik je niet geloof, het gaat erom dat je mij ook best mag geloven dat die kaart het hier niet doet.
Misschien ander serienummer, productieversie, telefoonfirmware whatever.
Wel erg kut imho.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kan gedelete worden*

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns

beerns

it is I, Leclerc

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 18:50:
[...]

Hmm.
Zilver 512 MB mmc kaartje van takeMS erin gestopt, geformatteerd, directory aangemaakt met een cardreader via mijn pc, telefoon herstart en wederom noppes
welke telefoon firmware gebruik je beerns? Dit zal echter niet veel uitmaken.
Kaartje doet het prima met mijn PC maar wordt door de telefoon niet herkend.
Het gaat er niet om dat ik je niet geloof, het gaat erom dat je mij ook best mag geloven dat die kaart het hier niet doet.
Misschien ander serienummer, productieversie, telefoonfirmware whatever.
Wel erg kut imho.
Ik heb zo'n zilver met rood kaartje van TakeMS (hij's dus nie nieuw he!) En verder, jah. Gewoon een 3.15 softwareversie. De nederlandse versie (boekjes!!) en verder gewoon standaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vanmiddag deze supergeweldige telefoon:D
Alleen ehm..weet iemand hoe je die wap-instellingen goed kan instellen met kpn??

Ik heb trouwens ook al een bug ontdekt:D:P
Als ik mijn toetsen blokkeer komt het volgende er te staan: Toetsenblok geblokkeerd _/-\o_
Spelfoutje :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 21:09:
Alleen ehm..weet iemand hoe je die wap-instellingen goed kan instellen met kpn??

Als ik mijn toetsen blokkeer komt het volgende er te staan: Toetsenblok geblokkeerd _/-\o_
Wat wil jij dan dat er staat... keypad? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 21:09:

Dat komt gewoon omdat het er dan beter oppast. Kijk anders maar bij afbeeldingen. Daar staat dan anders ook een spelfout. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Laatst online: 21-08 13:43
ik heb een leeg logo gedownload en opgeslagen in het geheugen maar hoe stel ik deze nu in want als in naar instellingen>scherm>operator logo ga dan zegt hij dat er geen logos in het geugen staan

[ Voor 3% gewijzigd door Magicw00b op 04-06-2004 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Laatst online: 13-09 21:22
Ik denk dat het een paar keer ergens in de 1000 topics heeft gestaan van de 6230(ik kon het ni vinden), maar ga het tog vragen: Hoe kan ik de bestanden die via bluetooth worden gestuurd direct opslaan op het mmc geheugen. IPV telkens weer bestand voor bestand te verplaatsen naar mmc.

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo.. net rondje wezen lopen met een mattie over de plaatselijke golfbaan hier.. en wat ligt daar?? juist een headset.. beetje gaar.. 1 oordoppie doet t niet.. die gaat dus binnenkort aan de headsetmod geloven (mocht t misgaan heb ik altijd nog me eigen headset _/-\o_ )

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bruinf/Afb000.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
JaMaaT schreef op 04 juni 2004 @ 12:55:
[...]

[afbeelding]
Is deze niet goed dan? Of wou je er geen wallpaper van maken? :*)
Thnx! _/-\o_

Das wel de goeie! :)

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmmm, jongens ik ben erg tevreden over alle 6230 topics... alleen werkt de search niet geheel zoals ik wil... ik heb 2 kleine (on)oplosbare dingetjes.....
1> ik krijg de wap niet geheel werkend via vodafone/vizzavi.. volgens mij alles ingevuld het zelfde als in mijn oude 6610 en hier geeft ie aan geen verbinding kunnen maken... maar ja das niet eens zo belangerijk....komt wel weer...
2> ik krijg geen verbinding met mijn usb/Bluetooth dongle van sitecom..offe eigenlijk wel alleen de nokia software kan mijn fone niet vinden...

Software al 2 keer verwijderd en opnieuw geinstalerd maare nog niets ..ik word gek na 2 uur stoeien(ow ja de pc en de foon zien elkaar weer wel alleen sync gaat niet op de een of anddre manier...:( )

laterz alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Sitecom heeft gewoon netjes een handleiding op de site staan hoor :-)

http://www.sitecom.nl/md_download.php?md_id=1526 dus dat moet nu geen probleem meer zijn,

Die van mij doet het in iedergeval wel :P, ik heb trouwens wel de laatste nieuwe drivers gedownload en ik heb een CN-500

http://www.sitecom.nl/md_download.php?md_id=1260

[ Voor 36% gewijzigd door raymonvdm op 05-06-2004 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 01:19:
Mmmm, jongens ik ben erg tevreden over alle 6230 topics... alleen werkt de search niet geheel zoals ik wil... ik heb 2 kleine (on)oplosbare dingetjes.....
1> ik krijg de wap niet geheel werkend via vodafone/vizzavi.. volgens mij alles ingevuld het zelfde als in mijn oude 6610 en hier geeft ie aan geen verbinding kunnen maken... maar ja das niet eens zo belangerijk....komt wel weer...
2> ik krijg geen verbinding met mijn usb/Bluetooth dongle van sitecom..offe eigenlijk wel alleen de nokia software kan mijn fone niet vinden...

Software al 2 keer verwijderd en opnieuw geinstalerd maare nog niets ..ik word gek na 2 uur stoeien(ow ja de pc en de foon zien elkaar weer wel alleen sync gaat niet op de een of anddre manier...:( )

laterz alex
Yep heb ik ook last van, alleen ik heb het 7 keer geprobeerd en ben nu bezig het op mijn laptop te installeren.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Het is me nu wel gelukt om hem op de laptop te krijgen, maar ik weet nog steeds ni hoe ik direct op mmc geheugen kan opslaan.. Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Die bluetooth dongel is gewoon een ramp. Bij mij vind hij hem af en toe niet. Dus dan wordt dat bluetoothding in de taakbalk ineens rood. Andere usb poort en hij vind alles weer. Maar wel lastig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Laatst online: 14-09 22:32

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Magicw00b schreef op 04 juni 2004 @ 23:34:
ik heb een leeg logo gedownload en opgeslagen in het geheugen maar hoe stel ik deze nu in want als in naar instellingen>scherm>operator logo ga dan zegt hij dat er geen logos in het geugen staan
En heb je de openingspost gelezen?? Denk het niet he..
Daar zou je nl. dit gelezen hebben:

Hoe haal ik mijn operator logo weg:
- Wap naar de volgende link http://wap.mob453.com/blanklogo.wml
- En nu kan je het logo opslaan als operatorlogo
- Je kan er ook weer voor kiezen om je oude operatorlogo in te stellen

Zoals jij wil, kan het niet. Om de operator logo weg te krijgen moet je dus wel kunnen wappen met je foon.

[ Voor 7% gewijzigd door FlipFluitketel op 05-06-2004 09:26 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFluitketel schreef op 05 juni 2004 @ 09:26:
[...]
Zoals jij wil, kan het niet. Om de operator logo weg te krijgen moet je dus wel kunnen wappen met je foon.
Da's overigens niet helemaal waar, maar het lijkt alleen over IR te kunnen.

http://www.mobiledia.com/forum/forum40.html en dan de draadjes "HOW-TO: Make transparent logo" en "HOW-TO: Operator logo solution using MobiMB"

Ik heb twee programmaatjes geprobeerd (Logomanager en MobiMB), maar 't is me met beide niet gelukt over BT - mocht iemand anders dat wel lukken, houd ik me aanbevolen: ik heb namelijk m'n WAP voor vodafone nog niet aan de praat, en ik heb ook geen vodafone live! bij mn abbo, dus dat kon nog wel es lastig worden ;)

edit: [rml]Nokia 6230 [ Deel 5][/rml] : de settings in de post van jvvianen werken prima. De wap-link in de startpost werkte hier niet, overigens, dus ik heb even gewapt naar www.jhonny.org/wap/ en daar voor logo #1 gekozen - Adios vodafone over kylie! :7

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ook mijn 256MB Take-Ms kaartje van 4Launch.nl ontvangen. Werkt perfect! :9

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 11:53 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.