Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
THE_BASE schreef op 01 juni 2004 @ 20:52:
[...]

Ik heb ze beiden gehad en de SonyEricsson T630 heb ik doorgeschoven naar mijn zus. Hier even de plus- en minputen van de toestellen:

SonyEricsson T630:
+ Groot helder scherm
+ Polyfone beltonen (32)
+ MMS maken erg makelijk
- Comprimeren foto's JPEG
- géén handsfree
- géén ingebouwde radio

Nokia 6230:
+ Prima scherm, kan beter
+ Fotokwaliteit op scherm
+ MP3/FM-Radio
+ MMC-kaartjes
- standbytijd/gesprekstijd
- 5-way Navi™-toets is erg wennen
Ik heb nu nog de T610 en ik hoop dat de T630 en 6230 een beter beeldscherm heeft dan de T610 want als de zon er op schijnt valt er nix te zien op het scherm van de T610.

Ik ga maybe binnnenkort ook maar eens een 6230 aanschaffen ziet er wel uit als een fijne telefoon, mp3 speler is helemaal relaxt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
delorean7 schreef op 02 juni 2004 @ 15:01:
Belachelijk, kom er net achter dat je als trouwe Tmbobile klant meer moet betalen voor dit toestel (icm 150 min/2 jr) dan als je overstapt.
BelCompany :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand gratis games, sounds en of leuke links naar 6230 dwnld website's enz.. ?
Dat zou tof zijn hé ...!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Sommige dingen zijn idd zo vage shit, maar wel grappig. Zodra je maar weet hoe alles werkt dan is het ok.

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 20:44:
Vraagje, iedereen koopt hier allemaal dure 512 mb mmc kaartjes , i.i.v. bij expansys enz.
Maar ga je naar htpp://www.4launch.nl

Hier koop je 512 mmc voor 114 euro

Dit i.p.v. rond de 200

Iemand ervaring met deze kaartjes
Ik heb alle topics doorgelezen maar alleen de 256 is getest en werkt perfect
hehe je hebt gelijk, maar ik was ook nog niet van plan dit te gaan kopen. Was gewoon aan het rondvragen etc... Als deze MMC kaart werkt kan ik alsnog overwegen. De Take MS 512 MB werkt in ieder geval wel goed ?

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkace schreef op 02 juni 2004 @ 21:42:
[...]

hehe je hebt gelijk, maar ik was ook nog niet van plan dit te gaan kopen. Was gewoon aan het rondvragen etc... Als deze MMC kaart werkt kan ik alsnog overwegen. De Take MS 512 MB werkt in ieder geval wel goed ?
ik heb zojuist die 512mb MMC besteld op 4launch.nl voor 114€ en hij is van TakeMS die volgens de SP zou moeten werken.......dus ik heb de gok gewaagd, ik hou jullie op de hoogte zodra ik hem binnen heb!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 21:46:
[...]

ik heb zojuist die 512mb MMC besteld op 4launch.nl voor 114€ en hij is van TakeMS die volgens de SP zou moeten werken.......dus ik heb de gok gewaagd, ik hou jullie op de hoogte zodra ik hem binnen heb!!
Zat daar nu ook al aan te denken het te bestellen :P
Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren daar, levertijd staat op 6 - 10 werkdagen. Hoop toch niet dat het zo lang duurt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Ondertussen ook iemand al voor elkaar gekregen om de WAP instellingen (KPN) te configureren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Tell Me _/-\o_

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:55
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 21:46:
[...]

Ik zit ernstig te twijfelen tussen 256 (apacer) en 512 (Take-ms).

1) Geheugen hoeveel juist weergegeven. (Apacer wel / Take-ms geloof ik niet)
2) Snelheid.
3) Prijs (59 / 114) dus het is haast voordeliger om 2 x 256 .. maar dat is weer onhandig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 vragen;

1) Bij het PC-syncen van mijn 6230 met Outlook zijn er maar een beperkt aantal notities (Outlook->Notes) welke overkomen. PC sync meldt dat het geheugen van de telefoon vol zit maar dat is niet het geval. Heeft iemand een idee of hier iets aan te doen is ?

2) Ik heb nu een week of 3 mijn Nokia 6230 en de eerste dagen heeft de RADIO perfect gewerkt maar om 1 of andere duistere reden werkt de radio nu niet meer. Ik kan wel verschillende zenders aanduiden maar ik krijg geen geluid (meer). Zijn er meer mensen met hetzelfde issue ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 21:21:
Weet iemand waar je kan vinden wanneer er een Firmware update komt. Heeft Nokia een soort van aankondigingssite hiervoor?
Nee Nokia kondigt niet aan, maar als je telefoon stuk is en je brengt hem naar een Nokia service point dan zullen ze hem updaten. Als het nog binnen de fabrieks garantie is dan is het nog gratis ook.

Op de fora van www.nokiafree.org is het meestal ook een paar dagen voor de release aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
hmm, als ik iemand wil bellen hoor ik niet dat ie overgaat. hij belt wel gewoon maar ik hoor helemaal niks.

heeft iemand anders daar ook last van?

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Maeslant schreef op 02 juni 2004 @ 22:24:
[...]

2) Snelheid.
3) Prijs (59 / 114) dus het is haast voordeliger om 2 x 256 .. maar dat is weer onhandig :S
256MB van Take MS is 241MB
128MB van Apacer is 122MB.
Persoonlijk vind ik het kaartje van Take-MS niet lekker draaien. Het kaartje van Apacer daarentegen wel!
Ik zou voor die Apacer gaan.

*Timow zit trouwens nog te twijfelen tussen een Siemens S65 en deze phone

Edit: het gaat hier om SD kaartjes die ik gebruik voor mn digicam.

[ Voor 6% gewijzigd door timovd op 02-06-2004 23:04 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Maeslant schreef op 02 juni 2004 @ 22:24:
[...]

2) Snelheid.
Hoi :P

Nou, de hoeveelheid juist geheugen weergeven boeit mij persoonlijk niet zo. maar de snelheid, maakt dit nu nog iets uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ik kwam het tegen, dus ik post het hier maar.

Today Nokia has announced that by the 3d quarter 2004 in Europe there will be offered for sale new car garniture the Plug-In Car Handsfree HF-3, which consists of a headphone, built-in microphone and the wire interface of the Pop-Port type.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/newslist/2004/May/images/HF_3.jpg

According to the press release the novelty is compatible with the following phones from the European and the Asian markets: Nokia 3100, Nokia 3200, Nokia 3300, Nokia 5100,Nokia 5140, Nokia 6100, Nokia 6220, Nokia 6230, Nokia 6610, Nokia 6610i, Nokia 6650, Nokia 6800, Nokia 6810, Nokia 6820, Nokia 7200, Nokia 7210, Nokia 7250, Nokia 7250i and Nokia 9500 Communicator. The list of Nokia phones for the American and the Asian-Pacific region includes MBC-15S, MBC-14M, MBC-13L, MBC-17, CR-6.

The handsfree is equipped with a special indicator that informs about the connection state. The HF-3 can be powered by 12 V car choke, in this case it can serve as a charger for your mobile phone. There is no info concerning the price.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb nog steeds het probleem dat ik af en toe de datum en tijd opnieuw in moet stellen wanneer ik de telefoon net opgeladen heb of een tijdje uit heb laten staan, iemand hier al iets op gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op 02 juni 2004 @ 23:03:
[...]

Persoonlijk vind ik het kaartje van Take-MS niet lekker draaien. Het kaartje van Apacer daarentegen wel!

maar SD gaat niet in deze telefoon dus laten we het bij MMC houden ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Ik lees dat de eXpansys 512 MB vlekkeloos zou moeten werken, maar zeker weet ik het natuurlijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag over m3u playlist!!

in het begintopic wordt gezegd dat je mp3's in mappen kan ordenen en dan wel in de music player kan spelen.

dit lukt mij niet: ik heb mp3's geordend in mappen met in dezelfde map ook het m3u (playlist) bestand .... als ik in de music player de m3u file selecteer krijg ik de melding: ongeldige lijst met opnamens

wat doe ik fout? of kan het helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het volgende probleem misscien is het al een keer langsgekomen hoor.. maar ik heb een sitecom usb bloothooth adapter gekocht.. drivers installed, en vervolgens Nokia software geinstaleerd maar als ik bij nokia connection manager kijk wil hij niet connecten als ik dan op blootooth klik krijg ik geen USB te zien... alleen com1 en com3 .. heel raar weet iemand hoe ik dit kan oplossen? zodat ik wel connectie kan maken naar mijn telefoon misschien is het al een keer langsgeweest toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vanmiddag dit telefoontje, geweldig ding!

vroeg me 1 ding af.....is het ook mogelijk een mp3tje als sms/mms signaal te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wisten jullie.....................dat als je muziek aan het luisteren bent of naar de FM tuner luisterd en de rode knop 1sec ingedrukt houdt je de radio/musicplayer uitschakeld......ik vind het wel handig moet ik zeggen!!
ja :Y) (dat was op mn ouwe 8310 ook al voor de radio)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:51
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 00:31:
Ik heb sinds vanmiddag dit telefoontje, geweldig ding!

vroeg me 1 ding af.....is het ook mogelijk een mp3tje als sms/mms signaal te kiezen?
Ik zeg 1 ding.. je hebt niet voor niks een boekje erbij gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 23:46:
vraag over m3u playlist!!

in het begintopic wordt gezegd dat je mp3's in mappen kan ordenen en dan wel in de music player kan spelen.

dit lukt mij niet: ik heb mp3's geordend in mappen met in dezelfde map ook het m3u (playlist) bestand .... als ik in de music player de m3u file selecteer krijg ik de melding: ongeldige lijst met opnamens

wat doe ik fout? of kan het helemaal niet?
Je moet de afspeellijst niet in dezelfde map als de mp3's zetten (en ik neem aan dat je dat met PC suite doet) maar in de map 'afspeelijsten'. dat is een verborgen map en die kan je alleen zien in de Audio Manager. Als je dat doet dan werk het perfect! Ik werk nml met 5 verschillende afspeelijsten! succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mordeth
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Mordeth

jaja tis wat

Iemand nog een idee hoe je beter geluid krijgt bji de filmpjes? ik gebruik nokia multimedia center 2.0 maar op het mobieltje werkt alleen de audio codec 'amr'... 'wb amr' speelt ie niet af helaas :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op 03 juni 2004 @ 00:32:
[...]

Ik zeg 1 ding.. je hebt niet voor niks een boekje erbij gekregen :+
heb ut idd gevonden......maar dacht dat als je 'beltoon' selecteerde je de beltone als bericht-toon gebruikte...beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 09:21:
Hallo mensen, ik heb een probleem met mijn bleutooth, als ik bij een afbeelding op de computer rechts klik en doe "verzenden naar bleutooth", stopt hij na 16373 bytes met verzenden :S weet iemand een oplossing?
Ik heb het probleem gevonden, dus voor iedereen bij wie het verzenden na een aantal bytes stopt;
ga naar: C:/prgramfiles/nokia/pc suite (5 bij mij)/ Components/ PhoneBrowserComponents-> check de file Nokia VFSWrapper, hier moet dll achter staan dus Nokia VFSWrapper.dll (simpelweg .dll erachter bij naam wijzigen)
Dan moet hij het weer gewoon doen, tenminste bij mij lukte het :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 18:22:
[...]

In Phone Browser ga ik naar 'mijntelefoon', meestal knalt ie er dan al uit en anders zodra ik op gallerij klik... internet explorer wordt afgesloten, excuses ...blablabla.

:( :( :(

zal straks nog een keer 6.1 proberen en weer hier kijken uiteraard.
Ik zit dus met hetzelfde probleem, ik kan wel een bleutoothverbinding maken en data overzenden zoals met Phone editor van Nokia. Maar zodra ik naar m'n galerij ga vliegt explorer er idd uit. Net zoals jou heb ik m'n mmc ook al hernoemt maar dat hielp niet. Kzal wel even andere drivers proberen en een andere pc suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien kun je proberen wat ik een post hiervoor zei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59
Misschien nog een leuke voor de SP:

Als je een spelletje in de map Spelletjes wilt zetten in plaats van in de map Verzameling gebruik dan Oxygen Phone Manager. Is al een keer vermeld maar was al een tijdje geleden. Enige nadeel wat ik daarbij ontdekte is dat hij alleen Jad files accepteert. Hier heb ik het volgende op gevonden. Dowload dit handige freeware programmatje om Jad files aan te maken en zet ze vervolgens op je phone. Werk perfect!!

[ Voor 14% gewijzigd door Bandicoot op 03-06-2004 02:55 ]

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 18-07 10:57
Bandicoot schreef op 03 juni 2004 @ 02:47:
Misschien nog een leuke voor de SP:

Als je een spelletje in de map Spelletjes wilt zetten in plaats van in de map Verzameling gebruik dan Oxygen Phone Manager. Is al een keer vermeld maar was al een tijdje geleden. Enige nadeel wat ik daarbij ontdekte is dat hij alleen Jad files accepteert. Hier heb ik het volgende op gevonden. Dowload dit handige freeware programmatje om Jad files aan te maken en zet ze vervolgens op je phone. Werk perfect!!
volgens mij staan er bijna altijd toch jar en jad files ?

maar toch wel handig weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Jedi Geub schreef op 02 juni 2004 @ 18:02:
Ik heb dus weer iets raars...

Om mijn operator logo weg te halen doe ik dit:

Hoe haal ik mijn operator logo weg:

Wap naar de volgende link http://wap.mob453.com/blanklogo.wml

En nu kan je het logo opslaan als operatorlogo

Je kan er ook weer voor kiezen om je oude operatorlogo in te stellen

Alleen ik wap er niet heen maar dowload blanklogo.wml en zend het met blauwetand naar mn mobiel.

Nu herkent hij het bestand niet als ik em als achtergrond wil instellen. Ook de map voor operator logo's kan ik niet vinden... PLZ HELP!
kan walleen via wap of via grps
Matsie schreef op 02 juni 2004 @ 23:01:
hmm, als ik iemand wil bellen hoor ik niet dat ie overgaat. hij belt wel gewoon maar ik hoor helemaal niks.

heeft iemand anders daar ook last van?
ja er zijn mensen die er last van hebben, heb er zelf geen last van
ik dacht dat er op ditmoment nog geen oplossing voor is
Wisten jullie.....................dat als je muziek aan het luisteren bent of naar de FM tuner luisterd en de rode knop 1sec ingedrukt houdt je de radio/musicplayer uitschakeld......ik vind het wel handig moet ik zeggen!!
dacht dat er zoiets wel in de handleiding had gezien en op de ouwe toestellen was het ook meestal om de radio uit te zetten, tenminste wel op mijn 6610/7210
Darkace schreef op 02 juni 2004 @ 20:11:
Hallo beste mensen, ik heb niet zoveel tijd op moment om alles te lezen dus ik hoop dat deze vraag nog niet is gesteld.
donderse luilak als je wat had doorgelezen kon je lezen dat er een aantal mensen verscilllende mmc kaartjes hebben aangeschaft en had je ook de problemen kunnen lezen
Matsie schreef op 02 juni 2004 @ 19:36:
ik wordt er helemaal gek van :(

heb vanmiddag een Mycom USB Bluetooth dongle gekocht maar ik krijg het niet aan de praat.
het begint al bij de installatie, daar krijg ik een stuk of 20-25 keer deze melding:
[afbeelding]

als de installatie dan klaar is en ik zoek met mijn telefoon naar apparaten ziet hij hem wel. kan ook connecten. maar na 1 seconden klapt ie er weer uit en is de verbinding weer verbroken :?

wie weet hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
probeer het via de bluetooth patch in de sP heb je dat al geprobeert?
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 18:10:
Ik had een vraag:

Als de software geïnstalleerd is, krijg ik een foutmelding dat 1 van de netwerkkabels niet is aangesloten, wat heeft dit te betekenen?
.
je kan inprincipe met 2 bluetooth dongles een klein peer to peer netwerk vormen
daarom dat tie aanstaat

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op 02 juni 2004 @ 23:03:
[...]

Ik heb sinds gisteren eindelijk mijn 256 Mb kaart van ExtreMEmory. Deze wordt gewoon in de 6230 herkend als zijnde 249,8 Mb. Na het hernoemen en rebooten van de telefoon werkte die perfect (ondertussen Kill Bill Vol.1 en Enemy at the Gates van dvd geplukt en op me kaartje gezet).
Ik heb deze via Ebay aangeschaft ( http://cgi6.ebay.nl/ws/eB...0&since=-1&sort=3&rows=50 ). Deze verkoper heeft ook 512 Mb, maar dat vond ik (vooralsnog) een beetje overdreven. Kaartje kost 48,90 euro + 8,90 euro verzendkosten = 57,80 euro.
Goedkoper dan MyCom dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail :/

[ Voor 108% gewijzigd door intoxicated op 03-06-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heet nieuws: ik had problemen met de APACER 128 maar met mijn Transcend 256 is helemaal niets mis! Telefoon herkende hem direct! Deze kaart kan dus in de startpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 01:11:
[...]

Ik heb het probleem gevonden, dus voor iedereen bij wie het verzenden na een aantal bytes stopt;
ga naar: C:/prgramfiles/nokia/pc suite (5 bij mij)/ Components/ PhoneBrowserComponents-> check de file Nokia VFSWrapper, hier moet dll achter staan dus Nokia VFSWrapper.dll (simpelweg .dll erachter bij naam wijzigen)
Dan moet hij het weer gewoon doen, tenminste bij mij lukte het :Y)
Vreemd bij mij staat er .exe achter, maar is mss btje offtopic. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram schreef op 02 juni 2004 @ 23:05:
Ik kwam het tegen, dus ik post het hier maar.

Today Nokia has announced that by the 3d quarter 2004 in Europe there will be offered for sale new car garniture the Plug-In Car Handsfree HF-3, which consists of a headphone, built-in microphone and the wire interface of the Pop-Port type.

[afbeelding]

According to the press release the novelty is compatible with the following phones from the European and the Asian markets: Nokia 3100, Nokia 3200, Nokia 3300, Nokia 5100,Nokia 5140, Nokia 6100, Nokia 6220, Nokia 6230, Nokia 6610, Nokia 6610i, Nokia 6650, Nokia 6800, Nokia 6810, Nokia 6820, Nokia 7200, Nokia 7210, Nokia 7250, Nokia 7250i and Nokia 9500 Communicator. The list of Nokia phones for the American and the Asian-Pacific region includes MBC-15S, MBC-14M, MBC-13L, MBC-17, CR-6.

The handsfree is equipped with a special indicator that informs about the connection state. The HF-3 can be powered by 12 V car choke, in this case it can serve as a charger for your mobile phone. There is no info concerning the price.
Intresse.. bron? :)

Ik kan trouwens mijn firmware updaten..

De Software update gebeurd kosteloos binnen de garatietermijn van 12
maanden.
U kunt een backup maken van uw toestelgegevens met de bijgeleverde cdrom.

Alleen moet dit 's ochtends gebeuren voor 11.00 op werkdagen.. tja ik werk zelf ook dus ff zien..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me nou zat te bedenken he in de trein, waarom zit er geen RDS op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 09:49:
[knip - eenhelelangepostwaarvoorBlackTiger85eenOWkreeg.]
De zip bestanden bestaan niet meer of de links kloppen niet meer.

Ben wel geinteresseerd in games voor de 6230.

[ Voor 48% gewijzigd door intoxicated op 03-06-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo? als een station goeie muziek draait blijf je er toch op hangen en dan boeit het toch niet hoe het station heet? Bovendien kun je de zender met naam opslaan in je voorkeuren, dus da's een kwestie van meer dan 5 minuten luisteren met de jingle-dichtheid van tegenwoordig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 09:38:
[...]
Ik heb deze via Ebay aangeschaft .... Deze verkoper heeft ook 512 Mb, maar dat vond ik (vooralsnog) een beetje overdreven.
over de 512 (zelfde verkoper @ http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ory=28994&item=3819263275)
zegt men:
Achtung! Für Nokia Handys bitte vorher beim Hersteller nach Kompatiblität fragen!
dus die gok neem ik maar even niet (vrij vertaald: vraag voor Nokia mobieltjes eerst de fabrikant om bevestiging van de compatibiliteit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:29
rare vraag misschien...maar zijn de .3gp filmpjes nog leuk te kijken op het kleine scherm? :)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ATTENTIE!!!

Dit zag ik net op het forum van www.mobile-review.com: http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=9968

Dit lijkt me heftige sh**!!! Je moet wel de hele achterkant er af schroeven om het te zien en erachter te komen, geen idee wat dat gedeelte van de foon is dat geschroeid is. Ik snap ook niet dat de garantie dit niet dekt.. 8)7

en juist NU wilde ik naar T4T gaan om 'm op te halen! :( Achja.. Nokia kan het niet maken, nu dit bekend is moeten ze het wel repareren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Vulcano schreef op 03 juni 2004 @ 11:42:
[...]

De zip bestanden bestaan niet meer of de links kloppen niet meer.

Ben wel geinteresseerd in games voor de 6230.
Ik heb ze aangepast ze moesten met een hoofdletter. Zekers proberen
Callofduty is errug gaaf.

Die Oxygen Phone Manager is echt een aanrader. Het is veel handig om spellen ook echt in Games hebben staan.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer videobestanden op mn foon te zetten, maar dit lukt niet. Kan iemand vertellen hoe dit moet. Misschien is het al eens uitgelegd, maar ik heb het nog niet gevonden in de voorgaande delen |:( Kan iemand me hier me helpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 12:51:
ATTENTIE!!!

Dit zag ik net op het forum van www.mobile-review.com: http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=9968

Dit lijkt me heftige sh**!!! Je moet wel de hele achterkant er af schroeven om het te zien en erachter te komen, geen idee wat dat gedeelte van de foon is dat geschroeid is. Ik snap ook niet dat de garantie dit niet dekt.. 8)7

en juist NU wilde ik naar T4T gaan om 'm op te halen! :( Achja.. Nokia kan het niet maken, nu dit bekend is moeten ze het wel repareren. :/
Volgens mij dekt de garantie het niet omdat je om dat te zien dat hele ding moet openschroeven en dat is "verboden" in de garantie, het mag alleen gebeuren door erkende Nokia reparateurs zoals elke reparatie. Ik wacht rustig af, als mn 6230 begint te spacen, breng ik het welnaar het service centre. Tuurlijk wordt dit wel gedekt door de garantie, zolang je hem maar niet zelf openschroeft.

Bovendien gaat het hier om Russische toestellen,met Russische garantie, ik denk niet dat die ook worden verkocht in Europa hoor. Net als met SW 3.14 en 3.15.
Bovendien is in de eerste regel al te lezen dat het gaat om telefoons in Rusland.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:32
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 13:39:
[...]

Volgens mij dekt de garantie het niet omdat je om dat te zien dat hele ding moet openschroeven en dat is "verboden" in de garantie, het mag alleen gebeuren door erkende Nokia reparateurs zoals elke reparatie. Ik wacht rustig af, als mn 6230 begint te spacen, breng ik het welnaar het service centre. Tuurlijk wordt dit wel gedekt door de garantie, zolang je hem maar niet zelf openschroeft.

Bovendien gaat het hier om Russische toestellen,met Russische garantie, ik denk niet dat die ook worden verkocht in Europa hoor. Net als met SW 3.14 en 3.15.
Bovendien is in de eerste regel al te lezen dat het gaat om telefoons in Rusland.
Russische telefoons die ook uit de fabriek in Hongarije komen net zoals mijn 6230 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 11:49:
[...]

dus die gok neem ik maar even niet (vrij vertaald: vraag voor Nokia mobieltjes eerst de fabrikant om bevestiging van de compatibiliteit )
Als we zo gaan beginnen, Nokia ondersteund officieel ook de 256 Mb niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 11:51

delorean7

Let's take the Aston toni

U is de koning... net besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

dcell schreef op 03 juni 2004 @ 13:56:
[...]

Russische telefoons die ook uit de fabriek in Hongarije komen net zoals mijn 6230 :|
krijg wel de kriebels van.. en ben nieuwschierig om toch te gaan kijken :)

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk... dit zijn dingen waar je iets aan hebt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij als het allemaal ook in Nederland zou gebeuren zou het echt wel onder de garantie vallen hoor, het is immers een fabrieksfout.
En anders is mijn telefoon altijd nog verzekerd :+ :>
Zorg er alleen voor dat je je telefoon niet openschroeft want dan vervalt de garantie dus wel!!! ( ookal is het verleidelijk ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Kijk, een soort van Thema's voor op de 6230
Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/meilow/tt/6230/live/6230_new4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/meilow/tt/6230/new/tree_td1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke sait staan die thema's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu iets leuks gevonden... misschien dat anderen het ook al gelukt is, maar toch.

M'n 6230 heb ik geconnect met m'n pc (met goede boxen) als een headset, dus als ik nu een mp3tje afspeel op m'n 6230, dan komt er goed geluid uit de boxen!!!!

Dus relax in m'n bedje de muziek besturen met m'n telefoon! echt leuk!
En zelfs als ik beneden ga zitteen werkt het nog :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Laatst online: 12-09 13:29
weet er iemand hoe ik games op pc kan testen ( proberen ) voor ik ze op gsm zet met bv. een emulator ?
Of een site met goede info derover

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze site van nokia http://www.forum.nokia.com/main/1,,034-252,00.html vind je de 6230 emulator (en ook de sdk enzo) maar met de installatie moet je een code hebben die je op kan vragen op de site.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super-muffin schreef op 03 juni 2004 @ 14:15:
[afbeelding]

[afbeelding]
Dit werkt dus alleen met een blank logo, en als je voor een ander netwerk wilt dan t-mobile moet je de tekst veranderen?
heb je ook site voor meer van zoiets is wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 14:54:
ik heb nu iets leuks gevonden... misschien dat anderen het ook al gelukt is, maar toch.

M'n 6230 heb ik geconnect met m'n pc (met goede boxen) als een headset, dus als ik nu een mp3tje afspeel op m'n 6230, dan komt er goed geluid uit de boxen!!!!

hoe heb je dat precies gedaan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Laatst online: 12-09 13:29
@BlackTiger85:

dat had ik al geprobeerd maar dat kreeg ik niet aan de praat.
Is er geen simpelder programma ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik een 3GP-bestand van mijn PC naar mijn telefoon kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij de T4T geweest om voor die Hi20 te gaan, maar nee... hij was er nog niet... :'( en 40 back-orders voor me! Dat wordt stalken! >:)

Hebben veel winkels hier last van, of alleen de T4T? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer "themes"

Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/meilow/tt/6230/windows_xp3.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/meilow/tt/6230/Series90.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/meilow/tt/6230/MacOSX1.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/meilow/tt/6230/wing.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/meilow/tt/6230/new/nokia.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/meilow/tt/6230/new/sky_rock.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/meilow/tt/6230/new/eye_real.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/meilow/tt/6230/new/vanquish.jpg

Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/neohh1975/6230/6230_cargirl1.jpg Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/neohh1975/6230/6230_flaschen1.jpg Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/neohh1975/6230/6230_girl.jpg Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/neohh1975/6230/6230_kb9.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ lees de startpost :/ ]

[ Voor 98% gewijzigd door intoxicated op 03-06-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:51
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 15:53:
Vraag: kan ik de tekst van de aanbieder en het profiel ook weghalen?
Tijd en datum lukt wel maar aanbieder & profiel lukt me niet. Deze vallen mooi over mijn wallpapertje heen en das toch wel zonde.

Alvast bedankt voor jullie hulp, tijd en aandacht.
Ik heb al veel aan dit topic gehad, hartstikke tof.
De startpost lezen is wel het minste wat je kunt doen. Daar staat in hoe je de provider weg kan halen.
Het profiel 'normaal' verschijnt niet in je scherm. Pas die dus aan zodat je die het meest gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

kijk in de start post en doe dan ctrl-f op Hoe haal ik mijn operator logo weg
tada, enigste nadeel, en meteen ook mijn vraag kan dit ZONDER gprs??
want als ik gprs wil activeren kost het mij 6 euro per maand op men orane free 30 abbo, en dit wil ik natuurlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 03 juni 2004 @ 15:56:
[...]

Waar komen die vandaan dan?!
meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelf te maken met het proggie wallwizz
geen id meer waar ik die vandaan heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Laatst online: 08:06
Jimster schreef op 03 juni 2004 @ 15:56:
[...]

De startpost lezen is wel het minste wat je kunt doen. Daar staat in hoe je de provider weg kan halen.
Het profiel 'normaal' verschijnt niet in je scherm. Pas die dus aan zodat je die het meest gebruikt.
Wat je ook kunt doen is je profiel enkel een spatie noemen. Dan staat er ook niets. Ik gebruik toch alleen maar 2 profielen. Normaal en de "spatie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
JaMaaT schreef op 02 juni 2004 @ 18:55:
Ik wil graag wappen maar ik kan de instellingen nog niet goed vinden. Via de nokia site kan het niet want daar staat het toestel nog niet bij. (Kheb KPN). Ik wil dus echt alleen wappen zodat het van mun belbundel af gaat. Ik heb vanalles al geprobeerd. Ik heb KPN al gebeld, maar hun verzorgen de WAP service nu niet meer. Dat doet GIN voor hun www.gin.nl hier staan dus wel handmatige instellingen voor je telefoon. Maar daar ontbreken instellingen aan. Zoals de proxi poort en dergelijken. Ik kom er echt niet uit. Kan iemand me helpen? Dit staat op de site.

GSM Profielnaam: GIN
Homepage: http://m-info/
Type verbinding: Doorlopend
Verbinding beveiligen: Uit
Drager: Data
Inbelnummer: +31653111111
IP-adres: 10.96.1.14 *)
Legalisatietype: Beveiligd
Type dataoproep: ISDN
Snelheid dataoproep: 9600
Gebruikersnaam: minfo
Wachtwoord: minfo

*) Sommige toestellen vragen om een 12-cijferig IP adres, in dat geval toetst u in: 010.096.001.014

Dit heb ik dus al zoveel mogelijk ingesteld. Maar hij doet ut nog niet. Kan iemand mij helpen?? |:(

En nog een vraag. Weet iemand of het mogelijk is of je je aantal belminutentegoed kunt opvragen met KPN?? 8)7
Iemand al enig id? Ik moet echt van die operator logo af. En ik ga niet speciaal voor dat ene plaatje een GPRS abo aanvragen.
Please help me.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op 03 juni 2004 @ 15:56:
[...]

Je hebt gelijk, ik ben erg snel door de startpost gevlogen. Maar ik hoopte ook dat er een simpelerder oplossing zou zijn.

Toch bedankt.
JaMaaT schreef op 03 juni 2004 @ 16:04:
[...]

Wat je ook kunt doen is je profiel enkel een spatie noemen. Dan staat er ook niets. Ik gebruik toch alleen maar 2 profielen. Normaal en de "spatie"
Slim bedacht!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

JaMaaT schreef op 03 juni 2004 @ 16:06:
[...]

Iemand al enig id? Ik moet echt van die operator logo af. En ik ga niet speciaal voor dat ene plaatje een GPRS abo aanvragen.
same prob here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 16:03:
zelf te maken met het proggie wallwizz
geen id meer waar ik die vandaan heb :S
hier toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 14:54:

Is inderdaad erg grappig, bij mij kraakt het alleen nogal. Hoe je dit doet? Als audio gateway koppelen via de pc.

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
JaMaaT schreef op 03 juni 2004 @ 16:06:
[...]
Je kan ook tutch WAP configureren. Die werkt wel afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

OllieMongollie schreef op 03 juni 2004 @ 16:35:
[...]
beetje meer info graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Gewoon naar orange dan de 6220 aangeven bij Telefoon instellen ipv Orange WOrld neem je orange wap Klaar !!

Ik las net dat de 5510 met een usb kabel als pendrive functioneerd. Is dat met de 6230 ook zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
OllieMongollie schreef op 03 juni 2004 @ 16:35:
[...]
Ja idd, kun je ons ietsie meer info geven? Dan benk u zeer dankbaar! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maeslant schreef op 03 juni 2004 @ 17:30:
Ik las net dat de 5510 met een usb kabel als pendrive functioneerd. Is dat met de 6230 ook zo ?
Ja dat zou dan heel handig zijn, heb je tenminste geen software meer nodig! Waar las je dat trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/4738.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/4680.jpg

Kheb deze nu besteld. Ik zal zodra ik ze heb ze ff tesen en kijken of ut wat is.
(Khad weer loon) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
JaMaaT schreef op 03 juni 2004 @ 17:34:
[...]

Ja idd, kun je ons ietsie meer info geven? Dan benk u zeer dankbaar! _/-\o_
Homepage: http://wap.tutch.nl
Proxy's: Uitschakelen
Gegevensdrager: GSM-gegevens
Inbelnummer: +31642432020
Verificatietype: Normaal
Type gegevensoproep: ISDN
Snelheid: 9600
Login-Type: Automatisch
Gebruikersnaam: wap
Wachtwoord: wap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
OllieMongollie schreef op 03 juni 2004 @ 17:56:
[...]

Homepage: http://wap.tutch.nl
Proxy's: Uitschakelen
Gegevensdrager: GSM-gegevens
Inbelnummer: +31642432020
Verificatietype: Normaal
Type gegevensoproep: ISDN
Snelheid: 9600
Login-Type: Automatisch
Gebruikersnaam: wap
Wachtwoord: wap
In ieder geval beter als eerst. Maar nu geeft ie aan:
Geen reactie, probeer het opnieuw.
Enig id? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 17:37:
[...]

Ja dat zou dan heel handig zijn, heb je tenminste geen software meer nodig! Waar las je dat trouwens?
[rml][ mp3] Welke mp3 speler heb jij ?[/rml]

(ff Ctrl + F op 5510)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

In Deel 3 waren er al mensen bezig over andere headsets e.d., daarna is het echter vrij rustig gebleven. Nou vraag ik me af of er al iemand is die een headset heeft gevonden die:
- een fatsoenlijke aansluiting heeft (en dus niet steeds losgaat :( )
- Stereo radio en Mp3 kan spelen
- handsfree kan bellen
- fatsoenlijk geluid biedt (ben Sennheisertjes gewend ;) )
- (en liefst ook nog volumeregeling bezit 8) )
IEMAND :P ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Kweet niet of iemand dit al gelezen heeft op internet:

- MultiMedia Card 512MB Prijs: € 129.00 (bij vooruitbetaling geen verzendkosten)
- High storage capacity
- Non-volatile solid-state; no moving parts maximizes battery power. Data is not lost when power is turned off
- Operating shock rating of 2,000Gs, equivalent to a 10-foot drop to the floor
- Unfazed by drastic weather conditions ranging from blistering heat to freezing cold
- The MultiMediaCard weighs approximately 1.5g, is 32mm x 24mm, and is 1.4mm thick
- Slots for the MultiMediaCard have been designed into products for Nokia, Panasonic, Sanyo, Sharp, Thompson and many more
Afbeeldingslocatie: http://www.stuntprijzen.net/memory/MultiMedia.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cky schreef op 03 juni 2004 @ 15:56:
kijk in de start post en doe dan ctrl-f op Hoe haal ik mijn operator logo weg
tada, enigste nadeel, en meteen ook mijn vraag kan dit ZONDER gprs??
want als ik gprs wil activeren kost het mij 6 euro per maand op men orane free 30 abbo, en dit wil ik natuurlijk niet
Ik heb het al een keer eerder gepost, maar omdat er nogal veel vraag naar is komt het nog een keer. (misschien dat in het in de SP kan? maar het is wel een betaalde dienst...) Het werkt goed, zelf heb ik het ook gedaan toen mijn instellingen nog niet goed waren. LET OP!!! HET KOST 1,30!! maar dat is altijd nog goedkoper dan een gprs abo

- Ga naar www.logopainter.nl
- Selecteer de telefoon (6230 staat er niet bij, dus pak maar de 6220)
- Selecteer operatorlogo
- Klik op verzenden
- Selecter nogmaals 6220 en operator logo
- datum hoef je niets mee te doen
- Vul je 06 nummer in
- Je krijgt dan een code
let op!! 1,30 per gesprek
- Bel naar 0909-1234594 (met een willekeurige telefoon 8) 8) )
- Toets de code in
- Toest het nummer in waar het naar toegestuurd moet worden
- Je krijgt heel snel een berichtje
- Operator logo opslaan
- En weg is je operator logo.............

edit: de mensen met orange kunnen idd beter orange wap aanzetten, dat scheelt je weer 1,30

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 18:34:
[...]

Ik heb het al een keer eerder gepost, maar omdat er nogal veel vraag naar is komt het nog een keer. (misschien dat in het in de SP kan? maar het is wel een betaalde dienst...) Het werkt goed, zelf heb ik het ook gedaan toen mijn instellingen nog niet goed waren. LET OP!!! HET KOST 1,30!! maar dat is altijd nog goedkoper dan een gprs abo

- Ga naar www.logopainter.nl
- Selecteer de telefoon (6230 staat er niet bij, dus pak maar de 6220)
- Selecteer operatorlogo
- Klik op verzenden
- Selecter nogmaals 6220 en operator logo
- datum hoef je niets mee te doen
- Vul je 06 nummer in
- Je krijgt dan een code
let op!! 1,30 per gesprek
- Bel naar 0909-1234594 (met een willekeurige telefoon 8) 8) )
- Toets de code in
- Toest het nummer in waar het naar toegestuurd moet worden
- Je krijgt heel snel een berichtje
- Operator logo opslaan
- En weg is je operator logo.............
wazig, die kerel blijft maar herhalen: voer na de piep uw code in.
hek 2 x gedaan. 2,60 euri's kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op 03 juni 2004 @ 18:48:
[...]

wazig, die kerel blijft maar herhalen: voer na de piep uw code in.
hek 2 x gedaan. 2,60 euri's kwijt :(
wat blijft ie herhalen?? ik heb het zelf een maand geleden gedaan en toen werkte het echt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bel je toch even in via WAP 8)7

Heb ik ook gedaan, zo gepiept en kost je een paar cent dataverkeer :Y)

edit: OMG wat ben ik ook een sufkut |:( heb dit topic om uur of 16.15 geopend, en ik lees er nu pas in door omstandigheden |:(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 18:49:
[...]

wat blijft ie herhalen?? ik heb het zelf een maand geleden gedaan en toen werkte het echt goed
owh als ik dus bel blijft die vent maar herhalen voer nu uw bestelcode in. Doe ik dit een keer of 4, pakt ie um nog niet en word de verbinding verbroken. Maar ik probeer wel ff met mun 6230 ;)

Hij doet ut!!!
DANK U DANK U. 1000 MAAL DANK _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door JaMaaT op 03-06-2004 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 11:44:
hoezo? als een station goeie muziek draait blijf je er toch op hangen en dan boeit het toch niet hoe het station heet? Bovendien kun je de zender met naam opslaan in je voorkeuren, dus da's een kwestie van meer dan 5 minuten luisteren met de jingle-dichtheid van tegenwoordig :)
Daar gaat het niet om ;)

Gewoon dat je flitsers enzo kan aflezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op 03 juni 2004 @ 18:52:

Hij doet ut!!!
DANK U DANK U. 1000 MAAL DANK _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
mooi zo!! ik vond het al zo raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 18:59:
[...]

mooi zo!! ik vond het al zo raar...
zal wel liggen aan onze huistelefoon. MAAR MET DE NOKIA LUKT ALLES 8) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HenkieNL schreef op 03 juni 2004 @ 16:22:
[...]

Is inderdaad erg grappig, bij mij kraakt het alleen nogal. Hoe je dit doet? Als audio gateway koppelen via de pc.
idd... als audio gateway, gewoon even gepaired. geluidskwaliteit is bij mij best goed. Misschien dat het aan de BT dongle ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-09 22:31
Inbellen via WAP ?! Dat gaat niet, maar gewoon inbellen en over die verbinding wappen is 'n goed idee ja :)

Ik heb een paar dagen de informatieberichten aan gehad, met item nummer 050, zodat ik de regio info van vodafone ontvang. (bv. REGIO 030) Nu heb ik dat weer uitgezet, omdat m'n wallpapertje niet mooi uitkomt, maar die REGIO 030 blijft maar staan. M'n sim van orange erin gestoken en toen bleef hij weg, maar nu ik vodafone weer terug erin heb gestoken is 'ie er weer.

Ik heb de infoberichten uitgeschakeld, item 050 verwijderd en alle talen uitgevinkt, maar 't blijft maar staan : [ Kan in 't topic ook niets vinden eigenlijk.

Suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dinsdagavond om 23.00 bij 4launch.nl een Take-Ms 256MB kaartje besteld. Zojuist een mailtje gehad dat ie verzonden is (netjes met een track & trace nummer van TPG).. Is toch snel, stond op de site dat het 5-10 dagen ging duren. Tot nu toe dus een positieve ervaring met deze shop. Nu maar hopen dat mijn 6230 het kaartje ziet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super-muffin schreef op 03 juni 2004 @ 14:15:
[afbeelding]

[afbeelding]
afbeelding
hoe kan midden in het scherm de datum weergegeven worden?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.