Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gehoord dat 5.8 stabieler is..
al geprobeerd alles opnieuw te installeren? en de BT patch te doen?? (hielp bij mij beide, 2e het best... :))
naam verander je door:
menu->galerij->opties->Geh.Hern.-> "naam intypen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje als ik een sms krijg die uit meerder delen bestaat krijg ik die als 2 verschillende smsjes kan ik dit veranderen?

Weet iemand waar ik een 256 mb mmc kaartje kan krijgen (een winkel) en waar hij op voorraad is! liefst in Gelderland

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 17:42:
Ik twijfel tussen de SE T630 en de Nokia 6230.

Het lijken me toch concurrerende telefoons?

Qua scherm is de T630 denk ik beter, maar qua functies komt de 6230 weer bovenaan. Is er ergens een vergelijkende test te vinden, of iemand die ervaring heeft met beide toestellen?
Ik heb ze beiden gehad en de SonyEricsson T630 heb ik doorgeschoven naar mijn zus. Hier even de plus- en minputen van de toestellen:

SonyEricsson T630:
+ Groot helder scherm
+ Polyfone beltonen (32)
+ MMS maken erg makelijk
- Comprimeren foto's JPEG
- géén handsfree
- géén ingebouwde radio

Nokia 6230:
+ Prima scherm, kan beter
+ Fotokwaliteit op scherm
+ MP3/FM-Radio
+ MMC-kaartjes
- standbytijd/gesprekstijd
- 5-way Navi™-toets is erg wennen

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 20:10:
ik heb gehoord dat 5.8 stabieler is..
al geprobeerd alles opnieuw te installeren? en de BT patch te doen?? (hielp bij mij beide, 2e het best... :))
naam verander je door:
menu->galerij->opties->Geh.Hern.-> "naam intypen"
Welke Patch heb jij het precies over dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik - GRATIS (MMS/WAP/GPRS) settings door Nokia.com - en dan GPRS settings van Orange wil ophalen staat er helemaal geen 6230 bij :S. Ook als ik de TS settings invul doet ie het nog niet. Ik heb de telefoon vandaag pas gekocht dus misschien moet ik nog wachten tot ik kan GPRS/WAPPEN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De instellingen van de 6220 doen het ook prima op de 6230 :)

Die kun je gewoon selecteren bij Orange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricHuyn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-01 12:05
Om nog eventjes terug te komen op de hoofdtelefoon kwestie.

Is het dan niet mogelijk om zon pop port naar 2,5mm en dan een 2.5mm naar 3.5mm plug te nemen? Is dan de geluidskwaliteit bagger of werkt het niet fatsoenlijk(heb een paar keer iemand horen roepen dat het niet werkt, maar niet wat er niet aan werkt)?
Wat werkt er dan niet aan? Dus maar één kant geluid of wat?
Kan me niet voorstellen dat nog niemand het geprobeerd heeft om er fatsoenlijke hoofdtelefoons aan te doen.
Wil namelijk dit ding dan ook als full-time mp3 speler gebruiken, maar zonder mn phones begin ik er geeneens aan. Camera en video vind ik nogal onzin, het schermpje mooi maar ik bel en sms zowat alleen maar, het zou gewoon handig zijn om maar één apparaat nodig te hebben voor muziek en gsm dat klein, handig en mooi is.

En ik knip liever niet aan mijn MDR-EX71SL, vind het nogal een duur grapje.

Ook staat er ergens in deel 2 dat er maar 64mb aan mp3 door de gsm herkend worden en niet meer :?

Edit: kan trouwens ook zeggen hoe de kwaliteit is van de bijgeleverde headset?

[ Voor 4% gewijzigd door EricHuyn op 01-06-2004 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:06
raymonvdm schreef op 01 juni 2004 @ 19:53:
Hoe zit het met die PC-Suite, ik heb er nogal wat problemen mee, kan de fotos niet vinden en de phone explorer laat niks zien, Zie ook de mmc niet. Ik gebruik de Sitecom CN500 dongel met de laatste sitecom driver, paren enzo gaat goed, En ook de application tool werkt enzo,

Alleen de PhoneBrowser niet, hoe pas ik trouwens de naam van het mmc kaartje aan wat dan zou een probleem kunnen zijn volgens sommige hier ?

Gebruik nu versie 6.1 NL maar ook 5.8 NL was niet echt perfect.
Dat had ik ook met mijn datakabel. Maar ik weet niet of je je MMC kaart naam al veranderd hebt? Toen deed ie ut bij mij wel. Lees in de SP hier staat het ook in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook een zachte klik geluid tijdens het het afspelen bij het volgende muziek bestand in "music player"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beerns schreef op 01 juni 2004 @ 19:13:
[...]

Ik heb 512mb. Hij geeft idd niet goed de grootte v/h kaartje aan bij weergeven daarvan, MAAR als je kijkt hoeveel hij in gebruik heeft en hoeveel er vrij is en je doet een simpele +; nou dan klopt het wel weer. Dus als jij er echt om geeft hoeveel dat ie aangeeft, koop dan lekker een 256mb. Ik kan echt wel 512 mb gebruiken.
waar heb jij deze 512 precies gekocht en hoe duur?? oja en welk merk is het?? wil er zelf namelijk ook een kopen maar dat moet uiteraard zo goedkoop mogelijk haha 8) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuke schreef op 01 juni 2004 @ 21:51:
Om nog eventjes terug te komen op de hoofdtelefoon kwestie.

Is het dan niet mogelijk om zon pop port naar 2,5mm en dan een 2.5mm naar 3.5mm plug te nemen? Is dan de geluidskwaliteit bagger of werkt het niet fatsoenlijk(heb een paar keer iemand horen roepen dat het niet werkt, maar niet wat er niet aan werkt)?
Wat werkt er dan niet aan? Dus maar één kant geluid of wat?
Kan me niet voorstellen dat nog niemand het geprobeerd heeft om er fatsoenlijke hoofdtelefoons aan te doen.
Wil namelijk dit ding dan ook als full-time mp3 speler gebruiken, maar zonder mn phones begin ik er geeneens aan. Camera en video vind ik nogal onzin, het schermpje mooi maar ik bel en sms zowat alleen maar, het zou gewoon handig zijn om maar één apparaat nodig te hebben voor muziek en gsm dat klein, handig en mooi is.

En ik knip liever niet aan mijn MDR-EX71SL, vind het nogal een duur grapje.

Ook staat er ergens in deel 2 dat er maar 64mb aan mp3 door de gsm herkend worden en niet meer :?

Edit: kan trouwens ook zeggen hoe de kwaliteit is van de bijgeleverde headset?
jij moet eerst het een en ander gaan lezen hier voordat je vragen gaat stellen, want ik heb je nog geen nuttige vraag zien stellen (aangezien je de vragen hier leest....)

oja en dat met die pop-poort stukjes enz WERKT gwoon NIET!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuke schreef op 01 juni 2004 @ 21:51:
Dat is natuurlijk onzin... ik heb er nu 200 MB aan mp3tjes op zitten en dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 13:29
Hallo,

Ik kan hier in België een 6230 kopen aan 439euro. Ik weet dat het goedkoper kan maar bij deze actie krijg ik wel een BT headset bij.

Zou iemand op deze actie ingaan?
Kan je muziek beluisteren via de BT headset ?
Heeft er iemand ervaring met 1 van de headsets
Ik kan kiezen tussen de volgende headsets

Bluetrek G2:
http://www.bluetrek.com/bluetrekG2/bluetrekG2.htm

of Jabra BT200:
http://www.jabra.com/europe/bt200.htm

Thnx,

Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kloyenz schreef op 01 juni 2004 @ 23:00:
Hallo,

Ik kan hier in België een 6230 kopen aan 439euro. Ik weet dat het goedkoper kan maar bij deze actie krijg ik wel een BT headset bij.

Zou iemand op deze actie ingaan?
Kan je muziek beluisteren via de BT headset ?
Heeft er iemand ervaring met 1 van de headsets
Ik kan kiezen tussen de volgende headsets

Bluetrek G2:
http://www.bluetrek.com/bluetrekG2/bluetrekG2.htm

of Jabra BT200:
http://www.jabra.com/europe/bt200.htm

Thnx,

Kevin
Als je op die actie ingaat zou ik wel voor de G2 gaan,
veel mooier en weegt de helft minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ten eerste wil ik vermelden dat ik echt geprobeerd heb door de gehele nokia 6230 topics te zoeken maar kwam dit probleem niet tegen. (het zal vast vermeld zijn, maar niet in mijn 1 uur zoektijd!) dus vandaar dat ik het maar zo probeer. Hoop dat jullie me kunnen helpen ipv een antw van 'zoek maar in eht forum' (vaak terecht, want er zijn zoveel mensen die zomaar posten)
anyways:

Na aanschaf van de nokia 6230 heb ik een nokia datakabel (DKU-2) aangeschaft om vrolijk de bits en bites vna en naar de pc te sturen. Helaas, ik kan wel van pc naar gsm, maar niet terug. Ik heb de laatste nokia pc suite (6.1.017) en de 5.8 geprobeerd, beide geen resultaat. Ook firewall uit, etc.

Iemand enig idee?
Bij voorbaat dank, ik kom er echt niet meer uit!!! (en heb het echt geprobeerd voordat ik jullie allemaal ermee lastig val)

hier een url om het probleem te verduidelijken.

(copy past in nieuw window) http://www.geocities.com/pstetude/1.jpg

mvg,
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

ik heb de Nokia 6230 al een aantal maanden in gebruik, alles werkt perfect.

Nu heb ik ook een bluetooth carkit van nokia gekocht.

Het zou de bedoeling zijn om automatisch je telefoon te laten koppelen zodat hij lekker in je broekzak kan blijven zitten, wat dus ook de bedoeling is.

Nu werkt dit dus bij mij nie, ik moet hem steeds handmatig selecteren en steeds weer pincode invoeren.

Heeft iemand hier ook al ervaring mee? en nog belangrijker, heeft iemand een oplossing zodat hij wel automtisch koppelt!

MvG

Ronaldoooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

dodewaard:

Ik heb mijn telefoon in het engels staan, dus beschrijf het even in het engels.

1. Zorg dat je carkit in je paired devices staat. Ga dan in het bluetooth menu naar dat paired devices menu, en klik voor je carkit in dat lijstje Options aan, linkerknopje dus.

2. Ga naar het kopje "Request conn. authorisation", en selecteer daar "No".

Easy as that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik al geprobeert, maar dan krijg ik weer hetzelfde probleem dat hij hem niet automatisch koppelt.

helaas, maar toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricHuyn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-01 12:05
en jij viedec moet eens leren normaal te reageren!
Ik stel in feite maar 2 vragen, waar je ook normaal op had kunnen antwoorden!
1)
werkt het?
het waarom niet en wat niet hoort daar gewoon bij, ik was gewoon benieuwd of me ook iemand een reden kon geven, anders dan wat jij blaat HET WERKT NIET. Het ligt namelijk aan die pop port converter, bepaalde stekkertjes daarin zijn voor linkse en rechtse kanaalm, de mic etc. Misschien was er wel iemand die het wel werkend gekregen heeft die niet als een kip zonder kop me meteen wil afschieten.

2)
Het verhaal met maar 64 mb staat wel degelijk in deel 2 ofzo van het 6230 topic, dat had iemand van een franse site gehaald, ik wilde puur even een bevestiging dat het wel kon.
Voor hetzelfde geld kan dit apparaat het echt niet aan en heb IK er dus nix aan.
Ook dit had je me ff normaal kunnen vertellen, aangezien in dit 7e deel er wel over kaart grootes gepraat word, maar daar heb ik het niet over. Ik heb het over een reactie van iemand die op een franse site gelezen had dat de 6230 maar met 64mb overweg kon, welke kaart groote dan ook.

Dus voordat je de volgende keer weer reageert als een duitser, ik heb het gelezen, het was me niet duidelijk, ik heb geprobeerd een duidelijke vraagomschrijving te geven en ik verwacht dan ook een redelijk civiel antwoord,

dank je wel!

Edit: okee ik stel er 3 er staat in t editje of de headset, wat geluidskwaliteit betreft, iets voorsteld.

[ Voor 5% gewijzigd door EricHuyn op 01-06-2004 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 22:21:
[...]

jij moet eerst het een en ander gaan lezen hier voordat je vragen gaat stellen, want ik heb je nog geen nuttige vraag zien stellen (aangezien je de vragen hier leest....)

oja en dat met die pop-poort stukjes enz WERKT gwoon NIET!!!
Je haalt me de woorden uit de mond... En als ie nog meer uitleg nodig heeft moet ie maar naar mijn posts zoeken in de vorige delen, daar staan genoeg in met fotos enz...

HET KAN NIET...

(En de headset mod van danceplaza in zoiezo 10x relaxdere oplossing, ik dacht aan begin ook dat ik die headset functies toch nooit zou gebruiken, maar kan er nu haast niet meer zonder...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuke schreef op 01 juni 2004 @ 23:43:
...BlablablaBlablablaBlablablaBlablabla...
100% gelijk heeft viedec... Zie mijn vorige post, mensen als jij verneuken de hele topic...

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand een idee over de carkit???

zie paar posts terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om direct, dus zonder java-app, zijn hotmail te checken. Dus via menu->berichten->email->ophalen. Ik heb het namelijk nog niet werkend gekregen en het zou toch moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1)
werkt het?
het waarom niet en wat niet hoort daar gewoon bij, ik was gewoon benieuwd of me ook iemand een reden kon geven, anders dan wat jij blaat HET WERKT NIET. Het ligt namelijk aan die pop port converter, bepaalde stekkertjes daarin zijn voor linkse en rechtse kanaalm, de mic etc. Misschien was er wel iemand die het wel werkend gekregen heeft die niet als een kip zonder kop me meteen wil afschieten.

2)
Het verhaal met maar 64 mb staat wel degelijk in deel 2 ofzo van het 6230 topic, dat had iemand van een franse site gehaald, ik wilde puur even een bevestiging dat het wel kon.
Voor hetzelfde geld kan dit apparaat het echt niet aan en heb IK er dus nix aan.
Ook dit had je me ff normaal kunnen vertellen, aangezien in dit 7e deel er wel over kaart grootes gepraat word, maar daar heb ik het niet over. Ik heb het over een reactie van iemand die op een franse site gelezen had dat de 6230 maar met 64mb overweg kon, welke kaart groote dan ook.

Dus voordat je de volgende keer weer reageert als een duitser, ik heb het gelezen, het was me niet duidelijk, ik heb geprobeerd een duidelijke vraagomschrijving te geven en ik verwacht dan ook een redelijk civiel antwoord,

dank je wel!

Edit: okee ik stel er 3 er staat in t editje of de headset, wat geluidskwaliteit betreft, iets voorsteld.
ben het met gigasmit eens!!! Ene.......wat heb je dan tegen Duitsers????? tsssss sory hoor voor de andere mensen op dit topic, ik hou er nu ook over op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 23:20:
Hey mensen,

ik heb de Nokia 6230 al een aantal maanden in gebruik, alles werkt perfect.

Nu heb ik ook een bluetooth carkit van nokia gekocht.

Het zou de bedoeling zijn om automatisch je telefoon te laten koppelen zodat hij lekker in je broekzak kan blijven zitten, wat dus ook de bedoeling is.

Nu werkt dit dus bij mij nie, ik moet hem steeds handmatig selecteren en steeds weer pincode invoeren.

Heeft iemand hier ook al ervaring mee? en nog belangrijker, heeft iemand een oplossing zodat hij wel automtisch koppelt!

MvG

Ronaldoooo
Bij mij ging het in een keer goed (CK-7W). Waarschijnlijk heb je het niet goed aangesloten, waardoor de carkit steeds de instellingen vergeet. Je moet zowel op de constante stroom (rode draad) als geschakelde stroom (blauwe draad) aansluiten. Zwart op de min en de gele draad voor de radiomute functie. Nu moet ie de pairing onthouden als het goed is.

[ Voor 3% gewijzigd door Fakir op 02-06-2004 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fakir schreef op 02 juni 2004 @ 01:13:
[...]

Bij mij ging het in een keer goed (CK-7W). Waarschijnlijk heb je het niet goed aangesloten, waardoor de carkit steeds de instellingen vergeet. Je moet zowel op de constante stroom (rode draad) als geschakelde stroom (blauwe draad) aansluiten. Zwart op de min en de gele draad voor de radiomute functie. Nu moet ie de pairing onthouden als het goed is.
Idem ik heb er totaal geen problemen mee, echter is het een goede opmerking dat je het goed moet aansluiten. Als de constante stroom niet op de rode draad zit dan is ie steeds zijn pairing kwijt. Een andere oplossing zou ik ook niet weten. Ik stap nu steeds in met me tel in me zak en me carkit (CK-1W) pakt de telefoon steeds perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen, ik heb een probleem met mijn bleutooth, als ik bij een afbeelding op de computer rechts klik en doe "verzenden naar bleutooth", stopt hij na 16373 bytes met verzenden :S weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 23:55:
niemand een idee over de carkit???

zie paar posts terug
erm, het heeft geen zin om na een half uur je post te kicken en ook nog een nieuw topic te openen hoor! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 23:52:
[...]

Je haalt me de woorden uit de mond... En als ie nog meer uitleg nodig heeft moet ie maar naar mijn posts zoeken in de vorige delen, daar staan genoeg in met fotos enz...

HET KAN NIET...

(En de headset mod van danceplaza in zoiezo 10x relaxdere oplossing, ik dacht aan begin ook dat ik die headset functies toch nooit zou gebruiken, maar kan er nu haast niet meer zonder...)
als je zelf niet durft te solderen. he bje misschien wel een goede kennis of je kan altijd zo'n elektronica zaak vragen of ze tegen een kleine vergoeding willen solderen. ik heb ook bijna tot geen soldeer ervaring. ja ene paar keer op de mavo met techniek.. beetje klote met soldeer tin :D
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 09:21:
Hallo mensen, ik heb een probleem met mijn bleutooth, als ik bij een afbeelding op de computer rechts klik en doe "verzenden naar bleutooth", stopt hij na 16373 bytes met verzenden :S weet iemand een oplossing?
welke dongle heb je.? probeer anders eerst andere software.. zie startpost hiervoor
1)
werkt het?

2)
1) zie gigasmit die had het al een keer geprobeert.
2)zie startpost kan je zien dat verschillende merken mmc worden aanbevolen en werkend zijn bevonden door verschillende gebruikers.
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 16:52:
Ik heb nu een 6230 icm. T-Mobile @ v3.14 en heb last van het sms probleem...

Als ik naar een nokia service point moet gaan ben ik weer een poos aan het reizen en hem misschien weer een dag kwijt of zow...
probeer het bij een servicepoint bv. in amsterdam kan je hem aan begin van de dag afgeven en eind van de middag ophalen. hier in het oosten van het land zijn er een aantal servicepoints die dat ook gewoon kan doen.
raymonvdm schreef op 01 juni 2004 @ 21:12:
[...]

Welke Patch heb jij het precies over dan ?
zie startpost
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 20:17:
vraagje als ik een sms krijg die uit meerder delen bestaat krijg ik die als 2 verschillende smsjes kan ik dit veranderen?

Weet iemand waar ik een 256 mb mmc kaartje kan krijgen (een winkel) en waar hij op voorraad is! liefst in Gelderland

greetz
zie startpost
raymonvdm schreef op 01 juni 2004 @ 19:53:
Alleen de PhoneBrowser niet, hoe pas ik trouwens de naam van het mmc kaartje aan wat dan zou een probleem kunnen zijn volgens sommige hier ?
zie startpost
Maeslant schreef op 31 mei 2004 @ 21:40:
[...]

Nou ik heb (nog) geen 120 berichten. Maar nu met 51 berichten (heb hem pas 1 week) maar dat gaat nog snel.
meeste recente nokia gsm maken gebruik van shared intern geheugen. dat betekent dat alle geheugen voor verschillende doeleinden op je gsm wroden gebruik. stel je voor dat je allemaal ringtones erop zet.. kan het zijn dat er minder smsjes op kunnen. zelfde geld ook anders.

dit pluk ik net van nokia.nl af.

* Gemeenschappelijk geheugen
De volgende functies van deze telefoon kunnen gemeenschappelijk gebruikmaken van het geheugen: (telefoonboek, tekst- en multimediaberichten, foto's en beltonen in Gallery, kalender, notities met taken en Java-spelletjes en -toepassingen). Het gebruik van dergelijke functies kan ertoe leiden dat er minder geheugen beschikbaar is voor functies die gemeenschappelijk gebruikmaken van het geheugen. Dit is meer bepaald het geval bij intens gebruik van de functies (hoewel aan sommige functies mogelijk een bepaalde hoeveelheid geheugen toegewezen kan zijn bovenop de hoeveelheid geheugen die gemeenschappelijk gebruikt wordt met andere functies). Als u bijvoorbeeld veel [afbeeldingen, bookmarks, java-toepassingen enz.] opslaat, is het mogelijk dat al het gemeenschappelijk geheugen ingenomen is en dat er op uw telefoon een bericht verschijnt dat het geheugen vol is. In dit geval wist u een deel van de gegevens of invoeren die opgeslagen zijn in het gemeenschappelijk geheugen voordat u verdergaat.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFD schreef op 01 juni 2004 @ 20:17:

greetz

*zie startpost*

Dat zie statpost is niet van toepassiong op mijn 1e vraag! dus nogmaals iemand antwoord op dit sms probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de sitecom cn 500 dongle, heb al pc suite 6.1 geprobeerd en gebruik nu 5.8, maar het vreemde is dat hij sommige bestanden soms wel over zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 10:56:
Ik heb de sitecom cn 500 dongle, heb al pc suite 6.1 geprobeerd en gebruik nu 5.8, maar het vreemde is dat hij sommige bestanden soms wel over zet.
probeer ander om de bluetooth software te updaten. zie de startpost hiervoor
nee dat kan je niet veranderen zover ik het weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
TFD schreef op 02 juni 2004 @ 10:56:

Ik denk ut niet. Als je een smsje stuurt met meer dan 160 berichten word de sms in 2 delen opgesplitst. Dus krijg je de sms ook in 2 delen toegestuurd. Anders zou je een heel verhaal kunnen smsen voor de prijs van 1 sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:57
Fakir schreef op 02 juni 2004 @ 01:13:
[...]
Heb ook de CK-7W, maar vind dat de geluidskwaliteit over bluetooth maar matig is, via de houder klinkt echt een stuk beter? Wat is jouw ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
JaMaaT schreef op 02 juni 2004 @ 11:20:
TFD schreef op 02 juni 2004 @ 10:56:

Ik denk ut niet. Als je een smsje stuurt met meer dan 160 berichten word de sms in 2 delen opgesplitst. Dus krijg je de sms ook in 2 delen toegestuurd. Anders zou je een heel verhaal kunnen smsen voor de prijs van 1 sms.
wow dude, 1 sms met 160 berichten!! in 2 smsjes? vertel mij hoe ik dat doe ;)

je bedoelt characters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op 02 juni 2004 @ 10:51:
probeer het bij een servicepoint bv. in amsterdam kan je hem aan begin van de dag afgeven en eind van de middag ophalen. hier in het oosten van het land zijn er een aantal servicepoints die dat ook gewoon kan doen.
Hier in emmen, bij tph fixen ze t binnen een uurtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
orange.x schreef op 02 juni 2004 @ 11:24:
[...]

wow dude, 1 sms met 160 berichten!! in 2 smsjes? vertel mij hoe ik dat doe ;)

je bedoelt characters :)
Oeps 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 11:51

delorean7

Let's take the Aston toni

Wellicht een domme vraag maar ik zag net dat je geen data kabel standaard bij de 6230 krijgt. En ondanks het feit dat de leuke aanbiedingen net overal weg zijn voor deze telefoon icm 150 mins T-mob (2jr) sta ik toch op het punt er eentje aan te schaffen.

Nou heb ik wel een Ipaq 2250 met SD en CF slot, kan ik dat SD slot van mijn Ipaq gebruiken om MMC kaartjes vol te gooien met mp3'tjes?

En wellicht een idee - als ik een carkit laat inbouwen voor deze telefoon kan ik hem dan als MP3 speler in mijn auto gebruiken? (en is de kwaliteit over non-BT van het geluid een beetje van kwaliteit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
delorean7 schreef op 02 juni 2004 @ 11:36:
Wellicht een domme vraag maar ik zag net dat je geen data kabel standaard bij de 6230 krijgt. En ondanks het feit dat de leuke aanbiedingen net overal weg zijn voor deze telefoon icm 150 mins T-mob (2jr) sta ik toch op het punt er eentje aan te schaffen.

Nou heb ik wel een Ipaq 2250 met SD en CF slot, kan ik dat SD slot van mijn Ipaq gebruiken om MMC kaartjes vol te gooien met mp3'tjes?

En wellicht een idee - als ik een carkit laat inbouwen voor deze telefoon kan ik hem dan als MP3 speler in mijn auto gebruiken? (en is de kwaliteit over non-BT van het geluid een beetje van kwaliteit).
Een datakabel kun je voor €12,50 bestellen bij www.stuntprijzen.net. En mijn SD slot in mijn cardreader leest ook MMC kaartjes. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

JaMaaT schreef op 02 juni 2004 @ 11:56:
[...]

Een datakabel kun je voor €12,50 bestellen bij www.stuntprijzen.net. En mijn SD slot in mijn cardreader leest ook SD kaartjes. _/-\o_
Je bedoelt - leest ook MMC kaartjes - denk ik.

Zou dus goed moeten gaan, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Sorry dat ik dit nog een keer vraag maar aangezien niemand hierop een reactie heeft gegeven en ik toch echt wel wil WAPPEN met dit toestel nogmaals mijn probleem.

Wie o wie kan mij nu helpen met de WAP instellingen voor t-mobile. De GPRS heb ik nu tijdelijk ingesteld om toch dingen te kunnen doen maar ik wil gewoon inbellen via WAP. Scheelt mij gewoon geld.

En voordat ik te horen krijg lees de SP ik heb al die opties al geprobeert !!!
Via de Nokia site (GPRS instellingen en dat wil ik niet), via t-mobile maar daar staat de 6230 niet tussen.

Mordeth schreef op 01 juni 2004 @ 01:18:
Het staat toch echt op de site hoor maar vooruit.. alstu:

GPRS telefoon:

Profiel Naam (Naam Proxy): t-zones GPRS
Homepage (URL, startpagina): http://www.t-zones.nl/
IP-adres: 010.010.010.010 (of 10.10.10.10)
Gebruikersnaam: 316 met daarachter de laatste 8 cijfers van je mobiele nummer
Password: 6-cijferig persoonlijke password
APN (GPRS access point): wap
GPRS connection: when available
Response timer: 300 (5 minuten)
Timeout: 300 (5 minuten)
Beveiliging (security option): Niet beveiligd
Sessie modus (connection mode): tijdelijk (bij Nokia 7650 doorlopend!)
Nou ik weet niet waar je de volgende dingen gevonden hebt maar ik kan die opties nergens in de menu's terug vinden. Wat ik ook kies.

Sessie modus (connection mode): tijdelijk (bij Nokia 7650 doorlopend!}

Bovenstaande kan ik niet terug vinden !!!

Ik heb nu de volgende instellingen:

Profiel Naam (Naam Proxy): t-zones WAP
Proxy's: Inschakelen
Primaire Proxy: 010.010.010.010:8080
Secudaire Proxy: niets mee gedaan
Gegevensdrager: GSM-gegevens (ipv van GPRS omdat ik wil inbellen)

Bij de instellingen van de drager heb ik als volgt:

Inbelnummer: +31624000927
Verificatietype: normaal
Type gegevensoproep: ISDN
Snelheid gegevensoproep: 9600
Login-type: Automatisch
Gebruikersnaam: 316 met daarachter de laatste 8 cijfers van je mobiele nummer
Password: 6-cijferig persoonlijke password
Terminalvenster tonen: Nee

Maar dan wilt hij geen verbinding krijgen. Krijg steeds de melding:
"De aangegeven webserver kon niet bereikt worden"
En dat terwijl die drager instellingen het gewoon gedaan hebben op mijn 6610.

Wanneer ik de volgende instellingen gebruik

Profiel Naam (Naam Proxy): t-zones WAP
Proxy's: Inschakelen
Primaire Proxy: 010.010.010.010:8080
Secudaire Proxy: niets mee gedaan
Gegevensdrager: GPRS (wat ik eigenlijk niet wil)

Bij de instellingen van de drager heb ik als volgt:

GPRS-toegangspunt: wap
Verificatietype: normaal
Login-type: Automatisch
Gebruikersnaam: Benwap
Password: password

Dan maak ik via GPRS verbinding.

Wat doe ik nou verkeerd :? Ik kan dus helemaal niets terug vinden over
Sessie modus (connection mode): tijdelijk (bij Nokia 7650 doorlopend!}

En ik heb alle menu's bekeken ...

BTW ik heb
software versie 3.15

[ Voor 4% gewijzigd door FongWan op 02-06-2004 13:31 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik heb deze telfoon sinds gisteren en vind em echt super cool!!!

Nu heb ik alleen 1 vraagje, ik heb al een shitload aan wallpapers gedownload maar er staat steeds dat irritante T-Mobile in mijn schermpie. Hoe krijg ik dat weg. Want voorzover ik weet is dat geen operator logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 01 juni 2004 @ 17:44:
Zijn er ook nog fanatiek nokia 6230 bluejackqers?
Ik heb vandaag een SE t610 gebluejackqed :D
Haha geweldig!!! :D
Ik heb net ook een Nokia 6310i geBlueJacked! Jammer alleen dat ik niet kon zien wie mijn 'victim' was...

Dit wordt een hype deze zomer voorspel ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Jedi Geub schreef op 02 juni 2004 @ 13:46:
Ik heb deze telfoon sinds gisteren en vind em echt super cool!!!

Nu heb ik alleen 1 vraagje, ik heb al een shitload aan wallpapers gedownload maar er staat steeds dat irritante T-Mobile in mijn schermpie. Hoe krijg ik dat weg. Want voorzover ik weet is dat geen operator logo
moet je de startpost is lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi Geub schreef op 02 juni 2004 @ 13:46:
maar er staat steeds dat irritante T-Mobile in mijn schermpie. Hoe krijg ik dat weg. Want voorzover ik weet is dat geen operator logo
Meer operator logo dan dat wordt het niet. Dus --> STARTPOST :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 13:47 . Reden: Damn you, DancePlaza ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ow ok, ik dacht dat een operator logo altijd een vast plaatje was zoals met prepaid toestellen :) Als die weg is kan ik daarna gewoon een willekeurig plaatje dus neerzetten zonder dat tmobile tekstje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FongWan schreef op 02 juni 2004 @ 13:29:
En ik heb alle menu's bekeken ...

BTW ik heb
software versie 3.15
Ik heb deze instellingen om te wappen:

Naam set instellingen: t-zones GSM
Home: www.t-zones.nl
proxy: inschakelen
primaire proxy: 010.010.010.010:8080
secundary proxy: -
gegevens drager: gsm-gegevens
instellingen drager
- inbelnummer: +31624000927
- verificatie: normaal
- type gegevensoproep: ISDN
- snelheid gegevensoproep: 9600
- login-type: automatisch
- gebruikersnaam: +31telnr (bijvoorbeeld: +31624000000)
- wachtwoord: -
- terminal venster: nee

suc6!

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik mp3 omzetten naar mp4 of aac. Ik werk met DbPowerAMP Music Converter. Ik heb al bij de codec's gekeken maar ik kan geloof ik niet de juiste vinden! Wie kan mij helpen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 14:22:
Hoe kan ik mp3 omzetten naar mp4 of aac. Ik werk met DbPowerAMP Music Converter. Ik heb al bij de codec's gekeken maar ik kan geloof ik niet de juiste vinden! Wie kan mij helpen :'(
staat er geen link naar de goede codec in de SP??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die codec's gedownload maar volgens mij werkt het (bij mij) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 14:37:
Ik heb die codec's gedownload maar volgens mij werkt het (bij mij) niet.
welke versie van dbpoweramp gebruik je?? ik gebruik versie 10 en daarmee werken de codecs perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van SP:

Hoe haal ik mijn operator logo weg:

Wap naar de volgende link http://wap.mob453.com/blanklogo.wml

En nu kan je het logo opslaan als operatorlogo

Je kan er ook weer voor kiezen om je oude operatorlogo in te stellen
------------------------------

Ik heb telfort en ik kan het wel downloaden maar niet opslaan, krijg steeds melding "Opslaan Mislukt" en ik heb het al 10x geprobeerd.

En bij INSTELLINGEN>WEERGAVE>OPERATORLOGO... kun je nix instellen staat grijs.. niet selecteerbaar

Anyone solution ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een andere site voor een blanco operator logo....

http://www.jhonny.org/wap/?type=3 en vul dan "1" in, en dan indienen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

Belachelijk, kom er net achter dat je als trouwe Tmbobile klant meer moet betalen voor dit toestel (icm 150 min/2 jr) dan als je overstapt.

Weet iemand nog een (online)shop die deze telefoon ook deze maand nog gratis leveren bij contract verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 22:13:
Hebben jullie ook een zachte klik geluid tijdens het het afspelen bij het volgende muziek bestand in "music player"?
zie bericht van gisteren....
De speaker functie staat wel aan
Hebben jullie daar ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 15:00:
een andere site voor een blanco operator logo....

http://www.jhonny.org/wap/?type=3 en vul dan "1" in, en dan indienen....
weer "opslaan mislukt" maar in ieder geval bedankt voor link. Ik zal telfort eens bellen, misschien dat zij het geblokt hebben ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 15:11:
[...]

zie bericht van gisteren....
De speaker functie staat wel aan
Hebben jullie daar ook last van.
Yup, en hij slaat heel erg vaak over (op vaste momenten) en knipt soms zelfs hele stukken van m'n mp3 eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
bommel schreef op 02 juni 2004 @ 11:23:
[...]

Heb ook de CK-7W, maar vind dat de geluidskwaliteit over bluetooth maar matig is, via de houder klinkt echt een stuk beter? Wat is jouw ervaring?
Het is alleen iets storingsgevoeliger met andere bt spullen in de buurt (pda, gpsontvanger etc). Of het echt minder klinkt weet ik eigenlijk niet, want ik heb hem vrijwel altijd in de houder. Heb de bt optie meer voor de korte stukken, waar je normaal je telefoon niet in de houder hebt gedaan en volgens murphy altijd gebeld wordt, net op het moment dat een agent naast je rijdt :). Maar ja nu ik dit heb wordt ik op die kleine stukjes nooit gebeld (wederom wet van murphy :)). Ik zal hier nog een keer op terugkomen, want in het begin heb ik met name de bt optie gebruikt en toen vond ik het fantastisch klinken, maar dat komt vooral omdat ik hiervoor allemaal van die el cheapo oplossingen had en dit m'n eerste "echte" carkit is.

[ Voor 3% gewijzigd door Fakir op 02-06-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 15:42:
[...]
Yup, en hij slaat heel erg vaak over (op vaste momenten) en knipt soms zelfs hele stukken van m'n mp3 eraf.
Hij heeft wat moeite met MP3'tje waar fouten in de encoding zitten heb ik het idee. Dat idee heb ik ook al es in deel I gepost geloof ik, maar da's al zo lang geleden :o

Zelf ge-encode MP3's (die dus zeker zonder speed problemen/buffer problemen geript zijn) heb ik nog geen problemen mee gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag beste mensen,

Ik neem het risico dat ik iets ga vragen wat wellicht toch al ergens gevraagd is, ik heb vele berichten doorgeploeterd, maar kan het niet vinden.

OK, Nokia 6230, USB-kabel (DKU2), probleem:

info naar telefoon lukt, maar van telefoon naar pc dus niet... explorer vliegt er dan steeds uit. (pc suite 5.8, 6.1. ook al geprobeerd).

Wie weet 't? Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Laatst online: 11-09 13:21

beerns

it is I, Leclerc

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 22:18:
[...]

waar heb jij deze 512 precies gekocht en hoe duur?? oja en welk merk is het?? wil er zelf namelijk ook een kopen maar dat moet uiteraard zo goedkoop mogelijk haha 8) ;)
Het is een TakeMS. Waar heb ik hem gekocht? Viavia....nee een kennis had er 2 voor z'n digicam. Gebruikte er maar eentje. Dus eentje overgenomen. Voor niet veel (40 euri)

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Nou ik heb via t-mobile nu al diverse keren geprobeerd dat lege logo te downloaden maar ik krijg niks binnen... ik druk op verstuur en er gebeurt nix :(

iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 16:35:
Dag beste mensen,

Ik neem het risico dat ik iets ga vragen wat wellicht toch al ergens gevraagd is, ik heb vele berichten doorgeploeterd, maar kan het niet vinden.

OK, Nokia 6230, USB-kabel (DKU2), probleem:

info naar telefoon lukt, maar van telefoon naar pc dus niet... explorer vliegt er dan steeds uit. (pc suite 5.8, 6.1. ook al geprobeerd).

Wie weet 't? Thx.
Wanneer vliegt ie eruit dan? Als je via de browser naar --> Nokia 6230 --> Galerij gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 16:10

qless

...vraag maar...

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 23:07:
Hallo,

Ten eerste wil ik vermelden dat ik echt geprobeerd heb door de gehele nokia 6230 topics te zoeken maar kwam dit probleem niet tegen. (het zal vast vermeld zijn, maar niet in mijn 1 uur zoektijd!) dus vandaar dat ik het maar zo probeer. Hoop dat jullie me kunnen helpen ipv een antw van 'zoek maar in eht forum' (vaak terecht, want er zijn zoveel mensen die zomaar posten)
anyways:

Na aanschaf van de nokia 6230 heb ik een nokia datakabel (DKU-2) aangeschaft om vrolijk de bits en bites vna en naar de pc te sturen. Helaas, ik kan wel van pc naar gsm, maar niet terug. Ik heb de laatste nokia pc suite (6.1.017) en de 5.8 geprobeerd, beide geen resultaat. Ook firewall uit, etc.

Iemand enig idee?
Bij voorbaat dank, ik kom er echt niet meer uit!!! (en heb het echt geprobeerd voordat ik jullie allemaal ermee lastig val)

hier een url om het probleem te verduidelijken.

(copy past in nieuw window) http://www.geocities.com/pstetude/1.jpg

mvg,
paul
Datzelfde probleem heb ik ook, via IR. Ook met 5.8 en 6.1 geprobeerd, MMC kaart netjes een naam gegeven...

De hele telefoon backuppen gaat wel goed, dingen versturen gaat ook keurig.

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb eindelijk mn immitatie datakabel binnen :)

probje met spel is opgelost.. laatst gedownde spel verwijderd, en reboot niet meer..

met de drivers uit de SP wou die niet werken btw.. kreeg al gelijk een of andere error tijdens t installeren..

kheb nu de drivers van de nokia site afgehaald voor de officiele kabel, en dat werkt perfect.. misschien handig om ook ff in de SP te zetten? kweet niet meer zo snel de link.. en kan de file ook nergens meer op me pc vinden.. als ik link ernaar heb zal ik m wel ff posten..

werkt trouwens perfect.. doe die kabel erin en hij gaat gelijk syncen enzo.. werkt veeeeeeeeel rlxder dan bluetooth (vind ik dan)

binnenkort maar ff dc-14 houder ergens scoren.. en dan ben ik tevreden zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op 02 juni 2004 @ 16:47:
[...]

Wanneer vliegt ie eruit dan? Als je via de browser naar --> Nokia 6230 --> Galerij gaat?
Ja, precies !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Dan moet je eerst je MMC kaart een naam geven met je telefoon. Dus je gaat dan met je telefoon naar Menu --> Galerij --> Op je MMC staan (het grijze symbooltje)
--> Opties --> Geh.kaart hern. --> Nieuwe naam invoeren (MMC).
FF je telefoon opnieuw opstarten. En dan moet ie ut doen. Tenminste bij mij wel.
Suc6 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 15:57:
[...]

Hij heeft wat moeite met MP3'tje waar fouten in de encoding zitten heb ik het idee. Dat idee heb ik ook al es in deel I gepost geloof ik, maar da's al zo lang geleden :o

Zelf ge-encode MP3's (die dus zeker zonder speed problemen/buffer problemen geript zijn) heb ik nog geen problemen mee gehad.
Die hebben ook problemen bij mij. Zowel 96, 128 en 192 kbps mp3's (CBR). Software versie 3.14. Ik neem aan dat het bij software versie 3.15 verholpen is. Of anders bij 3.16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik heb dus weer iets raars...

Om mijn operator logo weg te halen doe ik dit:

Alleen ik wap er niet heen maar dowload blanklogo.wml en zend het met blauwetand naar mn mobiel.

Nu herkent hij het bestand niet als ik em als achtergrond wil instellen. Ook de map voor operator logo's kan ik niet vinden... PLZ HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraag:

Ik heb de Nokia 6230 vorige week gekocht. De versie is 3.15. Alles werkt in principe goed, maar als het gaat om Bluetooth dan kom ik toch aardig wat problemen tegen.

Ik heb een Bluetooth Dongle van Acer aangeschaft voor 34.99 euro. In het boekje staat dat ik de software moet installeren alvorens de Dongle aan te sluiten in 1 van mijn USB poorten. Maar tijdens het installatieproces vraagt ie er toch om.

Als de software geïnstalleerd is, krijg ik een foutmelding dat 1 van de netwerkkabels niet is aangesloten, wat heeft dit te betekenen?

Als ik na het installeren en opnieuw opstarten kijk in het geavanceerde menu van de software zie ik bij apparaatbeheer staan dat het apparaat niet goed werkt. Hij vindt wel mijn telefoon als ik 'm laat zoeken naar apparaten. Echter als ik de 2 probeer te paren krijg ik ook problemen. Via de computer gebeurd er niks en als ik het via de telefoon probeer dan lukt het even en verbreekt de telefoon de verbinding na een paar seconden.

Ik heb overigens ook geprobeerd om de software te installeren via de link die bij de 'SP' staat, maar daar krijg ik ongeveer dezelfde meldingen en problemen en lukt het paren ook niet.

Zijn dit herkenbare problemen voor iemand en zoja, kan iemand mij verder helpen? Ik word hier redelijk gek van.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op 02 juni 2004 @ 17:36:
[...]

Dan moet je eerst je MMC kaart een naam geven met je telefoon. Dus je gaat dan met je telefoon naar Menu --> Galerij --> Op je MMC staan (het grijze symbooltje)
--> Opties --> Geh.kaart hern. --> Nieuwe naam invoeren (MMC).
FF je telefoon opnieuw opstarten. En dan moet ie ut doen. Tenminste bij mij wel.
Suc6 :*)
Helaas, die oplossing had Nokia helpdesk ook (na 14 minuten x 0,45 cent, tsss) en dat werkt dus niet, volgens hun was dat ook de enige optie en anders jammer dan, dat kan toch niet waar zijn... welke explorer / windows gebruiken jullie en welke pc suite? ik gebruik 6.0 / XP / 5.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 18:13:
[...]

Helaas, die oplossing had Nokia helpdesk ook (na 14 minuten x 0,45 cent, tsss) en dat werkt dus niet, volgens hun was dat ook de enige optie en anders jammer dan, dat kan toch niet waar zijn... welke explorer / windows gebruiken jullie en welke pc suite? ik gebruik 6.0 / XP / 5.8
Beschrijf anders ff heel precies wat je doet. Zo kunnen anderen misschien een tip geven. Ikzelf gebruik 6.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op 02 juni 2004 @ 18:15:
[...]

Beschrijf anders ff heel precies wat je doet. Zo kunnen anderen misschien een tip geven. Ikzelf gebruik 6.1.
In Phone Browser ga ik naar 'mijntelefoon', meestal knalt ie er dan al uit en anders zodra ik op gallerij klik... internet explorer wordt afgesloten, excuses ...blablabla.

:( :( :(

zal straks nog een keer 6.1 proberen en weer hier kijken uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi Geub schreef op 02 juni 2004 @ 18:02:
Ik heb dus weer iets raars...
Om mijn operator logo weg te halen doe ik dit:
Alleen ik wap er niet heen maar dowload blanklogo.wml en zend het met blauwetand naar mn mobiel.

Nu herkent hij het bestand niet als ik em als achtergrond wil instellen. Ook de map voor operator logo's kan ik niet vinden... PLZ HELP!
Dat gaat je op deze manier niet lukken.... gewoon even via je gprs/wap en dan heb je 'em zo binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Nokia 6230 met een Orange free abbo gister aangeschaft,
maar ik krijg nog steeds niet voor elkaar om GPRS werkend te krijgen.

Op nokia.com staan geen GPRS instellingen voor Nokia 6230 met Orange en ook niet voor de 6220. Ik heb de helpdesk ook al gebeld en die zei dat het nog niet mogelijk was om met de nokia 6230 te GPRSen, wat natuurlijk nergens opslaat, want bij andere providers kan het ook. Toen hebben ze me de Nokia 6220 instellingen gestuurd, maar hij doet het nog steeds niet. Ik krijg nog steeds 'GPRS verbinding niet beschikbaar' en daarna 'inbelverbinding mislukt'.

Ik heb dus Orange World al geactiveerd dus daar kan het niet aan liggen. Zijn er nog andere orange gebruikers die deze probemen hebben gehad en zoja hoe hebben jullie dat opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Ik wil graag wappen maar ik kan de instellingen nog niet goed vinden. Via de nokia site kan het niet want daar staat het toestel nog niet bij. (Kheb KPN). Ik wil dus echt alleen wappen zodat het van mun belbundel af gaat. Ik heb vanalles al geprobeerd. Ik heb KPN al gebeld, maar hun verzorgen de WAP service nu niet meer. Dat doet GIN voor hun www.gin.nl hier staan dus wel handmatige instellingen voor je telefoon. Maar daar ontbreken instellingen aan. Zoals de proxi poort en dergelijken. Ik kom er echt niet uit. Kan iemand me helpen? Dit staat op de site.

GSM Profielnaam: GIN
Homepage: http://m-info/
Type verbinding: Doorlopend
Verbinding beveiligen: Uit
Drager: Data
Inbelnummer: +31653111111
IP-adres: 10.96.1.14 *)
Legalisatietype: Beveiligd
Type dataoproep: ISDN
Snelheid dataoproep: 9600
Gebruikersnaam: minfo
Wachtwoord: minfo

*) Sommige toestellen vragen om een 12-cijferig IP adres, in dat geval toetst u in: 010.096.001.014

Dit heb ik dus al zoveel mogelijk ingesteld. Maar hij doet ut nog niet. Kan iemand mij helpen?? |:(

En nog een vraag. Weet iemand of het mogelijk is of je je aantal belminutentegoed kunt opvragen met KPN?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hay ik heb de usb kabel van stuntprijze en die drivers uit de starttopic maar dan zegt ie dat het niet de goede drivers zijn zijn er nog andere drivers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 19:23:
hay ik heb de usb kabel van stuntprijze en die drivers uit de starttopic maar dan zegt ie dat het niet de goede drivers zijn zijn er nog andere drivers??
http://www.nokia.com/popu...fileId=6225&languageId=13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

[quote]Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 18:50:
Ik heb de Nokia 6230 met een Orange free abbo gister aangeschaft,
maar ik krijg nog steeds niet voor elkaar om GPRS werkend te krijgen.

quote]

same question,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
ik wordt er helemaal gek van :(

heb vanmiddag een Mycom USB Bluetooth dongle gekocht maar ik krijg het niet aan de praat.
het begint al bij de installatie, daar krijg ik een stuk of 20-25 keer deze melding:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.vandelinden1/bluetooth.jpg

als de installatie dan klaar is en ik zoek met mijn telefoon naar apparaten ziet hij hem wel. kan ook connecten. maar na 1 seconden klapt ie er weer uit en is de verbinding weer verbroken :?

wie weet hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem opgelost, misschien heeft een ander nog iets aan de oplossing:

Haal de laatste update op van explorer, installeer daarna PC Suite 6.1
en klaar...

Kan ik eindelijk mijn foto's bekijken... ik ben onder de indruk!

Thx & bye Brit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matsie schreef op 02 juni 2004 @ 19:36:
ik wordt er helemaal gek van :(

heb vanmiddag een Mycom USB Bluetooth dongle gekocht maar ik krijg het niet aan de praat.
het begint al bij de installatie, daar krijg ik een stuk of 20-25 keer deze melding:
[afbeelding]

als de installatie dan klaar is en ik zoek met mijn telefoon naar apparaten ziet hij hem wel. kan ook connecten. maar na 1 seconden klapt ie er weer uit en is de verbinding weer verbroken :?

wie weet hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
eerst dongle installeren en dan dan pas PCsuite installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 18:24:
[...]

Dat gaat je op deze manier niet lukken.... gewoon even via je gprs/wap en dan heb je 'em zo binnen.
Maar ik krijg wap niet aan de praat... net met tmobile gebeld en die sms'te iets maar ik selecteer nu die site voor dat blanklogo en dan zie ik alleen maar connecting to... dit duurt super lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:01
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 14:14:
[...]

Ik heb deze instellingen om te wappen:

Naam set instellingen: t-zones GSM
Home: www.t-zones.nl
proxy: inschakelen
primaire proxy: 010.010.010.010:8080
secundary proxy: -
gegevens drager: gsm-gegevens
instellingen drager
- inbelnummer: +31624000927
- verificatie: normaal
- type gegevensoproep: ISDN
- snelheid gegevensoproep: 9600
- login-type: automatisch
- gebruikersnaam: +31telnr (bijvoorbeeld: +31624000000)
- wachtwoord: -
- terminal venster: nee

suc6!
Hoe heb je dat vooral gekregen ik krijg elke keer "Inbel verbinding mislukt!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Hallo beste mensen, ik heb niet zoveel tijd op moment om alles te lezen dus ik hoop dat deze vraag nog niet is gesteld. Het gaat weer eens over een MMC kaartje. Iemand ervaring met de 512 mb van expansys Link: http://www.expansys.nl/product.asp?code=107866

Werkt deze of zal deze goed werken ? de bekende vraag... met hopelijk een niet te bekend antwoord want anders wist ik al genoeg :P

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
hmm, had even alles geuninstalled en nu nokia pc suite 5.8 geinstalleerd, maar ik kom niet verder dan de connection manager.

als ik klik op bluetooth en dan op com3 dan herkent ie de 6230 wel. maar alsik dan op ok of op toepassen klik doet ie vervolgens niks meer.

hier staat nl dat ik dan nog een venster moet krijgen

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, iedereen koopt hier allemaal dure 512 mb mmc kaartjes , i.i.v. bij expansys enz.
Maar ga je naar htpp://www.4launch.nl

Hier koop je 512 mmc voor 114 euro

Dit i.p.v. rond de 200

Iemand ervaring met deze kaartjes
Ik heb alle topics doorgelezen maar alleen de 256 is getest en werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik heb net 30 min met die gasten van tmobile aan de lijn gehangen maar mn t-zones werkt nog niet.........

weet iemand hoe ik instellingen kan verwijderen? dan begin ik namelijk even helemaal op nieuw.

Want er staan nu 3 instellingen en wil ze er allemaal uit hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SP lezen.... *#335738#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan je MSN messenger op je 6230 verkrijgen aub ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonny
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 13:00

sonny

Life's not over till you_

Matsie schreef op 02 juni 2004 @ 20:37:
hmm, had even alles geuninstalled en nu nokia pc suite 5.8 geinstalleerd, maar ik kom niet verder dan de connection manager.

als ik klik op bluetooth en dan op com3 dan herkent ie de 6230 wel. maar alsik dan op ok of op toepassen klik doet ie vervolgens niks meer.

hier staat nl dat ik dan nog een venster moet krijgen
Lekkere update :( had hem in mijn "my documents" ge-unzipped en prompt al mijn data pleite :'( , had nog maar de helft kunnen restoren, baal er wel van. Ben nu terug naar de originele software die bij mijn Mycom dongle zat en die doet het enigzins wel maar snap er nog niet echt veel van helaas. :?

Intel I7-7700k, ASUS Z270 Mark 1, Asus Turbo GTX1060 6GB, 16GB Corsair, Samsung M2 960Evo, Asus MX25AQ, Haf 912 plus, coolermaster 600W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 15:25:
[...]

weer "opslaan mislukt" maar in ieder geval bedankt voor link. Ik zal telfort eens bellen, misschien dat zij het geblokt hebben ofzo.
ik heb dat ook dat hij zegt 'opslaan mislukt' ik heb SWversie 3.14 en T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mp3 in mappen op je MMC afspelen:
Upbeat spreekt: dé oplossing om Mp3-tjes die in diverse mappen op je MMC staan toch in de Music Player af te spelen! Gelezen op de howardforums:

Maak per cd (ik zeg maar wat) een mapje op je MMC

In de Audio Manager van PC Suite maak je per cd en mapje een playlist

Zet iedere playlist (ook met de Audio Manager) in de bijbehorende map van de cd op je MMC (via BT of kabeltje of IR)

Dan via Music Player > opties > lijst met opnames > opties > lijst opns wijz. kan je kiezen uit de verschillende playlists!
-------------------------------------------------

Ben ik zo'n prutser? Het lukt me echt niet ... ik zet playlist in mappen en/of in de root, maar de music player ziet gewoon niks.

iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 20:57:
waar kan je MSN messenger op je 6230 verkrijgen aub ?
mischien staat dat wel in SP??????????????????????????????????????????? egt erg!!

oja en als je niet weet wat SP is ---> STARTPOST (pag1)!!!!!!!!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 11-09 09:14
offtopic:
echt als erg schrijven is ook echt erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook al een week. Ik moet zeggen, hij bevalt tot nu toe echt goed.

Bugs die zijn opgevallen (firmware v3.15):
* Bluetooth blijft soms random hangen
* Als je bluetooth connecties aan de telefoon zeide verbrekt, crashed hij.
* Als je aan het bellen bent met een bluetooth headset of bluetooth gateway en je verbreekt de bluetooth verbinding tijdens het bellen dan hangt hij op. Zeer irri als je een bluetooth carkit hebt.

Ergernissen:
* De 5 weg knop waarmee je bijna alles moet doen is mega irritant. Hij is zo wankel dat je heelerg vaak de verkeerde kant indrukt.
* je kunt de Mediaspeler niet in je favorieten opnemen.

Wensen:
* Meer controle over de backlight, hij mag van mij wel een toontje lager zodat de accu wordt gespaart.
* Betere en uitgebereidere PCSuite.

Tip:
Als je PC Suite niet over bluetooth aan de gang krijgt doe dan het volgende.
* Uninstall PC Suite en Bluetooth software & drivers.
* Install de bluetooth software & drivers, _NIET_ pairen!
* Install de PC Suite.
* Ga naar de Nokia Connection Manager en pair hem van daar uit.

Verder is het echt een aanradertje. Zeer complete telefoon, leuk design en hij is nog goed te betalen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sky2k schreef op 02 juni 2004 @ 19:58:
[...]

Hoe heb je dat vooral gekregen ik krijg elke keer "Inbel verbinding mislukt!"
je moet bij wachtwoord helemaal nix invullen he.....verder werkte het zo gwoon bij mij dus ik weet egt niet wat het dan kan zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24

greetz

*zie startpost*

Dat zie statpost is niet van toepassiong op mijn 1e vraag! dus nogmaals iemand antwoord op dit sms probleem?
Dat komt omdat degene die jou sms't een andere foon heeft.Van een ander merk dus.

Je kan met de 6230 6 smsjes aan elkaar koppelen.Als je zo n lange sms naar iemand anders stuurt met ook een 6230 krijgt die persoon m als 1 sms binnen.Stuur je hem naar iemand met een andere nokia, die bv maar 3 gekoppelde berichten ondersteunt krijgt die hem in 2 delen (2x3 delen dus) binnen.

Als iemand met een ander merk foon jou een gekoppelde sms stuurt kan het gebeuren dat je hem in meerdere delen aankrijgt.Mij vriendin heeft een se telefoon waarmee ze ook 3 smsjes aan elkaar kan koppelen.Soms krijg ik ze gekoppeld aan en soms apart.Dan staat er onderaan die sms *gedeelte ontbreekt*

Gebeurd ook welles dat die sms dan bijgewerkt wordt, maar ook welles niet, en dan krijg je dus maar een halve sms.

Je kan die gekoppelde berichten voor zover ik weet niet aan of uit zetten.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wisten jullie.....................dat als je muziek aan het luisteren bent of naar de FM tuner luisterd en de rode knop 1sec ingedrukt houdt je de radio/musicplayer uitschakeld......ik vind het wel handig moet ik zeggen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je kan vinden wanneer er een Firmware update komt. Heeft Nokia een soort van aankondigingssite hiervoor?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.