Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50772

Anoniem: 96604 schreef op 31 mei 2004 @ 16:35:
hallo ik heb sinds kort een nokia 6230 maar ik wil mijn foto's op de pc zetten hoe moet dat?
want het kan niet met het programma die er bij geleverd werd.
ik maak gebruik van een irda adapter.

groetjes.
lees de startpost zou ik zeggen ;) zijn zoveel manieren...
en verander je nickname man ;) jk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27668

Zo :P ik doe ook weer mee, had niet echt door dat deel 6 dicht was gegaan :)

Maar ik ga weer lekker met jullie meelullen, verder werkt dat programmatje ClickYes echt heel goed. Maar je moet em wel aanzetten |:( das dan wel weer jammer

Verder ben ik ZO blij met de agendafunctie (die ook in weekoverzicht kan!). Nooit meer zon lomp ding mee, en je kan em ook nooit vergeten :D

En misschien kan dat stukje van mij ook nog in de SP over het maken van een nieuwe playlist zonder alle nrs over en weer te hoeven verzenden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83963

Topicstarter
komt goed, hebben we het op MSN wel ff over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:39
Anoniem: 27668 schreef op 31 mei 2004 @ 17:35:
Zo :P ik doe ook weer mee, had niet echt door dat deel 6 dicht was gegaan :)

Maar ik ga weer lekker met jullie meelullen, verder werkt dat programmatje ClickYes echt heel goed. Maar je moet em wel aanzetten |:( das dan wel weer jammer

Verder ben ik ZO blij met de agendafunctie (die ook in weekoverzicht kan!). Nooit meer zon lomp ding mee, en je kan em ook nooit vergeten :D

En misschien kan dat stukje van mij ook nog in de SP over het maken van een nieuwe playlist zonder alle nrs over en weer te hoeven verzenden ;)
Playlist zonder opnieuw verzenden .. kijk das praat

Onder mijn post staat hoe het moet. Maar ik plaats de Pic nog eens :

Afbeeldingslocatie: http://www.vanvianen.net/pics/6230-1.jpg

Thanks 2 Jvvianen

[ Voor 10% gewijzigd door Maeslant op 31-05-2004 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83963 schreef op 31 mei 2004 @ 17:38:
komt goed, hebben we het op MSN wel ff over :)
Maeslant schreef op 31 mei 2004 @ 17:40:
[...]

Playlist zonder opnieuw verzenden .. kijk das praat
[rml]Jvvianen in "Nokia 6230 [ Deel 6]"[/rml]

Hier staat het :P Maar jullie zijn wel snel want ik was al aan het zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 27668 schreef op 31 mei 2004 @ 17:42:
[...]

[...]

[rml]Jvvianen in "Nokia 6230 [ Deel 6]"[/rml]

Hier staat het :P Maar jullie zijn wel snel want ik was al aan het zoeken :D
woei! \o/ ik regel ff met intox. dat dit in in de SP komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:20
ik heb ook mijn eeste major bug ontdekt. Als ik naar berichten -> berichtinstellingen -> multimediaberichten -> instellingen verbinding en dan naar Actieve multimedia-inst. bewerken ga, valt de telefoon uit! M`n batterij indicator is er nog wel, en door even op wat toetsen te drukken en een paar tellen te wachten komt ie weer terug (menu afgesloten, gewoon met de achtergrond, zoals je krijgt als je hem aanzet) :o Dat mag er wat mij betreft uit met de volgende firmware update :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heb daar geen last van, SW-foutje misschien bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik heb toch echt 3.15
(misschien handig om in de startpost te zetten hoe je je firmware versie ziet)

[ Voor 66% gewijzigd door marteltor op 31-05-2004 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
even terug naar de winkel zou ik zeggen, weet niet hoe lang je je toestel al hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
een dag of 3 :D Maar voor de rest heb ik geen enkel probleem. Dus ik denk dat ik niet terug ga. Zal nog wel gefixed worden door een software update lijkt me. Hoop ik :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114664

Anoniem: 45950 schreef op 31 mei 2004 @ 15:40:
[...]

Heb ik ook, maar waarom zet je ze niet ff om met dat converter programma uit de SP? 10x zo klein...
heb ik ook wel gedaan, maar na converteren klinken ze soms wat vager of worden ze alsnog niet herkend. maar ik was gewoon nieuwsgierig omdat er gezegd werd dat de 6230 wel wav zou kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
zijn er mensen die ook problemen hebben als ze naar berichten -> berichtinstellingen -> multimediaberichten -> instellingen verbinding en dan naar Actieve multimedia-inst. bewerken gaan? Gobbles heeft namelijk vodaphone, misschien dat het aan het feit dat ik orange de instellingen heb laten sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
marteltor schreef op 31 mei 2004 @ 18:54:
een dag of 3 :D Maar voor de rest heb ik geen enkel probleem. Dus ik denk dat ik niet terug ga. Zal nog wel gefixed worden door een software update lijkt me. Hoop ik :o
je hebt gewoon recht op een nieuwe hoor, waarom geen gebruik daarvan maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Ik heb ook SW 3.15

Maar bij mij doet hij het wel .. dus .. Orange Free 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-03 15:42
Eeey guys ik heb iets "ontdekt"...

het lijkt erop dat jemet de musicplayer tóch vooruit kan spoelen en wel op de vorige manieren:

- Als je Stop (pauze eigenlijk) kiest en dan weer play, gaat je mp3'tje of aac-te verder, maar wel een aantal seconden vooruit!
- Als je je volume op zijn hoogst zet en dan nóg hoger probeert te doen, dan hoor je een 'piep' en ook dan verspringt je song een aantal seconden. Druk hem een paar keer achter elkaar in en je "spoelt" een heel stuk vooruit.

Wat wel vaag is, is dat de tijdsaanduiding gewoon blijft lopen en je liedje dus al na bijvorbeeld een "minuut" afgelopen is..

Vage shit.. mabe useless voor de meeste maar toch.

Ik vraag me trouwens af wanneer er een Java player komt met meer functionaliteit, moet toch te maken zijn.. Een soort Winamp op je 6230 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nivvle schreef op 31 mei 2004 @ 19:09:

het lijkt erop dat jemet de musicplayer tóch vooruit kan spoelen en wel op de vorige manieren:

- Als je Stop (pauze eigenlijk) kiest en dan weer play, gaat je mp3'tje of aac-te verder, maar wel een aantal seconden vooruit!

- Als je je volume op zijn hoogst zet en dan nóg hoger probeert te doen, dan hoor je een 'piep' en ook dan verspringt je song een aantal seconden. Druk hem een paar keer achter elkaar in en je "spoelt" een heel stuk vooruit.

Wat wel vaag is, is dat de tijdsaanduiding gewoon blijft lopen en je liedje dus al na bijvorbeeld een "minuut" afgelopen is..

Ik vraag me trouwens af wanneer er een Java player komt met meer functionaliteit, moet toch te maken zijn.. Een soort Winamp op je 6230 :P
die eerste manier was ik al achter, maar die 2e manier lukt me niet. vind het vooralsnog niet echt iets om naar huis te schrijven, maar ja...

java player? weinig kans zonder symbian os.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor

2e manier lukt me niet, bij de eerste manier verspringt hij inderdaad, maar de secondeteller gaat wel gewoon verder waar hij was :?
Maeslant schreef op 31 mei 2004 @ 19:04:
Ik heb ook SW 3.15

Maar bij mij doet hij het wel .. dus .. Orange Free 30
wat doet ie wel? Werkt het wel, of valt hij ook uit?
En heb jij ook de mms instellingen laten sturen door orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er komt trouwens niet zo heel veel geluid uit die headset :P Van mij mag het soms wel wat harder (als er bv giechelende breezahs in de buurt zitten in de trein :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
daar hebben we DancePlaza's headset-mod toch voor dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94828

Ik heb een probleempje met het installeren van spellen (niet slaan als iemand dit al eerder vroeg, ik heb de hele startpost doorgenomen en bijna alle posts uit het topic).
Volgens mij is de enige manier om spellen goed te installeren via de Nokia application installer en dan via bluetooth doorsturen binnen dit programma (ergens op internet stond ook dat je gewoon rechtermuisknop op het .jar bestand kunt doen en dan 'kopieren naar' -> bluetooth -> telefoonnaam, maar dan geeft mijn tel. 'ongeldig bestandstype').

Mijn probleem is dat de Nokia application installer steeds aangeeft dat mijn telefoon nog 311kb beschikbaar heeft voor applicaties, maakt niet uit of ik alles eraf gooi of hem helemaal vol zet; hij blijft 311kb aangeven. Op zich is dat geen probleem, maar ik probeerde een spel te installeren van 550kb en dan geeft hij dus 'onvoldoende ruimte op telefoon' (terwijl ik nog 1,5mb vrij heb voor spellen/applicaties).

Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Laatst online: 20:21
marteltor schreef op 31 mei 2004 @ 18:52:
ik heb toch echt 3.15
(misschien handig om in de startpost te zetten hoe je je firmware versie ziet)
Staat ook in de SP:
Onder handige codes

*#0000# - Firmware
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83963 schreef op 31 mei 2004 @ 19:22:
daar hebben we DancePlaza's headset-mod toch voor dan? :P
Uhm, laat maar dan.. das mij te gevaarlijk :+
Serieus, kleine dingen modden kan ik maar beter niet doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106823

Anoniem: 114664 schreef op 31 mei 2004 @ 18:57:
[...]

heb ik ook wel gedaan, maar na converteren klinken ze soms wat vager of worden ze alsnog niet herkend. maar ik was gewoon nieuwsgierig omdat er gezegd werd dat de 6230 wel wav zou kunnen afspelen.
Ik heb op zich geen problemen met het afspelen van wav files. Zo af en toe zit er eentje tussen die niet herkend wordt...
Maar daar maak ik me verder niet echt druk om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115254

Ik volg zo ondertss ook al de 6000 posts van deze bangelijke telefoon,
ik moet hem me nog aanschaffen, maar ik wacht af tot er een min of meer deftige 'bugvrije' (voor zover dat met nokia kan) firmware komt.

Wat ik me na al die posts ondertussen nog wel afvraag is het volgende.
Hoe zit het met het laden van het geheugen van een 6230?
Ik heb nl. nu een 8310 en eens er 120 smsberichten in inbox staan,
duurt het zo ongeveer 15-20 sec eer hij de inbox open heeft.
Heeft de 6230 hier ook last van of blijft die vlotjes openen precies of er staan er maar 5 in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 115254 schreef op 31 mei 2004 @ 21:33:
ik moet hem me nog aanschaffen, maar ik wacht af tot er een min of meer deftige 'bugvrije' (voor zover dat met nokia kan) firmware komt.

Heeft de 6230 hier ook last van of blijft die vlotjes openen precies of er staan er maar 5 in?
Heb ook de Nokia 8310 gehad en duurde een eeuwigheid. Het is met de Nokia 6230 wel sneller, vrij vlot ook, maar niet supersnel. Overigens heb ik nu alleen nog maar SMS-jes op mijn T-Mobile SIM-kaart (20 stuks) staan. Ik weet niet hoe snel hij gaat wanneer de SIM vol is.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heb daar nog geen hinder van ondervonden, maar denk ook omdat dit komt doordat de 6230 meer intern geheugen heeft dan de 8310 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant

Nou ik heb (nog) geen 120 berichten. Maar nu met 51 berichten (heb hem pas 1 week) maar dat gaat nog snel.

Maar ik zit te twijfelen om een 512 geheugen kaartje te kopen. Of een 256 maar wordt je telefoon daar langzaam van ? Of niet ? En hij geeft het aantal mb niet juist weer he ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115254

Anoniem: 83963 schreef op 31 mei 2004 @ 21:38:
[...]

heb daar nog geen hinder van ondervonden, maar denk ook omdat dit komt doordat de 6230 meer intern geheugen heeft dan de 8310 :)
Ah, da's fijn nieuws,
het geheugen van een 8310 was me daarom nog niet te klein,
maar het laden duurde wel veel te lang, maar meer geheugen en vooral sneller is natuurlijk weer een pluspunt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maeslant schreef op 31 mei 2004 @ 21:40:
[...]Maar ik zit te twijfelen om een 512 geheugen kaartje te kopen. Of een 256 maar wordt je telefoon daar langzaam van ? Of niet ? En hij geeft het aantal mb niet juist weer he ?
met mijn Apacer 256MB kaartje wordt ie niet langzaam hoor! maar klopt, hij geeft 249,9MB aan als totaal geheugen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94828

Maar weet één van jullie dan toevallig hoe ik spellen van 500kb kan installeren? O-)
(zie mijn post hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:23
Hoe lang heb je nu je Nokia 6230?
eind februari 2004

Waar heb je 'm vandaan?
Tell Me (import)

Wat voor abonnement heb je erbij?
Los aangeschaft.

Hoe verbind je je telefoon met je PC (IR, Bluetooth, datakabel)
Conceptronic bluetooth & IR

Heb je een andere MMC-kaart erin? (merk/grootte/winkel)
Dat standaard nokia 32mb kaartje nog

Welke andere accessiores heb je nog? (indien van toepassing)
Prof carkit
Bluetooth headset
tasje

Welke beltoon heb je nu?
Zo'n standaard nokia tunetje nog

Welke achtergrond heb je nu?
Zon standaard water achtergrond, met van die kringen

Welke audio-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
alleen eamon - f*ckit

Wat voor video-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
niets

Wat vind je de fijnste feature van de 6230?
MP3 en een lekker snel menu
1
Welke feature mis je nog? Of wat zou je graag verbeterd zien in firmware v3.16?
bewegende achtergronden alla motorola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106823

Maeslant schreef op 31 mei 2004 @ 21:40:
[...]

Nou ik heb (nog) geen 120 berichten. Maar nu met 51 berichten (heb hem pas 1 week) maar dat gaat nog snel.
Bij mij begon hij pas te zeuren toen ik zo'n 160 berichten in m'n inbox en zo'n 150 berichten in m'n verzonden items had staan, maar ik vond 'em nog steeds snel openen.

Ik heb trouwens wel om de zoveel tijd dat als ik een bericht gelezen heb, er een envelopje linksboven in beeld blijft staan. Als ik dan een bericht (niet de laatst ontvangen) verwijder, dan is 'ie weg (op zich logisch en verklaarbaar), maar vervolgens kan ik weer zo'n 10 tot 15 berichten ontvangen voordat 'ie pas weer met dat envelopje aan komt zetten.

Meer ervaringen??
(SW 3.15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109771

ik heb een interne apacer usb 2.0 cardreader met mijn nokia 32 mb mmc geeft hij errors ik las dat meer mensen hiermee problemen hadden ligt het aan de reader of aan het kaartje? het zijn voornamelijk crc errors.

Is dit met een ander kaartje beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:01

Ehm.. je kan toch gewoon doorspoelen door de 5way toets naar beneden ingedrukt te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jimster schreef op 31 mei 2004 @ 23:40:
[...]

Ehm.. je kan toch gewoon doorspoelen door de 5way toets naar beneden ingedrukt te houden?
held!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 17:54

FongWan

The Stormrider ...

Ik weet niet of dit al eerder gevraagd is maar kan iemand de WAP instellingen voor T-Mobile even hier neerzetten?

Als ik de settings van de Nokia site afhaal dan zijn gewoon de GPRS settings en ik wil gewoon WAP aangezien ik toch genoeg minuten heb per maand en ik niet extra wil gaan betalen.

Daarnaast heb ik ook geprobeerd op de T-Mobile site via mijn login account maar daar staat de 6230 niet in het lijstje voor de settings.

Ten slotte heb ik ook geprobeert de WAP settings die ik op mijn 6610 gebruikte in te stellen maar dan lukt het inbellen ook niet.

Wie o wie kan mij hiermee helpen?

Verder een PRACHT telefoon !!! :) _/-\o_

BTW wie hebben er allemaal die Take MS MMC kaart van 512MB in hun bezit?
Want ik wil hem wel bestellen maar dan wil ik wel heel erg zeker zijn dat ie het ook gaat doen. Anders is het zonde van het geld aangezien ik geen ander spul heb die MMC kaarten gebruikt.

[ Voor 18% gewijzigd door FongWan op 31-05-2004 23:54 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26230

Anoniem: 94828 schreef op 31 mei 2004 @ 21:48:
Maar weet één van jullie dan toevallig hoe ik spellen van 500kb kan installeren? O-)
(zie mijn post hierboven)
op de nokia pagina staat dat je programma's van max 128kB kan downloaden weet niet zeker of sturen via pc daar ook onder valt

btw, me telefoon zegt dat ie 10,2MB eigen geheugen heeft :/

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 26230 op 01-06-2004 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22896

Ik heb een probleem met bluetooth en mn mmc.

Via het proggie pc suite, klapt mn explorer eruit. Dus dat gebruik ik niet.
Nu is het zo dat ik via de software van mn belkin bluetooth wel in mn telefoon kan.
Daar staan allemaal mapjes, tonen, afbeeldingen etc. Maar niet die gekke MMC. Zoals in het eerste topic al staat heb ik de kaart wel een naam gegeven enzo. Maar hij wil niet erg.
Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Anoniem: 22896 schreef op 01 juni 2004 @ 00:11:
Ik heb een probleem met bluetooth en mn mmc.

Via het proggie pc suite, klapt mn explorer eruit. Dus dat gebruik ik niet.
Nu is het zo dat ik via de software van mn belkin bluetooth wel in mn telefoon kan.
Daar staan allemaal mapjes, tonen, afbeeldingen etc. Maar niet die gekke MMC. Zoals in het eerste topic al staat heb ik de kaart wel een naam gegeven enzo. Maar hij wil niet erg.
Wat doe ik verkeerd?
*zucht* laat me raden je gebruikt pc suite 5.8?? Gebruik toch 6.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22896

Oh... oke.
Vreemd dat de software die erbij zit niet werkt.

Klopt het verder wel, dat de mmc via de belkin software niet zo te benaderen is?
Zal die 6.1 is regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115265

Bij het PC-syncen van mijn 6230 met Outlook zijn er maar een beperkt aantal notities (Outlook->Notes) welke overkomen. PC sync meldt dat het geheugen van de telefoon vol zit maar dat is niet het geval.

Heeft iemand een idee of hier iets aan te doen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115265

Ik heb nu een week of 3 mijn Nokia 6230 en de eerste dagen heeft de RADIO perfect gewerkt maar om 1 of andere duistere reden werkt de radio nu niet meer. Ik kan wel verschillende zenders aanduiden maar ik krijg geen geluid (meer).

Zijn er meer mensen met hetzelfde issue ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 22:50
Misschien een domme vraag, maar hoe open ik een mp3 met die musicplayer, of kan dit niet?

Op de mmc staat vanaf de fabriek een muzieknummer, waar ik niks aan vond, maar die dus alleen met de musicplayer opende.Dat nummer heb ik verwijderd van de mmc en als ik nu dus de musicplayer open krijg ik gelijk de melding dat er geen bestanden gevonden zijn, terwijl ik toch een mp3 op de mmc heb staan.Of pakt de musicplayer geen mp3's?Lijkt me sterk.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
EvoII schreef op 01 juni 2004 @ 01:03:
Misschien een domme vraag, maar hoe open ik een mp3 met die musicplayer, of kan dit niet?

Op de mmc staat vanaf de fabriek een muzieknummer, waar ik niks aan vond, maar die dus alleen met de musicplayer opende.Dat nummer heb ik verwijderd van de mmc en als ik nu dus de musicplayer open krijg ik gelijk de melding dat er geen bestanden gevonden zijn, terwijl ik toch een mp3 op de mmc heb staan.Of pakt de musicplayer geen mp3's?Lijkt me sterk.
Begin eens met de Startpost te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mordeth
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Mordeth

jaja tis wat

FongWan schreef op 31 mei 2004 @ 23:51:
Ik weet niet of dit al eerder gevraagd is maar kan iemand de WAP instellingen voor T-Mobile even hier neerzetten?

Wie o wie kan mij hiermee helpen?
Het staat toch echt op de site hoor maar vooruit.. alstu:

GPRS telefoon:

Profiel Naam (Naam Proxy): t-zones GPRS
Homepage (URL, startpagina): http://www.t-zones.nl/
IP-adres: 010.010.010.010 (of 10.10.10.10)
Gebruikersnaam: 316 met daarachter de laatste 8 cijfers van je mobiele nummer
Password: 6-cijferig persoonlijke password
APN (GPRS access point): wap
GPRS connection: when available
Response timer: 300 (5 minuten)
Timeout: 300 (5 minuten)
Beveiliging (security option): Niet beveiligd
Sessie modus (connection mode): tijdelijk (bij Nokia 7650 doorlopend!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mordeth
  • Niet online

Mordeth

jaja tis wat

Jimster schreef op 31 mei 2004 @ 23:40:
[...]

Kijk.. daar hebben we wat aan :D _/-\o_

Nu paar dagen beetje dat msn programmatje wezen uittesten (voor degenen die niet weten waar ik het over heb.. lees het openingspost). Duidelijk nog beta dus.. aardig wat crashes en zelfs een keer dat ik een uurtje ofzo opeens niet meer kon gprs'en.

Maar weet iemand hoeveel dataverkeer dat programmatje gebruikt.. ik heb maar een paar contactpersonen erin staan want heb geen zin om overspoeld te worden met berichtjes dus dat perk ik zoiezo in.

[ Voor 50% gewijzigd door Mordeth op 01-06-2004 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mordeth
  • Niet online

Mordeth

jaja tis wat

oeps.. wrong button.. :P

[ Voor 95% gewijzigd door Mordeth op 01-06-2004 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 22:50
Jimster schreef op 01 juni 2004 @ 01:12:
[...]

Begin eens met de Startpost te lezen.
Heb ik uitgebreid gedaan ;)

Heb die mp3 vanaf de mmc verplaatst naar het telefoongeheugen en dan pakt de musicplayer hem wel.Nu heb ik hem weer op de mmc gezet en opent de musicplayer wel, maar speelt hem niet af.Als ik dus op play klik doet ie het heel ff en spring daarna gelijk weer op stop.

Dit probleem had ik btw ook met de nummer dat origineel af fabriek op de mmc stond.Daarom heb ik t ook verwijderd.

Vaag dus :?

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
EvoII schreef op 01 juni 2004 @ 01:35:
[...]Heb ik uitgebreid gedaan ;)

Heb die mp3 vanaf de mmc verplaatst naar het telefoongeheugen en dan pakt de musicplayer hem wel.Nu heb ik hem weer op de mmc gezet en opent de musicplayer wel, maar speelt hem niet af.Als ik dus op play klik doet ie het heel ff en spring daarna gelijk weer op stop.

Dit probleem had ik btw ook met de nummer dat origineel af fabriek op de mmc stond.Daarom heb ik t ook verwijderd.

Vaag dus :?
En je hebt de afspeellijst wel vernieuwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mordeth schreef op 01 juni 2004 @ 01:18:
[...]

GPRS telefoon:

GPRS is toch echt wat anders dan WAP hoor.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
EvoII schreef op 01 juni 2004 @ 01:03:

Je moet de mp3's niet in mapjes zetten, tenminste als je niet te veel moeite moet doen. Je moet ze dus gewoon direct ''los'' kopieren naar je MMC en dan moet ie ut doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:36

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Er zit een timer en een data teller in voor de laatste gprs verbinding en het total verbruik. Dit zit bij oproep info en dan bij gprs verbindings timer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8888

Weekendje weg en meteen deel 7 :)

Zat vanmorgen in de trein, keek iemand naar me mobiel..keek terug in de spits, en zei : Hebt u deze mobiel al? Dan zit je zeker nu mp3 te luisteren :)

Ik heb nog steeds problemen met T-mobile vs nokia6230, als ik smsje ontvang, moet ik mobiel uit/aan doen. En als ik hem heb gelezen, werkt verwijderen niet/mobiel valt uit.

Net als Danceplaze. Ik heb Firmware 3.14 erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32373

Hup jij! Nieuwe firmware erop laten zetten bij een Nokia Store! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109771

De klok kan wel uit! menu-instellingen-weergave instellingen-screensaver-screensaver aanzetten met timeout van 60 minuten dan heb je iig 60 min geen klok :D

misschien ook iets voor de SP

iemand antwoord op mijn vraag over de cardreader icm het nokia kaartje btw?

greetsz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 17:19

racoon

mooowwww

Weet iemand hoe je krassen van je beeldscherm kan verwijderen :)

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 17:19

racoon

mooowwww

Je kan ook doorspoelen door je volumeknop helenmaal op z'n hardst te zetten en dan ingedrukt blijven houden

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105660

Anoniem: 109771 schreef op 01 juni 2004 @ 10:48:
De klok kan wel uit! menu-instellingen-weergave instellingen-screensaver-screensaver aanzetten met timeout van 60 minuten dan heb je iig 60 min geen klok :D

greetsz
Ik heb ook problemen met mijn Medion externe cardreader. Heb het tot nu toe alleen met de originele Nokia MMC geprobeerd, maar ik krijg vandaag mijn Apacer 256 MB MMC als die het ook niet goed doet in mijn cardreader heeft Medion een probleem.
Had al met Medion helpdesk gebeld en die dachten dat de Nokia MMC niet compatible was gewoon, maar we zullen zien....

ander onderwerp:

Ik heb zaterdag op mijn (bijbaan) werk radio zeker 4 uur laten aanstaan, gewoon 95% van de tijd gaf die aan dat accu 100% vol was, had hem ook aan en uit gedaan ondertussen om te kijken of er wat veranderde aan accu indicatie, maar nix. En dan opeens BAM 1 streepje over... hoezo onbetrouwbaar... Voor mensen die Ericsson T28S nog kenne... die had accu indicatie zelfs met procenten... echt sweet... niet dat die langer als 2 dagen meeging ;)

En verder... Zaterdag ook neppe accus gekregen... alleen waren BLC-3 ... stelletje kuikens... en je kunt ze ook niet bellen en ze mailen pas na 3 dagen terug... tis maar dat het retegoedkoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

racoon schreef op 01 juni 2004 @ 11:24:
Weet iemand hoe je krassen van je beeldscherm kan verwijderen :)
Displex ? ( goed weten dat na 5 min weel vol zit met krassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Anoniem: 105660 schreef op 01 juni 2004 @ 11:27:
[...]

Displex ? ( goed weten dat na 5 min weel vol zit met krassen)
Klopt, Displex dekt alleen de allerkleinste krasjes (die je al haast niet ziet)
Dus een nieuwe frontje help ut beste 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mordeth
  • Niet online

Mordeth

jaja tis wat

Anoniem: 109771 schreef op 01 juni 2004 @ 10:48:

greetsz
Mja niet echt een oplossing voor mij.. kwil namelijk ook geen screensaver dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mordeth schreef op 01 juni 2004 @ 11:39:
[...]

Mja niet echt een oplossing voor mij.. kwil namelijk ook geen screensaver dan :+
jaja tis wat he ... :7

Irriteer je er zo mateloos aan dan ? zal niet veel accugebruik schelen denk ik.

Ik vind het in ieder geval perfect zo.

edit: Als het aan mij ligt mag er zelfs datum indicatie bij ofzo... of iets anders nuttigs .

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 105660 op 01-06-2004 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
racoon schreef op 01 juni 2004 @ 11:26:
[...]

Je kan ook doorspoelen door je volumeknop helenmaal op z'n hardst te zetten en dan ingedrukt blijven houden
Daar moet je dus mee oppassen als je de telefoon op speaker functie hebt staan, want dan heb je (lees verschillende posts) kans op een "opgeblazen speaker" en kan de telefoon gaan kraken. En het 2e nadeel is dat de teller niet vooruit spoelt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Laatst online: 19:07
Mordeth schreef op 01 juni 2004 @ 11:39:
[...]

uitstel van executie noem ik dat. Uiteindelijk gaat de klok wel aan. Maar ja aan de andere kant. Niemand laat de telefoon een uur liggen, vooral met deze geavanceerde supertelefoon :P

Je kan beter wel een screensaver hebben want je hebt kans dat het schermpje gaat inbranden. Niet dat het al gebeurd naar een uur ofzo maar het is in ieder geval niet bevoordelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://cgi.ebay.com/ws/eB...ory=20371&item=5702578423

las ergens dat je via zo'n headset adapter alleen uit 1 oordopje geluid hebt als je zelf een set oordopjes erin plugt. heeft iemand hier meer ervaring mee?

btw: bij Your mobile Store op Ebay hebben ze ook een usb datakabel voor $0.39 (zelfs inclusief verzendkosten vanuit hong kong veel goedkoper dat de 12,50 die ik zelf ook betaald heb via stuntprijzen.net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:36

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Nee ben wel op zoek naar een dergelijke adapter. Ze zijn ook verkrijgbaar na wat zoekwerk bij conrad btw

zie nu pas dat dit wat dom klinkt 8)7 heb hem dus al gevonden bij conrad maar staat alleen de typenummers bij van andere nokia telefoons. Ik was er niet helemaal zeker van of het dan wel zou werken dus ik conrad gebeld, maar de mederwerker kon niks zeggen naast de doos voor te lezen.

[ Voor 59% gewijzigd door LtMarx op 01-06-2004 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Lt. Marx schreef op 01 juni 2004 @ 14:07:
Nee ben wel op zoek naar een dergelijke adapter. Ze zijn ook verkrijgbaar na wat zoekwerk bij conrad btw

zie nu pas dat dit wat dom klinkt 8)7 heb hem dus al gevonden bij conrad maar staat alleen de typenummers bij van andere nokia telefoons. Ik was er niet helemaal zeker van of het dan wel zou werken dus ik conrad gebeld, maar de mederwerker kon niks zeggen naast de doos voor te lezen.
Kheb ook ff gekeken maar zo aan de plaatjes te zien is de aansluiting wel anders. Maar zou je zowwn adapter niet bij een electrozaak kunnen halen? Een dixons ofzo? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40654

Is er ook een navigatie systeem verkrijgbaar voor deze telefoon? Ik zag dat route 66 een systeem had wat binnenkort ook beschikbaar wordt voor de 6230 maar is er toevallig nu al een systeem beschikbaar wat ook eventueel goedkoper is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Laatst online: 08-06 17:54

FongWan

The Stormrider ...

Mordeth schreef op 01 juni 2004 @ 01:18:

GPRS telefoon:

Nou ik weet niet waar je de volgende dingen gevonden hebt maar ik kan die opties nergens in de menu's terug vinden. Wat ik ook kies.

Sessie modus (connection mode): tijdelijk (bij Nokia 7650 doorlopend!}

Bovenstaande kan ik niet terug vinden !!!

Ik heb nu de volgende instellingen:

Profiel Naam (Naam Proxy): t-zones WAP
Proxy's: Inschakelen
Primaire Proxy: 010.010.010.010:8080
Secudaire Proxy: niets mee gedaan
Gegevensdrager: GSM-gegevens (ipv van GPRS omdat ik wil inbellen)

Bij de instellingen van de drager heb ik als volgt:

Inbelnummer: +31624000927
Verificatietype: normaal
Type gegevensoproep: ISDN
Snelheid gegevensoproep: 9600
Login-type: Automatisch
Terminalvenster tonen: Nee

Maar dan wilt hij geen verbinding krijgen. Krijg steeds de melding:
"De aangegeven webserver kon niet bereikt worden"
En dat terwijl die drager instellingen het gewoon gedaan hebben op mijn 6610.

Wanneer ik de volgende instellingen gebruik

Profiel Naam (Naam Proxy): t-zones WAP
Proxy's: Inschakelen
Primaire Proxy: 010.010.010.010:8080
Secudaire Proxy: niets mee gedaan
Gegevensdrager: GPRS (wat ik eigenlijk niet wil)

Bij de instellingen van de drager heb ik als volgt:

GPRS-toegangspunt: wap
Verificatietype: normaal
Login-type: Automatisch
Gebruikersnaam: Benwap
Password: password

Dan maak ik via GPRS verbinding.

Wat doe ik nou verkeerd :? Ik kan dus helemaal niets terug vinden over
Sessie modus (connection mode): tijdelijk (bij Nokia 7650 doorlopend!}

En ik heb alle menu's bekeken ...

BTW ik heb
software versie 3.15

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

Anoniem: 40654 schreef op 01 juni 2004 @ 14:54:
Is er ook een navigatie systeem verkrijgbaar voor deze telefoon? Ik zag dat route 66 een systeem had wat binnenkort ook beschikbaar wordt voor de 6230 maar is er toevallig nu al een systeem beschikbaar wat ook eventueel goedkoper is?
Waar l;ees je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:08

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Anoniem: 40654 schreef op 01 juni 2004 @ 14:54:
Dat wat jij gezien hebt, is/komt niet beschikbaar voor de 6230. Het programma van Route66 is voor Symbian OS en de 6230 heeft GEEN Symbian OS.
edit:

Als je tenminste dit bedoelt. Onder aan de pagina staan trouwens ook de geschikte toestellen voor dit product.

@ Gobbles, InQ.: Zou je in de SP duidelijk kunnen vermelden dat dit toestel geen Symbian heeft?? Er zijn redelijk wat mensen die er van uitgaan dat zo'n mooi toestel dit wel heeft.

[ Voor 31% gewijzigd door FlipFluitketel op 01-06-2004 15:56 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erg jammer dus maar misschien iets bekend van een andere fabrikant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/4738.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/4680.jpg

Is dit wat?
:*)
Tasje kost: €7,95
Lader kost: €8,95
Verzendkosten: €1,50
Op zich niet duur _/-\o_

[ Voor 58% gewijzigd door JaMaaT op 01-06-2004 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quote:
lutle schreef op 01 juni 2004 @ 14:54:

Waar l;ees je dat?

ik dacht het te lezen in de text bij route 66 maar heb dit niet goed gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:45
heb zelf een klein bugje gevonden maar weet niet of die al eerder langs is geweest.
Als je radio luistert via de speaker en dan belt en weer ophangt gaat de radio helemaal stotteren. Moet de headset erafhalen en er weer opzetten wil de radio het weer goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lt. Marx schreef op 01 juni 2004 @ 14:07:

heb m op conrad ook gezien. elke foon die de hds-3 headset gebruikt, heeft ook dezelfde adapter nodig. dus dat zit wel goed. alleen, zowel die op conrad als die ik op ebay gevonden heb hebben een 2.5 mm poort. ik zoek een adapter met 3.5 mm poort om standaard headphones eraan te kunnen sluiten. (zelf modden is geen optie, dat wordt nix als ik dat doe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Laatst online: 19:07
JaMaaT schreef op 01 juni 2004 @ 15:58:
[afbeelding]

Zown tastje is dat wat? Of is zown ding direct kapot? En zit zoiets een beetje strak? Niet dat de telefoon er los in rammelt.
Weet iemand dit? Ik ben u dankbaar _/-\o_
het kan te strak gaan zitten, waardoor het veel moeite kost om je telefoon eruit te halen. Sommige zitten weer " te los " en dat is niet fijn. Hangt er maar net van af waar je dat ding vandaag haalt. Het beste is om het te testen ... maar als je het via internet besteld dan wens ik je veel succes.

Ik heb ooit zo'n hoesje voor mijn wijlen 7250 gehaald en die zat te los aan de bovenkant en ik gebruikte dat ding dus nooit want het leek nergens op en het belde bovendien ook niet fijn met een stuk bewegend plastic ern ook nog eens een telefoon die een beetje rammelt in het hoesje zelf. Mijn neef heeft er een voor zijn 8310, Die zit perfect maar als je je telefoon eruit wil halen dan ben je wel ff bezig.

En een andere neef heeft een volledig doorzichtig hoesje voor zijn SE t610 en die is wel fijn want er zit een ritssluiting aan de onderkant ( dus zelfde idee als dat plaatje van jou maar met een rits die open en dicht kan ) Dan kan je heel makkelijk je telefoon eruithalen als dat nodig is en bovendien paste dat ding ook perfect.

[ Voor 8% gewijzigd door dcell op 01-06-2004 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YESS....

Ik heb me 256 MB Apacer MMC (59 eurie) binne, van de Vobis, zo opgehaald en mocht ook in winkel testen.

Voor mensen met Aldi Medion Externe cardreader...
ik heb in rond 2 minute 130+ MB naar kaartje gepompt ZONDER errors...

Dus Medion is gewoon GOOD, dat rotte Nokia meuk MMC wat je erbij krijgt is nix waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68280

JaMaaT schreef op 01 juni 2004 @ 15:58:
[afbeelding]
[afbeelding]

Is dit wat?
:*)
Tasje kost: €7,95
Lader kost: €8,95
Verzendkosten: €1,50
Op zich niet duur _/-\o_
Welke site kan je dit bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41743

Anoniem: 114664 schreef op 01 juni 2004 @ 16:22:
[...]

heb m op conrad ook gezien. elke foon die de hds-3 headset gebruikt, heeft ook dezelfde adapter nodig. dus dat zit wel goed. alleen, zowel die op conrad als die ik op ebay gevonden heb hebben een 2.5 mm poort. ik zoek een adapter met 3.5 mm poort om standaard headphones eraan te kunnen sluiten. (zelf modden is geen optie, dat wordt nix als ik dat doe)
GRRRRR, hoe vaak heb ik nu al gezegt dat die adapter NIET werkt!! De enige optie op het moment is de headset mod van danceplaza...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113011

Idd welke site kan je da tasje enz halen??
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:07
Anoniem: 105660 schreef op 01 juni 2004 @ 16:37:
YESS....

Ik heb me 256 MB Apacer MMC (59 eurie) binne, van de Vobis, zo opgehaald en mocht ook in winkel testen.

Voor mensen met Aldi Medion Externe cardreader...
ik heb in rond 2 minute 130+ MB naar kaartje gepompt ZONDER errors...

Dus Medion is gewoon GOOD, dat rotte Nokia meuk MMC wat je erbij krijgt is nix waard.
hehe ja dat had ook nog waar kunnen zijn :) maargoed ga denk ik toch niet groter kaartje kopen voor mijn tellie :) heb een radio erop zitten dus is wel weer goed genoeg voor mij voor nu

even afwachten op een reactie van een gozer, en dan ga ik ook even wat bestellingen plaatsen.

overigens bij stuntprijzen.net en telecomtelecom.nl hebben ze de originele nokia frontjes te kauf.

wat mij daar wel opvalt is dat je bij telecomtelecom bijvoorbeeld zwarte toetsmat ziet bij alle frontjes ( krijg je er volgens mij niet bij ) en bij stuntprijzen ook zilveren ( wat meer klopt volgens mij! ). ik denk dat het namelijk niet klopt dat bijvoorbeeld de groene cover eeuh aan de binnenkant ( zeg maar rond scherm en rondop toetsenmat ) zwart is, maar gewoon zilver..... heel apart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
De site:
http://www.telecomtelecom.nl/
:o

Als jullie een van jullie het transparante hoesje gaat kopen kan iemand dan ff posten of het wat is? Khad al besteld maar kheb de bestelling toch maar geannuleerd. (Beeje krap bij kas) |:(
Groeten

[ Voor 70% gewijzigd door JaMaaT op 01-06-2004 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41743

Ik heb nu een 6230 icm. T-Mobile @ v3.14 en heb last van het sms probleem...

Maar ken ik iemand die een gsm shop heeft en hij wil wel even v3.15 er in flashen voor mij, maar nu vraag ik me af of dat geen problemen op kan leveren ivm garantie enz... Hij zegt zelf van niet, maar bij BC zeiden ze van wel...

Als ik naar een nokia service point moet gaan ben ik weer een poos aan het reizen en hem misschien weer een dag kwijt of zow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Ik zit nog even te twijfelen. Ik heb gehoord dat je bij de 512 mb kaartjes problemen heb met het weergeve van de de (vrije) ruimte. Is dat zo ? Hebben meer mensen er last van ? Met 256 is dat nu zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:08

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Anoniem: 40654 schreef op 01 juni 2004 @ 15:58:
erg jammer dus maar misschien iets bekend van een andere fabrikant?
Denk niet dat het voor de 6230 zal komen aangezien het dan in Java geschreven zou moeten zijn en dit is zo ongeveer dus niet te doen. (correct me if I'm wrong..)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Laatst online: 26-05 13:59
Ik ben bezig met mijn hds-3 mod ik gebruik hiervoor MDR-ED21LP dopjes en nu heb ik de kabel afgeknipt en
nu zie ik dat een draad bestaat uit een soort nylon kern en daaromheen een kopen omhulsel.
wat is hier nu de geleider van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45135

Ik twijfel tussen de SE T630 en de Nokia 6230.

Het lijken me toch concurrerende telefoons?

Qua scherm is de T630 denk ik beter, maar qua functies komt de 6230 weer bovenaan. Is er ergens een vergelijkende test te vinden, of iemand die ervaring heeft met beide toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Zijn er ook nog fanatiek nokia 6230 bluejackqers?
Ik heb vandaag een SE t610 gebluejackqed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
* Matsie is net terug van de BC en heeft een 6230 met 1 jaar orange 30 :D

nu even eten en dan alle topics nog een keer doorlezen en mijn tel instellen :)

ben er blij mee :D

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marteltor schreef op 01 juni 2004 @ 17:44:
Haha, dat is vette humor :D
Dat ga ik uitproberen, vast wel iemand op mn school die BT heeft ;)

Wel beetje offtopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
misschien een hele stomme vraag maar........

waar zit dat infrarood oog? :?
of zit dat daar waar ook dat luidsprekertje zit?

[ Voor 25% gewijzigd door Matsie op 01-06-2004 19:06 ]

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
volgens mij aan de rechterkant bij de luidspreker. Toen deed mijn irda adapter het in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Laatst online: 05-06 08:50

beerns

it is I, Leclerc

Maeslant schreef op 01 juni 2004 @ 17:03:
Ik zit nog even te twijfelen. Ik heb gehoord dat je bij de 512 mb kaartjes problemen heb met het weergeve van de de (vrije) ruimte. Is dat zo ? Hebben meer mensen er last van ? Met 256 is dat nu zo ?
Ik heb 512mb. Hij geeft idd niet goed de grootte v/h kaartje aan bij weergeven daarvan, MAAR als je kijkt hoeveel hij in gebruik heeft en hoeveel er vrij is en je doet een simpele +; nou dan klopt het wel weer. Dus als jij er echt om geeft hoeveel dat ie aangeeft, koop dan lekker een 256mb. Ik kan echt wel 512 mb gebruiken.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04-2021
marteltor schreef op 01 juni 2004 @ 17:44:
Bluejack! _/-\o_ Voor de echte liefhebbers... (goede site, trouwens; denk de beste van alle Bluejack sites - aardig forum etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Anoniem: 45135 schreef op 01 juni 2004 @ 17:42:
Ik twijfel tussen de SE T630 en de Nokia 6230.

Het lijken me toch concurrerende telefoons?

Qua scherm is de T630 denk ik beter, maar qua functies komt de 6230 weer bovenaan. Is er ergens een vergelijkende test te vinden, of iemand die ervaring heeft met beide toestellen?
Ik heb ze allebei en heb besloten die SE in de verkoop te gooien. Ik mis op de SE de luidspreker functie en een duidelijke gemiste oproepen weergave (dit laatste ook wel omdat ik altijd nokia's heb gehad en maar niet aan die SE weergave kon wennen). In gebruik is die SE op zich weer prettiger, ook de voicedialing opties zijn veel beter dan bij de nokia. Bellergroepen is weer zo'n optie dat, ondanks dat het buggy is, je gaat missen op non-nokia's. Het is echt een kwestie van smaak, maar voor mij wordt het de nokia (omdat ik zo gewend ben aan de menustructuur). Wil je langer met je telefoon doen dan zou ik voor de SE gaan. Die voelt veel robuuster aan. De 6230 voelt aan alsof deze na een half jaar uiteen gaat vallen.
Qua gesprekskwaliteit ontloopt het elkaar niet zo. De sony klinkt mooier, maar zelf klink je aan de andere kant beter met de nokia (aldus mijn vrienden). Ontvangst is met beide goed. Standby en beltijd van de SE is veel beter. Wil je de camera veelvuldig gebruiken dan zou ik uit de buurt van de t630 blijven, dat is geen vergelijk met de 6230.

Nogmaals het is een kwestie van smaak. Wat zoek je in een telefoon? Dat moet je je eerst afvragen en daarna beslissen. Ook speelt mee of je met abbo neemt of niet. De sony is stuk goedkoper als je een los toestel gaat kopen. Succes met je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109788

Anoniem: 114664 schreef op 01 juni 2004 @ 14:04:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...ory=20371&item=5702578423

las ergens dat je via zo'n headset adapter alleen uit 1 oordopje geluid hebt als je zelf een set oordopjes erin plugt. heeft iemand hier meer ervaring mee?

btw: bij Your mobile Store op Ebay hebben ze ook een usb datakabel voor $0.39 (zelfs inclusief verzendkosten vanuit hong kong veel goedkoper dat de 12,50 die ik zelf ook betaald heb via stuntprijzen.net)
Let op dat die plug 2.5mm is en niet de standaard 3.5mm die op een koptelefoontje zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Matsie schreef op 01 juni 2004 @ 17:45:
* Matsie is net terug van de BC en heeft een 6230 met 1 jaar orange 30 :D

nu even eten en dan alle topics nog een keer doorlezen en mijn tel instellen :)

ben er blij mee :D
ik heb zo'n vermoeden dat je 10 kg lichter bent totdat je alles gelezen hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-04 11:24
Hoe zit het met die PC-Suite, ik heb er nogal wat problemen mee, kan de fotos niet vinden en de phone explorer laat niks zien, Zie ook de mmc niet. Ik gebruik de Sitecom CN500 dongel met de laatste sitecom driver, paren enzo gaat goed, En ook de application tool werkt enzo,

Alleen de PhoneBrowser niet, hoe pas ik trouwens de naam van het mmc kaartje aan wat dan zou een probleem kunnen zijn volgens sommige hier ?

Gebruik nu versie 6.1 NL maar ook 5.8 NL was niet echt perfect.

[ Voor 8% gewijzigd door raymonvdm op 01-06-2004 19:58 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.