Dit stond idd gewoon geinstalleerd, maar leek dus niet te werken.Whieee schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:40:
Dit moet met X11 geïnstalleerd geen problemen opleveren. Ik neem aan dat je wel X11 geïnstalleerd had? (staat op je install-DVD onder 'optional installs')
alles, zonder X kreeg ik geen php zooi geinstalleerdWat heeft X met PHP te maken? Ik draai hier een webserver op een Mac Mini met Mac OSX en ik heb gewoon PHP + MySQL via simpele dmg's kunnen installen. Works like a charm
De helft van mijn externe drives werden niet eens herkend, terwijl ze met windows gewoon direct werkten (ook als die dingen FAT geformateerd waren).Hier nog geen drives gezien die het niet deden (tenzij ze NTFS geformatteerd waren
Dat zal wel gelegen hebben aan mijn geluk dat ik altijd incompatible zooi weet te vinden
Maar laten we eerlijk zijn, branden vanuit finder is vaag. OSX gooit eerst die files naar het niets en als hij daarmee klaar is gaat hij pas fikken. imho verre van logisch...Je kan in zowel Panther als Tiger branden vanuit de Finder.
Had ik kunnen proberen idd, maar nooit gedaanTip: sleep de Applications Folder naar je Dock, direct naast de trashcan. Als je erdan met op klikt en de muisknop even vasthoudt, komt er een mooi menu met de inhoud uitDit werkt overigens voor elke map die je in je dock zet
Ik zat op 768MB, maar toch was dat nogal traag.Tip: VEEL geheugen. Ik had hiervoor een 1GHz iBook G4, maar met 768MB RAM was dat best te doen. Ik heb nu een 1.33GHz PB12" met 768MB, en dat werkt lekkerMet 1.25GB gaat het helemaal lekker. Met 512MB of minder werkt het gewoon net ff minder lekker.
Ik heb eraan gedacht om een 1GB dimm te kopen, maar kwam erachter dat het goedkoper was de iBook te verkopen en een x86 te kopen, die simpelweg vele malen sneller was dan die ibook.
Is het wel, zeker als je in de trein zit te werken en met dat touchpad loopt te pielen. Werken met het keyboard is een stuk fijner en drag en drop vind ik gewoon een verschrikking (en niet alleen onder OSX, maar onder ieder OS).Drag + drop is niet zo moeilijk