Ik ben sinds gisteren ook eigenaar van een Mac. Mini in dit geval. Wat ik mis? Eigenlijk helemaal niks, echt niks. Alleen een programma genaamd Paltalk. Dit is een programma om in groepen, of direct met iemand te chatten. spreken. Ik gebruikte dit programma om met enkele mensen te chatten, helaas weigerden ze MSN te nemen, maar inmiddels zijn ze over. Ik mis dus niks. Het is alleen wennen, na 11 jaar Windows (3.11-XP). Gelukkig weet ik al een beetje de weg doordat ik het laatste half jaar veel met Linux gewerkt had. Linux vond ik iets te saai. Dus ik ben overgestapt op een Mac, en ik hou nu al van dit platform. Ik hoop wel dat ik hier op GOT terecht kan voor mijn vragen als ik er echt niet uit kom.
Maar iets missen? Nee, als ik nu naar OSX kijk dan miste ik in Windows veel meer (stabiliteit,gebruiksgemak, veiligheid en naar mijn gevoel een afgewerkt systeem).
Zwaai!
Maar iets missen? Nee, als ik nu naar OSX kijk dan miste ik in Windows veel meer (stabiliteit,gebruiksgemak, veiligheid en naar mijn gevoel een afgewerkt systeem).
Zwaai!