[PS2]Gran Turismo 4

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 4.319 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
KeeZ schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:33:
[...]

lezen is ook een vak ;) 60" zogezegd..
Ok, ok ;) ik was net mn bed uit en dan is mijn verwerkings snelheid erg laag

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 16:15:
[...]

Volgens mij bullscheiss want Dixons, FRS en Intertoys in mijn dorp weten nog nergens van.
Ik kan mij voorstellen dat een intertoys in een dorp het spel later krijg dan een intertoys in een grote stad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:01
Hij zou toch 9 maart uitkomen? Vreemd dat hij dan zo vroeg al op voorraad ligt bij de winkels. We kunnen de release wel een weekje naar voren halen me dunkt ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Hehe, zullen we een uitgebreide tweakermeeting houden ?
Komen we 's avonds bijeen in een grote stad, gaan we 's nachts nog even de stad 'in' en dan gaan we een flinke dag gamen :P

Nu het niet meer zolang duurd, is het wachten wel moeilijk :P

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

GeforceDDQ schreef op zondag 27 februari 2005 @ 10:28:
Hehe, zullen we een uitgebreide tweakermeeting houden ?
Komen we 's avonds bijeen in een grote stad, gaan we 's nachts nog even de stad 'in' en dan gaan we een flinke dag gamen :P

Nu het niet meer zolang duurd, is het wachten wel moeilijk :P
*brrr* dan moet ik de deur uit :X en sociaal doen :X neeeee !!!!

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
KeeZ schreef op zondag 27 februari 2005 @ 12:02:
[...]

*brrr* dan moet ik de deur uit :X en sociaal doen :X neeeee !!!!
Ik bedoelde eig dat we bij de intertoys gingen inbreken om een paar exemplaren van GT4 te bemachtigen :+

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:58

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb deze video nog niet voorbij zien komen: http://www.dgtalpimp.com/m3_gtr_nurburgring.wmv
Hans Joachim Stuck in een BMW Z3 GTR op de Nürburgring. Man, na het zien van deze video wil ik GT4 NU hebben! >:)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:15
Morgen krijg ik GT4 Promo Editie PAL als het goed is binnen via de post... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
BeZaX schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:23:
Morgen krijg ik GT4 Promo Editie PAL als het goed is binnen via de post... :D
En hoe kom jij daaraan dan :P ?

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Wie weet waarom de meeste shops een releasedatum aanhouden van 11 maart, terwijl op playstation.com [ http://nl.playstation.com...&selectedYear=2005&type=0 ] de officiele datum op 9 maart staat. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
GeforceDDQ schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:07:
[...]

En hoe kom jij daaraan dan :P ?
Ik ben officiele beta tester van Sony/Playstation en had nog een cadeautje te goed. Zo doende kwam mijn Trial manager met GT4 op de proppen. Het betreft wel een promo editie (volledig spel maar zonder handleiding). :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Chrasher schreef op zondag 27 februari 2005 @ 19:29:
Wie weet waarom de meeste shops een releasedatum aanhouden van 11 maart, terwijl op playstation.com [ http://nl.playstation.com...&selectedYear=2005&type=0 ] de officiele datum op 9 maart staat. :?
Waarschijnlijk omdat de meeste games op vrijdag verschijnen. Eigenlijk donderdag, maar vrijdag zeker.

Titels van Colombia Tristar (Sony) komen altijd op woensdag uit. GT4 dus ook.

*hoopt ook dat het reviewexemplaar deze week in de bus valt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-08 20:06

Gulli

100% Unwiderstehlich

Chrasher schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:08:
Heb deze video nog niet voorbij zien komen: http://www.dgtalpimp.com/m3_gtr_nurburgring.wmv
Hans Joachim Stuck in een BMW Z3 GTR op de Nürburgring. Man, na het zien van deze video wil ik GT4 NU hebben! >:)
Ik ben bang voor je dat je niet de complete Nordschleife zal kunnen rijden, dat is een baan van 23km dacht ik (oude versie?)

Ik denk dat je gewoon het huidige racegedeelte zal krijgen, wat op zich ook niet verkeerd is.

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, je kan wel de gehele Nordschleife rijden, that's what all the fuss is about. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

ZAMoRANo schreef op maandag 28 februari 2005 @ 00:13:
Nee, je kan wel de gehele Nordschleife rijden, that's what all the fuss is about. ;)
Precies, dat lijkt me zo cool...! 8) Ben benieuwd hoe snel ik erover doe in een Citroën CV2. :+

En nog wat pics...... :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52858/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52859/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52860/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52861/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52862/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52863/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52864/full.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Chrasher op 28-02-2005 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Had hem al een keer gepost, maar hier is dat filmpje van de Sauber op de Ring in GT4 nog een keer omdat ie zo mooi is: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/sauber_s16.wmv

Oef :9

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja is leuk om allerlei auto's op te proberen.
De enige versie van de Nordschleife die ik gereden heb is die van GPL (en de conversie daarvan voor andere sims), en die klopt ook niet helemaal.
Zou leuk zijn als de versie van GT4 op 1 of andere manier te exporteren uit het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
Gulli schreef op maandag 28 februari 2005 @ 00:09:
[...]

Ik ben bang voor je dat je niet de complete Nordschleife zal kunnen rijden, dat is een baan van 23km dacht ik (oude versie?)

Ik denk dat je gewoon het huidige racegedeelte zal krijgen, wat op zich ook niet verkeerd is.
Dat kan dus wel, en dat kon ook al in Project Gotham Racing 2 voor de XBOX maar die schijnt niet helemaal te kloppen, het blijft wel een leuke baan voor een Ferrari 360 Stradale :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:17

scorpie

Supra Addict

Maar hij was toch weer vervroegd naar vandaag? Of heb ik het dan tóch gedroomd? hhehe

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Scorperito schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:41:
Maar hij was toch weer vervroegd naar vandaag? Of heb ik het dan tóch gedroomd? hhehe
ja dat heb je gedroomd ;)
hmm.. ik haat dromen :P... ik heb eens gedroomd dat ik een Xbox met Halo had gekregen... toen de xdoos nog nieteens uit was :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Ik ben GT4 PAL nu aan het spelen en de auto's zijn mooi. :o Broem... Broem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

BeZaX schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:24:
Ik ben GT4 PAL nu aan het spelen en de auto's zijn mooi. :o Broem... Broem...
kun je mij/ons wat info geven over het verschil van gt3 en 4?... en uhh met wat voor een auto's je kunt beginnen etc. etc. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Ik heb pas sinds november een PS2 dus heb nooit de GT reeks gespeeld. 8)7 GT3 heb ik wel maar ben ik nog niet aan toegekomen, dus kan je eigelijk niet vertellen hoe GT4 ten opzichte van GT3 is. Maar 1 ding weet ik wel... die auto's zijn echt mooi, misschien iets te zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Uhm hoezo te?
En nog even een vraagje: Ik had gehoord dat als je een save game van een vorige GT had dat je dan begon met veel meer credits ofzo. Geeft dit je in het begin een oneerlijk grote voorsprong, of valt dat nog wel mee? En moet je een save game van GT3 en Prologue hebben, of één van de twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje een stomme vraag, maar is het uberhaupt mogelijk om vanuit een pal ps2 een component signaal te krijgen?

Ik zit er namelijk aan te denken om een us exemplaar van gt4 te kopen en hier in nederland een omgebouwde pal ps2 te kopen. Games op mijn beamer zien er geweldig uit, maar alleen als ik deze met 480p aanstuur, interlaced is het niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Met te bedoel ik: Heb jij ooit zulke mooie opgepoetste auto's in het echt over de baan zien rijden. Dat soort auto's zie je alleen op de RAI waren uren een kerel heeft staan poetsen. :p

Om je vragen te beantwoorden:

1 van de 2 moet je gebruiken. Je krijgt dan een max. geldbonus van 100.000 credits en een B-rijbewijs. Verbeter mij als ik verkeerd zit.

Afbeeldingslocatie: http://img60.exs.cx/img60/8840/set2035ox.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door BeZaX op 28-02-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ja oke daar heb je gelijk in, in 't echt rijden ze nooit zo mooi schoon rond.

Die bonus is inderdaad zoals ik al dacht. Met hoeveel credits begin je normaal gesproken eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Het dvdtje ziet er clean uit, alleen jammer dat er geen artwork op zit :/ . Nu lijkt het wel een Platinum serie game :Y) .

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Yonni schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:23:
Het dvdtje ziet er clean uit, alleen jammer dat er geen artwork op zit :/ . Nu lijkt het wel een Platinum serie game :Y) .
Komt waarschijnelijk doordat ik een promo editie heb. ;)

@Wekke: 10.000c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
BeZaX schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:37:
[...]

Komt waarschijnelijk doordat ik een promo editie heb. ;)

@Wekke: 10.000c
Aha, op die fiets. Dan nog, promo in de zin van beperkte features? Of fully loaded met alles d'r op en d'r aan maar alleen in een simpel kartonnen hoesje en simpele opdruk?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
BeZaX schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:01:
Met te bedoel ik: Heb jij ooit zulke mooie opgepoetste auto's in het echt over de baan zien rijden. Dat soort auto's zie je alleen op de RAI waren uren een kerel heeft staan poetsen. :p
In GT3 werden de auto's wel "doffer" naarmate je er meer mee reed, misschien zit in GT4 dat ook wel weer (als je een carwash in het menu ziet vast wel :))

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Yonni schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:07:
[...]

Aha, op die fiets. Dan nog, promo in de zin van beperkte features? Of fully loaded met alles d'r op en d'r aan maar alleen in een simpel kartonnen hoesje en simpele opdruk?
De laatste... Game is helemaal compleet alleen geen "echt" PS2 hoesje en handleiding. Maar dat maakt mij niet uit. :9

@TAG_Speedy: He je hebt gelijk, ik zie de Car Wash optie bij GT auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 10:05

Yngwie-

Murphy was an optimist

Wekko schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:53:
En moet je een save game van GT3 en Prologue hebben, of één van de twee?
Kweenie, maar om de een of andere reden ben ik niet van plan om een savegame te gebruiken van GT3 of de Prologue. Gewoon met 0 beginnen, eerst een berg licenties halen en dan met een trage bak beginnen te racen. Zodat ik ook echt het gevoel heb dat ik er iets voor heb moeten doen :D Damn, ik kan echt niet wachten totdat GT4 uit is :'(

* Yngwie- is jaloers op BeZaX _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Yngwie- op 01-03-2005 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Yngwie- schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:56:
Kweenie, maar om de een of andere reden ben ik niet van plan om een savegame te gebruiken van GT3 of de Prologue. Gewoon met 0 beginnen, eerst een berg licenties halen en dan met een trage bak beginnen te racen. Zodat ik ook echt het gevoel heb dat ik er iets voor heb moeten doen :D Damn, ik kan echt niet wachten totdat GT4 uit is :'(
Inderdaad, geld is de motivatie. :P Ik hoop dat geld verdienen nu veel moeilijker wordt en dat je niet meer met een F1-wagen alles meteen kunt winnen. En over een maand al GT4 op de PSP... Yeehaw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yngwie- schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:56:
[...]

* Yngwie- is jaloers op BeZaX _/-\o_
Dat heb ik dus eigenlijk ook, als je credits overneemt uit GT3 bijvoorbeeld (heb ik nog een savegame van) dan kan je toch al met een betere auto beginnen en zal je waarschijnlijk in het begin makkelijker winnen en heb je dus een groot voordeel t.o.v. je tegenstanders.
Ik begin wel met een klein sport autotje ne vecht me een weg naar de echte sportwagens!
In GT3 was ik met een Toyota Yaris 1.5 begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 08:28:
[...]

Dat heb ik dus eigenlijk ook, als je credits overneemt uit GT3 bijvoorbeeld (heb ik nog een savegame van) dan kan je toch al met een betere auto beginnen en zal je waarschijnlijk in het begin makkelijker winnen en heb je dus een groot voordeel t.o.v. je tegenstanders.
Ik begin wel met een klein sport autotje ne vecht me een weg naar de echte sportwagens!
In GT3 was ik met een Toyota Yaris 1.5 begonnen :)
Lol me too in GT3, als eerste kocht ik de de new beetle, spijt achteraf ;) Maar je wint vrij snel een Snelle Toyota Yaris en helemaal uitgetuned is die goed genoeg voor zo'n beetje 2/3e van de amateur klasse ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Kon je die New Beetle vanaf het begin betalen? Volgens mij niet...

Ben zelf begonnen met een Honda Prelude in GT en GT2 (heerlijke wagen), in GT3 was het een Mazda MX-5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Ik rij nu rond in m'n VW Lupo. :p

[ Voor 50% gewijzigd door BeZaX op 01-03-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Zelf ben ik begonnen met de PT Cruiser, en dat was volgens mij best een goede keuze want ik heb er behoorlijk wat mee kunnen winnen.
De save van GT3 zal ik ook niet gebruiken. Het is veel leuker om de game helemaal te spelen en je op te werken via langzame auto's, dan meteen voor 100.000 extra credits een snelle auto te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:41

RKD

Yeah, ik heb hem zojuist gereserveerd bij de Intertoys in Amersfoort-Noord en was de 1e.

Heb nu zo'n mooi papiertje :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Weet iemand al van een actie waar je een PS2 en GT4 krijgt? Heb momenteel geen playstation 2 en wil wel GT4 spelen :P

Zodra ik daarop uit ben gekeken (=alle races gewonnen) wil ik GT3 gaan doen dan heb ik ze allemaal gehad >:)

In GT2 begon ik trouwens vrij snel met de Lancia Delta HF Integrale. Fantastische wagen rijdt lekker is niet al te duur kan flink getuned worden en heb er vaak op bizare wijze wedsrijden kunnen winnen. Zoals bijvoorbeeld op dat Rome circuit tegen de Toyota GT versie :o

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
BeZaX schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:24:
Ik rij nu rond in m'n
spoiler:
VW Lupo
die ik gekregen heb voor het behalen van
spoiler:
de B-licentie
. :p
Ik ben misschien een zeikerd maar ik beschouw dit als een spoiler; ik vind het leuk om verrast te worden door mijn prijsauto's. Kan je dit soort dingen tussen tags zetten voortaan?

[ Voor 13% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-03-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 13:13:
[...]

Ik ben misschien een zeikerd maar ik beschouw dit als een spoiler; ik vind het leuk om verrast te worden door mijn prijsauto's. Kan je dit soort dingen tussen tags zetten voortaan?
Oei.... sorry. :'( Goed dat je me hier op wijst.... intussen heb ik mijn vorige post aangepast.

[ Voor 8% gewijzigd door BeZaX op 01-03-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03:47
* Beerkeeper heeft net alle winkels afgebeld (Gorinchem: The Music Store, Free Record Shop, Bart Smit en Leerdam: Intertoys) en ze zeggen allemaal de releasedatum, dan is ie pas binnen ;(

waarom.... ;(

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Kheb er ook weer zin in :9 Heb net in GT3 nog ff rondgecrossed met mn 700PK sterke Evo7 :*)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Ik heb de photomode ff uitgeprobeerd. :9 Kan er helaas niks van... :(

Afbeeldingslocatie: http://img21.exs.cx/img21/7523/img00010zf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoutTM schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 14:19:
/me heeft net alle winkels afgebeld (Gorinchem: The Music Store, Free Record Shop, Bart Smit en Leerdam: Intertoys) en ze zeggen allemaal de releasedatum, dan is ie pas binnen ;(

waarom.... ;(
Deze jongen zit ook in tranen, heb ook overal hetzelfde verhaal gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:31
Volgens mij was het ook zo als je save game van een vorige GT gebruikte, dan kreeg je idd wat geld en je B licensie maar je kreeg niet de auto's die je kon winnen door de licensies te halen. :) Dus nog een nadeel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:11:
[...]

Deze jongen zit ook in tranen, heb ook overal hetzelfde verhaal gekregen.
Noem me gek, maar is het niet logisch dat de winkels spellen pas verkopen op de release-datum?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:23

Polycom

Poes van goud

FoutTM schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 14:19:
* Polycom heeft net alle winkels afgebeld (Gorinchem: The Music Store, Free Record Shop, Bart Smit en Leerdam: Intertoys) en ze zeggen allemaal de releasedatum, dan is ie pas binnen ;(

waarom.... ;(
Het is niet voor niets Release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Vaak hebben ze spellen al iets eerder binnen (2 dagen ofzo) en als ik dan vraag wanneer ze hem binnen verwachten heb ik vaak gehad dat ze zeiden: ja we hebben hem net gekregen maar ze staan nog achter, ik pak er wel even 1 :) . Helaas vandaag dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
wij krijgen spellen meestal een week van tevoren binnen, in principe zouden ze er dus al wel kunnen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Joss schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:49:
wij krijgen spellen meestal een week van tevoren binnen, in principe zouden ze er dus al wel kunnen zijn ;)
en wie zijn "wij" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Laatst online: 03:47
Pu_Dy schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:39:
[...]

Het is niet voor niets Release datum.
Noem mij maar gek, maar dan sta ik toch raar te kijken als toen een hele tijd geleden (met GT2), de bart smit had een hele oplage liggen, terwijl hij pas een week werd released. Gelukkig kreeg ik hem mee toen ik zei dat de Intertoys hem al verkochte :Y)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armageddon_2k1 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:31:
[...]

Noem me gek, maar is het niet logisch dat de winkels spellen pas verkopen op de release-datum?
Door de onderstaande post een aantal pagina's geleden kreeg ik hoop dat ze wellicht al bij verscheidene filialen in de winkel aanwezig waren daarom heb ik een aantal winkels gebeld. Jammer genoeg was het in mijn geval dus het dode mus verhaal.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:41:
Aaarghhh hoorde net van mijn zusje dat ie is binnengekomen bij de intertoys. :D
Maar ze mogen em nog niet verkopen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
BeZaX schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 13:15:
[...]

Oei.... sorry. :'( Goed dat je me hier op wijst.... intussen heb ik mijn vorige post aangepast.
NP :) heb mijn quote van jou ook maar even ge-edit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:17:
[...]

NP :) heb mijn quote van jou ook maar even ge-edit :)
En nu is het nog te duidelijk want hij noemt de auto en jij zegt welke license je daarvoor moet halen... 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:17:
Kon je die New Beetle vanaf het begin betalen? Volgens mij niet...

Ben zelf begonnen met een Honda Prelude in GT en GT2 (heerlijke wagen), in GT3 was het een Mazda MX-5 :)
Ja net, was wel meteen zogoed als al je geld kwijt maar het was mijn 1e auto en staat nog steeds onderaan de lijst het kan dus wel :P

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
wij zijn V&D, maar wij houden ons aan de regels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:05:
[...]

Door de onderstaande post een aantal pagina's geleden kreeg ik hoop dat ze wellicht al bij verscheidene filialen in de winkel aanwezig waren daarom heb ik een aantal winkels gebeld. Jammer genoeg was het in mijn geval dus het dode mus verhaal.

[...]
Daarom zette ik er ook erbij ZE MOGEN HEM NOG NIET VERKOPEN. :)

Op tijd bestellen zodat ze niet snel nee hoeven te zeggen. Lijkt me logisch in een winkel.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb nog een paar hele mooie plaatjes gevonden van de Audi R8.... 8) :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52977/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52978/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52979/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52980/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52981/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52982/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52983/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Metal schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 20:00:
[...]

En nu is het nog te duidelijk want hij noemt de auto en jij zegt welke license je daarvoor moet halen... 8)7 :P
Ow..... nu is ie echt helemaal tip top dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:17:
[...]

Daarom zette ik er ook erbij ZE MOGEN HEM NOG NIET VERKOPEN. :)

Op tijd bestellen zodat ze niet snel nee hoeven te zeggen. Lijkt me logisch in een winkel.
Maar de winkels die ik heb gebeld hadden niet eens versies van het spel achter in het magazijn liggen. Bij Dixons heb ik vrij goed contact met de verkopers maar die hadden ook geen games achter liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

heeft niemand in-game screens op normale resolutie? (dus tijdens het racen) ... ik heb tot nu toe alleen maar in-game filmpjes gezien.. maar aangezien de slechte beeldkwaliteit v.d. filmpjes kan ik geen goed overzicht van de werkelijke in-game graphics krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Je zult niks te klagen hebben over de in-game graphics ziet er allemaal zeer gelikt uit.

Ik vind vooral de rally races erg mooi gemaakt met
spoiler:
overstekende poppetjes, met die snel ff de auto op de foto willen zetten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
BeZaX schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:03:
Je zult niks te klagen hebben over de in-game graphics ziet er allemaal zeer gelikt uit.

spoiler:
Volgens mij is dat toch allemaal vrij subjectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

BeZaX schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:03:

spoiler:
ik denk niet echt dat dat een spoiler is ;) ... omdat dit gewoon een gameplay info is :P....

ooh... zamorano was me voor :P

[ Voor 4% gewijzigd door RMB op 02-03-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
  • Laatst online: 02-07 13:16
Eigenlijk vind ik misschien wel het leukste element aan de gt-serie dat je in "gewone" auto's kan rijden ipv altijd maar weer F1, superauto's en ander onbetaalbare zut. Jammergenoeg komt het niet op de PC. Het lijkt me fantastisch als er een online modcommunity zou zijn die zelf auto's, tracks etc. creëert.

I love the smell of a Palm in the morning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat nu eigenlijk, kan je met deze orginele gt4 game via internet spelen?
Kan het ook als er 2 mensen op de console zitten en dan over Internet?

Ik ben namelijk van plan om een ps2 aan te schaffen voor de exclusieve titels van de ps2 waaronder gt4, maar online lijkt me erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

GT4 gaat niet online, wel hebben ze beloofd, een speciale uitgave van gt4 te geven over een tijd.... die voor een zachtere prijs in de winkels licht, die wel online mode bevat.

[ Voor 80% gewijzigd door RMB op 02-03-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Je kunt via een speciaal programma wel tegen elkaar online als het goed is... Xlink heet het volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je wel over een lan tegen elkaar?
Dan is het nog eenvoudig laat ik ze op mijn vpn server inloggen en kan het nog via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

http://www.teamxlink.co.uk/

hierzo dus :)
(Wanneer is nu eigenlijk de échte releasedate? :? Door m'n droom ben ik nu helemaal de kluts kwijt, en op bol.com staat weer een andere datum dan op freerecordshop.nl)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
9 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 15:18
en bij elke andere winkel 11 maart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Laatst online: 05-05 16:02
dalijk eens een paar winkels af :)
misschien dat er een dom blondje staat die wel even achter wil kijken :P

Edit: nee, wel 3 blondje's maar ze waren niet zo dom :(

[ Voor 22% gewijzigd door Extera op 03-03-2005 13:27 ]

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

oude mannen werken soms ook heel goed mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
patryk schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:50:
9 en 11 maart zijn allebei onwaarschijnlijk. 11 maart geven ze als officiele verkoopdatum, maar die nieuwe lading games komt altijd op donderdag, in Groningen tenminste... 10 maart ga ik dus voor Dimension Plus liggen in m'n slaapzak. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

CorteX schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:54:
[...]

9 en 11 maart zijn allebei onwaarschijnlijk. 11 maart geven ze als officiele verkoopdatum, maar die nieuwe lading games komt altijd op donderdag, in Groningen tenminste... 10 maart ga ik dus voor Dimension Plus liggen in m'n slaapzak. 8)
onzin! als hij 9 maart uit zou moeten komen, kun je hem waarschijnlijk al de 8e kopen..... en games komen niet altijd op donderdag... dat verschilt per uitgever... correct me if I'm wrong

Bijvoorbeeld: Zoals jullie weten zou vandaag Metal Gear Solid 3 - Snake Eater moeten uitkomen. Maar gisteren (woensdag 2 maart) liep ik door Heerlen, en hadden ze hem overal al.

[ Voor 27% gewijzigd door RMB op 03-03-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

hmm ok, ik ben dus niet als enige verward door al die verschillende releasedates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
RMB schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 18:10:
onzin! als hij 9 maart uit zou moeten komen, kun je hem waarschijnlijk al de 8e kopen..... en games komen niet altijd op donderdag... dat verschilt per uitgever... correct me if I'm wrong
Op maandag komt hij echt niet hoor. Grote titels komen meestal op donderdag, dus daar ga ik nu ook op gokken. Operation Flashpoint, Gran Turismo 3 en GTA: Liberty City kwamen allemaal op donderdag (en dan in de middag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

CorteX schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 18:57:
[...]

Op maandag komt hij echt niet hoor. Grote titels komen meestal op donderdag, dus daar ga ik nu ook op gokken. Operation Flashpoint, Gran Turismo 3 en GTA: Liberty City kwamen allemaal op donderdag (en dan in de middag).
9 maart is een woensdag....... waar jij die maandag ineens vandaan haalt... weet niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
RMB schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:03:
9 maart is een woensdag....... waar jij die maandag ineens vandaan haalt... weet niemand.
Ik weet het wel. Die maandag komt van mijn privé-kalender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

maar wat heeft dat hiermee temaken?.. of mis ik nu iets :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Laatst online: 05-05 16:02
ik ga heel rotterdam af woensdag, en als ze hem niet hebben ga ik donderdag niet werken en weer heel rotetrdam af en dan spelen....... tot diep in nacht spelen...... :D

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:28

Initial G

f.k.a. GKLQuake

zeg hoe realistisch zijn de physics nou eigenlijk? Ik wil wel een PS2 kopen, ook voor GTA SA maar dan moet GT4 ook wel enigszins realistisch zijn. Zoals in dat filmpje die Sauber over de nordschleife dat sloeg nergens op, tenzij er een michael schumacher met speed op aan het stuur zat en dat ding AWD had met perfecte ESP, ABS + Traction control had.
Is er ook een echte simulatie mode? A la LFS of mischien zelfs GTR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Nee absoluut niet, het is een prettige mix van arcade en sim (dus tussen pak em beet NFS en GTR in, al zal het iets meer richting de sim kant gaan), die-hard sims moet je ook niet op je console spelen vanaf de bank met een simpele dualshock2 . Het zou ook nooit zo populair zijn als je een physics engine had alla GTR of GPL, dat is voor een klein percentage leuk en de rest is het wel zat om in het begin na elke 10 meter achterstevoren te staan.
Neemt niet weg dat het wel een erg leuke game is om te spelen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Speedy op 03-03-2005 22:46 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Initial G schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:41:
zeg hoe realistisch zijn de physics nou eigenlijk? Ik wil wel een PS2 kopen, ook voor GTA SA maar dan moet GT4 ook wel enigszins realistisch zijn. Zoals in dat filmpje die Sauber over de nordschleife dat sloeg nergens op, tenzij er een michael schumacher met speed op aan het stuur zat en dat ding AWD had met perfecte ESP, ABS + Traction control had.
Is er ook een echte simulatie mode? A la LFS of mischien zelfs GTR?
Zo realistisch als GTR of GPL is het niet, dat kun je ook niet verwachten.
Bij LFS (S1 wel te verstaan) komt het een beetje in de buurt misschien.
Maar je moet uiteraard wel alle aids uitzetten, anders is het gewoon een arcade-game.

Je mist een beetje de finesse in de physics, de kleine details. De slipangles zijn vrij simpel uitgewerkt en natuurlijk heb je amper collision-physics.
Over het algemeen is het redelijk overtuigend, maar geen hardcore sim.

(Dit op basis van wat ik aan GT4:P gespeeld heb en van andere simmers/echte coureurs hoor)

[ Voor 5% gewijzigd door Zamorano op 03-03-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Laatst online: 23:28

Initial G

f.k.a. GKLQuake

dat geloof ik zeker wel, die carlist!!! Ik wacht wel op de PC versie ;)

btw wtf is the Jay Leno tank car? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:23

Erw

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Initial G schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:50:

Welke PC versie? :p

Ik ga GT4 denk ik wel kopen zodra mn Frex stuur binnen is, met een gamepad vind ik GT3 eigenlijk ook al enorm saai.
Misschien nog een VGA-box erbij, anders moet ik zo gaan schuiven met mn TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 15-09 12:56
patryk schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:50:
Bart Smit zorgt dat hij 9 maart op de mat ligt voor 60 euro :)
Gran Turismo 4 PS2

Bestel nu en ontvangt de game op de dag van release (9 mrt) thuis!
http://www.bartsmit.com/s...rie+4&tabbladid=1&whoami=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Initial G schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:50:

GT4 is (net als alle GT delen) exclusief voor de PS2 en zal dus niet op andere consoles of op de PC verschijnen. Gelukkig heb ik een PS2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daxter
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:17:
[...]

GT4 is (net als alle GT delen) exclusief voor de PS2 en zal dus niet op andere consoles of op de PC verschijnen. Gelukkig heb ik een PS2 ;)
En als je nog geen PS2 hebt is dit spel toch wel de aanleiding om er alsnog 1 te kopen. Na mijn verslaving aan GT1 en 2 was deel 3 voor mij de reden om een PS2 te kopen. Ik zag trouwens dat er ook een bundel pak PS2 + GT4 aan zit te komen. Ideaal voor iedereen die nog geen PS2 heeft. Op zich lijkt het mij wel heel leuk als er nog een PC versie van een GT game komt. T is gewoon de beste race game die ik ooit heb gedaan en op zich zou tussen al het race geweld op de PC nog een heel goede kans hebben om een suc6 te zijn. Echter ik zou er niet op hopen gezien de makers van sony zijn (de studio dan, ook in japan kunnen personen geen direct bezit meer van iemand zijn :P).

Ik hoop trouwens dat de online versie van GT4 die nog komt wel weer meer parcours enzo gaat bevatten en weer wat andere auto's. Weet iemand wat nu precies de bedoeling is van die editie, of word het gewoon GT4 + online en that's it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Daxter schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:28:
Ik zag trouwens dat er ook een bundel pak PS2 + GT4 aan zit te komen. Ideaal voor iedereen die nog geen PS2 heeft.
Bron?

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

idd... zou ik ook wel willen weten ! misschien inclusief stuur ook ?? en afstandsbediening e.d. ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
  • Laatst online: 02-07 13:16
Ook al is er geen bron, je kan er denk ik wel vanuitgaan dat deze combo er komt. Ze zijn niet gek bij Sony natuurlijk. Ze hebben wel vaker dit soort combo's gedaan, zoals met GT3. Het lijkt me gewoon niet meer dan logisch dat ze dat nu weer doen met GT4.

I love the smell of a Palm in the morning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Hopelijk ligt hij dan wel vanaf de launchdag van GT4 in de winkels, wil best een GT4 pack naast m'n GT3 pack hebben staan maar geen zin om langer op het spel te wachten ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Bij Dixons hoef je iig niet langs te gaan... zij krijgen de discs pas op de release dag via een koerier binnen, om te voorkomen dat ze ze te vroeg verkopen....

maar ja... wie zou dat nou doen...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:47
Tja release dag is 9maart, maar op de website van dixons staat 11 maart. Dus wanneer zal Dixons ze uitleveren?
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.