"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik kan mij voorstellen dat een intertoys in een dorp het spel later krijg dan een intertoys in een grote stad.Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 16:15:
[...]
Volgens mij bullscheiss want Dixons, FRS en Intertoys in mijn dorp weten nog nergens van.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Komen we 's avonds bijeen in een grote stad, gaan we 's nachts nog even de stad 'in' en dan gaan we een flinke dag gamen
Nu het niet meer zolang duurd, is het wachten wel moeilijk
301SQN
*brrr* dan moet ik de deur uitGeforceDDQ schreef op zondag 27 februari 2005 @ 10:28:
Hehe, zullen we een uitgebreide tweakermeeting houden ?
Komen we 's avonds bijeen in een grote stad, gaan we 's nachts nog even de stad 'in' en dan gaan we een flinke dag gamen
Nu het niet meer zolang duurd, is het wachten wel moeilijk

Deze plek is te koop.
Ik bedoelde eig dat we bij de intertoys gingen inbreken om een paar exemplaren van GT4 te bemachtigenKeeZ schreef op zondag 27 februari 2005 @ 12:02:
[...]
*brrr* dan moet ik de deur uiten sociaal doen
neeeee !!!!
301SQN
Hans Joachim Stuck in een BMW Z3 GTR op de Nürburgring. Man, na het zien van deze video wil ik GT4 NU hebben!
PSN-id: Chrasher
En hoe kom jij daaraan danBeZaX schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:23:
Morgen krijg ik GT4 Promo Editie PAL als het goed is binnen via de post...
301SQN
Ik ben officiele beta tester van Sony/Playstation en had nog een cadeautje te goed. Zo doende kwam mijn Trial manager met GT4 op de proppen. Het betreft wel een promo editie (volledig spel maar zonder handleiding).
Waarschijnlijk omdat de meeste games op vrijdag verschijnen. Eigenlijk donderdag, maar vrijdag zeker.Chrasher schreef op zondag 27 februari 2005 @ 19:29:
Wie weet waarom de meeste shops een releasedatum aanhouden van 11 maart, terwijl op playstation.com [ http://nl.playstation.com...&selectedYear=2005&type=0 ] de officiele datum op 9 maart staat.
Titels van Colombia Tristar (Sony) komen altijd op woensdag uit. GT4 dus ook.
*hoopt ook dat het reviewexemplaar deze week in de bus valt*
Ik ben bang voor je dat je niet de complete Nordschleife zal kunnen rijden, dat is een baan van 23km dacht ik (oude versie?)Chrasher schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:08:
Heb deze video nog niet voorbij zien komen: http://www.dgtalpimp.com/m3_gtr_nurburgring.wmv
Hans Joachim Stuck in een BMW Z3 GTR op de Nürburgring. Man, na het zien van deze video wil ik GT4 NU hebben!
Ik denk dat je gewoon het huidige racegedeelte zal krijgen, wat op zich ook niet verkeerd is.
Connaisseur des femmes
Precies, dat lijkt me zo cool...!ZAMoRANo schreef op maandag 28 februari 2005 @ 00:13:
Nee, je kan wel de gehele Nordschleife rijden, that's what all the fuss is about.
En nog wat pics......

[ Voor 44% gewijzigd door Chrasher op 28-02-2005 00:28 ]
Oef
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
De enige versie van de Nordschleife die ik gereden heb is die van GPL (en de conversie daarvan voor andere sims), en die klopt ook niet helemaal.
Zou leuk zijn als de versie van GT4 op 1 of andere manier te exporteren uit het spel.
Dat kan dus wel, en dat kon ook al in Project Gotham Racing 2 voor de XBOX maar die schijnt niet helemaal te kloppen, het blijft wel een leuke baan voor een Ferrari 360 StradaleGulli schreef op maandag 28 februari 2005 @ 00:09:
[...]
Ik ben bang voor je dat je niet de complete Nordschleife zal kunnen rijden, dat is een baan van 23km dacht ik (oude versie?)
Ik denk dat je gewoon het huidige racegedeelte zal krijgen, wat op zich ook niet verkeerd is.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
ja dat heb je gedroomdScorperito schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:41:
Maar hij was toch weer vervroegd naar vandaag? Of heb ik het dan tóch gedroomd? hhehe
hmm.. ik haat dromen
kun je mij/ons wat info geven over het verschil van gt3 en 4?... en uhh met wat voor een auto's je kunt beginnen etc. etc.BeZaX schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:24:
Ik ben GT4 PAL nu aan het spelen en de auto's zijn mooi.Broem... Broem...

En nog even een vraagje: Ik had gehoord dat als je een save game van een vorige GT had dat je dan begon met veel meer credits ofzo. Geeft dit je in het begin een oneerlijk grote voorsprong, of valt dat nog wel mee? En moet je een save game van GT3 en Prologue hebben, of één van de twee?
Verwijderd
Ik zit er namelijk aan te denken om een us exemplaar van gt4 te kopen en hier in nederland een omgebouwde pal ps2 te kopen. Games op mijn beamer zien er geweldig uit, maar alleen als ik deze met 480p aanstuur, interlaced is het niet om aan te zien.
Om je vragen te beantwoorden:
1 van de 2 moet je gebruiken. Je krijgt dan een max. geldbonus van 100.000 credits en een B-rijbewijs. Verbeter mij als ik verkeerd zit.

[ Voor 10% gewijzigd door BeZaX op 28-02-2005 17:02 ]
Die bonus is inderdaad zoals ik al dacht. Met hoeveel credits begin je normaal gesproken eigenlijk?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Komt waarschijnelijk doordat ik een promo editie heb.Yonni schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:23:
Het dvdtje ziet er clean uit, alleen jammer dat er geen artwork op zit. Nu lijkt het wel een Platinum serie game
.
@Wekke: 10.000c
Aha, op die fiets. Dan nog, promo in de zin van beperkte features? Of fully loaded met alles d'r op en d'r aan maar alleen in een simpel kartonnen hoesje en simpele opdruk?BeZaX schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:37:
[...]
Komt waarschijnelijk doordat ik een promo editie heb.
@Wekke: 10.000c
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
In GT3 werden de auto's wel "doffer" naarmate je er meer mee reed, misschien zit in GT4 dat ook wel weer (als je een carwash in het menu ziet vast welBeZaX schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:01:
Met te bedoel ik: Heb jij ooit zulke mooie opgepoetste auto's in het echt over de baan zien rijden. Dat soort auto's zie je alleen op de RAI waren uren een kerel heeft staan poetsen.
De laatste... Game is helemaal compleet alleen geen "echt" PS2 hoesje en handleiding. Maar dat maakt mij niet uit.Yonni schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:07:
[...]
Aha, op die fiets. Dan nog, promo in de zin van beperkte features? Of fully loaded met alles d'r op en d'r aan maar alleen in een simpel kartonnen hoesje en simpele opdruk?
@TAG_Speedy: He je hebt gelijk, ik zie de Car Wash optie bij GT auto.
Kweenie, maar om de een of andere reden ben ik niet van plan om een savegame te gebruiken van GT3 of de Prologue. Gewoon met 0 beginnen, eerst een berg licenties halen en dan met een trage bak beginnen te racen. Zodat ik ook echt het gevoel heb dat ik er iets voor heb moeten doenWekko schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:53:
En moet je een save game van GT3 en Prologue hebben, of één van de twee?
* Yngwie- is jaloers op BeZaX
[ Voor 8% gewijzigd door Yngwie- op 01-03-2005 00:00 ]
Inderdaad, geld is de motivatie.Yngwie- schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:56:
Kweenie, maar om de een of andere reden ben ik niet van plan om een savegame te gebruiken van GT3 of de Prologue. Gewoon met 0 beginnen, eerst een berg licenties halen en dan met een trage bak beginnen te racen. Zodat ik ook echt het gevoel heb dat ik er iets voor heb moeten doenDamn, ik kan echt niet wachten totdat GT4 uit is
Verwijderd
Dat heb ik dus eigenlijk ook, als je credits overneemt uit GT3 bijvoorbeeld (heb ik nog een savegame van) dan kan je toch al met een betere auto beginnen en zal je waarschijnlijk in het begin makkelijker winnen en heb je dus een groot voordeel t.o.v. je tegenstanders.Yngwie- schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:56:
[...]
Kweenie, maar om de een of andere reden ben ik niet van plan om een savegame te gebruiken van GT3 of de Prologue. Gewoon met 0 beginnen, eerst een berg licenties halen en dan met een trage bak beginnen te racen. Zodat ik ook echt het gevoel heb dat ik er iets voor heb moeten doenDamn, ik kan echt niet wachten totdat GT4 uit is
* Yngwie- is jaloers op BeZaX
Ik begin wel met een klein sport autotje ne vecht me een weg naar de echte sportwagens!
In GT3 was ik met een Toyota Yaris 1.5 begonnen
Lol me too in GT3, als eerste kocht ik de de new beetle, spijt achterafVerwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 08:28:
[...]
Dat heb ik dus eigenlijk ook, als je credits overneemt uit GT3 bijvoorbeeld (heb ik nog een savegame van) dan kan je toch al met een betere auto beginnen en zal je waarschijnlijk in het begin makkelijker winnen en heb je dus een groot voordeel t.o.v. je tegenstanders.
Ik begin wel met een klein sport autotje ne vecht me een weg naar de echte sportwagens!
In GT3 was ik met een Toyota Yaris 1.5 begonnen
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ben zelf begonnen met een Honda Prelude in GT en GT2 (heerlijke wagen), in GT3 was het een Mazda MX-5
[ Voor 50% gewijzigd door BeZaX op 01-03-2005 13:17 ]
De save van GT3 zal ik ook niet gebruiken. Het is veel leuker om de game helemaal te spelen en je op te werken via langzame auto's, dan meteen voor 100.000 extra credits een snelle auto te kopen.
Heb nu zo'n mooi papiertje
Zodra ik daarop uit ben gekeken (=alle races gewonnen) wil ik GT3 gaan doen dan heb ik ze allemaal gehad
In GT2 begon ik trouwens vrij snel met de Lancia Delta HF Integrale. Fantastische wagen rijdt lekker is niet al te duur kan flink getuned worden en heb er vaak op bizare wijze wedsrijden kunnen winnen. Zoals bijvoorbeeld op dat Rome circuit tegen de Toyota GT versie
Ik ben misschien een zeikerd maar ik beschouw dit als een spoiler; ik vind het leuk om verrast te worden door mijn prijsauto's. Kan je dit soort dingen tussen tags zetten voortaan?BeZaX schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:24:
Ik rij nu rond in m'nspoiler:die ik gekregen heb voor het behalen vanVW Lupospoiler:.de B-licentie
[ Voor 13% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-03-2005 00:02 ]
Oei.... sorry.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 13:13:
[...]
Ik ben misschien een zeikerd maar ik beschouw dit als een spoiler; ik vind het leuk om verrast te worden door mijn prijsauto's. Kan je dit soort dingen tussen tags zetten voortaan?
[ Voor 8% gewijzigd door BeZaX op 01-03-2005 13:17 ]
waarom....
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
Deze jongen zit ook in tranen, heb ook overal hetzelfde verhaal gekregen.FoutTM schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 14:19:
/me heeft net alle winkels afgebeld (Gorinchem: The Music Store, Free Record Shop, Bart Smit en Leerdam: Intertoys) en ze zeggen allemaal de releasedatum, dan is ie pas binnen
waarom....
Noem me gek, maar is het niet logisch dat de winkels spellen pas verkopen op de release-datum?Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:11:
[...]
Deze jongen zit ook in tranen, heb ook overal hetzelfde verhaal gekregen.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Het is niet voor niets Release datum.FoutTM schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 14:19:
* Polycom heeft net alle winkels afgebeld (Gorinchem: The Music Store, Free Record Shop, Bart Smit en Leerdam: Intertoys) en ze zeggen allemaal de releasedatum, dan is ie pas binnen
waarom....
en wie zijn "wij" ?Joss schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:49:
wij krijgen spellen meestal een week van tevoren binnen, in principe zouden ze er dus al wel kunnen zijn
Noem mij maar gek, maar dan sta ik toch raar te kijken als toen een hele tijd geleden (met GT2), de bart smit had een hele oplage liggen, terwijl hij pas een week werd released. Gelukkig kreeg ik hem mee toen ik zei dat de Intertoys hem al verkochte
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Verwijderd
Door de onderstaande post een aantal pagina's geleden kreeg ik hoop dat ze wellicht al bij verscheidene filialen in de winkel aanwezig waren daarom heb ik een aantal winkels gebeld. Jammer genoeg was het in mijn geval dus het dode mus verhaal.armageddon_2k1 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:31:
[...]
Noem me gek, maar is het niet logisch dat de winkels spellen pas verkopen op de release-datum?
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:41:
Aaarghhh hoorde net van mijn zusje dat ie is binnengekomen bij de intertoys.![]()
Maar ze mogen em nog niet verkopen.
NPBeZaX schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 13:15:
[...]
Oei.... sorry.Goed dat je me hier op wijst.... intussen heb ik mijn vorige post aangepast.
En nu is het nog te duidelijk want hij noemt de auto en jij zegt welke license je daarvoor moet halen...Dr. Strangelove schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:17:
[...]
NPheb mijn quote van jou ook maar even ge-edit

Ja net, was wel meteen zogoed als al je geld kwijt maar het was mijn 1e auto en staat nog steeds onderaan de lijst het kan dus welDr. Strangelove schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:17:
Kon je die New Beetle vanaf het begin betalen? Volgens mij niet...
Ben zelf begonnen met een Honda Prelude in GT en GT2 (heerlijke wagen), in GT3 was het een Mazda MX-5
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
wij zijn V&D, maar wij houden ons aan de regels
Verwijderd
Daarom zette ik er ook erbij ZE MOGEN HEM NOG NIET VERKOPEN.Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:05:
[...]
Door de onderstaande post een aantal pagina's geleden kreeg ik hoop dat ze wellicht al bij verscheidene filialen in de winkel aanwezig waren daarom heb ik een aantal winkels gebeld. Jammer genoeg was het in mijn geval dus het dode mus verhaal.
[...]
Op tijd bestellen zodat ze niet snel nee hoeven te zeggen. Lijkt me logisch in een winkel.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 21:20 ]

Ow..... nu is ie echt helemaal tip top danMetal schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 20:00:
[...]
En nu is het nog te duidelijk want hij noemt de auto en jij zegt welke license je daarvoor moet halen...![]()
Verwijderd
Maar de winkels die ik heb gebeld hadden niet eens versies van het spel achter in het magazijn liggen. Bij Dixons heb ik vrij goed contact met de verkopers maar die hadden ook geen games achter liggen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:17:
[...]
Daarom zette ik er ook erbij ZE MOGEN HEM NOG NIET VERKOPEN.
Op tijd bestellen zodat ze niet snel nee hoeven te zeggen. Lijkt me logisch in een winkel.
Ik vind vooral de rally races erg mooi gemaakt met
Volgens mij is dat toch allemaal vrij subjectief.BeZaX schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:03:
Je zult niks te klagen hebben over de in-game graphics ziet er allemaal zeer gelikt uit.
spoiler:overstekende poppetjes, met die snel ff de auto op de foto willen zetten etc.
ik denk niet echt dat dat een spoiler isBeZaX schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:03:
Je zult niks te klagen hebben over de in-game graphics ziet er allemaal zeer gelikt uit.
spoiler:overstekende poppetjes, met die snel ff de auto op de foto willen zetten etc.
ooh... zamorano was me voor
[ Voor 4% gewijzigd door RMB op 02-03-2005 20:11 ]
I love the smell of a Palm in the morning.
Verwijderd
Kan het ook als er 2 mensen op de console zitten en dan over Internet?
Ik ben namelijk van plan om een ps2 aan te schaffen voor de exclusieve titels van de ps2 waaronder gt4, maar online lijkt me erg vet.
[ Voor 80% gewijzigd door RMB op 02-03-2005 20:56 ]
Verwijderd
Dan is het nog eenvoudig laat ik ze op mijn vpn server inloggen en kan het nog via internet.
hierzo dus
(Wanneer is nu eigenlijk de échte releasedate?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
misschien dat er een dom blondje staat die wel even achter wil kijken
Edit: nee, wel 3 blondje's maar ze waren niet zo dom
[ Voor 22% gewijzigd door Extera op 03-03-2005 13:27 ]
9 en 11 maart zijn allebei onwaarschijnlijk. 11 maart geven ze als officiele verkoopdatum, maar die nieuwe lading games komt altijd op donderdag, in Groningen tenminste... 10 maart ga ik dus voor Dimension Plus liggen in m'n slaapzak.
onzin! als hij 9 maart uit zou moeten komen, kun je hem waarschijnlijk al de 8e kopen..... en games komen niet altijd op donderdag... dat verschilt per uitgever... correct me if I'm wrongCorteX schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:54:
[...]
9 en 11 maart zijn allebei onwaarschijnlijk. 11 maart geven ze als officiele verkoopdatum, maar die nieuwe lading games komt altijd op donderdag, in Groningen tenminste... 10 maart ga ik dus voor Dimension Plus liggen in m'n slaapzak.
Bijvoorbeeld: Zoals jullie weten zou vandaag Metal Gear Solid 3 - Snake Eater moeten uitkomen. Maar gisteren (woensdag 2 maart) liep ik door Heerlen, en hadden ze hem overal al.
[ Voor 27% gewijzigd door RMB op 03-03-2005 18:40 ]
Op maandag komt hij echt niet hoor. Grote titels komen meestal op donderdag, dus daar ga ik nu ook op gokken. Operation Flashpoint, Gran Turismo 3 en GTA: Liberty City kwamen allemaal op donderdag (en dan in de middag).RMB schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 18:10:
onzin! als hij 9 maart uit zou moeten komen, kun je hem waarschijnlijk al de 8e kopen..... en games komen niet altijd op donderdag... dat verschilt per uitgever... correct me if I'm wrong
9 maart is een woensdag....... waar jij die maandag ineens vandaan haalt... weet niemand.CorteX schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 18:57:
[...]
Op maandag komt hij echt niet hoor. Grote titels komen meestal op donderdag, dus daar ga ik nu ook op gokken. Operation Flashpoint, Gran Turismo 3 en GTA: Liberty City kwamen allemaal op donderdag (en dan in de middag).
Ik weet het wel. Die maandag komt van mijn privé-kalender.RMB schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:03:
9 maart is een woensdag....... waar jij die maandag ineens vandaan haalt... weet niemand.
Is er ook een echte simulatie mode? A la LFS of mischien zelfs GTR?
Neemt niet weg dat het wel een erg leuke game is om te spelen
[ Voor 5% gewijzigd door Speedy op 03-03-2005 22:46 ]
Zo realistisch als GTR of GPL is het niet, dat kun je ook niet verwachten.Initial G schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:41:
zeg hoe realistisch zijn de physics nou eigenlijk? Ik wil wel een PS2 kopen, ook voor GTA SA maar dan moet GT4 ook wel enigszins realistisch zijn. Zoals in dat filmpje die Sauber over de nordschleife dat sloeg nergens op, tenzij er een michael schumacher met speed op aan het stuur zat en dat ding AWD had met perfecte ESP, ABS + Traction control had.
Is er ook een echte simulatie mode? A la LFS of mischien zelfs GTR?
Bij LFS (S1 wel te verstaan) komt het een beetje in de buurt misschien.
Maar je moet uiteraard wel alle aids uitzetten, anders is het gewoon een arcade-game.
Je mist een beetje de finesse in de physics, de kleine details. De slipangles zijn vrij simpel uitgewerkt en natuurlijk heb je amper collision-physics.
Over het algemeen is het redelijk overtuigend, maar geen hardcore sim.
(Dit op basis van wat ik aan GT4:P gespeeld heb en van andere simmers/echte coureurs hoor)
[ Voor 5% gewijzigd door Zamorano op 03-03-2005 22:49 ]
btw wtf is the Jay Leno tank car?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Welke PC versie?Initial G schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:50:
dat geloof ik zeker wel, die carlist!!! Ik wacht wel op de PC versie
Ik ga GT4 denk ik wel kopen zodra mn Frex stuur binnen is, met een gamepad vind ik GT3 eigenlijk ook al enorm saai.
Misschien nog een VGA-box erbij, anders moet ik zo gaan schuiven met mn TV.
Bart Smit zorgt dat hij 9 maart op de mat ligt voor 60 euro
http://www.bartsmit.com/s...rie+4&tabbladid=1&whoami=Gran Turismo 4 PS2
Bestel nu en ontvangt de game op de dag van release (9 mrt) thuis!
Verwijderd
GT4 is (net als alle GT delen) exclusief voor de PS2 en zal dus niet op andere consoles of op de PC verschijnen. Gelukkig heb ik een PS2Initial G schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:50:
dat geloof ik zeker wel, die carlist!!! Ik wacht wel op de PC versie
En als je nog geen PS2 hebt is dit spel toch wel de aanleiding om er alsnog 1 te kopen. Na mijn verslaving aan GT1 en 2 was deel 3 voor mij de reden om een PS2 te kopen. Ik zag trouwens dat er ook een bundel pak PS2 + GT4 aan zit te komen. Ideaal voor iedereen die nog geen PS2 heeft. Op zich lijkt het mij wel heel leuk als er nog een PC versie van een GT game komt. T is gewoon de beste race game die ik ooit heb gedaan en op zich zou tussen al het race geweld op de PC nog een heel goede kans hebben om een suc6 te zijn. Echter ik zou er niet op hopen gezien de makers van sony zijn (de studio dan, ook in japan kunnen personen geen direct bezit meer van iemand zijnVerwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:17:
[...]
GT4 is (net als alle GT delen) exclusief voor de PS2 en zal dus niet op andere consoles of op de PC verschijnen. Gelukkig heb ik een PS2
Ik hoop trouwens dat de online versie van GT4 die nog komt wel weer meer parcours enzo gaat bevatten en weer wat andere auto's. Weet iemand wat nu precies de bedoeling is van die editie, of word het gewoon GT4 + online en that's it...
Bron?Daxter schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:28:
Ik zag trouwens dat er ook een bundel pak PS2 + GT4 aan zit te komen. Ideaal voor iedereen die nog geen PS2 heeft.
Deze plek is te koop.
I love the smell of a Palm in the morning.
maar ja... wie zou dat nou doen...?
Dit topic is gesloten.