[PS2]Gran Turismo 4

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 4.313 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Jobbie schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:27:
ok, vanmiddag laat opgepikt bij Replay Leiden... kon niet wachten...

terug gesjeesd... snel PS2 open en gaan met die banaan... althans, dat dacht ik...

helaas blijkt mijn (omgebouwde) PS2 niet echt fijn om te gaan met dual layer dvd's... :(
Hier zelfde probleem in eerste instantie, maar als ik hem gewoon opstart zoals ik dvd kopiën opstart, werkt hij zonder problemen. Ik heb een apple chip btw :)

Dus probeer dit eens:
DVD movies

-Press EJECT button to switch on the machine.

-Insert DVD movie in tray, then press and hold RESET button to switch off machine.

-Now hold the RESET button to start up your machine. Only release the RESET button after 4-5 seconds (ie hold RESET until the first “Sony Computer Entertainment?words fade away)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:36

bAdmuTs

mAzE

sjobber schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:37:
Alleen de AI kunnen ze nog steeds wat aan gaan doen...
AI kan natuurlijk altijd beter :).

Volgens mij rijden ze nu in tegenstelling tot GT3 niet elke ronde meer de perfect racelijn maar verschilt het per rondje/race en rijdt er niet altijd dezelfde auto nr1 (gebaseerd op 20 min racen).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:24
Vandaag in de ochtend direct gekocht bij mediamarkt in amsterdam voor 58 euro. Het spel is echt ongeloofelijk verslavend alleen is de A.I niet echt super maar misschien ligt het omdat ik alleen beginner races heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Hier rijden ze nog wel als een treintje :(

Wat ik ook minder vind is de diversiteit aan auto's tijdens een race, zit net de MR cup te doen en kom goed te doen op de 2e plek met m'n 2e hands MR2, maar de eerste plek wordt bezet door een NSX Type R ... en dan lig je ook nog is een heel stuk achter door die roling start

Zelfde met de cabrio cup, m'n zwaar opgevoerde (en ondertussen dure) MX5 kwam niet bij de eerste auto, uit frustratie maar 100.000 credits uit GT3 geimporteerd en een TVR gekocht en de hele handel maar even zoek gereden, maar m'n credits zjin nu onderhand wel redelijk op :( En als dan de pricecars nog is boeiend waren, maar helaas :(
Hopelijk is het in de hogere cups beter, of heb ik fatsoenlijk geld om een gelijkwaardig wapen in te zetten

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:50
Argh... ik wilde zo graag beginnen met een Mégane Coupé... mijn (oude) eigen wagentje. Net de B license gehaald, en wonder boven wonder: hij was te koop als tweedehandsje, en nog in de goede kleur ook!!! Helaas 9 credits te weinig (incl. verkoop prutsprijsauto). Nou ja, dan eerst maar een raceje winnen. Wat denk je: race gewonnen maar Mégane niet meer te koop :( Toen maar een el-cheapo RX7 gekocht, erg fijn wagentje.

Het verschil tussen FR en FF wagens is veel groter geworden in GT4 dan in voorgaande versies heb ik het gevoel; met b.v. de C3 op Laguna Seca in de B license had ik gewoon moeite omdat die bak alsmaar onderstuurde. Dus maar voor een FR gegaan, en ik moet zeggen dat die RX7 een aanrader is; heel wat power en perfect rijgedrag voor een eerste auto.

[ Voor 3% gewijzigd door Dr. Strangelove op 09-03-2005 19:59 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Dr. Strangelove schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:58:
Argh... ik wilde zo graag beginnen met een Mégane Coupé... mijn (oude) eigen wagentje. Net de B license gehaald, en wonder boven wonder: hij was te koop als tweedehandsje, en nog in de goede kleur ook!!! Helaas 9 credits te weinig (incl. verkoop prutsprijsauto). Nou ja, dan eerst maar een raceje winnen. Wat denk je: race gewonnen maar Mégane niet meer te koop :( Toen maar een el-cheapo RX7 gekocht, erg fijn wagentje.
als zo'n zaak bij mij gebeurt, moet ik een bordje ophangen: niet in de buurt komen binnen 50 meter straal! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53
Eindelijk [rml][ PS2] Gran Turismo 4 Deel II[/rml] :P

[edit]
Grrr, oude TR :(
[rml]Fuelke in "[ PS2] Gran Turismo 4 Deel II"[/rml] :P

[ Voor 36% gewijzigd door Crash op 09-03-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

wat een gedoe met deel II :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

bAdmuTs schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:46:
[...]
AI kan natuurlijk altijd beter :).

Volgens mij rijden ze nu in tegenstelling tot GT3 niet elke ronde meer de perfect racelijn maar verschilt het per rondje/race en rijdt er niet altijd dezelfde auto nr1 (gebaseerd op 20 min racen).
In GT3 reden ze bij mij niet dezelfde race lijn overigens... aangezien ze weleens naast de baan wilden komen enzo. Heb ze in GT4 alleen nog maar op de baan gezien...
Maare... daalijk die le mans 24 hour race... met 6 wagens op de baan :? ARGH !

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

De foto's zijn mooi gemaakt! maar persoonlijk houd ik niet zo van alfa's ;)
die van jou heeft wel prachtige velgen :9 een spoiler zou volgens mij niet misstaan? om de race-look van de auto wat beter te laten blijken ;) maar vooral om de extra downforce natuurlijk...

[ Voor 87% gewijzigd door RMB op 09-03-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Spel net gekocht. Ben bezig met drivers license B te halen.

Pfffffffff heb meer het idee dat ik een dood paard over het circuit sleep dan dat ik in een racemonster over een circuit rijd! Wat een dramatische besturing zeg (vooral het sturen). Misschien is het ff wennen...

Maar het idee van snelheid weet dit spel absoluut niet over te brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:41
hahaha, das normaal met die trage bakken in de license test.
Wacht maar tot je in die b license de Viper moet besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:01:
[...]

het lijkt of jij heel veel aandag heb besteed ik trek de mijne terug..

succes
Sorry dat er wat onduidelijkheid was. Weet je wat, vind je het dan goed als ik jouw tekst gebruik voor de SP? Dan zal ik erbij zetten dat de SP van ons beiden is.Voor de rest wil ook nog ff de info van Scorperito en wat pics van BeZaX toevoegen, en uiteraard ook nog wat geschaalde pics en een ander TS logo.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 11:46
Tjah gran tourismo zal altijd goed blijven. Maar ik vind dat het wel erg lang duurt voordat je een beetje leuke auto hebt. Welke tournaments zijn jullie mee begonnen?

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:50
Dat vind ik juist het leuke van GT, dat je met 'gewone' auto's rijdt. Elk racespel heeft superauto's met honderden PK's, maar lang niet elk racespel heeft een doodgewone 307 of BMW 1 serie om in te raggen :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaTr1x schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:49:
[...]

Sorry dat er wat onduidelijkheid was. Weet je wat, vind je het dan goed als ik jouw tekst gebruik voor de SP? Dan zal ik erbij zetten dat de SP van ons beiden is.Voor de rest wil ook nog ff de info van Scorperito en wat pics van BeZaX toevoegen, en uiteraard ook nog wat geschaalde pics en een ander TS logo.
ga je gang..

neem wel de llink mee van de auto's zijn alle auto's in een word document netjes in kolommen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Heeft iemand nog beginnertips? in gt3 kwam ik vast te zitten doordat ik al mijn geld in 1 wagen stopte, hierdoor niet genoeg geld overhield voor diverse wagens waardoor ik weer een boel races niet kon doen (beetlecup bijvoorbeeld). snellere races kon ik ook niet doen, aangezien mijn mazda mx5 niet snel genoeg optrok (wel een topspeed van 320kmh+). Hoe beginnen jullie, waar letten jullie op als jullie een auto kopen? andere tips?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Een paar dingetjes die mij op zijn gevallen:

Normaal gesproken duik ik meteen in de GT-mode en ga pas veel later de arcade-mode uitproberen. Dit keer ben ik eerst in de arcade-mode gedoken, en het valt me op hoe geweldig deze races zijn. In de meeste gevallen krijg je tegenstanders die je de eerste race zelden kan verslaan. Arcade is in GT4 dus geen eitje, en dat bevalt me goed! 8)

Bij het bekijken van de (ingebakken) replay van de LMP-racers op Le-Mans viel het me op dat na +/- anderhalve ronde ineens de koplampen van de wagens 1 voor 1 aan gingen. In de replay is niet duidelijk of het gaat schemeren, maar dit viel me direct op. Iemand anders dit gezien?

Voor de rest ben ik als amateur-fotograaf helemaal verslaafd aan de photo-mode, had nooit gedacht dat ik daar zoveel uur in zou gaan steken. _/-\o_

[aanvulling]
Geluid van de wagens komt pas goed tot z'n recht met een Dolby pro-logic (II) versterker. Heb de bas ietsje opgeschroefd wat het geluid alleen maar ten goede komt. Ook valt het me op dat met de onboard-view het motorgeluid afhankelijk is van de ligging van de motor. Indien de motor achterin ligt, komt het geluid ook uit de achterste speakers onder het rijden. Alleen tijdens de 3e persoonsview brult het door de voorste speakers! :9
Ligt de motor voorin, dan komt het geluid duidelijk van voren!
[/aanvulling]

[ Voor 26% gewijzigd door Chrasher op 09-03-2005 21:51 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Wat ik wel jammer vind is dat je voor een race niet kan zien tegen welke auto's je gaat racen. Pas vlak voor de race kan je dit zien, en dan kun je nog de specs niet zien. Het lijkt mij beter als je dat meteen kan zien, en dan dus kan beslissen of je wil gaan racen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Misschien hele domme vraag, maar ik kan het niet in het boekje of in het spel vinden:

Kan ik mijn (2e hands) auto ('91 Skyline) nog over laten spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Wekko schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:44:
Wat ik wel jammer vind is dat je voor een race niet kan zien tegen welke auto's je gaat racen. Pas vlak voor de race kan je dit zien, en dan kun je nog de specs niet zien. Het lijkt mij beter als je dat meteen kan zien, en dan dus kan beslissen of je wil gaan racen of niet.
Hmmm... moet toch maar eens de GT-mode gaan starten. In Arcade zie je vlak voor de race welke tegenstanders je hebt inclusief gegevens over het aantal PK's en het gewicht van de wagens. Is dit niet zichtbaar in GT-mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

nope...

en argh, ik ben weer echt zo'n rund om al het mechanisme dat 5.1 ondersteund BOVEN te zetten, terwijl me PS2 beneden staat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Eindelijk m'n PS2 terug :), nu ff spelen :*)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Idd, met Dolby Digital Prologic II is het geluid velen malen ruiger ;) Morgen maar mijn Z-5500 naar beneden slepen, dan is het echt smullen geblazen :)

Ik ben zo ontzettend verrast van hoe mooi de game wel niet is, mooier dan GT3 (is goed vergelijken op een 42" plasmascherm hoor :X)

Maar de licenses zijn ook veel beter, je kunt gewoon brons wel halen, maar als je goud wil...oei :P
En natuurlijk die lijn die je ziet als je op rechterstickie drukt :) Ik heb alleen moeite met die rondes waar je die Skyline moet volgen :X

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
AHHHHH. Ik wil ook GT4 kunnen spelen maar de PAL versie is nog nie uit en me tv ondersteunt geen NTSC :'( . Maar is GT4 veel beter dan GT3 qua gameplay en Ai?

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Exphy schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:34:
AHHHHH. Ik wil ook GT4 kunnen spelen maar de PAL versie is nog nie uit en me tv ondersteunt geen NTSC :'( . Maar is GT4 veel beter dan GT3 qua gameplay en Ai?
dude.... ik ga het nieteens zeggen....

edit: toch wel, je hebt geluk, wánt, let op, op jou opmerking heb ik maar 1 ding te zeggen:
|:(

[ Voor 15% gewijzigd door scorpie op 09-03-2005 23:35 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

GeforceDDQ schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:29:Maar de licenses zijn ook veel beter, je kunt gewoon brons wel halen, maar als je goud wil...oei :P
En natuurlijk die lijn die je ziet als je op rechterstickie drukt :) Ik heb alleen moeite met die rondes waar je die Skyline moet volgen :X
bij die internationale licences doet het rechtersticky hetniet meer. Geen ideale lijn meer dus. (bij mij iig).

En momenteel nog niet zoveel problemen met gouden medailles... meer goud dan brons en zilver tot nu toe. Maar sommige zijn wel erg lastig moet ik wel bekennen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

wooaah, vet spel!

ben bezig met de GT Mode, heb zo'n Polo gewonnen en weer verkocht :+. 'k rij nu in een Toyota Splinter Trueno BZ-R '98 met een spoilertje :>.

Zal dadelijk ff wat screenies posten..
Exphy schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:34:
waaah, onder welke steen kom jij vandaan gekropen >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Voor nog meer raceplezier: Zet in de opties onder "race" het "screen display" op "simple". Hierdoor vervalt de G-kracht meter en het knipperende versnellings-nummer voor de aankomende bocht. Hierdoor zal je nog meer de betreffende baan uit je hoofd moeten leren. :)

Geen waarschuwingen meer voordat je op een scherpe bocht afgaat, en haal je de "map" ook van het scherm dan wordt de Nurb echt een hel........ >:)

[ Voor 28% gewijzigd door Chrasher op 09-03-2005 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Racen met een map groot in je scherm is natuurlijk sowiezo een beetje jammer.
Eigenlijk wel slecht dat je die niet uit kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

CyberDoX schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:45:
wooaah, vet spel!

ben bezig met de GT Mode, heb zo'n Polo gewonnen en weer verkocht :+. 'k rij nu in een Toyota Splinter Trueno BZ-R '98 met een spoilertje :>.

Zal dadelijk ff wat screenies posten..

[...]

waaah, onder welke steen kom jij vandaan gekropen >:) .
Het is een Sprinter Trueno, jappen weten echt wat ze daarmee moeten hoor, moet je maar eens driftfilmpjes zoeken op internet, kom je die bak altijd tegen :) (Ik heb er nu eentje in m'n garage staan, gekocht voor 40K credits)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

ZAMoRANo schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:49:
Racen met een map groot in je scherm is natuurlijk sowiezo een beetje jammer.
Eigenlijk wel slecht dat je die niet uit kunt zetten.
Die map kan je dus wel uitzetten in de opties bij "race"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Chrasher schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:54:
[...]

Die map kan je dus wel uitzetten in de opties bij "race"!
Ah, das dan goed nieuws. :)
Erger me daar vaak aan bij racespellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:49
Aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhh
Hebben jullie ook zo'n moeite om de B-5 Licensetest goud te halen? ik ben nu echt al 2.5 uur bezig en zit nu op .045s te langzaam :|

edit: yeeeeeeeaaaaaah eindelijk gehaald :Y) 1.27.120 :*)

[ Voor 17% gewijzigd door MewBie op 10-03-2005 00:03 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

zoumakkelijk zijn als je ff zei welke dat is...
en die zal ik wel hebben aangezien ik in licence B maar 2 zilver heb, en die bij de laatste 5 tests zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
sjobber schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 00:03:
zoumakkelijk zijn als je ff zei welke dat is...
en die zal ik wel hebben aangezien ik in licence B maar 2 zilver heb, en die bij de laatste 5 tests zitten...
Dat je met die mini dat rondje op het circuit moet rijden

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

overigens... haal alle licence tests goud op 1 na, die laat je brons. krijg je wagen, rijdt die bronze naar een zilvere, krijg je wagen... maak die zilveren ff goud krijg je weer een wagen :7
3 bakkies voor dezelfde tests >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
sjobber schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 00:09:
overigens... haal alle licence tests goud op 1 na, die laat je brons. krijg je wagen, rijdt die bronze naar een zilvere, krijg je wagen... maak die zilveren ff goud krijg je weer een wagen :7
3 bakkies voor dezelfde tests >:)
Klopt, heb nu de Lupo, de Mazda Kubisa (ofzo) en ben nu voor alles goud :)

edit: Net de allereerste breaktest in 9.999 gehaald *O*

[ Voor 9% gewijzigd door MewBie op 10-03-2005 00:20 ]

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

@Scorperito, idd...ik bedoelde Sprinter ;).

Spelen jullie trouwens met een stuurtje of gewoon met een controller? Werkt zo'n stuur echt beter? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13

π MW finishers

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.