is in vergelijking met elkaar gt3 of 4 stom?
Edit: sorry voor dubbelpost
[ Voor 8% gewijzigd door RMB op 08-03-2005 18:37 ]
is in vergelijking met elkaar gt3 of 4 stom?
[ Voor 8% gewijzigd door RMB op 08-03-2005 18:37 ]
Smiling as the shit comes down...
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
ik had wat langer doorgespaart en kocht een blauwe Nissan Skyline GT-R VspecII R34 met op 't laatst iets van 1051 pk ofzoietsScrooLoose schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 18:37:
RX-7 is toch best wel aan gave bak, was m'n eerste auto die ik in GT3 volledig opgefokt heb
grijs met rode velgen
[ Voor 20% gewijzigd door RMB op 08-03-2005 18:50 ]
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Dat unlocken bedoelde ik wel, maar wat unlocken? je kan die dingen nergerns gebruiken, of krijg je bij zoveel punten er iets bij?Scorperito schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 18:57:
A - spec is zelf racen
B - spec is tactisch racen
Je krijgt er allebei andere points voor, dus zal wel zijn om ook dingen te laten unlocken. (Iets in mij zegt dat je dit al wist en wat anders bedoelt)
*beeeeep*
[ Voor 33% gewijzigd door MaTr1x op 08-03-2005 19:42 ]
[ Voor 4% gewijzigd door homernt op 08-03-2005 19:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
haha, het media markt personeel zegt nooit wat!homernt schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:43:
Ik toch vanmiddag toch nog even naar binnen gegaan bij de Media Markt bijlmer. Hij stond ze te prijzen en ik zij mag ik er één meenemen. Hij zei niks en deed er een doosje omheen. Ik zie bedankt en naar de kassa € 58,99.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:52:
vandaag gekocht bij Dixons voor €67,99![]()
idd, maar jah, hopen dat de game het waard is. Ik heb een nissan skyline (2e hands) gekocht en heb em getuned naar 500+ PK en ben bezig met wat races in de beginner league. Het menu van de GT mode is wel goed druk met al die icoontjes. Minpuntje tot nu toe.
Wat me verder opvalt is dat de game een stuk lichter en kleurrijker is als deel 3.
[ Voor 27% gewijzigd door bolleh op 08-03-2005 20:29 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
ik heb ook mgs3 bij de mediamarkt gehaald, maar volgens mij maar 55 betaald!Pu_Dy schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:02:
Bij de media markt kosten alle nieuwe (populaire) games 58, 59 euro.
Laatst metal gear solid gekocht, die was 59 euro.
[ Voor 18% gewijzigd door sharkzor op 08-03-2005 20:39 ]
no animals were harmed during the production of this message
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Verwijderd
pace car??? zit dat erin ofzo?sjobber schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:19:
Enne... meer mensen last van de pace-car bij die licence test op Suzuka ? Telkens in die klote chicane ga ik hem voorbij en is het failed...![]()
En sommige goede tracks hebben ze imo echt verkloot.
[ Voor 41% gewijzigd door sjobber op 08-03-2005 21:45 ]
Nou ik heb er zojuist mee gereden maar ik vind hem juist heel lekker rijdensjobber schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:39:
jah, je moet soms als licence test een ronde achter een pace-car aanrijden en dan binnen de tijd binnen komen.
Tis alleen lastig dat hij je zicht op de baan belemmerd en soms zelfs gewoon in de weg rijdt
edit: moest ook nog ff zeggen dat die lotus elise oid rijdt als een ijspegel, alleen maar glijden dat ding!
edit2: krijgt iedereen ook die GT4 poster erbij ? want ik hoor daar niemand over... bij E-plaza gaven ze (onder dwang) hem mij iig mee
PSN: Shiver23
IK zou toch zweren bij hoog en laag dat je gewoon in de option AUTO-SAVE uit kunt zettenTAG_Speedy schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:31:
Nah, ik kocht ooit de ouwe puur voor GT3 voor 500 euro![]()
Heb GT4 nu eindelijk ook, net "even" gespeelt
Wat plus/min punten van mijn kant;
- Die autosave werkt me nu al op m'n zenuwen, had een foutje gemaakt door te denken dat de Lupo ook wel in die kleine auto league kon ... kan ik weer die inhaal uitdagingen gaan doen tot ik genoeg credits heb voor een nieuwe auto, te irritant (en je pakt automatisch dezelfde aangezien er wel een makkelijke bij zit), gewoon load en verder gaan was beter geweest.
- Relatief lang laden/opslaan tussen races en schermen door, mede door die (#&)$*#$ autosave.
- Verder vind ik het zwaar irritant dat ze de 2e camera positie achter de auto uit Prologue hebben ingeruild voor die camera op het dak (die is waardeloos, doe dan in de auto, hebben mensen met een stuur er iig wat aan).
- Volgende minpunt vond ik al snel in de roling starts, kom op wat een flauwekul, bij sommige circuits lig je echt al ver achter (waar is trouwens de kwalificatie gebleven?).
- Olie verversen duurt VEEL te lang, damn ... na 2x heb je die animatie wel gezien zeg.
- Hoofdmenu is druk en onoverzichtelijk, irritant ook dat je voor je auto naar de fabrikant moet kwa tuning, blijf klikken
- De soundtrack is ook wat magertjes voor zo'n toptitel, had wel meer in kunnen zitten imho
- Als laatste punt, die AI ... kom op, anno 2005 mag dit echt niet meer, zeker niet als je geen online optie aanbied
Gelukkig blijft er meer dan genoeg moois over om dit tot een zeer goed spel te maken, absoluut hoogtepunt is de Ring, echt zeer tof en erg lastig, denk als je die na enkele weken meester bent dat je echt een gevoel van "wow!" hebt. Verder ook zeer toffe nieuwe banen. Ook de bestaande tracks hebben een update gehad. Heb ze nog niet allemaal gecheckt, maar kwa banen heb je geen klagen denk ik, voor elk wat wils.
Graphics zijn wat opgepoetst, besturing is wederom prima (mits de auto ook over een fatsoenlijke handling beschikt ).
Moet alleen nog is uitvinden wat die B-spec nou precies kan, heb het is geprobeerd, maar de AI wil zelfs op stand 5 nog geen tegenstander voorbij, zo kan ik em nooit is inzetten voor de 24hr over de Ring natuurlijk
Weet er iemand trouwens een goedkope USB pen die overal te krijgen is die werkt met GT4? Mijn Kodak picturecard reader werd niet herkent
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 22:46 ]
GT Auto (waar je ook wielen en spoilers kan kopen)Vos schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:46:
Waar zit dat olie verversen, volgens mij ben ik blind...zag in de garage nix?
Nog altijd goedkoper dan een nieuwe high-end videokaart voor de PC.......Jobbie schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:27:
toen maar hetgeen gedaan wat de meeste van jullie zouden doen: juist, een nieuw PSTwo gekocht!![]()
Staat mooi op m'n oude PS2...
damn, ik moet wel gek zijn... 220 euro voor een fucking computer spel!!!!!![]()
![]()
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Nee, het is geen dual layer DVD.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:40:
Ik heb hem net opgehaald bij Dixons Wassenaar (ze hebben er daar een stuk of 25 binnnen gekregen), jammer genoeg is hij daar 67 euro maar ja dat mag de pret niet drukken, die extra euro's die heb ik er wel voor over. Ben het spel nu eerst even aan het overzetten op mijn HD (scheelt weer wat in laadtijden) daarna natuurlijk gelijk gamen.
EDIT, het is toch een dual layer DVD??? dat zal anders wel voor problemen zorgen want ik zet hem niet over via mijn PC.
Als je gaat racen kan je voordat je start race doet ook settings enzo kiezen, die 2 rode blokjes/gereedschapskistensjobber schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:45:
al dan niet te spreken over het tunen van je wagen als je er een nieuw onderdeel voor koopt...
zeg over tunen gesproken, mis ik nou de optie om te fine tunen ? Want heb nergens iets van veerafstellingen en rijhoogten gezien... kan ook aan mij liggen btw
[ Voor 6% gewijzigd door MewBie op 08-03-2005 23:12 ]
*beeeeep*
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Verwijderd
Ik kan er toch echt niet meer van maken dan 3.09 GB als ik hem in mijn DL Benq brander stop.Chrasher schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 23:07:
Het is een Double Layer Disc met 5.27Gb aan gegevens.
Je moet Windows niet altijd geloven...Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 23:19:
[...]
Ik kan er toch echt niet meer van maken dan 3.09 GB als ik hem in mijn DL Benq brander stop.
[ Voor 18% gewijzigd door Chrasher op 08-03-2005 23:23 ]
Verwijderd
Je hebt gelijk.Chrasher schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 23:21:
[...]
Je moet Windows niet altijd geloven...probeer het eens met het infotooltje van Nero.
(en het maakt niet uit of je het in een single-layer of double-layer drive steekt, elke DVD-speler zou dit moeten kunnen lezen)
Mjah, pauze en dan select drukken. En whoepsa, krijg je opeens een stuur te zien, je moet het maar net wetencypress3d schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:38:
- Verder vind ik het zwaar irritant dat ze de 2e camera positie achter de auto uit Prologue hebben ingeruild voor die camera op het dak (die is waardeloos, doe dan in de auto, hebben mensen met een stuur er iig wat aan).
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Dat is een optie, andere is om in home op start te drukken.MewBie schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 23:10:
[...]
Als je gaat racen kan je voordat je start race doet ook settings enzo kiezen, die 2 rode blokjes/gereedschapskisten
edit: en je moet aangepaste suspension hebben natuurlijk
2e hands kan ja, heb het zelf nog niet gedaan maar staat volgens mij gewoon in het menu van de fabrikant, dan heb je namelijk ook de keuze "new cars" dus zal vast wel een knop zitten met "used cars"Extera schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 00:46:
paar vraagje's:
- is het geen tijd voor een nieuwe startpost? ik beid me eventueel aan om te soepen (voorbeeld van soepwerk wil ik ook wel geven)
- kan je 2e hands auto's kopen in GT4? zal wel ergens staan, maar wil maffen en het weten voor ik hem morgen koop (koop em toch wel maar boeiend)
- iemand al gespeeld met een DFP? ik morgen![]()
thanks!
Is er gewoon in het menu een bullet met 'Used Cars"bolleh schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 00:57:
[...]
2e hands kan ja, heb het zelf nog niet gedaan maar staat volgens mij gewoon in het menu van de fabrikant, dan heb je namelijk ook de keuze "new cars" dus zal vast wel een knop zitten met "used cars"
De eerste wagen van Benz uit 1886 met 1PK komt niet eens door de eerste paar bochten van de NurChrasher schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 00:28:
LOL!Net met een Daihatsu Midget(30Pk) de Nurb gedaan. Bijna 13:30 minuut over een ronde.
een weekje rijdensjobber schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 00:37:
ik kan ook nog 100.000 credits overzetten, maar vind het leuker om gewoon clean te spelen zegmaar.
Overigens, die gt4challenge is toch wel butt imo... win een weekje rijden in zo'n nissan 350Z LE.
En de wagen zelf kan je winnen door een sticker op je raam te plakken oid![]()
Maarja ik zal wel zien, aangezien de challenge nog niet geheel open id, de site dan. Misschien dat er nog wat side prijzen zijn ofzo...
[ Voor 7% gewijzigd door Hertog_Martin op 09-03-2005 01:55 ]
lezen: "En de wagen zelf kan je winnen door een sticker op je raam te plakken oid"Hertog_Martin schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 01:55:
[...]
een weekje rijdenik dacht dat je de auto kon winnen
zijn er trouwens al website's waar je gt4 tijden kunt submitten?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nee, het staat gewoon in het menu. Onderaan heb je icoontjes als "Used Cars (80's)" en "Used Cars (early 90's)", daar staan de tweedehands auto's te koop.bolleh schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 00:57:
2e hands kan ja, heb het zelf nog niet gedaan maar staat volgens mij gewoon in het menu van de fabrikant, dan heb je namelijk ook de keuze "new cars" dus zal vast wel een knop zitten met "used cars"
Ja, je krijgt ook vaak wanneer je naar de tweedehands auto's gaat een berichtje dat het aanbod veranderd is.Dr. Strangelove schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 07:49:
Verandert de selecie met used cars ook? Ik heb een leuke FTO gezien, maar ik wil eigenlijk een 2nd hand Renault Mégane I hebbenMaar als ik wacht is die FTO misschien weer weg...
[ Voor 47% gewijzigd door CorteX op 09-03-2005 09:28 ]
En midden bovenin heb je ook nog een icoontje "Used Cars (late 90's)".CorteX schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 09:26:
[...]
Nee, het staat gewoon in het menu. Onderaan heb je icoontjes als "Used Cars (80's)" en "Used Cars (early 90's)", daar staan de tweedehands auto's te koop.
[ Voor 12% gewijzigd door MaTr1x op 09-03-2005 09:45 ]
Verwijderd
Ik zei dan ook "icoontjes als", voorbeelden dus.MaTr1x schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 09:43:
En midden bovenin heb je ook nog een icoontje "Used Cars (late 90's)".
[ Voor 5% gewijzigd door CorteX op 09-03-2005 09:55 ]
Ik was uiteraard weer zo onnozel om die lupo eerst even op te vrolijken met een niet te missen helicopterplatform achterop, en verkopen heeft nu geen zin meer. *sniff*. Naja, wellicht kan ik er wat races mee winnen om wat anders te kopen.bolleh schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 09:51:
heb zojuist een auto verkocht(lupo meteen verkocht uiteraard)
een 1983 nissan fairlady Z 300ZX(Z31) met 230pk
kostte 11.000 credits
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Voorzover ik weet hebben mensen het aangeboden om te doen, maar heeft nog niemand het gedaan, dus als jij het wil doen? Ik kan het iig niet.....MaTr1x schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 09:43:
[...]
En midden bovenin heb je ook nog een icoontje "Used Cars (late 90's)".
Edit: dat had Bolleh ook al gezien![]()
BTW ik wil wel een nieuwe TS maken, alleen wil wel ff duidelijkheid dan dat er niet meerdere mensen bezig zijn om ook een nieuwe TS te maken svp
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Je mag best een of meerdere van mijn plaatjes voor de openingspost gebruiken.MaTr1x schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 09:43:
[...]
BTW ik wil wel een nieuwe TS maken, alleen wil wel ff duidelijkheid dan dat er niet meerdere mensen bezig zijn om ook een nieuwe TS te maken svp
[ Voor 25% gewijzigd door Chrasher op 09-03-2005 10:50 ]
Overleg ff met een modje of meld het via een Topicreport.MaTr1x schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 09:43:
[...]
.......
"Life is unblockable"
Verwijderd
OKEEJ...
[ Voor 36% gewijzigd door MewBie op 09-03-2005 13:01 ]
*beeeeep*
Uhhh.....auto?Je hoeft er niet eens zo veel voor te doen. Plak de GT4-sticker uit de game goed zichtbaar op de achterruit van je auto, schrijf je in op deze site, beantwoord de vragen en dan... duimen maar!
Shiver23 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:21:
[...]
Uhhh.....auto?
Zou ik ook wat kunnen winnen als ik de sticker op mijn fiets plak?
Achterlijk gedoe.
Als je geen auto hebt, kan je nog altijd een rijbewijs hebben.SandeR schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:24:
[...]
Als je geen auto hebt, heb je ook nix aan die prijs, dus heb je pech
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door RMB op 09-03-2005 18:36 ]
Tja dat is jammer, ik had vanmiddag alvast een hele hoop pics bij mekaar gezocht en alvast ge-upload zodat er ook gelijk thumbnails van waren om te gebruiken etc, maar ja ben nu nog niet thuis, want heb ook nog sociale verplichtingen enzo... Spijtig dan dat ik niet eens de tijd krijg om die SP te maken. Nou ja succes dan maar...Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:38:
Okeej voor de duidelijk heid volgens mij zijn er nu min. 3 mensen bezig met een nieuwe SP voor deeltje 2 van dit topic.
WIE GAAT DIE DOEN?
ik wil het wel doen.. maar als andere mensen het beter denken te doen.. mag dat ook .
mijn SP is om MAX 8 uur today online... als er iemand eerder is ... tjah zien we dat dat wel weer.
Volgens mij heb jij het als 1e aangegeven, lijkt mij ook aan jou de eer om een ST te maken.MaTr1x schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:49:
[...]
Tja dat is jammer, ik had vanmiddag alvast een hele hoop pics bij mekaar gezocht en alvast ge-upload zodat er ook gelijk thumbnails van waren om te gebruiken etc, maar ja ben nu nog niet thuis, want heb ook nog sociale verplichtingen enzo... Spijtig dan dat ik niet eens de tijd krijg om die SP te maken. Nou ja succes dan maar...
Verwijderd
ai scherp... zal ik de mijne close ?ZAMoRANo schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:57:
[...]
Volgens mij heb jij het als 1e aangegeven, lijkt mij ook aan jou de eer om een ST te maken.
Verwijderd
het lijkt of jij heel veel aandag heb besteed ik trek de mijne terug..MaTr1x schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:49:
[...]
Tja dat is jammer, ik had vanmiddag alvast een hele hoop pics bij mekaar gezocht en alvast ge-upload zodat er ook gelijk thumbnails van waren om te gebruiken etc, maar ja ben nu nog niet thuis, want heb ook nog sociale verplichtingen enzo... Spijtig dan dat ik niet eens de tijd krijg om die SP te maken. Nou ja succes dan maar...
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door Fuelke op 09-03-2005 19:12 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
[ Voor 46% gewijzigd door RMB op 09-03-2005 19:35 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 19:40 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq