[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Anoniem: 99691
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
GT4 is echt een titel waar ik al heel lang naar uitkijk, ben benieuwd of de online mode een beetje goed uitgewerkt is.
Proloog versie zal ik denk ik wel kopen, ik heb namelijk ook GT Concept gekocht en heb daar ook geen spijt van gehad.
Is het trouwens zeker dat de proloog versie de 26e uitkomt?
Staat bij releaselijst van mediamarkt en de lokale bartsmit e.d. heeft hem ook al in de folders staan + prijs. Dus lang kan het iig niet meer duren.Nippletwister schreef op 24 mei 2004 @ 16:57:
Het ziet er inderdaad zeer gelikt uit!![]()
GT4 is echt een titel waar ik al heel lang naar uitkijk, ben benieuwd of de online mode een beetje goed uitgewerkt is.
Proloog versie zal ik denk ik wel kopen, ik heb namelijk ook GT Concept gekocht en heb daar ook geen spijt van gehad.
Is het trouwens zeker dat de proloog versie de 26e uitkomt?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Nooit, dit is Sony's console verkoper, die gaan ze heus niet multiplatform uitbrengen.De_Bastaard schreef op 24 mei 2004 @ 16:38:
Wanneer maken ze die game es voor de pc ....
Ik kijk echt uit naar GT4, Prologue heb ik dan ook in pre-order staan en ik hoop dat ze em woensdag hebben hier. Zou wel jammer zijn als dat inderdaad de autolijst is die in Prologue zit, zie eigenlijk niets nieuws wat niet in GT3 zat.
En waarom ik em ga halen voor 40 euro (dat is de adviesprijs volgens playstation.nl) ... het is een deel in de beste autorace game serie ooit, ik kan niet meer wachten tot eind van dit jaar hoor
[ Voor 18% gewijzigd door Speedy op 24-05-2004 17:59 ]
Anoniem: 90180
De prologue is 50 euro niet waard vind ik, aangezien je alleen school mode en arcade (time trial) mode hebt. Je hebt wel veel wagens en 5 tracks, maar je kunt ze niet tunen ofzo. Ik zou even wachten tot de full game, en de prologue downen ofzo.
PS, die autolijst klopt als ik het zo even snel bekijk, dat zijn inderdaad de auto's die ik ook heb.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 90180 op 24-05-2004 18:30 ]
Anoniem: 113511
edit: had ergens gelezen dat gt4 ong 90% van de ps2 benut en dat gt3 maar ong 30/40% benut, ben benieuwd
[ Voor 27% gewijzigd door bAdmuTs op 24-05-2004 18:42 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Je mag die mooie graphics best een beetje relativeren hoor. Daar staat namelijk wel tegenover dat er niet eens cockpits inzitten en dat de PS2 blijkbaar niet in staat is om meer dan 6 auto's tegelijk weer te geven... (en dat is wel heel erg weinig)proller schreef op 24 mei 2004 @ 18:39:
Weet je wel niet hoe mooi? Hier kunnen PC game makers nog eens naar kijken! Die PS2 is al redelijk verouderd (in vergelijking met de hardware voor de PC's, maar NOG weet Sony(?) er alles uit te persen wat er in zit!
True maar btr 6 mooie auto's met een goede ai dan 20 minder mooie auto's met een slechte ai en die cockpit vind ik niet echt nodig, let ik toch niet op als ik aan het rijden benkNarf schreef op 24 mei 2004 @ 18:53:
[...]
Je mag die mooie graphics best een beetje relativeren hoor. Daar staat namelijk wel tegenover dat er niet eens cockpits inzitten en dat de PS2 blijkbaar niet in staat is om meer dan 6 auto's tegelijk weer te geven... (en dat is wel heel erg weinig)
maar der gaan geruchten rond dat het players max verhoogd is/word tot 16 players ofzo toch
[ Voor 13% gewijzigd door bAdmuTs op 24-05-2004 18:57 ]
Anoniem: 74288
Ik wacht wel op de realdeal
[ Voor 3% gewijzigd door Roberto op 24-05-2004 20:32 ]
The_Scarabial schreef op 24 mei 2004 @ 20:33:
dit ziet er vet uit, ze zouden dit is een keer op PC moeten uitbrengen
Maar nu heb je al GTR... The ultimate Racing Game
Das ook niet verkeerd
Ik weet al wel dat Gran Turismo 4 hier wel komt te liggen, origineel wel te verstaan
EDIT:
om misverstanden te voorkomen, ik heb de prologue gespeeld
Er zitten idd wel mooie auto's in, niet superveel maar wel wat, en 5 nieuwe circuits. DIt zijn, momenteel iig, ook de enige circuits voor arcade. (ik ben nog niet zover met driving school (makkelijker als eerst) maar elke keer unlock je een auto (maar de eerste paar wil je geeneens
[ Voor 63% gewijzigd door GeforceDDQ op 24-05-2004 20:40 ]
301SQN
Geforceddq, de NL versie hier uit de winkels? Zag hem vandaag nog niet in de gameshops hier
[ Voor 23% gewijzigd door Speedy op 24-05-2004 20:41 ]
*Kuch, roggel, ftp, kuch*TAG_Speedy schreef op 24 mei 2004 @ 20:40:
Geforceddq, de NL versie hier uit de winkels? Zag hem vandaag nog niet in de gameshops hierMorgen maar weer langs
Damn, ik kan geen screenies maken om jullie lekker te maken
[ Voor 13% gewijzigd door GeforceDDQ op 24-05-2004 20:53 ]
301SQN
ik zag twee beren fout parkeren....
De M5 concept gaat zeker weten wel in de PAL release zitten. In Polen is ie al een week uit. Daar heb al filmpjes van de PAL versie gezien.CorteX schreef op 24 mei 2004 @ 22:06:
Startpost klopt niet helemaal. Die screens zijn niet van GT4: Prologue en die M5 Concept zit er naar mijn weten ook zeker niet in. GT4p ziet er qua graphics ongeveer uit als GT3, dus houdt die hoge verwachting klaar voor de echte GT4. Het GT4-stuurtje is trouwens wel erg de moeite en is ook al (lange tijd) verkrijgbaar in Nederland.
Zelf heb ik de Asia release. Maar de PAL ga ik ook zeker halen. Er is geen mooiere en betere racer dan GT.
Vooral het nieuws dat de Nurnburgring in GT4 gaat zitten
Mijn review van GT4 Prologue: http://www.gamevillage.nl/show.php/act/ST/f/87/t/16583
Heb je echt alle Gold medals? Dan moet je die wagen hebben.kaspur schreef op 24 mei 2004 @ 22:29:
Weet iemand ook over er verschil zit in je PAL en Jap versie van gt4 prologue ? De jap versie heb ik inmiddels al uit gespeelt, maar in de power unlimited zag ik bij de pre/re-view van gt4p dingen die ik niet in de jap versie ben tegengekomen (bijv. 2zitter)
Voor die penalty moet je toch redelijk hard tegen een andere auto of de muur ofzo aanrijden dus zal wel meevallen hoor en zal me niks verbazen dat het niet in de arcade mode zit. In de GT mode zal het sowieso zitten.TAG_Speedy schreef op 24 mei 2004 @ 22:43:
Lees ik daar over die 10 sec penalty ... hoop toch dat je dat kan uitzetten zeg, speel die games voor de lol, als ik echte simulatie praktijken wil ga ik wel naar een game als GTR of een F1 sim.
en een auto schampen zal geen kwaad kunnen maar echt beuken is fout dus je kan het altijd voorzichtig proberen
[ Voor 34% gewijzigd door bAdmuTs op 24-05-2004 22:59 ]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Een heel goed plan, GT3 uit de budgetbak vissen en je bent klaar voor een half jaarMcFlipp schreef op 24 mei 2004 @ 23:07:
Van de zomer even werken en dan toch maar een PS2 kopen denk ik. En alleen maar voor GT
Ah, nee niet alles goldMarcoM schreef op 24 mei 2004 @ 22:32:
[...]
Heb je echt alle Gold medals? Dan moet je die wagen hebben.
dat was het dus, thnx
ik zag twee beren fout parkeren....
Als ik normaal wil rijden pak ik de auto voor de deur welMarcoM schreef op 24 mei 2004 @ 22:52:
ik hoop dat die 10s penalty overal in zit. Het zal je een keer leren om normaal te rijden.
Het is op zich ook wel een leuke toevoeging, maar vind dat het uitgezet moet kunnen worden. Ach misschien valt het wel mee en valt mijn race gedrag nog onder schampen

owz en me 3 miljoen cash nog aan wagens verbrassen in GT3. heb ze nog niet in alle kleuren

denk alleen dat GT4 eerder in mijn ps2 dvd-lade ligt
kan ik weer genieten van zo'n time attack challenge, of wat het deze keer ook word. Gran Turismo is voor mij gewoon heilig
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
GT3 A Spec is het volledige spel en GT3 Concept is een soort van uitbreiding.Schumi4ever schreef op 25 mei 2004 @ 01:26:
Wat is eigenlijk de laatste "volledige" GT? Is dat GT3 A Spec of concepts? Ik wil namelijk een ps2 kopen voor formula one 2004, gta sa en gt4. Aan gezien laatstgenoemde pas in december komt ofzo wil ik mijn het vorige deel de tijd doden en vast oefenen
F1 2004 zal een kleine stofkorrel zijn tov GT4. Tenminste dat is mijn ervaring met vorige F1 titels van Sony. Wel grappig dat je bij de laatste F1 2003 kunt saven tijdens een race.Schumi4ever schreef op 25 mei 2004 @ 01:26:
Wat is eigenlijk de laatste "volledige" GT? Is dat GT3 A Spec of concepts? Ik wil namelijk een ps2 kopen voor formula one 2004, gta sa en gt4. Aan gezien laatstgenoemde pas in december komt ofzo wil ik mijn het vorige deel de tijd doden en vast oefenen
Maakt mij niet uit
kan op google niks fatsoenlijk vinden, alleen maar van die halve game-sites...
ps... een echte goede f1 game op de ps2 schijnt grandprix challenge te zijn... wel van 2002 welliswaar maar toch
/ontopic:
heeft iemand GT4P al gespot?
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 25-05-2004 11:42 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ow en het rijd weer perfect hoor, net ff 2 rondjes gereden, maar dit is waarom Gran Turismo nog steeds eenzaam aan de top staat!
[ Voor 69% gewijzigd door Speedy op 26-05-2004 13:44 ]
Wat vind jij van de graphics dan? Ik heb een tijd geleden al de Japanse versie gespeeld (wel op een 42" scherm) en ik vond de graphics echt bijna onveranderd, hooguit 1% mooier en dan bedoel ik vooral de auto's. Het ziet er in ieder geval zeker niet zo uit als op de screenshots hierboven, die zijn stukken mooier namelijk.TAG_Speedy schreef op 26 mei 2004 @ 13:44:
Ow en het rijd weer perfect hoor, net ff 2 rondjes gereden, maar dit is waarom Gran Turismo nog steeds eenzaam aan de top staat!
Hoe kom je daar nou weer bij Nedgames is hartstikke dichtbij hoorPhusebox schreef op 26 mei 2004 @ 13:48:
damn... tja helaas is nedgame iets te ver...
Maaruh jah 40 euri voor een opgevoerde demo vind ik echt schandalig dat is gewoon misbruik maken van de hype om extra geld binnen te slepen!
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
De graphics vind ik wel verbeterd, niet dat screenshot niveau maar wel erg goed (55cm Trinitron TV met onofficele RGB kabel), maar belangrijker vind ik dat het snelheidsgevoel een stuk hoger ligt als bij GT3. Althans dat is zo mijn beleving van wat ik net even heb gespeeld, maar moet erbij zeggen dat ik GT3 al maanden niet meer heb gespeeld. Maar met je Lancer EVO VIII door de smalle straatjes van Citta di Aria denderen geeft echt wel een kick op zich
Maar kan je hem niet via Play bestellen? Dan heb je hem voor 28, dan wel niet meer vandaag maar als er geen haast bij is ...
[ Voor 162% gewijzigd door Speedy op 26-05-2004 16:15 ]
hmm tja ik heb em ook bij play gepre-orderedTAG_Speedy schreef op 26 mei 2004 @ 16:12:
Hoge prijs inderdaad, had em hier met korting voor 36
Maar kan je hem niet via Play bestellen? Dan heb je hem voor 28, dan wel niet meer vandaag maar als er geen haast bij is ...
maar ja play kennende heb ik em dan pas over 3 weken
en dat duurt me echt te lang
misschien dat ie dan morgen op de post gaat en met een beetje geluk is ie halverwege volgende week hier... *bid*
25287
[ Voor 3% gewijzigd door 25287 op 27-05-2004 03:26 ]
als play.com nou es doorgaat met processing... daar staat ie nu al bijna een dag op
Anoniem: 55212
Tja omdat sommige mensen niet goed snik zijn,25287 schreef op 27 mei 2004 @ 03:26:
Ik kan er niet bij waarom mensen GT4 prologue kopen. Het blijft feitelijk een veredelde oude demo van GT4. Waarom niet een paar maandjes wachten op het echte werk? 40 euro dokken voor een demo is mij toch echt te gortig.
Ik zou hem eerst ook niet kopen, maar voor 28 euro vind ik et zeker te doen, 45 is me echt te veel.
Daarnaast heb ik eerder ook 60 euro uitgeven voor Zone of the enders alleen voor MGS2 demo, en dat had flink minder inhoud dan GT4 Prologue.
Dank, dan kan ik nog even wachten met een PS2 aanschaffen.TAG_Speedy schreef op 28 mei 2004 @ 11:25:
[...]
Nope, ze moeten het beste natuurlijk wel voor het laatst bewaren
Heb ik al gedaan. 2x zelfsAnoniem: 4775 schreef op 28 mei 2004 @ 14:42:
Poll: Zal je GT4: Prologue kopen?
Ik heb het nog nergens kunnen vinden, maar misschien weten jullie het zeker
edit:
damn, zit even naar de prijzen te kijken.. 169,- voor een ps2 in het zwart, en 219,- voor een ps2 in het zilver, ze noemen het limited edition en dan is ie meteen 50 euro duurder?!

[ Voor 40% gewijzigd door scorpie op 01-06-2004 14:27 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
*snif hier nog niks....
ik vond het best wel waard op er 40 euro voor neer te leggen..
mooiere graphics en je kunt gasten uit USA gek maken dat je er al mee kunt spelen (ik ben een member op de IGN boards
er zitten trouwens een paar vette wagens in GT4 prologue... zoals de BMW M5 (ff unlocken door alle oranje driving tests op goud te halen) de McLaren F1 etc...
en op de bonus dvd nog een paar screens van FERRARI'S en PORSCHES!! whoo!!
PSN: Leech1984
hmm ik dacht dat ze hadden gezegd dat er geen ferrari of porsche in GT zou zitten?leech1984 schreef op 03 juni 2004 @ 14:00:
ik heb um dus gewoon in de winkel gekocht (ja ik ben een GT nerd... alle spellen op 100% en alle licenses op goud!)
ik vond het best wel waard op er 40 euro voor neer te leggen..
mooiere graphics en je kunt gasten uit USA gek maken dat je er al mee kunt spelen (ik ben een member op de IGN boards)
er zitten trouwens een paar vette wagens in GT4 prologue... zoals de BMW M5 (ff unlocken door alle oranje driving tests op goud te halen) de McLaren F1 etc...
en op de bonus dvd nog een paar screens van FERRARI'S en PORSCHES!! whoo!!
Ik zag iig tussen car lists wel weer RuF staan. (Getunede Porsche's) Dus kan zijn dat er geen Porsche's in zitten maar wel RuF's.
[ Voor 5% gewijzigd door Albinoraptor op 03-06-2004 22:20 ]
Anoniem: 90180
alhoewel er ook weer geruchten gaan dat de ferrari's en porsche's pas vlak voor de launch worden aangekondigd zodat er nog een kleine extra hype en sales-boost isAlbinoraptor schreef op 03 juni 2004 @ 22:19:
Idd dat dacht ik ook.
Ik zag iig tussen car lists wel weer RuF staan. (Getunede Porsche's) Dus kan zijn dat er geen Porsche's in zitten maar wel RuF's.![]()
overigens heb ik nog steeds niks ontvangen van play.com
nu al anderhalve week onderweg

Laten we hopen morgen of maandag.
En ik hoop ook dat er Ferrari's in zitten desnoods 1, de Ferrari 360 CS.
[ Voor 9% gewijzigd door Steffie op 04-06-2004 20:00 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Ik hou dus totaal niet van rock-muziek enzovoorts, maar Feeder viel idd wel mee, alle nummers waren wel leuk en de teksten ook ("I've got a brand new car") in GT3 A-Spec. Die mag van mij dus wel terug. Er zit muziek in Prologue, nu ook wat meer 'trance-achtige' nummers. Een vooruitgang wat mij betreft. Of Feeder in Prologue zit weet ik zo niet, want ik vind het spel niet de 40 euro waard.Steffie schreef op 04 juni 2004 @ 19:59:
Zit er ook al muziek in deze uitgave? Ben vooral geinteresseerd in de tracks die Feeder een half jaar geleden voor GT4 heeft opgenomen
Niet dat dit veel uitmaakt, maar het is gewoon RUF (Ruf is eigenlijk gewoon de achternaam van de oprichter). Zoals jij het neerzet lijkt het een afkorting.Albinoraptor schreef op 03 juni 2004 @ 22:19:
Idd dat dacht ik ook.
Ik zag iig tussen car lists wel weer RuF staan. (Getunede Porsche's) Dus kan zijn dat er geen Porsche's in zitten maar wel RuF's.![]()
[ Voor 7% gewijzigd door CorteX op 04-06-2004 20:28 ]
De muziek onder de intro van GT3 is ook van Feeder, dat is namelijk het legendarische Just A DayCorteX schreef op 04 juni 2004 @ 20:27:
[...]
Ik hou dus totaal niet van rock-muziek enzovoorts, maar Feeder viel idd wel mee, alle nummers waren wel leuk en de teksten ook ("I've got a brand new car") in GT3 A-Spec. Die mag van mij dus wel terug. Er zit muziek in Prologue, nu ook wat meer 'trance-achtige' nummers. Een vooruitgang wat mij betreft. Of Feeder in Prologue zit weet ik zo niet, want ik vind het spel niet de 40 euro waard.
Maar in deel 1 schitterden ze ook al met nummers als Shade en Sweet16. Ze zijn nu al een tijdje bezig met het opnemen van een nieuw album, maar dat komt pas in het najaar uit. Vandaar dus de vraag of er al nieuwe nummers zijn te bewonderen op Prologue. Dat zou namelijk een verrassende primeur zijn. Hoewel ik de generale repetitie al heb bijgewoond
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Anoniem: 113032
Ik hoop wel dat snelheid gevoel wat hoger is want het was alleen hoog al reedt je met een formule 1 auto omdat die lager ligt.
ps: Ruf is speciaal getunede porsches en volgens mij niet achternaam, pas op veronica gezien vandaar, Weet iemand trouwens of er nu wel 5.1 inzit anders beetje jammer al zit je met de Z-680 van Logitech ff patsen

http://www.ruf-automobile.de
nou vraag ik me echt af, hoe je die special licenses op goud hebt gekregen... en dan met name die complex string track... en hoeveel dagen heb je in het spel dan wel niet gespeeldleech1984 schreef op 03 juni 2004 @ 14:00:
ik heb um dus gewoon in de winkel gekocht (ja ik ben een GT nerd... alle spellen op 100% en alle licenses op goud!)
(je speelt toch wel gewoon met controller ?
<edit> carlijstje hier te vinden. woezah, ferrari staat er tussen ^^ (owjuh, staat wel bij, die semi-confirmed zijn... dus zeg maar een grote ja met een kleine nee
http://www.gtplanet.net/forum/t-35057.html
</edit>
[ Voor 83% gewijzigd door sjobber op 06-06-2004 03:01 ]
Dank u, scheelt mij weer tijd om hem (twistertwisted) tegen te spreken.TAG_Speedy schreef op 05 juni 2004 @ 23:53:
Consequently, Alois Ruf wants to tell you the story of his company and how it came to be one of the few businesses that truly represents state of the art sports car design .....
Ja, het is natuurlijk wel een beetje overduidelijk aan het worden. Het zou mij erg verbazen als Ferrari er niet in blijkt te zitten. Met die foto's van het testen van Ferrari's willen ze natuurlijk een soort hype opwekken. Ik denk dat ze zelf ook wel snappen dat die hype dan maar beter een positieve conclusie moet hebben en geen grote teleurstelling zal worden voor ons. Die Stradale gaat trouwens echt heel hard.sjobber schreef op 06 juni 2004 @ 02:47:
<edit> carlijstje hier te vinden. woezah, ferrari staat er tussen ^^ (owjuh, staat wel bij, die semi-confirmed zijn... dus zeg maar een grote ja met een kleine nee)
[a href="http://www.gtplanet.net/forum/t-35057.html"] woei [/a]
</edit>

En dat zijn geen RUF's

mooie Porsche GT3
btw, ik heb hem gisteren gezien in de Dixons, en kreeg zowat parkinson van dat ik hem niet kon kopen
ach, nog even
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
These are my principles. If you don't like them, I have others.
ik wordt echt stapelgek van die rock zooi in gt3.

Filmpje van de Lancer Evo in Hong Kong: 12MB .WMV
Hong Kong staat dus ook op de Prologue disc
En de volgende punten zou ik verbeterd willen zien in deel 4:
- Achterblijvers moeten voor je aan de kant gaan als je ze op een ronde gaat zetten
- Banden slijtage moet realistischer, nu met sommige setups gaan je banden in 6 rondjes van groen naar rood. En het ergste is nog dat als ze rood zijn dat ie meteen rijd als een boot terwijl met geel er niets aan de hand is. Terwijl volgens mij bijvoorbeeld in de formule 1 je wel 30 ronden met banden kan doen en dat ze na 10 ronden zelfs BETER gaan rijden en zelfs als ze afgesleten hebben nog lang niet rijden alsof je met een bootje rondvaart.
- Meer informatie over je rondetijden als je gaat hotlappen. Een soort van history dus waar je sectortijden kan herzien (met in kleurtjes aangegeven in welke rondje je de snelste sectortijd had enzo) en een opsomming van je beste sectortijden die de perfect lap aangeven
- Nog betere AI, vooral hoe ze reageren op jou.
En helaas hebben ze al aangegeven dat schademodel niet mogelijk is op de ps2. voor de ps3 met gt5 hoop ik dus op:
-Schademodel waarbij je blikschade kan krijgen, vleugels eraf kunnen breken waardoor de aerodynamica van je auto verandert, banden die lek kunnen als je over onderdelen heenrijd etc.
-Dat als bijvoorbeeld je vleugel eraf is je in de pit dus ook echt een nieuwe vleugel krijgt en dat dat dus langer duurt dan een normale pitstop.
En bij rally.. ik weet niet 100% zeker maar volgens mij is het aantal zand wat je nu voor je neus krijgt gegooit door de auto voor je iets te overdreven..
1: met welke auto rijdt je dat, of was het gewoon time-trail. lijkt me beetje stug, want time-trail is 1:15 ofzo (weet nie zeker, moek f terug kijkeHertog_Martin schreef op 06 juni 2004 @ 21:42:
Heb afgelopen weken weer veel GT3 gespeeld (en net een 59.1 neergezet op Laguna Seca)
- Banden slijtage moet realistischer, nu met sommige setups gaan je banden in 6 rondjes van groen naar rood. En het ergste is nog dat als ze rood zijn dat ie meteen rijd als een boot terwijl met geel er niets aan de hand is. Terwijl volgens mij bijvoorbeeld in de formule 1 je wel 30 ronden met banden kan doen en dat ze na 10 ronden zelfs BETER gaan rijden en zelfs als ze afgesleten hebben nog lang niet rijden alsof je met een bootje rondvaart.
- Meer informatie over je rondetijden als je gaat hotlappen. Een soort van history dus waar je sectortijden kan herzien (met in kleurtjes aangegeven in welke rondje je de snelste sectortijd had enzo) en een opsomming van je beste sectortijden die de perfect lap aangeven
- Nog betere AI, vooral hoe ze reageren op jou.
En helaas hebben ze al aangegeven dat schademodel niet mogelijk is op de ps2.
En bij rally.. ik weet niet 100% zeker maar volgens mij is het aantal zand wat je nu voor je neus krijgt gegooit door de auto voor je iets te overdreven..
2: dat F1 auto's na 10 ronden sneller zijn dan in de eerste paar rondes: banden zijn dan opgewarmd, goh is bij GT3 ook als ze groen zijn geworden... en F1 wagens worden lichter omdat ze minder benzine hebben... misschien iets voor GT4 dat men ook moet pitten voor benzine.
3: dat zou inderdaad fijn zijn. Had je met grand prix 2 ook

4: betere AI... jah.. ga eens met een class A wagen in een class C (of hoe zaten die klassen ook alweer ?

<edit>
5: schademodellen deden ze niet aan omdat de fabrikanten hun bolides toch niet in de prak wouden zien ? dus deed de polyphony groephet niet, omdat ze anders teveel auto merken zouden verliezen
</edit>
6: dat vele zand vond ik juist mooi. leert je ook om blindelinks te rijden (als je achter iemand zit) op de aanwijzingen van je co-driver. Jammer genoeg is die er niet
[ Voor 5% gewijzigd door sjobber op 06-06-2004 22:23 ]
sjobber schreef op 06 juni 2004 @ 22:13:
[...]
1: met welke auto rijdt je dat, of was het gewoon time-trail. lijkt me beetje stug, want time-trail is 1:15 ofzo (weet nie zeker, moek f terug kijke)
met de polyphony 001, kan nog wel 0.5 a 1 seconde af.
2: dat F1 auto's na 10 ronden sneller zijn dan in de eerste paar rondes: banden zijn dan opgewarmd, goh is bij GT3 ook als ze groen zijn geworden... en F1 wagens worden lichter omdat ze minder benzine hebben... misschien iets voor GT4 dat men ook moet pitten voor benzine.
Ja maar in gt3 worden je banden al groen in 1 rondje, en na 2 al geel. En inderdaad, benzinestops zou ook wel realistisch zijn, raar dat dat er niet inzit want dat moet toch redelijk simpel zijn
3: dat zou inderdaad fijn zijn. Had je met grand prix 2 ook. Jammer dat ze die ouwe technieken niet meer toepassen
![]()
4: betere AI... jah.. ga eens met een class A wagen in een class C (of hoe zaten die klassen ook alweer ?) wedstrijd rijden. Dan lijkt de AI ineens een stuk beter
Ze racen wel snel, maar interactie met jou is niet helemaal ok.
<edit>
5: schademodellen deden ze niet aan omdat de fabrikanten hun bolides toch niet in de prak wouden zien ? dus deed de polyphony groephet niet, omdat ze anders teveel auto merken zouden verliezen![]()
</edit>
Dat heb ik ook gelezen ja, maar officieel werd er aangegeven dat de ps2 dat gewoon niet goed aankan en ze er dus niet aan willen beginnen, we shall see met gt5)
6: dat vele zand vond ik juist mooi. leert je ook om blindelinks te rijden (als je achter iemand zit) op de aanwijzingen van je co-driver. Jammer genoeg is die er niet. Maar idd het lijkt wel een beetje erg veel zand
Ik kan er ook prima mee rijden, maar vond beetje nep overdreven.. en ik wil realisme![]()
Ik had juist gelezen dat de productietijd van een GT spel dan juist enorm zou toenemen, en daarom er niet aan wou doen? zodat het 6-8 jaar zou duren om een GT te maken...<edit>
5: schademodellen deden ze niet aan omdat de fabrikanten hun bolides toch niet in de prak wouden zien ? dus deed de polyphony groephet niet, omdat ze anders teveel auto merken zouden verliezen
</edit>
Dat heb ik ook gelezen ja, maar officieel werd er aangegeven dat de ps2 dat gewoon niet goed aankan en ze er dus niet aan willen beginnen, we shall see met gt5)
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Polyphony heeft vanaf GT1 altijd gezegd dat het met licenties te maken heeft; fabrikanten willen niet dat hun auto's in de prak gereden worden.
Maar ja, in NFS en TOCA en veel andere racespellen kan het wel, dus of dat waar is...
Overigens weet ik wel dat het in gelicenseerde F1 spellen ook een tijd taboe was (nog steeds) om een auto in de hens te zien vliegen, vanwege FIA regels.
Dat soort bemoeienissen zijn dus een keerzijde van de medaille bij het gebruik van officiële licenties. Konami's Pro Evolution Soccer 4 krijgt bijvoorbeeld opstootjes tussen spelers, iets wat in FIFA niet mag.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dit topic is gesloten.