[PS2]Gran Turismo 4

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 4.314 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op 06 juni 2004 @ 14:26:
Als ik de car list zie, dan valt het me op dat de nadruk steeds meer op supercars komt te liggen. In GT1 zaten nog heel veel 'gewone' auto's, ook in de second-hand sectie, en dat was best aardig. Dat valt nu wel tegen.
Dat vond ik altijd de charme van GT. Gewoon een 2e hands jap kopen, die lekker opfokken en vervolgens de races domineren :)
Meest heerlijke voorbeeld was de blauwe Mitsubishi GTO Twin Turbo uit 1992 (GT1).
Maargoed deze GT zal ongetwijfeld weer heel wat uurtjes van me gaan vragen. Kep alleen nog geen PS2 8)

[ Voor 23% gewijzigd door .Sachiel op 07-06-2004 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:16
Wehehehe, met die GTO kon je zo'n beetje alle races behalve FR en 4WD winnen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Dr. Strangelove op 07-06-2004 11:24 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:21

Wom

Dr. Strangelove schreef op 07 juni 2004 @ 10:30:
Lijkt me sterk, in DTM wordt het al vanaf het eerste spel (98?) erg goed gedaan.

Polyphony heeft vanaf GT1 altijd gezegd dat het met licenties te maken heeft; fabrikanten willen niet dat hun auto's in de prak gereden worden.

Maar ja, in NFS en TOCA en veel andere racespellen kan het wel, dus of dat waar is...
De enige reden was dat wanneer men een schademodel wilde gebruiken er polygonen hiervoor moeten gebruikt worden die nu in de carmodels zitten. En omdat ze daar niet op willen bezuinigen en de omgeving al vrij minimaal wat polygonen betreft is, is er dus geen schademodel. Wanneer hier dus meer ruimte in komt dan zullen er vast wel schademodellen verschijnen.

Was wel leuk trouwens, dat toen bekend werd dat GT4 wegens licentieproblemen geen schademodellen kon krijgen, PGR2 het eerste filmpje showde waar een M3 aan gort werd gereden. Even pijnlijk moment ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

*hoest* ..Forza Motorsports.. *kuch*

>:)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 14-09 12:46
Wie wil er nu schade, zulke mooie auto's hoor je met fatsoenlijke stuurmanskunst (oftewel veel oefenen) heel te houden! :)
Ik stoor me er niet aan, het gaat mij puur om de auto's en om het racen en dat is wat zeker goed voor elkaar is, of je nu een spoiler van een auto af kan rijden of niet. Dat is een keer leuk, een tweede keer ook nog maar als je dat in de 150e ronde van je endurance gebeurt baal je er goed van :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Het is een simulatie of het is het niet. Auto's zonder schademodellen zijn geen simulatie :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Heb je lang speelplezier met de demo zeg maar? Is er genoeg te beleven ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
*zucht* ik bestel echt NOOIT meer wat bij play.com

van de 2 bestelling is dit de 2de die er meer dan anderhalve week overdoet om hier te komen, waarschijnlijk zal deze er donderdag nog niet zijn, en kan ik weer gaan bellen naar de UK...

volgende keer betaal ik nog liever 20 euro meer

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:31
Phusebox schreef op 07 juni 2004 @ 18:32:

van de 2 bestelling is dit de 2de die er meer dan anderhalve week overdoet om hier te komen, waarschijnlijk zal deze er donderdag nog niet zijn, en kan ik weer gaan bellen naar de UK...
Troost je, ik heb hem ook nog niet. :/ Ook als ik andere bank dan postbank had gehad waarschijnlijk wel, maar die lullo's houden geld altijd effe 3 dagen vast. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb net de prologue gespeeld maar het viel me enorm tegen. Het is echt een demo, veel tracks etc zijn er niet en het geheel ziet er niet echt veel mooier uit dat GT3 (uitzonderingen zijn er natuurlijk wel). Hoe kijken jullie tegen de graphics aan?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 12:56
Ik vind het ook niet echt een hele grote vooruitgang maar de PS2 zit gewoon aan z'n max :)

(Als je een racespel met :9~ graphics wilt moet je is Project Gotham Racing 2 op de X-Box proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op 07 juni 2004 @ 20:58:
Ik vind het ook niet echt een hele grote vooruitgang maar de PS2 zit gewoon aan z'n max :)

(Als je een racespel met :9~ graphics wilt moet je is Project Gotham Racing 2 op de X-Box proberen)
DTM 2 ;) is nog veel mooier + tunen + damage + realisme _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
DTM2 realisme? Nog één die nooit TOCA 2 gespeeld heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02

www.cd-wow.com

zelfde lage prijzen als play.com alleen hun verzenden in 3 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op 07 juni 2004 @ 22:18:
DTM2 realisme? Nog één die nooit TOCA 2 gespeeld heeft :)
Nou als dit geen realisme is weet ik het ook niet meer hoor :X, en toca 2 heb ik vast wel een keer gespeeld vroeger, maar toen was ik vast nog klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 22:45:
[...]

Nou als dit geen realisme is weet ik het ook niet meer hoor :X, en toca 2 heb ik vast wel een keer gespeeld vroeger, maar toen was ik vast nog klein.
dtm2 is echt niet realistisch, die speel je in een keer uit zowat zonder ook maar een keertje ergens moeite mee te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 21:11:
[...]

DTM 2 ;) is nog veel mooier + tunen + damage + realisme _/-\o_
DTM2 is dus echt niet mooier dan PGR2. Heb ze beide, en PGR2 ziet er toch echt stukken beter uit.
En zoals al gezegt is realisme, uhuh. Als je echt realisme wil ga dan maar GPL spelen. :)

En TOCA 2. :9~ Blijft geweldig. :) Als ze nu gewoon TOCA 2 uitbrengen met betere graphics haal ik het meteen. :p
Hertog_Martin schreef op 07 juni 2004 @ 22:42:
[...]
www.cd-wow.com
zelfde lage prijzen als play.com alleen hun verzenden in 3 dagen
Die had ik dus al gepost, maar ligt aan betalings optie hoe lang het duurt, heb nu gewoon met overschrijf kaart van postbank gedaan, maar dan duurt het gewoon al een week voordat cd-wow door krijgt dat er betaalt is. (Postbank :( )

[ Voor 33% gewijzigd door Albinoraptor op 08-06-2004 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 07 juni 2004 @ 23:02:
[...]

dtm2 is echt niet realistisch, die speel je in een keer uit zowat zonder ook maar een keertje ergens moeite mee te hebben...
LOLL ik (arcade racegames fan) en een vriend van me (Realisme freak >vind GT de shit enzo) kunnen allebij nouwelijks door 1 bocht komen in de demo op de xbox :X.
Albinoraptor schreef op 07 juni 2004 @ 23:32:
[...]

DTM is dus echt niet mooier dan PGR2. Heb ze beide, en PGR2 ziet er toch echt stukken beter uit.
En zoals al gezegt is realisme, uhuh. Als je echt realisme wil ga dan maar GPL spelen. :)

En TOCA 2. :9~ Blijft geweldig. :) Als ze nu gewoon TOCA 2 uitbrengen met betere graphics haal ik het meteen. :p
Meen je dat nou? DTM2 ziet er echt VELE malen beter uit hoor hier.. echt alles, de reflecties, de damage, en zelfs het asfalt ziet er mooier uit.

ik zal ff naar een paar screenshots kijken, maar ik heb beide games hier liggen, dus ik vind het wel erg vreemd, want DTM2 is echt veel mooier

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
hij heeft het over DTM 1 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Op de site van het Japanse toerwagen kampioenschap (JGTC) staan trouwens veel auto's die ook in GT4 zitten, zoals de Cusco Impreza:

Afbeeldingslocatie: http://www.jgtc.net/race/gallery/gall2004/041gallery_ph/041_006.jpg

http://www.jgtc.net/race/gallery/gall2004/041gallery1.shtm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het over DTM 2, hij kwam ineens met DTM1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 23:49:
[...]

Ik had het over DTM 2, hij kwam ineens met DTM1 ;)
Nee hoor ik had het ook gewoon over DTM2. :) Heb ze hier namelijk ook beide liggen. En ik heb gister toch nog eens effe gekeken, en blijf erbij dat ik PGR2 er mooier uitvind zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm ik verheug me toch wel heel erg op dit spel inmiddels...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 12-09 22:02
Ik ook, hoop vooral op goede online play

zojuist trouwens in gt3 a-spec closest finish ever!

Ik werd op eind nog net 2de omdat ik laatste bocht verneukte.

Maar ik werd 2de op 0.00.000 !!!

we hadden allebei 07.24.678

edit: Krijg je in Gt4 trouwens nog een extra/bonus als je GT3 op 100% hebt? lijkt me wel zo relaxed.

[ Voor 19% gewijzigd door Hertog_Martin op 08-06-2004 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

over laatste bochten vern**ken. lig je 6 seconden voor, met gloeiend rode banden... komt die laatste bocht, hups wiel achter de curbstones... woei in de ronte, AI ... zoefff en dan reed je net 25 minuten |:(

Iemand al geprobeerd om alle wagens in alle kleuren te krijgen ? (heeft net een dikke 2miljoen credits verspilt daaraan 8)7 )

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Hertog_Martin schreef op 08 juni 2004 @ 20:43:
Ik ook, hoop vooral op goede online play

zojuist trouwens in gt3 a-spec closest finish ever!

Ik werd op eind nog net 2de omdat ik laatste bocht verneukte.

Maar ik werd 2de op 0.00.000 !!!

we hadden allebei 07.24.678

edit: Krijg je in Gt4 trouwens nog een extra/bonus als je GT3 op 100% hebt? lijkt me wel zo relaxed.
Volgens mij niet, wel als je alle tests bij Prologue gehaald hebt :)
sjobber schreef op 08 juni 2004 @ 22:58:
over laatste bochten vern**ken. lig je 6 seconden voor, met gloeiend rode banden... komt die laatste bocht, hups wiel achter de curbstones... woei in de ronte, AI ... zoefff en dan reed je net 25 minuten |:(

Iemand al geprobeerd om alle wagens in alle kleuren te krijgen ? (heeft net een dikke 2miljoen credits verspilt daaraan 8)7 )
Dit topic gaat over GT4 Prologue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

[off-topic]owja... zeg dat ook ff tegen al die andere off-topicers met hun toca en dtm :), maar puntje voor jou O-)
[/off-topic]

over het algemeen vind ik de prijs van GT proloog, net als bij GT concepts, veel te duur. Mocht iemand één van dezen voor een zacht prijsje... :P

Maar misschien iemand die weet, of dat proloog ook samen kan worden gekocht met de officiele versie ? Net als concepts samen met gt3 a-spec ?
Of dat proloog zelfs uit de schappen verdwijnt als GT4 uitkomt, omdat het meer om een demo betrefd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Over een paar maanden zal je um vast wel voor 20/30 euro kunnen vinden als hij niet uitverkocht word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29

Ik heb hem ook via Play besteld (besteld op 27/05/2004), maar mijn versie is nog steeds niet binnen :( Ondertussen maar bij FRS een versie gekocht om het weekend door te komen. Ik vraag me ook af of ie nog binnen gaat komen (die bij Play is besteld). Ik ben al een paar keer iets kwijt geraakt bij een bestelling bij Play.com. Gelukkig sturen ze zonder problemen gewoon weer een nieuwe (zonder bij komende kosten), maar dit schiet niet op ;(

Maar ondertussen heb ik ook een Playseat gekocht + zit ik op m'n Logitech Driving Force Pro te wachten, zodat ik me helemaal op GT4 kan gooien. Moet ik echter eerst beter worden, maar ik heb er zin in :)

En over dat DTM2 -> GT4 verhaal: ik heb DTM2 voor de pc, maar ben er al snel op uitgekeken. Bij GT4 voel je meer in wat voor auto je rijdt. Zo kan je goed merken en horen of je in een Subaru rijdt of in een Honda Civic met VTec (om maar wat te noemen). Tuurlijk, ook bij DTM2 hoor je een verschil, maar bij GT4 hebben zit dit fantastisch voor elkaar (de andere delen trouwens ook) !!!! Plus vond ik TOCA 2 een stuk beter.

Btw, die gast waar ik de Playseat heb gekocht had er nog één staan (nieuw) incl. een Logitech Driving Force. En dit voor slechts € 160,-. Mocht je intresse hebben: hij staat bij Marktplaats.

[ Voor 14% gewijzigd door VTec op 09-06-2004 14:24 ]

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
VTec schreef op 09 juni 2004 @ 14:20:
[...]

Ik heb hem ook via Play besteld (besteld op 27/05/2004), maar mijn versie is nog steeds niet binnen :( Ondertussen maar bij FRS een versie gekocht om het weekend door te komen. Ik vraag me ook af of ie nog binnen gaat komen (die bij Play is besteld). Ik ben al een paar keer iets kwijt geraakt bij een bestelling bij Play.com. Gelukkig sturen ze zonder problemen gewoon weer een nieuwe (zonder bij komende kosten), maar dit schiet niet op ;(

Maar ondertussen heb ik ook een Playseat gekocht + zit ik op m'n Logitech Driving Force Pro te wachten, zodat ik me helemaal op GT4 kan gooien. Moet ik echter eerst beter worden, maar ik heb er zin in :)

En over dat DTM2 -> GT4 verhaal: ik heb DTM2 voor de pc, maar ben er al snel op uitgekeken. Bij GT4 voel je meer in wat voor auto je rijdt. Zo kan je goed merken en horen of je in een Subaru rijdt of in een Honda Civic met VTec (om maar wat te noemen). Tuurlijk, ook bij DTM2 hoor je een verschil, maar bij GT4 hebben zit dit fantastisch voor elkaar (de andere delen trouwens ook) !!!! Plus vond ik TOCA 2 een stuk beter.

Btw, die gast waar ik de Playseat heb gekocht had er nog één staan (nieuw) incl. een Logitech Driving Force. En dit voor slechts € 160,-. Mocht je intresse hebben: hij staat bij Marktplaats.
jep mijn versie van play is er ook nog niet
volgens mij worden die toch redelijk veel gejat bij de post
als ze nou eens niet play.com op de envelop zetten :S

en dan ook nog eens music movies games erbij
dom dom dom

ja ik heb ook al 2 keer getwijfeld om em dan maar in de winkel te kopen
maar ja, wat moet ik nu met 2 versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Phusebox schreef op 09 juni 2004 @ 15:48:
[...].....maar ja, wat moet ik nu met 2 versies?
Eentje doorverkopen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Phusebox schreef op 09 juni 2004 @ 15:48:
[...]

jep mijn versie van play is er ook nog niet
volgens mij worden die toch redelijk veel gejat bij de post
als ze nou eens niet play.com op de envelop zetten :S

en dan ook nog eens music movies games erbij
dom dom dom

ja ik heb ook al 2 keer getwijfeld om em dan maar in de winkel te kopen
maar ja, wat moet ik nu met 2 versies?
O, ik denk dat ik de 2e versie vast wel weer kwijt raak. Ik heb er 28 Euro voor betaald en er zijn vast wel mensen die 'm voor dezelfde prijs over willen nemen. Ik ben benieuwd wanneer de Play.com bestelling binnen gaat komen.

[ Voor 6% gewijzigd door VTec op 09-06-2004 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ik ook nog altijd niet, rare is dat ik een DVD wil al heb gekregen terwijl ze op zelfde dag zijn verstuurt. :? Misschien idd wat jattende kerel bij de PTT oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja TPG post... echt een bagger bedrijf
zo zijn er van mij en een vriend ooit 2 xboxen plus toebhoor en games verdwenen bij de post

volgens track en trace waren ze afgeleverd en volgende de TPG ook
toen we vroegen naar een handtekening die wij dan gezet zouden hebben werd het stil

[ Voor 38% gewijzigd door Phusebox op 09-06-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Tja... ooit van insured shipping gehoord? Bij forse bedragen is dat beetje extra zijn geld over het algemeen wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Gister ff bij de Orange Cup alles op goud gehaald en de M5 Concept gewonnen maar je kan er niet echt hard mee door de bochten enzo, dan maar weer racen met een 500PK sterke Jap + spoilers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dr. Strangelove schreef op 09 juni 2004 @ 20:43:
Tja... ooit van insured shipping gehoord? Bij forse bedragen is dat beetje extra zijn geld over het algemeen wel waard.
sorry voor offtopic; het was aangetekend enzo.
we hebben ook nieuwe gekregen daar niet van
maar gewoon het feit dat er al zo vaak iets mis is gegaan bij mij met de post

terwijl ik met fedex ofzo nooit problemen heb gehad
(en UPS... daar zeg ik maar niks over, nog erger als TPG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Mijn versie is vandaag eindelijk binnen gekomen via Play.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
:'( hier nog niks...

is er eigenlijk ook een mogelijkheid om die HongKong track te voorschijn te toveren zonder zo'n Action Replay Geval 2.0

[ Voor 78% gewijzigd door Phusebox op 10-06-2004 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Phusebox schreef op 10 juni 2004 @ 17:22:
:'( hier nog niks...

is er eigenlijk ook een mogelijkheid om die HongKong track te voorschijn te toveren zonder zo'n Action Replay Geval 2.0
nope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Volgens mij zit er bij IGN iemand die 'redelijk' goed is in GT4P:

Afbeeldingslocatie: http://carsmedia.ign.com/cars/image/article/520/520401/gran-turismo-4-20040601044640150.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik heb em ook eindelijk
tot nu toe eerste 10 lessen ofzo goud, behalve de eerste rallycourse... ik suck @ rally blijkbaar want daar haal ik op GT3: Concept ook al geen goud...

zelfs maar brons, niet eens zilver :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Phusebox schreef op 12 juni 2004 @ 12:05:
hmm ik heb em ook eindelijk
tot nu toe eerste 10 lessen ofzo goud, behalve de eerste rallycourse... ik suck @ rally blijkbaar want daar haal ik op GT3: Concept ook al geen goud...

zelfs maar brons, niet eens zilver :(
ik heb ook al wat Golds. Maar die eerste rally lukt me ook niet . Ik mis 0,1 seconde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Laatst online: 20:57
wanneer krijg je die BMW M5 Concept? :Y)

ik heb hem vandaag gekcoht, toevallig de laatste limited editie van FRS in Gorinchem :D ( * Beerkeeper is blij)

en ik heb 16x brons :P 7x zilver en 2x goud (dat goud is omdat ik heeeeeel weird deed in een bocht :? en de acceleratietest zonder TCS)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burnfout schreef op 12 juni 2004 @ 20:59:

ik heb hem vandaag gekcoht, toevallig de laatste limited editie van FRS in Gorinchem :D ( /me is blij)

en ik heb 16x brons :P 7x zilver en 2x goud (dat goud is omdat ik heeeeeel weird deed in een bocht :? en de acceleratietest zonder TCS)
Ik had afgelopen maandag de laatste limited edition van de Bart Smit in Gorinchem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Burnfout schreef op 12 juni 2004 @ 20:59:

ik heb hem vandaag gekcoht, toevallig de laatste limited editie van FRS in Gorinchem :D ( * Sir_Killalot is blij)

Die M5 krijg je als je bij oranje alles op goud heb gehaald :)

(ziet er mooi uit maar helaas rijd tie als een pak melk :( )

[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Killalot op 12-06-2004 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
De M5 krijg je bij oranje, paar is meen ik een Honda NSX proto maar die heb ik zelf nog niet :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
door al die kleuren raak ik in de war 8)7 ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Killalot op 12-06-2004 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
De M5 krijg je inderdaad door alle op alle oranje onderdelen goud te halen. Dat was nogal frustrerend op het begin, ik wilde namelijk weten hoe je die veelbesproken M5 dan kon winnen, maar dat zei niemand er bij. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Ik had hem bij play.com besteld en hij kwam 11/06/04 binnen. Na totaal zeven speeluurtjes verdeeld over vr 11/06 en zo 13/06 was hij helemaal uit, alles op goud uiteraard.

Jammer is dat in de arcade mode geen 2player (zoals bv in GTC) mogelijk is. Verder vind ik hem zeker geen 45,-- waard. Maar goed, daar hebben we play.com voor 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
fredkroket schreef op 14 juni 2004 @ 18:42:
Ik had hem bij play.com besteld en hij kwam 11/06/04 binnen. Na totaal zeven speeluurtjes verdeeld over vr 11/06 en zo 13/06 was hij helemaal uit, alles op goud uiteraard.

Jammer is dat in de arcade mode geen 2player (zoals bv in GTC) mogelijk is. Verder vind ik hem zeker geen 45,-- waard. Maar goed, daar hebben we play.com voor 8).
respect...
sommige dingen lijken voor mij gewoon onmogelijk te halen op goud, zelfs na letterlijk ergens in de 80 poginen op 1 test...

ow; tracklist:

New York City *
Fuji Speedway *
Tsukuba Circuit *
Grand Canyon; Grand Canyon North *
Citta di Aria *
Costa di Amalfi *
Hong Kong *
Nurburgring Nordschleife *
Nur Snow
Akasaka
Las Vegas
Motegi
Paris rally
Paris tarmac
Louisberg
Nanzenji
San Marco
Yosemite
20R60R
Gymkhana 1-4
Test Course
Cote d'Azure (Monaco) *
Special Stage Route 11 *
Swiss Alps *
Tokyo R246 *
Complex String *
Autumn Ring; Autumn Mini Ring *
Pikes Peak Hill Climb *
Rome Circuit Full Course; Rome Short Course; Rome Night *
Seattle Circuit Full Course; Seattle Short Course *
Super Speedway *
Laguna Seca Raceway *
Midfield Raceway *
Apricot Hill Speedway *
Red Rock Valley Speedway *
Tahiti Road; Tahiti Dirt Route 3; Tahiti Maze *
Smokey Mountain North; Smokey Mountain South *
Green Forest Roadway *
Trial Mountain Circuit *
Deep Forest Raceway *
Grand Valley Speedway; Grand Valley East Section *
Special Stage Route 5 *
Clubman Route Stage 5 *
Grindelwald *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
• Nurburgring Nordschleife _/-\o_

Hopen dat tie net zo mooi word als in PGR2 :9~

• Grand Valley Speedway _/-\o_

GVS vind ik de beste baan in de hele GT serie :7

Afbeeldingslocatie: http://koti.phnet.fi/jatopah/Grand_valley_speedway.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:36

bAdmuTs

mAzE

* staat voor :?

[ Voor 88% gewijzigd door bAdmuTs op 15-06-2004 12:20 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
lekker slim om ook nog is die hele lijst te gaan quoten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
* staat volgens mij voor "confirmed"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Jammer dat de High Speed Ring uit GT1 er niet inzit.

Veel tracks, maar het merendeel is al eens langsgekomen in de eerdere delen. Midfield en Apricot Hill zijn gelukkig ook weer terug, en Grindelwald is ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
blegh zit nu vast bij de eerste blauwe lesson al
ik mis een dikke 6 seconden op de silver tijd... en dus bijna 10 op gold :X

triest...

(alhoewel dit mijn eerste GT game is)

edit:

i give up, dik anderhalf uur later zit ik nog steeds op bijna 2 seconden van de silver tijd...

ik snap niet waar ik in godsnaam nog 6 seconden sneller zou moeten kunnen gaan

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 15-06-2004 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Dat is met de Honda NSX in New York of niet, die lukt mij ook nog steeds niet, zilver wel gelukt, maar bij goud kom ik bij lange na niet in de buurt :(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TAG_Speedy schreef op 15 juni 2004 @ 13:04:
Dat is met de Honda NSX in New York of niet, die lukt mij ook nog steeds niet, zilver wel gelukt, maar bij goud kom ik bij lange na niet in de buurt :(
jep dat is em... zilver zal ook nog wel lukken denk ik
maar goud nee, geen idee hoe ik dat zou moeten klaarspelen

las ergens van mensen dat ze vol gas die rotonde ingaan en dan pas na de eerste knik in de ankers gaan... maar vol gas haal ik die eerste knik naar rechts echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
In alle voorgaande GTs zat een replay van een 'gouden' tijd. Kon je perfect de racelijn zien en de momenten waarop geremd werd. Zit dat er niet meer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dr. Strangelove schreef op 15 juni 2004 @ 13:44:
In alle voorgaande GTs zat een replay van een 'gouden' tijd. Kon je perfect de racelijn zien en de momenten waarop geremd werd. Zit dat er niet meer in?
niet dat ik weet
wel een lesson-instruction, maar die is meestal niet goud zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

als ik die perfecte race lijn volg en precies op die punten rem waar de computer dat ook doet, dan glijdt mijn auto naar buiten toe bij de bochten... en soms moet je versnelling ook net goed vallen, kan weleens 2 tiende schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Hou der wel rekening mee dat de computer niet overal even hard remt en gas geeft ;)

[ Voor 9% gewijzigd door bAdmuTs op 15-06-2004 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
* Beerkeeper voelt een rondetijdencompetitie aankomen :D

ik dacht opeens, een competitie, hoe zou dat zijn :)

dan zou je, NY, die rallytrack Grand Canyon, en 1 van die circuits kunnen doen

wie heeft er zin in :D (btw, i'm noob :P ik krijg mijn wagen wel onder controle, maar op ten duur... :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mij goed een competitie... niet dat ik denk dat ik snel ben... maar ja, is wel grappig om te vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Me is in, heb alleen geen digi camera om de tijden te kunnen bewijzen als dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
bAdmuTs schreef op 15 juni 2004 @ 19:04:
Me is in, heb alleen geen digi camera om de tijden te kunnen bewijzen als dat nodig is.
We gaan ervan uit, dat tweakers niet liegen 8)

ik ga even vragen voor toestemming voor een topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Phusebox schreef op 15 juni 2004 @ 14:00:
[...]

niet dat ik weet
wel een lesson-instruction, maar die is meestal niet goud zeg maar
BS, die voorbeelden zijn wel degelijk de 'gouden tijden' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sir_Killalot schreef op 15 juni 2004 @ 20:04:
[...]

BS, die voorbeelden zijn wel degelijk de 'gouden tijden' :)
hmm ja ik zag t vandaag ook... maar ja
zo'n voorbeeld zal je niet veel helpen, tenzij je een fotografisch geheugen hebt en dan precies kunt onthouden op welk punt je moet remmen en hoeveel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Bij de braketests heeft het mij wel geholpen hoor, gewoon kijken bij hoeveel seconden ze gaan remmen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sir_Killalot schreef op 15 juni 2004 @ 23:13:
Bij de braketests heeft het mij wel geholpen hoor, gewoon kijken bij hoeveel seconden ze gaan remmen 8-)
ja bij braketest heb je toch geen hulp nodig :S

ik snap het ook niet maar sommige zijn echt easy en anderen niet te doen

de eerste lesson van blauw heb ik nog steeds niet op goud
alle andere van blauw in 1 of 2 pogingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Ach, als je snel goud wil halen is het wel makkelijk, brons is idd zo gedaan :)

(':S' is een MSN smiley en die werken hier niet)

[ Voor 28% gewijzigd door Sir_Killalot op 16-06-2004 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

zal wel weer zo'n officiele time-attack challenge komen, net als bij GT3 A-spec. Waarschijnlijk ook met weer die fantastische prijzen :p
(had ik mooi me ps2 kwa waarde weer terug gewonnen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sir_Killalot schreef op 16 juni 2004 @ 00:43:
Ach, als je snel goud wil halen is het wel makkelijk, brons is idd zo gedaan :)

(':S' is een MSN smiley en die werken hier niet)
nee ik bedoel niet dat het makkelijk was om brons te halen;
makkelijk om goud te halen...

ow en ja kweet dat die smiley hier niet werkt, maar hier heeft ie een vraagteken erbij en dat hoort niet bij de emotie die de :S dient uit te stralen

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 16-06-2004 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
sjobber schreef op 16 juni 2004 @ 02:13:
zal wel weer zo'n officiele time-attack challenge komen, net als bij GT3 A-spec. Waarschijnlijk ook met weer die fantastische prijzen :p
(had ik mooi me ps2 kwa waarde weer terug gewonnen :P )
ja, en dan doen er fijn weer gasten mee die cheaten met gamesharks enzo :P

kheb ook wel s meegedaan, net buiten de prijzen, heeeel irrrii :+

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nurburgring zit erin, maar normaal ben je toch wel even bezig met 1 lap op de ring aangezien de baan behoorlijk groot is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is "Prologue" nu eigenlijk het goedkoopst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
play.com of cdwow dacht ik: 29 euro incl. verzenden

ik ben nu bij de paarse lessons; maar nog haal ik de eerste dirt track niet, lesson 5 of 6 geloof ik... mis gewoon een paar seconden...
snap echt niet hoe ik dan moet rijden want doe bijna alles volgas en ga maar een klein beetje dwars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 08:00:
De nurburgring zit erin, maar normaal ben je toch wel even bezig met 1 lap op de ring aangezien de baan behoorlijk groot is ?
De baan is iets van 22KM geloof ik, in PGR2 doe je 6 a 7 minuten over een rondje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
:X is het niet nordschleife :X ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Zelfde baan, andere benaming. Nordschleife is meer de aanduiding voor de oude Nurburgring, aangezien je ook nog het huidige F1 circuit er hebt liggen met dezelfde naam.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TAG_Speedy schreef op 17 juni 2004 @ 12:26:
Zelfde baan, andere benaming. Nordschleife is meer de aanduiding voor de oude Nurburgring, aangezien je ook nog het huidige F1 circuit er hebt liggen met dezelfde naam.
ja ok de oude nurnburgring ... dan is het dus toch nordschleife... ach ja whatever

trouwens: Viper in dat Italiaanse dorpje is echt niet te doen ... geeft wel een kick als je een goed rondje neerzet
maar een paar ronden achter elkaar is echt moeilijk

maar dit is racen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:10

Crazy D

I think we should take a look.

Ik vind GT4: Prologue op zich wel duur voor een demootje, maar ik vind m wel erg cool.

Graphics vind ik toch wel een stuk beter dan gt3, al boeit me dat eigenlijk ook niet zo heel veel. Ik heb liever een game waarbij je het idee hebt dat de auto echt reageert zoals je wilt, en de handling erg realistisch aanvoelt (ook al is dat misschien niet realistisch in vergelijking met de echte wagen ;)) dan mooie graphics, maar het is toch weer een verbetering, vooral de rallybaan vind ik echt supermooi (vooral het filmpje van de lesson guide).

Car handling voelt een stuk beter aan (kan helaas niet zeggen of het realistisch is :D), veel meer gevoel bij remmen en accelereren (vooral als er tegenstanders in de buurt zijn, ik vind het gevoel van er naartoe kruipen, om vervolgens te laat op het gas te gaan en hun (of je eigen ghost...) zien weg te vliegen, wel erg goed, voor mijn idee veel beter dan in gt3). Ook het gevoel van wanneer je tot het uiterste gaat (of er net overheen.....) vind ik erg goed, al hangt dat natuurlijk ook af van de wagen.

Ik vind ook dat (hoewel dat ook gevoelsmatig kan zijn omdat ik er nu meer op let dan bij gt3) het verschil tussen net de ideale lijn rijden, of net niet, veel groter is dan in gt3. In gt3 kon ik als ik m'n rempunt had gemist nog aardig wat goed maken, maar met gt4 heb ik veel meer het idee dat als je te laat remt, je gewoon de lul bent en takketraag de bocht uitrolt, en als je te vroeg remt, alles op alles kunt zetten om wat te compenseren en met een bloedgang de bocht uit te komen om daar veel mee te winnen. En eindelijk is gras ook echt gras in plaats van een lanceerplatform wat het in gt3 helaas in veel banen is. Wat het ook wel tricky maakt, mjah, moet je maar niet op het gras rijden :)

De training school vind ik erg gaaf, zitten leuke opdrachten tussen (iemand al goud bij die opdracht met de hybride auto? of die laatste coffee break? :D). Op zich deels natuurlijk wel te vergelijken met de licences (al krijg je er nu ook uitleg bij :D) maar ik vind de opzet leuker dan met de licences. Al is het wel extreem frusty als je 0.002 tekort komt... maar wel weer erg kick als je net goud haal met 0.002 (en helemaal als je dan de reply kijkt en je perfect de ideale lijn hebt gevolgt).

De panelty in de arcade mode vind ik trouwens wel erg meevallen. Ja je mag niet vol in je tegenstander duiken, mjah, dat is dan ook niet de bedoeling :) Een tikje geven kan wel, maar je zal je eigen remschijven moeten gebruiken om te remmen :) En dat was voor mij ook wel wennen :D maar het rijdt eigenlijk wel veel leuker, en uiteindelijk natuurlijk ook sneller :D.

Denk alleen niet dat ik hiermee de zomer door ga komen, dus toch nog even op zoek naar een ander spel om de tijd te doden tot ie echt uit is. Jammer dat dat nog zolang duurt....

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel vet vind is dat de gear ratios nu eindelijk kloppen bij de stock auto's. Dit geeft het spel wat meer realisme. In gt3 klopte er geen moer van.

PS, weet iemand wat je eigenlijk moet doen bij die test met de prius ? Ik heb namelijk de japanse versie, en ik heb de license van de prius met geluk gehaald, maar ik snap nog steeds niet wat de bedoeling eigenlijk ervan is.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:10

Crazy D

I think we should take a look.

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 10:04:
PS, weet iemand wat je eigenlijk moet doen bij die test met de prius ? Ik heb namelijk de japanse versie, en ik heb de license van de prius met geluk gehaald, maar ik snap nog steeds niet wat de bedoeling eigenlijk ervan is.
De perfecte balans weten te vinden tussen zo zuinig mogelijk rijden (alleen op de batterij, zuinig maar langzaam) en benzine (snel en niet zuinig). Half gasgeven is alleen rijden op de batterij, en vol gas geven is ook benzine gebruiken, en dat laatste moet je dus zo min mogelijk doen, maar wel weer voldoende anders haal je het niet binnen de tijd.

Rechts onderin zie je benzine verbruik, je kunt tot 210 cc verbruiken (dus efficient mee omgaan, vooral dus bij uitkomen van bochten om extra vaart te maken, en het laatste lange rechte stuk, en nog een klein beetje overhouden om de laatste bocht met wat extra vaart uit te komen).

Links onderin zie je waar de energie vandaan wordt gehaald: als je alleen groene pijltjes ziet, geef je geen gas ;) en dan wordt de batterij op geladen, alleen geel is "half gasgeven" (met het knuppeltje dan, met de X om te gassen lukt me dat niet) is alleen rijden op de batterij (zuinig dus), en zodra je linksonderin alles ziet knipperen (:P geel en oranje geloof ik) geef je vol gas en verbruikt ie benzine.

Ik kom nog een dikke seconde tekort voor goud :(

Ik vind t wel een hele leuke opdracht. Het gaat nergens over aangezien het een racespel is, en niet "het nieuwe rijden", maar ik vind m erg grappig om te spelen. verder vind ik het maar een ruk bak, wegligging van niks, acceleratie van niks (ook als je vol gas geeft), en remmen heb je blijkbaar ook niet nodig als je zuinig rijdt, die vind ik ook niet echt super (hopelijk is die wagen in werkelijkheid wel wat beter :P het concept vind ik super, alleen in een racegame is het niks :P).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Crazy D schreef op 19 juni 2004 @ 12:43:
[...]

...quote]

Thanx voor de uitleg !! Nu snap ik het. Prius is inderdaad geen auto om mee te racen, maar meer een auto om zuinig mee te rijden. Ik ga het proberen, ik had die brons met geluk gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die de prologue versie speelt met de Logitech Driving Force Pro?

Ik heb dat stuur namelijk, en in GT3 kan je 900graden forceren (select-r3-rechter paddle), maar je draait je helemaal het apenlazerus...

Kan je de hoeveelheid force feedback instellen, in GT3 niet namelijk en dat vind ik heel erg jammer, zou hem graag zwakker hebben?

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Een nieuwe video van de BMW Mclaren op de Nurburgring, helaas opgenomen van een TV en let niet op de rijderskwaliteiten. :X
Geniet meer van de baan (zoals het schilderwerk op het asfalt) en de verdere grafische kwaliteit..... :9~

http://streamingmovies.ig...4_Nur_091604_x_wmvlow.wmv (70 Mb)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Om maar even met de deur in huis te vallen, GT4 gaat niet online worden :'(
Gran Turismo 4 gets a release date, goes offline

Upcoming racing sim to be offline only; online driving planned for next year.

At a press conference held during the first day of the Tokyo Game Show, Sony and Polyphony Digital have announced that Gran Turismo will hit Japanese shelves on December 3, 2004. A North American and European release is currently targeted for December 14. Additionally, it has been announced that the upcoming version of Gran Turismo will not have an online racing mode. That functionality is planned for a new Gran Turismo game, tentatively planned for release in 2005.
bron: http://www.gamespot.com/news/2004/09/24/news_6108402.html

:( daar gaat online mode..

Maar dat zal dan wel inhouden dat de game zonder online mode kan. Dus zal de inhoud heel erg sterk zijn! :*D
Shibby!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Waarom showen ze dan op zoveel beurzen met de netwerkmogelijkheid?

Kansloos dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Mja, vind het aan de ene kant een beetje een gemiste kans van Sony.
GT4 is juist een game die het online gamen heel erg zou kunnen aanzwengelen!
Man, reclame voor GT4 zal heus wel gemaakt worden en dan met erbij dat je online kan enzo, als je dan ook een PStwo koopt, kan je meteen stekkertje erin stoppen en online gaan zegmaar.

Dat feestje gaat dus niet door lijken te gaan.... beetje erg jammer ja, ik zou dan ook graag de uiteindelijke reden wel eens willen weten.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Yonni schreef op 24 september 2004 @ 12:44:
Mja, vind het aan de ene kant een beetje een gemiste kans van Sony.
GT4 is juist een game die het online gamen heel erg zou kunnen aanzwengelen!
Man, reclame voor GT4 zal heus wel gemaakt worden en dan met erbij dat je online kan enzo, als je dan ook een PStwo koopt, kan je meteen stekkertje erin stoppen en online gaan zegmaar.

Dat feestje gaat dus niet door lijken te gaan.... beetje erg jammer ja, ik zou dan ook graag de uiteindelijke reden wel eens willen weten.
Ik denk dat GT4 een tipisch voorbeeld is van een game die te lang in ontwikkeling is. Neem een spel als C&C Tiberian Sun; te lang aan gewerkt, te veel nieuwe dingen erbij tijdens de ontwikkeling.

Ik denk dat daarom GT Prologue is uitgekomen en dat Sony nu een harde deadline heeft gezet, wat ten koste van de netwerkfunctie is gegaan; hier bleef GT4 namelijk op hangen (zie persberichten van laatste E3).

• Sir_Killalot
Lekker klote weer, ze zullen GT5 wel tegelijk uitbrengen met de nieuwe PS3 :/

Zelfs in de (nederlandse) Network Gaming promo boekjes van Sony werd GT4 gepromoot als een online game :(

(maar daar staat ook in dat hij eind 2003 zou uitkomen :+ )

• sjobber

sjobber

betekend dit dan ook dat er een aantal wagens verdwijnen, die on-line te winnen waren ? (mochten de geruchten waar zijn dat je auto's on-line kan winnen :p)

Verwijderd

Wat een prutsers zeg. Hoe moeilijk kan het nou zijn een online mode te hebben. Zal wel aan die baggere central station liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Nu online
Hoelang zal het wel niet duren tot GT5 uitkomt? Als dat ook zo lang duurt voor de ps3 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
  • Laatst online: 02-07 13:16
GT4 komt pas uit in Europa in 2005 :( Wat oneerlijk.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/2207229.stm
"The product is localised into 13 different languages across the PAL territories, therefore the process takes considerably longer than it does in Japan," it said.
Ik hoef GT4 niet in het Nederlands :r , ik wil het gewoon zsm spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Milanza op 22-10-2004 17:06 ]

I love the smell of a Palm in the morning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Oeh jongens, kijk eens wat ik nou zie!

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/news/10/26/ps2_screen001.jpg

Een heus playstation 2 slim pack gran turismo 4 edition ! \o/

edit:
bron: http://www.gamespot.com/p...urismo4/news_6111415.html

[ Voor 19% gewijzigd door scorpie op 27-10-2004 11:52 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 16:19
Milanza schreef op 22 oktober 2004 @ 17:05:
GT4 komt pas uit in Europa in 2005 :( Wat oneerlijk.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/2207229.stm

[...]

Ik hoef GT4 niet in het Nederlands :r , ik wil het gewoon zsm spelen.
Idd wat een stom suf gezeik al die talen :(

Gewoon lekker in het Engels uitbrengen en draaien die hap!
Komt natuurlijk weer door die conservatieve Fransen en Moffen die gelijk al gaan flippen als ze een Engels woord zien :r
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.