[PS2]Gran Turismo 4

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 4.322 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Een Stratos ziet er heel anders uit, het is een Beta, maar welke versie psies is niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:48
Ik gooide Lancia Rally (zie kenteken plaat) in google en daar kwam de 037 uit, volgens mij is dat hem (maar ben geen Lancia kenner ;))

[ Voor 49% gewijzigd door Speedy op 31-01-2005 15:46 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er fris uit dat Entusia Racing :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:01:
ziet er fris uit dat Entusia Racing :7
nu de gameplay nog :P
ik ben zo'n gameplay boven graphics - man :P

[ Voor 12% gewijzigd door RMB op 31-01-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 10:10

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Heb vandaag even wat nummertjes van de soundtrack van GT4 geluisterd, en dat klinkt weer heel lekker. Vooral die rock/easy-listening nummertjes vind ik heel lekker klinken. Dat kan de race-pret zeker wel verhogen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
RMB schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:02:
[...]

nu de gameplay nog :P
ik ben zo'n gameplay boven graphics - man :P
Waarom wil je GT4 dan zo graag spelen?
Sorry kon het niet laten. B) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
ZAMoRANo schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:19:
[...]

Hmm het is geen standaard Lancia Beta maar ook niet de Beta Montecarlo en ook geen 037, vage versie.
Het is wel degelijk een 037, namelijk de Lancia 037 Stradale:

Afbeeldingslocatie: http://www.lanciamontecarlo.net/Rallye037/photo/stradale-02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lanciamontecarlo.net/Rallye037/photo/stradale-03.jpg

Ik denk dat Enthusia een goede GT4 concurrent gaat worden die ik ook zeker zal gaan kopen :)

pressrelease van Sony over de releasedatum: http://www.scee.presscent...leaseID=3678&NewsAreaID=2

[ Voor 19% gewijzigd door Sir_Killalot op 01-02-2005 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm ok, dus geen standaard 037 (das de echte rally-wagen) maar de straatversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

offtopic:
wrom is de ouwe lay-out verdwenen :S ... eerst kon je nog kiezen.. dit is K*T!!!!
ZAMoRANo schreef op maandag 31 januari 2005 @ 22:37:
[...]

Waarom wil je GT4 dan zo graag spelen?
Sorry kon het niet laten. B) :+
omdat ik wil weten of daar de gameplay wel knorr zit ;)

[ Voor 60% gewijzigd door RMB op 01-02-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Gran Turismo 4 europese versie krijgt extra's

De volgende Gran Turismo komt, zoals eerder bekend gemaakt, op 9 maart naar Europa. In de game komen enkele extra's die de Japanners en de Amerikanen niet krijgen. De volgende 12 bonuswagens zitten in de game:

• Mazda 2005 MX-Crossport
• Mitsubishi 2005 New Eclipse
• Volkswagen 2004 Golf R32
• Audi 2003 Nuvolari quattro
• Audi 2003 Pikes Peak quattro
• Chrysler 2005 300C
• Alfa Romeo 2004 Alfa GT
• Auto Union 1937 V16 Type C Streamliner
• Chaparral 1967 2D
• Chaparral 1970 2J
• Jaguar 1988 XJR9
• Peugeot 1992 905B Evo 1 Bis LM

Bovendien wordt in de PAL-versie de game geoptimaliseerd, waardoor de game vloeiend loopt op een 50 Hz televisie. De framerate zal rond de 50/60 fps liggen. De hele physics-engine is speciaal aangepast voor het PAL-systeem. Hierdoor zullen wij in Europa een iets betere versie krijgen.

Verdere wijzigingen in de PAL-versie:

• Tijdens een pit-stop kan de speler tussen A-spec en B-spec wisselen.
• De Jack Knife Lee Remix van Kasabians ' Reason is Treason ' wordt geleverd in Dolby 5,1 kwaliteit.
• Voor een makkelijkere navigatie zijn er enkele knoppen bijgekomen, zoals "volgende license-test".
• De GT World Map is veranderd, om Europese wagens makkelijker te kunnen vinden.
• Er is een mogelijkheid om data van GT4: Prologue te importeren, waardoor twee categorieën license-test al voltooid kunnen zijn.
• Er zijn 2 player splitscreen-races mogelijk, waar beide spelers hun eigen Memory-card gebruiken en hun eigen garage hebben.
• De eenheden worden veranderd naar Europese standaard (MPH wordt KPH).
• Vauxhall wordt toegevoegd als Car Manufacturer met twee hele snelle racewagens.
• De Europese songs zijn gepreset, hoewel de Amerikaanse en Japanse muziek wel aanwezig is.
• In de replay is het type auto, het aantal PK en de bandenconfiguratie te zien.

[ Voor 16% gewijzigd door GeforceDDQ op 01-02-2005 21:18 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Is dat niet ff mooi om te weten? Krijgen we gewoon een opgepoetste versie van GT4, dat lijkt mij toch echt wel het wachten waard.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah zoiets mag ook wel als je release gewoonweg een periode langer op zich laat wachten dan de andere versies... maar toch; petje af... zijn niet veel devvers die daar de tijd voor nemen...

vauxhall kennende zal dat wel een DTM Calibra of astra zijn :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik denk niet dat de devs zich extra hebben ingespannen eerlijk gezegd, volgens mij zijn ze gewoon, zorgvuldig gepland, geschrapt uit de US en JAP versies om importeren van eerder uitgekomen versies enigszins te ontmoedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 14:33

scorpie

Supra Addict

Ja, vooral die "next-license" knop ga ik graag mogen, in gt3 mis ik die namelijk _enorm_ (ik heb ze nu wel allemaal).

Maar dan nog iets over die licenses.. je kunt ze dus ALLEEN van gt4 prologue importeren? Of OOK van gt4 prologue? Heb ze nu namelijk van gt3 en wil met gt1 <=> gt2 niet dezelfde fout maken door m'n memcard te wissen ;)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
KeeZ schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 22:45:
mjah zoiets mag ook wel als je release gewoonweg een periode langer op zich laat wachten dan de andere versies... maar toch; petje af... zijn niet veel devvers die daar de tijd voor nemen...

vauxhall kennende zal dat wel een DTM Calibra of astra zijn :)
Die zitten allang in de game onder de naam Opel:

clickable
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/50846/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/50845/full.jpg

Het worden trouwens 2 Dream Cars dus ze mogen bij Vauxhall/PD hun fantasie gebruiken ;)

orginele engelse tekst: "Vauxhall included as seperate manufacturer with 2 dream race cars"

Klikbare pics van een selectie van de extra auto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/50847/full.jpg
Auto Union 1937 V16 Type C Streamliner

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/50848/full.jpg
Chaparral 1967 2D

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/50849/full.jpg
Chaparral 1970 2J

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/50850/full.jpg
AUDI 2003 Nuvolari quattro

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/50851/full.jpg
AUDI 2003 Pikes Peak quattro

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/50852/full.jpg
JAGUAR 1988 XJR9

Wel balen als je de JAP versie hebt gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 12:07
Yup, geduld wordt beloond ;)

Overigens vond ik de NTSC versies (JAP en US) van de meeste PSX spellen veel prettiger spelen dan hun PAL tegenhangers; mijn PS2 is niet omgebouwd dus ik weet niet hoe dat tegenwoordig is.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Wel beter dat je die licenses kan importeren uit Prologue, dat scheelt al mooi weer! Jammer dat je niet je cash kan meenemen uit Tokyo-Geneva :P

Wat wel weer flut is is die 50hz ... kom op Sony, die 60hz optie gewoon invoegen zoals de concurentie ook doet met hun toptitels. Maar goed dat zal wel pas op de PS3 een serieuze optie worden.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
TAG_Speedy schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 08:18:
Wat wel weer flut is is die 50hz ... kom op Sony, die 60hz optie gewoon invoegen zoals de concurentie ook doet met hun toptitels. Maar goed dat zal wel pas op de PS3 een serieuze optie worden.
Wat nou flut? PAL == 50hz, dus aan 60hz beelden heb je geen fluit en je engine moet in de pas lopen met je renderer anders krijg je grote problemen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Waarom zijn Cube/Xbox titels dan wel in te stellen op 60hz? En waarom kan de random PAL tv wel 60hz aan? Alleen 50hz is zo achterhaald imho

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

bij tekken 4 en burnout 3 kon ik het ook gewoon kiezen vanuit het begin... lijkt me hier niet anders :?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
TAG_Speedy schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 08:35:
Waarom zijn Cube/Xbox titels dan wel in te stellen op 60hz? En waarom kan de random PAL tv wel 60hz aan? Alleen 50hz is zo achterhaald imho
Want? Waarom is het achterhaalt? een 30hz tv vertoont vloeiende beelden wanneer je 30 fps vertoont. Een 50hz tv vertoont... juist. Pal is geen 60hz, NTSC is 60hz. Je kunt nu wel willen dat alles op 60hz draait maar wat denk je daarmee te bereiken? helemaal niets. Sterker, door minder fps te hoeven tekenen, heb je meer CPU tijd over voor engine en minder kans op framedrops.

Een pal tv kan alleen 60hz aan als deze daarvoor is voorbereid, dus met een converter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
30Hz vinden mn oogjes alleen niet zo prettig. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:32:
30Hz vinden mn oogjes alleen niet zo prettig. :z
mwah, iedere speelfilm in de bios is 24 hz. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 19:28

Steffie

Opaque

EfBe schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:38:
[...]

mwah, iedere speelfilm in de bios is 24 hz. :P
Je haalt wat dingen door elkaar. Een film bestaat sinds de komst van het geluid doorgaans uit 24 frames per seconde. De lamp in de projector bepaalt het aantal vernieuwingen van een frame en dat zijn er echt wel meer dan 24 ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Steffie op 02-02-2005 16:58 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Damm ik kan nu echt niet meer wachten. nog meer dan een maand :'(
Hoewel het zeker goed is van polyphony dat ze de PAL versie wat extra's meegeven _/-\o_ _/-\o_
Overigens had ik nog een (dom) vraagje:
Zit er enig verschil in de versie die in de UK uitkomt en de versie in nederland? ( het boekje zal wel niet nederlands zijn :P )
Aangezien ik hem daar goedkoop (40 euro) kan bestellen :)

[ Voor 47% gewijzigd door Satch op 02-02-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PAL=50Hz
NTSC= 60Hz

Mijn sony breedbeeld kan beide aan, ook zoals mijn projector beide aankan.
Maar op beide blijft 50Hz het prettigst en is iets rustiger dan 60Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
50hz rustiger dan 60hz? vreemde projector en TV heb jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, ik vind dat er bij 60Hz net iets meer ruis aanwezig is..

Trouwens ik weet ook dat 60Hz rustiger is, maar dat verschil is zo miniem dat je dan beter kijkt naar de kwaliteit van beide..

Ook afhankelijk van welke bron je afspeelt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It's official: Gran Turismo 4 is driving onto PS2s February 22

[UPDATE] SCEA confirms online retailers' reports that the ultrarealistic driving simulator will ship in just under three weeks.
Time to slip on those racing gloves. Sony has officially announced that its eagerly awaited racing simulator will indeed ship on February 22--just 20 days from now. The PlayStation 2-exclusive driving simulator is being developed by Polyphony Digital and published in North America by Sony Computer Entertainment America. Just two days ago, the official date for the European release of Gran Turismo 4 was announced as March 9.

Before it finally launched in Japan on December 28, the much-lauded driving game had experienced delays of more than a year. Gran Turismo 4 will feature more than 700 automobiles from more than 80 manufacturers racing across new locales--including the city streets of the Big Apple and Las Vegas. Consistent with the series, drivers will compete in races to acquire various licenses and move up in the ranks. Unfortunately, the game will not include an online mode.

Gran Turismo 4 is rated E for Everyone and will retail for $49.99. For more information on GT4, drive on over to GameSpot's previous coverage, including Brian Ekberg's recent preview of the Japanese version.

Dit staat er op Gamespot over GT4 waar we met z'n allen op zitten te wachten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Steffie schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:56:
[...]
Je haalt wat dingen door elkaar. Een film bestaat sinds de komst van het geluid doorgaans uit 24 frames per seconde. De lamp in de projector bepaalt het aantal vernieuwingen van een frame en dat zijn er echt wel meer dan 24 ;)
Erm, een filmprojector gaat toch geen beelden onderbreken? Een frame wordt toch getoond totdat een nieuw frame moet worden getoond en dan gaat die shutter ervoor, nieuw frame wordt voor de lamp gepositioneerd, frame wordt getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 19:28

Steffie

Opaque

EfBe schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 08:43:
[...]

Erm, een filmprojector gaat toch geen beelden onderbreken? Een frame wordt toch getoond totdat een nieuw frame moet worden getoond en dan gaat die shutter ervoor, nieuw frame wordt voor de lamp gepositioneerd, frame wordt getoond.
Inderdaad, dat is de werking van een filmprojector. Maar dit is irrelevant voor hetgeen je in jouw voorgaande post verkondigd. De frame rate (uitgedrukt in fps.) is fundamenteel anders dan de refresh rate (uitgedrukt in Hz.).

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Steffie schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 10:06:
[...]
Inderdaad, dat is de werking van een filmprojector. Maar dit is irrelevant voor hetgeen je in jouw voorgaande post verkondigd. De frame rate (uitgedrukt in fps.) is fundamenteel anders dan de refresh rate (uitgedrukt in Hz.).
Mijn reactie was op een opmerking van iemand dat hij niet echt tegen 30 hz kon, wat ik probeerde te ontkrachten door aan te geven dat een film een nog lagere refresh rate heeft. Let wel: voor vloeiende beelden is je refreshrate je framerate. Bij een film sowieso (duh) maar ook bij computer graphics. Je kunt wel meer frames renderen maar die worden allemaal weggegooid. Bv als jij bij een 3D game VSync aanzet en je het een refresh rate van 60hz, dan kun je wel 100fps renderen, maar dat levert maar 60 nieuwe beelden op, en 40 weggegooide frames.

Nu is een uitdovend frame op een CRT monitor niet te vergelijken met een altijd actief filmframe, dat geef ik volmondig toe, vandaar dat je er niet zo'n last van hebt bij een film.

Omdat bij consoles de framerate gekoppeld is aan de refreshrate van de tv, heeft de game engine eronder te lijden wanneer je van 50hz naar 60hz opschakelt, hij moet immers meer fps tekenen en heeft dan minder cpu over per frame. Je kunt dit wel truuken, door af en toe een frame te laten staan en dan toch 50fps renderen maar dit zie je toch.

Dus ik begrijp de drang naar 60hz console games niet echt. Voor de mensen die beweren dat je dan minder flickerende beelden hebt: bij normale TV heb je daar ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie een groot verschil tussen 50hz en 60hz. Ik zet hem altijd op 60hz want dan zien de games er veel vloeiender en minder flikkerend eruit. Pal vind ik gewoon een belemmering. Games moeten altijd helemaal omgezet worden en dan gaat het vaak ten koste van de snelheid (tekken 3) en meestal krijg je in pal versies grote zwarte balken boven en onder je scherm (FFX).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lol zeg dat mensen nog durven te beweren dat 50hz beter is al Pal 60 voor video games.

Op de Cube en Xbox is PAL 60 al ongeveer een standaard geworden en niet voor niks. De game oogt veel soepeler en dat komt de gameplay aanzienelijk ten goede plus het beeld is rustiger als een 50hz beeld en ziet er scherper uit.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 10:43
EfBe schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:06:Bv als jij bij een 3D game VSync aanzet en je het een refresh rate van 60hz, dan kun je wel 100fps renderen, maar dat levert maar 60 nieuwe beelden op, en 40 weggegooide frames.
juist niet ;)
als je vsync aanzet dan zorgt de videokaart ervoor dat hij elke seconde exact evenveel frames rendered. in dit geval dus 60(60hz). als je de vsync uitzet dan rendered hij vaa wel meer en dan krijg je tearing, hij gooit dus niet zomaar de overige 40 weg, maar dan zie je er 2-3 door elkaar wat zon lelijke rand oplevert :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat inmiddels meer over 50 vs 60Hz en Refresh rates dan over GT4, kan die discussie niet in een ander topic? :?
Weer even on topic:
Gran Turismo 4 dated for Europe
European gamers anxious to get their hands on one of the year's most anticipated driving games got some good news today. Sony Computer Entertainment Europe announced that Gran Turismo 4 will hit store shelves of PAL regions March 9. The PlayStation 2-exclusive game has been relegated back to the shop several times, delaying the game for more than a year. Gran Turismo 4 was released in Japan on December 28 and is enjoying impressive sales numbers, even though it missed the holiday window. There is still no official release date for the driving simulator stateside, but according to Sony, North America can expect Gran Turismo 4 sometime in the first quarter of 2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

is er al iets bekend over een speciale actie i.c.m. dat logitech stuurtje ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
bolleh schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:21:
[...]
juist niet ;)
als je vsync aanzet dan zorgt de videokaart ervoor dat hij elke seconde exact evenveel frames rendered. in dit geval dus 60(60hz). als je de vsync uitzet dan rendered hij vaa wel meer en dan krijg je tearing, hij gooit dus niet zomaar de overige 40 weg, maar dan zie je er 2-3 door elkaar wat zon lelijke rand oplevert :r
Als je vsync aan hebt, en je hebt een snelle videokaart, dan is er tijd over voor meer frames. Aangezien er niet met een vertical blank interrupt wordt gewerkt, rendert de engine gewoon frames: is er 1 klaar begint hij aan de volgende. Als de videokaart dus gelockt is op 60fps, dan is je renderer dus veel frames aan het weggooien, want hij rendert teveel. Dat je tearing krijgt bij geen vsync is logisch: waar het frame verspringt begint het volgende frame, en als dat onderaan je scherm is is de bovenkant van dat nieuwe frame dus wel gerendert maar niet getoond omdat de electronenbeam onderaan was en niet bovenaan.

Die 60hz fanboys: leg me eens uit waarom je bij videogames ineens 60hz nodig hebt ipv 50 terwijl normale tv kennelijk wel stil staat? (of heb je zo'n brakke tv dat je dat nodig hebt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 09:19:
[...]

Als je vsync aan hebt, en je hebt een snelle videokaart, dan is er tijd over voor meer frames. Aangezien er niet met een vertical blank interrupt wordt gewerkt, rendert de engine gewoon frames: is er 1 klaar begint hij aan de volgende. Als de videokaart dus gelockt is op 60fps, dan is je renderer dus veel frames aan het weggooien, want hij rendert teveel. Dat je tearing krijgt bij geen vsync is logisch: waar het frame verspringt begint het volgende frame, en als dat onderaan je scherm is is de bovenkant van dat nieuwe frame dus wel gerendert maar niet getoond omdat de electronenbeam onderaan was en niet bovenaan.

Die 60hz fanboys: leg me eens uit waarom je bij videogames ineens 60hz nodig hebt ipv 50 terwijl normale tv kennelijk wel stil staat? (of heb je zo'n brakke tv dat je dat nodig hebt?)
In principe heb je het niet nodig, ik heb zowel de NTSC als PAL versie van GT3 en omdat de PAL conversie heel goed gedaan is zal je het verschil echt niet merken. In theorie zou PAL mooier beeld moeten geven omdat de resolutie hoger is en de kleuren beter zijn (NTSC = never the same color), maar dat valt niet genoeg op imo.

Veel andere games worden gewoon onaangepast uitgebracht met als resultaat snelheidsverlies en een letterboxed weergave. Daarom is een 60hz optie voor veel games een uitkomst.

Ik moet zeggen dat de release dates me heel slecht uitkomen van zowel de US als de PAL release. Ik heb een bestelling staan bij DVDBO voor de US versie maar op het moment dat die verstuurd gaat worden ben ik op vakantie ... en als ik terugkom is de PAL release te koop .. ik denk dat ik de bestelling bij DVDBO maar cancel.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:05:
[...]
(NTSC = never the same color), maar dat valt niet genoeg op imo.
Ja en PAL is product always too late ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 15:02:
[...]

Ja en PAL is product always too late ;)
Dat NTSC geintje is natuurlijk al heel oud maar ik heb meerdere consoles (en tv's) gehad die ntsc weergaven maar het is me nooit opgevallen dat de kleuren heel slecht/onregelmatig zouden zijn.`

PAL is over het algemeen later inderdaad, en dan ook nog eens slecht omgezet in de meeste gevallen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Heb altijd NTSC versies geprefereerd boven de PAL release op mijn PSX... sneller, grafisch prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

KeeZ schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 08:30:
ik denk dat dat wat later komt, als de game al uit is. 'kwil zelf ook wel zo'n stuurtje erbij hebben eigenlijk..lijkt me toch wel 'realistiser' dan zo'n controller.. :P

edit:
btw, als er geen online modus inzit, zou je GT4 dan misschien wel via XLink Kai kennen spelen? 'k heb daar niet zoveel verstand van, maar hun website geeft wel aan dat ze GT4 ondersteunen...

edit weer :P, in het forum van xlink ken je meer info vinden, sommige japanners en chinezen is het al wel gelukt _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door NaZ- op 04-02-2005 20:35 ]

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok en nu weer over gt4?
valt niet mee om door al dat pal-natsc gelul heen te lezen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:01

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Het is weer tijd voor PICS...... ! :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51000/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51001/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51002/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51003/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51004/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51005/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51006/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51007/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51008/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51009/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51010/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51011/full.jpg

Met dank aan de vele enthousiaste photo-mode junkies op het forum van Gtplanet.net. :Y)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

KeeZ schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 08:30:
idd, wil ik ook wel eens weten...was er bij GT3 ook zo'n actie? 'k heb geen zin om dan eerst GT4 te kopen en dan daar los van zo'n stuurtje als er een weekje later zo'n combi-aanbieding komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie plaatjes, met al die voorpret wordt het wachten wel steeds zwaarder, heb me inmiddels al herhaaldelijk zitten verbazen over het fantastiche openings filmpje!
Ik heb wel een keer ergens iets gezien over een actie van de Logitech Driving Force Pro incl GT4, maar weet even niet meer waar en hoe duur dat dan moest zijn!
Kan er zogauw ook niks meer over vinden helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Wat nieuwtjes van iemand die al een PAL versie heeft:

- je kan 100.000 credits overzetten van GT3 naar GT4, het spel begint met 10.000 credits en de auto prijzen zijn vergelijkbaar met de EU showroomprijzen

- als je GT4 Prologue hebt uitgespeeld (goud/zilver/brons) krijg je je B en A license voor niets, je krijgt daardoor geen beker of prizecar

- geen HDTV of 60HZ, maar het beeld schijnt minder te flikkeren dan de JAP versie

- je kan de eenheid van snelheid, PK's en trekkracht zelf bepalen (BV: MPH of KPH)

- je eigen auto's gebruiken in 2 player mode kan wel met de PAL versie

- Vauxhall is een apart merk naast Opel, maar ze hebben geen fantasie en stoppen er dezelfde DTM bakken in die Opel ook al heeft :/

- specs van de nieuwe auto's:

MAZDA 2005 MX-Crossport - niet bekend
Mitsubishi 2005 New Eclipse '06 - 263HP / 5750rpm
Volkswagen 2004 Golf R32 - 552HP / 5250rpm filmpje
AUDI 2003 Nuvolari quattro - niet bekend
AUDI 2003 Pikes Peak quattro - 499HP / 5500rpm
Chrysler 2005 300C Hemi - 340HP / 5000rpm
Alfa Romeo 2004 Alfa GT - 236HP / 6200rpm
Auto Union 1937 V16 Type C Streamliner - 512HP / 5000rpm
Chaparral 1967 2D - 420HP / 6800rpm
Chaparral 1970 2J - 679HP / 7200rpm
JAGUAR 1988 XJR9 - 749HP / 7200rpm
Peugeot 1992 905B Evo 1 Bis LM - 512HP/11000rpm < 405 KMH gehaald op het rechte stuk van Le Mans zonder chichanes

- nog een nieuwe auto van ProtoWorks: Proto Spirra met een 320 PK sterke 4.6 liter V8 / 4.6 sec 0 naar 100 - max 280 KM/h - 1090 kilo

Afbeeldingslocatie: http://www.protomotors.com/spirra_eng/images/potospirra/s10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.protomotors.com/spirra_eng/images/potospirra/s23.jpg
info en meer pics: http://www.protomotors.com/spirra_eng/spirra_description.htm

is het toch iets minder erg om tot 9 maart te moeten wachten :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Killalot op 15-02-2005 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 17-09 15:57
helaas kan je hem nog niet bij gcshop pre-orderen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
ingame pics van de Spirra en Chapparal 2D:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51788/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51789/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51790/full.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
zijn er hier mensen die ervaring hebben met importen van games uit de states? zoja waar kan ik dat het beste doen(ik heb ee us ntsc playstation 2) voor gran turismo 4?

ik dacht zelf aan http://www.dvdboxoffice.com/

en ja daar issie vandaag dus al gelanceerd... moet... hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

[beetje off-topic]
Voor diegenen die moeite hebben om nog 4 weken te wachten op GT4 PAL.
Bij de Mediamarkt is GT3-Concept nu voor een 18 Eurotjes te krijgen. :)

Er zitten helaas niet zoveel race-tracks in, maar 1 daarvan is mijn favoriet: "Autumn Ring" _/-\o_
Verder zit dit spel tjokvol met speciale wagens die gedeeltelijk in GT4 maar niet in GT3 zitten, zoals:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
- VW Golf GTI
- Mini Cooper S
- Jaguar S-Type R
- Audi RS-4 / RS-6
- Suzuki GSX-R/4  
- Spyker C8   8) 
- Ford GT
- Audi Abt TT-R

Vooral die Suzuki GSX-R/4 is machtig (172Pk bij 10.000rpm / redline vanaf 11.000rpm), en niet te vergeten dat geluid.... _/-\o_ .
Totaal aantal wagens in dit spel is ongeveer 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

bolleh schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 08:13:
zijn er hier mensen die ervaring hebben met importen van games uit de states? zoja waar kan ik dat het beste doen(ik heb ee us ntsc playstation 2) voor gran turismo 4?

ik dacht zelf aan http://www.dvdboxoffice.com/

en ja daar issie vandaag dus al gelanceerd... moet... hebben ;)
22 feb wordt ie gereleased voor zover ik weet, niet vandaag. DVDBO is de ene keer prima, de andere keer nogal traag. http://www.vgp.ca is erg goed en snel, maar wel ietsjes duurder.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
klikbare screenies van de PAL versie :)

handig keuzemenu:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51826/full.jpg

nieuw merk:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51831/full.jpg

vauxhall's onnuttige bijdrage:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51837/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51838/full.jpg

pics van alle nieuwe auto's behalve de Mazda MX-Crossport:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51827/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51895/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51828/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51829/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51830/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51832/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51833/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51834/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51835/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51836/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51839/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51840/full.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Killalot op 16-02-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Sir_Killalot, wel ff bronvermelding doen SVP. Amar van GTplanet zegt dat nog wel uitdrukkelijk. Is ook netter.

http://www.gtplanet.net/f....php?t=55346&page=1&pp=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
ik heb ze niet eens van dat forum, maar toch bedankt meneer de moraalridder :>

(en bronvermelding voor een paar lowres screenies? right)

[ Voor 31% gewijzigd door Sir_Killalot op 16-02-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 21:29
ubergeile graphics :D :9

• bolleh
pikes peak en de _nuvolari_ !!!

damnz nu vind k het wel jammer dat ik een ntsc versie moet hebben zeg :'(

[funny modez]
iemand een goedkoop adressie die usa ps2's ombouwd? :P
[/funny modez]

• PhuSioN
  • Laatst online: 17-09 15:57
offtopic:
google is je vriend ;)

Iemand een goedkoop adresje (webshop) waar je de PAL versie al kan pre-orderen?

• Satch
  • Niet online
patryk schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:45:
offtopic:
google is je vriend ;)

Iemand een goedkoop adresje (webshop) waar je de PAL versie al kan pre-orderen?
hier ga ik hem waarschijnlijk bestellen:
http://www.choicesdirect....ct.asp?ProductGuid=822021
omgerekend iets meer als 42 euro. zonder verzendkosten :)
en je kon zelf ook even googlen naar webshops hoor B) :P

[ Voor 7% gewijzigd door Satch op 17-02-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-07 13:16
Leuk, ik lees net in de nieuwe PU dat je GT4 toch onofficieel online kan spelen :*) Zie http://www.teamxlink.co.uk/ Damn, ik kan echt niet wachten op deze game.

I love the smell of a Palm in the morning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 23:26

Polycom

Poes van goud

Ik heb hem op bol.com voor 60 incl verzendkosten.. Vraag me alleen af wanneer hij nou eigenlijk komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Milanza schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:43:
Leuk, ik lees net in de nieuwe PU dat je GT4 toch onofficieel online kan spelen :*) Zie http://www.teamxlink.co.uk/ Damn, ik kan echt niet wachten op deze game.
Tja..dat had ik een paar pagina's terug ook al gepost (8> , maar 't lijkt niemand te interesseren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
Stiekem interesseert het iedereen wel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

inderdaad ;)

offtopic:
Heb pas een vriendin.... en plots.. heb ik geen geld genoeg meer om GT4 aan te schaffen :X ... sjaa... vrouwen :P ik ben benieuwd... waar ik uiteindelijk meer plezier aan beleef :o

[ Voor 105% gewijzigd door RMB op 18-02-2005 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 16-09 19:16

bAdmuTs

mAzE

Eigenlijk wil ik em ook preorderen zodat ik "zeker" weet dat ik em op de release date heb maar ik wacht ook nog steeds op een eventuele GT4 + Stuur actie maar voor zover ik weet is daar nog helemaal niks over bekend |:(, aaaah dilemma :( :X .

Ik moet en zal GT4 iig op/rond de release date hebben, heb er al lang genoeg gewacht :D.

[ Voor 23% gewijzigd door bAdmuTs op 18-02-2005 21:41 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Ik heb vanmiddag ff bij de plaatselijke Dixons geregeld dat ik als eerste gebeld word, ze hadden verder nog geen lijst met namen enzo :7

Hij vertelde ook nog dat de 140 vestigingen maar 20/25 exemplaren krijgen op de releasedag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Dat hebben ze dan niet handig geregeld. Ik denk dat het wel los zal lopen; ik ga tijdens mijn lunchpauze wel eventjes langs de FRS of MM. Dat is in het verleden met elk spel altijd ruim voldoende geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

hehe
bAdmuTs schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 21:40:
Eigenlijk wil ik em ook preorderen zodat ik "zeker" weet dat ik em op de release date heb maar ik wacht ook nog steeds op een eventuele GT4 + Stuur actie maar voor zover ik weet is daar nog helemaal niks over bekend |:(, aaaah dilemma :( :X .

Ik moet en zal GT4 iig op/rond de release date hebben, heb er al lang genoeg gewacht :D.
idd, daar zit ik ook steeds aan te denken. Zal ik nou wachten op zo'n combi-actie tussen GT4 en zo'n stuurtje...of zal ik gewoon gelijk GT4 kopen en later zo'n stuurtje. Ben ik alleen wel duurder uit :/.
Sir_Killalot schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:37:
Ik heb vanmiddag ff bij de plaatselijke Dixons geregeld dat ik als eerste gebeld word, ze hadden verder nog geen lijst met namen enzo :7

Hij vertelde ook nog dat de 140 vestigingen maar 20/25 exemplaren krijgen op de releasedag :/
Dat is wel erg weinig volgens mij :P. 'k hoop dat het niet hetzelfde als GTA San Andreas gaat worden, was toen ook al zo'n "ramp" >:). 'k had hem toen bij de FRS, Intertoys en zo'n vage gameshop gereserveerd, 3x dus :X. Die vage gameshop bleek hem als eerst te hebben (1 dag na de releasedatum), later werd ik gebeld door de FRS dat hun hem ook binnen hadden. De Intertoys kregen hem pas een week later 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
Als je hem bij Free Record Shop online besteld is hij op de releasedate binnen, was bij GTA San Andreas bij mij ook. Ik denk dus dat ik hem daar gewoon weer bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Klein topic kickje:
Freerecordshop heeft de prijs verlaagd naar 60 euro, dit scheelt al zon 7-8 euro.
Als je dan ook nog een kortingspasje hebt wordt het meteen een leuk prijsje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Metal schreef op zondag 20 februari 2005 @ 00:42:
Klein topic kickje:
Freerecordshop heeft de prijs verlaagd naar 60 euro, dit scheelt al zon 7-8 euro.
Als je dan ook nog een kortingspasje hebt wordt het meteen een leuk prijsje :)
Ik vind 60 euro toch nogsteeds een pittig prijsje voor een spel.
Mocht ik m kopen dan bestel ik m wel bij Play.com voor 53 euro, al een ietsjes redelijker bedrag.

En anders wachten op de Platinum-versie. :7

[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 20-02-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Mediamarkt zit er meestal onder. Ik had GTA:SA bij de MM (den haag) voor iets van 53 euro dacht ik (dag van release).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als meerderen wacht ik op GT4+Logitech Driving Force Pro combo, op gamespot stond nog wel dit artikel over de DFP: Review Driving Force Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 23:26

Polycom

Poes van goud

ZAMoRANo schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:33:
[...]

Ik vind 60 euro toch nogsteeds een pittig prijsje voor een spel.
Mocht ik m kopen dan bestel ik m wel bij Play.com voor 53 euro, al een ietsjes redelijker bedrag.

En anders wachten op de Platinum-versie. :7
Jemig jack de gier dat je bent.
Je hebt het over 7 euro + nog verzend kosten die erbij komen en de lange tijd dat je moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Pu_Dy schreef op maandag 21 februari 2005 @ 15:29:
[...]

Jemig jack de gier dat je bent.
Je hebt het over 7 euro + nog verzend kosten die erbij komen en de lange tijd dat je moet wachten.
Geen verzendkosten en je hebt m over het algemeen op de releasedatum als je pre-ordert.
7 Euro is idd niks nu ik er nog eens over nadenk. :p
Ach ja ik zie wel, of en waar ik m koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:49:
Net als meerderen wacht ik op GT4+Logitech Driving Force Pro combo, op gamespot stond nog wel dit artikel over de DFP: Review Driving Force Pro
Wil ik enkel aan toevoegen dat de 900 graden modus eenvoudig te forceren is voor spellen (en de PC). Zodat je gewoon 900 graden hebt als dat niet normaal wordt ondersteund..
Heb trouwens nog geen spel gespeeld dat wél werkt op 180, maar niet op 900 modus.
Tijdens het spelen schakelen tussen beiden modi is ook geen probleem. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Er schijnt net een betadriver voor de PC uitgebracht te zijn voor dit stuurtje, misschien nuttig om te weten:

http://www.gamer.nl/nieuws/25371

[ Voor 16% gewijzigd door Dr. Strangelove op 21-02-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamespot heeft een full review gedaan van GT4, zie link: GT4 Review
Staat volgens mij niet veel nieuws in, maar de cijfers zijn in ieder geval wel goed! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaarghhh hoorde net van mijn zusje dat ie is binnengekomen bij de intertoys. :D
Maar ze mogen em nog niet verkopen. :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:27

BioHazard

*\o/*

He godver, ik heb wel ooit een medewerker zover gekregen dat ie Vice City al aan me meegaf voor de release ervan in de winkel :) Zal ik het nogmaals proberen dan? >:) Toch maar niet, zo dom zijn ze niet meer jammer genoeg :P Maar ik wacht met smart :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:41:
Jij hebt vast een heel lief zusje ;)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsjah heb het geprobeerd >:) maar het is een Blokker/Intertoys vestiging en laat zij nou net bij de blokker werken :X Ach ik kan nog wel even wachten hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Aaarghhh...! De DVD's komen nu dus al bij de dealers binnen, en wij moeten nog wachten tot 9 of 11 Maart! :(

Kunnen ze de release niet een week terugzetten? Ga morgen toch maar eens een aantal winkels afstruinen, misschien staat ie per ongeluk al ergens in de schappen. >:) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:37
* MewBie heeft er al ergens 1 apart laten zetten >:)

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

MewBie schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:08:
* MewBie heeft er al ergens 1 apart laten zetten >:)
Tell me...... O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Chrasher op 25-02-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Shit hebben ze HDTV eruit gehaald 8)7 :r
Ik had zo gehoopt deze in high res op mijn beamer af te spelen

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Yep, erg weinig mensen in de EU hebben een HD TV/beamer en eingelijk moeten we blij zijn want de HDTV optie in de NTSC release is erg buggy :)

(het beeld gaat bewegen ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
GT4 1080i op een 60" Sony TV:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v511/SavageMulisha13/DSCN2218.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v511/SavageMulisha13/DSCN2215.jpg

was het maar weer kerst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
wow heel mooi scherm. En grOOt. *is jaloers*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Dat is idd een erg leuk scherm :)
Hij groot is die 100cm doorsnede?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

ErikRo schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:30:
Dat is idd een erg leuk scherm :)
Hij groot is die 100cm doorsnede?
lezen is ook een vak ;) 60" zogezegd..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 19:15

Alfisti

So macht Reisen Spaß

60 x 2,54 = 152,4 cm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mega tv en dan zo'n crappy Ikea kastje uit 1980 eronder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ziet er uit als iemand met een gejatte TV; crappy kastje, crappy stoel, simpel met een gamepad spelen zo te zien. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Met zo'n helm op voor het scherm zitten is wel een beetje disturbing.

Mooi scherm, maar ik zou er echt niet van kunnen genieten in zo'n kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Damn, wat een jaloerse reacties hier op dat scherm.
Vet scherm gewoon, je gaat toch geen uber-geil kastje kopen met een crappy TV 8)7
TV heeft prioriteit 8)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Een vraag voor diegene die al een NTSC-versie thuis hebben liggen:
Hoe groot is het verschil tussen de "in-car" en "bonnet" view tijdens het racen? Heb je veel meer overzicht met de bonnet-view, of is het verschil minimaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:41:
Volgens mij bullscheiss want Dixons, FRS en Intertoys in mijn dorp weten nog nergens van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 16:15:
[...]

Volgens mij bullscheiss want Dixons, FRS en Intertoys in mijn dorp weten nog nergens van.
Dan niet, maar ik weet genoeg. :z ze heeft em donderdag zelf gezien. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 16:43 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.