Hey mensen, ik heb nu sinds 10 januari ook GT4 Prologue, maar vroeg me af of het halen van al die lessen ook nog een effect hebben over de echte GT4 versie? Ik bedole dan iets van rijbewijzen die je niet meer hoeft te halen, gratis credits of al een aantal auto's die je al hebt/ krijgt.
Heb vanmiddag overigens Prologue uitgespeeld (ben al geofend door GT2 en GT3) na in het totaal misschien een uurtje of 15 te hebben gespeeld
. Alleen met die BMW McLaren F1 rijden was wel een paar uurtjes
, maar ook wel fun en hep er een zilvere medaille gehaald op maar 2 seconden van nummer 1
.
Ik heb dus nu in het totaal 9 gouden, 22 zilveren en 15 bronzen medailles. Een van de goede was met de Impreza @ Grand Canyon (laatste les van paars) welke ik met een grote marge van 0.008 seconden heb gehaald
.
Kan niet wachten tot GT4 pas echt uitkomt.
Heb vanmiddag overigens Prologue uitgespeeld (ben al geofend door GT2 en GT3) na in het totaal misschien een uurtje of 15 te hebben gespeeld

Ik heb dus nu in het totaal 9 gouden, 22 zilveren en 15 bronzen medailles. Een van de goede was met de Impreza @ Grand Canyon (laatste les van paars) welke ik met een grote marge van 0.008 seconden heb gehaald
Kan niet wachten tot GT4 pas echt uitkomt.
offtopic:
Mis ik nou de Subaru Impreza Racing car (niet de rally versie dus) op het plaatje in de TS ?
Mis ik nou de Subaru Impreza Racing car (niet de rally versie dus) op het plaatje in de TS ?
[ Voor 7% gewijzigd door Just_I op 23-01-2005 22:13 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o