thnx voor de tip! heb hem daar nu ook besteld. kan niet wachten tot woensdagSir_Killalot schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:21:
[...]
Bart Smit zorgt dat hij 9 maart op de mat ligt voor 60 euro
[...]
http://www.bartsmit.com/s...rie+4&tabbladid=1&whoami=
dan niet eerder dan 11 maart. Zij krijgen ze met een coerier aangeleverd op de release datum... als ze de datum niet aanpassen natuurlijk... wat een n00bs zeg...dikkiedik schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 21:15:
Tja release dag is 9maart, maar op de website van dixons staat 11 maart. Dus wanneer zal Dixons ze uitleveren?
[ Voor 12% gewijzigd door SqueakyClean op 05-03-2005 03:10 ]
de datum zal nog wel niet gewijzigd zijndikkiedik schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 21:15:
Tja release dag is 9maart, maar op de website van dixons staat 11 maart. Dus wanneer zal Dixons ze uitleveren?
denk niet dat ze 2 dagen wachten met verkopen want dan lopen ze veel inkomsten mis
Nou ik ga dit weekend of begin volgende week dan ook maar eens een PS2 halen want GT4 wacht ik met smart op 
Wilde hem een jaar geleden al halen maar koos toen voor een Xd00z en nu toch maar een PS2 erbij alleen voor GT4.
Het ziet er allemaal zo gelikt uit zeg ! Zit er bij dat GT4 pack van de ps2 ook een memcard staat er niet bij. Maar lijkt me niet echt logisch om die er niet bij te doen namelijk? En ook spreekt de dixons site zichzelf een beetje tegen door te zeggen dat het de nieuwe pstwo is met de afmetingen van de oude ps2. Maar is volgens mij wel gewoon de nieuwe PStwo.
Wilde hem een jaar geleden al halen maar koos toen voor een Xd00z en nu toch maar een PS2 erbij alleen voor GT4.
Het ziet er allemaal zo gelikt uit zeg ! Zit er bij dat GT4 pack van de ps2 ook een memcard staat er niet bij. Maar lijkt me niet echt logisch om die er niet bij te doen namelijk? En ook spreekt de dixons site zichzelf een beetje tegen door te zeggen dat het de nieuwe pstwo is met de afmetingen van de oude ps2. Maar is volgens mij wel gewoon de nieuwe PStwo.
In-game ziet het er niet eens een klein beetje zo uit als die screenshots uit de Photomode, dus koop dit spel niet voor de graphics. Prologue was ook al een teleurstelling qua graphics, maar de gameplay maakt het gelukkig meer dan goed. Kan niet meer wachten op deze game...TuRk schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 10:46:
Het ziet er allemaal zo gelikt uit zeg !
ik vind GT3 ook nog mooi dus GT4 zal alleen maar meevallen 
wel kick dat er een 24uurs race inzit
dat word lang gamen
ik wou em ook eerst via bart smit bestellen maar ik kan er niet tegen om op de postbode te wachten
ik koop em 9 maart wel, ik sta 8 uur voor me media markt (issi waarschijnlijk nog goedkoper ook)
wel kick dat er een 24uurs race inzit
ik wou em ook eerst via bart smit bestellen maar ik kan er niet tegen om op de postbode te wachten
ik koop em 9 maart wel, ik sta 8 uur voor me media markt (issi waarschijnlijk nog goedkoper ook)
Mja, zag in Belgie in een krantje in ieder geval een GT4 pakket staan voor 189,- Euro. D'r zit verder geen stuurtje of mem. card bij, dus geen idee of er nog een uitgebreider pakket komt.
Linkje (staat op pagina 4): http://www.dreamland.be/assets/pdf/V05_p111-118_n.pdf
En in het foldertje van Bart Smit staat het pakket voor 179,-, je krijgt de nieuwe PS2 en het spel GT4 volgens de afbeelding.Yngwie- schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:39:
[...]
Mja, zag in Belgie in een krantje in ieder geval een GT4 pakket staan voor 189,- Euro. D'r zit verder geen stuurtje of mem. card bij, dus geen idee of er nog een uitgebreider pakket komt.
Linkje (staat op pagina 4): http://www.dreamland.be/assets/pdf/V05_p111-118_n.pdf
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Joh, die foto's worden gerendered door de PS2 dus is het logisch dat het in-game iets minder mooi is maar nog steeds top of the line voor een console zoals je op de vele in-game filmpjes kan zienCorteX schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 10:59:
[...]
In-game ziet het er niet eens een klein beetje zo uit als die screenshots uit de Photomode, dus koop dit spel niet voor de graphics. Prologue was ook al een teleurstelling qua graphics, maar de gameplay maakt het gelukkig meer dan goed. Kan niet meer wachten op deze game...
Zoals al vaker gemeld, Prologue was meer een getweakte GT3 engine uit 2003 dan een preview van GT4
(we zijn nu 1,5 á 2 jaar verder dan GT4P)
[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Killalot op 05-03-2005 17:01 ]
http://www.dixons.nl/Stor...are%5FPS2&prid=0007053059Yngwie- schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:39:
[...]
Bij Dixons dus voor 179 euro, niet slecht al zeg ik het zelf, zeker beter dan dat Killzone pakket.
-EDIT-
Ik zag de reactie van FastBunny niet
[ Voor 11% gewijzigd door B-Bandit op 05-03-2005 17:16 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Bij Dimension Plus hebben ze ook zo'n bundel.
Btw, op een ander forum roept iemand dat hij het spel al in handen heeft. Hij kreeg een sms van Replay dat het spel binnen was en hij kon deze vandaag al ophalen !!!
Ik had gereserveerd bij replay en ik kreeg onverwachts een smsje van replay dat hij binnen was.
Hij was al binnen bij de groothandel en ze hadden ze gelijk opgehaald.
Kijk maar even op www.replay.nl of er een in de buurt zit dan kan je maandag gelijk effe bellen.
Btw, op een ander forum roept iemand dat hij het spel al in handen heeft. Hij kreeg een sms van Replay dat het spel binnen was en hij kon deze vandaag al ophalen !!!
Ik had gereserveerd bij replay en ik kreeg onverwachts een smsje van replay dat hij binnen was.
Kijk maar even op www.replay.nl of er een in de buurt zit dan kan je maandag gelijk effe bellen.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Dan moet die gast maar foto's maken om het te bewijzen.VTec schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 17:31:
Bij Dimension Plus hebben ze ook zo'n bundel.
Replay zet het ook op hun website, dus ik neem aan dat het echt zo is. Maar aangezien Replay alleen in het zuiden van Nederland zit vraag ik me af of het zin heeft om morgen in Groningen te gaan kijken (koopzondag). Misschien dat hij hier gewoon niet binnen is.magnifor schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 18:00:
Dan moet die gast maar foto's maken om het te bewijzen.
hmmm morgen ben ik voor mijn werk in EindhovenCorteX schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 19:58:
[...]
Replay zet het ook op hun website, dus ik neem aan dat het echt zo is. Maar aangezien Replay alleen in het zuiden van Nederland zit vraag ik me af of het zin heeft om morgen in Groningen te gaan kijken (koopzondag). Misschien dat hij hier gewoon niet binnen is.
En CorteX, geslaagd in Groningen ?
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Nope, NedGame zegt 11 maart en Dimension Plus was niet eens open volgens mij. Het lijkt erop dat hij gewoon nog niet in het noorden is aangekomen.VTec schreef op zondag 06 maart 2005 @ 15:17:
En CorteX, geslaagd in Groningen ?
Nep hoor. Nu maar hopen dat je daar geen cups mee kan rijden.Sir_Killalot schreef op zondag 06 maart 2005 @ 15:56:
Er schijnt ook nog een zwarte F1 versie als prizecar op de DVD te staan:
[afbeelding]
Behalve de kleur is het een gewone F1 bak dus je kan er ook cups mee rijdenCorteX schreef op zondag 06 maart 2005 @ 16:27:
[...]
Nope, NedGame zegt 11 maart en Dimension Plus was niet eens open volgens mij. Het lijkt erop dat hij gewoon nog niet in het noorden is aangekomen.
[...]
Nep hoor. Nu maar hopen dat je daar geen cups mee kan rijden.
(ik heb liever ook racekleuren)
Ik bedoel dat het gewoon nep is dat dat ding er uberhaupt in zit. Die F1 gebruiken is gewoon cheaten en onrealistisch. Ik verkoop hem meteen nu, alhoewel ik me afvraag of je hem wel kon verkopen in GT3.Sir_Killalot schreef op zondag 06 maart 2005 @ 16:42:
Behalve de kleur is het een gewone F1 bak dus je kan er ook cups mee rijden
(ik heb liever ook racekleuren)
In GT4 is dat nu beter geregeld 
In GT2/GT3 kon je ook veel met de Escudo doen maar of dat leuk is, in GT2 reed ik veel met de Toyota GT-One Road Car (811PK) en nu in GT3 veel met de Mazda 787B (937PK)
(die zwarte F1 krijg je in de JAP versie pas bij 100% ofzo)
In GT2/GT3 kon je ook veel met de Escudo doen maar of dat leuk is, in GT2 reed ik veel met de Toyota GT-One Road Car (811PK) en nu in GT3 veel met de Mazda 787B (937PK)
Hoe is het nu precies geregeld dan? Want in GT3 reed ik ook veel met de GT-One Road/Race car en de 787B (niet de Escudo want die stuurde slecht). Morgen ga ik trouwens naar de winkel, kijken of ze hem al verkopenSir_Killalot schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:10:
In GT4 is dat nu beter geregeld
[ Voor 11% gewijzigd door Wekko306 op 06-03-2005 17:17 ]
Met een snellere auto krijg je minder credits als je wint volgens mij, dat is wel een tof systeem. Reed zelf in GT3 veel met de F1, maar dit systeem is dan wel een motivatie om met een langzamere auto de race aan te vangen.
Oja dat had ik in de OPM2 gelezen geloof ik. Een soort odds systeem, waar je dus kan zien hoe groot de kans statistisch gezien is dat je wint. En hoe hoger die kans is hoe minder prijzengeld je dan wint. Dat is opzich inderdaad helemaal geen slecht idee.
Credits blijven hetzelfde, er is nu alleen een punten systeemTAG_Speedy schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:30:
Met een snellere auto krijg je minder credits als je wint volgens mij, dat is wel een tof systeem. Reed zelf in GT3 veel met de F1, maar dit systeem is dan wel een motivatie om met een langzamere auto de race aan te vangen.
A-Spec points heeft eigenlijk geen nut, maar hoe meer B-Spec points des te beter rijdt je B-Spec coureur
(In B-Spec mode kan je de AI lange races voor je laten rijden)
Kan je die LM race cars ook nog op een andere manier krijgen? die dingen zijn echtSir_Killalot schreef op zondag 06 maart 2005 @ 15:56:
Voor de mensen die van zwart houden, 4 Le Mans racers zijn na dag 694 2de hands te koop in volledig zwarte outfit voor zo'n 2 mil. credits per stuk:
[afbeelding]
na 7 dagen zijn ze weer weg
Er schijnt ook nog een zwarte F1 versie als prizecar op de DVD te staan:
[afbeelding]
Carbon look
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Er staan gamesaves op het net maar dan heb je wel een GameShark/X-Port nodigMewBie schreef op zondag 06 maart 2005 @ 19:48:
[...]
Kan je die LM race cars ook nog op een andere manier krijgen? die dingen zijn echt
[ Voor 59% gewijzigd door Sir_Killalot op 06-03-2005 23:37 ]
Verwijderd
Dan kan je net zo goed gaan cheaten als je deze auto's meteen al hebt ben je behoorlijk in het voordeel lijkt mij!Sir_Killalot schreef op zondag 06 maart 2005 @ 23:36:
[...]
Er staan gamesaves op het net maar dan heb je wel een GameShark/X-Port nodig
Gewoon zelfraces rijden en lekker sparen voor een super sports car!
Hey, ik ben jaloers.....
Jongen bij mij in de klas had vandaag de orginele Pal versie bij, hij heeft hem gister gekocht op een zwarte markt in belgië... Hij heeft er 50 euro voor betaald maar had er helaas wel een duits doosje bij....
Als ik dat had geweten had ik er zelf ook 1 gehaald...
Als ik dat had geweten had ik er zelf ook 1 gehaald...
Verwijderd
ja mensen 9 mrt is het zo ver... gedaald in release prijs van 67.95 voor 59.95 bij bartsmit en freerecordshop ..
iemand enig idee of de prijs bij mediamarkt rond de 9mrt lager is ?
edit
bartsmit krijg PS2 GT4 pack
PS2 MIni
1 controller
GT 4
voor (uit me hoofd) 189 euro..
edit
bartsmit krijg PS2 GT4 pack
PS2 MIni
1 controller
GT 4
voor (uit me hoofd) 189 euro..
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 09:52 ]
Meestaal wel waarschijnlijk 54,95 of 57,95. Vroeger waren prijs verschillen wel is groter bv. 49,95 maar bij NFSU2 en Budokai 3 was dat 54,95. Fifa 2005 was volgens mij 57,95. We zullen wel zien.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 09:51:
Verwijderd
bedankt.homernt schreef op maandag 07 maart 2005 @ 10:03:
[...]
Meestaal wel waarschijnlijk 54,95 of 57,95. Vroeger waren prijs verschillen wel is groter bv. 49,95 maar bij NFSU2 en Budokai 3 was dat 54,95. Fifa 2005 was volgens mij 57,95. We zullen wel zien.
tjah dan zou het gaan om 5 euro eens kijken of daar de moeite voor doe ..
mediamarkt kan ik pas donderdagavond heen en bartsmit zit bij mij om de hoek
*kuch* appels.........*kuch*...peren.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:39:
Okej jullie wachten hier met smart op GT4
maar we vergelijke NFSU2 even met GT4 ...
ik vind NFSU1 top game .... gaat GT4 het winnen van NFSU2?
Verwijderd
ik weet dat het 2 totaal verschillende spelen zijn laat ik het anders stellen
gaat GT4 meer de kant van streetracen op, of van forumule 1 ?
Meer de kant van het autoracenVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:52:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 07-03-2005 12:39 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik zou zeggen, lees het topic een beetje door en je krijgt er een idee van.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:52:
[...]
Ik bedoelde meer of je ze ook kan krijgen door bepaalde races te winnen? of alleen maar in die 7 dagen?Sir_Killalot schreef op zondag 06 maart 2005 @ 23:36:
[...]
Er staan gamesaves op het net maar dan heb je wel een GameShark/X-Port nodig
*beeeeep*
YeahRKD schreef op zondag 06 maart 2005 @ 08:46:
[...]
hmmm morgen ben ik voor mijn werk in Eindhovenmisschien toch maar even kijken daaro, dan cancel ik mijn reservering bij de intertoys wel
Vanmiddag ophalen en dan spelen
Verwijderd
wij willen vanavond foto's zienRKD schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:28:
[...]
Yeah![]()
![]()
ik heb zojuist de laatste van Replay Eindhoven gereserveerd
Vanmiddag ophalen en dan spelen![]()
hmm dat wordt digicam opladen
je kan een USB stick gebruiken om je photomode pics op te slaan. Die kun je dan gewoon op je pc zetten. Alleen niet iedere usb stick werkt. (mijn cruzer mini schijnt in ieder geval niet te werken
)

Verwijderd
USB stick om foto's van ps2 op teslaan snap ik dat nou goed ?STi schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:22:
je kan een USB stick gebruiken om je photomode pics op te slaan. Die kun je dan gewoon op je pc zetten. Alleen niet iedere usb stick werkt. (mijn cruzer mini schijnt in ieder geval niet te werken)
wat is da fotomode
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 14:32 ]
shit en die heb ik net van de week aan mijn vriendin gegeven...... kijken of me 2,5" hdtje werkt....STi schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:22:
je kan een USB stick gebruiken om je photomode pics op te slaan. Die kun je dan gewoon op je pc zetten. Alleen niet iedere usb stick werkt. (mijn cruzer mini schijnt in ieder geval niet te werken)
Ik ga morgenochtend even bellen naar replay Leiden of ze hem daar nog hebben!
Dan zal ik die even ophalen in de pauze en daarna de middag lekker vrij nemen!
Heb er nu al zin in.
Heb er nu al zin in.
/me Great minds think alike...TuRk schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:33:
Ik ga morgenochtend even bellen naar replay Leiden of ze hem daar nog hebben!
Heb er nu al zin in.
Als ik morgenochtend GT4 daar kan ophalen dan is me dat een reisje Rijswijk <-> Leiden wel waard.
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Mocht je het proberen om de mogelijke winkels in Leidschenhage die Playstation2 spellen verkopen te bellen, dat is zonde van de tijd want ze hebben hem allemaal nog niet.Chrasher schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:51:
[...]
/me Great minds think alike...![]()
Als ik morgenochtend GT4 daar kan ophalen dan is me dat een reisje Rijswijk <-> Leiden wel waard.Maar eerst ga ik vanmiddag mijn lokale "game-boeren" eens lastigvallen.
De voorpret begint nu toch wel erg sterk te worden, ik kan niet meer wachten tot in mijn eerste kilometers kan maken in een M3 of een 147 GTA
Verwijderd
same here ...Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:05:
[...]
De voorpret begint nu toch wel erg sterk te worden, ik kan niet meer wachten tot in mijn eerste kilometers kan maken in een M3 of een 147 GTA
ik laat hem mijn mama woensdag halen kan ik hem spelen als ik thuis kom
En dat zuigt... wou net naar LeidsenhageVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:05:
[...]
Mocht je het proberen om de mogelijke winkels in Leidschenhage die Playstation2 spellen verkopen te bellen, dat is zonde van de tijd want ze hebben hem allemaal nog niet.
edit:
Maar Replay Leiden verkoopt ze dus al?
[ Voor 5% gewijzigd door MewBie op 07-03-2005 15:23 ]
*beeeeep*
Een maat van me gaat er zometeen 3 ophalen bij de Replay In Tilburg
Verwijderd
dat spel wordt echt dik ze geld waard...
alleen nog niet rereseveert 
maar ja zo wat shops af bellen
Broertje gebeld die loop zo ff langs bartsmit voor resevering
(hopen dat ze nog doen)
maar ja zo wat shops af bellen
Broertje gebeld die loop zo ff langs bartsmit voor resevering
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 15:34 ]
Dit is op dit moment dus nog niet bekendMewBie schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:21:
[...]
En dat zuigt... wou net naar Leidsenhagegaan om te kijken of ze hem al hebben
edit:
Maar Replay Leiden verkoopt ze dus al?
Morgen gaan zij pas open dus dan weten we hier meer over.
Ik zal morgenochtend even bellen en mijn bevindingen laten weten.
Ik begin wel even een half uurtje eerder zodat ik rond 9 a 10 uur meteen kan bellen.
Maak van 9 a 10 uur maar 11 omdat ze dan pas opengaan!!!

[ Voor 7% gewijzigd door TiMMieJ op 07-03-2005 15:32 ]
Play.com heeft de mijne verstuurd
Ik ga zo meteen mijn connecties in L'hage maar is af 
Ik heb namelijk ook wel eens gebeld en toen ik een uur later langs ging stonden ze de cd's uit de dossjes te halen. Dus ze zeggen wel vaker dingen
Ik heb namelijk ook wel eens gebeld en toen ik een uur later langs ging stonden ze de cd's uit de dossjes te halen. Dus ze zeggen wel vaker dingen
*beeeeep*
Verwijderd
Hmmm please let me know als je wat meer weet?MewBie schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:33:
Ik ga zo meteen mijn connecties in L'hage maar is af
Ik las op een ander forum dat er nu ook nitro in GT4 zit heb er verder nog niets over gelezen. Kan iemand dit bevestigen (ik hoop ontkennen)?
Net in Rijswijk bij een aantal winkels langsgeweest, maar helaas nog geen GT4. 
Sommigen verwachtten hem wel op woensdag al te hebben.
Sommigen verwachtten hem wel op woensdag al te hebben.
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
gereseveert @ bartsmit...
ze wisten alleen neit waneer die binnen was woensdag of donderdag..
me moeder loopt woensdag ochtend en hebben ze hem niet loop ze smiddags nog maar een keer
ik lees net (post hieronder) dat de kans groot is dat die morgen er al is..
dan loopt morgen me broerjte maar
ze wisten alleen neit waneer die binnen was woensdag of donderdag..
me moeder loopt woensdag ochtend en hebben ze hem niet loop ze smiddags nog maar een keer
ik lees net (post hieronder) dat de kans groot is dat die morgen er al is..
dan loopt morgen me broerjte maar
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 16:24 ]
Verwijderd
Ik ben langs een aantal FRSen geweest en heb er een aantal gebeld (o.a. Amsterdam Centraal, Leiden Centraal, Wassenaar, Leidschenhage en Leiden). Bij de meeste wisten ze te melden dat er morgen weer nieuwe producten aangeleverd worden en dat de kans bestaat dat GT4 er morgen dus bij zit.
Verwijderd
Hoe kan het dat, wanneer de officiele releasedatum 9 maart is, GT4 op 8 maart al bij de FRS zou liggen?Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:18:
Ik ben langs een aantal FRSen geweest en heb er een aantal gebeld (o.a. Amsterdam Centraal, Leiden Centraal, Wassenaar, Leidschenhage en Leiden). Bij de meeste wisten ze te melden dat er morgen weer nieuwe producten aangeleverd worden en dat de kans bestaat dat GT4 er morgen dus bij zit.
Iemand al info over een eventueele pack van GT4 + logitech gt stuur? Dat gt stuur is trouwens nergens leverbaar
Verwijderd
Geen idee, ik geloof het ook pas als ik het spel in de winkel zie liggen maar het kans best dat ze morgen al worden voorzien van GT4 games en dat ze hem pas op 9 Maart in de verkoop zetten.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:30:
[...]
Hoe kan het dat, wanneer de officiele releasedatum 9 maart is, GT4 op 8 maart al bij de FRS zou liggen?
In het Bart Smit foldertje dat wij vandaag hier hebben gekregen staat op de voorpagina een aanbieding GT4 + Logitech GT stuur voor 139,50.Freezerator schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:33:
Iemand al info over een eventueele pack van GT4 + logitech gt stuur? Dat gt stuur is trouwens nergens leverbaar
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 16:35 ]
Verwijderd
En wat ik trouwens ook raar vind is dat op de website van Dixons en Intertoys staat dat de releasedatum 11 maart is. Ik ga er gewoon van uit dat hij overmorgen wel in de winkel ligtVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:34:
[...]
Geen idee, ik geloof het ook pas als ik het spel in de winkel zie liggen maar het kans best dat ze morgen al worden voorzien van GT4 games en dat ze hem pas op 9 Maart in de verkoop zetten.
[...]
In het Bart Smit foldertje dat wij vandaag hier hebben gekregen staat op de voorpagina een aanbieding GT4 + Logitech GT stuur voor 139,50.
Verwijderd
bartsmit en toy'rús geven 9 mrt.. dus daar gaan we me van uitVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:38:
[...]
En wat ik trouwens ook raar vind is dat op de website van Dixons en Intertoys staat dat de releasedatum 11 maart is. Ik ga er gewoon van uit dat hij overmorgen wel in de winkel ligt
weeeeeeeeee, zojuist gran turismo 4 dan ook maar besteld bij play.com.. duurt dan wel een week langer voordat ik het heb maar scheelt toch weer ruim 10 euro
Ok ben net terug van LEIDSENHAGE 
Dixons verwacht hem volgende week of de week erna
Bij FRS kon ze alleen maar uitbrengen: ik heb geen idee.
Heb je dus ook niks aan
Bij Bart Smit 11 maart release datum meer wist ze niet
Electric City hoopt hem woensdag binnen te krijgen maar kon niks beloven ivm prijzencircus
Intertoys wist ook helemaal niks
oftewel: ze weten gewoon helemaal niks...
Dixons verwacht hem volgende week of de week erna
Bij FRS kon ze alleen maar uitbrengen: ik heb geen idee.
Heb je dus ook niks aan
Bij Bart Smit 11 maart release datum meer wist ze niet
Electric City hoopt hem woensdag binnen te krijgen maar kon niks beloven ivm prijzencircus
Intertoys wist ook helemaal niks
oftewel: ze weten gewoon helemaal niks...
*beeeeep*
dat is bijna altijd.... maar meestal kun je ervanuit gaan dat in de avond van de dag voordat de game uitkomt (8 maart in dit geval) de game in de shops zijn....
Verwijderd
dat is wel goedkoop en ze versturen zonder verzendkosten ook naar nederland ?Hertog_Martin schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:42:
weeeeeeeeee, zojuist gran turismo 4 dan ook maar besteld bij play.com.. duurt dan wel een week langer voordat ik het heb maar scheelt toch weer ruim 10 euro
jaVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:50:
[...]
dat is wel goedkoop en ze versturen zonder verzendkosten ook naar nederland ?
Verwijderd
ik zit net een beetje op die site rond te kijken ... eerste indruk alleen met CC betalen
kloptVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:58:
[...]
ik zit net een beetje op die site rond te kijken ... eerste indruk alleen met CC betalen?
ff vraagje over gt4.. krijg je nog wat extra's als op je memory card een 100% complete status van GT3 staat?
klopt.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:58:
[...]
ik zit net een beetje op die site rond te kijken ... eerste indruk alleen met CC betalen?
Is wel een erg goede site met altijd mooie aanbiedingen... stuk goedkoper dan welke winkel dan ook in Nederland...
ik geloof credits. Hoeveel weet ik niet meer, maar volgens mij was het maximaal 100.000 credits...Hertog_Martin schreef op maandag 07 maart 2005 @ 17:08:
[...]
klopt
ff vraagje over gt4.. krijg je nog wat extra's als op je memory card een 100% complete status van GT3 staat?
Hoeft niet perse 100% te zijn geloof ik. Je kan enkele licences omruilen en ook wat credits krijgen, maar dat ga ik niet doen. Het zou voor mij het spelplezier nogal verpesten, omdat het gewoon een cheat is....
I love the smell of a Palm in the morning.
naja cheat, het is wel gewoon verdiendMilanza schreef op maandag 07 maart 2005 @ 17:15:
Hoeft niet perse 100% te zijn geloof ik. Je kan enkele licences omruilen en ook wat credits krijgen, maar dat ga ik niet doen. Het zou voor mij het spelplezier nogal verpesten, omdat het gewoon een cheat is....
maar ik ga er denk ik ook geen gebruik van maken dan, ik wil de licenties gewoon zelf bij elkaar rijden
een of andere speciale wagen was leuker geweest (hoeft niet een snelle te zijn), misschien zelfs iets grappigs als een ijscocar
Replay Nijmegen had hem al... of in elk geval ligt er morgen eentje apart voor me. Kan hem vandaag toch niet ophalen, dus...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
goed ik heb hem binnen en snel even wat foto's gemaakt van het hoesje en de dvd zelf
ff geduld dus ga ze nu uploaden
Foto's :

Later komen er nog wel wat meer piccies enzo. Moet helaas zometeen alweer weg. Ik ga nu eerst even van de intro genieten
en gelijk een savegame van 1,5 mb .....
Foto's :
Later komen er nog wel wat meer piccies enzo. Moet helaas zometeen alweer weg. Ik ga nu eerst even van de intro genieten
en gelijk een savegame van 1,5 mb .....
[ Voor 77% gewijzigd door RKD op 07-03-2005 18:38 ]
offtopic:
ik zie dat reclameblaadje van GTO erbij geleverd.. ik denk dat ik die wel ga nemen
ik heb een aantal nr.'s ervan gelezen.. cool blad!
ik zie dat reclameblaadje van GTO erbij geleverd.. ik denk dat ik die wel ga nemen
Is het mogelijk om je save games op een PS1 memorycard te zetten danwel op een USB Memory Stick?
Ga denk over 2 weken de PS2 GT4 pack kopen het viel me alleen op dat die memory cards zo verschikkelijk duur zijn
Ik heb er nog 2 liggen van mijn PS1.
Overigens ziet deze het goedkoopste uit tot nu toe: http://www.dimensionplus.nl/ €175,-
Ga denk over 2 weken de PS2 GT4 pack kopen het viel me alleen op dat die memory cards zo verschikkelijk duur zijn

Overigens ziet deze het goedkoopste uit tot nu toe: http://www.dimensionplus.nl/ €175,-
Omg, je hebt dus eerst de tijd genomen om foto's te maken en daarna ga je spelen? Hoe krijg je zoiets voor elkaar? Ik kan dat niet hoor! 
Nu maar hopen dat ie ook werkt met HDloader, scheelt toch weer een tijdje laden
Ik hoorde alleen dat hij niet werkt met HDLoader? Iemand die dit persoonlijk kan bevestigen?
Nu maar hopen dat ie ook werkt met HDloader, scheelt toch weer een tijdje laden
Ik hoorde alleen dat hij niet werkt met HDLoader? Iemand die dit persoonlijk kan bevestigen?
[ Voor 41% gewijzigd door Milanza op 07-03-2005 18:52 ]
I love the smell of a Palm in the morning.
ach ik denk maak eerst al die andere wachtenden een beetje lekkerMilanza schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:50:
Omg, je hebt dus eerst de tijd genomen om foto's te maken en daarna ga je spelen? Hoe krijg je zoiets voor elkaar? Ik kan dat niet hoor!
Ik kan btw foto's opslaan op me 2,5"usb hd van de mycom
En me 1e fototje van me mr2
Ik moet alleen weer weg, ben vanavond wel online kijken of ik nog wat foto's kan maken.
Toch nog even heel kort geprobeerd... laguna seca is veel mooier geworden (heel open in vergelijking met deel 3, en wat me gelijk opviel was het botsen, ik gaf een klein tikje tegen me voorganger en gelijk begon mijn beeld te trillen.)
[ Voor 43% gewijzigd door RKD op 07-03-2005 19:02 ]
Nee, je zult echt een PS2 mem card moeten hebben ben ik bang. USB mem sticks zijn alleen om foto's op te zitten, die met de foto mode gemaakt zijn. Dus helaas niet voor savegames.The_FrankO schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:47:
Is het mogelijk om je save games op een PS1 memorycard te zetten danwel op een USB Memory Stick?
Ga denk over 2 weken de PS2 GT4 pack kopen het viel me alleen op dat die memory cards zo verschikkelijk duur zijnIk heb er nog 2 liggen van mijn PS1.
ik weet niet hoe het zit met de leverbaarheid van die paketten maar ik denk dat het een flinke tijd zal worden. de pstwo is superslecht leverbaar, moest zelf vrijdag 5 winkels af in de binnenstad van utrecht voor ik ermee naar buiten liep(mediamarkt, e-plaza, v&d, bart smit. free record shop had er nog 1 staan. bart smit had er nog 1 maar was gereserveerd)The_FrankO schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:47:
Ga denk over 2 weken de PS2 GT4 pack kopen het viel me alleen op dat die memory cards zo verschikkelijk duur zijnIk heb er nog 2 liggen van mijn PS1.
ben vandaag ff in de stad wezen kijken voor gt4 maar nog niet gezien. zal wel woensdag worden
Wat zijn jullie maar allemaal negatieve denkers betreft de releasedate
kijk, pak zaken zoals mij aan en ging gewoon vorige week dinsdag al kijken of ie ergens te spotten is
naja, anyway... ik denk dat ie morgen, zoniet overmorgen, op veel plekken te krijgen is.. in rieeële hoeveelheden.

naja, anyway... ik denk dat ie morgen, zoniet overmorgen, op veel plekken te krijgen is.. in rieeële hoeveelheden.
Je kan ook met Maestro betalen.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:58:
[...]
Maestro staat op mijn giropas.
Volgens mij gaat Replay morgen echt plat gebeld worden
*beeeeep*
tsjaa.... dik geld verdienen heMewBie schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:42:
ik zie dat er bij die nederlandse GT4 twee blaadjes zitten over die gt4challenge, ik hoop toch niet dat het zo is dat je met de versie die je van play.com krijgt niet aan gtchallenge.nl mee kan doen??
staat er ergens een code of iets dergelijks op die papiertjes die hierboven op de foto staan of is het alleen een reclamepapiertje voor de challenge?
staat er ergens een code of iets dergelijks op die papiertjes die hierboven op de foto staan of is het alleen een reclamepapiertje voor de challenge?
Zo te zien is de Japanse box dus vele malen mooier en uitgebreider.
Die versie heeft een soort kartonnen hoesje met daarin een dik boek met super veel informatie en de dvd-box natuurlijk.
Dat is toch altijd zoCorteX schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:14:
Zo te zien is de Japanse box dus vele malen mooier en uitgebreider.Die versie heeft een soort kartonnen hoesje met daarin een dik boek met super veel informatie en de dvd-box natuurlijk.
het is een alleen een reclamepapiertje, met daarbij een sticker die je op je auto moet plakken. en dan maar hopen dat je wint. het is dus niet met een code oid.Hertog_Martin schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:59:
ik zie dat er bij die nederlandse GT4 twee blaadjes zitten over die gt4challenge, ik hoop toch niet dat het zo is dat je met de versie die je van play.com krijgt niet aan gtchallenge.nl mee kan doen??
[ Voor 23% gewijzigd door RKD op 07-03-2005 20:24 ]
In eindhoven zijn ze (meen ik) al op. Een collega van me heeft vandaag net na 1 uur gebeld met Replay in Tilburg en er drie klaar laten leggen. Misschien is het niet helemaal de bedoeling wat Replay doet, maar ze verkopen er op deze manier in ieder geval wel een hoop *gaat weer terug naar zijn GT4*MewBie schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:42:
gto is overigens een top blad, heb alle nummers op de 1e na(uitverkocht
)
heb nu toch wel aardig lang gewacht op gt4, maar of ik hem meteen ga spelen als ik hem heb...zit nu diep in metal gear solid 3 en ondanks de hoge kwaliteit van gt4 is mgs3 toch waarschijnlijk game of the year voor mij maargoed dat is natuurlijk heel persoonlijk
maar nou wil ik gewoon racen!

heb nu toch wel aardig lang gewacht op gt4, maar of ik hem meteen ga spelen als ik hem heb...zit nu diep in metal gear solid 3 en ondanks de hoge kwaliteit van gt4 is mgs3 toch waarschijnlijk game of the year voor mij maargoed dat is natuurlijk heel persoonlijk
maar nou wil ik gewoon racen!
Yup ik had de laatste van EindhovenYngwie- schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:44:
[...]
In eindhoven zijn ze (meen ik) al op. Een collega van me heeft vandaag net na 1 uur gebeld met Replay in Tilburg en er drie klaar laten leggen. Misschien is het niet helemaal de bedoeling wat Replay doet, maar ze verkopen er op deze manier in ieder geval wel een hoop *gaat weer terug naar zijn GT4*
Verwijderd
bartsmit blijfd vast houden dat ze donderdag spellen krijgen... echt er word morgen voor mij gekeken...
en woensdag.. ik moet hem gewoon hebben ..
pa verklaard me voor gek 60 euro voor spel..
en woensdag.. ik moet hem gewoon hebben ..
holy shit, het is al verzonden ook! 'Posted on 07/03/2005'Hertog_Martin schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:42:
had ik niet verwacht eigenlijk, dacht dat ze vandaag alle pre-orders hadden verzonden en dat ze nu wel een tekort zouden hebben, niet dus.
Doet hij het niet, dan doe ik het wel, wat is er nou mis met 60 euro voor een spelVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:58:

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Daarom blijft het natuurlijk wel een bak geld hoor...Shailesh schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:07:
[...]
Doet hij het niet, dan doe ik het wel, wat is er nou mis met 60 euro voor een spelDat is toch de normale prijs tegenwoordig?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
ach man vroeger hadden ze pong ook voor 2 meijer... nou hij weer
Deze plek is te koop.
Dit topic is gesloten.