Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Yo, ik had voor een neef de i398 erop gezet.

Alles liep flex enzo, maar op een gegeven moment zei het familielid in kwestie

"ik wil de oude versie terug man!"

Waarom? ja, het was nogal buggy enzo.

DUs...

Nu dacht ik eraan om de oude versie terug te flashen, alleen, deze is verloren gegaan bij een recovery.

Het was een t-mobile branded E398.

Nu mijn vraag, heeft iemand hier de "originele" firmware?

de t-mobile bedoel ik.

De enige firmwares die ik kan vinden zijn van die k*t geeditte versies die wat helemaal vol fouten zitten.

Ik had dus graag een link gehad naar de laatste official release.

Ik ben zelf ook aan het zoeken, en zal weldra mijn bevindingen bekend maken, maar als je het al weet, meld dit alstublief...

dankuwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Die heb ik wel voor je (eigen backup), is alleen 32MB, en ik heb niet zoveel webruimte

(In je i398-handleiding wer trouwens aangeraden om de backup op een cd te branden >:) )

edit:

Heb je misschien een ftp-server? dan zet ik hem daar op.

[ Voor 12% gewijzigd door assembler op 23-08-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou voor mijn E398 256mb geheugen halen van transflash maar nu hebben ze die van canon en van SD welke moeti k nou nemen en heeft er hier nog iemand 256mb geheuge? werkt dat wel? en waar kan ik die kaartjes het goedkoopst krijgen (ik ben al bij vodafone geweest daar is ie 49 euro :O terwijl die op de meeste sites 30 euro is :S )

64mb is echt te weinig :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:10:
[...]

mooi :)

oke en die skins, dan zet je er toch meer op? zijn er genoeg te vinden op bv motomodders.net
dan ben je toch ook die tmobile pictogrammen kwijt? als je die moto skin gebruikt?
Jaa, kan er inderdaad meer opzetten! Maar de Motorola skin vind ik wel cool >:)
Als je ipv de Tmobile skin de Motorola skin neemt ben je idd de icoons van tmobile kwijt, en ook de tmobile kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 20:46:
Yo, ik had voor een neef de i398 erop gezet.

Alles liep flex enzo, maar op een gegeven moment zei het familielid in kwestie

"ik wil de oude versie terug man!"

Waarom? ja, het was nogal buggy enzo.

DUs...

Nu dacht ik eraan om de oude versie terug te flashen, alleen, deze is verloren gegaan bij een recovery.

Het was een t-mobile branded E398.

Nu mijn vraag, heeft iemand hier de "originele" firmware?

de t-mobile bedoel ik.

De enige firmwares die ik kan vinden zijn van die k*t geeditte versies die wat helemaal vol fouten zitten.

Ik had dus graag een link gehad naar de laatste official release.

Ik ben zelf ook aan het zoeken, en zal weldra mijn bevindingen bekend maken, maar als je het al weet, meld dit alstublief...

dankuwel.
hallo,

Je kan je telefoon nu niet meer terug flashen als je je eigen backup niet hebt.
Andere backups van E398 werken niet voor jou telefoon, elke backup is uniek...
Met mijn E398 wou ik ook flashen naar i398 maar dat is mislukt nu kan ik helemaal niks zo dood als de tering, met mijn telefoon omdat ik niet eens een backup had gemaakt |:(

groeten noud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, handig om te weten

nog iets, volgens mij past de e398 ook wel in een bureau lader voor de v525,v600 etc toch>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:34:
ik wou voor mijn E398 256mb geheugen halen van transflash maar nu hebben ze die van canon en van SD welke moeti k nou nemen en heeft er hier nog iemand 256mb geheuge? werkt dat wel? en waar kan ik die kaartjes het goedkoopst krijgen (ik ben al bij vodafone geweest daar is ie 49 euro :O terwijl die op de meeste sites 30 euro is :S )

64mb is echt te weinig :P :)
Met 64 kan je idd nèt niks heb ik ook gemerkt ;) Ik heb nu zelf 3 maanden een 256MB Sandisk kaartje erin zitten, hier heb ik geen problemen mee gehad. Deze had ik besteld bij http://www.fotobooms.nl/ (nu €30 + €6 verzendkosten, was €28)

Op http://www.memoryshop.nl/product/15522 verkopen ze 'm ook voor €30, met €5 verzendkosten.

Overigens hebben ze het kaartje bij beide shops niet op voorraad op dit moment, maar je kan bij beide je emailadres achterlaten.

Verwijderd

jaja feest in de tent! mijn e398 is net gebracht :)

vanmorgen met de post de factuur, en dat hij binnen 5 werkdagen vanaf de order datum zou komen en nu net met pakketpost kwam de tel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:16:
jaja feest in de tent! mijn e398 is net gebracht :)

vanmorgen met de post de factuur, en dat hij binnen 5 werkdagen vanaf de order datum zou komen en nu net met pakketpost kwam de tel
Netjes :D Ik had nog 1 bestelt, vlak nadat ik mijne bestelt had..! Komen ze net met een doos met 2 stuks, en daar mag je er niet 1tje uithalen :( :( :(

Wel vreemd, mijne kwam binnen 5 werkdagen, en deze is al bijna week onderweg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:23:
[...]

Netjes :D Ik had nog 1 bestelt, vlak nadat ik mijne bestelt had..! Komen ze net met een doos met 2 stuks, en daar mag je er niet 1tje uithalen :( :( :(

Wel vreemd, mijne kwam binnen 5 werkdagen, en deze is al bijna week onderweg 8)7
hoezo een doos met 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand effe kijken wat de orginele flash is van de t-mobile E398 op zijn telefoon?

* + # + power knop

bedankt , noud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:49:
Kan iemand effe kijken wat de orginele flash is van de t-mobile E398 op zijn telefoon?

* + # + power knop

bedankt , noud
Boot Loader
07.D0
SW_Version:
R372_G_0E.20.8BR

Alsjeblieft

(Als je een ftp-server hebt, heb ik nog wel een orginele backup voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

relaxe phone
heb een gigabite aan software en zooi voor dat ding
echt super
ik draai nog steeds e398 ik vertrouw shoeys monsterpack nog net helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog een 2e telefoon bestelt, alleen het gaat zo lekker bij Tmobile dat ze er 2 bestelt hadden. Die zat in 1 doos, en de postbode mag die doos niet openen om er 1 uit te halen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
_assembler_ schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:07:
[...]

Die heb ik wel voor je (eigen backup), is alleen 32MB, en ik heb niet zoveel webruimte

(In je i398-handleiding wer trouwens aangeraden om de backup op een cd te branden >:) )

edit:

Heb je misschien een ftp-server? dan zet ik hem daar op.
Yo! Thanks gast!

Sorry voor mijn late reactie, ik heb er niet meer aan gedacht ben ik bang.

In ieder geval; ik vind het heel erg aardig dat je mij jouw backup wil sturen.
Ik zal kijken of een vriend van mij me kan uitleggen hoe dat met FTP werkt, dan laat ik snel iets weten.

Ik heb nu zelf een 750i btw, maar het is voor een neef waar ik de 398 aan heb gegeven. Hij wil liever de "oude" firmware erop hebben, dus vandaar.

nogmaals:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik kom er net achter dat als ik een andere simkaart in de tel doe, de tel alle smsjes wist:s smsje staan dus op de tel net als het tel boek en dat blijft wel bestaan... vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djsjors
  • Laatst online: 02-07-2021
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:36:
hmm ik kom er net achter dat als ik een andere simkaart in de tel doe, de tel alle smsjes wist:s smsje staan dus op de tel net als het tel boek en dat blijft wel bestaan... vreemd?
zo vreemd is dat niet hoor dat deed me SE T610 ook al maar ik vind het wel iets vreemds! Het is niet anders. Voor de rest is die gewoon CHILLL B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en het geluid is zo lekker van die telefoon
mp3 ringtones met aso volume in de klas
heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boot Loader
07.D0
SW_Version:
R372_G_0E.20.8BR

Alsjeblieft

(Als je een ftp-server hebt, heb ik nog wel een orginele backup voor je.[/quote]

dankjewel,

en ik zou die originele backup wel willen hebben, want de mensen bij de reparatie zullen hem misschien niet repareren als ze zien dat er mee geklooit is... ( ik heb een ftp-server)

laat maar wat horen, noud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 19:14:

dankjewel,

en ik zou die originele backup wel willen hebben, want de mensen bij de reparatie zullen hem misschien niet repareren als ze zien dat er mee geklooit is... ( ik heb een ftp-server)

laat maar wat horen, noud
Als je mij ff toevoegd op msn (adres staat in m'n profiel) dan kunnen we even bespreken.

Image originele T-Mobile

Hier voor de liefhebbers, de originele image van de T-Mobile versie (backup van mijn eigen telefoon)

Deze backup heb ik genomen voordat ik ging kloten met alles en nogwat, dus de instellingen zijn vrij 'factory default'

home.filternet.nl/~fn0048..._mb_backup_20_08_2005.rar

Deze image blijft er een paar weken op staan.

Je moet de backup terugzetten met FlashBackup, deze wordt onder andere bijgeleverd bij de i398 Shoey monsterpack.

Pas op!Tijdens het terugzetten wordt eerst het geheugen leeg gemaakt, dit duurt erg lang (8 minuten) en je ziet geen procent balkje, als je je telefoon nu loskoppelt kan je hem echt weggooien. (niet loskoppelen dus :P )

[ Voor 50% gewijzigd door assembler op 29-08-2005 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Al iemand mijn backup geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasschaaf
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-08 20:18
Nee, niet geprobeerd. Niet kunnen proberen, was ook niet nodig, dus let niet op mij.

Mij overkwam iets anders. Ik heb sinds januari een T-mobile branded versie. Ik vind het een erg prettig toestel, maar net zoals bij een vrouw, ga je je na enige tijd irriteren aan de 'kleine tekortkomingen'. Ik heb dat dus met de trage software. Maar dat had niks te maken met wat me is overkomen.

Ik had al sinds het begin problemen met de connector onderop het toestel. Opladen kostte elke keer wat moeite, ik stopte de lader erin en moest veel kloten en lang wachten voordat ie ging laden. Er zat ook de nodige speling in het stekkertje, wat ik bij andere merken nog niet heb meegemaakt (dit is dan ook m'n eerste motorola). Hetzelfde geintje ook bij de datakabel die vrij willekeurig was met de verbinding en zo nu en dan wegviel. Verbinding maken met de motorola phonesoftware is dan ook maar één keer gelukt, vlak nadat ik em heb aangeschaft. Nu kreeg ik het ding recent dus niet meer opgeladen, dus ik naar de Waldorpstraat in Den Haag. Het toestel ligt nu bij de reparatiedienst van T-Mobile en ze zouden het ding binnen 10 werkdagen fixen. Vrijdag is de 10 dagen voorbij en dan ben ik benieuwd.

Heeft iemand anders hier enige ervaring mee? Zoals ik al vertelde is dit de eerste motorola en vraag ik me af of er meer motorola-gebruikers zijn die iets vergelijkbaars hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
assembler, ik ga hem morgen uitchecken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Ik vind het ook opvallend dat die powerconnector zo gammel is, ik zet hem nu meestal rechtop zodat bij bovenop het stekkertje leunt.

(USB-ding nog geen problemen mee gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
Precies hetzelfde verhaal hierzo. Het is het enige probleem wat ik ben tegengekomen en waar ik dus ook regelmatig mee te maken krijg. De problemen ontstaan volgens mij door:
1) De te kleine, fragiele contactpuntjes op de connector van de lader/usbkabel die geen druk kunnen uitoefenen en
2) De aansluiting op de telefoon waar gewoon heel veel stof en ander vuil in kan komen, omdat er geen afdekkapje voorzit.

Hierdoor moet ik ook iedere keer bij het laden spelen met de connector om 'm aan de praat te krijgen. Met de datakabel precies hetzelfde verhaal. Eventjes rechtstreeks vanuit de broekzak aansluiten op de datakabel is er niet bij. Ik maak op dit moment eerst de contactjes op mijn telefoon schoon met een sateprikkertje oid voordat ik de datakabel aansluit. Motorola zou eens bij Siemens en Samsung moeten kijken voor wat betere oplossingen..

Maar verder blijft het een top-telefoon!

Helemaal met een originele motorola flash/flex O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Tjelle op 31-08-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeeeeeeeee

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:00
Het moet volgens mij wel kunnen, maar zeker weten doe ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 09:17

TMC

Weet iemand hoe het zit met die club lights? Ik heb het aangezet maar ik krijg alleen bij ringtones een mooi effect, bij MP3tjes niet. Helaas. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 18:18:
hallo,

Heeft iemand een programma waar mee je eigen PDS kan maken?

Die zou ik erg graag willen hebben als het bestaat tenminste.... Ik had er op internet iets van gezelen.

groeten, noud
Even een vraagje, wat is een PDS bestand?

Op internet zie ik iets over bootloader.

Kan je het even uitleggen, dan kunnen we je beter helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Enne, kan iemand de namen van de originele skins geven, die bij de unbranded E398 zaten? Deze skin lijkt mij wel erg mooi, maar ik zou niet weten waar ik hem vandaan moet halen.

• Tjelle
MarcoC schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:35:
Enne, kan iemand de namen van de originele skins geven, die bij de unbranded E398 zaten? Deze skin lijkt mij wel erg mooi, maar ik zou niet weten waar ik hem vandaan moet halen.
Dat is de 'Neon' skin in de originele unbranded Motorola software.

Verwijderd

pds een een stukje interne sofware die bij normale flashes en firmware updates niet wordt overschreven. hier in worden dingen als de imei code, de provider lock en de gsm verbinding(veldsterkte etc) gezet. dingen die dus uniek zijn voor iedere telefoon

• MarcoC
Tjelle schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:36:
[...]

Dat is de 'Neon' skin in de originele unbranded Motorola software.
Dank dank. Toevallig geen linkje :) ?

Verwijderd

eeeeeeeeeeeeeeeewwwwww

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 19:14 ]

• MarcoC
Heb hem al ja. Toch bedankt :).

• MarcoC
Hmm, toch nog een vraag. Bij die skin zijn de T-Mobile icoontjes weer terug. Ik wil gewoon de Motorola icoontjes. Hoe doe ik dat? De Moto skin heeft ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg het nog niet voor elkaar, het programma zie de software niet, is er een speciale manier om hem uit te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:06:
[...]

Krijg het nog niet voor elkaar, het programma zie de software niet, is er een speciale manier om hem uit te pakken?
Ja, het is een rar-bestand (andere soort zip)
Je moet hem eerst un-rarren met winrar
http://www.rarlab.com

ik dacht dat iedereen dat wel had, maar blijkbaar toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Misschien een beetje domme vraag van mij, maar hoe kun je je beltegoed opvragen zodat je die op je schermpje ziet? Bij Vodafone kon dat altijd met *101#, maar met T-Mobile heb ik nog geen alternatief kunnen vinden. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Kan niet op je scherm, je moet 1244 bellen, dan hoor je het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 09:17

TMC

-- Oeps, verkeerde account --

[ Voor 89% gewijzigd door TMC op 03-09-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
_assembler_ schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 18:59:
Kan niet op je scherm, je moet 1244 bellen, dan hoor je het zeggen.
Hmm, balen :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon gisteren besteld bij t-mobile.nl hoe lang duurt het ongeveer voor dat je het aan huis hebt? 2 weken is wel erg lang voor iemand met weinig geduld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:05:
Ik heb deze telefoon gisteren besteld bij t-mobile.nl hoe lang duurt het ongeveer voor dat je het aan huis hebt? 2 weken is wel erg lang voor iemand met weinig geduld :9
Hmm, je hebt op zaterdag besteld, dan zien ze de bestelling pas vandaag.
Met een beetje mazzel heb je hem donderdag/vrijdag.

Als het echt fout gaat (zoals bij mij :() dan duurt het 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:50

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

kaasschaaf schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:06:
Nee, niet geprobeerd. Niet kunnen proberen, was ook niet nodig, dus let niet op mij.

Mij overkwam iets anders. Ik heb sinds januari een T-mobile branded versie. Ik vind het een erg prettig toestel, maar net zoals bij een vrouw, ga je je na enige tijd irriteren aan de 'kleine tekortkomingen'. Ik heb dat dus met de trage software. Maar dat had niks te maken met wat me is overkomen.

Ik had al sinds het begin problemen met de connector onderop het toestel. Opladen kostte elke keer wat moeite, ik stopte de lader erin en moest veel kloten en lang wachten voordat ie ging laden. Er zat ook de nodige speling in het stekkertje, wat ik bij andere merken nog niet heb meegemaakt (dit is dan ook m'n eerste motorola). Hetzelfde geintje ook bij de datakabel die vrij willekeurig was met de verbinding en zo nu en dan wegviel. Verbinding maken met de motorola phonesoftware is dan ook maar één keer gelukt, vlak nadat ik em heb aangeschaft. Nu kreeg ik het ding recent dus niet meer opgeladen, dus ik naar de Waldorpstraat in Den Haag. Het toestel ligt nu bij de reparatiedienst van T-Mobile en ze zouden het ding binnen 10 werkdagen fixen. Vrijdag is de 10 dagen voorbij en dan ben ik benieuwd.

Heeft iemand anders hier enige ervaring mee? Zoals ik al vertelde is dit de eerste motorola en vraag ik me af of er meer motorola-gebruikers zijn die iets vergelijkbaars hebben gehad.
precies hetzelfde hier :/

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Wat is 'sinds' het begin? Ik heb mijn E398 nu een week en totaal nergens problemen mee, de datakabel zit ook gewoon muurvast in mijn E398.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieperM
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:35
Volgens Motorola was de 256mb versie van de Transflash/mircoSD nog niet getest, maar hij werkt wel op een T-Mobile branded e398? :)

Ik heb trouwens ook last van de fragiele connector aan de onderkant, bij laden en usb.... |:(

Tnx..

"Non scholae sed vitae discimus"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de E398 maandag besteld en kan ook niet wachten tot ik hem binnenkrijg, het enige waar ik bang voor ben is dat ze de gsm niet meer verkopen ( aanbieding: op = op ).. In de winkel is die namelijk bijna nergens meer te verkrijgen...

Gisteren was ik dus ook ff bij de belcompany en zeiden ze tegen mij dat deze gsm helemaal uit de handel was en dattie bij hun nog 50 euro waard was.. :? en ze hadden um dus ook niet meer te koop staan.. Ik lachte me dood , want dat kan namelijk nooit omdat de gsm in februari nog 239 euro waard was. :D

Donderdag ben ik jarig dus hoop dat ik um dan krijg :) Dan kan mn verjaardag niet meer kapot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had men telefoon kapot gemaakt.
Ik heb hem toen op gestuurd...
7 dagen later komt hij weer terug en gemaakt!! :) :)
En dat allemaal gratis!

Lang leve T-mobile service!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij mp3 player doet het niet meer (die java versie) hij zegt dat er geen liejdes op transkaart staan en dat ik de usb kabel eruit moet halen :S iemand help?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:46:
mij mp3 player doet het niet meer (die java versie) hij zegt dat er geen liejdes op transkaart staan en dat ik de usb kabel eruit moet halen :S iemand help?!?!
Probeer ff om de volgende dingen:
- Telefoon uit en weer aan
- Flashkaart eruit, en er weer in
- Telefoon uit, opstarten zonder flashkaart (ook ff de java mp3), telefoon weer uit, flashkaart erin, en weer gewoon proberen

Dit kon ik zo gau ff bedenken, suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Als je sowieso niet bij je geheugenkaart kan lijkt het alsof de telefoon denkt dat de USB kabel nog is aangesloten. Ik zou ff de USB kabel erin en eruit doen (ter aanvulling op _assembler_'s post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat hat ik ook allemaal al gedaan maar khep nu me transflash kaart geformat en nu werkt ie weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:57:
Ik had men telefoon kapot gemaakt.
Ik heb hem toen op gestuurd...
7 dagen later komt hij weer terug en gemaakt!! :) :)
En dat allemaal gratis!

Lang leve T-mobile service!
had je ook de firmware verneukt toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had je ook de firmware verneukt toevallig?[/quote]

ja, hij was dood. Deed niks meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Hmm, zelfde is gebeurd met die van mijn neef.

Naja, opsturen dus en je krijgt een nieuwe?

heb garantiebewijs van 1,5 maand geleden nog.

Graag wat meer informatie alsjeblieft.

alvast bedankt _/-\o_

moet je de hele doos met alles erin? alleen de gsm etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:54:
Hmm, zelfde is gebeurd met die van mijn neef.

Naja, opsturen dus en je krijgt een nieuwe?

heb garantiebewijs van 1,5 maand geleden nog.

Graag wat meer informatie alsjeblieft.

alvast bedankt _/-\o_

moet je de hele doos met alles erin? alleen de gsm etc etc
hallo,

Je belt eerst t-mobile op je zegt wat er aan de hand is hun sturen een envolop waar je de telefoon in moet doen alleen telefoon.( geen sim-kaart, batterij, klepje, trans flash kaart)
Je moet nog wat invullen van wat er mis mee is en je eigen gegevens
Als het binnen de garantie is kost het HELEMAAL NIETS als ze de telefoon niet zouden kunnen maken dan sturen ze hem gewoon trug

Ik had hem toen op de post gedaan, en 7 dagen later kwam hij alweer gemaakt terug 8)

ik heb geen nieuwe gekregen ze hebben het hele printplaatje vernieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
ik heb heb hem 30 augustus besteld op t-mobile, (10 dagen geleden) is er iemand die hem rond die tijd heeft besteld die hem al heeft?? ik wil hem zo graag, ik kan niet wachten! :*) nu maar hopen dat het geen 3 weken duurt.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb um 5 september besteld en dus ook nog nie gekregen, maar hij is nu van de site afgehaald :| Betekent dit nog wel dat we de gsm nog wel ontvangen ? Ik vind dit maar lang duren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
daar zeg je inderdaad iets, hij staat nergens meer.. ik hoop dat wij hem nog wel krijgen!! :? O-) ;( |:(

edit: hij staat alleen nog bij de demo's! :) :( ze hebben bij mij nog 4 dagen (2 weken in totaal) en daarna ga ik ff een mailtje sturen! ;)

[ Voor 41% gewijzigd door zzzimon op 09-09-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij dus ook ;) Maar laat het ff horen wanneer jij hem ontvangen hebt... Pff tegenwoordig duurt alles ook lang :( M'n zus heeft ook mobiel besteld, duurt ook al zo lang ( was niet op voorraad zeggen ze, maja dat ken ik wel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang moet ik nog wachten op die telefoon.. Er staat ook echt nergens iets of hij al verstuurd is of niet :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
De ROKR telefoon wordt in Amerika geleverd met 512 MB TransFlash! Weet iemand wanneer we deze geheugenkaartjes in de Nederlandse winkels kunnen verwachten? Ze zijn er iig wel.

[ Voor 12% gewijzigd door MarcoC op 09-09-2005 23:53 ]

• zzzimon
  • Niet online
MarcoC schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 23:52:
De ROKR telefoon wordt in Amerika geleverd met 512 MB TransFlash! Weet iemand wanneer we deze geheugenkaartjes in de Nederlandse winkels kunnen verwachten? Ze zijn er iig wel.
dat zou ik ook wel eens willen weten! hoewel ik 265 ook wel prima vind (moet ik eerst die telefoon krijgen :P ), maar waar zijn die het voordeligste te koop (liefst gewone winkel, maar internetwinkel kan ook..)?

en nog 1 vraag: heeft die ROKR telefoon nou alleen maar betere software of ook nog een beter scherm?

Edit: het antwoord op de laatste vraag heb ik al gevonden, hij heeft het zelfde scherm, en het enige verschil tussen de twee van buitenaf is de kleur en de ROKR is 3 gram lichter ;) ..

[ Voor 14% gewijzigd door zzzimon op 10-09-2005 10:26 ]

• MarcoC
Beide, het scherm kan tot 262000 kleuren weergeven. De software is ook veranderd (iTunes o.a. :+).

• zzzimon
  • Niet online
maar als ik bij newmobile.nl rokr intyp (ik hoop niet dat het posten van andere sites verboden is :?) dan kom ik uit op de motorola e790, en daar staat 65.536 kleuren.. zie http://www.newmobile.nl/Phone.php?Toestel_code=11da88e

Verwijderd

Na heel wat flash en flex op mijn telefoon te hebben gezet geen een aan de praat kunnen krijgen gaat mijn telefoon niet meer aan ook niet via *+#en power iemand nog een tip?

• zzzimon
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:17:
Na heel wat flash en flex op mijn telefoon te hebben gezet geen een aan de praat kunnen krijgen gaat mijn telefoon niet meer aan ook niet via *+#en power iemand nog een tip?
eeh die zin die onder je naam komt te staan veranderen.. :? :P

ontopic: maybe wat bovenaan deze pagina staat:
_assembler_ schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:56:
[...]

Probeer ff om de volgende dingen:
- Telefoon uit en weer aan
- Flashkaart eruit, en er weer in
- Telefoon uit, opstarten zonder flashkaart (ook ff de java mp3), telefoon weer uit, flashkaart erin, en weer gewoon proberen
en anders weet ik het ook niet..

Verwijderd

zzzimon schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:29:
[...]

eeh die zin die onder je naam komt te staan veranderen.. :? :P

ontopic: maybe wat bovenaan deze pagina staat:

[...]

en anders weet ik het ook niet..
dat werkt niet hmmz dan zal die wel dood zijn wel knap binnen een jaar er is vast niks aan te doen meer wel?

• MarcoC
Heb je geen backup gemaakt? Snap niet dat mensen nog flashen zonder backup hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@zzzimon

Keb telefoon 5 september besteld en ga hem als het goed is woensdag ontvangen :)
T-Mobile belde net op of ze ff een afspraak konde maken wanneer pakket kon worden afgeleverd (gaat namelijk niet via de post) moet speciaal afgetekend worden enzow..

Maja, woensdag is het zover :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:32:
@zzzimon

Keb telefoon 5 september besteld en ga hem als het goed is woensdag ontvangen :)
T-Mobile belde net op of ze ff een afspraak konde maken wanneer pakket kon worden afgeleverd (gaat namelijk niet via de post) moet speciaal afgetekend worden enzow..

Maja, woensdag is het zover :*)
ik hoop dat die van mij ook binnenkort komt! ik heb hem 30 augustus besteld, dus morgen zijn er 2 weken voorbij.. met dat speciaal verzenden bedoelen ze onder rembours denk ik, dus dat je aan de deur moet betalen, maar ik ben nog niet gebeld.. :'( ;)

en nog even iets: ze hebben hem dan wel bij de aanbiedingen weg gehaalt, maar helemaal netjes hebben ze dat niet gedaan, kijk hier maar eens:
http://www.t-mobile.nl/pe...p/phonedetailsprepaid.asp
http://lieveronline.t-mobile.nl/tmf/jvt.aspx
http://www.tmf.nl/tmfpakket/
(1e is de aanbieding, en 2e en 3e zijn over dat tmf pakket.. :P )

ik hoop echt dat ik hem morgen krijg!

EDIT: nog 1 vraagje: ik had ergens gelezen dat je een bevestiging per brief kreeg, heb jij die gekregen? ik heb alleen een bevesiging van mijn aankoop op de website per email gekregen.. :?

[ Voor 9% gewijzigd door zzzimon op 12-09-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik heb geen brief gekregen, ook alleen een bevestiging via internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze maakten speciaal een afspraak met me zodat ik direct kan tekenen en gsm kan ontvangen..
Bij de post is het altijd zo dat als je niet in huis bent de bestelling kan worden opgehaald bij postkantoor..
Daarom belden ze ( gelukkig heeft m'n pa niet opgehangen, die wou direct al zeggen 'Geen interesse' :9 )

Omdat ze weer met etenstijd belden zijn het altijd van die vervelende enqueteluitjes. Dit keer niet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
oke, dan hoef ik me over die brief thuis geen zorgen te maken, en maar afwachten dus!
*met de huistelefoon bij de brievenbus zittend ;) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Schuifkaas
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 16:21
Ik krijg het maar niet voor elkaar om java-games van m'n pc op de telefoon te zetten. Eerst via kabel geprobeerd, met PST 6.7 geprobeerd de "java app loader" te enablen maar toen kreeg ik steeds de melding "phone not connected". Toen in apparaatbeheer de telefoon verwijderd en nogmaals geinstalleerd met de driver in PST 6.7, daarna lukte het wel om te connecten maar kwam er een foutmelding, iets met suspended (?).
Van 't weekend kreeg ik een bluetoothdongle, dus die geinstalleerd. Na wat ik hier op het forum las dacht dat het hiermee een kwestie van drag & drop zou zijn, maar als ik een JAR-bestand via bluetooth naar m'n telefoon wil sturen krijg ik de melding dat er een fout is ontstaan tijdens het kopieren. foto's + mp3 kan ik wel via bluetooth versturen.
Ik weet niet wat ik fout doe. Iemand een oplossing voor dit probleem?
telefoon is t-mobile-branded, java app loader is niet enabled.
pc is XP zonder servicepacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Je moet op "Devices in range" of iets dergelijks klikken bij Bluetooth, dan op je telefoon. Vervolgens de Java-app op het OBEX Object Push (ofzoiets) icoontje slepen. Dan gaat 'ie verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
ja hoor, ook bij mij belde t-mobile net! helaas kon het pas vanaf donderdag, en dan kan ik niet thuis zijn, dus krijg ik hem vrijdag.. nog even wachten dus! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi :) Probleem (bijna) opgelost 8) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
@khapika: nog 1 vraagje, hij had het namelijk over bezorgtijden, maar waar kan je dat bekijken, dus wanneer de telefoon word bezorgt? die van vrijdag komen er pas donderdag 10 uur op als ik hem goed begreep, maar ik zou toch wel even willen kijken hoe precies die nou zijn, en hoe laat dat de dagen daarvoor ongeveer is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.aflevertijd.nl
Die van mij komt morgenvroeg van 10.03 - 14.03 staat aangegeven..

• Henk Schuifkaas
ok, het is nu gelukt om een paar javagames op m'n telefoon te zetten via datakabel.
Het TF-kaartje moest eerst verwijderd worden, daarna lukte het. Helaas doen de meeste het niet :(
Bluetooth lukt nog steeds niet met java-games, krijg iets van een melding dat de server dit niet ondersteunt...

• assembler
  • Niet online
Henk Schuifkaas schreef op woensdag 14 september 2005 @ 08:44:
ok, het is nu gelukt om een paar javagames op m'n telefoon te zetten via datakabel.
Het TF-kaartje moest eerst verwijderd worden, daarna lukte het. Helaas doen de meeste het niet :(
Bluetooth lukt nog steeds niet met java-games, krijg iets van een melding dat de server dit niet ondersteunt...
Je kan ook ff wat simpeler doen:

Menu>Instellingen>Verbinding>USB Instellingen>Standaarconnectie
Die ff op 'Data/fax connectie' zetten

• Henk Schuifkaas
_assembler_ schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:57:
[...]

Je kan ook ff wat simpeler doen:

Menu>Instellingen>Verbinding>USB Instellingen>Standaarconnectie
Die ff op 'Data/fax connectie' zetten
usbverbindign stond al op data/fax. Afijn, gisteravond nog eens geprobeerd, en nu lukt het wel! Probleem opgelost. BT gaat inderdaad een stuk makkelijker, zeker als je er een paar op wilt zetten. Hoef je niet steeds met dat kabeltje te rommelen.

• zzzimon
  • Niet online
khapia, bevalt de telefoon een beetje?? ;) nog bedankt voor de website (ik hoop dat hij op een handige tijd komt..) morgen komt die van mij! :*)

Verwijderd

Ja, prachtige telefoon :) Ben hele tijd muziek aant luisteren (h) Had ik mooi hele kaartje vol probeerde ik te bellen, maar dat wou dus nie :o Maar na lang proberen lukte het wel.. Kdenk dat dat met bereik te maken had enzo.. Maar nu doettie perfect :*)

Ik zoek alleen nog leuke sites waar je gratis Javagames en al die zooi kan vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Schuifkaas
op http://www.motomodders.ne...x?tabid=1&g=posts&t=10386 staan diverse links naar sites met java-games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
ik heb hem hoor, prachtige telefoon! mooi scherm, prima geluid (door oordopjes even mooi of zelfs mooier dan mijn mp3, en ook dat is geen slechte.. ;) ) en veel mensen zeiden dat het menu vervelend was, maar hoezo dat? precies het zelfde als ik gewend ben op mijn vorige sagem en andere telefoons.. misschien omdat er zooo veel dingen in te stellen zijn?

wel heb ik 2 vragen:
ik gebruik de java mp3 speler, die van games en more, omdat ik bij audio, waar je ook muziek kunt afpelen, niet de nummers zie die ik op mijn kaartje heb gezet. maar kan je die java mp3 speler ook op de achtergrond laten spelen, dus dat je ondertussen iets anders gaat doen?

en de snelkoppelingen snap ik niet helemaal, ik heb audio een snelkoppeling toegewezen, 22, maar hoe ga ik er nu naar toe?? 22 intypen en dan op menu klikken helpt niet.. en kan ik een andere functie toewijzen aan de t-mobile toets? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
zzzimon schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:59:
ik heb hem hoor, prachtige telefoon! mooi scherm, prima geluid (door oordopjes even mooi of zelfs mooier dan mijn mp3, en ook dat is geen slechte.. ;) ) en veel mensen zeiden dat het menu vervelend was, maar hoezo dat? precies het zelfde als ik gewend ben op mijn vorige sagem en andere telefoons.. misschien omdat er zooo veel dingen in te stellen zijn?

wel heb ik 2 vragen:
ik gebruik de java mp3 speler, die van games en more, omdat ik bij audio, waar je ook muziek kunt afpelen, niet de nummers zie die ik op mijn kaartje heb gezet. maar kan je die java mp3 speler ook op de achtergrond laten spelen, dus dat je ondertussen iets anders gaat doen?

en de snelkoppelingen snap ik niet helemaal, ik heb audio een snelkoppeling toegewezen, 22, maar hoe ga ik er nu naar toe?? 22 intypen en dan op menu klikken helpt niet.. en kan ik een andere functie toewijzen aan de t-mobile toets? :P
Andersom, eerst menu en dan 22. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
zzzimon schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:59:
De meeste mensen bedoelen met 'vervelend menu' dat het traag reageert als je op de toetsen duwt.
... omdat ik bij audio, waar je ook muziek kunt afpelen, niet de nummers zie die ik op mijn kaartje heb gezet....
Dit is heel simpel te verhelpen.

- Ga naar audio
- Druk op 'Menu'
- Kies 'Ander opslagapparaat'
- Kies 'TRANS' ipv telefoon.

Nu zie je ze wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
oke, nu snap ik die snelkoppelingen ook! maar er lukt nog 1 ding niet: (ik blijf vragen ;) ) moet je de bluetooth nog instellen? ik heb gescant toen er iemand anders met bluetooth naast me zat, en hij vond mij wel, maar kon niks verzenden, en ik vond hem niet.. |:(

edit: dit is opgelost, hij vond nu wel een k700i! maar nog steeds vind hij niet alle telefoons, bijvoorbeeld een 6310 met bluetooth aan niet.. maarja, het ene probleem is opgelost en het andere komt alweer: ;) hoe zorg je ervoor dat als je een afbeelding of een mp3 verzend via bluetooth die nog op je mobiel blijft staan? want ik had allebei verzonden, en allebei waren ze van mijn mobieltje af.. :(

Edit: ik wil er ook eens wat filmpjes opzetten, maar wat voor formaat moeten die zijn? ik heb er een gp3 filmpje opgezet, maar die werd niet gevonden.. ;(

[ Voor 56% gewijzigd door zzzimon op 18-09-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
stil hier, het E398 topic is toch niet aan het stoppen? weet niemand wat voor een filmpjes er op kunnen en hoezo bluetooth niet werkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakove
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Gisteren viel mij toevallig iets op... :o

Als ik een foto maak... en ik sla em op als bestand... en ik ga na een tijdje weer naar m'n foto's kijken... dan zie ik op de telefoon in het lijstje bij sommige foto's als voorbeeld wel de juiste foto die ik naar mijn weten gemaakt heb, maar als ik op bekijk druk, dan komt een beeld van ietsje later ofzo... very weird.... 8)7

k had bijv. een foto gemaakt van iemand die dr tong uitstak... en in t minivoorbeeldje in t lijstje stak ze dr tong uit... maar als ik op "bekijk" klik dan al niet meer... hoe kan dat??? :?

heeft iemand anders dit ook??

[ Voor 22% gewijzigd door Bakove op 19-09-2005 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Ja, hier heb ik ook al iets vreemds mee gemerkt.

Als je een paar fotos maakt, en je slaat ze niet allemaal op, dan worden soms degene die je niet wilt opgeslagen ipv de fotos die je wel wilde opslaan. Erg vaag.

Dit gebeurt trouwens op de t-mobile firmware, ik weet niet hoe het bij de andere firmwares is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

-dat van die foto's is altijd al geweest met digitale telefooncamera's niks aan te doen. Je moet gewoon foto's nemen van iets dat stil staat.

-het formaat video dat je moet hebben voor je telefoon is 3gp of mpeg4

en ik kan lekker video's opnemen met mijn e398!! >:)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 08:46:
-het formaat video dat je moet hebben voor je telefoon is 3gp of mpeg4

en ik kan lekker video's opnemen met mijn e398!! >:)
oke, dan ga ik eens experimenteren met gp3 (ik neem aan dat je dat bedoelt met 3gp :) ) en mpeg4.

nog steeds geen oplossing voor het verdwijnen van bestanden na het verzenden via bluetooth? :?

en die video's, heb je dat gedaan met flashen?

Edit: filmpjes is gelukt, ik zet er gp3 filmpjes op (wat prachtig klein! :9 )
en hoe doe je dat voice recording dan?? ik kon het alleen als ik een mms berichtje maakte, maar dat is zo omslachtig.. zijn er nog andere manieren? :)

enne ik heb eens wat uitprobeerd met die foto's, het is inderdaad waar wat je zei! als miniatuurbeeld zie ik de foto zoals ik die zag toen hij genomen werd, en als ik heb dan vergroot (jammer dat dat niet over het hele beeld kan) zie ik het beeld van iets daarvoor, waarschijnlijk van toen ik op het knopje drukte, en niet 0,1 seconde erna! :?

[ Voor 42% gewijzigd door zzzimon op 19-09-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakove
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
ja maar hoe kan het dan dat ik beide beelden nog terug kan zien in me telefoon.... :?

ik heb namelijk maar 1 bestand.... en in het lijstje ziet het minivoorbeeld er anders uit als wanneer ik dat bestand open... hij moet dat toch ergens vandaan halen.. verzinnen kan ie t niet... staat dat minivoorbeeld dan apart ergens anders opgeslagen ofzo?? (waarom zou ie dat nou weer doen 8)7 ) ....en zo ja waar dan?

btw... k heb ook nog t-mobile firmware erop...

k zou ook wel videorecording willen hebben op mn foontje... maar ik wil geen iTunes... ;(
k wil gewoon playlists kunnen maken met dezelfde interne mp3 speler die er nu in zit en dat schijnt niet meer te kunnen met i398 firmware... |:(
en voor zover ik weet is er geen firmware met videorecording, en zonder iTunes... (of wel? :o)

voicerecording is wel heel eenvoudig te enablen... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Schuifkaas
zzzimon schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:20:

nog steeds geen oplossing voor het verdwijnen van bestanden na het verzenden via bluetooth? :?
als je je bestanden wilt houden moet je ze kopieren ipv verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
Henk Schuifkaas schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:44:
[...]

als je je bestanden wilt houden moet je ze kopieren ipv verplaatsen.
inderdaad, heeel stom dat ik dit niet had gezien! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Volgens mij kan je met de java mp3 speler die erop zit een playlist aanmaken.

Kijk anders even voor een freeware mp3 speler voor gsm's.

edit: als reactie op bakove.

[ Voor 13% gewijzigd door Faust op 19-09-2005 21:09 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste