Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Schuifkaas
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 16:21
Bakove schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:29:
ja maar hoe kan het dan dat ik beide beelden nog terug kan zien in me telefoon.... :?

ik heb namelijk maar 1 bestand.... en in het lijstje ziet het minivoorbeeld er anders uit als wanneer ik dat bestand open... hij moet dat toch ergens vandaan halen.. verzinnen kan ie t niet... staat dat minivoorbeeld dan apart ergens anders opgeslagen ofzo?? (waarom zou ie dat nou weer doen 8)7 ) ....en zo ja waar dan?

voicerecording is wel heel eenvoudig te enablen... :Y)
de thumbnail is opgeslagen in de exif-data van het jpg-bestand. hier http://www.sentex.net/~mwandel/jhead/ is een programmaatje te vinden waarmee je de thumbnail uit je jpg-file haalt. 't is wel commandline.

oja, en hoe heb je voiceredoring enabled?

[ Voor 4% gewijzigd door Henk Schuifkaas op 19-09-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk er leer op:

http://www.motomodders.net

http://www.howardforums.com/forumdisplay.php?f=38

is best leuk om te doen je telefoon modden en soms kapot maken...
hier een link van hoe je moet flashen:

[url]http://http://www.noud.25cm.nl/Motorola%20Flashing.htm[/url]

groeten noud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik zag op Howard Forums een nieuwe MonsterPack voor de e398:

De PCMMod V1.4 [ur/]http://www.howardforums.com/showthread.php?t=729542[/url]

Dit staat er onder andere bij als informatie:
INFO
Current phone info with PCMMod V1.4:
Software: R373_G_0E_30_1ER
Phone Space (Free: 3425KB USED: 1401KB Total:4827)
7 songs (deletable), 3 songs from moto stock, 6 bas for motomixer.
video: Hippodance.3gp (deletable)
SKINS: MOTO, Maxell (Default), Motoskins, MaxOS-X, iMOTOab, spideyAB99
Language Pack: Modify LP0003 (Itunes Cheat)-US English (Default), Canadian French, American Spanish,Brazilian Portuguese
ITUNES: With Cheat upto 1 Jan 2006 (It is not a crack, still need back date)
JAVA: AstroGame/Clix/EgypQuest/Jbenchmark2/Midnight Pool/Monopoly/NightmareCreatures, PuzzleBubble/Rayman3/SC-PT/Skipping Stones/AgeOfEmpires/CounterStrike/Medieval Combat AOG/SwAT FORCE/Wakeboarding Unleash/XIII.
SHORTCUTS: (1) FindMe (2) Java App Loader (3) Loud (4) Alarm Clock (5) Calculator (6) Vibrate (7)Recent Calls (8 ) Itunes (9) ShortCuts
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze firmware? Zo ja, vertel eens wat over de stabiliteit, extra mogelijkheden enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
_assembler_ schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 21:14:
Ik zag op Howard Forums een nieuwe MonsterPack voor de e398:

De PCMMod V1.4 [ur/]http://www.howardforums.com/showthread.php?t=729542[/url]

Dit staat er onder andere bij als informatie:

[...]

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze firmware? Zo ja, vertel eens wat over de stabiliteit, extra mogelijkheden enzo.
klinkt erg goed! maar ik heb mn mobieltje nog net, en ik hoor vaak niet zulke hele goede verhalen over flashen enzo, dus wacht ik nog even.. O-) maar die games lijken me wel interresant, vooral age of empires en counterstrike lijken me leuk! :Y)
maar hoe zet je die er nou op, en waar zijn die nou het beste te downloaden? ik heb nu 1 jar en 1 bijbehorend jad bestand, maar hoe ik die erop krijg zou ik niet weten.. en veel andere kon ik ook niet vinden.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakove
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
zzzimon schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:20:
oke, dan ga ik eens experimenteren met gp3 (ik neem aan dat je dat bedoelt met 3gp :) ) en mpeg4.
volgens mij bedoelt ie toch echt 3gp ;)
Faust schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:09:
Volgens mij kan je met de java mp3 speler die erop zit een playlist aanmaken.

Kijk anders even voor een freeware mp3 speler voor gsm's.

edit: als reactie op bakove.
maar die kan je niet zo mooi verbergen.... ;(

http://e398essentials.wikispaces.org/

Verwijderd

blabla nog wat...

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze firmware? Zo ja, vertel eens wat over de stabiliteit, extra mogelijkheden enzo.[/quote]

Ja ik heb hem er gister opgezet ik hij doet ut prima en je kunt de nederlandse taal er bij doen (kon eerst niet)

• assembler
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:12:
blabla nog wat...

Ja ik heb hem er gister opgezet ik hij doet ut prima en je kunt de nederlandse taal er bij doen (kon eerst niet)[/quote]

Dan heb ik nog een paar vraagjes (ben niet snel tevreden :) )
- Hoe is de snelheid van de deze firmware t.o.v. de origenele t-mobile firmware?
- Heb je al geprobeerd zelf thema's erbij te zetten (zo ja, is dat gelukt) Mij lukte dit namelijk niet met de i398
- Mis je functies t.o.v. de origele firmware?

Verwijderd

Zo,

Mijn E398 is ondertussen al weer bijna een jaartje oud.
Hij bevalt me nog steeds heel goed. Kwalitatief nog steeds 100 punten. Geen rare dingen, wazige uitval, knopjes die eraf vallen, weigerende tril-functie, rare bugs, etc.

Hij bevalt me ondertussen zo goed, dat de volgende waarschijnlijk ook weer een Motorola wordt, en wel de Motorola V6 PEBL. Ik moet hem nog wel even checken in de winkels (verwacht in oktober) en dan maar eens kijken of ik goedkoop kan verlengen of toch de overstap maak naar Orange.

• assembler
  • Niet online
Zo, inmiddels staat bij mij ook de PCM1.4 Mod erop

Lekker snel!! Hij reageert veeel sneller op toetsaanslagen :Y) . En lekker filmpjes opnemen.

Nog een paar vraagjes,
Weet iemand hoe je er extra skins bij kunt zetten?
Op de orignele tmobile firmware lukte mij dit wel, je maakt gewoon een extra map aan in de map /a/mobile/skins/
Maar ik zie die hele map skins niet :?
Bij de SHOEY Monsterpack had ik al hetzelfde probleem.

Nog iets, wie weet hoe je itunes eraf kan gooien?, die gebruik ik toch niet, en ik wil de browser-sneltoets ook echt als browser hebben.

De laatste, op de tmobile firmware had ik de toets aan de linkerzijkant zo ingesteld dat de Java MP3 speler werd opgestart, weet iemand hoe je dat bij deze firmware moet doen?

Bijvoorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
ik wou eens wat een nieuwe skin op mijn e398 zetten, dus ik een mooie skin downloaden en uitleg zoeken. ik begreep dat je de skin moest downloaden en de inhoud van het bestand (winzip bestand) dan in F:/mobile/skins/<skin naam> zetten

ik zag de map skins niet dus die heb ik aangemaakt. daarna heb ik van www.motomoders.net de skin InvXenonAB gedownload, in de (zelf aangemaakte) map skin een map aangemaakt met als naam InvXenonAB en daar de bestanden ingezet die in het winzip bestand zaten die ik gedownload had. maar als ik dan op mijn mobieltje naar skins ga, staat hij daar niet bij! :?

ik heb de t-mobile motorola e398, zonder flash of flex software..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 13:33
Hij moet in A, niet F. a:/mobile/skins dus ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
MarcoC schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:06:
Hij moet in A, niet F. a:/mobile/skins dus ;).
he?! naar a is het diskette station! als ik daarop klik terwijl de telefoon is aangesloten komt er te staan: Plaats een schijf of een ander geschikt medium in station A: ....

dat gebeurt als ik de usb connectie op geheugenkaart heb staan en als ik hem op data/fax functie heb staan.. :?

Edit: waar zijn het goedkoopst (liefst bij een echte winkel, dus geen internetshop) transflash kaartjes of micro ds kaartjes te koop?? de belcompany had ze, maar niet op vooraad, en volgens mij nog geen 256 mb..

en even offtopic: hoe kan ik me abboneren op dit onderwerp? zodat ik een mail krijg als iemand iets nieuws post? bovenaan staan wel 2 mapjes met een plus je en 'todo', maar dan krijg ik nog geen mail.. of kan dit niet? 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door zzzimon op 23-09-2005 16:26 . Reden: nog een vraag ;) ]

• Bakove
  • Niet online
niet A op je computer, maar A op je mobieltje...

• zzzimon
  • Niet online
Bakove schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:17:
niet A op je computer, maar A op je mobieltje...
waar moet ik hem nou precies inzetten?? ik vind nergens een 'A'... niet op mijn mobieltje en niet op mijn computer... (op het diskette station na)

• assembler
  • Niet online
zzzimon schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:44:
[...]

waar moet ik hem nou precies inzetten?? ik vind nergens een 'A'... niet op mijn mobieltje en niet op mijn computer... (op het diskette station na)
Heb je het topic al doorgelezen???? volgens mij niet, het komt verschillende keren aan bod.

Je moet je telefoon-usb-verbinding op 'data/fax' zetten (kijk in de handleiding)
Je moet de goede drivers installeren
Je moet een van de vele p2k-programmas gebruiken om bestanden op je telefoon te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
zzzimon schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:44:
[...]

Oh :D . Je bent minder ver dan ik dacht. Je moet P2KCommander hebben, en de USB instelling op je telefoon op "Data/fax" zetten. P2KCommander openen, kabeltje aansluiten en dan in dat programma a:\mobile\skins opzoeken. Op motomodders.net kun je trouwens een mooie flash animatie vinden over hoe het precies moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
oke, dat snap ik allemaal, maar p2k programmaatjes zien mijn mobieltje nooit... ik heb alles uitgevoerd wat ik moest doen volgens de flash tutorial maar dan staat er zodra ik op connect klikde
No p2k device found, NOT connected!
USB: IO Time-out!
CMD: Data write fall!
Volume name fall!

en zo gaat het ook met de PTK phone manager...

toen ik mijn telefoon voor het eerst aansloot met data/fax functie herkende hij allemaal nieuwe hardware waar voor hij drivers ging zoeken die hij vervolgens niet vond. komt het misschien daardoor?

verbinden met de geheugenkaart functie doet hij prima.. |:( |:( 8)7 :? :'( :( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
zzzimon schreef op zondag 25 september 2005 @ 10:31:
oke, dat snap ik allemaal, maar p2k programmaatjes zien mijn mobieltje nooit... ik heb alles uitgevoerd wat ik moest doen volgens de flash tutorial maar dan staat er zodra ik op connect klikde
No p2k device found, NOT connected!
USB: IO Time-out!
CMD: Data write fall!
Volume name fall!

en zo gaat het ook met de PTK phone manager...

toen ik mijn telefoon voor het eerst aansloot met data/fax functie herkende hij allemaal nieuwe hardware waar voor hij drivers ging zoeken die hij vervolgens niet vond. komt het misschien daardoor?

verbinden met de geheugenkaart functie doet hij prima.. |:( |:( 8)7 :? :'( :( ;(
Komt zeker daardoor. De drivers staan namelijk in de P2K map, dus je moet ze handmatig kiezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
MarcoC schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:25:
[...]
Komt zeker daardoor. De drivers staan namelijk in de P2K map, dus je moet ze handmatig kiezen. :)
kan ik die nog een keer kiezen?? en hoe dan?? want ik heb nu heeele leuke games en sinks enzo, die ik graag op m'n mobile wil zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
zzzimon schreef op zondag 25 september 2005 @ 14:19:
[...]

kan ik die nog een keer kiezen?? en hoe dan?? want ik heb nu heeele leuke games en sinks enzo, die ik graag op m'n mobile wil zetten ;)
Ehrm, je moet P2K opstarten, instellingen op je telefoon goed zetten en dan kabel aansluiten. Dan op de PC naar apparaatbeheer gaan, en daar de drivers verwijderen. Zal wel waarschijnlijk wel iets van een uitroeptekentje bij staan. Als je dat gedaan hebt kan je weer met een schone lei beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakove
  • Niet online
Weet iemand iets over het maken van java apps voor deze foon??
- Hoe moet dat?? Verschilt dat per telefoon?? (schermgrootte, knopjes enzo)
- Waartoe heb je allemaal toegang? (BT, transflash, camera, speaker, mic, knopjes??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Bakove schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:20:
Weet iemand iets over het maken van java apps voor deze foon??
- Hoe moet dat?? Verschilt dat per telefoon?? (schermgrootte, knopjes enzo)
- Waartoe heb je allemaal toegang? (BT, transflash, camera, speaker, mic, knopjes??)
Daar moet je toch echt eerst ff voor googlen, en op de bekende forums kijken (hofo, motomodders enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik nog een paar vraagjes (ben niet snel tevreden :) )
- Hoe is de snelheid van de deze firmware t.o.v. de origenele t-mobile firmware?
- Heb je al geprobeerd zelf thema's erbij te zetten (zo ja, is dat gelukt) Mij lukte dit namelijk niet met de i398
- Mis je functies t.o.v. de origele firmware?[/quote]

1: de snelheid is goed iets sneller dan orginele software

2: ja dat kan met een programma die alle dingen kan lezen de A en de B,C in je telefoon (i398 heeft er twee dacht ik) ik heb het zelf nog niet geprobeert omdat het te gekke skins opstaan bij de monsterpack... Je hebt hiervoor de nieuwe p2ktools van bezol nodig

3: nee ik mis geen fuctie, video en itunes komen er bij tenopzichte van de orginele software.

ga naar: http://www.howardforums.c...php?t=729542&page=1&pp=15 voor meer info

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:09:
[...]
1: de snelheid is goed iets sneller dan orginele software

2: ja dat kan met een programma die alle dingen kan lezen de A en de B,C in je telefoon (i398 heeft er twee dacht ik) ik heb het zelf nog niet geprobeert omdat het te gekke skins opstaan bij de monsterpack... Je hebt hiervoor de nieuwe p2ktools van bezol nodig

3: nee ik mis geen fuctie, video en itunes komen er bij tenopzichte van de orginele software.

ga naar: http://www.howardforums.c...php?t=729542&page=1&pp=15 voor meer info
Oke, thanx

Ik heb hem inmiddels ook al weer uitgeprobeerd zoals je kon lezen in mijn laatste post:
_assembler_ schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:33:
Zo, inmiddels staat bij mij ook de PCM1.4 Mod erop

Lekker snel!! Hij reageert veeel sneller op toetsaanslagen :Y) . En lekker filmpjes opnemen.

Nog een paar vraagjes,
[..]skinverhaal[...]

Nog iets, wie weet hoe je itunes eraf kan gooien?, die gebruik ik toch niet, en ik wil de browser-sneltoets ook echt als browser hebben.

De laatste, op de tmobile firmware had ik de toets aan de linkerzijkant zo ingesteld dat de Java MP3 speler werd opgestart, weet iemand hoe je dat bij deze firmware moet doen?
Voor punt 2 heb ik vandaag ook net wat gevonden op hofo, daar zijn ook meer mensen met dat probleem. Maar iig bedankt.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:49
Leuk zo'n andere flash, maar ik krijg het niet eens voor mekaar PST te installen :s

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• assembler
  • Niet online
ph4ge schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:21:
Leuk zo'n andere flash, maar ik krijg het niet eens voor mekaar PST te installen :s
Wat lukt er niet dan?

(Je hebt wel een crack nodig om hem te kunnen draaien zonder een WIBU-key, maar dat uitleggen valt buiten de regels)

Kijk anders op motomodders.net / howardforums.com, daar staat volgens mij wel ergens een tutorial...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:49
Sorry, installen lukt wel, alleen hij ziet mn telefoon nooit.

http://www.ic.sunysb.edu/Stu/cdigiamo/tutorial/v220/tut.html deze tutorial volg ik precies, alleen dan nog doet ie het niet :<

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:39:
Sorry, installen lukt wel, alleen hij ziet mn telefoon nooit.

http://www.ic.sunysb.edu/Stu/cdigiamo/tutorial/v220/tut.html deze tutorial volg ik precies, alleen dan nog doet ie het niet :<
Zie je je telefoon wel bij apparaatbeheer onder: modems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
Bakove schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:29:

(.....)

voicerecording is wel heel eenvoudig te enablen... :Y)
hoe was dat nou te doen? de enige manier om geluid op te nemen die ik ken is als bijlage bij een mmsje... O-) wat is de andere manier?? die zou ik graag willen weten.. :Y)

Edit: enne, klopt het dat bij de gevoeligheid van de clublights 1 het gevoeligst is? het lijkt me onlogisch, maar het ziet er wel naar uit als je het vergelijkt met 7... 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door zzzimon op 02-10-2005 17:11 . Reden: nog 1 vraagje :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
zzzimon schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 15:30:
[...]

hoe was dat nou te doen? de enige manier om geluid op te nemen die ik ken is als bijlage bij een mmsje... O-) wat is de andere manier?? die zou ik graag willen weten.. :Y)

...
Bij mij kan het door dit te doen:

Menu > Toepassingen (niet java-spelletjes, maar die waar je calender en wekker ook bij zit) > VoiceMemo, dan klik je op nieuwe memo

(ik heb wel De i398 PCM1.4Mod misschien dat jij het niet hebt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
(ik heb wel De i398 PCM1.4Mod misschien dat jij het niet hebt...)
nee ik wacht nog even met het flashen van mijn mobieltje, ben bang dat hij het dan niet meer doet en hij is nog zo mooi en nieuw ;) :) :Y)

dus daarom heb ik ook geen voicememo's daar... maar Bakove, de gene die ik quote, had het erover dat videorecording heel moeilijk was, met flashen enzo, en voicerecording makkelijker... (tenminste, zo kwam het bij mij over :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
zzzimon schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:43:
[...]

nee ik wacht nog even met het flashen van mijn mobieltje, ben bang dat hij het dan niet meer doet en hij is nog zo mooi en nieuw ;) :) :Y)

dus daarom heb ik ook geen voicememo's daar... maar Bakove, de gene die ik quote, had het erover dat videorecording heel moeilijk was, met flashen enzo, en voicerecording makkelijker... (tenminste, zo kwam het bij mij over :) )
Videorecording moet je idd voor flashen (is niet zo gevaarlijk als je denkt hoor), voice kan je volgens mij aanzetten met Bezols P2K tools.

In P2k-Mode > Other Features > Office Tools > 'Read Options' >Vinkje bij 'Voice Records' zetten > 'Save Options'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
edit:

[quote]_assembler_ schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:33:
(...)
[/quote]

Hier heb ik gister iets over gevonden in de FAQ van de V398:

Q: My smart key is stuck on Voice Records!

A: You have a choice. You can either have voice records
feature, or you can have the smart key setup as a regular
shortcut. If you want it as a shortcut then do this:
Seem 005B_0001 Offset 15, change value 2B to 15.
You cannot have it as a shortcut and have voice records at
the same time.

Met een Seem edit kan je de smartkey dus weer een snelkoppeling maken.
Heb het nog niet geprobeerd, binnenkort eens ff doen.

Weet iemand of het mogelijk is om met deze telefoon te internetten via bluetooth? Dus zo:

Telefoon(bluetooth) >> Bluetooth-usb-stick(computer) >> Internet

Je kan als je een wap-profiel maakt bij lijntype kiezen tussen modem/isdn maar geen bluetooth.

[ Voor 64% gewijzigd door assembler op 07-10-2005 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
* Kick *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Ik vroeg mij eigenlijk af.

Word het nou mogelijk die ROCKR( E1) ( ofzoiets) dus die nieuwe van motorola. Daar de firmware van af te rippen en dan die op een E398 te zetten?

Volgensmij is het exact het zelfde toestel ( hardwarematig gezien). En het grote gemis bij de E398 was dat hij geen video camera functie had, dat is nu dus wel.

Want dat zou best gruwelijk zijn, haal je je oude E398 van stal en dan prop je die ROCKER( E1) ( is afgekort, maar blijft aan RUKKER denken :P ) software er op en je hebt een peppie telefoontje _/-\o_

Idee?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
nee dat kan helaas niet.

Er zijn wel monsterpacks gemaakt waarin de videocamera functie zit maar het is niet mogelijk om het van de E1 te plukken en op de E398 te zetten.
Op www.motomodders.com staat wel meer info over die monsterpacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
*klein schopje omhoog en vraag*

is er niemand die zich nog interesseert in dit toestel? jammer, aangezien ik hem pas net heb... ;(

ik heb een vraagje: ik gebruik het programma P2K commander om skins op mijn mobieltje te zetten
(eindelijk gelukt :*) ) en daarmee kan ik ook alle afbeeldingen en ringtoons zien en verwijderen die je vanaf je mobieltje niet kan verwijderen.

sommige daarvan zou ik niet meer willen hebben, kan ik die met dat programma veilig verwijderen? dat zou wel mooi zijn! _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Schuifkaas
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 16:21
Weet iemand de e-mail instellingen? Ik heb er al diverse geprobeerd, oa gmail, maar ik krijg geen verbinding. Op het scherm staat "verbind met server", dit duurt een minuutje ofzo, en daarna breekt ie af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_freestyler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-01 21:43
Ik wil me motorola e398 ook flashen want ik lees overal dat hij dat veel sneller en beter wordt alleen ik moet niet hoe dat moet kan iemand mijn helpen?

mijn msn is : wouter_beukers@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_freestyler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-01 21:43
\weet iemand een goede nederlandse site waar staat hoe ik hem moet flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
the_freestyler schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:52:
\weet iemand een goede nederlandse site waar staat hoe ik hem moet flashen?
Volgens mij heb je dit topic echt niet doorgelezen, er staat ontzettend veel in over het flashen, met links naar diverse sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was eens aan het rondkijken of er nog een interesante nieuwe mobiel te vinden was. Nu ben ik de Motorola E398 tegen gekomen. Op dit moment heb ik een SE t610. Ik heb het idee dat een overstap naar de E398 een vooruitgang is. Is dat ook zo? Iemand ervaring met bijde toestellen?

Alleen naast bovenstaande vragen is er wel een probleem. Ik meen dat de Motorola nu ruim een jaar oud maar in tegenstelling tot mijn SE is de Motorola nergens te vinden op internet (okey de SE ook niet meer zoveel maar is al ouder en is pas geleden bijvoorbeeld nog een aantal keren aangeboden bij BelCompany als prepaid pakket). Nu heb ik al een beetje begrepen dat hij niet meer leverbaar is ofzo. Je zou haast gaan denken dat het een slecht toestel is terwijl ik veel goede dingen lees in dit topic en ook in reviews...

Morgen maar eens even in de stad gaan zoeken dan na hopelijk wat reacties gekregen te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:42:
Ik was eens aan het rondkijken of er nog een interesante nieuwe mobiel te vinden was. Nu ben ik de Motorola E398 tegen gekomen. Op dit moment heb ik een SE t610. Ik heb het idee dat een overstap naar de E398 een vooruitgang is. Is dat ook zo? Iemand ervaring met bijde toestellen?

Alleen naast bovenstaande vragen is er wel een probleem. Ik meen dat de Motorola nu ruim een jaar oud maar in tegenstelling tot mijn SE is de Motorola nergens te vinden op internet (okey de SE ook niet meer zoveel maar is al ouder en is pas geleden bijvoorbeeld nog een aantal keren aangeboden bij BelCompany als prepaid pakket). Nu heb ik al een beetje begrepen dat hij niet meer leverbaar is ofzo. Je zou haast gaan denken dat het een slecht toestel is terwijl ik veel goede dingen lees in dit topic en ook in reviews...

Morgen maar eens even in de stad gaan zoeken dan na hopelijk wat reacties gekregen te hebben. :)
hey ik heb alle 2 de telefoons thuis liggen...
De sony ericsson t610 is vanaf het 2de kwartaal van 2003 verkrijgbaar dus tel maar uit.

De e398 is duidelijk een vooruit gang : op de t610 heb je maar 2mb geheugen, de e398 kan je uitbreiden tot 256, ik dacht ook 512 maar die heb ik op nederlandse webstores nog niet kunnen vinden.
je hebt met de e398: mp3, je kan hem flashen zodat hij video functie heeft :) , duidelijkere camera en grote foto's, mooier scherm, kijk op http://www.nieuwemobiel.nl om de telefoons goed te vergelijken.

advies: ik zou wachten met een nieuwe telefoon kopen over een tijdje worden telefoons met 1.3 mp camera een stuk goedkoper dat zie je al bij vodafone voor 180 euro!

groeten noud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje over deze mobiele telefoon :P knippert het licht op de Motorola E398 op het geluid van de muziek ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:10

SuBBaSS

-has Ryzen

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:05:
ff een vraagje over deze mobiele telefoon :P knippert het licht op de Motorola E398 op het geluid van de muziek ?:P
Yep... En laat hem voor de gein eens in je broekzak zitten als je "gezellig" gaat zijn met een meisje. ET phone home, maar dan anders. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Beetje vaag misschien, maar bij mij is het stickertje met 'T-Mobile' ('E398' op de non-branded) erop vandaag opeen losgegaan, zijn er meer mensen die dit hebben?

Het is niet echt vervelend, maar hij viel er opeens bijna af B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik dacht er vandaag nog aan, hij is er bij mij een keer afgevallen (heb hem sinds september) maar ik heb hem weer teruggeplakt en hij zit nog steeds best wel vast. Ik twijfel nog of ik het zonder misschien mooier vind :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een 512MB transflash geheugenkaart voor dit mobieltje te koop op de website van Dixons.
Het kaartje kost 49,99 euro en is inclusief verzendkosten de volgende werkdag bij je thuis bezorgd! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:29:
Er is een 512MB transflash geheugenkaart voor dit mobieltje te koop op de website van Dixons.
Het kaartje kost 49,99 euro en is inclusief verzendkosten de volgende werkdag bij je thuis bezorgd! :9
tja daar zat ik ookal aan te denken.. het is er al even bij dixons, maar 50 euro vind ik toch wel erg veel..

het is jammer dat ze geen 265 versie hebben, ik bekijk nu namelijk af en toe tv afleveringen (gedownload op computer) op mijn mobieltje, maar er passen er toch niet zo veel op een 64 mb kaartje.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zzzimon schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:22:
[...]

--- het is jammer dat ze geen 265 versie hebben, ik bekijk nu namelijk af en toe tv afleveringen (gedownload op computer) op mijn mobieltje, maar er passen er toch niet zo veel op een 64 mb kaartje.. ;)
Een 256MB model kost niet zoveel minder, zouden ze bij Mediamarkt moeten hebben maar net zoals bij andere zaken alleen maar op de bestellijst en niet in de schappen. Ik had begrepen dat Mediamarkt rond de € 41,- voor 256MB zou laten betalen. dus € 9,- erbij voor 256MB extra was voor mij een koopje, zeker gezien de prijs inclusief verzendkosten is! :9

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7062190A.gif

Het 512MB kaartje werkt overigens naar behoren maar ik heb de indruk dat de standaard ingebouwde MP3 speler van de e398 niet veel soeps is :/ . Daarvoor gebruik ik de ingebakken audiospeler.

Hier de directe link naar het geheugenkaartje op Dixons.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
en jahoor, het 512 kaartje is weer uitverkocht...
nu die nieuwste sony ericsson ook een trans flash geheugenkaart slot heeft, kopen die allemaal natuurlijk ook een kaartje en zijn ze er snel door heen :(. hoe wel dat ook betekend dat ze sneller goedkoper worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje over De Motorola E398 hoe lang kan je er eigenlijk mp3 opluister met vollume op het hoogste. en maakt het trouwens uit voor de batterijen als je de koptelefoon of de speakers gebruikt voor je mp3 ? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:59:
ff een vraagje over De Motorola E398 hoe lang kan je er eigenlijk mp3 opluister met vollume op het hoogste. en maakt het trouwens uit voor de batterijen als je de koptelefoon of de speakers gebruikt voor je mp3 ? B)
ik denk dat speakers meer energie en stroom kost. ik laad mijn e398 ongeveer om de dag op, maar dat gewoon omdat ik altijd een volle telefoon wil hebben. ik denk dat je wel een paar dagen kan luisteren met de mp3 speler op hard. maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe vaak je hem gebruikt enzo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
zzzimon schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:27:
en jahoor, het 512 kaartje is weer uitverkocht...
nu die nieuwste sony ericsson ook een trans flash geheugenkaart slot heeft, kopen die allemaal natuurlijk ook een kaartje en zijn ze er snel door heen :(. hoe wel dat ook betekend dat ze sneller goedkoper worden...
SE's hebben helemaal geen TransFlash geheugen :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Weet iemand trouwens of je iTunes ook zonder geflash op je E398 kan krijgen? Ik vind mijn E398 standaard prima en heb helemaal geen zin om te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
MarcoC schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:13:
[...]
SE's hebben helemaal geen TransFlash geheugen :? ?
klopt, ik ben in de war met een ander, maar er was een populaire telefoon bijgekomen met trans flash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:14:
Weet iemand trouwens of je iTunes ook zonder geflash op je E398 kan krijgen? Ik vind mijn E398 standaard prima en heb helemaal geen zin om te flashen.
Nee je moet hem flashen als je goed alles doorleest en je hebt de software geinstalleerd is het een makkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

asdf

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
heb een groot probleem: mijn telefoon leest het kaartje niet meer.
deed het altijd al perfect, maar sinds kort staat er niks als ik naar audio / pictures / movies ga.

het begon allemaal toen opeens mijn kaartje gewist was, terwijl er niks bijzonders was gebeurt.
ik heb er toen nieuwe muziek en foto´s op gezet, maar die kon ik dus niet zien.

als ik bij instelling naar het kaartje toe ga, zie ik hem wel prima staan, en 5 mb over, en dat klopt precies.

als ik de telefoon met mijn computer connect, kan ik alle bestanden prima zien, en ook als ik het kaartje in de sd adapter doe, dat in mijn fototoetstel, en vervolgens de camera met mijn computer verbind, kan ik alle bestanden aflezen.

ook de naam van het kaartje veranderen werkte niet, en het kaartje er eens uithalen, verbindingen goed schoonmaken en de telefoon uit en aan zetten werkte niet.

aan het kaartje licht het dus niet, aan de verbinding van kaartje - telefoon ook niet.
ik denk dus dat er een fout in de software van de telefoon zit.

wat kan ik nu het beste doen? terug naar de winkel kan wel, maar is moeilijk, aangezien ik de telefoon in de t-mobile onlineshop heb gekocht, en in een klein dorpje naast leiden woon. de dichst bijzijnste t-mobile shop is dus in den haag, waar ik nou niet zo vaak kom.. naar de winkel kan dus wel, maar liever niet, het mooiste zou natuurlijk zijn als ik het zelf zou kunnen oplossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Heb je het kaartje al geformatteerd? Je telefoon ziet hem wel, dus moet kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
super, het enige waar ik nog niet aan had gedacht! _/-\o_ echt heel erg bedankt! _/-\o_
was al bang dat ik naar de winkel toe zou moeten gaan en vreselijke verhalen zou moeten aanhoren dat dit niet onder de garantie zou vallen ;) gelukkig niet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
zzzimon schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:38:
super, het enige waar ik nog niet aan had gedacht! _/-\o_ echt heel erg bedankt! _/-\o_
was al bang dat ik naar de winkel toe zou moeten gaan en vreselijke verhalen zou moeten aanhoren dat dit niet onder de garantie zou vallen ;) gelukkig niet :*)
Ik heb dat ook een keer gehad, en toen loste ik het ook zo op :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mielmania schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 22:39:
Ik vroeg mij eigenlijk af.

Word het nou mogelijk die ROCKR( E1) ( ofzoiets) dus die nieuwe van motorola. Daar de firmware van af te rippen en dan die op een E398 te zetten?

Volgensmij is het exact het zelfde toestel ( hardwarematig gezien). En het grote gemis bij de E398 was dat hij geen video camera functie had, dat is nu dus wel.

Want dat zou best gruwelijk zijn, haal je je oude E398 van stal en dan prop je die ROCKER( E1) ( is afgekort, maar blijft aan RUKKER denken :P ) software er op en je hebt een peppie telefoontje _/-\o_

Idee?
Dat is toch al gedaan? Eerst de firmware van een test model afgehaald (R373....E1). En nu heeft iedereen toch R373..42r/42r of 44r van de gewone rokr

Schijnbaar is de rokr niet echt snel. De e398 wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hhhhhhhhding erbij!

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de 100 song limiet inmiddels ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
even een klein vraagje:

kan je het geluid van een ontvangen smsje veranderen naar een eigen geluid, en zo ja hoe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
nog een vraag: is het mogelijk om op deze telefoon op de een of andere manier te wappen?

ik wou namelijk een nieuw spelletje erop, en ik moet nu naar wapcity.nl om een code in te voeren, maar dat kan t-zones niet weergeven...

is er een manier dat ik die pagina wel kan zien, en dat spelletje kan downloaden? :)

en nog even daarnaast: weet niemand het antwoord op mijn vorige vraag? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakove
  • Niet online
Een tijdje geleden heb ik iets gemerkt aan de handsfree functie.

Ik was aan het bellen via de handsfree speaker van me telefoon en degene met wie ik sprak zei dat ik af en toe weg viel.

Na enig uitproberen kwamen we er dus achter dat mijn stem niet doorkomt op het moment dat er geluid uit de speaker komt.
Als hij stil is dan hoort hij me prima, maar als hij continu praat, dan hoort hij nix. |:(
Ik vroeg me af of jullie ook last hebben van dit probleem.

Dit probleem is overigens weg zodra ik em van speaker stand af haal. Ook met de bijgeleverde oordopjes heb ik er geen last van.

Zou het een beperking zijn in de software of in de hardware van de telefoon? :?

[ Voor 15% gewijzigd door Bakove op 21-12-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Even een vraagje, is het nou echt niet mogelijk om beltonen meteen af te laten gaan i.c.m. de trilstand? Bij mij trilt 'ie altijd eerst 3 keer en dan pas komt de beltoon. Hierdoor heb ik mijn schitterende 24 beltoon eigenlijk amper gehoord :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee mensen

Ik heb de Motorola E398 T-Mobile versie en ben er niet te vrede over! Ik kan geen wekker meer instellen, geen ringtones en sms'en gaat nog slomer dan die eerst al was!

Mijn vraag luid dus, is het verstanding om als noob me mobiel te gaan flashen? Kword er echt gek van! :P

Heeft iemand een NL handleiding, want in engels snap ik niet alles, :+ of als iemand me op msn wilt toevoegen, zal helemaal geweldig zijn!

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Eh, waarom zet je je telefoon niet gewoon terug naar de fabrieksinstellingen? Probeer dat eerst eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:18:
Eh, waarom zet je je telefoon niet gewoon terug naar de fabrieksinstellingen? Probeer dat eerst eens.
Al geprobeerd, ook batterij etc.. :( en kzie dat veel mensen zeggen dat een nieuwe firmware de telefoon lekker snel maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ja, ik wil mijn telefoon ook misschien flashen naar die ROKR, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 20:45:
Ja, ik wil mijn telefoon ook misschien flashen naar die ROKR, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Maar goed.
Precies, mischien iemand hier die ons zou kunnen helpen? Dat zal helemaal geweldig zijn! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog effe 1 vraagje,

Heb nu P2KCommander om wat skins etc toe tevoegen! Alleen ik mis een 3 tal drivers: Motorola Accessory, Motorola MCU Data Logger en de Motorola Test Command. Als ik P2Kcommander dus opstart staat er even, connected en dan meteen weer device not found.

Heb het topic al beetje doorgelezen maar niet echt wijzer geworden!

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 23:05:
[...]

Precies, mischien iemand hier die ons zou kunnen helpen? Dat zal helemaal geweldig zijn! :9
Ik heb al het één en ander uitgevogeld, voeg me maar toe op MSN voor hulp :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakove
  • Niet online
1) Zouden jullie nog effe kunnen kijken of bij jullie de handsfree-speaker ook half-duplex werkt... 8)7

2) Weet iemand de MMS instellingen van vodafone voor deze telefoon?? :?
Ik moet nu iedere keer op de website me MMSjes bekijken... |:(

k heb al wat rondgezocht, maar kan ze niet vinden... en op de website van vodafone staat de E398 niet ertussen... de ROKR wel, maar als ik die kies, dan ontvang ik geen instellingen.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik zal 't binnenkort wel even proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tttttttttttttttttttttttt

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Eh, foutje, je flash haal je op http://modyomoto.com ;). Ikke heb nu UMF 1.1a. Welke heb jij noudjeboy?

[ Voor 30% gewijzigd door MarcoC op 28-12-2005 23:28 ]

Verwijderd

MarcoC schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:28:
Eh, foutje, je flash haal je op http://modyomoto.com ;). Ikke heb nu UMF 1.1a. Welke heb jij noudjeboy?
Ja dat kan ook je kan ze tegenwoordig overal vandaan halen
Ik heb nu pinter_mp 1.0 en is een 42R, snel, makkelijk, orgineel, en geen reclame van de makers.
Ik heb UMF nog niet uitgeprobeerd...
Hoe bevalt hij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
UMF bevalt me wel goed, maar ik vind de standbytijd te kort eigenlijk. Hoe is dat bij Pinter_MP? Die overschrijft je PDS toch niet? Zou wel mooi zijn, want ik heb iTunes al werkend.

Enne, iemand eigenlijk al MMS werkend gehad met T-Mobile :?? Mij nog nooit. De standaard instellingen werkten nooit.

Enne, kan je vanaf R372 direct naar Pinter MP flashen? Want anders doe ik dat, ik krijg m'n BT adres namelijk niet gefixt.

[ Voor 18% gewijzigd door MarcoC op 30-12-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ddddd

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Kapot, kapot... Elke E398 die ik ben tegengekomen op internet kon wel op één of andere manier gereanimeerd worden :P. Dat simlockvrije zal ik maar eens ff testen dan, heb mijn oude Vodafone sim hier nog liggen.

Enne, die instellingen downloaden had toch geen zin want het heeft met de originele instellingen op de originele software out-of-the-box nooit gewerkt.

Over die standbytijd, hoe kort is kort? Bij mij is dat twee dagen (en dan gebruik ik hem nog niet eens veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ffffffffffffffffffffffffffssssssss

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Heb m'n telefoon nu weer gerestored naar R372. Kan ik direct flashen naar PinterMP v1.2? En dan naar 1.3 Lite? Of eerst Pinter 1.0 (omdat die 42R is) en dan naar 1.3 Lite? Wil geen iTunes meer en wil m'n BT adres graag heel houden (krijg 'm niet gefixt).

[ Voor 21% gewijzigd door MarcoC op 01-01-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sssssssssssssssssssssssfqqqqqqqqqqqq

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:51
Ben ook op zoek naar een E398. Is deze nog in prepaid vorm in de winkels verkrijgbaar..

[ Voor 3% gewijzigd door _VooDooMen_ op 02-01-2006 13:14 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:39:
[...]

Nee dat kan niet, het maakt niet uit of die 42R is het is een R373 dus altijd met eerst met een "42R_for_all" flashen
http://www.megaupload.com/nl/?d=RG2AJ7PB
Daarna kan je alle R373 flashes erop zetten.

Succes,
Het maakt niet uit met welke R373_42R je flasht, als 't maar een 42R is. Heb nu trouwens StarterXP 1.42 (45R), en die bevalt me prima.
_VooDooMen_ schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:14:
Ben ook op zoek naar een E398. Is deze nog in prepaid vorm in de winkels verkrijgbaar..
Helaas niet.

[ Voor 20% gewijzigd door MarcoC op 02-01-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ffffffffffff

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 10:29

Apache

amateur software devver

K'heb mijn E398 succesvol geflashed met monsterpack 1.4d, meteen vanaf de originele versie (was een asian versie van de E398). Alles werkt goed, heb nu ook dutch itap etc maar battery time is gedaald met 50%? ik haal max 2 dagen terwijl die vroeger makkelijk 5 was.

Nog iemand die deze problemen heeft gehad?

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Komt door iTunes. Heb zelf geflasht naar StarterXP 1.42, zonder iTunes. Batterijtijd daarvan is veel beter dan de versies met iTunes. Helaas wel maar 90 seconden video recording, maar boeie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache

Apache

amateur software devver

MarcoC schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 23:35:
Komt door iTunes. Heb zelf geflasht naar StarterXP 1.42, zonder iTunes. Batterijtijd daarvan is veel beter dan de versies met iTunes. Helaas wel maar 90 seconden video recording, maar boeie ;).
iTunes werkt zelfs niet, als ik het wil starten komt er itunes not supported on this platform, dus ik neem aan dat hij niet draait. iTunes verwijderen zou trouwens een kwestie moeten zijn van in de c/mobile/kjava bepaalde files te verwijderen en die staan er al niet meer tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Klopt, maar dan nog vreet iTunes batterijtijd. Hoe het zit weet ik ook niet, maar iTunes is meer dan wat Java bestandjes. Mijn monsterpack had 0,0% iTunes en de batterijtijd is echt met sprongen vooruit gegaan. Uit eigen ervaring dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache

Apache

amateur software devver

Ok bedankt, heb nu geflashed met starterxp 1.45, had wat incompatibilities met bepaalde skins bvb de w800i skin, uiteindelijk toch een redelijke gevonden die werkt, hopelijk doet hij nu terug wat langer op batterij, thx voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
W800i skin? Tell me more. Had een plaatje ervan gezien, maar geen downloadlink gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakove
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:16:
[...]

ik heb de instellingen van V525 opgevraagt bij vodafone

[...]
ah bedankt... werkt nu ook eindelijk bij mij... 8)

(alleen heb ik t handmatig in moeten stellen, want me foon vraagt een of andere verificatie PIN als ik op "update" druk bij het browser bericht... k heb van alles geprobeerd... maar niets werkte...)

kom ik er ook gelijk achter dat me foon geen plaatjes kan weergeven van 1280x1024 |:(
(kreeg net zo een "groot" plaatje in een MMS)
Hebben de ROKR-achtige firmware versies dit ook?
Zouden jullie nog effe kunnen kijken of bij jullie de handsfree-speaker ook half-duplex werkt...
iemand? ben benieuwd of dit bij alle firmware versies zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Daar hebben we Vraag & Aanbod voor :)

[ Voor 80% gewijzigd door Eggy op 30-01-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakove
  • Niet online
Is er iemand die al geprobeerd heeft of 1 GB transflash goed werkt in deze foon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is misschien een kickje maar ik heb een groot probleem:
Na een avond in de pizzeria en veel uitgewissel van mp3 over bluetooth gaan we naar huis. Ineens wordt het beeldscherm van mijn e398 wit en gaat het backlight knipperen. Hij reageerd op niets dus ik haal de accu eruit. Vervolgens doe ik de accu er weer in en staat er: Bootloader version .............
Na enig zoeken op internet begrijp ik dat de bootloader is om firmware te flashen en dat je eruit kan gaan door de telefoon uit en aan te zetten. Maar mijn telefoon wil niet uit in de bootloader en hij doet niets anders. Dit doet mij vermoeden dat hij alles heeft gewist w.b.t het os op de telefoon. Ik dacht jammer, maar ik heb nog garantie dus die ga ik terugbrengen. Maar nu blijkt dat mijn ouders het bonnetje kwijt zijn :S. Mijn broertje heeft dezelfde telefoon dus ik dacht dat ik de firmware daar vanaf kon halen en op mijn telefoon kon zetten. Het zijn nl. ook allebij dezelfde pakketen van T-mobile dus daar krijg ik dan geen problemen mee denk ik?
Alvast bedankt
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste