toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zie je je telefoon wel bij apparaatbeheer onder: modemsph4ge schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:39:
Sorry, installen lukt wel, alleen hij ziet mn telefoon nooit.
http://www.ic.sunysb.edu/Stu/cdigiamo/tutorial/v220/tut.html deze tutorial volg ik precies, alleen dan nog doet ie het niet :<
hoe was dat nou te doen? de enige manier om geluid op te nemen die ik ken is als bijlage bij een mmsje...Bakove schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:29:
(.....)
voicerecording is wel heel eenvoudig te enablen...

Edit: enne, klopt het dat bij de gevoeligheid van de clublights 1 het gevoeligst is? het lijkt me onlogisch, maar het ziet er wel naar uit als je het vergelijkt met 7...

[ Voor 20% gewijzigd door zzzimon op 02-10-2005 17:11 . Reden: nog 1 vraagje :) ]
Bij mij kan het door dit te doen:zzzimon schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 15:30:
[...]
hoe was dat nou te doen? de enige manier om geluid op te nemen die ik ken is als bijlage bij een mmsje...wat is de andere manier?? die zou ik graag willen weten..
...
Menu > Toepassingen (niet java-spelletjes, maar die waar je calender en wekker ook bij zit) > VoiceMemo, dan klik je op nieuwe memo
(ik heb wel De i398 PCM1.4Mod misschien dat jij het niet hebt...)
nee ik wacht nog even met het flashen van mijn mobieltje, ben bang dat hij het dan niet meer doet en hij is nog zo mooi en nieuw(ik heb wel De i398 PCM1.4Mod misschien dat jij het niet hebt...)
dus daarom heb ik ook geen voicememo's daar... maar Bakove, de gene die ik quote, had het erover dat videorecording heel moeilijk was, met flashen enzo, en voicerecording makkelijker... (tenminste, zo kwam het bij mij over
Videorecording moet je idd voor flashen (is niet zo gevaarlijk als je denkt hoor), voice kan je volgens mij aanzetten met Bezols P2K tools.zzzimon schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:43:
[...]
nee ik wacht nog even met het flashen van mijn mobieltje, ben bang dat hij het dan niet meer doet en hij is nog zo mooi en nieuw![]()
![]()
![]()
dus daarom heb ik ook geen voicememo's daar... maar Bakove, de gene die ik quote, had het erover dat videorecording heel moeilijk was, met flashen enzo, en voicerecording makkelijker... (tenminste, zo kwam het bij mij over)
In P2k-Mode > Other Features > Office Tools > 'Read Options' >Vinkje bij 'Voice Records' zetten > 'Save Options'
[quote]_assembler_ schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:33:
(...)
De laatste, op de tmobile firmware had ik de toets aan de linkerzijkant zo ingesteld dat de Java MP3 speler werd opgestart, weet iemand hoe je dat bij deze firmware moet doen?
[/quote]
Hier heb ik gister iets over gevonden in de FAQ van de V398:
Q: My smart key is stuck on Voice Records!
A: You have a choice. You can either have voice records
feature, or you can have the smart key setup as a regular
shortcut. If you want it as a shortcut then do this:
Seem 005B_0001 Offset 15, change value 2B to 15.
You cannot have it as a shortcut and have voice records at
the same time.
Met een Seem edit kan je de smartkey dus weer een snelkoppeling maken.
Heb het nog niet geprobeerd, binnenkort eens ff doen.
Weet iemand of het mogelijk is om met deze telefoon te internetten via bluetooth? Dus zo:
Telefoon(bluetooth) >> Bluetooth-usb-stick(computer) >> Internet
Je kan als je een wap-profiel maakt bij lijntype kiezen tussen modem/isdn maar geen bluetooth.
[ Voor 64% gewijzigd door assembler op 07-10-2005 08:06 ]
Word het nou mogelijk die ROCKR( E1) ( ofzoiets) dus die nieuwe van motorola. Daar de firmware van af te rippen en dan die op een E398 te zetten?
Volgensmij is het exact het zelfde toestel ( hardwarematig gezien). En het grote gemis bij de E398 was dat hij geen video camera functie had, dat is nu dus wel.
Want dat zou best gruwelijk zijn, haal je je oude E398 van stal en dan prop je die ROCKER( E1) ( is afgekort, maar blijft aan RUKKER denken
Idee?
hoi
Er zijn wel monsterpacks gemaakt waarin de videocamera functie zit maar het is niet mogelijk om het van de E1 te plukken en op de E398 te zetten.
Op www.motomodders.com staat wel meer info over die monsterpacks.
is er niemand die zich nog interesseert in dit toestel? jammer, aangezien ik hem pas net heb...
ik heb een vraagje: ik gebruik het programma P2K commander om skins op mijn mobieltje te zetten
(eindelijk gelukt
sommige daarvan zou ik niet meer willen hebben, kan ik die met dat programma veilig verwijderen? dat zou wel mooi zijn!
mijn msn is : wouter_beukers@hotmail.com
Volgens mij heb je dit topic echt niet doorgelezen, er staat ontzettend veel in over het flashen, met links naar diverse sites.the_freestyler schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:52:
\weet iemand een goede nederlandse site waar staat hoe ik hem moet flashen?
Verwijderd
Alleen naast bovenstaande vragen is er wel een probleem. Ik meen dat de Motorola nu ruim een jaar oud maar in tegenstelling tot mijn SE is de Motorola nergens te vinden op internet (okey de SE ook niet meer zoveel maar is al ouder en is pas geleden bijvoorbeeld nog een aantal keren aangeboden bij BelCompany als prepaid pakket). Nu heb ik al een beetje begrepen dat hij niet meer leverbaar is ofzo. Je zou haast gaan denken dat het een slecht toestel is terwijl ik veel goede dingen lees in dit topic en ook in reviews...
Morgen maar eens even in de stad gaan zoeken dan na hopelijk wat reacties gekregen te hebben.
Verwijderd
hey ik heb alle 2 de telefoons thuis liggen...Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:42:
Ik was eens aan het rondkijken of er nog een interesante nieuwe mobiel te vinden was. Nu ben ik de Motorola E398 tegen gekomen. Op dit moment heb ik een SE t610. Ik heb het idee dat een overstap naar de E398 een vooruitgang is. Is dat ook zo? Iemand ervaring met bijde toestellen?
Alleen naast bovenstaande vragen is er wel een probleem. Ik meen dat de Motorola nu ruim een jaar oud maar in tegenstelling tot mijn SE is de Motorola nergens te vinden op internet (okey de SE ook niet meer zoveel maar is al ouder en is pas geleden bijvoorbeeld nog een aantal keren aangeboden bij BelCompany als prepaid pakket). Nu heb ik al een beetje begrepen dat hij niet meer leverbaar is ofzo. Je zou haast gaan denken dat het een slecht toestel is terwijl ik veel goede dingen lees in dit topic en ook in reviews...
Morgen maar eens even in de stad gaan zoeken dan na hopelijk wat reacties gekregen te hebben.
De sony ericsson t610 is vanaf het 2de kwartaal van 2003 verkrijgbaar dus tel maar uit.
De e398 is duidelijk een vooruit gang : op de t610 heb je maar 2mb geheugen, de e398 kan je uitbreiden tot 256, ik dacht ook 512 maar die heb ik op nederlandse webstores nog niet kunnen vinden.
je hebt met de e398: mp3, je kan hem flashen zodat hij video functie heeft
advies: ik zou wachten met een nieuwe telefoon kopen over een tijdje worden telefoons met 1.3 mp camera een stuk goedkoper dat zie je al bij vodafone voor 180 euro!
groeten noud
Verwijderd
Yep... En laat hem voor de gein eens in je broekzak zitten als je "gezellig" gaat zijn met een meisje. ET phone home, maar dan anders.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:05:
ff een vraagje over deze mobiele telefoonknippert het licht op de Motorola E398 op het geluid van de muziek ?:P
Het is niet echt vervelend, maar hij viel er opeens bijna af
Verwijderd
Het kaartje kost 49,99 euro en is inclusief verzendkosten de volgende werkdag bij je thuis bezorgd!
tja daar zat ik ookal aan te denken.. het is er al even bij dixons, maar 50 euro vind ik toch wel erg veel..Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:29:
Er is een 512MB transflash geheugenkaart voor dit mobieltje te koop op de website van Dixons.
Het kaartje kost 49,99 euro en is inclusief verzendkosten de volgende werkdag bij je thuis bezorgd!
het is jammer dat ze geen 265 versie hebben, ik bekijk nu namelijk af en toe tv afleveringen (gedownload op computer) op mijn mobieltje, maar er passen er toch niet zo veel op een 64 mb kaartje..
Verwijderd
Een 256MB model kost niet zoveel minder, zouden ze bij Mediamarkt moeten hebben maar net zoals bij andere zaken alleen maar op de bestellijst en niet in de schappen. Ik had begrepen dat Mediamarkt rond de € 41,- voor 256MB zou laten betalen. dus € 9,- erbij voor 256MB extra was voor mij een koopje, zeker gezien de prijs inclusief verzendkosten is!zzzimon schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:22:
[...]
--- het is jammer dat ze geen 265 versie hebben, ik bekijk nu namelijk af en toe tv afleveringen (gedownload op computer) op mijn mobieltje, maar er passen er toch niet zo veel op een 64 mb kaartje..

Het 512MB kaartje werkt overigens naar behoren maar ik heb de indruk dat de standaard ingebouwde MP3 speler van de e398 niet veel soeps is

Hier de directe link naar het geheugenkaartje op Dixons.nl
nu die nieuwste sony ericsson ook een trans flash geheugenkaart slot heeft, kopen die allemaal natuurlijk ook een kaartje en zijn ze er snel door heen
Verwijderd
ik denk dat speakers meer energie en stroom kost. ik laad mijn e398 ongeveer om de dag op, maar dat gewoon omdat ik altijd een volle telefoon wil hebben. ik denk dat je wel een paar dagen kan luisteren met de mp3 speler op hard. maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe vaak je hem gebruikt enzo...Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:59:
ff een vraagje over De Motorola E398 hoe lang kan je er eigenlijk mp3 opluister met vollume op het hoogste. en maakt het trouwens uit voor de batterijen als je de koptelefoon of de speakers gebruikt voor je mp3 ?
SE's hebben helemaal geen TransFlash geheugenzzzimon schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:27:
en jahoor, het 512 kaartje is weer uitverkocht...
nu die nieuwste sony ericsson ook een trans flash geheugenkaart slot heeft, kopen die allemaal natuurlijk ook een kaartje en zijn ze er snel door heen. hoe wel dat ook betekend dat ze sneller goedkoper worden...
klopt, ik ben in de war met een ander, maar er was een populaire telefoon bijgekomen met trans flashMarcoC schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:13:
[...]
SE's hebben helemaal geen TransFlash geheugen?
Verwijderd
Nee je moet hem flashen als je goed alles doorleest en je hebt de software geinstalleerd is het een makkieMarcoC schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:14:
Weet iemand trouwens of je iTunes ook zonder geflash op je E398 kan krijgen? Ik vind mijn E398 standaard prima en heb helemaal geen zin om te flashen.
deed het altijd al perfect, maar sinds kort staat er niks als ik naar audio / pictures / movies ga.
het begon allemaal toen opeens mijn kaartje gewist was, terwijl er niks bijzonders was gebeurt.
ik heb er toen nieuwe muziek en foto´s op gezet, maar die kon ik dus niet zien.
als ik bij instelling naar het kaartje toe ga, zie ik hem wel prima staan, en 5 mb over, en dat klopt precies.
als ik de telefoon met mijn computer connect, kan ik alle bestanden prima zien, en ook als ik het kaartje in de sd adapter doe, dat in mijn fototoetstel, en vervolgens de camera met mijn computer verbind, kan ik alle bestanden aflezen.
ook de naam van het kaartje veranderen werkte niet, en het kaartje er eens uithalen, verbindingen goed schoonmaken en de telefoon uit en aan zetten werkte niet.
aan het kaartje licht het dus niet, aan de verbinding van kaartje - telefoon ook niet.
ik denk dus dat er een fout in de software van de telefoon zit.
wat kan ik nu het beste doen? terug naar de winkel kan wel, maar is moeilijk, aangezien ik de telefoon in de t-mobile onlineshop heb gekocht, en in een klein dorpje naast leiden woon. de dichst bijzijnste t-mobile shop is dus in den haag, waar ik nou niet zo vaak kom.. naar de winkel kan dus wel, maar liever niet, het mooiste zou natuurlijk zijn als ik het zelf zou kunnen oplossen...
was al bang dat ik naar de winkel toe zou moeten gaan en vreselijke verhalen zou moeten aanhoren dat dit niet onder de garantie zou vallen
Ik heb dat ook een keer gehad, en toen loste ik het ook zo opzzzimon schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:38:
super, het enige waar ik nog niet aan had gedacht!echt heel erg bedankt!
![]()
was al bang dat ik naar de winkel toe zou moeten gaan en vreselijke verhalen zou moeten aanhoren dat dit niet onder de garantie zou vallengelukkig niet
Verwijderd
Dat is toch al gedaan? Eerst de firmware van een test model afgehaald (R373....E1). En nu heeft iedereen toch R373..42r/42r of 44r van de gewone rokrMielmania schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 22:39:
Ik vroeg mij eigenlijk af.
Word het nou mogelijk die ROCKR( E1) ( ofzoiets) dus die nieuwe van motorola. Daar de firmware van af te rippen en dan die op een E398 te zetten?
Volgensmij is het exact het zelfde toestel ( hardwarematig gezien). En het grote gemis bij de E398 was dat hij geen video camera functie had, dat is nu dus wel.
Want dat zou best gruwelijk zijn, haal je je oude E398 van stal en dan prop je die ROCKER( E1) ( is afgekort, maar blijft aan RUKKER denken) software er op en je hebt een peppie telefoontje
![]()
Idee?
Schijnbaar is de rokr niet echt snel. De e398 wel weer
kan je het geluid van een ontvangen smsje veranderen naar een eigen geluid, en zo ja hoe?
ik wou namelijk een nieuw spelletje erop, en ik moet nu naar wapcity.nl om een code in te voeren, maar dat kan t-zones niet weergeven...
is er een manier dat ik die pagina wel kan zien, en dat spelletje kan downloaden?
en nog even daarnaast: weet niemand het antwoord op mijn vorige vraag?

Ik was aan het bellen via de handsfree speaker van me telefoon en degene met wie ik sprak zei dat ik af en toe weg viel.
Na enig uitproberen kwamen we er dus achter dat mijn stem niet doorkomt op het moment dat er geluid uit de speaker komt.
Als hij stil is dan hoort hij me prima, maar als hij continu praat, dan hoort hij nix.

Ik vroeg me af of jullie ook last hebben van dit probleem.
Dit probleem is overigens weg zodra ik em van speaker stand af haal. Ook met de bijgeleverde oordopjes heb ik er geen last van.
Zou het een beperking zijn in de software of in de hardware van de telefoon?
[ Voor 15% gewijzigd door Bakove op 21-12-2005 12:30 ]
Verwijderd
Ik heb de Motorola E398 T-Mobile versie en ben er niet te vrede over! Ik kan geen wekker meer instellen, geen ringtones en sms'en gaat nog slomer dan die eerst al was!
Mijn vraag luid dus, is het verstanding om als noob me mobiel te gaan flashen? Kword er echt gek van!
Heeft iemand een NL handleiding, want in engels snap ik niet alles,
Bedankt alvast
Verwijderd
Al geprobeerd, ook batterij etc..MarcoC schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:18:
Eh, waarom zet je je telefoon niet gewoon terug naar de fabrieksinstellingen? Probeer dat eerst eens.
Verwijderd
Precies, mischien iemand hier die ons zou kunnen helpen? Dat zal helemaal geweldig zijn!MarcoC schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 20:45:
Ja, ik wil mijn telefoon ook misschien flashen naar die ROKR, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Maar goed.
Verwijderd
Heb nu P2KCommander om wat skins etc toe tevoegen! Alleen ik mis een 3 tal drivers: Motorola Accessory, Motorola MCU Data Logger en de Motorola Test Command. Als ik P2Kcommander dus opstart staat er even, connected en dan meteen weer device not found.
Heb het topic al beetje doorgelezen maar niet echt wijzer geworden!
Alvast bedankt
Ik heb al het één en ander uitgevogeld, voeg me maar toe op MSN voor hulpVerwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 23:05:
[...]
Precies, mischien iemand hier die ons zou kunnen helpen? Dat zal helemaal geweldig zijn!

2) Weet iemand de MMS instellingen van vodafone voor deze telefoon??
Ik moet nu iedere keer op de website me MMSjes bekijken...

k heb al wat rondgezocht, maar kan ze niet vinden... en op de website van vodafone staat de E398 niet ertussen... de ROKR wel, maar als ik die kies, dan ontvang ik geen instellingen..
[ Voor 30% gewijzigd door MarcoC op 28-12-2005 23:28 ]
Verwijderd
Ja dat kan ook je kan ze tegenwoordig overal vandaan halenMarcoC schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:28:
Eh, foutje, je flash haal je op http://modyomoto.com. Ikke heb nu UMF 1.1a. Welke heb jij noudjeboy?
Ik heb nu pinter_mp 1.0 en is een 42R, snel, makkelijk, orgineel, en geen reclame van de makers.
Ik heb UMF nog niet uitgeprobeerd...
Hoe bevalt hij jou?
Enne, iemand eigenlijk al MMS werkend gehad met T-Mobile
Enne, kan je vanaf R372 direct naar Pinter MP flashen? Want anders doe ik dat, ik krijg m'n BT adres namelijk niet gefixt.
[ Voor 18% gewijzigd door MarcoC op 30-12-2005 15:24 ]
Enne, die instellingen downloaden had toch geen zin want het heeft met de originele instellingen op de originele software out-of-the-box nooit gewerkt.
Over die standbytijd, hoe kort is kort? Bij mij is dat twee dagen (en dan gebruik ik hem nog niet eens veel).
Verwijderd
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 19:13 ]
[ Voor 21% gewijzigd door MarcoC op 01-01-2006 17:11 ]
Verwijderd
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 19:13 ]
[ Voor 3% gewijzigd door _VooDooMen_ op 02-01-2006 13:14 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Het maakt niet uit met welke R373_42R je flasht, als 't maar een 42R is. Heb nu trouwens StarterXP 1.42 (45R), en die bevalt me prima.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:39:
[...]
Nee dat kan niet, het maakt niet uit of die 42R is het is een R373 dus altijd met eerst met een "42R_for_all" flashen
http://www.megaupload.com/nl/?d=RG2AJ7PB
Daarna kan je alle R373 flashes erop zetten.
Succes,
Helaas niet._VooDooMen_ schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:14:
Ben ook op zoek naar een E398. Is deze nog in prepaid vorm in de winkels verkrijgbaar..
[ Voor 20% gewijzigd door MarcoC op 02-01-2006 14:29 ]
Nog iemand die deze problemen heeft gehad?
If it ain't broken it doesn't have enough features
iTunes werkt zelfs niet, als ik het wil starten komt er itunes not supported on this platform, dus ik neem aan dat hij niet draait. iTunes verwijderen zou trouwens een kwestie moeten zijn van in de c/mobile/kjava bepaalde files te verwijderen en die staan er al niet meer tussen.MarcoC schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 23:35:
Komt door iTunes. Heb zelf geflasht naar StarterXP 1.42, zonder iTunes. Batterijtijd daarvan is veel beter dan de versies met iTunes. Helaas wel maar 90 seconden video recording, maar boeie.
ah bedankt... werkt nu ook eindelijk bij mij...Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:16:
[...]
ik heb de instellingen van V525 opgevraagt bij vodafone
[...]
(alleen heb ik t handmatig in moeten stellen, want me foon vraagt een of andere verificatie PIN als ik op "update" druk bij het browser bericht... k heb van alles geprobeerd... maar niets werkte...)
kom ik er ook gelijk achter dat me foon geen plaatjes kan weergeven van 1280x1024

(kreeg net zo een "groot" plaatje in een MMS)
Hebben de ROKR-achtige firmware versies dit ook?
iemand? ben benieuwd of dit bij alle firmware versies zo is...Zouden jullie nog effe kunnen kijken of bij jullie de handsfree-speaker ook half-duplex werkt...
Verwijderd
Na een avond in de pizzeria en veel uitgewissel van mp3 over bluetooth gaan we naar huis. Ineens wordt het beeldscherm van mijn e398 wit en gaat het backlight knipperen. Hij reageerd op niets dus ik haal de accu eruit. Vervolgens doe ik de accu er weer in en staat er: Bootloader version .............
Na enig zoeken op internet begrijp ik dat de bootloader is om firmware te flashen en dat je eruit kan gaan door de telefoon uit en aan te zetten. Maar mijn telefoon wil niet uit in de bootloader en hij doet niets anders. Dit doet mij vermoeden dat hij alles heeft gewist w.b.t het os op de telefoon. Ik dacht jammer, maar ik heb nog garantie dus die ga ik terugbrengen. Maar nu blijkt dat mijn ouders het bonnetje kwijt zijn
Alvast bedankt
Kameraad van me heeft deze telefoon ongeveer 3kwart jaar geleden gekocht, werkte prima enzo. Toen heeft hij zitten flashen en dergelijke, maar nu is er iets fout gegaan en gaathij niet meer aan, volgens hem zit er nu geen software op en dat hij daarom niet start.
Volgens hem konden we hem weer maken, alleen het probleem is dat zijn accu helemaal leeg is. Opladen werkt niet omdat de telefoon het dus niet doet zegt hij.
Weet iemand wat ik het beste kan doen? of is er iemand in de buurt van groningen die zijn batterij kan en wil opladen?
En nog een vraagje; kan je de telefoon voorzien van een geheel nieuw frontje? Of kunnen er enkel delen af?
[ Voor 48% gewijzigd door MarcoC op 14-02-2007 00:36 ]
-Hij geeft niks zichtbaars aan mbt opladen
-Hij gaat niet aan
-Motorola Explorer denkt dat hij niet is aangesloten
Moet je eerst software installeren voordat enig 3dparty programma de telefoon herkent? Zo ja welke?
Wat raden jullie mij aan om te doen?
Inmiddels heb ik de accu weten op te laden bij een telefoonboer, hierna hebben we diverse dingen geprobeerd, en opeens gaf de telefoon een teken van leven. Hierna hebben we geprobeerd om de telefoon te flashen met R372_G_0E.20.26R_flash file. Met succes; althans, hij startte op, net als vroeger, maar we hadden geen menu of iets dergelijks. We zaten in het standaard motorola menu, hoefden geen pin in te voeren, maar we zagen ook alleen de balk bovenin, met accu netwerk etc.
Nu hebben we achtereenvolgens geprobeerd diverse andere files te flashen, maar aldoor als dit volgens het programma PST 6.7multiflashflex, maar wanneer dit gebeurd is. Krijg ik enkel aldoor de bootloader. Terwijl de bootloader wel aangeeft dat er software op staat.
Hoe krijg ik nu gewoon weer werkende software op mn telefoon?
-Ik heb geen backups gemaakt, want mijn telefoon deed het op een onverwacht moment niet meer
-Ik kom gewoon in de bootloader ( versie 07.d0 )
Ik zie door de bomen het bos niet meer, kunnen jullie me helpen?
Verwijderd
Groet van een echte leek om mobiel gebied
Marit
Om maar antwoord te geven op mijn eigen vraag: Ja..Bakove schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:07:
Is er iemand die al geprobeerd heeft of 1 GB transflash goed werkt in deze foon?
Niet dat t nog erg veel mensen zal boeien.. Maar Ik heb vandaag een Kingston 1GB MicroSD kaartje gekocht voor een andere telefoon.. en gewoon uit nieuwsgierigheid effe uitgeprobeerd in de E398.. en hij wordt gewoon herkend :-)
Verwijderd
Verwijderd
heb al vanalles geprobeert maar hij pakt geen een language pack
dan krijg ik een error.
Als ik ze met SHXCoDec vergelijk zijn ze ook niet hetzelfde dus wie heeft of weet waar ik een dutch language pack kan krijgen voor mij starterXP
StarterVista is ook erg vet, die draai ik nu zelf.
Verwijderd
Ik wil graag het Nederlandse language pack voor deze flash hebben Starter XP i3.46R.p2
ik heb die er al wel opstaan enzo maar ik kan geen Dutch language pack vinden die erop kan. Ik heb met SHXCoDec de Starter XP i3.46R.p2 engelse tekst bekeken en eruit gehaald en in een .txt opgeslagen toen heb ik dat bij een NL language pack gedaan toen ik ze ging controleren om te kijken of ze het zelfde waren bleek dat van niet te zijn. Zou het kunnen zijn dat er nog geen NL Language pack is voor Starter XP i3.46R.p2
Ik heb zelf het keypad probleem, waardoor de helft van de toetsen niet werkt. Soms werkt hij na een weekje te laten liggen wel weer. Ik ga hem nog schoonmaken. Weet iemand waar em dit in zit?
EDIT: een langpack is geloof ik niet specifiek voor een MP, maar meer voor het type. Voor de 64 46R is geloof ik wel degelijk een NL languagepack, bij startervista iig wel.
[ Voor 19% gewijzigd door KRG op 14-07-2007 13:20 ]
Verwijderd
Ik heb verder nog een probleem dat mijn geluid het niet doet als ik muziek afspeel en het geluid van de toetsen doen het ook niet. Als ik gebeld wordt doet het geluid het bij de ringtone wel
En speel je af met de stock media speler of met iTunes?
Verwijderd
Verwijderd
Alsjeblieft help mij
Verwijderd
Verwijderd
Waarschijnlijk is je backup corrupt oid, misschien de originele Motorola E398 er weer op flashen? Deze is overal nog wel te vinden op internet. Als je hem niet in het Nederlands vindt, kan je gewoon weer de languagepack replacen met dat losse NL-bestandje.
Openschroeven valt best mee hoor.
Verwijderd
Verwijderd