Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hem al geflasht met een branded t-mobile e398?

en hoe zit het met de taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zit er eigelijk allemaal bij het t-mobile pakket.
de factuur zegt

E398 E10 + cd
wat voor cd?

kan iemand even een boxshotje maken.
ik kan hem namelijk maandag verwachten dan wordt die voor een 2e keer aangeboden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 19:33:
wat zit er eigelijk allemaal bij het t-mobile pakket.
de factuur zegt

E398 E10 + cd
wat voor cd?

kan iemand even een boxshotje maken.
ik kan hem namelijk maandag verwachten dan wordt die voor een 2e keer aangeboden
Bij het t-mobile E398 pakket zit:
-E398
-batterij
-datakabel
-cd van black eyes peas
-64 mb trans flash + SD adaptor
-headset
-handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 01:41:
Heeft iemand hem al geflasht met een branded t-mobile e398?

en hoe zit het met de taal?
Ik heb hem geflasht en is prima gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:34:
[...]

Ik heb hem geflasht en is prima gegaan
ok top gaat het alemaal een stukje sneller nu?
en is ie ook simlockvrij nu? >:)

en welke talen kun je kiezen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke taal heb je nu?

En T-Mobile Branded stuff is er allemaal uit en gaf geen problemen met het flashen ofzo ?

edit:

Volgens mij kan je zelf kiezen welke taal je wil gebruiken, alleen moet je het met de taalpacket overflashen of flexen ofzoiets.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De V398 is nu sneller, maar niet simlock-vrij en met de smartclip lukte het bij mij ook niet :( erg gek eigenlijk...
De flash van eyesonly werkt goed op de t-mobile E398, de t-zones button blijft wel het zelfde alleen vraagt hij nu om browser setup.
De nederlandse taal moet je er op zetten met een andere flash.

www.noud.25cm.nl/e398 en dan bij flash....

ik hoop dat iedereen wel weet hoe het flashen moet.
doei noud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou mij is het ook gelukt toestel is nu simlockvrij
en geflashed met NL taal
en V4 Monster pack
moet wel zeggen dat het echt veel sneller is nu :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister nacht heb ik ook maar besloten om mijn telefoon te flashen. >:)

Alles is goed gegaan en mijn telefoon is nu echt veel sneller, het lijkt gewoon of ik een nieuwe telefoon heb nu 8)

Mijne is niet simlock vrij geworden door het flashen enzo.

Edit....

Voor de mensen die hem geflasht hebben naar V398, is jullie intro ''muziekje'' ook zo lang?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook een e398 met t-mobile abo. Nou begrijp ik dat t-zones via gprs werkt. Da's sneller en je hoeft je geen zorgen te maken over de tijd dat je aangesloten bent. Dat betekent echter ook dat je het dataverbruik extra moet betalen want dat gaat niet van je beltegoed af. Weet iemand of het ook mogelijk is om de telefoon zo in te stellen dat je kunt wappen door in te bellen zodat gewoon de verbruikte tijd van je abo afgaat? Ik bel nl niet zoveel en hou dus altijd wel belminuten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hier heb ik ook is een keer iets over gehoord, en ik zou het ook wel willen weten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu te koop voor €77 bij mediamarkt met 10€ beltegoed ,zit wel een simlock van t mobile op maar.........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djsjors
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-07-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:39:
nu te koop voor €77 bij mediamarkt met 10€ beltegoed ,zit wel een simlock van t mobile op maar.........................
over die simlock
ik heb wel eens gehoort dat je op de markt (bijvoorbeeld in rotterdam) de simlock via code, software er afkan halen. geld dit ook met deze telefoon?
zo jah zit ik nog steeds overna tedenken op hem te kopen.
BTW.T-mobile heeft me een brief terug gestuurt over acceptatie maar waarom staat er weer niet in.morgen hang ik bij hun aan de foon afdeling relatiebeheer:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
weet iemand of de batterij van E398 ook met een v500 kunt opladen??
ik heb zelf ook een v500 gehad maar k weet zo niet meer of het past.

Ik heb namelijk een groot probleem toen ik video recording functie op mijn e398 wou zetten is alles mis gegaan, bij anderen ging het wel :( (de flash van motorola e790)
nou is mijn batterij op en kan ik niet meer flashen en opladen doet hij niet...

groeten noud

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noud wat jij moet doen is je telefoon aan het netstroom hangen
en de aanknop indrukken. lukt dit niet blijf het proberen uiteindelijk moet hij aan gaan.
en kun je hem weer opladen.

oja noud
je kan niet terug fashen he
dat weet jehe? naar de update die jij uitgevoerd.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 21:11:
noud wat jij moet doen is je telefoon aan het netstroom hangen
en de aanknop indrukken. lukt dit niet blijf het proberen uiteindelijk moet hij aan gaan.
en kun je hem weer opladen.

oja noud
je kan niet terug fashen he
dat weet jehe? naar de update die jij uitgevoerd.
De telefoon laad helemaal niks op k heb alles geprobeerd, maar heb nu toch een oplossing:
ik ben nu mijn batterij aan het opladen met een motorola v500 gaat ook prima..

ow dat is balen haha |:( ik had ergensd gelezen dat ik eerst nog een andere flash er op moet doen en dan naar een flash die ik wil... ik zie wel en hoop veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:16:
Ik heb sinds kort ook een e398 met t-mobile abo. Nou begrijp ik dat t-zones via gprs werkt. Da's sneller en je hoeft je geen zorgen te maken over de tijd dat je aangesloten bent. Dat betekent echter ook dat je het dataverbruik extra moet betalen want dat gaat niet van je beltegoed af. Weet iemand of het ook mogelijk is om de telefoon zo in te stellen dat je kunt wappen door in te bellen zodat gewoon de verbruikte tijd van je abo afgaat? Ik bel nl niet zoveel en hou dus altijd wel belminuten over.
Om dan maar antwoord te geven op mijn eigen vraag: RTFM! Het kan dus inderdaad. Je kunt de nieuwe instellingen invoeren via [MENU] > [Organiser] > [Webtoegang] > [WEB Profielen] en daar een nieuw profiel aanmaken. Ik heb alleen nog niet helemaal de juiste instellingen gevonden. Nu probeert ie verbinding te maken waarna het volgende bericht volgt:
"GPRS Netwerk niet beschikbaar."
"Poging GSM Data-verbinding? [JA][NEE]"
Als ik dan voor [JA] kies dan krijg ik verbinding via de GSM lijn en gaat de tijd die ik online ben van m'n beltegoed af. Nu moet ik het dus nog zo zien te krijgen dat ie het niet eerst via gprs gaat proberen zodat ik niet telkens dat bericht krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit zeker dat het van je belminuten afgaat en niet extra in rekening word gebracht ??

en kan je de gegevens plaatsen van je nieuwe profiel, want ik heb geen flauw idee wat ik daar allemaal moet invullen. }:O

[ Ik had wel een tijdje geleden iets gevonden over een zonnet inbelnummer ofzo, zodat het toch via je belminuten afgaat, werkt dit nog of? ]

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren een kerel van t-mobile aan de lijn en die zei dat het idd van je belminuten afgaat als je inbelt. En dat lijkt ook te kloppen.
Ik heb de volgende gegevens ingevoerd in een nieuwe entry bij de webprofielen (De velden die ik niet noem heb ik niet veranderd/leeg gelaten):

Naam: Inbellen t-zones (hier kun je natuurlijk invullen wat je wilt)
Startpagina: http://www.t-zones.nl
Service Type 1: WAP
Gateway IP 1: 010.010.010.010
Port 1: 9201
Time-out: 5 minuten
CSD No.1: +31624000927
Gebruikersnaam 1: tmobile
Password 1: tmobile
Snelheid (Bps)1: 9600
Lijn Type 1: ISDN

Als je dan in het menu WEB profielen kiest voor je deze entry dan probeert ie eerst te verbinden via gprs en als dat dan niet lukt kun je aangeven dat je via gsm wilt verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg met deze instellingen geen netwerk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ tijgertje

heb je deel 2 van de filmpjes al gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djsjors
ik heb dus gisteren de foon gehaalt prepray ik snap foon al redelijk alleen krijg ik niet voor elkaar om via mobiledit smsjes te sturen 8)7 en ik kan nergens vind hoe ik me bel toon moet veranderen van al me contacten wel per contact maar als dan iemand anoniem belt krijg ik nog standaard bel toon. iemand een idee hoe ik dat veranderder. ik heb hem nog niet geflasht daar wacht ik nog ff mee ik wil hem eerst t-mobile simlock er af hebben. heeft iemand al idee of dat ook met deze foon kan gebeuren op de markt?
ben er zeer happy _/-\o_ met de foon.
smsen gaat steeds beter op foon zelf. nou nog via de pc.
is me wel gelukt met software van moto maar ik zend echt liever meerdere berichtjes aan elkaar vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies dezelfde instellingen overgenomen in mijn telefoon:

Naam: Inbellen t-zones (hier kun je natuurlijk invullen wat je wilt)
Startpagina: http://www.t-zones.nl
Service Type 1: WAP
Gateway IP 1: 010.010.010.010
Port 1: 9201
Time-out: 5 minuten
CSD No.1: +31624000927
Gebruikersnaam 1: tmobile
Password 1: tmobile
Snelheid (Bps)1: 9600
Lijn Type 1: ISDN
* Zijn dit echt de enige instellingen? *

En ik krijg maar steeds: Geen Netwerk ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 20:30:
@ tijgertje

heb je deel 2 van de filmpjes al gemaakt?
hehe ik kan het wel doen als je intresse hebt
wordt dan wel een filmpje van monster pack v4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk, gisteren de eerste filmpjes met m'n I398 gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help A.u.B Heeft niemand nog Geen Netwerk gehad met Inbel Wap ? ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djsjors
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 18:58:
Help A.u.B Heeft niemand nog Geen Netwerk gehad met Inbel Wap ? ;( ;(
bij mij werkt die wel, dit is er ingestelt:
naam: t-zones
startpagina: http://www.t-zones.nl
service type1:http
gateway ip1:010.010.010.010
port1:8080
service typ2: wap
gateway ip2:000.000.000.000
dns1:000.000.000.000
dns2:000.000.000.000
time-out: 1minuut
csd no.1: +31624000927
gebruikersnaam1: tmobile
passwoord 1: tmobile
snelheid1:9600
lijn type1: isdn
snelheid2:9600
lijn type2:isdn
gprs apn:wap
gebruikersnaam:tmobile
wachtwoord:tmobile

wat ik heb overgeslagen is leeg bij mij en dit zijn t-zones instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:51:
leuk, gisteren de eerste filmpjes met m'n I398 gemaakt :P
posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bij gprs apn Wap neerzet ga je volgens mij gewoon via GPRS en kost het toch gewoon geld buiten je bundel i.p.v dat het van je bundel afgaat???

Or am i wrong ? O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow! itunes op m'n I398. werkt best wel erg goed moet ik zeggen. aac en mp3 vbr kan nu dus ook. en het ziet er redelijk gelikt uit.
op HoFo is te lezen hoe je dit (en video recording) op je telefoon kan krijgen. LEES het hele Topic door(of begin achteraan).
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=672082

ik ga de filmpjes nog niet posten. bandbreedte en tweakers gaat niet samen :) en ik heb echt nog niks boeiends gefilmd. misschien vanavond in nijmegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joehoe, heeft niemand antwoord op mijn vraag? 2 posts hierboven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he bubbeling dat is correct
alleen bij orange is dit niet het geval!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, je heb bepaalde 06 of gratis inbel nummers waarmee je gratis kan wappen, ( dus dat het van je belminuten afgaat )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt msn ook op de e398?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nein
he noudjeboy
heb je shoeys i398 beta monsterpack al geinstaleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:08

SuBBaSS

-has Ryzen

Ik voeg me even bij de slowchat hier.:P
Op mijn E398 staat nu ook v4 monsterpack en het scheelt inderdaad echt in de snelheid! Dat viel me altijd al zo dik tegen met deze foon, dus dat is een groot pluspunt. De themes en zut die erbij zitten zijn ook echt goed te pruimen (maar ja, smaak...) en ik ben dolgelukkig dat die t-mobile zooi er eindelijk uit is! Alleen daarom al.

Tijdens mijn zoektocht naar flashes en dat soort dingen ben ik tegen het progsel VictorGSM aangelopen O-) , heeft iemand hier ervaring daarmee? Er is niet veel over te vinden op internet, behalve op de site van de makers, maar ik ga dus niet betalen voor dingen waar ik niet van weet wat het doet en dat moet daar dus wel. :(

Sinds een week of twee die transflash adapter kwijtgeraakt, dikke butzooi. Hopen dat die bij een nieuwe zitten. Heb eens gevraagd bij de MM naar de prijzen van dat geheugen en als ik me niet vergis was er 256 mb voor een kleine 40 euro te krijgen. Dat gaat al een stuk vooruit dan. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuBBaSS schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:35:
Ik voeg me even bij de slowchat hier.:P
Op mijn E398 staat nu ook v4 monsterpack en het scheelt inderdaad echt in de snelheid! Dat viel me altijd al zo dik tegen met deze foon, dus dat is een groot pluspunt. De themes en zut die erbij zitten zijn ook echt goed te pruimen (maar ja, smaak...) en ik ben dolgelukkig dat die t-mobile zooi er eindelijk uit is! Alleen daarom al.

Tijdens mijn zoektocht naar flashes en dat soort dingen ben ik tegen het progsel VictorGSM aangelopen O-) , heeft iemand hier ervaring daarmee? Er is niet veel over te vinden op internet, behalve op de site van de makers, maar ik ga dus niet betalen voor dingen waar ik niet van weet wat het doet en dat moet daar dus wel. :(

Sinds een week of twee die transflash adapter kwijtgeraakt, dikke butzooi. Hopen dat die bij een nieuwe zitten. Heb eens gevraagd bij de MM naar de prijzen van dat geheugen en als ik me niet vergis was er 256 mb voor een kleine 40 euro te krijgen. Dat gaat al een stuk vooruit dan. :Y)
over een week of 2 zijn de 512 mb's te krijgen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand een groter geheugenkaartje? Ik las ergens op Howardsforum (dacht ik) dat iemand een 256mb kaartje had aangeschaft maar deze niet aan de praat kreeg in zijn e398.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt maar wat was omdat hij hem aangeleverd had gekregen als ntsf geformateerd ding
en hij moes er fat van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Noud, heb je ramdlr al geprobeerd? Wil nog wel eens werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 16:02:
wow! itunes op m'n I398. werkt best wel erg goed moet ik zeggen. aac en mp3 vbr kan nu dus ook. en het ziet er redelijk gelikt uit.
op HoFo is te lezen hoe je dit (en video recording) op je telefoon kan krijgen. LEES het hele Topic door(of begin achteraan).
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=672082

ik ga de filmpjes nog niet posten. bandbreedte en tweakers gaat niet samen :) en ik heb echt nog niks boeiends gefilmd. misschien vanavond in nijmegen
Heb je niet last van deze bugs?
Known Bugs

Can take a long time to connect to network
AIM will not work at all
iTunes expires in October and has 25 song limit
Video recording does not stop in sync with keypad press
Some java apps will not work
Backlight will not come on during charging
(made this way to prevent backlight staying on during charge)
Not compatible with previous language packs
Moto media player will not restore after hiding
Enne, denk niet dat je je telefoon nu ook in NL hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat je wel kan doen is een nl pack downloaden
de telefoon op engels gebruiken
maar dan heb je wel sms invoer in NL
das wel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ja, weet ik, maar voor de I398 pack (R373) zijn volgens mij nog geen NL language packs te vinden. Of jij moet mij kunnen helpen :).

Voor de V398 zijn ze er wel (V4 monsterpack), maar dan heb je weer geen video recording... argh. Ik heb de E398 niet, maar ik zit er wel over te denken (€99 is echt geen slechte prijs voor zo'n telefoon). Ik hoop dat er een stabiel I398 monsterpack (van Shoey) snel uitkomt, met NL languagepack. Dat zou mij toch wel over de streep trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dit gaat mijn eerste reply worden in dit forum......schiet mij dus niet direct af als ik iets plaats wat al eerder is "geschreven".
Natuurlijk heb ik uitgebreid gebruik gemaakt van de zoek functie, zoals in de voorwaarden staat, maar dat komt overeen met het uit je hoofd leren van een heeeeeel dik boek.. })

Maar nu dan mijn reactie.

Het is mij, na 2 flashes, opgevallen dat iedere flash een nadelige effect heeft op je functies.
Ik heb bij voorbeeld gemerkt dat ik nu niet met andere bleutooth apparaten als Motorola files kan delen.
Ook kan ik niet langer de vrije ruimte van mij E398 opvragen...... :'(
En als laatste, voor wat ik nu heb kunnen constateren, is mijn vibrafunctie het zwijgen opgelegd. |:(

Weet iemand een oplossing?

Ik ga nu de Vpack proberen, al heb ik begrepen dat deze eigenlijk voor de V3 is met een aanpassing voor de E398.

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het v4 monsterpack kan ik je echt aanraden!
het is een stuk sneller en beter dan de orginele updates van
motorola.

en wat betreft de NL pack ik bedoel je neemt eigelijk de gene die niet compatible zijn
en flashed hem.
je gebruikt dat je hele telefoon op engels
alleen in de sms opties kies je als invoer taal bij 1 bv engels en bij 2 nederlands
want ik zou niet weten waarom de gehele phone nl moet zijn
iedereen kan toch wel engels.
alleen voor sms-en is het wel makkelijk om nl te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:19:
motorola.

en wat betreft de NL pack ik bedoel je neemt eigelijk de gene die niet compatible zijn
en flashed hem.
alleen in de sms opties kies je als invoer taal bij 1 bv engels en bij 2 nederlands
Ah, op die manier. Ik wist niet dat je dat bedoelde, handig :D. Nu nog maar ff wachten tot een (bijna-)bugvrije versie van het I398 pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:19:
motorola.

en flashed hem.
Het is inderdaad de beste tot nu toe, er zijn echter wel wat beperkingen met de monsterpack. Bijvoorbeeld de bleutooth heeft duidelijk meer moeite met verbindingen als de originele.
Trouwens, alle flash packs zijn aangepaste versies van andere telefoon type'....is er geen originele E398??????
Daar mee ben je van de operator elende af maar je telefoon heeft geen bugs door de compateble gemaakte software.....of praat ik poeperdepoep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:23:
[...]

Het is inderdaad de beste tot nu toe, er zijn echter wel wat beperkingen met de monsterpack. Bijvoorbeeld de bleutooth heeft duidelijk meer moeite met verbindingen als de originele.
Trouwens, alle flash packs zijn aangepaste versies van andere telefoon type'....is er geen originele E398??????
Daar mee ben je van de operator elende af maar je telefoon heeft geen bugs door de compateble gemaakte software.....of praat ik poeperdepoep.
v4 is bugvrij v398

mp i348 shoey zal totdat er iemand is met een orginele itunes phone van moto
een beta zijn met bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 01:56:
[...]

v4 is bugvrij v398

mp i348 shoey zal totdat er iemand is met een orginele itunes phone van moto
een beta zijn met bugs
Deze week zou er volgens mij een final versie komen, ben benieuwd of er daar nog veel bugs inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:39:
Was dat een tijdelijke aanbieding? Zag hem vandaag nl. voor 99 euro staan bij MM...

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
b0p schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:17:
[...]

Was dat een tijdelijke aanbieding? Zag hem vandaag nl. voor 99 euro staan bij MM...
De prijzen verschillen soms per vestiging. Misschien dat 'ie kan zeggen in welke vestiging hij hem gezien had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Ah, dat zou kunnen. Ik heb het toestel voor die 99 euro zijn liggen bij MM Amsterdam (ArenA).

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MarcoC, ja die bugs zijn er wel. Alhoewel de meeste al weer opgelost zijn. Maar itunes is zo fijn tov van de ingebouwde mp3 speler. alleen het smsen is irri.

schijnbaar is er nu ook een totaal nieuwe MTV flex vanuit azie. met zebra skin enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed ik vandaag de providerlock eraf laten halen..gaat dit niet omdat de verkeerde software er op zit..... :( :?
Het blijkt dus dat alle op dit moment beschikbare flash software het onmogelijk maakt om de provider lock eraf te halen.......(en nu valt er een woord dat wordt weggespoeld met doortrekken)

Ik ben nu dus op zoek naar de E398 software om de V**** te vervangen, misschien dat het dan wel lukt om de sim lock te verwijderen.

tip; eerst de simlock eraf laten halen en dan eventueel flashen!

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:20:
@MarcoC, ja die bugs zijn er wel. Alhoewel de meeste al weer opgelost zijn. Maar itunes is zo fijn tov van de ingebouwde mp3 speler. alleen het smsen is irri.

schijnbaar is er nu ook een totaal nieuwe MTV flex vanuit azie. met zebra skin enzo :)
Als ik m'n E398 heb doe ik eerst het V4 MP erop, die is by far het stabielst (tot nu toe). Dan neem ik de MP3 speler wel op de koop toe (en de video recording, maar zo boeiend is dat niet) ;). Als de iTunes Phone uitkomt zal er vast wel een echt goede stabiele versie uitkomen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_freestyler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-01 21:43
Ik heb perongeluk al mijn appz gewist op de E398 dus ook me mp3 speler weet iemand hoe ik die terug kan krijgen of waar ik hem opnieuw kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_freestyler schreef op zondag 24 juli 2005 @ 00:16:
Ik heb perongeluk al mijn appz gewist op de E398 dus ook me mp3 speler weet iemand hoe ik die terug kan krijgen of waar ik hem opnieuw kan downloaden?
opnieuw flashen of flexen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_freestyler
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 13:59:
[...]

opnieuw flashen of flexen?
hoed doe je dat? Ja ik weet het ben noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_freestyler
Wilt iemand mij op msn toe voegen die ook de e398 heeft en er een beetje verstand van heeft mijn msn is wouter_beukers@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:28:
Goed ik vandaag de providerlock eraf laten halen..gaat dit niet omdat de verkeerde software er op zit..... :( :?
Het blijkt dus dat alle op dit moment beschikbare flash software het onmogelijk maakt om de provider lock eraf te halen.......(en nu valt er een woord dat wordt weggespoeld met doortrekken)

Ik ben nu dus op zoek naar de E398 software om de V**** te vervangen, misschien dat het dan wel lukt om de sim lock te verwijderen.

tip; eerst de simlock eraf laten halen en dan eventueel flashen!

Marco
Hmm en ik die van mij een paar weken terug al flashen. Ik ben er nog steeds wel tevreden over, maar moest wel wennen aan de andere indeling van een aantal functies door het Monsterpack.

Revracer/Marco: heb jij msn oid? Ik heb een paar "policygevoelige" vragen aan je. Stuur als je wilt anders ff een mail naar sub.since.77 at gmail.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Weet iemand toevallig of die E398 aanbieding voor 99 euro tijdelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand vertellen wat de juiste instellingen zijn op de t-mobile E398 voor het versturen van een email???? ik heb van alles geprobeerd, maar ik om er niet uit. toen ik mn telefoon een paar weken geleden voor t eerst had kon ik wel emailen, maar nu ineens niet meer.
bovendien kan ik sinds kort ook niet meer met mn telefoon op mn PC, de computer herkent het toestel niet meer als externe harde schijf.

HELP!!!!

DJvdK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:39:
Weet iemand toevallig of die E398 aanbieding voor 99 euro tijdelijk is?
bij t-mobile.nl is hij ook voor die prijs te krijgen. aanbiedingen zijn meestal tijdelijk. komen wel vaak terug, dat wel.
gerucht is dat Motorola deze telefoontjes aan het terugkopen is van de dealers. tja en waarom zou dat nou zo zijn 8)7 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:25:
[...]

bij t-mobile.nl is hij ook voor die prijs te krijgen. aanbiedingen zijn meestal tijdelijk. komen wel vaak terug, dat wel.
gerucht is dat Motorola deze telefoontjes aan het terugkopen is van de dealers. tja en waarom zou dat nou zo zijn 8)7 8)
Heb al gemaild, de actie loopt tot 15 september of zolang de voorraad strekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuBBaSS schreef op zondag 24 juli 2005 @ 16:34:
[...]
Hmm en ik die van mij een paar weken terug al flashen. Ik ben er nog steeds wel tevreden over, maar moest wel wennen aan de andere indeling van een aantal functies door het Monsterpack.

Revracer/Marco: heb jij msn oid? Ik heb een paar "policygevoelige" vragen aan je. Stuur als je wilt anders ff een mail naar sub.since.77 at gmail.com.
Ik heb je reeds een bericht gestuurd, ik weet niet of je het ontvangen hebt?
Of is jou vraag al beantwoord?

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
V4 monsterpack is nu dus het beste ? hij is daar sneller door en viderecording krijg je dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuSeLive schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 19:03:
V4 monsterpack is nu dus het beste ? hij is daar sneller door en viderecording krijg je dan ?
V4 is sneller, maar je krijgt geen vid recorder. Daar heb je I398 MP voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb hem donderdag ook besteld, direct bij t-mobile, hopen dat hij snel binnenkomt :9

Echt een gave foon!

Zijn er mensen die deze foon ook via de webshop van t-mobile gekocht hebben?, zo ja, hoe lang duurde de levering ongeveer?

edit:
6-aug-2005
telefoon nog steeds niet binnen (op de factuur stond binnen 2 weken, dus kan nog een weekje duren)

[ Voor 58% gewijzigd door assembler op 06-08-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
(Schopje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga em vandaag opzoeken in het dorp ik hoop dat ie bij de phonehouse is of een van die zaken waar ze alle netwerken verkope en anders ga ik em bestellen bij t-mobile.nl onlineshop, maar ik zou ook wel is willen weten hoelang die levertijd is en of het rembours betalen extra geld kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand even reageren aub :) khep em ook besteld op t-mobile.nl maar als ik op bestel druk krijg ik een rare pagina (De pagina kan niet worden weergegeven) HTTP-fout 500 :S kan ik em nu nog wel bestellen of.. hoe zit dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 10:45:
ik ga em vandaag opzoeken in het dorp ik hoop dat ie bij de phonehouse is of een van die zaken waar ze alle netwerken verkope en anders ga ik em bestellen bij t-mobile.nl onlineshop, maar ik zou ook wel is willen weten hoelang die levertijd is en of het rembours betalen extra geld kost?
ik had de mijne in 6 dagen binnen, maar ik heb hem alweer kapot gemaakt ben genieuwd of ik het nog goed kan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz.. das kut :P maar mischien kan je alleen door de weeks bestelen bij t-mobile? want bellen kan ook al niet kan alleen door de weeks ik hoop dat dat het is dan ga ik em maandag gelijk bestellen want nu krijg ik zoon kut pagina die die niet kan weergeven ik krijg ook geen confirm email ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:26:
hmz.. das kut :P maar mischien kan je alleen door de weeks bestelen bij t-mobile? want bellen kan ook al niet kan alleen door de weeks ik hoop dat dat het is dan ga ik em maandag gelijk bestellen want nu krijg ik zoon kut pagina die die niet kan weergeven ik krijg ook geen confirm email ofzo :(
als je geen confirm hebt gekregen is je bestelling waarschijnelijk niet ik gebruik genomen ik kreeg dit gestuurd:

Beste ..............,

Bedankt voor uw bestelling in de Online shop van T-Mobile.
U heeft het volgende produkt besteld: Motorola E398 voor 99.95 Euro inclusief BTW.

Uw bestelling wordt binnen 2 weken onder rembours bij u thuisbezorgd.
Print deze bevestiging uit en bewaar deze. U kunt uw bestelling niet meer via de website raadplegen.

T-Mobile wenst u veel belplezier.

T-Mobile Netherlands B.V.

Bijlage: Bestelvoorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:43:
kan iemand even reageren aub :) khep em ook besteld op t-mobile.nl maar als ik op bestel druk krijg ik een rare pagina (De pagina kan niet worden weergegeven) HTTP-fout 500 :S kan ik em nu nog wel bestellen of.. hoe zit dit?
Ik denk niet dat iemand hier jou kan vertellen wat er mis is en waarom het mis is bij die site. ;)
Ik denk dat je er het beste achter kan komen door even contact met ze op te nemen. En daarnaast even geduld hebben (is moeilijk met deze foon, dat weet ik.. ik ben er speciaal van leeuwarden naar haarlem voor gesjeesd. :P) en later nog eens proberen of het wel werkt.
Dat er iets niet lekker werkt lijkt me duidelijk, want normaal gesproken zijn ze echt wel vlotter met orderbevestigingen enzo. Nieuwe klant=nieuwe klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik hoop dat ie t snel weer doet want tis mooie foon en nu nog goedkoop :) nog ff geduld dan.. en anders w8te op andere aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 17:43:
ja ik hoop dat ie t snel weer doet want tis mooie foon en nu nog goedkoop :) nog ff geduld dan.. en anders w8te op andere aanbieding
khep em besteld over telefoon :) krijg em binne 10 werkdage ^^ whoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Ik heb deze telefoon vrijdag 29-07-2005 besteld op de t-mobile webshop, nu nog steeds niet binnen! :(

Er staat op de bevestinging: Wordt binnen 2 weken bezorgd ! 8)7

Ze hebben nog 2 dagen voordat ik ga bellen :Y)

Edit 15-Augustus-2005:
Vandaag ff gebeld naar de klantenservice. eerst een half urr wachten met zo'n stom muziekje |:(. Ze zeggen dat ze een storing op de webshop hebben gehad waardoor de bestellingen van de e398 en nog een andere telefoon niet doorgekomen zijn :( |:( .
En krijg ik weer zo'n standaard praatje van: daar kunnen wij niks aan doen meneer, het enige wat u kunt doen is de bestelling opnieuw plaatsen.Grrr, wéér wachten :( :( :( .

[ Voor 51% gewijzigd door assembler op 15-08-2005 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes khep em binne gekregen vandaag t is presies een week geleden dat ik em telefonies bestelt hep goeie service dus maar ik krijg het niet voor elkaar om video's af te spelen (van me pc uploaden naar mobile dus niet maken met de camera) ik hep alleen nog maar een wmv geprobeerd want andere video's heb ik niet maar weet iemand welke video's ik wel en niet kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik na zoveel reacties ook maar eens iets posten!

Zaterdag bij T-Mobile bestelt, vandaag (16-08) ontvangen. Zeer snel!!
Met me slaperige kop het pakketje aangepakt en geopend. Hij is anders als op de foto's! Mooier, kleiner etc :*)

Simkaart en geheugenkaartje erin gedaan en proberen maar!

Ik maakte me grote zorge omdat de deze telefoon groot leek. Mijn oude Nokia 6610i heb ik er naast gelegt en het scheelt echt bijna niets! :)
Geluid is super, me moeder heeft een Nokia 6230 en daar is het geluid niet bepaald mooi van (Eigen mening!) Ook de foto's zijn super, ik zie eindelijk wat ik fotografeer B) De camera van de 6610i was brak..

Ook 1 groot voordeel is dat je er werkelijk van alles bij krijgt, datakabel, headset, geheugenkaart etc!
Het display, tjaa.. Gewoon geweldig! ;)

Ik heb zeker geen spijt dat ik deze telefoon gekocht heb! Ik kan hem iedereen aanraden die van zijn/haar oude mobiel af wilt..!

Ik ga maar weer verder alle functies uitproberen, ik post nog wel als ik vragen ofso heb! :9

groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,
heeft iemand de orginele flash van de E398 t-mobile ??
of kan iemand effe kijken hoe de flash heet?? ( * + # + power )
groeten noud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nein
he noudjeboy
heb je shoeys i398 beta monsterpack al geinstaleerd[/quote]

hallo,
nee nog niet gedaan mijn telefoon is morsdood...
ik kan um flashen maar het enigste wat mijn telefoon doet is een wallpaper laten zien en dan gaat hij weer uit.
nou wil ik hem op gaan sturen. k heb gebelt naar t-mobile en zeggen dat ze me niet kunnen helpen omdat ik mijn antwoordkaart niet ingestuurd heb ( die ben ik kwijt) er is bij ons in de buurt pas een nieuwe t-mobile shop gekomen (uden) ik ga het daar proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Mail van dennis:
Ik heb op 2 augustus de motorola e398 besteld bij T-mobile en ook ik heb hem nog steeds niet binnen.
Ik heb al 3 X gebeld met t-mobile maar niemand die iets over een storing zij terwijl ik zij dat ik dit gelezen had op een forum.
Ze zijn mijn probleem aan het uitzoeken en bellen waarschijnlijk zaterdag pas weer terug.
Weet jij misschien op welke datum de gegevens verloren zijn gegaan anders plaats ik morgen gewoon een nieuwe bestelling ik heb weinig zin om tot zaterdag te wachten.
De medewerkster bij t-mobile zij dat ik dan wel de kans had dat de telefoon 2X geleverd werdt.
Zo rond 1 Augustus zijn de gegevens verloren gegaan.

Je kan er gewoon nog een bestellen, heb ik ook gedaan.
Mocht de postbode 2x een pakket van t-mobile brengen, dan accepteer je de 2e gewoon niet, dan stuurt tpg hem weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Ik heb eind juni dit toestel bij t-mobile besteld, en ik kreeg hem van de week binnen. Opzich ben ik er erg blij mee, maar mn computer wil hem niet pakken. Als ik hem erin doet gaat ie even piepen en dan stopt het weer. Ook het installeren van die phonetools werkt niet. Iemand enig idee waaraan dit kan liggen? Kheb Windows XP nl (sp2) nog vrij schone install. Thnx voor de hulp

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag 2 evenloppe gekregen van Tmobile..

Ik wou bestellen, alleen kreeg steeds Server error ofso. Afijn ik steeds geprobeerd en steeds die error. Klantenservice gebeld en die kon wel bestellen, en ja hoor.. Kreeg netjes een email dat het bestelt was.

Vandaag 2 facturen gekregen, dat ik nog 6 telefoons opgestuurd krijg.. :?

De telefoon die ik al wel binnen heb voor het eerst geprobeerd aan te sluiten op de PC. Dit werkte meteen, erg fijn! Alleen het is wennen, omdat ik PCsuite gewend was van Nokia.

Installatie, alles ging perfect...

Top telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Vandaag dus ook eindelijk m'n telefoon binnengehad, ik moest alleen wel werken dus had ik geen tijd om hem ff lekker uit te proberen.

Het volgende ben ik tegengekomen:
- De telefoon ziet er echt mooi uit en de grootte valt me heel erg mee (hij lijkt heel groot, maar dat is niet zo)
- Het geheugenkaartje is echt vreselijk klein!! ietsje groter dan je nagel.
- De oordopjes zijn echt vreselijk lelijk!, ze zijn veel te groot, en lomp vormgegeven.
- De telefoon kan mp3's met een VBR-rate niet normaal afspelen, hij gaat heel erg 'bibberen'
- De telefoon reageert een beetje traag (dit schijnt wel vaker zo te zijn bij motorola)

[ Voor 25% gewijzigd door assembler op 19-08-2005 00:39 . Reden: beetje verduidelijkt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie mail van dennis.
Ik heb mijn telefoon ook vandaag binnen gekregen.
Op 17-8-2005 heb ik mijn bestelling voor de tweede keer geplaatst.
Ben benieuwd of de eerste bestelling wel of niet is doorgekomen.
Straks maar even bellen met t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Vandaag kreeg ik met de post wéér een brief van t-mobile.

Even later komt de pakketbezorger ook weer met een pakket!, nou die heb ik dus maar geweigerd, want 1 telefoon vindt ik wel genoeg. (hoe mooi hij ook is :*) )

Opvallend geval:
Brief die ik gisteren kreeg:
Orderdatum 16-augustus-2005
Factuurdatum: 16-augustus-2005

Brief die ik vandaag kreeg:
Orderdatum: 1-augustus-2005
Factuurdatum: 16-augustus-2005

:? :? :? 8)7
Ik snap t-mobile niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:39
Ik las op gsmarena dat menusnelheid nogal traag is. Is dat zo?

Kan je dat verhelpen met v4 monsterpack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je bij de TMF-pakket Motorola E398 (prepaid) ook een transflash geheugenkaartje krijgt? Die kan je via www.t-mobile.nl gewoon bestellen. Alleen er staat geen inhoud van de doos :(
Weet iemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net dit telefoontje ook besteld bij tmobile online voor 99 euro prepaid.

zit hier ook een tf kaartje bij? en een datakabel? want ik heb ook een v525 dus volgens mij moet die kabel ook wel werken hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Even met betrekking op de 2 bovenstaande posts:

inhoud van de doos van t-mobile.nl (iig mijn doos):
-telefoon :P
-accu
-lader
-usb-kabel
-cd met synchronisatie-software+ringtone-software
-transflash (micro-sd) kaart van 64MB
-Adapter van Transflash naar SD (zodat je hem in een kaartlezers kan doen)
-heleboel boekjes
-stereo headset

Lekker compleet dus!

Owja, je krijgt ook nog een simkaart met 5 euro beltegoed en een bon voor 5 euro beltegoed(die moet je opsturen) Die simkaart heb ik niet gebruikt, dus was ik ff vergeten.

[ Voor 20% gewijzigd door assembler op 20-08-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danku voor de info! klinkt goed!

voor de gene die nog spellen en apps zoeken, ik heb een site gevonden, weet niet of ik deze mag posten maar volgens mij staat mijn email in mijn profiel..

oja, hoelang duurde het bij jou voordat je het pakket kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:39:
danku voor de info! klinkt goed!

voor de gene die nog spellen en apps zoeken, ik heb een site gevonden, weet niet of ik deze mag posten maar volgens mij staat mijn email in mijn profiel..

oja, hoelang duurde het bij jou voordat je het pakket kreeg?
Bij mijn 1e bestelling had t-mobile een storing, dus dat telt niet echt mee.
De 2e keer dat ik besteld heb was maandag, donderdag kreeg ik de telefoon.

Trouwens: je email staat niet in je profiel, die van mij wel, kan je die url ff mailen?

[ Voor 9% gewijzigd door assembler op 20-08-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
Chiii schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 03:51:
Ik las op gsmarena dat menusnelheid nogal traag is. Is dat zo?

Kan je dat verhelpen met v4 monsterpack?
nou is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja, ik dacht dat ik ergens gelezen had(weet niet meer waar) dat de tmobile versie alleen roze/paars licht had aan de zijkant? klopt dit ?

en hoeveel skins zitten erin? alleen van moto en tmobile of ook nog neon enz?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 13:36:
oja, ik dacht dat ik ergens gelezen had(weet niet meer waar) dat de tmobile versie alleen roze/paars licht had aan de zijkant? klopt dit ?

en hoeveel skins zitten erin? alleen van moto en tmobile of ook nog neon enz?
Ik heb ook Tmobile versie, en daar heb ik ook groen licht etc!
Ik heb wel 2 skins erop zitten, een van Tmobile en 1 van Motorola, die ik zelf wat mooier vind! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 18:36:
[...]

Ik heb ook Tmobile versie, en daar heb ik ook groen licht etc!
Ik heb wel 2 skins erop zitten, een van Tmobile en 1 van Motorola, die ik zelf wat mooier vind! :*)
mooi :)

oke en die skins, dan zet je er toch meer op? zijn er genoeg te vinden op bv motomodders.net
dan ben je toch ook die tmobile pictogrammen kwijt? als je die moto skin gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
leest de e398 mp3's met 320 kbps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Chiii schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:10:
leest de e398 mp3's met 320 kbps?
Nee, maximaal 192 kbps en geen VBR
(Als je V4 Monsterpack / Shoeys i398 monsterpack hebt kan je wel VBR afspelen, misschien ook hoegere bitrate)
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste