Heeft iemand hem al geflasht met een branded t-mobile e398?
en hoe zit het met de taal?
Verwijderd
Verwijderd
Bij het t-mobile E398 pakket zit:Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 19:33:
wat zit er eigelijk allemaal bij het t-mobile pakket.
de factuur zegt
E398 E10 + cd
wat voor cd?
kan iemand even een boxshotje maken.
ik kan hem namelijk maandag verwachten dan wordt die voor een 2e keer aangeboden
Verwijderd
Ik heb hem geflasht en is prima gegaanVerwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 01:41:
Heeft iemand hem al geflasht met een branded t-mobile e398?
Verwijderd
ok top gaat het alemaal een stukje sneller nu?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 15:08 ]
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 15:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 15:44 ]
Verwijderd
Verwijderd
over die simlockVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:39:
nu te koop voor €77 bij mediamarkt met 10€ beltegoed ,zit wel een simlock van t mobile op maar.........................
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2005 17:02 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2005 21:13 ]
Verwijderd
De telefoon laad helemaal niks op k heb alles geprobeerd, maar heb nu toch een oplossing:Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 21:11:
noud wat jij moet doen is je telefoon aan het netstroom hangen
en de aanknop indrukken. lukt dit niet blijf het proberen uiteindelijk moet hij aan gaan.
en kun je hem weer opladen.
oja noud
je kan niet terug fashen he
dat weet jehe? naar de update die jij uitgevoerd.
Verwijderd
Om dan maar antwoord te geven op mijn eigen vraag: RTFM! Het kan dus inderdaad. Je kunt de nieuwe instellingen invoeren via [MENU] > [Organiser] > [Webtoegang] > [WEB Profielen] en daar een nieuw profiel aanmaken. Ik heb alleen nog niet helemaal de juiste instellingen gevonden. Nu probeert ie verbinding te maken waarna het volgende bericht volgt:Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:16:
Ik heb sinds kort ook een e398 met t-mobile abo. Nou begrijp ik dat t-zones via gprs werkt. Da's sneller en je hoeft je geen zorgen te maken over de tijd dat je aangesloten bent. Dat betekent echter ook dat je het dataverbruik extra moet betalen want dat gaat niet van je beltegoed af. Weet iemand of het ook mogelijk is om de telefoon zo in te stellen dat je kunt wappen door in te bellen zodat gewoon de verbruikte tijd van je abo afgaat? Ik bel nl niet zoveel en hou dus altijd wel belminuten over.
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 03:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 03:32 ]
Verwijderd
hehe ik kan het wel doen als je intresse hebtVerwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 20:30:
@ tijgertje
heb je deel 2 van de filmpjes al gemaakt?
bij mij werkt die wel, dit is er ingestelt:Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 18:58:
Help A.u.B Heeft niemand nog Geen Netwerk gehad met Inbel Wap ?![]()
Verwijderd
posten!Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:51:
leuk, gisteren de eerste filmpjes met m'n I398 gemaakt
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 00:05 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
neinVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:20:
werkt msn ook op de e398?
Verwijderd
over een week of 2 zijn de 512 mb's te krijgen!!SuBBaSS schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:35:
Ik voeg me even bij de slowchat hier.:P
Op mijn E398 staat nu ook v4 monsterpack en het scheelt inderdaad echt in de snelheid! Dat viel me altijd al zo dik tegen met deze foon, dus dat is een groot pluspunt. De themes en zut die erbij zitten zijn ook echt goed te pruimen (maar ja, smaak...) en ik ben dolgelukkig dat die t-mobile zooi er eindelijk uit is! Alleen daarom al.
Tijdens mijn zoektocht naar flashes en dat soort dingen ben ik tegen het progsel VictorGSM aangelopen, heeft iemand hier ervaring daarmee? Er is niet veel over te vinden op internet, behalve op de site van de makers, maar ik ga dus niet betalen voor dingen waar ik niet van weet wat het doet en dat moet daar dus wel.
Sinds een week of twee die transflash adapter kwijtgeraakt, dikke butzooi. Hopen dat die bij een nieuwe zitten. Heb eens gevraagd bij de MM naar de prijzen van dat geheugen en als ik me niet vergis was er 256 mb voor een kleine 40 euro te krijgen. Dat gaat al een stuk vooruit dan.
Verwijderd
Verwijderd
Heb je niet last van deze bugs?Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 16:02:
wow! itunes op m'n I398. werkt best wel erg goed moet ik zeggen. aac en mp3 vbr kan nu dus ook. en het ziet er redelijk gelikt uit.
op HoFo is te lezen hoe je dit (en video recording) op je telefoon kan krijgen. LEES het hele Topic door(of begin achteraan).
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=672082
ik ga de filmpjes nog niet posten. bandbreedte en tweakers gaat niet samenen ik heb echt nog niks boeiends gefilmd. misschien vanavond in nijmegen
Enne, denk niet dat je je telefoon nu ook in NL hebt?Known Bugs
Can take a long time to connect to network
AIM will not work at all
iTunes expires in October and has 25 song limit
Video recording does not stop in sync with keypad press
Some java apps will not work
Backlight will not come on during charging
(made this way to prevent backlight staying on during charge)
Not compatible with previous language packs
Moto media player will not restore after hiding
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ah, op die manier. Ik wist niet dat je dat bedoelde, handigVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:19:
het v4 monsterpack kan ik je echt aanraden!
het is een stuk sneller en beter dan de orginele updates van
motorola.
en wat betreft de NL pack ik bedoel je neemt eigelijk de gene die niet compatible zijn
en flashed hem.
je gebruikt dat je hele telefoon op engels
alleen in de sms opties kies je als invoer taal bij 1 bv engels en bij 2 nederlands
want ik zou niet weten waarom de gehele phone nl moet zijn
iedereen kan toch wel engels.
alleen voor sms-en is het wel makkelijk om nl te hebben
Verwijderd
Het is inderdaad de beste tot nu toe, er zijn echter wel wat beperkingen met de monsterpack. Bijvoorbeeld de bleutooth heeft duidelijk meer moeite met verbindingen als de originele.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:19:
het v4 monsterpack kan ik je echt aanraden!
het is een stuk sneller en beter dan de orginele updates van
motorola.
en wat betreft de NL pack ik bedoel je neemt eigelijk de gene die niet compatible zijn
en flashed hem.
je gebruikt dat je hele telefoon op engels
alleen in de sms opties kies je als invoer taal bij 1 bv engels en bij 2 nederlands
want ik zou niet weten waarom de gehele phone nl moet zijn
iedereen kan toch wel engels.
alleen voor sms-en is het wel makkelijk om nl te hebben
Verwijderd
v4 is bugvrij v398Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:23:
[...]
Het is inderdaad de beste tot nu toe, er zijn echter wel wat beperkingen met de monsterpack. Bijvoorbeeld de bleutooth heeft duidelijk meer moeite met verbindingen als de originele.
Trouwens, alle flash packs zijn aangepaste versies van andere telefoon type'....is er geen originele E398??????
Daar mee ben je van de operator elende af maar je telefoon heeft geen bugs door de compateble gemaakte software.....of praat ik poeperdepoep.
Deze week zou er volgens mij een final versie komen, ben benieuwd of er daar nog veel bugs inzitten.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 01:56:
[...]
v4 is bugvrij v398
mp i348 shoey zal totdat er iemand is met een orginele itunes phone van moto
een beta zijn met bugs
Was dat een tijdelijke aanbieding? Zag hem vandaag nl. voor 99 euro staan bij MM...Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:39:
nu te koop voor €77 bij mediamarkt met 10€ beltegoed ,zit wel een simlock van t mobile op maar.........................
Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45
De prijzen verschillen soms per vestiging. Misschien dat 'ie kan zeggen in welke vestiging hij hem gezien had?b0p schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:17:
[...]
Was dat een tijdelijke aanbieding? Zag hem vandaag nl. voor 99 euro staan bij MM...
Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45
Verwijderd
Verwijderd
Als ik m'n E398 heb doe ik eerst het V4 MP erop, die is by far het stabielst (tot nu toe). Dan neem ik de MP3 speler wel op de koop toe (en de video recording, maar zo boeiend is dat niet)Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:20:
@MarcoC, ja die bugs zijn er wel. Alhoewel de meeste al weer opgelost zijn. Maar itunes is zo fijn tov van de ingebouwde mp3 speler. alleen het smsen is irri.
schijnbaar is er nu ook een totaal nieuwe MTV flex vanuit azie. met zebra skin enzo
Verwijderd
opnieuw flashen of flexen?the_freestyler schreef op zondag 24 juli 2005 @ 00:16:
Ik heb perongeluk al mijn appz gewist op de E398 dus ook me mp3 speler weet iemand hoe ik die terug kan krijgen of waar ik hem opnieuw kan downloaden?
hoed doe je dat? Ja ik weet het ben noob
Hmm en ik die van mij een paar weken terug al flashen. Ik ben er nog steeds wel tevreden over, maar moest wel wennen aan de andere indeling van een aantal functies door het Monsterpack.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:28:
Goed ik vandaag de providerlock eraf laten halen..gaat dit niet omdat de verkeerde software er op zit.....![]()
![]()
Het blijkt dus dat alle op dit moment beschikbare flash software het onmogelijk maakt om de provider lock eraf te halen.......(en nu valt er een woord dat wordt weggespoeld met doortrekken)
Ik ben nu dus op zoek naar de E398 software om de V**** te vervangen, misschien dat het dan wel lukt om de sim lock te verwijderen.
tip; eerst de simlock eraf laten halen en dan eventueel flashen!
Marco
Verwijderd
Verwijderd
bij t-mobile.nl is hij ook voor die prijs te krijgen. aanbiedingen zijn meestal tijdelijk. komen wel vaak terug, dat wel.MarcoC schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:39:
Weet iemand toevallig of die E398 aanbieding voor 99 euro tijdelijk is?
Heb al gemaild, de actie loopt tot 15 september of zolang de voorraad strekt.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:25:
[...]
bij t-mobile.nl is hij ook voor die prijs te krijgen. aanbiedingen zijn meestal tijdelijk. komen wel vaak terug, dat wel.
gerucht is dat Motorola deze telefoontjes aan het terugkopen is van de dealers. tja en waarom zou dat nou zo zijn![]()
Verwijderd
Ik heb je reeds een bericht gestuurd, ik weet niet of je het ontvangen hebt?SuBBaSS schreef op zondag 24 juli 2005 @ 16:34:
[...]
Hmm en ik die van mij een paar weken terug al flashen. Ik ben er nog steeds wel tevreden over, maar moest wel wennen aan de andere indeling van een aantal functies door het Monsterpack.
Revracer/Marco: heb jij msn oid? Ik heb een paar "policygevoelige" vragen aan je. Stuur als je wilt anders ff een mail naar sub.since.77 at gmail.com.
Verwijderd
V4 is sneller, maar je krijgt geen vid recorder. Daar heb je I398 MP voor nodigMuSeLive schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 19:03:
V4 monsterpack is nu dus het beste ? hij is daar sneller door en viderecording krijg je dan ?
[ Voor 58% gewijzigd door assembler op 06-08-2005 16:47 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik had de mijne in 6 dagen binnen, maar ik heb hem alweer kapot gemaakt ben genieuwd of ik het nog goed kan krijgen...Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 10:45:
ik ga em vandaag opzoeken in het dorp ik hoop dat ie bij de phonehouse is of een van die zaken waar ze alle netwerken verkope en anders ga ik em bestellen bij t-mobile.nl onlineshop, maar ik zou ook wel is willen weten hoelang die levertijd is en of het rembours betalen extra geld kost?
Verwijderd
Verwijderd
als je geen confirm hebt gekregen is je bestelling waarschijnelijk niet ik gebruik genomen ik kreeg dit gestuurd:Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:26:
hmz.. das kutmaar mischien kan je alleen door de weeks bestelen bij t-mobile? want bellen kan ook al niet kan alleen door de weeks ik hoop dat dat het is dan ga ik em maandag gelijk bestellen want nu krijg ik zoon kut pagina die die niet kan weergeven ik krijg ook geen confirm email ofzo
Ik denk niet dat iemand hier jou kan vertellen wat er mis is en waarom het mis is bij die site.Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:43:
kan iemand even reageren aubkhep em ook besteld op t-mobile.nl maar als ik op bestel druk krijg ik een rare pagina (De pagina kan niet worden weergegeven) HTTP-fout 500
kan ik em nu nog wel bestellen of.. hoe zit dit?
Verwijderd
Verwijderd
khep em besteld over telefoonVerwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 17:43:
ja ik hoop dat ie t snel weer doet want tis mooie foon en nu nog goedkoopnog ff geduld dan.. en anders w8te op andere aanbieding
[ Voor 51% gewijzigd door assembler op 15-08-2005 11:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zo rond 1 Augustus zijn de gegevens verloren gegaan.Mail van dennis:
Ik heb op 2 augustus de motorola e398 besteld bij T-mobile en ook ik heb hem nog steeds niet binnen.
Ik heb al 3 X gebeld met t-mobile maar niemand die iets over een storing zij terwijl ik zij dat ik dit gelezen had op een forum.
Ze zijn mijn probleem aan het uitzoeken en bellen waarschijnlijk zaterdag pas weer terug.
Weet jij misschien op welke datum de gegevens verloren zijn gegaan anders plaats ik morgen gewoon een nieuwe bestelling ik heb weinig zin om tot zaterdag te wachten.
De medewerkster bij t-mobile zij dat ik dan wel de kans had dat de telefoon 2X geleverd werdt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door assembler op 19-08-2005 00:39 . Reden: beetje verduidelijkt. ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door assembler op 20-08-2005 22:26 ]
Verwijderd
Bij mijn 1e bestelling had t-mobile een storing, dus dat telt niet echt mee.Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:39:
danku voor de info! klinkt goed!
voor de gene die nog spellen en apps zoeken, ik heb een site gevonden, weet niet of ik deze mag posten maar volgens mij staat mijn email in mijn profiel..
oja, hoelang duurde het bij jou voordat je het pakket kreeg?
[ Voor 9% gewijzigd door assembler op 20-08-2005 22:45 ]
nou is dat zo?Chiii schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 03:51:
Ik las op gsmarena dat menusnelheid nogal traag is. Is dat zo?
Kan je dat verhelpen met v4 monsterpack?
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 13:45 ]
Verwijderd
Ik heb ook Tmobile versie, en daar heb ik ook groen licht etc!Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 13:36:
oja, ik dacht dat ik ergens gelezen had(weet niet meer waar) dat de tmobile versie alleen roze/paars licht had aan de zijkant? klopt dit ?
en hoeveel skins zitten erin? alleen van moto en tmobile of ook nog neon enz?
Verwijderd
mooiVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 18:36:
[...]
Ik heb ook Tmobile versie, en daar heb ik ook groen licht etc!
Ik heb wel 2 skins erop zitten, een van Tmobile en 1 van Motorola, die ik zelf wat mooier vind!
Nee, maximaal 192 kbps en geen VBRChiii schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:10:
leest de e398 mp3's met 320 kbps?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq