Ten eerste gefeliciteerd met je nieuwe aankoop, nu mag jij je ook een trotse eigenaar van de E398 noemen. Nu je vragen:Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:56:
hey,
woensdag m'n mobieltje ontvangen van typhone tesamen met de pstwo(gelijk gta san andreas gehaald!).
Afijn, het mobieltje ziet er tof uit en het meeste schijnt het nog wel te doen ook. Enkele vragen nog die jullie (hopelijk) kunnen beantwoorden.
1) wat is een activatielijst (in organiser)? Dit was al in dit draadje gesteld, maar heb nog niet een antwoord kunnen vinden.
2) keb een kort mp-3tje via usb op de geheugenkaart gezet in de folder ringtones (krijg mpt niet aan de praat). Hoe kan ik dit mp3tje als ringtone gebruiken??
Terzijde.. audacity is een geweldig freeware progje om allerlei audio te editen.
3) zijn er instellingen voor het telefoonboek? Nu worden alle nummers voor een bepaald contactpersoon in de lijst contacten getoond. dit betekent dat een contactpersoon met meerdere nummers ook meerdere malen in de contactlijst staat, en dat slaat natuurlijk nergens op.
Ik zoek ondertussen howard forums af.
groeten
1) Ben er ook nog steeds niet achter.
2) Daarvoor moet je het mp3-tje eerst overzetten naar het telefoongeheugen. Ga naar menu-multimedia-Audio en duw dan op de menu-knop. Selecteer Ander Opslagapparaat en selecteer dan de Trans. Dan krijg je alle audio te zien die op je Trans-kaartje staan. Ga op het desbetreffende nummer staan en duw dan weer op de menu-knop selecteer dan de optie verplaats en selecteer dan je telefoon. Dit verplaatsen kan even duren(afhankelijk van de grote van het mp3-tje) als dit klaar is controleer dan nog even of hij echt op je telefoon staat. Dus ga nog een keer naar menu-multimedia-Audio en duw dan weer op de menu-knop selecteer nu weer Ander Opslagapparaat en kies dan je telefoon. Nu krijg je alle audio te zien dat op je telefoongeheugen staat. Kijk of hij daar tussen staat(als het goed is wel anders moet je het verplaatsen nog eens herhalen). Ga dan terug naar het gewone menu en kies dan voor Melding Profielen. Kies dan Detail: Luid(als je het profiel luid hebt). en duw de Wijzig knop in. Dan kun je voor alle verschillende dingen (Gesprekken, IM, SMS, Voicemail, etc) de ringtone instellen. Ga nu dus op gesprekken staan en duw nog eens op wijzig. Nu kun je je mp3-tje als ringtone instellen.
3) Ga naar menu-contacten. duw dan op de menu-toets en duw een paar keer met het joystickje omhoog. Selecteer het submenu Setup. Dan kun je aangeven hoe je je contactpersonen weergegeven wilt hebben(als Lijst of Afbeelding)
Succes ermee en veel plezier met je E398. Maar dat zal wel lukken denk ik.
EDIT:
volgens mij is het iets anders wat je bedoelt met vraag 3. Volgens mij is hier niets aan te doen, heb net vanalles geprobeerd maar als ik meerdere nummers onder 1 contact inbreng krijg ik inderdaad de contactpersoon meerdere keren te zien in de lijst.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 16:12 ]