Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:56:
hey,

woensdag m'n mobieltje ontvangen van typhone tesamen met de pstwo :P (gelijk gta san andreas gehaald!).

Afijn, het mobieltje ziet er tof uit en het meeste schijnt het nog wel te doen ook. Enkele vragen nog die jullie (hopelijk) kunnen beantwoorden.
1) wat is een activatielijst (in organiser)? Dit was al in dit draadje gesteld, maar heb nog niet een antwoord kunnen vinden.
2) keb een kort mp-3tje via usb op de geheugenkaart gezet in de folder ringtones (krijg mpt niet aan de praat). Hoe kan ik dit mp3tje als ringtone gebruiken??
Terzijde.. audacity is een geweldig freeware progje om allerlei audio te editen.
3) zijn er instellingen voor het telefoonboek? Nu worden alle nummers voor een bepaald contactpersoon in de lijst contacten getoond. dit betekent dat een contactpersoon met meerdere nummers ook meerdere malen in de contactlijst staat, en dat slaat natuurlijk nergens op.

Ik zoek ondertussen howard forums af.

groeten
Ten eerste gefeliciteerd met je nieuwe aankoop, nu mag jij je ook een trotse eigenaar van de E398 noemen. Nu je vragen:
1) Ben er ook nog steeds niet achter.
2) Daarvoor moet je het mp3-tje eerst overzetten naar het telefoongeheugen. Ga naar menu-multimedia-Audio en duw dan op de menu-knop. Selecteer Ander Opslagapparaat en selecteer dan de Trans. Dan krijg je alle audio te zien die op je Trans-kaartje staan. Ga op het desbetreffende nummer staan en duw dan weer op de menu-knop selecteer dan de optie verplaats en selecteer dan je telefoon. Dit verplaatsen kan even duren(afhankelijk van de grote van het mp3-tje) als dit klaar is controleer dan nog even of hij echt op je telefoon staat. Dus ga nog een keer naar menu-multimedia-Audio en duw dan weer op de menu-knop selecteer nu weer Ander Opslagapparaat en kies dan je telefoon. Nu krijg je alle audio te zien dat op je telefoongeheugen staat. Kijk of hij daar tussen staat(als het goed is wel anders moet je het verplaatsen nog eens herhalen). Ga dan terug naar het gewone menu en kies dan voor Melding Profielen. Kies dan Detail: Luid(als je het profiel luid hebt). en duw de Wijzig knop in. Dan kun je voor alle verschillende dingen (Gesprekken, IM, SMS, Voicemail, etc) de ringtone instellen. Ga nu dus op gesprekken staan en duw nog eens op wijzig. Nu kun je je mp3-tje als ringtone instellen.
3) Ga naar menu-contacten. duw dan op de menu-toets en duw een paar keer met het joystickje omhoog. Selecteer het submenu Setup. Dan kun je aangeven hoe je je contactpersonen weergegeven wilt hebben(als Lijst of Afbeelding)

Succes ermee en veel plezier met je E398. Maar dat zal wel lukken denk ik. :*)

EDIT:
volgens mij is het iets anders wat je bedoelt met vraag 3. Volgens mij is hier niets aan te doen, heb net vanalles geprobeerd maar als ik meerdere nummers onder 1 contact inbreng krijg ik inderdaad de contactpersoon meerdere keren te zien in de lijst. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:08:
[...]

EDIT:
volgens mij is het iets anders wat je bedoelt met vraag 3. Volgens mij is hier niets aan te doen, heb net vanalles geprobeerd maar als ik meerdere nummers onder 1 contact inbreng krijg ik inderdaad de contactpersoon meerdere keren te zien in de lijst. 8)7
Hey,

bedankt voor je antwoord! Keb dat hele submenuutje over het hoofd gezien :D
De antwoorden op 2 en 3 heb ik in de tussentijd gevonden. Die staan (als edit) in mun oorspronkelijke post.

Nu alleen nog proberen MPT aan de praat te krijgen. Dat gekke ding ziet r eindelijk uit als een e398, maar kan geen verbinding maken met mun mobiel. Iets als 'niet toegankelijk, door een ander apparaat in gebruik' verschijnt steeds. Alleen indien ik een apparaat handmatig toevoeg (tabje communicatie) zonder het juiste inf-bestandje te gebruiken, kan mpt communiceren. Welliswaar met errors :P, maar toch.

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik me afvroeg, als ik men telefoon in de oplader zet, komt er een groen lampje die om de 5 sec aan en uit gaat. kan je de kleur ook veranderen???

Onder het opladen komt er een soort geluid uit men adapter, en als het lampje gaat knipperen komt er nog meer geluid uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaarrghhh,.... hoe krijg ik MPT zover dat ie wil communiceren met mun gsm??

Acties tot zover:
-installatie, de-installatie en installatie van MPT (zowel engels als nederlands gebruikt, maar das puur localization :P)
-bij detecteren komt het standaard phoontje in beeld dat blijft initialiseren
-het standaard phoontje verandert in een e398 als ik handmatig een modem toewijs
-als ik handmatig een modem toewijs (motorola usb modem) dan kan er geen verbinding gemaakt worden (apparaat is niet toegankelijk of in gebruik door een andere applicatie)
-keb ondertussen op alle com-poorten een modem geprobeerd (apparaat blijft ontoegankelijk)
-keb diverse instellingen (protocol, snelheid etc) geprobeerd
-als ik een onbekend modem gebruik (windows zelf laten detecteren en geen inf gebruiken) dan kan mpt wel communiceren. Uiteraard is niets functioneel omdat allerlei comm-errors optreden
-ook in de hoedanigheid van e398 ipv default phoontje blijft mpt initialiseren

Het enige dat ik nu nog kan verzinnen is dat mun mobiel op een of andere manier gelockt is. Vraag me alleen af hoe ik m moet unlocken.
Oh ja,.. uiteraard staat de gsm op data-fax :D

Zodra mun gsm is opgeladen, verwijder ik de t-flash en stop ik m weer trug. Dat scheen bij iemand anders de oplossing.

Groeten

p.s. indien nodig kan ik het comm-log tonen, onderstaande regel drives me crazy :P

11:47:42,17 Modem <Motorola USB Modem> is unavailable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:59:
wat ik me afvroeg, als ik men telefoon in de oplader zet, komt er een groen lampje die om de 5 sec aan en uit gaat. kan je de kleur ook veranderen???

Onder het opladen komt er een soort geluid uit men adapter, en als het lampje gaat knipperen komt er nog meer geluid uit.
Nee, lampje is groen. Groen betekent: opladen.
Knippert ie donkerblauw dan heb je een Bluetooth-verbinding.
Deze kleuren kun je niet veranderen.

Adapter zal geen kwaad kunnen. Die zijn tegenwoordig digitaal, misschien zingt er een condensatortje mee of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit topic alweer dood aan het gaan??? :(
Een vraagje dan maar:
Gaan jullie je E398 meer gebruiken voor MP3's als de 256MB T-flash kaartje uitkomt??? Ik in iedergeval wel. Hoop ook dat motorola dan snel genoeg een nieuwe firmware uitbrengt waar video-opname inzit. (is nu ook al mogelijk met de firmware van de V620 maar dan heb je geen T-flash functionaliteit meer en ook geen club-lights). Als dit er nog inkomt dan wordt het echt een SUPER-telefoon. Ik vind hem zeer fijn werken alleen is het menu enzo een beetje sloom. Is er trouwens al een nieuwe firmware uit?? Mijn firmware is .8BR

Mzzls en kom op we kunnen deze motorola toch niet vergeten!!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 14:50

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

jep, heb al wat winkels gemaild voor releasedate en prijzen van de 256MB TF kaart, maar ze kunnen me nog geen antwoord geven...

SMS is wel klote omdat ik geen woorden toegevoegd krijg aan de predictieve input :(
Ook is het menu wat traag idd...

versies:
FLEX: SE7312BXXD6096
FIRMWARE: R372_G_0E.20.8BR

[ Voor 17% gewijzigd door beschuitfluiter op 14-12-2004 14:08 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschuitfluiter schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:06:
jep, heb al wat winkels gemaild voor releasedate en prijzen van de 256MB TF kaart, maar ze kunnen me nog geen antwoord geven...

SMS is wel klote omdat ik geen woorden toegevoegd krijg aan de predictieve input :(
Ook is het menu wat traag idd...

versies:
FLEX: SE7312BXXD6096
FIRMWARE: R372_G_0E.20.8BR
Ik zou ook echt wel eens ff een preciese datum willen weten wanneer die 256MB uitkomt, maar zoals je al zei, ze weten het nog niet precies. De verwachting is midden Januari 2005.
SMS heb ik geen problemen mee. Als je het woord meerdere keren gebruikt hebt dan pakt hij wel gewoon het juiste woord, dus ik vind het wel fijn werken. Alleen houdt de telefoon mij soms niet bij met het sms-en :9 Ik hoop dat er binnenkort toch wel een nieuwe firmware uitkomt want er zitten toch nog een paar verbeterpuntjes in (VIDEO-OPNAME _/-\o_ ) Maar ik ben er zeker wel tevreden over, gaat 3-4 dagen mee met de accu en dan maak in toch wel een paar foto's en luister ik ook wel wat mp3-tjes per dag dus gaat goed.
Weet iemand trouwens de settings van om mijn e-mail op te halen. Je kunt namelijk in het menu-berichten ook kiezen voor email. Nu heb ik dit helemaal goed ingevuld alleen zit ik nu nog met mijn ISP-instellingen. Daar moet je namelijk een APN-adres invullen en die weet ik niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

nog ff over het smsen; iemand die weet hoe je bijvoorbeeld een woord toevoegd zodat ie t de volgende keer gewoon herkend?

Ik gebruik nogal eens het woord 'jeuj' als in joepe/hoera, maar dat krijg ik er dus niet in...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschuitfluiter schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:47:
nog ff over het smsen; iemand die weet hoe je bijvoorbeeld een woord toevoegd zodat ie t de volgende keer gewoon herkend?

Ik gebruik nogal eens het woord 'jeuj' als in joepe/hoera, maar dat krijg ik er dus niet in...
Hoe sms je dan?? Als je het volgende doet:
Maak een nieuw smsje
Kies de methode waarbij je abc met een boekje erachter ziet. Ga ervan uit dat jij ook zo altijd smst ma toch.
Duw dan de 5 in. en selecteer met de joystick de letter J (erop gaan staan en induwen)
Duw dan de 3 in. en selecteer met de joystick de letter E
Duw dan de 8 in. en selecteer met de joystick de letter U
Duw dan de 5 in. en selecteer met de joystick de letter J
Duw dan de 1 in. en selecteer met de joystick de letter !

Duw dan op spatie en toest dan vervolgens weer 53831 in en als het goed is pakt hij nu automatisch jeuj! Herhaal dit een paar keer (dus zodat je een paar keer jeuj! jeuj! hebt staan) en duw dan op OK. Duw dan op de rode telefoon en het geheel sluit af.

Probeer dan of het echt werkt door een nieuw bericht te maken en de toetsen 53831 in te duwen als het goed is komt er nu meteen jeuj! te staan.

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

zal t eens gaan proberen thnx ;)
/edit sms gebeuren werkt dus !

En hoe zit t met backgrounds maken?

Heb een achtergrondje van the incredibles in 176x220, maar die kan ik niet openen?
krijg de melding dat ie te groot is... heb hem al tot 15k verkleint maar hij pikt hem gewoon niet!

[ Voor 6% gewijzigd door beschuitfluiter op 14-12-2004 15:15 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschuitfluiter schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:04:
zal t eens gaan proberen thnx ;)
/edit sms gebeuren werkt dus !

En hoe zit t met backgrounds maken?

Heb een achtergrondje van the incredibles in 176x220, maar die kan ik niet openen?
krijg de melding dat ie te groot is... heb hem al tot 15k verkleint maar hij pikt hem gewoon niet!
Heb je hem al wel op je telefoon staan of nog op je computer?? Bij mij werkt alles gewoon. Ik gooi gewoon verschillende plaatjes op mijn telefoongeheugen en kan ze dan instellen als wallpaper. Mail mij het plaatje anders eens dan kan ik het vanavond thuis even uitproberen.
niels_classens at wanadoo.nl

Mzzls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

you've got mail ;)

ps
Afbeeldingen van http://www.zedge.no/ werken wel gewoon :/

[ Voor 69% gewijzigd door beschuitfluiter op 14-12-2004 16:08 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschuitfluiter schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:33:
you've got mail ;)

ps
Afbeeldingen van http://www.zedge.no/ werken wel gewoon :/
Ik heb het al opgelost. Open het bestand met Microsoft Photo Editor. En kies dan bestand opslaan als bg.gif Nu kon ik hem wel gewoon op mijn telefoon zien en als achtergrond o.i.d. instellen. Snap niet waarom dit zo moet maar het werkt dus....
Mzzls en laat ff weten of het bij jou ook zo werkt?!!??

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie mijn reactie hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

jup; als Gif pakt ie hem wel... zal wel iets met de kleuren oid zijn?

Dit is hem iig; free for use natuurlijk ;)

Afbeeldingslocatie: http://img140.exs.cx/img140/3250/backg7px.gif

[ Voor 44% gewijzigd door beschuitfluiter op 15-12-2004 09:40 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschuitfluiter schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:35:
jup; als Gif pakt ie hem wel... zal wel iets met de kleuren oid zijn?

Dit is hem iig; free for use natuurlijk ;)

[afbeelding]
Thx, ik heb hem ook al als achtergrond en ziet er wel lachen uit.
Nog meer te vertellen over deze telefoon???
Wat is trouwens de snelste manier om mp3-tjes op je t-flash kaart te zetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

In XP aan de usb kabel hangen, dan in de map audio pleuren...

nog een tip:
http://www.zedge.no/
even registreren en je kunt achtergrondjes enzo downloaden ;)

[ Voor 46% gewijzigd door beschuitfluiter op 15-12-2004 11:11 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:17
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:51:
[...]
Thx, ik heb hem ook al als achtergrond en ziet er wel lachen uit.
Nog meer te vertellen over deze telefoon???
Wat is trouwens de snelste manier om mp3-tjes op je t-flash kaart te zetten???
Via een kaartlezer en met dat SD-kaartje waaar je T-flash kaart in past.
Geen problemen met connecten en gaat erg snel op die manier.

en TH voor die TIP van Zedge, daar staan erg leuke dingen op.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
beschuitfluiter schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:10:
In XP aan de usb kabel hangen, dan in de map audio pleuren...

nog een tip:
http://www.zedge.no/
even registreren en je kunt achtergrondjes enzo downloaden ;)
Toevallig ook nog een site waar je real-ringtones kunt downloaden ??

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Arie26 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:27:
[...]

Toevallig ook nog een site waar je real-ringtones kunt downloaden ??
vast wel, maar daar moet je voor betalen... en de illegale mogen hier niet gepost worden ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
beschuitfluiter schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:41:
[...]
vast wel, maar daar moet je voor betalen... en de illegale mogen hier niet gepost worden ;)
mischien wel mailen ;) ar (dot) engelen (apestaartje) planet (dot) nl

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

sorry, kan je er niet mee helpen; maak ringtones gewoon zelf ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( :( :( Hallo Mensen

Ik heb lang geleden een europese versie van de E398 bij expansys besteld.
Na lange tijd wachten komt ie eindelijk aan.
Wat blijkt, het is de verkeerde, aziatische versie!!! :'(
Ik zag dat andere mensen hetzelfde bij expansys hadden.
Ik bel expasys: "BlaBlaBla, u kunt uw verkeerde versie terug zenden en ontvangt dan de europese bestelde versie blabla"
Dus ik stuur de telefoon terug en vraag om de europese,
wacht een week, wacht twee weken (zou maar 4 dagen duren) en besluit om nog maar eens te bellen." ja, we hebben de europese versie niet meer."!
Heb ik 5 weken op die telefoon zitten wachten, hoor ik dat ze nm nooit hebben gehad!
:( :( :( :( GDVerDOMME!!!!!!!!!!!!!!! |:(

Ik ben nu aan het twijfelen of ik meschien gewoon de aziatische versie neem.
Dan de vraag: Is er iemand die ook de aziatische versie heeft of iemand die weet
of er met die telefoon problemen in Nederland zijn ( niet werkende accesoires , sofware etc?)
vertel hat me alsjeblieft. _/-\o_ ik wil niet nog een miskoop ontvangen! :/

Alfast bedankt
B.M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:25:
:( :( :( Hallo Mensen

Ik heb lang geleden een europese versie van de E398 bij expansys besteld.
Na lange tijd wachten komt ie eindelijk aan.
Wat blijkt, het is de verkeerde, aziatische versie!!! :'(
Ik zag dat andere mensen hetzelfde bij expansys hadden.
Ik bel expasys: "BlaBlaBla, u kunt uw verkeerde versie terug zenden en ontvangt dan de europese bestelde versie blabla"
Dus ik stuur de telefoon terug en vraag om de europese,
wacht een week, wacht twee weken (zou maar 4 dagen duren) en besluit om nog maar eens te bellen." ja, we hebben de europese versie niet meer."!
Heb ik 5 weken op die telefoon zitten wachten, hoor ik dat ze nm nooit hebben gehad!
:( :( :( :( GDVerDOMME!!!!!!!!!!!!!!! |:(

Ik ben nu aan het twijfelen of ik meschien gewoon de aziatische versie neem.
Dan de vraag: Is er iemand die ook de aziatische versie heeft of iemand die weet
of er met die telefoon problemen in Nederland zijn ( niet werkende accesoires , sofware etc?)
vertel hat me alsjeblieft. _/-\o_ ik wil niet nog een miskoop ontvangen! :/

Alfast bedankt
B.M.
geld terug vragen en lekker bestellen bj Pixmania.nl
is een veel betere winkel

Verwijderd

Iemand enig iedee of je ergens een thema maker kunt downloaden ik kan niks vinden wil wel eens een ander lay-out thema op mijn phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen ik heb een probleem met die e398.
Onder Games en meer staat normaal de spelletjes en een mp3 player een soort mediaplayer
op de een of andere duistere manier ben ik speletjes kwijt en mp3 player.
Waar kan ik in godsnaam die mp3 player vandaan halen? iemand tips?

alvast bedankt.

Dennis

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:01

SuBBaSS

-has Ryzen

Schopje. O-)

Ik heb deze telefoon ook besteld, nog op het nippertje met een breedbeeld tv erbij. _/-\o_
Dit toestel is hem voor mij geworden vooral door wat ik hier allemaal lees. Daarnaast heb ik al een aantal jaren motorola en dat bevalt me prima.
Ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 19:18:
Iemand enig iedee of je ergens een thema maker kunt downloaden ik kan niks vinden wil wel eens een ander lay-out thema op mijn phone
ben bezig met ontcijferen hoe het werkt die themas
daarna ga ik eens kijken of ik een thme creator kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Voor de liefhebbers van achtergronden (en NAC breda) heb ik zelf wat achtergrondjes in elkaar zitten knutselen, hopelijk vinden jullie ze mooi (los staand of je nac iets vindt).

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ar.engelen/nac1.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ar.engelen/nac11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ar.engelen/nac2.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ar.engelen/nac3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ar.engelen/nac4.jpg

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie26 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:13:
Voor de liefhebbers van achtergronden (en NAC breda) heb ik zelf wat achtergrondjes in elkaar zitten knutselen, hopelijk vinden jullie ze mooi (los staand of je nac iets vindt).

[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er goed uit maar ik wil geen andere achtergronden maar andere menu lay-out :9 hopend dat daar wat voor komt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ook de goeie resolutie van de filmpjes op de motorola e398?want ik krijg ze maar niet goed op formaat! oja en welk programma gebruiken jullie dan? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:41:
weet iemand ook de goeie resolutie van de filmpjes op de motorola e398?want ik krijg ze maar niet goed op formaat! oja en welk programma gebruiken jullie dan? _/-\o_
nokia heeft een erg handig progje

http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-63,00.html

of zoek naar 3gp converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

iemand al een adresje voor 256mb TF geheugen?

vond dit:
http://www.picstop.co.uk/transflash.htm

erg prijzig!

[ Voor 44% gewijzigd door beschuitfluiter op 05-01-2005 14:13 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:01

SuBBaSS

-has Ryzen

Ik heb deze eindelijk ook binnen! Wat een ding zeg; ik had hiervoor een c333 en ik moet bijna een cursus volgen voor deze telefoon. :o De handleiding is in ieder geval heel nuttig met een snelle uitleg voor de meeste functies.

Gelukkig was ik nog net op tijd voor de aanbieding icm. een breedbeeld tv. Ik vind het wel jammer dat al die T-Mobile meuk erop staat en al helemaal dat dat ook op het rubberen padje vlak boven de connector staat. :( Ik ga nog wel op zoek naar zo'n dingetje los (als dat überhaupt los te verkrijgen is..). Die software krijg ik er nog wel uit, daarvoor staat een hele goede guide op de fora van Mobile Review. De bedoeling hierachter is vast niet al te legaal, dus ik post maar geen directe link, maar als ik de Motorola Hackers Bible zeg is het wel te vinden. ;)
Ik weet niet of dit trouwens al langsgekomen is, maar goed... herhaling is de kracht van de reclame, toch? :P

Verder ben ik meteen op zoek gegaan naar een uitbreiding van het geheugen, maar vond bij de Media Markt maximaal 128 mb. Dat in de link van beschuitfluiter is indernaad wel erg prijzig, dan wacht deze jongen nog wel even. O-)

Ik vroeg me trouwens af of er lieden onder jullie zijn die hun mp3's converteren alvorens ze naar het geheugen kopiëren en zo ja, met welke instellingen?
Hoewel het geluid dat eruit komt :9~ is, geloof ik niet dat je het verschil tussen 128- en 192 kbs (gebruik ik voornamelijk als het op cbr "moet") duidelijk kan horen. Het scheelt in ieder geval heel wat ruimte en dat komt op dit moment nog heel goed van pas. Dus alles gaat eerst maar op 128, voldoet prima voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al goeie site gevonden voor t-flash geheugen? thema's dat de menu eens een ander uiterlijk krijgt en niet onbelangrijk andere frontjes? of is de tel daar te onbekend voor in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz, je bedoelt skins? op howardforums word wel uitgelegd hoe je skins kan veranderen.

btw, hebben jullie ook wel eens problemen met de TF kaart? is nu al de tweede keer dat ie(waarschijnlijk door p2kman) "onleesbaar" wordt. de hele mappen structuur wordt steeds verder gekopieerd in de map mobile. en nog een keer, en nog maar eens. staat nu al een paar gig op dat kaartje >:) helaas onleesbare rotzooi. de mappen zelf hebben ook nogal vreemde/onleesbare namen.
heeft misschien met verschil in filesystemen te maken.
nou ja. als iemand weet hoe het komt en, nog belangrijker, hoe je het kan vermijden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik overweeg ook deze telefoon bij verlenging van mijn abonnement. Maar ligt het aan mij, of is er bijna geen winkel te vinden die deze telefoon in zijn assortiment heeft?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:20:
Ik overweeg ook deze telefoon bij verlenging van mijn abonnement. Maar ligt het aan mij, of is er bijna geen winkel te vinden die deze telefoon in zijn assortiment heeft?
klopt hij is of was bij the phone te koop met en zonder t mobile stuff ps de met tmobile heeft een extra knopje voor t-zones ik zou die zonder t mobile nemen heb ik zelf ook anders heb je ook nog een lelijk t mobile menu enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:26:
[...]klopt hij is of was bij the phone te koop met en zonder t mobile stuff ps de met tmobile heeft een extra knopje voor t-zones ik zou die zonder t mobile nemen heb ik zelf ook anders heb je ook nog een lelijk t mobile menu enz.
nou dat "lelijke" T-moblie menu kan je gewoon uit zetten en dan heb je het standaard menu van de GSM, dus dat maakt ook weer nie uit.

en die extra knop is gewoon handig om gelijk op t-zones te gaan om verschillende dingen te met je GSM dus het is echt geen nadeel hoor.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook die met t-mobile troep. maar die is er zo af:)

op howardforums lees je er meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 22:29:
ik heb ook die met t-mobile troep. maar die is er zo af:)

op howardforums lees je er meer over.
tja dat weet ik niet zou kunnen maar ik heb hem gewoon origineel zonder t-mobile maar met vodafone er in en ja die extra menu knop vond ik zelf nogal lelijk er op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

iemand al info over wanneer de 256mb transflash er in NL is?
kan ok google alleen buitenlandse shit vinden nl...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

beschuitfluiter schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 09:24:
iemand al info over wanneer de 256mb transflash er in NL is?
kan ok google alleen buitenlandse shit vinden nl...
niemand? :|

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de pricewatch nog steeds niet. Heb via Google ook alleen maar buitenlandse shops kunnen vinden...
Ik zit ook met smart te wachten. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti_Uhl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09-2012
is er iemand die weet hoe je via dat usb kabeltje Java applicaties kan installeren op je gsm ?
want dat lukt me precies niet zo goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vampireeyes
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-01 10:33
Ga naar howard forums, en zoek daar op motorola e398

daar heeft 1 of andere wizzkid een heel verhaal over hoe wie wat waar...

http://howardforums.com/s...455cb36f6&threadid=529048

of ga naar de link hierboven =P

succes !!! kleine tip je moet even bij verbinding (op je phone) zeggen dat je je usb wilt gebruiken als DATA ipv Geheugenkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

heb mailtje terug van Sandisk over wanneer de 256 mb kaart uitkomt:

Beste Erik,

Dit is helaas nog onbekend, produkten zijn besteld, maar nog geen lever datum.
Op dit moment is de consumenten prijs € 46,95

Met vriendelijke groet,
Bas Zuidema

Dus

[ Voor 8% gewijzigd door beschuitfluiter op 01-02-2005 09:48 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.memoryshop.nl/product/15522

hier staat de 256 mb transflash voor slechts €34,-
lijkt mij een prima aanbod toch?
kga em zo snel mogelijk bestellen..

kheb mijn telefoon via bestelgsm.nl besteld (kan nu niet meer trouwens) maar ik kreeg netjes na 6 weken €161,- op mijn rekening gestort, was wel fijn.

Gerard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

zeer nette prijs! heb me ook aangemeld per email!

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 23:25
Na een beetje klikken op de motorola site kwam ik de FM-stereoheadset FM600 tegen, headset met ingebouwde fm radio en bediening via de telefoon:

http://direct.motorola.co...guage=DUT&productid=29212

Enig idee of deze headset ook hier in nederland te verkrijgen is? Ik kom hem wel tegen in engelse webshops maar geen nederlandse.

En idd, die 34 euro voor de 256mb TFcard is een zeer schappelijke prijs, ik ben benieuwd wanneer ze gaan leveren!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

256mb tf kaartje is te bestellen!

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaringen met grotere 256 mb-kaart? Werkt dit goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon nu eindelijk binnen!! Driewerf hoera voor mij, maarnu zoek ik nog een geschikt hoesje. Niet zo'n universeel ding, maar een die speciaal voor deze telefoon gemaakt is, dus met alle openingen op de juiste plek :) .
Weet iemand dat?

• kaasschaaf
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-08 20:18
laat me raden, dan hang je em aan je broekriem naast je sleutelbos? :P

Ik denk dat de 256 hetzelfde werkt als de 64mb kaart, alleen zul je er wat meer op kwijt kunnen? 8)

[ Voor 43% gewijzigd door kaasschaaf op 24-02-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een Flash of flex voor mij? ik heb perongeluk een thema gewist via p2ktools en nu is mijn telefoon een beetje niet bruik baar |:(

Hallo iemand?? ik kan mijn telefoon niet meer gebruiken

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:16:
Heeft iemand een Flash of flex voor mij? ik heb perongeluk een thema gewist via p2ktools en nu is mijn telefoon een beetje niet bruik baar |:(

Modbreak:ajb geen flash/flex links

[ Voor 24% gewijzigd door Korakal op 11-04-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediax
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:36
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:16:

Modbreak:ajb geen flash/flex links

[ Voor 7% gewijzigd door Korakal op 11-04-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb waarschijnlijk een verkeerde gebruikt uit die link nu wil mijn phone niet eens meer aan ben nu nog een stap verder weg van heel ik had eerst een engelse versie van de v551 op mijn e398 toen heb ik een ander geprobeert maar nu gaat de phone niet meer aan.

iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je op howardsforum gekeken? daar is vast wel wat te vinden. wat die gasten allemaal uitvreten met hun e398 _/-\o_

misschien opnieuw flashen, of via bootloader het een en ander proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 17:30
Ik zag leuke aanbiedingen op:

http://www.t-mobile.nl/vriendenvoordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je van je e398 een v398 wil maken :9

Modbreak:niet de bedoeling om flex/flash files te linken

camera is duidelijk beter en menu is sneller. filmpjes schijnen ook iets beter te werken

[ Voor 31% gewijzigd door Korakal op 11-04-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 19:00:
Hmm, ik heb waarschijnlijk een verkeerde gebruikt uit die link nu wil mijn phone niet eens meer aan ben nu nog een stap verder weg van heel ik had eerst een engelse versie van de v551 op mijn e398 toen heb ik een ander geprobeert maar nu gaat de phone niet meer aan.

iemand nog tips?
bootloader? houd * en # ingedrukt tijdens opstarten. meestal kan je dan gewoon weer flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx het werkt!!! cool nu nog weer de software vinden ppfff wat een gedoe met mijn moto
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 22:34:
[...]

bootloader? houd * en # ingedrukt tijdens opstarten. meestal kan je dan gewoon weer flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij niet een flas / flex file sturen van zijn e398 dat ik gewoon weer mijn tel kan gebruiken?? ik kan het echt niet vinden het boot loader werkt idd wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat boot loader kan ik inderdaad opstarten jah,

maar wat moet / ben ik dan nodig??

om weer in mijn tel te kunnen

alsvast bedankt voor de moeite

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:geen flex links ajb

[ Voor 91% gewijzigd door Korakal op 11-04-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

transflash is nu dus miniSD

en die zijn er al 512mb :)

http://www.sdcard.com/eur...og_3Col.asp?CategoryID=27

ow nee, ze zijn nog kleiner --> microSD :S

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Als ik zo eens alles bekijk van deze telefoon lijkt het echt een wonder telefoon.. En wat ze daar op die howardforums allemaal doen... Jammer dat er niet zulke gekken zijn voor mijn telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles gelezen enzo maar als ik die 98r flash er opzet werkt mijn telefoon nog niet en windows ziet mijn telefoon als v551 terwijl ik toch echt een e398 heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik maar nooit voor de grap een andere flash op mijn tel geprobeert kan mijn moto nu al meer dan 2 maand niet meer gebruiken

keb nu ook een e398 file er op maar deze heeft een sim lock ofzo kan iemand mij een naam geven voor de goeie flash en flex?

alvast bedankt

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediax
Hmms, ik heb ook een tijdje dat gezeik gehad. Toen had ik de flash van de Motorola RAZR V3 erop gezet, en daaroverheen weer de 98r flash + de laatste flex file. Nu werkt hij weer prima, gelukkig. Ik heb alle files van motomodders.net . Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 22:52
Weet iemand nog waar deze telefoon te koop is naast pixmania? zonder abonnement. op telecomvergelijker.nl staat niks en op nieuwemobiel.nl alleen pixmania

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
  • Laatst online: 18-09 23:25
The Phonehouse heeft 'm een tijdje in z'n assortiment gehad, misschien dat er nog winkels zijn die er een paar op voorraad hebben. Op hun site staat hij er in ieder geval niet meer tussen.

T-mobile heeft 'm trouwens nog wel in het assortiment:
http://www.t-mobile.nl/pe.../eshop/phonesoverview.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediax schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 10:10:
Hmms, ik heb ook een tijdje dat gezeik gehad. Toen had ik de flash van de Motorola RAZR V3 erop gezet, en daaroverheen weer de 98r flash + de laatste flex file. Nu werkt hij weer prima, gelukkig. Ik heb alle files van motomodders.net . Succes!
Hey, kun je die files misschien ergens online zetten dat ik ze bij je kan downloaden? ik nu al meer dan 1000 bestanden geprobeert waarvan 1 een e398 was maar gelockt dus kon ik nog niks

alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediax
Modbreak:flash/flex hulp & links zijn hier niet gewenst

[ Voor 92% gewijzigd door Korakal op 11-04-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb btw nu wel een mooi t-mobile software er op maar ik heb nog een lock van die gike flex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Mensen, ik zie hier diverse links naar flash/flex tutorials en files, dit is niet de bedoeling hier! Zie ook Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Graag geen posts meer over flashen of flexen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:20:
Mensen, ik zie hier diverse links naar flash/flex tutorials en files, dit is niet de bedoeling hier! Zie ook Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Graag geen posts meer over flashen of flexen hier!
oké sorry mijn fout!

maarja ik wou graag mijn motorola weer aan de praat krijgen en dat lukt nog niet kan ik niet via een moto service point zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:27

Nanax

Ik ben sjaak niet

andere forums bezoeken ;) bespreek dit soort dingen via msn. Ook altijd gedaan in het vxxx topic.
mij toevoegen mag ook ;) kan je vast wel opweg helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
Ik heb sinds woensdag deze telefoon, gekocht bij de t-mobile shop. Ik vroeg me iets af. wat zijn de mogelijkheden met betrekking tot bluetooth? kan ik de bestanden van iemand anders bekijken? zo ja, hoe? Ik had vanavond verbinding via bluetooth met een vriend. hij heeft een samsung d500 en hij kon mijn bestanden zien maar ik de zijne niet (ik wist niet hoe dat moest). is dat mogelijk? en berichtjes sturen via bluetooth? hoe moet dat?

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
kickje.......

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, bestanden kijken via bluetooth kan met deze telefoon helaas niet...

ik heb alleen een ander probleem...mijn phone gaat niet meer aan :(
Ik was bezig met bluetooth, en een vriend van mij was via zijn phone mijn bestanden aan het bekijken en wat aan het kopiëren en ineens springt mijn e398 uit en gat hij in geen mogelijkheid meer aan...echt kl***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik de nederlandse e398 Language Pack
vinden voor de V398_R372_G_0E.20.95R flash?

ik heb hem al!

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djsjors
  • Laatst online: 02-07-2021
Ik ben door de 20 blz lange/korte forum heen die echt beetje dood begint te bloeden waarom dat nou juist op het moment dat ik hem bestelt heb bij t-mobile. zit nu alleen al 3 weken te wachten op een teken van leven van t-mobile ik had ze maar ff gebeld vanmorgen en toen vertelde ze mij dat ze hele grote achterstand hadden om alle aanmeldingen van alle foons te verwerken.

dus bij deze zit ik nog te wachten op me nieuwe foon ga ik nu nog maar ff alle HowardForum door kijken (nie lezen) :*)
en maar beetje met me oude SE T610 spelen :r :r 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of het mogelijk is om op de Motorola E398 wma bestanden af te spelen? (nieuwe firmware, java aplicatie, ...) Ik heb namelijk mijn hele collectie in wma 64kbit. Om dit nu weer terug te zetten naar mp3 leek me omslachtig.

PS. djsjors ik heb hem de 23e juni besteld op t-mobile.nl en vandaag al ontvangen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djsjors
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 22:43:
PS. djsjors ik heb hem de 23e juni besteld op t-mobile.nl en vandaag al ontvangen.
Het is nie eerlijk
nu wil ik hem helemaal hebben en kan helemaal nie meer wachten |:( |:( |:( waarom zeggen ze dat gisteren dan aan de foon. ik heb op 10 juni verstuurt. wacht dan maar.
hoe bevalt de foon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djsjors schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:16:
[...]

Het is nie eerlijk
nu wil ik hem helemaal hebben en kan helemaal nie meer wachten |:( |:( |:( waarom zeggen ze dat gisteren dan aan de foon. ik heb op 10 juni verstuurt. wacht dan maar.
hoe bevalt de foon?
Hij is van mun broertje, voor het geld een pracht ding. Echter balen dat er geen wma op gespeeld kunnen worden 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djsjors schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 17:08:
Ik ben door de 20 blz lange/korte forum heen die echt beetje dood begint te bloeden waarom dat nou juist op het moment dat ik hem bestelt heb bij t-mobile. zit nu alleen al 3 weken te wachten op een teken van leven van t-mobile ik had ze maar ff gebeld vanmorgen en toen vertelde ze mij dat ze hele grote achterstand hadden om alle aanmeldingen van alle foons te verwerken.

dus bij deze zit ik nog te wachten op me nieuwe foon ga ik nu nog maar ff alle HowardForum door kijken (nie lezen) :*)
en maar beetje met me oude SE T610 spelen :r :r 8)7 |:(
hehe heb er ook maar weer 1 besteld mijn t610 begint ook te vervelen :r
maar als die er is gelijk wat tweaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn E398 gister binnen gekregen (in 6 dagen).

hij is nu bijna klaar met opladen, straks nieuwe fl*** erop. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.noud.25cm.nl/custwakeup.gif

http://motov398.tk/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:36:hij is nu bijna klaar met opladen, straks nieuwe fl*** erop. :)
Wat is het voordeel van deze flash ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij mag ik wel vertellen wat het doet
anders sorry

hij maakt de e398 sneller
dus als het ware haald hij de lag eruit.
als je je e398 gaat gebruiken dan is het menu wat traag de telefoon opnemen gaat trager.
en met deze flash wordt het gewoon wat sneller eigelijk veel sneller.
ook krijg je de kans om dingen te gebruiken die voorheen verborgen waren.
maar ik zou zeggen voor de gehele uitleg kijk op de site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djsjors
je wil nie weten wat ik vandaag ontving van t-mobile. via het acceptatiesysteem wordt ik niet goed gekeurt. de stelletje PIEP. zit ik daar nou op te wachten nou dacht het nie. gelijk t-mobile weer gebeld en een brief gestuurt. ze zou werk van maken dus ik wacht af. en zou graag willen weten waarom ik nie acceptabel ben :r want orange abonnement wat ik nu heb kon ik gewoon afsluiten 8)7
Bij deze nog steeds geen foon

Wel mooie site van moto http://motov398.tk/ het is alleen geen v389 maar boeien O-)
Over 2 weken krijg ik pas uitslag van accept gedoe.en die mevrouw van t-mobile zal me terug bellen voor 3 juli dus ikke maar weer wachten......maar wordt er allemaal nie vrolijk van :O :(

(P.S. uitverveling maar nieuw thema op me SE T610 gezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djsjors schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:23:
je wil nie weten wat ik vandaag ontving van t-mobile. via het acceptatiesysteem wordt ik niet goed gekeurt. de stelletje PIEP. zit ik daar nou op te wachten nou dacht het nie. gelijk t-mobile weer gebeld en een brief gestuurt. ze zou werk van maken dus ik wacht af. en zou graag willen weten waarom ik nie acceptabel ben :r want orange abonnement wat ik nu heb kon ik gewoon afsluiten 8)7
Bij deze nog steeds geen foon

Wel mooie site van moto http://motov398.tk/ het is alleen geen v389 maar boeien O-)
Over 2 weken krijg ik pas uitslag van accept gedoe.en die mevrouw van t-mobile zal me terug bellen voor 3 juli dus ikke maar weer wachten......maar wordt er allemaal nie vrolijk van :O :(

(P.S. uitverveling maar nieuw thema op me SE T610 gezet)
heb je hem als prepaid of abbo besteld?
want lijkt me wel dat je als prepaid altijd die phone mag bestellen beetje vaag
clear my mind
abo of prepaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djsjors
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 01:20:
[...]
heb je hem als prepaid of abbo besteld?
abo of prepaid?
Abonnement van T-mobile met een mooie korting waardoor ik voor 100 min maar 9 euro per maand(2 jaar) zal gaan betalen.
Maar die actie liep tot 30 juni/3juli dus ik wacht nog af. hoop toch dat ze die telefoon aan mij kunnen slijten.
ikke wil heb zo graag :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30 juni besteld en vandaag al aangeboden!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djsjors
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 20:15:
30 juni besteld en vandaag al aangeboden!!! :)
Grrr maar zullen weer over e398 praten daar heb ik meer behoefte aan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djsjors schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 21:22:
[...]
Grrr maar zullen weer over e398 praten daar heb ik meer behoefte aan. _/-\o_
Ja, weet iemand of het mogelijk is om wma files op dit apparaat af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:38:
[...]

Ja, weet iemand of het mogelijk is om wma files op dit apparaat af te spelen?
nee is niet mogelijk sorry
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste