Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 11:32
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 13:20:
[...]
Ik zou de X-Box nemen.
(vraag me niet waarom)
Gewoon voor een PS2 nemen zijn lekker veel games voor
GTA San Andreas.

En dan evenzoeken bij www.google.nl op Slidecard dan hoef je hem ook niet om te bouwen >:)

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:13
Arie26 schreef op 03 november 2004 @ 13:37:
[...]

Gewoon voor een PS2 nemen zijn lekker veel games voor
GTA San Andreas.

En dan evenzoeken bij www.google.nl op Slidecard dan hoef je hem ook niet om te bouwen >:)
Neuj, doe maar de Xbox >:). Veel betere online-play en _/-\o_ Halo 2 _/-\o_ .

Maar goed, we dwalen af 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 14:50

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

idd, sorry voor de vraag :P
heb uiteindelijk toch de ps2 besteld; is zo'n platte nieuwe met nic erin ook :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond zal ik een mooie video preview maken
oja ik heb alleen wel een kut stem vergeef mij voor dat
maar zal wel de functies van de phone behandelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 16:21:
vanavond zal ik een mooie video preview maken
oja ik heb alleen wel een kut stem vergeef mij voor dat
maar zal wel de functies van de phone behandelen
En hoe laat kunnen we deze "LIVE" review bekijken, ik kan nu werkelijk al niet wachten.
_/-\o_ Werkelijk Toppie _/-\o_

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 11:35:
Ik kan probleemloos een MP3 naar mijn GSM kopieren zonder gebruik van Phone-tools.
Gewoon de USB erin en je hebt onder je verkenner een nieuw verwisselbaar station staan. Bij mij is dat k:\
Dan moet je wel zorgen dat je USB-verbinding in het menu van de GSM op geheugenkaart staat.
het is me ondertussen gelukt zowel via phone tools als gewone usb verbinding maar nu is opeens alles weg khad de photos van tel geheugen naar trans gezet. maar nu heb ik geen mp3s meer en geen photos niet onder trans en niet onder telefoon geheugen. maar het rare is dat als ik kijk bij trans hoeveel geheugen er nog vrij is zegt hij dat er 40000 kb in gebruik is, maar tis nergens...

ik kan ook geen fotos meer op trans opslaan alleen op telefoon geheugen. dus mijn geheugen kaartje werkt niet helemaal meer ben ik bang.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

filmpjes

http://home.planet.nl/~foth0000/e389(1)_0.avi

http://home.planet.nl/~foth0000/e389(1)_1.avi

http://home.planet.nl/~foth0000/e389(1)_2.avi

copy link and paste

hier alleen een deel van het menu doorgenomen
ik ga ook nog filmpje maken van de groovie parts van de telefoon
zoals lightjes mp3 beltonen enzo
die komt morgen hoogswaarschijnlijk

oja als iemand deze filmpjes zou kunnen hoosten dan kan ik weer nieuwe uploaden

en oja let niet op de slechte voice over
heb geen goede microphone mijn exuses

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3

Zo, kan je makkelijk doel opslaan als doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thank you m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Toppie die filmpjes :P

Ik kreeg van ochtend een brijf in de bus van T-mobile dat mijn GSM binnen 5 werkdagen bij me zou worden afgeleverd.

En wat denkje staat de postbode vanmiddag al aan de deur, alleen niemand thuis :( Dus morgen vroeg effe van uit het werk naar het postkantoor crosse en dan eens effe kijken ;)

kan bijna nie wachten

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komen nog wat filmpjes aan
voor de mansen die het leuk vinden
maar morgen kan je hem zelf gaan testen
die van mij is tot nu toe bug vrij en ik heb er alles mee gedaan
om hem gek te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:13
Goed werk die filmpjes. Lijkt net alsof ze van een GSM programma op TV komen ofzo :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 14:50

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

verwacht dat mijn contracten morgen binnenzijn... dan is het dus nog een weekje wachten ofzo en dan kan ik ook gaan spelen :D

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
YESSSS, net op gehaald bij het postkantoor en de eerste indrukken zijn verpletterd ligt lekker stevig in de hand, voelt solide aan en het beeld is perfect.

Gelijk maar effe een bluetooth headsetje bij gekocht van Jabra de BT250 bij Mediamarkt in Breda (net geopend 4 november ;) )

nu zit alles in de lader en in m'n pauze gelijk effe spelen en hobbyen

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen wat de optie "activatie-lijst" inhoudt onder het menu-item "Organiser"
Ik kan er nergens wat van vinden.
In de gebruiksaanwijzing op www.hellomoto.com staat er ook niks over in.

Morgen naar Echt voor een software-update.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Is het met deze telefoon ook mogelijk om Blue-Jacking te doen ?

zoals omschreven in onderstaand topic.

Het grote Bluejacking topic

er zijn daar nog eventuele programma's voor die draaien op je telefoon ?

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ben terug van Echt.
Heb nu software nr: R372_G_0E.20.95R
Ik kan zo geen uiterlijke verschillen ontdekken. Helaas wilden ze niet meewerken aan mijn wens op de T-Mobile-zooi eraf te gooien. Jammer ;)

Ik ga nog even kijken of er echte verschillen te ontdekken zijn.
Voicedailing via de groene toets 2 sec ingedrukt houden werkt bij mij in ieder geval nog steeds NIET.
Ook blijft het eigenaardig dat er bepaalde Motorola wallpapers en geluiden spontaan weer verdwijnen. Die Hello Moto-tune is dus weer gewoon weg. Zomaar!
Kan iemand die mij sturen?

Wordt vervolgd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik vind het geluid van de boxen zo erg trillen, hij trilt een beetje na als ik muziek afspeel... Is dit normaal?

[ Voor 4% gewijzigd door Le0032 op 05-11-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op 05 november 2004 @ 14:02:
Ik vind het geluid van de boxen zo erg trillen, hij trilt een beetje na als ik muziek afspeel... Is dit normaal?
Hehehehe.....er zit een functie op dat hij op de maat van de muziek meetrilt.
Die kun je uitzetten onder MENU, INSTELLINGEN, INITIELE SETUP, Vibra effect op UIT zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 15:08:
[...]

Hehehehe.....er zit een functie op dat hij op de maat van de muziek meetrilt.
Die kun je uitzetten onder MENU, INSTELLINGEN, INITIELE SETUP, Vibra effect op UIT zetten.
Dat weet ik wel, maar het toestelletje moet gewoon ter reparatie worden opgestuurd, want hij 'trilt' in de zin dat hij een krakend geluid maakt... Hehehehehehehehehhe denk je een keer te kunnen scoren :P

[ Voor 5% gewijzigd door Le0032 op 05-11-2004 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 21:15:
filmpjes

http://home.planet.nl/~foth0000/e389(1)_0.avi

http://home.planet.nl/~foth0000/e389(1)_1.avi

http://home.planet.nl/~foth0000/e389(1)_2.avi

copy link and paste

hier alleen een deel van het menu doorgenomen
ik ga ook nog filmpje maken van de groovie parts van de telefoon
zoals lightjes mp3 beltonen enzo
die komt morgen hoogswaarschijnlijk

oja als iemand deze filmpjes zou kunnen hoosten dan kan ik weer nieuwe uploaden

en oja let niet op de slechte voice over
heb geen goede microphone mijn exuses
Wanneer komen het nieuwe filmpje??? Verheug me er wel op hoor!!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het komt eraan oet even filmen aangezien het er naar uitzag dat ik mijn arm donderdag had gebroken
ben ik gister even naar het ziekenhuis gegaan
maar het valt allemaal wel mee
alleen wat scheuringen en kneuzingen
dus het filmpje komt asap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
>:) Kicking >:)

Is het met deze telefoon ook mogelijk om Blue-Jacking te doen ?

zoals omschreven in onderstaand topic.

Het grote Bluejacking topic

er zijn daar nog eventuele programma's voor die draaien op je telefoon ?

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta ook op het punt om de motorola te kopen. Ik wil hem kopen via www.expansys.nl want daar kan ik hem krijgen voor 274,95 euro. Is er misschien iemand die deze online winkel kent?zoja is het vertrouwd en heeft diegene er goeie ervaringen mee? het toestel koop ik los dus zonder abbo of heeft iemand een idee waar ik hem nog goedkoper kan kopen? thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediax
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:36
Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 21:22:
ik sta ook op het punt om de motorola te kopen. Ik wil hem kopen via www.expansys.nl want daar kan ik hem krijgen voor 274,95 euro. Is er misschien iemand die deze online winkel kent?zoja is het vertrouwd en heeft diegene er goeie ervaringen mee? het toestel koop ik los dus zonder abbo of heeft iemand een idee waar ik hem nog goedkoper kan kopen? thnx alvast
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5642

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 13:59:
het komt eraan oet even filmen aangezien het er naar uitzag dat ik mijn arm donderdag had gebroken
ben ik gister even naar het ziekenhuis gegaan
maar het valt allemaal wel mee
alleen wat scheuringen en kneuzingen
dus het filmpje komt asap
Ow! dat is minder goed nieuws. Hoop dat het allemaal wel weer goed komt. Heb de motorola sinds gisteren binnen (heb hem bij een t-mobile shop gekocht via een blijf-bij-T-mobile aanbod. voor 29euro :) )
Maar ik kijk evengoed uit naar die nieuwe filmpjes. Ga zo beginnen met het verkennen van mijn telefoon. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Na dit hele topic doorgelezen te hebben met het gevoel:"damn, die moet ik ook hebben' komt er toch een vraag bij mij bovendrijven. Ik weet dat ik op dit moment erg verwend ben met de standby tijd van mijn 6310i en vraag me dus af: Hoe lang doen jullie met je telefoon voordat je hem weer moet opladen? En is dat bij veel of weinig gebruik (bellen, mp3 afspelen etc.)?

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 keer in de week opladen ongeveer.
Ik gebruik niet alle mogelijkheden, maar omdat ie nieuw is, moet wel iedereen weten wat het ding kan. Dus het licht en geluid wordt regelmatig geshowed.
Verder heb ik wel alle energievreters afstaan: screensavers, bluetooth, toetsklikken,verlichting op 20 sec, etc.\

Ik vind het laden wel lang duren: uurtje of 4 istie weer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het nu wel of niet mogelijk om filmpjes af te spelen? want bij sommige reviews lees ik dat het helemaal niet mogelijk is! oja en ook met radio FM sommigen zeggen weer dat dat er ook opzit maar is dat ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 17:08:
is het nu wel of niet mogelijk om filmpjes af te spelen? want bij sommige reviews lees ik dat het helemaal niet mogelijk is! oja en ook met radio FM sommigen zeggen weer dat dat er ook opzit maar is dat ook zo?
Mischien een linkje naar de review Site's waar dat op staat zou erg leuk zijn ??

Je kan ze wel afspelen alleen niet opnemen en de radio zit er helaas niet op.

maar verder wel een toppie toestel hoor.

[ Voor 9% gewijzigd door Arie26 op 08-11-2004 16:11 ]

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan wel degelijk filmpjes kijken!!!
de fm functie kan vergaard worden doormiddels van een speciale headset waarin eigelijk een klein radio-tje gebouwd zit en die werkt op de batterij van de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey , ik heb deze gsm nu ook ...dat het een vet ding is weten we nu wel :)
toch had ik veel problemen om de gsm met de pc te laten "connecte"
hij geeft namelijk in een error dat ie het usb apparaat niet kan installeren
ik had em al is geïnstalled maar nu lukt het dus niet meer , is enorm kut want nu kan ik dus geen mp3'z of iets op de gsm doen :(
de usb instellingen heb ik alle2 al moe geprobeerd maar het lukt me maar niet ... :? i need some help here plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie26 schreef op 07 november 2004 @ 17:33:
[...]

Mischien een linkje naar de review Site's waar dat op staat zou erg leuk zijn ??

En beide functie's zitten er helaas, jammer genoeg niet op.

maar verder wel een toppie toestel hoor.
Ik weet zo niet meer waar die review is maar er zegt dus nu ook iemand dat het weer wel kan om die filmpies te bekijken en radio te beluisteren. maar goed ik ga hem binnenkort kopen want ik ben er helemaal verliefd op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, zit nog steeds super erg te twijfelen tussen dit toestel en de Samsung D500...het verschil is dat ik deze met 1 jaar voor 30 euro heb, en de samsung waarschijnlijk niet...moeilijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is dit ff een handig linkje voor de liefhebber!

http://www.gsmarena.com/i...com/motorola_e398-690.php

en hier staat trouwens dat de telefoon Mpeg 4 player opzit dus kan de telefoon wel filmpjes afspelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu ben ik weer ff aan zoeken en wat info halen over de Motorola e398 alleen nu kan ik deze telefoon voor 275euro kopen maar ik kan ook kiezen voor een asian version die is 30 euro goedkoper. Weet iemand wat het verschil is tussen een Asian en niet Asian version? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Mischien geen Nederlands ??

Maar wederom weer een vraagje van mijn ??
Ik heb nog al een aantal Java - games op mijn PC staan maar hoe krijg ik deze naar mijn GSM toe ??

Ik kom er werkelijk niet aan uit.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje iemand een idee waar een thema maker te vinden is voor de motorola?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Motorola E398 ondersteunt zeker wel video playback hoor! Misschien dat T-Mobile dit heeft uitgeschakeld, maar van zichzelf ondersteunt ie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn T-Mobile versie speelt de video´s die standaard op de geheugenkaart en in de telefoon zitten gewoon af.

Wel wat andere dingen:

Voicedailing werkt niet bij mij door de groene knop 2 seconden ingedrukt te houden Is dat bij iedereen zo?

Bij Sms-berichten kun je aangeven hoe lang of hoeveel sms-jes bewaart moeten blijven. Bij mij staat die op 1 sms, maar hij bewaart gewoon alles. Ongeacht wat voor aantal of tijd ik invul.

Ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe software-versie laten installeren en daar werd mij gezegd dat ik alle onvolkomenheden en fouten moet melden. Zij sturen dat door aan Motorola. Ze schijnen te luisteren naar gebruikers.

Lijkt me zinvol om een lijstje te maken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 16:29:
Wel wat andere dingen:

Voicedailing werkt niet bij mij door de groene knop 2 seconden ingedrukt te houden Is dat bij iedereen zo?
Bij mijn werkt ie ook niet maar ik heb de linker knop aan de zijkant in het midden ingesteldt voor voice-dailing, via aanpassingen snelkoppelingen.
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 16:29:
Wel wat andere dingen:

Bij Sms-berichten kun je aangeven hoe lang of hoeveel sms-jes bewaart moeten blijven. Bij mij staat die op 1 sms, maar hij bewaart gewoon alles. Ongeacht wat voor aantal of tijd ik invul.
Ik dacht dat dat te maken had met hoe lang de MSM, blijft hangen tot de andere persoon hem ontvangt ofzoiets voor als hij/zij zijn GSM niet heeft aanstaan (ofzoiets)
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 16:29:Wel wat andere dingen:

Ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe software-versie laten installeren en daar werd mij gezegd dat ik alle onvolkomenheden en fouten moet melden. Zij sturen dat door aan Motorola. Ze schijnen te luisteren naar gebruikers.

Lijkt me zinvol om een lijstje te maken dan.
Lijkt me eerder dat je een versie hebt gekregen die gewoon niet goed is getest en mischien nog wel buggier is als je vorige versie, dus eigenlijk ben je gewoon een proef konijn :o

Ik heb nog al een aantal Java - games op mijn PC staan maar hoe krijg ik deze naar mijn GSM toe ??

[ Voor 7% gewijzigd door Arie26 op 08-11-2004 16:43 ]

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediax
Ik heb hem uiteindelijk ook besteld, ik zat te twijfelen tussen deze, k700i en de s65.. Ik heb deze toch maar gekozen, omdat hij verwisselbaar geheugen heeft en omdat het een mp3 speler is. De s65 heeft dit ook, en nog een megapixel camera maar hij is dan ook gelijk 40 euro duurder. Camera boeit me toch niet zo heel veel, dus toch maar deze gekozen voor de 'coolness' 8) .
Hoop hem binnenkort in ontvangst te nemen, morgen is als het goed is geld overgemaakt naar expansys. Hoop hem eind van de week te krijgen!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie26 schreef op 08 november 2004 @ 16:42:
[...]
Bij mijn werkt ie ook niet maar ik heb de linker knop aan de zijkant in het midden ingesteldt voor voice-dailing, via aanpassingen snelkoppelingen.

[...]
Ik dacht dat dat te maken had met hoe lang de MSM, blijft hangen tot de andere persoon hem ontvangt ofzoiets voor als hij/zij zijn GSM niet heeft aanstaan (ofzoiets)

[...]

Lijkt me eerder dat je een versie hebt gekregen die gewoon niet goed is getest en mischien nog wel buggier is als je vorige versie, dus eigenlijk ben je gewoon een proef konijn :o

De versie is wel degelijk nieuwer. En de bugs die ik noem had de gsm de vorige keer ook. Niks verbeterd en ook niks verslechterd dus.....

Java: geen idee. Gaat dat niet met de Phone tools?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediax schreef op 08 november 2004 @ 16:44:
Ik heb hem uiteindelijk ook besteld, ik zat te twijfelen tussen deze, k700i en de s65.. Ik heb deze toch maar gekozen, omdat hij verwisselbaar geheugen heeft en omdat het een mp3 speler is. De s65 heeft dit ook, en nog een megapixel camera maar hij is dan ook gelijk 40 euro duurder. Camera boeit me toch niet zo heel veel, dus toch maar deze gekozen voor de 'coolness' 8) .
Hoop hem binnenkort in ontvangst te nemen, morgen is als het goed is geld overgemaakt naar expansys. Hoop hem eind van de week te krijgen!:)
hoeveel heb je ervoor moeten betalen?en welke versie heb je de gewone of de asian? want ik zit namelijk ook te twijfelen of ik hem bij expansys ga halen en welke ik dan zal kiezen. Misschien dat je mij kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediax
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 17:27:
hoeveel heb je ervoor moeten betalen?en welke versie heb je de gewone of de asian? want ik zit namelijk ook te twijfelen of ik hem bij expansys ga halen en welke ik dan zal kiezen. Misschien dat je mij kan helpen!
Ik heb gewoon de 'normale' versie genomen, moest in totaal 280,90 euro betalen. Expansys heeft wel een goeie beoordeling, volgens tweakersgasten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediax schreef op 08 november 2004 @ 18:54:
[...]

Ik heb gewoon de 'normale' versie genomen, moest in totaal 280,90 euro betalen. Expansys heeft wel een goeie beoordeling, volgens tweakersgasten :).
Oow nou ja dan neem ik die ook maar van 274,95euro! Ik hoop dat ik hem ook snel heb want ik ben echt helemaal verliefd op dit toestel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediax
Het is alleen jammer dat je geld moet overmaken, dus dat duurt ongeveer 3/4 dagen :(. En daarna sturen ze hem pas op, dus ik denk nu dat ik hem volgende week maandag ontvang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediax
Ff een vraag mbt firmware, ik heb hem besteld via expansys. Nu krijg je dus een Engelse telefoon, dus adapter met een Britse stekker. Maar je krijgt er wel gratis een omvormer bij.. Maar ik verwacht dus ook dat de firmware Engels is, kan je dat later omzetten naar Nederlands? Dus ik bedoel: zit in het menu een Nederlandse optie, of kan je ook Nederlandse firmware erop laten installen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand toevallig ook als je een Aziatische versie van de Motorola e398 hebt dat er dan wel engelse taal opzit of zelfs nederlands?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://howardforums.com/s...687&perpage=15&highlight=\\%20e398&pagenumber=1

Kijk hier eens naar. Hebben ze de E398 geflashed naar een V520 en hij kan video opnemen. :9 Hij kan het dus gewoon aan om video op te nemen, en nu er in december de nieuwe 256mb t-flash kaartjes aankomen hoop ik dat motorola de firmware/flex van de E398 vernieuwd!!!
ER IS HOOP!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
ziet er wel leuk om er ook video filmpjes mee te maken.

Maar wederom :

weet iemand hoe je JAVA-games op je E398 kan plaatsen op wat voor manier dan ook ??

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 23:25
Sinds gisteravond ook m'n telefoon in gebruik genomen (was vrijdagavond, precies na 1 week, al bezorgd door de ptt, maar zat intussen al bij m'n vriendin voor het weekend) en ik kan maar 1 ding zeggen:
super telefoon! _/-\o_

Even onderbouwend: Helder scherm, goede knoppen en joystick, menu is lekker snel, goede verstaanbaarheid tijdens gesprek aan beide kanten en de signaalsterkte is ook een stuk beter (tot wel 20% meer bereik dan andere telefoons)

Als siemens-addict zat ik natuurlijk te wachten op de s65, maar door alle problemen/tekortkomingen heb ik dus uiteindelijk voor deze telefoon gekozen. Het is wel ff wennen aan de menustructuur, maar na een dagje spelen begin ik er al aardig uit te komen.

Voor de mensen die de agenda functie op de telefoon wat beperkt vinden, kan ik de mobile phone tools aanraden, te vinden op de bijgeleverde cd.

Zijn er al mensen die ervaring hebben opgedaan met BT headsets en/of een BT usb dongle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Tjelle schreef op 09 november 2004 @ 12:48:
Zijn er al mensen die ervaring hebben opgedaan met BT headsets en/of een BT usb dongle?
Ik heb zelf een BT headsetje van Jabra 250 en die werkt perfect, was in de aanbieding bij Media markt voor 79 euro.

En ik vindt het echt een aanrader zo'n dingetje werkt erg makkelijk en de kwaliteit is gewoon perfect, goed uit getest en de geluids kwaliteit is gewoon prima.
niemand die hoorde dat ik niet met mijn toestel belde maar via het headsetje.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
Oke, dan ga ik daar eens ff naar kijken. Heb nog een zooitje java apps liggen, zal van de week eens kijken of ik daar leven in kan krijgen. Zo ja, dan zal ik hier m'n bevindingen even melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Tjelle schreef op 09 november 2004 @ 14:01:
Oke, dan ga ik daar eens ff naar kijken. Heb nog een zooitje java apps liggen, zal van de week eens kijken of ik daar leven in kan krijgen. Zo ja, dan zal ik hier m'n bevindingen even melden.
Weet jij al hoe je die "java apps" van je op je GSM krijgt ??
want ik krijg het maar niet voor elkaar ??

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe je java apps op je gsm krijgt staat duidelijk uitgelegd op Howard Forums.
Alleen heb ik geen java apps om ze uit te proberen. Waar halen jullie je java apps/games vandaan?? Gratis of betalen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjelle schreef op 09 november 2004 @ 12:48:
Sinds gisteravond ook m'n telefoon in gebruik genomen (was vrijdagavond, precies na 1 week, al bezorgd door de ptt, maar zat intussen al bij m'n vriendin voor het weekend) en ik kan maar 1 ding zeggen:
super telefoon! _/-\o_

Even onderbouwend: Helder scherm, goede knoppen en joystick, menu is lekker snel, goede verstaanbaarheid tijdens gesprek aan beide kanten en de signaalsterkte is ook een stuk beter (tot wel 20% meer bereik dan andere telefoons)

Als siemens-addict zat ik natuurlijk te wachten op de s65, maar door alle problemen/tekortkomingen heb ik dus uiteindelijk voor deze telefoon gekozen. Het is wel ff wennen aan de menustructuur, maar na een dagje spelen begin ik er al aardig uit te komen.

Voor de mensen die de agenda functie op de telefoon wat beperkt vinden, kan ik de mobile phone tools aanraden, te vinden op de bijgeleverde cd.

Hee, hier hetzelfde. Ook zwaar Siemens-fan (S35 en S55). Zat ook te wachten op de S65, maar voor dezelfde reden er vanaf geweken. Er blijven rare dingen op de E398 zitten, maar voor de rest een top-foontje!

Ik heb een GG Telecom BT headset gekocht via Ebay.de voor 45 euro. Ik verwacht het ding deze week op de mat. Bevindingen post ik snel.
Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.ggtelecom2002.com/products/gg03/image_gg03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 14:26:
Hoe je java apps op je gsm krijgt staat duidelijk uitgelegd op Howard Forums.
Alleen heb ik geen java apps om ze uit te proberen. Waar halen jullie je java apps/games vandaan?? Gratis of betalen???
Mischien een linkje naar het betreffende topic ?
want ik zoek me een breuk en krijg het tot op heden niet voor elkaar, en ik heb een cdeetje gekregen van mijn neefje met diverse java app en games en daar wil ik een beetje mee spelen.

En hoe hij er ana komt weet ik niet , ook niet van belang ik heb alleen dank je wel gezegt ;)

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer dit topic eens. Hierin hebben ze het over allerlei spellen die geschikt zijn om op de E398 te spelen. Hier staan ook op verschillende plaatsen wat uitleg over hoe je de Java games/apps op je mobiel kunt krijgen. Succes!! >:)
http://www.howardforums.c...=445192&highlight=%2Be398

Weet jij trouwens geen site waar ik zo'n java games/apps vandaan kan halen?? Het liefst gratis of na aanmelding ofzo????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders kijk hier eens na. Een soort van tutorial.
http://www.mobile9.com/in...sion/index.php/t6189.html
Hoop voor je dat het lukt.
Laat het even weten of het allemaal functioneerd!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediax
Voor skins kwam ik hier een topic tegen van howardforums:

> http://www.howardforums.c...3ae651140&threadid=492752

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat dit ook wel werkt!!

http://viciousglitch.tripod.com/motorola.htm

Verveel me een beetje zoals je waarschijnlijk wel al door hebt naar 3 posts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
:> Bij mij werkt 't! De link naar PST Phone Programmer is kaput, maar met een beetje zoeken op google kom je vanzelf wel een werkende tegen (heb nu 7.1 gevonden op een russische site)

Snap trouwens niet waarom motorola die knop zelf niet aanzet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
ik krijg het programma niet aan de praat :(
doet moeilijk op mijn com-poort ofzo :'(

Hij ziet gewoon mijn GSM niet

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Tjelle schreef op 09 november 2004 @ 20:38:
[...]

:> Bij mij werkt 't! De link naar PST Phone Programmer is kaput, maar met een beetje zoeken op google kom je vanzelf wel een werkende tegen (heb nu 7.1 gevonden op een russische site)

Snap trouwens niet waarom motorola die knop zelf niet aanzet? :?
heb je mischien een download linkje voor me want ik zit de gehele tijd al te zoeken en daar wordt je niet vrolijk van.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
http://www.google.com/search?q=PST_7.1.1.rar

2e linkje ;)

daar staat trouwens ook een rarretje met 15 games; minigolf werkt in ieder geval :*)

[ Voor 110% gewijzigd door Tjelle op 09-11-2004 21:45 . Reden: spelletjes werken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjelle schreef op 09 november 2004 @ 21:37:
http://www.google.com/search?q=PST_7.1.1.rar

2e linkje ;)

daar staat trouwens ook een rarretje met 15 games; minigolf werkt in ieder geval :*)
Please help!! ik krijg hem niet aan de gang hoewel ik het zo graag werkend wil hebben. Krijg als ik PTS opstart het geluidje te horen dat mijn telefoon wordt afgekoppeld van de computer en dan vind hij hem niet meer. Als ik PTS afsluit vind hij hem wel gewoon. Ik kreeg trouwens 2 errors bij de installatie, iets van dat hij de updates van windows xp niet kon installeren omdat de taal van windows xp niet dezelfde is als van de updates. HELP!!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
Die errors moet je gewoon negeren. Heb ik ook gedaan tenminste.
Ik kreeg na:
-installatie van PST
-reboot
-kabel aansluiten
-PST opstarten
de melding dat er nieuwe hardware was gevonden. (3 stuks, motorola gerelateerd) Drivers kan je in de PST map vinden.

(Mogelijk dat je nog even de kabel los moet halen en weer opnieuw moet aansluiten na het opstarten van PST)

En daarna werkte het bij mij. (Kjava openen, etc. zoals aangegeven op bovenstaande site)

[ Voor 15% gewijzigd door Tjelle op 09-11-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Ik start het programmatje gewoon op en volg de instructie's om de java aan te zetten (of zo iets) maar dan krijf ik de volgende melding.

Please Power cycle phone and repeat operation again.

Maar wat ze daar nu mee bedoelen ik zou het niet weten en wat gaat er verkeerd ??

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjelle schreef op 09 november 2004 @ 22:18:
Die errors moet je gewoon negeren. Heb ik ook gedaan tenminste.
Ik kreeg na:
-installatie van PST
-reboot
-kabel aansluiten
-PST opstarten
de melding dat er nieuwe hardware was gevonden. (3 stuks, motorola gerelateerd) Drivers kan je in de PST map vinden.

(Mogelijk dat je nog even de kabel los moet halen en weer opnieuw moet aansluiten na het opstarten van PST)

En daarna werkte het bij mij. (Kjava openen, etc. zoals aangegeven op bovenstaande site)
Heb jij ook XP in het nederlands dan??? of licht het hieraan??
Ik kreeg trouwens ook maar 1 melding dat er nieuwe hardware was gevonden, alleen Motorola USB modem :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 22:23:

Heb jij ook XP in het nederlands dan??? of licht het hieraan??
Ik kreeg trouwens ook maar 1 melding dat er nieuwe hardware was gevonden, alleen Motorola USB modem :?
Hier winXP sp2 NL. Die updates zijn niet nodig voor sp2, meen ik ergens gelezen te hebben.

Even kijken, ik kreeg de melding om 3 Motorola Usb Devices te installeren, te weten:
- Accessories interface;
- Data logging MCU interface;
- Test command interface;

Misschien dat er na een reboot wel naar gevraagd wordt?
Arie26 schreef op 09 november 2004 @ 22:19:
Ik start het programmatje gewoon op en volg de instructie's om de java aan te zetten (of zo iets) maar dan krijf ik de volgende melding.

Please Power cycle phone and repeat operation again.

Maar wat ze daar nu mee bedoelen ik zou het niet weten en wat gaat er verkeerd ??
normaal gesproken: telefoon opnieuw opstarten en opnieuw proberen. Heb die melding zelf niet gezien, kan je er even niet verder mee helpen.

[ Voor 31% gewijzigd door Tjelle op 09-11-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Ik krijg ook alleen de melding motorola usb modem gevonden :(

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie26 schreef op 09 november 2004 @ 22:32:
Ik krijg ook alleen de melding motorola usb modem gevonden :(
Laat me raden. Ook XP NL maar geen SP2????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga slapen. is al laat genoeg. Heb het nog steeds niet werken maar weet wel waar het probleem zit. Ik kan met mijn versie geen SP2 downloaden dus moet ik eigenlijk wel de laatste 2 updates installeren maar omdat ik een nederlandse versie van XP heb begint hij te zeuren dat er verschil in taal zit want de updates zijn volgens mij in het engels?!!!
Toch maar ff XP in het engels installeren dan of iemand een ander/beter idee???
:? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 22:38:
[...]

Laat me raden. Ook XP NL maar geen SP2????
geen SP2 :+ ik draai Win95 :Z

Maar mijn dank is erg groot naar de bovenstaande poster om dit probleem effe aan te pakken dank u
Maar het probleem is op gelost ik heb even een andere usb poort genomen en toen kreeg ik wel de melding dat ie meerder motorola dingen had gevonden en nu doet iet het, dus nogmaals allemaal bedankt .

[ Voor 14% gewijzigd door Arie26 op 10-11-2004 07:23 ]

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie26 schreef op 10 november 2004 @ 06:58:
[...]

geen SP2 :+ ik draai Win95 :Z

Maar mijn dank is erg groot naar de bovenstaande poster om dit probleem effe aan te pakken dank u
Maar het probleem is op gelost ik heb even een andere usb poort genomen en toen kreeg ik wel de melding dat ie meerder motorola dingen had gevonden en nu doet iet het, dus nogmaals allemaal bedankt .
Geen dank, maar nu moet ik het nog bij mezelf werkend krijgen!! :9
Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat ik toch SP2 op mijn compu kan installeren?? :?
Wil natuurlijk ook graag java games/apps op mijn moto hebben!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 08:09:
[...]

Geen dank, maar nu moet ik het nog bij mezelf werkend krijgen!! :9
Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat ik toch SP2 op mijn compu kan installeren?? :?
Wil natuurlijk ook graag java games/apps op mijn moto hebben!!!!
windows update draaien ??
of computer totaal kopen zit ie bij op cd.

lijkt me goed te doen, hoor

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie26 schreef op 10 november 2004 @ 09:45:
[...]

windows update draaien ??
of computer totaal kopen zit ie bij op cd.

lijkt me goed te doen, hoor
Dacht ik ook ja. Had hem gedownload via windows update maar toen begon hij te zeuren dat mijn product key van XP niet correct was!! Is ook niet zo :P !! Maar hoe krijg ik hem er dan toch op??????????? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej gasten,

ik kom al een tijdje op dit forum, maar ben net pas geregistreerd...
Morgen of overmorgen komt mn foon binnen van t-mobile! yes! _/-\o_

dus... erm
wel leuk om jullie bevindingen te lezen... is wel handig voor mij alvast... B)

ik zit ook veel op howardforums, mobiledia, mobile-review en mobile9 forums, dus ik weet wel veel al van de telefoon, nu hopen dat ie niet tegenvalt...
Ik had eerst een samsung e700... maar die vond ik toch niet zo leuk.... ik vind candybar phones toch wel leuker!!!!!!

maaruh over die xp sp2 moet je gewoon ff googlen, ik kon m ook niet legaal doen, maar na een of ander online tutorial was het toch gelukt...
En een vriend van mij had het erover dat ie de cd sp2 had besteld bij microsoft en hem toen installeerde onder het mom van ik heb geen internet dus kon sp2 ook niet het serienummer controleren, alleen die cd bestellen duurt wel een werkdag of 8 a 9... misschien helpt dat? (is totaal gratis die cd ook geen verzendkosten)

8) gr SeenD

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 10:15:
heej gasten,

ik kom al een tijdje op dit forum, maar ben net pas geregistreerd...
Morgen of overmorgen komt mn foon binnen van t-mobile! yes! _/-\o_

dus... erm
wel leuk om jullie bevindingen te lezen... is wel handig voor mij alvast... B)

ik zit ook veel op howardforums, mobiledia, mobile-review en mobile9 forums, dus ik weet wel veel al van de telefoon, nu hopen dat ie niet tegenvalt...
Ik had eerst een samsung e700... maar die vond ik toch niet zo leuk.... ik vind candybar phones toch wel leuker!!!!!!

maaruh over die xp sp2 moet je gewoon ff googlen, ik kon m ook niet legaal doen, maar na een of ander online tutorial was het toch gelukt...
En een vriend van mij had het erover dat ie de cd sp2 had besteld bij microsoft en hem toen installeerde onder het mom van ik heb geen internet dus kon sp2 ook niet het serienummer controleren, alleen die cd bestellen duurt wel een werkdag of 8 a 9... misschien helpt dat? (is totaal gratis die cd ook geen verzendkosten)

8) gr SeenD
Hallo,
Welkom hier op het forum. Ik zal je alvast zeggen dat je telefoon echt niet tegenvalt hoor!! hij is gewoon super, maar een ander vraagje. Ik zit al een paar uur te googlen maar kan echt niets vinden waardoor ik wel SP2 kan installeren. Misschien een link ofzo??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 10:28:
[...]
Hallo,
Welkom hier op het forum. Ik zal je alvast zeggen dat je telefoon echt niet tegenvalt hoor!! hij is gewoon super, maar een ander vraagje. Ik zit al een paar uur te googlen maar kan echt niets vinden waardoor ik wel SP2 kan installeren. Misschien een link ofzo??? :?
Als je rey-nummer niet klopt, werkt de Windows SP2 cd ook niet, volgens mijn.

Er zijn een aantal mogelijk heden voor om je windows-key aan te passen, zodat je dan wel SP2 kan installeren, maar ik ben bang als we het hier, daar uit gebreid over gaan hebben dat het Topice op slot gaat en dat we allemaal een waarschuwing voor krijgen :/

Dus ik gewoon weer lullen over de motorola E398 _/-\o_

[ Voor 44% gewijzigd door Arie26 op 10-11-2004 10:38 ]

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie26 schreef op 10 november 2004 @ 10:36:
[...]

Als je rey-nummer niet klopt, werkt de Windows SP2 cd ook niet, volgens mijn.

Er zijn een aantal mogelijk heden voor om je windows-key aan te passen, zodat je dan wel SP2 kan installeren, maar ik ben bang als we het hier, daar uit gebreid over gaan hebben dat het Topice op slot gaat en dat we allemaal een waarschuwing voor krijgen :/

Dus ik gewoon weer lullen over de motorola E398 _/-\o_
Je hebt gelijk. Als je nog suggesties hebt wat ik kan doen dan mail me maar ff:
niels_classens@wanadoo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En welke spellen heb je al allemaal werkend gekregen???
Laden ze soepel of duurt het eeuwen???
Hoe zien de spellen eruit???
Wat vind jij van de rekenkracht van de java machine binnen de E398????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 11:10:
En welke spellen heb je al allemaal werkend gekregen???
Laden ze soepel of duurt het eeuwen???
Hoe zien de spellen eruit???
Wat vind jij van de rekenkracht van de java machine binnen de E398????
Ik heb alleen nog maar een midget-golf spellentje getest en dat laadt erg snel en speelt makkelijk.
EN wat vindt ik van de rekenkracht ?? pppuuufffffff ik zou het niet weten, want alles werkt naar tevredenheid en allemaal binnen een acceptabele snelheid.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 13:57:
Zo, ben terug van Echt.
Heb nu software nr: R372_G_0E.20.95R
Ik kan zo geen uiterlijke verschillen ontdekken. Helaas wilden ze niet meewerken aan mijn wens op de T-Mobile-zooi eraf te gooien. Jammer ;)

Ik ga nog even kijken of er echte verschillen te ontdekken zijn.
Voicedailing via de groene toets 2 sec ingedrukt houden werkt bij mij in ieder geval nog steeds NIET.
Ook blijft het eigenaardig dat er bepaalde Motorola wallpapers en geluiden spontaan weer verdwijnen. Die Hello Moto-tune is dus weer gewoon weg. Zomaar!
Kan iemand die mij sturen?

Wordt vervolgd....
Heb je nog voordelen ontdekt aan je firmware-update? Is de telefoon sneller bij bijv.: sms, mp3's afspelen, foto's maken o.i.d.?

Ik ben inmiddels ook al naar de T-Mobile-shop geweest, van te voren geheugenkaartje eruit gehaald, zodat ze em direct zouden kunnen opsturen. Wat blijkt nu: Ik kom aan in de winkel, wilde de mankementen demonstreren, blijkt de telefoon ineens weer als een zonnetje te werken. Goed, ik verder toch maar ff doorgevraagd over software-updates, maar daar wisten ze niets van. In de winkel hebben ze zelfs nog naar Motorola gebeld, maar die wisten ook al niets.
Het blijkt dus, dat de telefoon prima werkt zonder TF-kaart erin, maar zodra die er wel in zit, kan ik géén wekker gebruiken en géén profielen aanpassen...
Erg vreemd... Ik kijk het nog even aan, mocht het erger worden, dan zal ik em ook wel op laten sturen naar Echt.

edit:
Ik zie nu ook dit topic op HF (http://www.howardforums.c...4ffdbdeaf&threadid=493443) , het lijkt erop dat met software-versie .96R de batterij langer meegaat!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat de gsm over de zeik gaat met je TF kaart erin. Formateer dat ding eens!

Ik heb net mijn BT headsetje binnengekregen. Wat een supergaaf ding! Ik lijk wel StarTrek nu. Zo'n mooi zwart ding aan mijn oor dat lekker blauw flashed. De GSM knippert trouwens ook blauw als ie een BT verbinding heeft. Kicken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 14:38:
Vreemd dat de gsm over de zeik gaat met je TF kaart erin. Formateer dat ding eens!

Ik heb net mijn BT headsetje binnengekregen. Wat een supergaaf ding! Ik lijk wel StarTrek nu. Zo'n mooi zwart ding aan mijn oor dat lekker blauw flashed. De GSM knippert trouwens ook blauw als ie een BT verbinding heeft. Kicken!
En de geluids kwaliteit en dergelijke ?

ook erg goed, zelf ben ik ook te spreken over mijn Jabra 250.

Hij lijkt alleen erg groot
Afbeeldingslocatie: http://www.ggtelecom2002.com/products/gg03/image_gg03.jpg

Vooral als ik hem vergelijk met de gene die ikke heb.
Afbeeldingslocatie: http://www.puhelinkioski.com/kuvat/bt250.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Arie26 op 10-11-2004 14:49 ]

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groot? Echt niet:
Afbeeldingslocatie: http://homepage.ntlworld.com/markhammill/reviews/smartphone/ggtelecom_gg03/gg03_worn.jpg
(nee, dit ben ik dus niet!)
Ding staat super naast de E398. Ze knipperen alletwee blauw en paars. :9
De geluidskwaliteit is zeer goed. Ik heb geen vergelijk, maar geen ruis en ruim voldoende volume. Comfort is dik voor elkaar en hij ondersteunt voicedailing en 3 handsets tegerlijkertijd! Ook moet MP3 weergave (mono) mogelijk zijn. Verder zit er een cradle bij waar je hem in kan klikken om te laden. Laden gebeurt via 230V-adapter of via de USB!

En hier staan nog meer plaatjes:
http://www.mobileminds.co...tPhone_Accessories&id=222

Zo te zien is ie zelfs kleiner dan de Jabra :P :
Afbeeldingslocatie: http://www.rossross.com/Graphics/Photos/Wireless/Jabra/JABRA_FreeSpeak_girl_sm.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer gebruiken jullie die headsetjes eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 22:55:
Wat dacht je van in de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 22:55:
Yep, alleen in de auto en soms op kantoor.

EN je hebt inderdaad gelijk hij zeker niet groter als de Jambra, heeft eigenlijk gewoon een andere model.

En NEE ik ben ook niet die onderste foto ;)

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
Arie26 schreef op 10 november 2004 @ 06:58:
No problemo, daarvoor zitten we hier op got.

Heb vandaag ontdekt dat je de volledige MPT als 'upgrade' gewoon over de op CD meegeleverde lite versie kan installeren :) Voordelen zijn onder andere een uitgebreidere multimedia studio en een mms editor.

http://www.bvrp.com/customers/motorola/upgrade/NL/

Je gaat dan wel ff terug naar versie 2.x maar na een 'live-update' is ie gewoon weer bij 3.11

Verwijderd

ik heb een paar vraagjes en ik hoop dat iemand hem kan beantwoorden,
want ik wil hem heel graag hebben maar heb dus nog een paar kleine probleempjes:

Ik heb deze telefoon bij een internetwinkel gezien die hem simlockvrij verkoopt.
(Dit wil ik, want ik wil per sé geen abonnement afsluiten. Heb nu Hi prepay).
Nu wil het geval dat deze winkel het gehele pakket verkoopt, met uitzondering van de datakabel (usb-kabel).

* Weet iemand waar ik deze los vandaan kan halen. Kan op i'net nl. niets vinden over een datakabel voor Motorola E398. Wel datakabels voor andere Motorola-modellen.

* Weet iemand daarnaast ook de exacte naam van de kabel?

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen!!

Groetjes!

Patricia

Verwijderd

Voorzover ik weet zijn het allemaal dezelfde datakabels. In ieder geval van de nieuwere types. Correct me if i'm wrong!!!
Een vriend van mij heeft de V600 en die datakabel past er bij mij ook gewoon in en het werkt ook allemaal dus ik zou zeggen koop er gewoon in van de V600 ofzo.

Verwijderd

Anders kijk hier eens naar:
http://www.marktplaats.nl...icatie/motorola/40800.htm

Je moet namelijk wel de drivers ervoor hebben. En je moet ook het programma Mobile Phone Tools van Motorola hebben, hiermee kan je namelijk muziek, video's en plaatjes via de datakabel op je mobiel zetten.

Verwijderd

Er zou wel een cd bijzitten in het pakket.
Staan hier zowel de Mobile Phone Tools op, als de drivers of staan deze op verschillende datadragers? (2 cd's bijvoorbeeld).

't Zou wel mooi zijn als ik gewoon een andere datakabel kan gebruiken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 16:00:
Er zou wel een cd bijzitten in het pakket.
Staan hier zowel de Mobile Phone Tools op, als de drivers of staan deze op verschillende datadragers? (2 cd's bijvoorbeeld).

't Zou wel mooi zijn als ik gewoon een andere datakabel kan gebruiken.
Op de cd staat zowel mobile phone tools als de drivers, want zonder drivers heb je ook niks aan mobile phone tools! De nieuwere datakabels passen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Kan ik thema's op dezelfde manier als de nokia 6600 en SE T610 op de foon zetten (ik doe dat met BT,gewoon verzenden naar foon) of gaat het net zo als bij de Moto V525? (wat mij nog steeds niet lukt,dus opgegeven heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry mensen dat het beloofde filmpje er niet is
maar met mij kan het op op dit moment niet stuk
eerst mijn arm aan puin nu is gister mijn rechter dui been aan puin getrapt
ook heb ik veel werk voor school moeten dus alles is er door heen geschoten
miischien kan ik van het weekend tussen halo2 door wel een filmpje maken.
keep ya updated.
heeft iemand al de mortal kombat 1 java versie op het net gezien
die wil ik wel aanschaffen en dan lekker op mijn motorola spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heejz,

ik heb m nu sinds vrijdag, hij is echt wel gruwelijk lauw... soms nog wat laggy, maar ik heb wel de software 95r, glukkig...

paar dingen vind ik nog vaag, zoals met itap hoe voeg woorden toe aan het woordenboek? 8)7

en ik heb een groot blauwe tand probleem, ik had een trust blauwe tand dongle gekocht, een class 1 van trust, en tja, ik kan mn phone hier niet mee zien! :'( :'(
ik bedoel dus, ik krijg m gwoon niet in mn BT locaties, hij detecteert hem wel als bluetooth modem, maar verder kan ik er helemaal niets mee, ik heb het al op 3 computers geprobeerd. en nieuwe drivers gedownload bij trust, ik ben radeloos... |:(

heeft iemand dezelfde ervaringen of het antwoord?
react man! TanQ

Grrr SeenD

ps telefoon is echt wel kewl, mooi beeld, camera beter dan mn samsung e700, geluid nice, en rythmlights kewl met uitgaan! O-)

[b]edit: hmmm blauwe tand is nu glukt, kan lekker spelletjes erop gooien!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 04:25 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste