Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Wildcard83

gewoon zoon display follie kopen
en die erop doen. geen beschrem tasjes want daar krijg je rare vlekken
van op je display ruitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die een unbranded E398 hebben: welke softwareversie hebben jullie? Mijn E398 komt van Moto Frankrijk (is verder gewoon hetzelfde model) en draait .5AR. Deze versie lijkt, gezien enkele nieuw toegevoegde functies, (een van) de nieuwste te zijn, vergelijkbaar met de nieuwste Amerikaanse versie .93R.

Vergeleken met mijn V600 vallen de volgende dingen op:

Motorola telefoontjes doen alles altijd nogal op hun gemak, maar bij de E398 schiet het goed op. Met smsen loopt de telefoon af en toe wel wat achter, maar over het algemeen werkt alles vlot, in ieder geval een stuk sneller dan op de V600.

De ontvangst is geweldig. De V600 viel al niet tegen, maar met de E398 krijg ik - terwijl de reusachtige antenne verdwenen is - bijna een blokje meer aan signaal. Verder geen gezwabber in de signaalsterkte en de geluidskwaliteit is ook zonder meer prima.

De Clublights zijn erg vet; de lichtjes aan de zijkant zijn alleen interessant als het donker is, maar de knipperende backlights van scherm en toetsenbord doen het 'm.

Constructie: Wildcard83 had het niet beter kunnen zeggen. 't Is één massief brok telefoon. Keypad is geweldig, niks kraakt, en het rubberachtige zwart is zowel stijlvol als functioneel. SIM-kaart en TF-kaartje installeren gaat wat tuttig, maar 't werkt goed. Het joystickje went ook snel, maar de bediening is nogal lastig als je kleffe vingers hebt.

In de nieuwere softwareversies kun je je telefoon als USB-schijfstation laten herkennen en rechtstreeks naar de geheugenkaart schrijven (snelheid is redelijk, gewoon via een kaartlezer gaat beter).

Vooralsnog enige minpuntjes zijn dat de schermbeveiliging alleen de tijd, batterij en signaalsterkte weergeeft en geen indicatie van een gemiste oproep of bericht, en dat er geen automatische toetsenblokkade op zit.

Kortom: top-telefoon, de beste die ik ooit gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het topic loopt niet echt superhard ofzo?

weet iemand hoe je themes op je telefoon kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ruubs:

2 vragen:

1e: Hoe krijg jij je scherm knipperend? De club-lights en toetsenbord flikkeren goed. Het scherm niet.

2e: Kun jij die stomme geluidjes bij het aan- en afzetten wegkrijgen? Vind ik vreselijk irritant.

1 opmerking: als je een sms of gemiste oproep hebt gehad en hij staat op schermbeveiliging, dan moet je willekeurig welke toets indrukken. Dan krijg je te zien of je wat gemist hebt. Weliswaar zonder verlichting, maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 00:33:
@ruubs:

2 vragen:

1e: Hoe krijg jij je scherm knipperend? De club-lights en toetsenbord flikkeren goed. Het scherm niet.

2e: Kun jij die stomme geluidjes bij het aan- en afzetten wegkrijgen? Vind ik vreselijk irritant.
Bij een ontvangen oproep blijft het scherm gewoon constant aan; bij de club-lights functie heb je heel weinig geluid nodig voor het toetsenbord/zijlichtjes maar tamelijk veel geweld voor het scherm. Bij gevoeligheid op 2 en net naast een speaker doet hij het bij mij in ieder geval ok.

Geluidjes bij aan- en afzetten doen het gelukkig niet als je profiel op Vibracall staat. Verder weet ik ook niet wat ik er mee aanmoet; misschien dmv seem editing (HowardForums), maar daar kunnen we het hier waarschijnlijk niet over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 10:13:
[...]

Bij een ontvangen oproep blijft het scherm gewoon constant aan; bij de club-lights functie heb je heel weinig geluid nodig voor het toetsenbord/zijlichtjes maar tamelijk veel geweld voor het scherm. Bij gevoeligheid op 2 en net naast een speaker doet hij het bij mij in ieder geval ok.

Geluidjes bij aan- en afzetten doen het gelukkig niet als je profiel op Vibracall staat. Verder weet ik ook niet wat ik er mee aanmoet; misschien dmv seem editing (HowardForums), maar daar kunnen we het hier waarschijnlijk niet over hebben.
ja maar dat gaat niet werken die dingen edititen aangezien dan je hele telefoon
het niet meer doet. was namelijk iemand op dat howardforum die ook had zitten knoeien
en die kon hem dus mooi opsturen om hem opnieuw te flashen
het software gedeelte wat je nodig hebt is niet berijkbaar met normale data kabels enzo.

misschien komen ze nog met een update!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 11:32
Ik heb eigelijk nog enkele vraagjes wat ik eigenlijk niet kan terug vinden in de reviews:

- Hoeveel personen kan je opslaan in het Adressenboek ?
- Wat kan je dan allemaal kwijt onder zo'n persoon; gsm nummer; thuis telefoon; nummer wer; email; enz.enz.
- Kan je foto's toewijzen aan personen zodat je een foto ziet in het display als je gebelt wordt ??

Hopelijk kan iemand mijn deze antwoorden geven, eventueel voor morgen want als dat allemaal kan gaat mijn bestelling gelijk op de FAX morgen vroeg.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hem ook maar waar is hij te koop zonder de tmobile troep er in en aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Arie26

Hoeveel personen kan je opslaan in het Adressenboek ? 1000 !
- Wat kan je dan allemaal kwijt onder zo'n persoon; gsm nummer; thuis telefoon; nummer wer; email? nee je kan 1 naam en een foto toewijzen je kan kiezen uit verschillende type nummers.
je zal dus bv piet thuis , piet werk, piet mobiel, aan moeten maken!! vandaar die 1000 plekken in je phonebook1

Kan je foto's toewijzen aan personen zodat je een foto ziet in het display als je gebelt wordt ?? ja dat kan!!!!

Hopelijk kan iemand mijn deze antwoorden geven, eventueel voor morgen want als dat allemaal kan gaat mijn bestelling gelijk op de FAX morgen vroeg.

join the club en bestel dat ding morgen vroeg
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

@ Erik-Wit

phone house
of enkele online shops

http://www.mobile-review....la/motorola-e398-en.shtml

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Arie26 schreef op 24 oktober 2004 @ 08:57:
Ik heb eigelijk nog enkele vraagjes wat ik eigenlijk niet kan terug vinden in de reviews:

- Hoeveel personen kan je opslaan in het Adressenboek ?
- Wat kan je dan allemaal kwijt onder zo'n persoon; gsm nummer; thuis telefoon; nummer wer; email; enz.enz.
- Kan je foto's toewijzen aan personen zodat je een foto ziet in het display als je gebelt wordt ??

- Volgens mij tot het geheugen vol zit dus het aantal gaat geen probleem worden.
- Je kan tel nummers, Email en Mailinglijst opslaan. Bij telefoon nummers kan je meerdere nummer aan de zelfde persooon toekennen en aangeven wat voor soort het is (werk/mobiel/prive).
-Je kan een picture id in het telefoonboek toevoegen. Die krijg je (helaas vrij klein) te zien als je gebelt wordt.
Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 10:58:
Ik heb hem bij The Phonehouse unbranded gekocht.

edit: Te laat :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemadn al zijn eigen review geschreven voor deze telefoon ben nu namelijk best benieuwd.
ook ben ik benieuwd naar zelf gemaakte foto's van het toestel enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
ZO heb net effe de fax weg gestuurd naar T-mobile, dus nog effe wachten en dan heb ik hem.

Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt tot wanneer je het toestel ontvangt ?

EN heeft er iemand al een eigen review gemaakt ;)

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie26 schreef op 25 oktober 2004 @ 09:25:

EN heeft er iemand al een eigen review gemaakt ;)
Ben bezig....

Hmm....zit hier flink te typen. Kom er ondertussen achter dat er software-matig flink wat mis is met de E398......

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Review Motorola E398.

Zoiets?

Allereerst ga ik jullie vertellen dat ik zwaar Siemens-fan ben. Mijn vorige GSM´s waren een S35 en daarna een S55. Beide super-gsm´s alhoewel de S55 nu toch echt uit elkaar aan het vallen was. Ik was eigenlijk op zoek naar een opvolger van de S55, maar dan met een beter scherm, ingebouwde camera, betere geluidskwaliteit (lees: harder) en betere constructie De S65 bracht niet wat ik zocht, de M65 was het nét niet en dus moest er wat anders komen. De E398 leek me wel wat en mijn eerste GSM was de Motorola CD920 van Dutchtone, dus ik was bekend met het merk. T-Mobile kon mij een leuke aanbieding doen voor een “eigen merk” E398 icm een verlenging. De keuze was dus snel gemaakt.

Na een kleine 2 weken wachten was het zover: de GSM werd geleverd. De gebruiksaanwijzing lees ik pas na een paar dagen klooien. Dus doos open, alles eruit, simkaartje overzetten, geheugenkaartje (klein!!) erin, accu erin, klep dicht en het ding aan het laadapparaat. Na een kleine 2 uur was de GSM vol en konden we spelen.
Eerste indruk: hele stevige constructie, inderdaad is een “massieve brok GSM” een hele goede naam. Het materiaal is hardplastic, maar het voelt rubberachtig aan. Echt heel erg apart, maar wel heel fijn. Overigens voelt hij ook massief: hij is redelijk zwaar, maar niet hinderlijk. Ik ben er overigens nog niet achter of de zilveren rand nou van metaal is of niet.
De toetsen zijn zeer fijn: niet te klein, een duidelijk drukpunt en goed verlicht. Het joystickje is wennen, maar dat gaat ook na een tijdje goed. Het had nét wat groter mogen zijn voor mij.
De toetsen aan de zijkant liggen verdiept en zijn daardoor wat moeilijker in te drukken. Aan de andere kant kun je ze dan ook niet per ongeluk indrukken Aan de bovenkant van het toestel zit een rubberen flapje met daarachter de aansluiting voor de meegeleverde stereo headset. Dat flapje is een ramp om los te peuteren. Je moet het ook goed opzij klappen, anders past de plug er niet helemaal in. Ik denk ook niet dat het flapje lang zal blijven zitten. De headset is trouwens van een prima kwaliteit

En dan nu echt aan de gang: het toestel springt na een kleine 4 seconden aan met een hoop muziek. Dat is irritant! Het opstarten duurt ook even. Al met al ben je 10 seconden onderweg eer je je pin mag intypen. Na de pin-ingave kun je wel snel aan de gang: een paar seconden en alles werkt. Overigens wil ik hier wel melden dat je de aan-uit-knop geen 4 seconden hoeft in te drukken zoals in het boekje staat. Slechts 1 korte klik en na 4 seconden gaat ie aan. Het scherm is echt supermooi, maar dit is dan ook de eerste GSM die ik heb met meer dan 256 kleuren. De kleuren en scherpte kunnen de vergelijking met de nieuwste Samsung makkelijk aan.

Het menu is wennen. Eerst de T-Mobile zooi eruit. De Motorola-skin is veel mooier en duidelijker. Het is geen logica zoals bij Nokia en Siemens, maar na 4 dagen kan ik er goed mee overweg en heeft het toestel weinig geheimen voor mij. Je kan de gsm personaliseren. Aan alles is gedacht: menu, volgorde van de menu-items, achtergrond, screensaver, beltonen, clublights (lachen!). Zo’n beetje alles in te stellen, behalve de dingen die ík graag zou willen, zoals profielen en sms. Ik ga niet het hele menu beschrijven, want dat duurt me 4 dagen. Een paar dingen licht ik eruit die mijns inziens het vermelden waard zijn:
SMS
Sms-en gaat goed. Er zit een soort T9 op: ITAP heet het en ik moet zeggen: het werkt perfect. T9 maakt zelf de woorden, maar ITAP gaat verder: die voorspelt woorden. Een voorbeeld: als ik “bijvoorbeeld” wil typen, staat er met de tekst “bij” al het hele woord. Je kan dan doortypen of een tikje omhoog tegen de joystick en het hele woord “bijvoorbeeld staat er. Super-makkelijk! Ook nieuwe woorden neemt ie automatisch op en de meest gebruikte woorden worden eerste keuze. De logica daarvan vind ik weer heel goed, terwijl de GSM op het gebied van logica niet echt super is. Zo kun je aangeven hoe lang berichten in de inbox en outbox bewaard moeten blijven. Helaas ontbreekt de mogelijkheid om verstuurde berichten helemaal niet te bewaren. Het minste dat je kan aangeven is 1 dag en zelfs daar twijfel ik aan omdat een gisteren verstuurde sms er vandaag nog steeds instaat. Missertje!
Telefoonboek:
Het telefoonboek is zeer uitgebreid. Je kan er naar keuze zo’n beetje alles in kwijt. Maar je moet wel alle gegevens van je simkaart naar de GSM kopiëren Ook hier weer een misser: de namen staan dan dubbel in je contactenlijst. Bij Siemens kun je kiezen of je de namen uit je sim of uit je gsm wilt zien en daar kan je gewoon tussen wisselen. Hier kan ik die optie niet ontdekken en dus moest ik gisteren alle 124 contacten 1 voor 1 wissen. Wat ook een hele leuke is: in de handleiding staat dat de voicedialing als volgt werkt: druk de groene toets voor 2 seconden in en spreek dan de naam. Helaas: na 2 seconden drukken krijg ik dus gewoon de laatst gekozen nummers te zien. Geen voicedialing via de knop dus. Deze is alleen te benaderen via het menu of door de optie toe te wijzen aan de smart-toets aan de zijkant. Zo zijn er nog wel meer onlogische aspecten: je kan een snelkoppeling maken aan de toetsen. Door die toets dan ingedrukt te houden kom je in dat menu-item terecht. Maar de getallen 1 t/m 9 zijn toegewezen aan de eerste 9 telefoonnummers. Een overzicht van alle snelkoppelingen ontbreekt in zijn geheel. Ik wilde een snelkoppeling voor een sms-bericht maken. Dat werkt makkelijk, alleen is eerste mogelijke snelkoppeling 11. En ook die pakt de gsm niet. 2 maal de 1 intoetsen en ingedrukt houden werkt niet: geen sms.
Zo zijn er bij Profielen ook nogal wat dingen. Ik zie graag dat ik zelf alle profielen wil instellen zoals ik wil. Motorola denkt daar anders over dus kan ik onder het profiel “vibracall” niet instellen dat hij bij een inkomende sms geheel stil moet blijven.

Ik kom er net ook achter dat de toetsverlichting bij mij ingesteld staat op 20 seconden aanblijven. Als de toetsverlichting dan uitgaat, krijg ik hem niet meer aan. Enkel door het links en rechts wat drukken op knoppen gaat ie ineens aan. Het scherm is wel meteen verlicht, de toetsen niet. Of zijn de toetsen lichtgevoelig en gaan ze enkel aan als het donker is? Hee, het lijkt er wel op. Vreemd!

Het bovenstaande lijkt alsof de E398 een drama is. Maar dat is het echt niet. Alles wat ik niet genoemd heb is positief en dat is heel veel: de camera is goed, je kan zelfs het sluitergeluid helemaal uitzetten (dat mocht niet meer geloof ik). De camera heeft 4 keer digitale zoom, belichting is in te stellen en hij heeft zelfs een kleine flits. Goed genoeg voor een GSM.
Het geluid is natuurlijk helemaal super! Het ding trilt bijna in je hand van de herrie. Die speakertjes zijn helemaal top! En ik hoop dat ze dat na een jaar ook nog zijn, wat gaan ze hard. MP3 afspelen is geen probleem. Even de GSM met de USB aan de PC hangen en pompen maar! Helaas is 64 zo vol, dus ik denk dat ik maar eens een 128mb versie ga aanschaffen
Verder zijn alle normaal voorkomende attributen op een GSM aanwezig: wekker, spelletjes, calculator, afspraken, etc. En dat werkt allemaal voorbeeldig. En zoals ik al zei is het beeld heel erg mooi. Scherp en mooie kleuren. Ook de geluidskwaliteit met bellen is heel goed. Ook de handsfree-functie is mooi helder en duidelijk van klank.

Mijn conclusie is dat de E398 een supertelefoon is, met goed beeld en geluid en waar je prima mee kan bellen! Alleen heeft de GSM een flinke software-update nodig. Of het moet zijn dat T-Mobile zoveel software ingrepen heeft gedaan? Ik zou eigenlijk wel eens een unbranded E398 willen hebben om te vergelijken. Mijn softwareversie is trouwens: R372_G_OE.20.8BR (het zegt me niks)

Oh ja: ook leuk: ik had de ringtone van het filmpje hierboven (Hello Moto..) ook op de GSM gevonden. Dat staat ergens als een standaard beltoon ingesteld. Maar als je hem daar vanaf haalt, dan is die beltoon dus gewoon weg. Nergens meer te vinden!

Iedereen die vragen of antwoorden weet, reageren aub!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 12:08 . Reden: spelfoutjes eruit. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 11:51:

Iedereen die vragen of antwoorden weet, reageren aub!
Mischien een paar foto's van het toestel en door het toestel ;)

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie26 schreef op 25 oktober 2004 @ 14:30:
[...]

Mischien een paar foto's van het toestel en door het toestel ;)
Foto´s staan hierboven al ergens. En foto´s van het toestel zelf zijn ook overal te vinden. In het echt is hij toch veel mooier dan op plaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je themes, Java games / applicaties via de usb kabel kan versturen.

Ik heb men eerse software crash gehad, leek net de matrix 8)7 ( klikte op mp3 speler en toen kwam hij niet verder dan updating bla bla en kwamen de matrix letters of het scherm )

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de T-mobile versie in mijn handen gehad gatver wat een lelijk tmobile menu ik neem de unbranded heb hem al besteld met vodafone 150 2jaar voor 30euro is nog wel te doen het originele menu is veel vetter dan die van t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Hornikx:
Prima review, helemaal mee eens. Wel een opmerking over je snelkoppelingen:

Bij Motorola's heb je twee soorten. Ieder telefoonnummer krijgt automatisch een (instelbare) "verkorte kiescode". Dit verkorte nummer moet je intoetsen, gevolgd door een hekje. Je krijgt dan het bijbehorende telefoonboekrecord op je scherm. Bijv. 125#[groen] intoetsen belt telefoonnummer 125.
Voor de eerste 9 telefoonnummers geldt aanvullend dat je dit nummer ook kan bellen door de desbetreffende cijfertoets lang ingedrukt te houden.

Het tweede soort is gekoppeld aan menu-items/webpagina's. Deze snelkoppelingen maak je door MENU lang ingedrukt te houden bij een menu-item of WAP-pagina, en je voert ze uit door MENU in te drukken met meteen daarachteraan de cijfertoets waaronder de koppeling is opgeslagen. Een overzicht vind je (bij mijn SW-versie tenminste) in het menu OfficeTools->Snelkoppelingen of Webbrowser->Favorieten.

Wat de toetsenbordverlichting betreft: bij iedere toetsdruk wordt "gescand" of er genoeg licht is. Als je vanuit het licht het donker ingaat, zul je dus op een willekeurige toets moeten drukken om de verlichting aan te laten springen, en andersom.

De HelloMoto-beltoon heet bij mij gewoon "Moto" en staat gelocked in de beltonenlijst. Misschien heeft T-mobile hem eraf gegooid of in een andere, niet-toegankelijke directory gezet.

Overigens: er hebben wat mensen problemen gehad met het aan de praat krijgen van Mobile Phonetools. Onder Instellingen->Verbinding zit een optie "USB-instellingen". Als je dit instelt op Data/Fax kun je met MPT aan de gang; als je dit instelt op Geheugen dan wordt je foon niet herkend door MPT maar gezien als een externe schijf (USB-apparaat voor massa-opslag) en kun je dus mooi naar je TF-kaartje schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, kan iemand ook nog reageren op mijn post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 11:51:
Review Motorola E398.

...

Zo zijn er bij Profielen ook nogal wat dingen. Ik zie graag dat ik zelf alle profielen wil instellen zoals ik wil. Motorola denkt daar anders over dus kan ik onder het profiel “vibracall” niet instellen dat hij bij een inkomende sms geheel stil moet blijven.

...
Instellingen --> melding Profielen --> op profiel: met pookje drukken --> Vibr. & Beltoon selecteren --> Profiel aan passen naar wens door detial met pookje indrukken.

Als het te wazig is moet je het maar even zeggen :x :P

[ Voor 3% gewijzigd door XoiN op 25-10-2004 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:04

TMC

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 20:18:
Hallo, kan iemand ook nog reageren op mijn post?
Koop een bluetooth dongle, werkt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus kan je alleen via blue tooth games/java programmas enzo verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja das nog een beetje wazig of het lkan met bleutooth
ik zal als ik hem heb gelijk alles even testen zowel blauwstokje als
gegevensverstuurdraadje

keepya updated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt,

Ben ik de enige die de java mp3 speler niet meer kan laden, hij blijft bij mij hangen bij updating *bla bla*?

en is deze telefoon nou heel traag qua menu enzo?

t-mobile branded versie heb ik.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoiN schreef op 25 oktober 2004 @ 21:16:
[...]

Instellingen --> melding Profielen --> op profiel: met pookje drukken --> Vibr. & Beltoon selecteren --> Profiel aan passen naar wens door detial met pookje indrukken.

Als het te wazig is moet je het maar even zeggen :x :P
Ja, en? Klopt nog niet, want dan gaat de telefoon met geluid over als ze me bellen.
Onder het profiel Vibracall kan ik alleen de verschillende soorten vibra selecteren.

Het gaat er natuurlijk om dat ík zelf de profielen wil maken zoals ik ze wil en niet Motorola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 23:40:
Ok bedankt,

Ben ik de enige die de java mp3 speler niet meer kan laden, hij blijft bij mij hangen bij updating *bla bla*?

en is deze telefoon nou heel traag qua menu enzo?

t-mobile branded versie heb ik.
Die Java-speler is erg traag inderdaad. Hij blijft bij mij niet hangen, maar ik gebruik de standaard player, niet die Java.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Wederom weer een vraagje van mijn.

Gebruikt iemand deze GSM ook samen met en bluetooth headsetje en werkt dat een beetje enzo ja, welke headset ??

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:04

TMC

Java applicaties verzenden kan gewoon via bluetooth hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen kan ik hem halen bij ThePhone House Raalte met vodafone 150 2jaar die ik na 4maand kan verlagen naar 100minuten nog goed koper dan met tmobile en beter ontvangst en simlock vrij en origineel menu :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voda phone heb ik alleen een kut ontvangst mee gehad
bah bah bah
ik hou het lekker bij tmobile
maar eric jij hebt morgen dus ook dit toetsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 00:04:
[...]

Ja, en? Klopt nog niet, want dan gaat de telefoon met geluid over als ze me bellen.
Onder het profiel Vibracall kan ik alleen de verschillende soorten vibra selecteren.

Het gaat er natuurlijk om dat ík zelf de profielen wil maken zoals ik ze wil en niet Motorola.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Als ik bij detail vibr & beltoon kijk kan ik beltoonvolume op 0 zetten gesprekken of vibra dan wel stil zetten ( wat ook voor alle andere geluiden geld.. sms, IM,Voicemail... )

Dus volgens mij is jou probleem daar mee opgelost :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah stnd player doet hij het wel, maar de java player niet.

maar kan je ook java stuff VIA de USB kabel sturen naar je telefoon?

ik kon vanmiddag op school ook geen files via bluetooth sturen maar ik kon ze wel ontvangen??

meer mensen met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie26 schreef op 26 oktober 2004 @ 06:50:
Wederom weer een vraagje van mijn.

Gebruikt iemand deze GSM ook samen met en bluetooth headsetje en werkt dat een beetje enzo ja, welke headset ??
Jabra 250. Gaat geweldig en met minimale moeite. Superlange standby/spreektijd en prima gesprekskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 23:03:
[...]
Jabra 250. Gaat geweldig en met minimale moeite. Superlange standby/spreektijd en prima gesprekskwaliteit.
Nu maar hopen dat mijn GSM snel binnen is (maandag ochtend gefaxt) en dan gelijk zo'n Jabra 250 want daar heb ik meerder goede dingen over gehoord.

Of weet iemand nog alternatieve voor de zelfde centjes :9

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 19:02:
voda phone heb ik alleen een kut ontvangst mee gehad
bah bah bah
ik hou het lekker bij tmobile
maar eric jij hebt morgen dus ook dit toetsel
Lekker phone house krijgt hem morgen pas binnen, weer aan dagje wachten. Maargoed met vodafone heb ik tenminste het originele menu en niet dat stomme tmobile spul er op, en Vodafone heeft echt wel goed bereik tegen woordig tmobile schommelt vaker hier dan vodafone maar ja waar ik woon heb je veel kleine stomme plaatsen die tmobile heeft overgeslagen ofzo haha |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ff wat anders dan wanneer krijg je hem enz...

Klinkt dat stereo nog een beetje met mp3z?
en staat hij ook nog een beetje normaal standby? vast niet zo lang als mijn Nokia die het 2 weken kan vol houden als ik heel weinig bel.

Ennuh ik begrijp dat er een datakabel bij zit? kan ik mijn bluetooth dongle wel weg gooien haha dat gaat veelte traag zeker met mp3z over zetten,
weet iemand misschien een adressje waar ze die T-flash geheugen verkopen liefst 128 of 256mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 15:26:
Maar ff wat anders dan wanneer krijg je hem enz...

Klinkt dat stereo nog een beetje met mp3z?
en staat hij ook nog een beetje normaal standby? vast niet zo lang als mijn Nokia die het 2 weken kan vol houden als ik heel weinig bel.

Ennuh ik begrijp dat er een datakabel bij zit? kan ik mijn bluetooth dongle wel weg gooien haha dat gaat veelte traag zeker met mp3z over zetten,
weet iemand misschien een adressje waar ze die T-flash geheugen verkopen liefst 128 of 256mb
mijne is vandaag aangeboden had geen geld thuis dus morgen even ophalen.
@ erik wit
via motorola site kun je die dingen bestellen via inter net.
dat groter geheugen.

morgen maar eens kijken wat het wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 15:30:
[...]

@ erik wit
dat groter geheugen.

ah gaat ik daar zo ff kijkuh ik moet eerst ff weg haha noot oproep van de radio vast loperz haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 15:30:
[...]

@ erik wit
dat groter geheugen.

En heb je hem al ??

Hoelang heb je precies moeten wachten tot dat ze hem aanboden bij je thuis ?
Ik heb gisteren effe naar T-mobile gebeld, maar zie liepen achter met het invoeren van hun contracten dus ze konden niks zegen over hoe lang het ging duren.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het duurt ± 10 werkdagen na verwerking van het contract.
Ik heb alles vrijdag verstuurd. Mijn contract was maandag ontvangen, dinsdag verwerkt en de donderdag erna werd de GSM aangeboden.
Totaal dus 2 weken ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor de mensen die de telefoon met t-mobile abonnement willen: Ik heb afgelopen donderdag (21-10) de bestelling op de post gedaan. Dinsdag (26-10) stond er al een mannetje aan de deur om een pakketje af te leveren. Ik stond er van te kijken hoe snel dit was.

Ik heb de telefoon besteld bij www.bestelgsm.nl, heb deze winkel gevonden via www.telecomvergelijker.nl. Met een 2-jarig t-mobile 150 abonnement, was deze aanbieder veruit de goedkoopste.

Over de telefoon zelf: Het werken met de transflash geheugenkaart gaat niet altijd even vlekkeloos. Ik had een aantal mp3tjes aangepast voor gebruik als ringtone, maar ik had meerdere pogingen nodig om deze op de kaart te zetten. Het herkennen als externe usb-drive door XP gaat perfect. Volgens XP zijn de bestanden dan ook goed gekopieerd. Maar als ik vervolgens in de telefoon op de transflash-kaart kijk, geeft hij vaak géén bestanden weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 10:23:

Over de telefoon zelf: Het werken met de transflash geheugenkaart gaat niet altijd even vlekkeloos. Ik had een aantal mp3tjes aangepast voor gebruik als ringtone, maar ik had meerdere pogingen nodig om deze op de kaart te zetten. Het herkennen als externe usb-drive door XP gaat perfect. Volgens XP zijn de bestanden dan ook goed gekopieerd. Maar als ik vervolgens in de telefoon op de transflash-kaart kijk, geeft hij vaak géén bestanden weer...
Zit je wel te kijken in het geheugen van de geheugenkaart?
Denk eraan dat de geheugenkaart NIET te lezen is via de GSM zolang de USB aangekoppeld is. Misschien ligt het daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 11:09:
[...]

Zit je wel te kijken in het geheugen van de geheugenkaart?
Denk eraan dat de geheugenkaart NIET te lezen is via de GSM zolang de USB aangekoppeld is. Misschien ligt het daar aan?
Nee, dat weet ik zeker. Het is gewoon vreemd, de ene keer werk het perfect, de andere keer moet ik het een aantal keer proberen... Soms doet hij het pas als ik bestanden rename. Nouja, er is wel mee te leven...

Iemand een idee wanneer er kaartjes van 256mb/512mb uitkomen?
Dan kan de telefoon écht dienst doen als mp3-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie26 schreef op 28 oktober 2004 @ 08:53:
[...]

En heb je hem al ??

Hoelang heb je precies moeten wachten tot dat ze hem aanboden bij je thuis ?
Ik heb gisteren effe naar T-mobile gebeld, maar zie liepen achter met het invoeren van hun contracten dus ze konden niks zegen over hoe lang het ging duren.
ik heb hem inmiddels leuk toestel
vel functies alleen sta ik voor een raadsel hoe luister ik mijn mp3's over mijn headsetje

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 12:39:
[...]

ik heb hem inmiddels leuk toestel
vel functies alleen sta ik voor een raadsel hoe luister ik mijn mp3's over mijn headsetje
Wat voor headsetje? Mp3's afspelen over bluetooth headset gaat niet lukken, wordt nog niet ondersteund, maar gewoon over het bijgeleverde bedrade headsetje moet toch geen problemen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gewone headsetje
als ik hem erin doe en ik start een mp3 doet hij het over de phone speakers.
maar hoe krijg ik hem over de normale meegeleverde headset afgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 21:17:
het gewone headsetje
als ik hem erin doe en ik start een mp3 doet hij het over de phone speakers.
maar hoe krijg ik hem over de normale meegeleverde headset afgespeeld
Even goed het rubber flapje wegbuigen en dan de plug er goed indrukken.
Had ik ook last van de eerste keer. Even secuur kijken en goed drukken.
De connector blijft namelijk op het rubber lipje steken en daardoor schakelen de speakers niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks het werkt moes hem even achressief aandrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keb hem maar uhm weet iemand hoe ik toetsblok inschakel? geluid klinkt best lekker uit de speaker en headset

ik heb de toets blok al op de menu knopje en dan sterretje tja keb alleen engels duits en franse beschrijving

Btw ik heb hem met Hi 25 2 jaar

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toetsblokkering werkt helaas niet automatisch.

De NL handleiding kun je downloaden in PDF op de site www.hellomoto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Wat is nu precies het verschil tussen de normale en de t-mobile versie van deze motorola. Ik zit al bijna 3 jaar bij t-mobile en kan deze telefoon nu krijgen bij een Relax 30 abbo voor 1 jaar met 29 euro bijbetalen. Doen of niet???? Daarom wil ik even weten wat het verschil is tussen die gewone versie en de t-mobile versie.

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschil:
Een extra knop: de T-zones knop naast de menuknop. Verder heeft T-Mobile er wat extra ringtones ingezet, hebben ze het menu aangepast qua tekst en kleur en voor de rest volgens mij niks. Het is niet dramatisch hoor. Het uiterlijk van het menu kun je terugzetten of je kan andere skins downloaden.

Als je een goed gevoel hebt bij de GSM, waarom dan niet? Ik denk dat je in de winkel weinig méér GSM kan krijgen voor een verlenging van 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verschil isinderdaat het knopje
en het menu maar die kun je direct terug zetten naar orgineel menu
verder is ie 100 % identiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Bedankt voor de snelle reacties.
Ik heb hem gisteren in de winkel gezien maar hij ziet er nogal groot uit.
Ik kan namelijk ook nog kiezen voor de nokia 6230. Die ik voor hetzelfde geld mee kan krijgen. Maar ik denk toch dat het de motorola word. Nog ff tobben!! :?

In ieder geval bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom antwoord niemand ooit op mijn vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 13:10:
Misschien omdat we het zelf ook niet weten... Java-spullen op m'n foon plempen doe ik altijd via bluetooth, gaat als een speer. Andere mogelijkheid is via "illegale" reprogramming/service-software + USB-kabeltje, maar daar doen we hier niet aan. Verder heb ik geen idee hoe ik het met een kabeltje voor elkaar zou moeten krijgen.

Kijk even op http://www.silverspecter.com/vxxx.htm voor o.a. diverse bluetooth-guides als je problemen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 13:10:
Je kan via het menu Instellingen => Verbinding => USB, de verbinding met de USB en de GSM naar keuze instellen. Standaard staat deze op geheugenkaart, maar je kan hem ook zetten op Data. Misschien dat dan wel gaat wat je wilt.
Don´t know...staat er niks in de gebruiksaanwijzing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie al gebruik kunnen maken van Mobile Phone Tools?
Ik heb hem wel geinstalleerd, maar als ik de telefoon aansluit blijft hij maar initialiseren. Als ik uiteindelijk wel in het standaardscherm terecht kom (in de vorm van een telefoon) kan ik helemaal niets. Ik heb de USB-verbinding al wel op GPRS-Data gezet. Verder van alles geprobeerd en veel gezocht op internet. Hoe werkt dit bij jullie?

Weet iemand trouwens waar er 2.5 mm hoofdtelefoons verkrijgbaar zijn? De geluidskwaliteit van de standaard headset is nou niet echt geweldig. Ik heb nu wel een tussenstukje (3.5 naar 2.5) maar daar wordt mijn telefoon 3 cm langer van, niet ideaal dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 15:32:
Ik heb hem wel geinstalleerd, maar als ik de telefoon aansluit blijft hij maar initialiseren. Als ik uiteindelijk wel in het standaardscherm terecht kom (in de vorm van een telefoon) kan ik helemaal niets. Ik heb de USB-verbinding al wel op GPRS-Data gezet. Verder van alles geprobeerd en veel gezocht op internet. Hoe werkt dit bij jullie?

Weet iemand trouwens waar er 2.5 mm hoofdtelefoons verkrijgbaar zijn? De geluidskwaliteit van de standaard headset is nou niet echt geweldig. Ik heb nu wel een tussenstukje (3.5 naar 2.5) maar daar wordt mijn telefoon 3 cm langer van, niet ideaal dus...
Mobile Phone Tools??? Waar haal je die vandaan?
Ik heb er 1 CD bij gekregen met MP3 meuk erop geloof ik. Of staat daar ook de Phone Tools bij? En wat kun je er mee?

Een ander headsetje kan ik je zo niet aanbevelen. Ik heb ook nog een Pocketpc waar ook een headsetje bijzit met kleine plug. Volgens mij heb ik op een PPC-forum ooit eens gelezen dat Aiwa redelijke kwaliteit dopjes maakt. Denk er wel aan dat waarschijnlijk je headset niet meer werkt met normaal bellen!

Ik heb net via Ebay trouwens een hele mooie Bluetooth headset gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 15:32:
MPT aan de praat krijgen zowel als houden komt neer op véél bidden en véél hopen geloof ik... Na een keer opnieuw installeren, TF-kaart opnieuw erin en telefoon 2x uit en weer aan kreeg ik hem aan de gang via USB. Nu heeft ie daar ineens geen zin meer in, terwijl ie het over bluetooth wel gewoon doet. Ik gebruik het ook alleen om m'n smsjes te archiveren (en éénmalig m'n adresboek naar mn foon te kopiëren :) ), voor de rest is het een hopeloos stuk software.

De afbeelding van een telefoon, is dat wel de E398 of een lelijk ding met de tekst "phone image not available"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 16:08:
[...]

Mobile Phone Tools??? Waar haal je die vandaan?
Ik heb er 1 CD bij gekregen met MP3 meuk erop geloof ik. Of staat daar ook de Phone Tools bij? En wat kun je er mee?

Een ander headsetje kan ik je zo niet aanbevelen. Ik heb ook nog een Pocketpc waar ook een headsetje bijzit met kleine plug. Volgens mij heb ik op een PPC-forum ooit eens gelezen dat Aiwa redelijke kwaliteit dopjes maakt. Denk er wel aan dat waarschijnlijk je headset niet meer werkt met normaal bellen!

Ik heb net via Ebay trouwens een hele mooie Bluetooth headset gekocht!
Daaag

jaja mobiel dinges staat ook op de cd ff goed kijken ennuh je met dus bij verbinding de usb instelling veranderen staat standaard op t-flas en dat moet dan op data gezet wroden en dan wil dat programma je telefoon wel herkenen en ziet het programma er uit als je mobiel suc6!

btw de motorola heeft voor delen op de 6230 scherm formaat nokia 128x128 en van de motot 176x220 is wel wat overzichtelijker maar btw hoe maak ik een fiilmpje met de cam af kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja mobiel dinges staat ook op de cd ff goed kijken ennuh je met dus bij verbinding de usb instelling veranderen staat standaard op t-flas en dat moet dan op data gezet wroden en dan wil dat programma je telefoon wel herkenen en ziet het programma er uit als je mobiel suc6!

hoe maak ik een fiilmpje met de cam af kan dat niet?
Hallo allemaal. Mijn eerste post op tweakers! wow!
Ik heb sinds een paar dagen ook deze telefoon (E398) en hij bevalt me uitstekend. Ben via deze thread al op die 2.5 > 3.5 jack adapter gekomen, goed idee, want de sound uit die standaard headset is niet echt super (geen bass).

- Toetsenblokkering kan je in- en uitschakelen door [menu - * ] te drukken.

- De phonetools software werkt bij mij NIET als de T-flash kaart erin zit, dan ziet windows de telefoon nml. als mass storage device. Haal ik de t-flash kaart eruit, dan is ie ineens een E398 motorola modem en werkt alles perfect. Best wel vervelend dat die kaart eruit moet dus. Heeft iemand hier een oplossing voor?

- Erik-wit : wat bedoel jij met USB instelling veranderen? waar? hoe?
- Erik-wit: je kunt met de motorola e398 voor zover ik weet GEEN video opnemen via de camera.

- Weet iemand toevallig de GPRS instellingen van Orange (world) voor deze telefoon?
- Weet iemand of er ergens nieuwe firmwares te krijgen zijn? En wat is HoFo ?

Sorry als mijn post een beetje warrig is, ik wil ook zoveel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 19:42:
[...]

- De phonetools software werkt bij mij NIET als de T-flash kaart erin zit, dan ziet windows de telefoon nml. als mass storage device. Haal ik de t-flash kaart eruit, dan is ie ineens een E398 motorola modem en werkt alles perfect. Best wel vervelend dat die kaart eruit moet dus. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Welkom op GoT! Begin even met het hele topic goed doorlezen. In het menu Instellingen->Verbinding->USB-instelling kun je kiezen tussen "Data/Fax" en "Geheugen". Als je voor "Data/Fax" kiest, wordt je foon als modem gezien, en maakt Phonetools netjes een Dial-Up-verbinding. Als je voor "Geheugen" kiest, herkent Windows je telefoon als een USB-apparaat voor massa-opslag en krijgt je TF-kaart heel handig een stationsletter toegewezen. Niet nodig dus om iedere keer die kaart eruit te pielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaat het kijken van filmpjes? Hoe snel worden ze ingeladen? Schokken ze? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt inderdaad GEEN video's met de telefoon maken. Misschien is dit later wel mogelijk met een firmware update maar dan nog is het de vraag wat voor kwaliteit het wordt. :? Maar je hebt het toch ook niet echt nodig? Is wel leuk als het zou kunnen!! Misschien in de toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:07
Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 19:42:
[...]

...
- Weet iemand toevallig de GPRS instellingen van Orange (world) voor deze telefoon?
- Weet iemand of er ergens nieuwe firmwares te krijgen zijn? En wat is HoFo ?

Sorry als mijn post een beetje warrig is, ik wil ook zoveel weten :)
Heb zelf geen E398, maar misschien zou je de instellingen van de V525 kunnen proberen die je hier kunt vinden. Orange ondersteund geen enkele Motorola, maar ik maak nu zelf toch al geruime tijd gebruik van Orange World en email.

En met HoFo wordt bedoeld Howard Forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 18:51:
Je kunt inderdaad GEEN video's met de telefoon maken. Misschien is dit later wel mogelijk met een firmware update maar dan nog is het de vraag wat voor kwaliteit het wordt. :? Maar je hebt het toch ook niet echt nodig? Is wel leuk als het zou kunnen!! Misschien in de toekomst :)
Denk je dat ze er een videocamera in hebben gestopt en deze softwarematig uitgeschakeld hebben? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn toestel begint steeds meer te haperen.
Na één keer de wekker gebruikt te hebben doet die het nu niet meer, als ik een nieuw alarm wil instellen knippert het knopje 'kies' wel, maar hij gaat niet naar het scherm waar ik een tijd kan instellen. Hetzelfde probleem heb ik ook als ik de details van de profielen wil wijzigen, de telefoon springt dan meteen terug naar het menu.
Vrijdag bleef hij flink hangen. Ik moest de accu eruit halen, en toen de accu eruit was, stond er nog steeds beeld op mijn telefoon :? ... Daarna opnieuw opgestart, maar hij kwam steeds niet verder dan mijn naam en nummer weergeven aan het begin, daar bleef hij hangen. Na 4 keer resetten (accu er eruit, simkaart eruit, TF eruit en alles er weer in) deed hij het eindelijk weer.
Niet ideaal dus, heb het toestel nog geen week en toch wel flinke problemen.
Ik heb ook nog geprobeerd het probleem met de wekker en de profielen op te lossen door de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, maar dat haalde ook niets uit.
Ben bang dat ik hem komende week maar moet laten opsturen door T-Mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Een eindje terug in het topic gaf iemand een link van http://www.typhone.nl
Daar is hij dus te bestellen in combinatie met een x-box of een PS2, heeft iemand hier al enige ervaring mee mischien?

Klinkt wel een beetje verleidelijk moet ik zeggen om hem daar te bestellen maar waarschijnlijk zit er weer ergens dat bekende addertje onder het gras, zoals een superlange levertijd of zo of slechte service mocht het toestel kapot gaan.

Ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 10:42:
Mijn toestel begint steeds meer te haperen.
Na één keer de wekker gebruikt te hebben doet die het nu niet meer, als ik een nieuw alarm wil instellen knippert het knopje 'kies' wel, maar hij gaat niet naar het scherm waar ik een tijd kan instellen. Hetzelfde probleem heb ik ook als ik de details van de profielen wil wijzigen, de telefoon springt dan meteen terug naar het menu.
Vrijdag bleef hij flink hangen. Ik moest de accu eruit halen, en toen de accu eruit was, stond er nog steeds beeld op mijn telefoon :? ... Daarna opnieuw opgestart, maar hij kwam steeds niet verder dan mijn naam en nummer weergeven aan het begin, daar bleef hij hangen. Na 4 keer resetten (accu er eruit, simkaart eruit, TF eruit en alles er weer in) deed hij het eindelijk weer.
Niet ideaal dus, heb het toestel nog geen week en toch wel flinke problemen.
Ik heb ook nog geprobeerd het probleem met de wekker en de profielen op te lossen door de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, maar dat haalde ook niets uit.
Ben bang dat ik hem komende week maar moet laten opsturen door T-Mobile...
Tip: kijk even hier: http://www.evic.com/
Ik heb aanstaande vrijdag een afspraak voor een software-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediax
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:36
Ik zie hem hier voor 280 euro..

> http://www.expansys.nl/product.asp?code=112197

Ik weet niet of hij van t-mobile is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 15:12:
[...]

Tip: kijk even hier: http://www.evic.com/
Ik heb aanstaande vrijdag een afspraak voor een software-update.
Ja, dat had ik ook al gezien. Maar wel een beetje jammer dat zoiets na één week al nodig is.
Bovendien ben ik, als arme student, niet in het bezit van een auto. Ik zal het toestel dus op moeten sturen, wat ook weer geld kost. Omdat er hier in Nijmegen sinds kort een T-mobile-shop zit, kan ik het toestel beter door hen laten opsturen.
Heb jij gebeld om te vragen of zo'n update mogelijk is? Zijn hier geen kosten aan verbonden? Enig idee welke softwareversie je dan krijgt, wat zijn de verbeteringen hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 19:14:
[...]

Ja, dat had ik ook al gezien. Maar wel een beetje jammer dat zoiets na één week al nodig is.
Bovendien ben ik, als arme student, niet in het bezit van een auto. Ik zal het toestel dus op moeten sturen, wat ook weer geld kost. Omdat er hier in Nijmegen sinds kort een T-mobile-shop zit, kan ik het toestel beter door hen laten opsturen.
Heb jij gebeld om te vragen of zo'n update mogelijk is? Zijn hier geen kosten aan verbonden? Enig idee welke softwareversie je dan krijgt, wat zijn de verbeteringen hiervan?
Ik vlam met de motor effe op en neer. 2 keer 100 km. Moet lukken.
Ik had een mailtje gestuurd dat mijn GSM wat software-bugs had. Ik moest mijn serienummer en software-versie doorgeven. Toen kreeg ik een mail terug dat ik niet de nieuwste versie had. Dan is het dus voor mij een inkoppertje om effe op en neer te rijden. Ik denk dat er geen kosten aan verbonden zijn.
Vrijdag meer nieuws hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Kom op zeg, er is toch echt wel wat meer te vertellen over deze telefoon. :?
Hij is gewoon super. >:) Staat momenteel op de 1e plek bij de top 10 telefoons.
Heb je ergens problemen mee, wil je iets vragen? meld het hier!!!
Er is toch echt wel wat meer te zeggen over deze supertelefoon, ik persoonlijk vind hem gewoon toppie, alleen wel jammer dat er geen video-opname functie op zit. Voor de rest ideaal telefoontje met topgeluid en een lekker klein geheugenkaartje!!! Groot scherm, en MP3-speler ingebouwd. Ideaal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 12:57:
Hey mensen,

Kom op zeg, er is toch echt wel wat meer te vertellen over deze telefoon. :?
Hij is gewoon super. >:) Staat momenteel op de 1e plek bij de top 10 telefoons.
Heb je ergens problemen mee, wil je iets vragen? meld het hier!!!
Er is toch echt wel wat meer te zeggen over deze supertelefoon, ik persoonlijk vind hem gewoon toppie, alleen wel jammer dat er geen video-opname functie op zit. Voor de rest ideaal telefoontje met topgeluid en een lekker klein geheugenkaartje!!! Groot scherm, en MP3-speler ingebouwd. Ideaal toch?
Jaja, het is zeker een geweldige telefoon, alleen er zitten nog té veel bugs in de firmware. Persoonlijk vind ik het heel slecht dat mijn telefoon na één week al zulke mankementen vertoont.
Mijn software versie op mijn t-mobile-gelockte telefoon is trouwens R372_G_0E.20.8BR. Welke hebben jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@SjoerdTheFuck

heb de zelfde software versie als jou maar ik heb nog geen klachten geconstateerd
ik vind het tot nu toe echt een super gewldige telefoon
echt top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 16:07:
[...]

Jaja, het is zeker een geweldige telefoon, alleen er zitten nog té veel bugs in de firmware. Persoonlijk vind ik het heel slecht dat mijn telefoon na één week al zulke mankementen vertoont.
Mijn software versie op mijn t-mobile-gelockte telefoon is trouwens R372_G_0E.20.8BR. Welke hebben jullie?
Een firmware update is altijd gratis als je een klacht hebt, dus ik zou er gewoon even mee naar de winkel gaan en het probleem ff aan hun voorleggen. Het is inderdaad niet zo'n leuke ervaring als je nieuwe telefoon binnen een week allerlei mankementen krijgt. Maar het wordt vast allemaal opgelost.
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze versie en dat is NIET de nieuwste. Vrijdag rijd ik even naar Echt.
R372_G_OE.20.8BR

Dezelfde dus....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon gelokaliseerd bij Tell Me, simlock vrij, voor €330. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar deze telefoon in andere kleuren dan zwart beschikbaar is in combinatie met een t-mobile abbonnement???
Kan namelijk mijn abbo verlengen bij t-mobile en krijg hem dan voor 29euro. >:) Verleng mijn abbo dan met een Relax 30 1jarig. Zwart vind ik ook wel mooi, maar vraag me gewoon af welke kleuren er allemaal zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 15:30:
Weet iemand waar deze telefoon in andere kleuren dan zwart beschikbaar is in combinatie met een t-mobile abbonnement???
Kan namelijk mijn abbo verlengen bij t-mobile en krijg hem dan voor 29euro. >:) Verleng mijn abbo dan met een Relax 30 1jarig. Zwart vind ik ook wel mooi, maar vraag me gewoon af welke kleuren er allemaal zijn. :)
Ik heb hem alleen nog maar in het zwart gezien, dus dat van die kleuren weet ik niet.
Maar voglens mijn maakt het niet uit bij T-mobile wat voor abbo je hebt want ik verleng naar een T-150 en ik krijg hem ook voor een 29 euro. dus dat is voglens mijn allemaal gelijk. :?

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie26 schreef op 02 november 2004 @ 15:44:
[...]

Ik heb hem alleen nog maar in het zwart gezien, dus dat van die kleuren weet ik niet.
Maar voglens mijn maakt het niet uit bij T-mobile wat voor abbo je hebt want ik verleng naar een T-150 en ik krijg hem ook voor een 29 euro. dus dat is voglens mijn allemaal gelijk. :?
Als ik hem met 2 jaar zou verlengen zou ik hem voor niks krijgen en ook als ik hem voor 1 jaar met Relax 75 zou doen was ie ook gratis dus..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 16:28:
[...]

Als ik hem met 2 jaar zou verlengen zou ik hem voor niks krijgen en ook als ik hem voor 1 jaar met Relax 75 zou doen was ie ook gratis dus..... :?
Ik had hiervoor een Ben vaak, dat kon ik niet meer verlengen dus moest ik voor een ander abbonement kiezen.

En het maakt niet uit als ik de E398 zou nemen of ik:

T-150 voor 1 of 2 jaar of een T210 (ofwat is dat) 1 of 2 jaar het toestel koste gewoon 29 euro.

Dus het maakte in mijn geval niet uit.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie26 schreef op 02 november 2004 @ 16:34:
[...]

Ik had hiervoor een Ben vaak, dat kon ik niet meer verlengen dus moest ik voor een ander abbonement kiezen.

En het maakt niet uit als ik de E398 zou nemen of ik:

T-150 voor 1 of 2 jaar of een T210 (ofwat is dat) 1 of 2 jaar het toestel koste gewoon 29 euro.

Dus het maakte in mijn geval niet uit.
Vind ik wel heel appart, zou ff met de helpdesk bellen of er niks te regelen valt. Ik vind persoonlijk als je van een T-150 of een T-210 abbo zou gaan dat het toestel dan toch goedkoper moet worden??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:12
Arie26 schreef op 02 november 2004 @ 15:44:
Dat kan ik bevestigen, heb vrijdag m'n T150 abo voor 1 jaar verlengd met de e398 en ik ben ook maar 29 euro kwijt.

Beetje scheef, maar ja, die man van t-mobile sales kon er ook niks anders van maken.

Overigens, weet iemand wat de levertijd van t-mobile ongeveer is? In de brief staat zsm, is dat 2 dagen of meer richting 2 weken?

[ Voor 11% gewijzigd door Tjelle op 02-11-2004 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30 euro is niet veel hoor is echt vet toetsel
voor de fans kan ik wel even een filmpje maken met wat die kan enzo?
intresse dan maak ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjelle schreef op 02 november 2004 @ 18:08:
[...]

Overigens, weet iemand wat de levertijd van t-mobile ongeveer is? In de brief staat zsm, is dat 2 dagen of meer richting 2 weken?
Vanaf de brief op de bus doen, tot aan het uitleveren door de postbode duurt 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 18:13:
30 euro is niet veel hoor is echt vet toetsel
voor de fans kan ik wel even een filmpje maken met wat die kan enzo?
intresse dan maak ik het wel
Ja graag.
Doen Doen doen :9
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 18:51:
[...]

Vanaf de brief op de bus doen, tot aan het uitleveren door de postbode duurt 2 weken.
Minimaal 2 weken

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hou hem even te goed ik heb geen plek om 26 mb te uploaden en dat is al divx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 22:25:
hou hem even te goed ik heb geen plek om 26 mb te uploaden en dat is al divx
Zekers dat filmpje wil ik wel eens zien. Zou super zijn als het zou kunnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik maak morgen wel een nieuwe
met speech dus een echte video review
die upload ik wel even eventueel in meerdere files
in een xasamail acount kunnen je hem daar downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 00:13:
ik maak morgen wel een nieuwe
met speech dus een echte video review
die upload ik wel even eventueel in meerdere files
in een xasamail acount kunnen je hem daar downloaden
Zou echt superzijn als dat zou kunnen. alvast bedankt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus vandaag me tel gekregen, maar kom niet uit phone tools heb het geinstalleerd heb de usb instelling op data/fax gezet, maar toch bljift hij maar initialiseren? weet iemand wat ik fout doe of wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb indertussen phone tools aan de praat gekregen met wat klooien. Het is me ook gelukt om foto naar me computer te zenden. Toen heb ik mp3 geprobeerd naar me telefoon te zenden. Na een half uur was hij eindelijk klaar, maar zie hem nergens op me tel staan en usb kabel heb ik er al uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan probleemloos een MP3 naar mijn GSM kopieren zonder gebruik van Phone-tools.
Gewoon de USB erin en je hebt onder je verkenner een nieuw verwisselbaar station staan. Bij mij is dat k:\
Dan moet je wel zorgen dat je USB-verbinding in het menu van de GSM op geheugenkaart staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 13:17

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Heb er ook eentje besteld met PS2 erbij :) of kan ik beter voor een x-box gaan?

[ Voor 241% gewijzigd door beschuitfluiter op 03-11-2004 13:17 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Net een brief van T-mobile thuis gekregen dat ze de GSM binnen 5 werkdagen afgeven, dus ik moet nog effe ongeduldig afwachten.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschuitfluiter schreef op 03 november 2004 @ 12:41:
Heb er ook eentje besteld met PS2 erbij :) of kan ik beter voor een x-box gaan?
Ik zou de X-Box nemen.

(vraag me niet waarom)
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste