Ik heb het topic opgeschoond. Dit is wat later dan mijn bedoeling was, aangezien ik een paar dagen niet op GoT was. De soorten posts die verwijderd zijn:
- loze 'zeurposts'
- posts met foto's die geen droomfoto's zijn
- offtopic posts
Ben je je post (met/zonder foto's) kwijt, dan is het pech gehad, maar dan heeft hij niet voldaan aan het doel van dit topic. Lees hieronder het zwarte deel zodat je weet wat de bedoeling is hier
Dit topic heet niet voor niets
[verzamel] Foto's waar je alleen van kon dromen? Dat betekent dat je niet 'zomaar' foto's moet gaan posten. De mensen die hier foto's willen gaan posten, moeten
zeer kritisch op hun eigen werk zijn, aangezien anderen die dit topic checken zelfs nog kritischer zullen zijn.
Zoals iemand al postte: misschien dat hier dan maar 1 keer in de week een foto wordt gepost, maar als dat elke keer een echte droomfoto is, dan maakt dat echt niet uit. De volgende post maakt ook heel goed duidelijk wat er in dit topic moet:
-Stef- schreef op 17 juni 2004 @ 21:08:
[...]
Hoe men je camera noemt boeit niet maar (nogmaals), het gaat hier om droomfoto's. Voor probeersels en vakantiekiekjes zijn er andere topics. Voordat je je nou aangevallen voelt, zo is het niet bedoeld maar de meesten posten hier wat kiekjes met de vraag wat men ervan vindt terwijl de titel van dit topic toch echt om betere dingen vraagt.
Het principe van een 'droomfoto' is dus een lucky shot

Timing, locatie, situatie etc is allemaal van belang. Heb je net dat shot gemaakt, dat je waarschijnlijk nooit van je leven weer zult maken, èn je wil hem elke dag bekijken zo goed als hij is,
dan past dat shot in dit topic.
Zo niet, dan is het een van de vele miljoenen pics die ieder jaar wordt gemaakt. Dus aan de fotografen: wees kritisch, en veel geluk met het maken van droomfoto's. Aan de mensen die commentaar op de foto's plaatsen: doe het onderbouwd en blijf ontopic. Valt een foto tegen / daalt het niveau etc: ga niet in dit topic zitten miepen, maar maak een TR aan of geef ff een gil over ICQ naar mij of een van de andere FG-moderators, dat scheelt loze posts.
Aan iedereen nog veel plezier verder in dit topic
[
Voor 98% gewijzigd door
Remy op 21-06-2004 09:10
]