Wat is dan eigenlijk het verschil tussen full en abbo? Heb je bij full ook meteen recht op alle downloadables, of maar een beperkte hoveelheid?
Verwijderd
Bij Steam abbo heb je wel TF2 gratis want dat wordt echt een stand alone game die je ook in de winkel kan aanschaffen.
en dan is er ook nog een TF: Source die voor zeker de HL2 bezitters gratis is (te downloaden). Zoals j ziet is dit hele HL1/2 + Steam gebeuren een beetje onoverzichtelijk want dat is het ook.
en dan is er ook nog een TF: Source die voor zeker de HL2 bezitters gratis is (te downloaden). Zoals j ziet is dit hele HL1/2 + Steam gebeuren een beetje onoverzichtelijk want dat is het ook.
Verwijderd
Steam full (eingelijk is het HL2 MP en SP) kan je gewoon HL2 SP en MP via steam downloaden + waarschijnlijk al die Source mods. Bij abbo krijg je TF2 erbij om te downloaden. Deze lijst stond ergens op halflife2.net in 2003.ge-flopt schreef op 04 augustus 2004 @ 10:39:
Wat is dan eigenlijk het verschil tussen full en abbo? Heb je bij full ook meteen recht op alle downloadables, of maar een beperkte hoveelheid?
Het is al met al erg onoverzichtelijk. Ik koop gewoon HL2 SP/MP wel in de winkel.
Verwijderd
Waarschijnlijk wel.Hacku schreef op 04 augustus 2004 @ 10:43:
Zou CS2 dan ook gratis zijn voor mensen met een steam abbo?
edit: ik zie dat Steam is geupdate, zoals hier zonet al is vermeld heb je een veel beter overzicht van al de games + mods die beschikbaar zijn. Ik denk dat de HL2 release niet lang meer gaat duren.
Dan heb ik nog een ander vraagje: Valve heeft Day of Defeat gekocht en ik moet zeggen ze verbeteren hem nog steeds (check de map Sturm maar eens), maar ik heb nog niets gehoord dat deze naar HL2 geport wordt. Is daar al iets van bekend?
Lekker offtopic, maar ik zat weer even te 'kutten' in Half-Life (spel overnieuw spelen en in het begin geen geduld hebben in het treintje en dom lopen springen en doen) en opeens stond ik buiten het treintje 
En dan gewoon dat hele gebied ondekken wat je normaal zo snel voorbij schiet, best grappig
De 'truc' is om aan de achterkant van het treintje in het midden (waar de opening wat groter is) te springen en bukken en evt. strafen tegelijk
.
En dan gewoon dat hele gebied ondekken wat je normaal zo snel voorbij schiet, best grappig
De 'truc' is om aan de achterkant van het treintje in het midden (waar de opening wat groter is) te springen en bukken en evt. strafen tegelijk
[ Voor 4% gewijzigd door Tentacle1 op 04-08-2004 16:47 ]
wat dacht je vanTentacle1 schreef op 04 augustus 2004 @ 16:38:
Lekker offtopic, maar ik zat weer even te 'kutten' in Half-Life (spel overnieuw spelen en in het begin geen geduld hebben in het treintje en dom lopen springen en doen) en opeens stond ik buiten het treintje
De 'truc' is om aan de achterkant van het treintje in het midden (waar de opening wat groter is) te springen en bukken en evt. strafen tegelijk.
~ (Console)
NOCLIP!
Maar tis idd een bug dan ja
wel grappig om in rond te wandelen
[ Voor 8% gewijzigd door MrCaleb op 04-08-2004 17:51 ]
MrCaleb schreef op 04 augustus 2004 @ 17:51:
[...]
wat dacht je van
~ (Console)
NOCLIP!
Maar tis idd een bug dan ja
wel grappig om in rond te wandelen
Daar is toch geen lol meer aan, da's gewoon cheaten
edit:
En aangezien ik nooit cheat, vond ik dit toch zeker een leuke ondekking
En aangezien ik nooit cheat, vond ik dit toch zeker een leuke ondekking

[ Voor 16% gewijzigd door Tentacle1 op 04-08-2004 17:55 ]
Verwijderd
Ik had niet zo lang geleden gelezen dat ze DoD als eerste beschikbaar zouden maken in de reeks scource games; toch raaar dat ik er niemand over hoor..ge-flopt schreef op 04 augustus 2004 @ 11:35:
Dan heb ik nog een ander vraagje: Valve heeft Day of Defeat gekocht en ik moet zeggen ze verbeteren hem nog steeds (check de map Sturm maar eens), maar ik heb nog niets gehoord dat deze naar HL2 geport wordt. Is daar al iets van bekend?
Verwijderd
idd jaXymox schreef op 04 augustus 2004 @ 07:48:
HL2 wordt dus geleverd met CS:Source. Ik had ergens gelezen dat ze ook Day of Defeat (DoD) naar Source geport hebben en dat het tevens meegeleverd wordt.
Maar ik heb daarna niets meer gehoord...
CS:Source ben ik persoonlijk niet in geinteresseerd, DoD:Source heeft mijn voorkeur !!
Weet iemand iets over DoD:Source ?
Die met die boot ziet er zo... plat uit.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Plat? Verklaar je nader.Willybubba schreef op 05 augustus 2004 @ 11:46:
die boot ziet er plat uit....... kijk naar die deur en die pijp.
Verwijderd
Ze zullen heus wel volledig 3D zijn, maar de textures, daar twijfel je over..Willybubba schreef op 05 augustus 2004 @ 11:46:
Verder vind ik de foliage nogal tegenvallen
Mja, je speelt het spel toch niet voor de grassprieten?Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 13:16:
[...]
Ze zullen heus wel volledig 3D zijn, maar de textures, daar twijfel je over..
Verder vind ik de foliage nogal tegenvallen
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Heb je het over Doom 3??EfBe schreef op 05 augustus 2004 @ 14:16:
[...]
Mja, je speelt het spel toch niet voor de grassprieten?Liever kickass gameplay en verzicht dan saaie gameplay in een kickass engine en nauwelijks zicht
Ik vind het er heel mooi uitzien, die boot ziet er idd "plat" maar dat zal niet zo zijn.
Gewoon een beetje onlogische screenshot.
Gelukkig kan je nu verder dan 10 meter voor je uitkijken, en dan heb ik het niet over dat dat doordat het donker is komt, maar gewoon de levels. Die Ant-Lions zien er ook wel cool uit btw.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Ik vind deze screens nice
De HL2 engine geeft zo'n mooie natural look weer. De gfx zijn meer dan voldoende en gelukkig zijn er nog meer aspecten dan alleen de gfx zoals gameplay, storyline, AI, models, sounds etc.
De HL2 engine geeft zo'n mooie natural look weer. De gfx zijn meer dan voldoende en gelukkig zijn er nog meer aspecten dan alleen de gfx zoals gameplay, storyline, AI, models, sounds etc.
Verwijderd
Vooral de psysics (ragdoll) zal heel sepctaculair zijn (vast wel dat ietstje beter dan in UT2004)Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 00:14:
Ik vind deze screens nice![]()
Verwijderd
mmm, die spinnen zien er niet uit, zeker geimporteerd uit de hl1 engine
iig heb je bij deze game geen x800 of 6800 nodig zo te zien.
bron: halflife-2.nlHet zal toch niet waar zijn...? gamesradar meldt dat ze contact hebben gehad met Doug, en die meldt weer dat ze waarschijnlijk eind deze maand een release candidate hebben...
"We are planning to deliver a release candidate to Vivendi later this month and we're hoping to see the product on store shelves this fall but we do not have a confirmed ship date at this time," he told us.
Volgens de site is een release in oktober waarschijnlijk... WAAROM!?
oja, de bron...
Maarja, Valve wil het beste en eigenlijk moeten we hier natuurlijk alleen maar blij mee zijn Als alles volgens plan verloopt krijgen we een puike game te zien.
omg
[ Voor 12% gewijzigd door Xrenity op 06-08-2004 16:06 ]
Rofl, stelletje prutsers
(En ja, ik kan dat onderbouwen, maar dat heb ik hier al 10x gedaan
)
Eind deze maand nog maar een release candidate? Dat wordt pas gold ten vroegste eind september
Was wel te verwachten, want CS:Source beta is ook uitgesteld.
Boeie wanneer hij uitkomt damn hey allemaal van die mensen die het spel perse NU willen hebben..... *zucht*
Je kan het ook van de positieve kant bekijken en zeggen "Cool, het spel was dus nog niet helemaal 100% perfect" Hoe later hij uitkomt hoe dichterbij de game komt van wat valve verwacht uittebrengen met hl2 en dat is een puike game die zo dicht mogelijk ligt bij de 100% perfectie wat ooit verwachte te gaan maken met hl2.
Ze zullen wel gewoon wat bugs gevonden hebben die ze er perse uit willen halen zodat je echt een toffe game hebt (desnoods met kerts, i don't care wanneer hij komt) Daarbij vind ik de hype van doom3 een voorbeeld van een game wat voor mij een flop is... maar daar ga ik niet op in om het ontopic te houden.
Je kan het ook van de positieve kant bekijken en zeggen "Cool, het spel was dus nog niet helemaal 100% perfect" Hoe later hij uitkomt hoe dichterbij de game komt van wat valve verwacht uittebrengen met hl2 en dat is een puike game die zo dicht mogelijk ligt bij de 100% perfectie wat ooit verwachte te gaan maken met hl2.
Ze zullen wel gewoon wat bugs gevonden hebben die ze er perse uit willen halen zodat je echt een toffe game hebt (desnoods met kerts, i don't care wanneer hij komt) Daarbij vind ik de hype van doom3 een voorbeeld van een game wat voor mij een flop is... maar daar ga ik niet op in om het ontopic te houden.
Verwijderd
Dat wat Doug heeft verteld lijkt me al meer dan 1 maand oud.
Meende ik wel eerder te hebben gehoord."We are planning to deliver a release candidate to Vivendi later this month and we're hoping to see the product on store shelves this fall but we do not have a confirmed ship date at this time," he told us.
Trouwens lijkt me de bron een beetje 'vaag' (gamesradar.MSN.co.uk)
Jammer dat Valve zo nodig moet zeggen wanneer ze "misschien" denken klaar te zijn. Laat de mensen toch lekker gokken en zeg gewoon: "When it's done!".
Idd, dat stukje kwam mij ook al bekend voor toen ik het eerst las.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 17:02:
[...]
Dat wat Doug heeft verteld lijkt me al meer dan 1 maand oud.
[...]
Meende ik wel eerder te hebben gehoord.
Trouwens lijkt me de bron een beetje 'vaag' (gamesradar.MSN.co.uk)
[ Voor 57% gewijzigd door Jerry op 06-08-2004 17:16 ]
Verwijderd
wat een gezeik over wanneer dat spel uitkomt. die komt vanzelf en daar kun je niks aan veranderen. hoeveel screenshots en filmpjes je ook kijkt, ook dat veranderd er niks aan.
over een paar maanden is 'ie uit, ga je naar de winkel, koop je 'm en speel je 'm.
Klaar
over een paar maanden is 'ie uit, ga je naar de winkel, koop je 'm en speel je 'm.
Klaar
er zijn hier mensen op GOT die 'iets' enthousiaster zijn dan jij maar dat zal je vast wel respecteren, niet ?Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 18:57:
wat een gezeik over wanneer dat spel uitkomt. die komt vanzelf en daar kun je niks aan veranderen. hoeveel screenshots en filmpjes je ook kijkt, ook dat veranderd er niks aan.
Klaar
Iemand die het snapt.b3ta schreef op 06 augustus 2004 @ 16:51:
Boeie wanneer hij uitkomt damn hey allemaal van die mensen die het spel perse NU willen hebben..... *zucht*
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Wat is er eigenlijk destijds gebeurt met de ontwikkeling van Team Fortress 2? Iemand die hier iets over weet?
Ik keek vroegah namelijk verschrikkelijk uit naar die mod. Of was het nou een opzich zelf staande game?
Ik keek vroegah namelijk verschrikkelijk uit naar die mod. Of was het nou een opzich zelf staande game?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Dit zou je makkelijk zelf kunnen opzoeken..jagermeister1 schreef op 06 augustus 2004 @ 19:51:
Wat is er eigenlijk destijds gebeurt met de ontwikkeling van Team Fortress 2? Iemand die hier iets over weet?
Aan team fortress 2 wordt sinds de aankondiging 5 jaar terug ofzo al keihard gewerkt, en ze gaan er weer over praten als half-life 2 uitkomt..
het wordt een op zichzelf staande game geloof ik, en hij draait op de half-life 2 engine ( source engine)
---
ik wil hier nog even aan toevoegen, iets waar ik bijna 100% zeker van ben:
Half-Life 2 : Game of the year 2004 --- Mark my words..:)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 20:32 ]
Team Fortress 2 was de hele tijd in ontwikkeling.. Er waren zelfs screens van uitgekomen (duidelijk HL1 engine) maar nu is het eigenliijk "uitgesteld" (er is helemaal niets gezegd) omdat ze gezegd hebben dat Team Fortress 2 word geport naar de Source engineVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 20:30:
[...]
Dit zou je makkelijk zelf kunnen opzoeken..
Aan team fortress 2 wordt sinds de aankondiging 5 jaar terug ofzo al keihard gewerkt, en ze gaan er weer over praten als half-life 2 uitkomt..
het wordt een op zichzelf staande game geloof ik, en hij draait op de half-life 2 engine ( source engine)
---

will it beat the sims2 ..... k weet niet or zijn aardig wat toppers eind dit jaar, wordt een "close call"Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 20:30:
[...]
Dit zou je makkelijk zelf kunnen opzoeken..
---
Verwijderd
Tsja, sims 2 is wel van EA games...ik weet niet hoeveel mensen wantrouwen hebben jegens EA, maar ik gok op de tegenhanger.BlowFish schreef op 06 augustus 2004 @ 21:06:
[...]
will it beat the sims2 ..... k weet niet or zijn aardig wat toppers eind dit jaar, wordt een "close call"
Komt the Sims dit jaar nog uit? Hmm, qua verkopen zal die het vast wel weer beter doen. Maar qua inhoud lijkt mij HL2 beter
The Sims 2 wordt toch de best verkopende PC game van het jaar, hoe kun je daar uberhaupt aan twijfelen? The Sims is het best verkochte PC spel ooit. En aan de verkoopcijfers van die loze add-ons te merken is het nog altijd populair.
Maar dat doet er verder niet toe daar The Sims 2 totaal niet op dezelfde doelgroep gericht is als HL2.
Game of the year kan het overigens best worden, maar daar kan niemand hier wat van zeggen omdat we het allemaal nog niet gespeeld hebben. For all we know gaat de remake Sid Meier's Pirates! of Rollercoaster Tycoon 3 er mee van door.
Maar dat doet er verder niet toe daar The Sims 2 totaal niet op dezelfde doelgroep gericht is als HL2.
Game of the year kan het overigens best worden, maar daar kan niemand hier wat van zeggen omdat we het allemaal nog niet gespeeld hebben. For all we know gaat de remake Sid Meier's Pirates! of Rollercoaster Tycoon 3 er mee van door.
Dan stellen ze de release nog een paar maanden uit en gaan ze voor de titel van volgend jaarBlowFish schreef op 06 augustus 2004 @ 21:06:
[...]
will it beat the sims2 ..... k weet niet or zijn aardig wat toppers eind dit jaar, wordt een "close call"
En daarom wordt HL2 GOTY en verkoopt de Sims beter.Xrenity schreef op 07 augustus 2004 @ 10:10:
Komt the Sims dit jaar nog uit? Hmm, qua verkopen zal die het vast wel weer beter doen. Maar qua inhoud lijkt mij HL2 beter
Ik snap het ook waarom die uitbreidingen van de sims na deel 3 nog steeds super goed verkopen. Dan koop je dat toch niet meer, ze kunnen die dingen gewoon beter op internet zetten zodat je het gratis kan downen.
Verwijderd
Ik respecteer dat wel hoor, maar ik zie dat jullie je in zo'n 1200 posts helemaal opnaaien over de steeds uitgestelde release datum enzo... doe effe rustig, dat spel komt vanzelf wel. Ga in de zon zitten en je ballen scheren ofzoBlowFish schreef op 06 augustus 2004 @ 19:09:
[...]
er zijn hier mensen op GOT die 'iets' enthousiaster zijn dan jij maar dat zal je vast wel respecteren, niet ?
Heb ik al gedaan trouwens,maar jij post nu ook shit waar je niks mee kan.Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 13:43:
[...]
Ik respecteer dat wel hoor, maar ik zie dat jullie je in zo'n 1200 posts helemaal opnaaien over de steeds uitgestelde release datum enzo... doe effe rustig, dat spel komt vanzelf wel. Ga in de zon zitten en je ballen scheren ofzo
Verwijderd
*Proest*Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 13:43:
[...]
Ik respecteer dat wel hoor, maar ik zie dat jullie je in zo'n 1200 posts helemaal opnaaien over de steeds uitgestelde release datum enzo... doe effe rustig, dat spel komt vanzelf wel. Ga in de zon zitten en je ballen scheren ofzo

Verwijderd
Voegt wat jij zegt iets toe aan wat ik zei ..? :]Dutchmega schreef op 06 augustus 2004 @ 20:42:
[...]
Team Fortress 2 was de hele tijd in ontwikkeling.. Er waren zelfs screens van uitgekomen (duidelijk HL1 engine) maar nu is het eigenliijk "uitgesteld" (er is helemaal niets gezegd) omdat ze gezegd hebben dat Team Fortress 2 word geport naar de Source engine
Ze hebben dit gezegd: We gaan pas weer praten over team fortress 2 als we HL2 is gereleased, en we vakantie gehad hebben
Verwijderd
Jij kunt het helemaal niet onderbouwen, want het IS niet zo, en dat zal blijken als half-life 2 uit is .. dan spreek ik je graag weerExe-cuter schreef op 06 augustus 2004 @ 16:37:
Rofl, stelletje prutsers(En ja, ik kan dat onderbouwen, maar dat heb ik hier al 10x gedaan
)
Ik denk dat je er dan niet meer bent omdat dan al 100 jaar verder isVerwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 19:18:
[...]
Jij kunt het helemaal niet onderbouwen, want het IS niet zo, en dat zal blijken als half-life 2 uit is .. dan spreek ik je graag weer
davey s. schreef op 07 augustus 2004 @ 20:01:
[...]
Ik denk dat je er dan niet meer bent omdat het dan al 100 jaar verder is
Ik wil zo graag met hl2 mp in de city17 lopen met mijn gravitygun
Eindelijk dan is met vaten schieten op elkaar en met planken enz.
Boeeeeeeehoeeeeeeeee het duurd ook zo fucking lang
Eindelijk dan is met vaten schieten op elkaar en met planken enz.
Boeeeeeeehoeeeeeeeee het duurd ook zo fucking lang

Nee heb al uitgespeeld en begint een beetje te vervelen steeds maar zombies enzo doodschietenDutchmega schreef op 08 augustus 2004 @ 15:23:
Ga verlopig je vermaken met Doom3Doe ik ook
Hoewel ik een CS freak ben

Ik hou het nog wel ff vol met Soldner en CZ en dan nog ff wachten op HL2

Iemand heeft Soldner gekocht?davey s. schreef op 08 augustus 2004 @ 15:30:
[...]
Nee heb al uitgespeeld en begint een beetje te vervelen steeds maar zombies enzo doodschieten![]()
Ik hou het nog wel ff vol met Soldner en CZ en dan nog ff wachten op HL2
Misschien heeft ie op CampZone wel 1 van de tig gratis versies gekregen
Na het spelen van Doom³ ben ik toch wel benieuwd wat HL²gaat worden, ik hoop dat Hl² wat langer word dan Doom, want D³ vond ik toch wel redelijk kort
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
ik vind Doom3 iig niet kort hoor heb er zeker 22 uur over gedaan, maar ik denk dat de reden dat ik hem lang vond is, dat er geen goed verhaal in zit, het is te simpel, lopen en schieten, ik hoop dat het bij HL2 anders is, en dan zeker een langere gameplay heeft.
Verwijderd
Om die reden ga ik straks Doom3 maar lenen van iemand wanneer m'n nieuwe mobo binnenkomt.StarLite schreef op 08 augustus 2004 @ 21:47:
[...]
Na het spelen van Doom³ ben ik toch wel benieuwd wat HL²gaat worden, ik hoop dat Hl² wat langer word dan Doom, want D³ vond ik toch wel redelijk kort
Ik hoor heel veel gamers zeggen dat als je eenmaal D3 uitspeelt dat het dan te saai is om weer te beginnen met een andere moeilijkheidsgraad. Daarbij komt ook nog dat MP gedeelte met 4 man in m'n ogen niet zo'n succes gaat worden. Ik heb trouwens nooit zulke UT -achtige MP iets aangevonden. Het wachten is dan op de mods alleen dat gaat nog wel een tijdje duren.
Bij HL2 wordt dat hopelijk niet het geval.
Jip gelukkig geen miskoop zo als doom3 ow uuuuhm die heb ik niet gekocht
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 09:16:
Score 5 uit 10 bij gamespot
http://www.gamespot.com/p...nersecretwars/review.html
offtopic:
OMG ik ga het nie meer spelen spel krijgt een 5
.
En Doom3 heeft toch een 9 ofzo maar ik snap al waarom ze hebben alleen het begin stukje gespeeld en net het begin stukje is iets mooier gemaakt dan de rest
,stukje jammer maarjah 
OMG ik ga het nie meer spelen spel krijgt een 5
En Doom3 heeft toch een 9 ofzo maar ik snap al waarom ze hebben alleen het begin stukje gespeeld en net het begin stukje is iets mooier gemaakt dan de rest
Verwijderd
nergens word een woord gerept over linux client support... is daar al enige informatie over vrijgegeven?
ik heb weinig zin om hl2 met wine te draaien eigenlijk
ik heb weinig zin om hl2 met wine te draaien eigenlijk
* Sponge is vandaag bij Valve op bezoek geweest.
En Half-life2 komt eerder uit dan jullie gaan denken

En het is echt superrrr
En Half-life2 komt eerder uit dan jullie gaan denken
En het is echt superrrr
Mensen die dit soort dingen even zeggen in 3 zinnen worden nooit snel geloofd
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Mja, weet je hoe laat het hier in Washington is? 
De foto's worden op dit moment van m'n camera gehaalt. Duurt wel even
. (ook namelijk foto's van Gaspowered (dungeon siege), en een dierentuin
)
De foto's worden op dit moment van m'n camera gehaalt. Duurt wel even
Maar wat deed je daar dan? 
Je kwam gewoon binnen lopen bij de receptie en zei "Hallo, ik wil wel eens even weten wanneer HL² nou uitkomt!" En toen zei de receptioniste "Ow, dan loop maar even door, het kantoor van de directeur is op de 3e verdieping aan het einde van de gang..."
Of heb je er ook nog wat mee te maken?
Je kwam gewoon binnen lopen bij de receptie en zei "Hallo, ik wil wel eens even weten wanneer HL² nou uitkomt!" En toen zei de receptioniste "Ow, dan loop maar even door, het kantoor van de directeur is op de 3e verdieping aan het einde van de gang..."
Of heb je er ook nog wat mee te maken?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik heb zo m'n contacten
. Maarre, ik moet slapen onderhand. Het is hier laat en veel gedaan vandaag... 
morgen meer
edit 2: morgen voor mij (NL laat), niet voor nu ontwakend Nederland
morgen meer
[ Voor 38% gewijzigd door Sponge op 11-08-2004 07:04 ]
upload je pics eensSponge schreef op 11 augustus 2004 @ 07:02:
Ik heb zo m'n contacten. Maarre, ik moet slapen onderhand. Het is hier laat en veel gedaan vandaag...
morgen meer
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Eerst zien dan geloven.
En laat me raden je hebt een geheimhoudings plicht als we het over de release date hebben.
En laat me raden je hebt een geheimhoudings plicht als we het over de release date hebben.
Hop vertel, wanneer komt ie danSponge schreef op 11 augustus 2004 @ 06:25:
En Half-life2 komt eerder uit dan jullie gaan denken![]()
En het is echt superrrr
En upload die pics eens wat ik geloof er weinig van
Ik heb ook mijn stopcontacten.
8/17 HL-2 pre-load starts (textures, audio and other stuff that doesn't change).
Dus er zijn dingen die nog kunnen "changen" als Valve met een release candidate aan komt zetten. meh.
8/17 HL-2 pre-load starts (textures, audio and other stuff that doesn't change).
Dus er zijn dingen die nog kunnen "changen" als Valve met een release candidate aan komt zetten. meh.
Duh, anders valt het nut van de CS: S beta toch wegHuggyB schreef op 11 augustus 2004 @ 12:57:
Ik heb ook mijn stopcontacten.

Verwijderd
ff een vraagje. Ik heb die ati coupon maar ik gebruik me account van me gekocht hl. Hoe gaan ze dat doen met hl2 en cs s preloaden? moet ik dan een niew account maken met de key op de ati coupon?
Ik denk dat je die key moet invoegen, als je Half-Life 2 wilt toevoegen aan je Games list, als je hem, dus downt via Steam.Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 13:32:
ff een vraagje. Ik heb die ati coupon maar ik gebruik me account van me gekocht hl. Hoe gaan ze dat doen met hl2 en cs s preloaden? moet ik dan een niew account maken met de key op de ati coupon?
Jammer jammer jammer....
Ik zit nu D3 voor de 2e keer te spelen maar nu met een zelf gemodificeerde Light_shader mod.
De 1e keer dat ik D3 speelde vond ik hem redelijk..ik had er meer van verwacht..
Maar nu ik hem voor de 2e keer speel..met deze mod...OMG!!...
Wat ziet het er dan anders uit...gameplay blijft hetzelfde,maar de grafische pracht maakt het een eye-candy om maar door te spelen.
Waarom hebben ze niet gewoon een functie in het menu gemaakt waarmee je dit aan of uit kon zetten.
Vind het zo'n gemiste kans
Ik ben ervan overtuigt dat als dit wel gedaan was de reacties veel lovender waren geweest.
En dat er veel meer speelplezier te beleven viel.
Geen gezever over de "donkere gedeeltes".
Geen gehannes dat de GFX die tegen vallen en dat Farcry nog mooier is..
Jammer jammer jammer
Het kost je idd een slok aan FPS,maar die keuze kan je dan lekker zelf maken.
Ik heb helemaal geen super systeem maar toch kan ik het redelijk spelen zo.
Hier nog wat pics. om mijn verhaal te ondersteunen
(als ik vervelend word met die pics. let me know)

Ik zit nu D3 voor de 2e keer te spelen maar nu met een zelf gemodificeerde Light_shader mod.
De 1e keer dat ik D3 speelde vond ik hem redelijk..ik had er meer van verwacht..
Wat ziet het er dan anders uit...gameplay blijft hetzelfde,maar de grafische pracht maakt het een eye-candy om maar door te spelen.
Waarom hebben ze niet gewoon een functie in het menu gemaakt waarmee je dit aan of uit kon zetten.
Ik ben ervan overtuigt dat als dit wel gedaan was de reacties veel lovender waren geweest.
Jammer jammer jammer

Verwijderd
Dat valve dit soort 'rondleidingen' doet vind ik zo super, ( naast het feit dat ze al duizenden mailtjes van fans beantwoord hebben)..Sponge schreef op 11 augustus 2004 @ 06:25:
En Half-life2 komt eerder uit dan jullie gaan denken![]()
En het is echt superrrr
Geen enkel ander miljoenen bedrijf dat zo groot is doet dat geloof ik..echt perfect
Verwijderd
John C doet volgens mij ook best veel voor fans. Opzich is het ook wel logisch dat valve/iD dit soort dingen doen want ze hebben allebei een grote community achter zich. Bedrijven als bv EA hebben dit niet (en dat vind ik niet vreemd, kan me niet voorstellen dat EA ooit een fanmail heeft gehad).
Over die pre-release date. Dat is dus precies wat Gabe me vertelde. Ik vroeg namelijk wat de release date was "Somewhere in September?", en hij vertelde dus dat volgende week een aantal mensen HL2 gaan spelen.
Bij Valve kreeg ik niet te horen dat de foto's geheim moeten blijven, wat bij GasPowered dus wel was. En op de meeste foto's sta ik zelf (tijdens de play-testing, voor valve sign en dat geval bij de recwptie), en ik hou er niet echt van om met m'n gezicht online te staan
Uitzicht vanuit de receptie:

Gebouw heeft een techy-industrial look

Gabe liet eerst even een paar videotjes zien

Valve zit hier ergens in verstopt
Bij Valve kreeg ik niet te horen dat de foto's geheim moeten blijven, wat bij GasPowered dus wel was. En op de meeste foto's sta ik zelf (tijdens de play-testing, voor valve sign en dat geval bij de recwptie), en ik hou er niet echt van om met m'n gezicht online te staan

Ondanks verkeerde topic vind ik het er Epic uit zienmelly schreef op 11 augustus 2004 @ 14:43:
Jammer jammer jammer....
Jammer jammer jammer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kun je in het D3 topic niet ff posten hoe je dat voorelkaar hebt gekregen?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Niet dat het ertoe doet, maar voor de duidelijkheid:Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 15:40:
John C doet volgens mij ook best veel voor fans. Opzich is het ook wel logisch dat valve/iD dit soort dingen doen want ze hebben allebei een grote community achter zich. Bedrijven als bv EA hebben dit niet (en dat vind ik niet vreemd, kan me niet voorstellen dat EA ooit een fanmail heeft gehad).
Als john carmack al wat doet, is het niet vergelijkbaar met de hoeveelheid dingen die valve voor de community doet
Heb geen rondleidingen gezien voor fans bij id software ivm doom III, en dan echt 3 keer per maand zoals bij valve, en duizenden mails die persoonlijk beantwoord worden ( kijk www.halflife2.net maar)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 19:14 ]
hahahahaha..en ik begreep al de ballen van dat mijn post zomaar weg was.Help!!!! schreef op 11 augustus 2004 @ 18:45:
[...]
Ondanks verkeerde topic vind ik het er Epic uit zien![]()
Kun je in het D3 topic niet ff posten hoe je dat voorelkaar hebt gekregen?
Zit ik ff op HL2 topic te kijken..hey..die pics komen wel heel erg bekend voor
Sorry guys...idd verkeerde topic
Krijg je he..als je 2 topics volgt
@Help!!!...ik heb een linkje gepost waar je de mod kan downen.
Hoop dat het GOED werkt..bij iemand anders werkte hij maar half..
http://members.chello.nl/melvin.hamaker/Light_shader.rar
Affijn...lets continue with HL2..
melly schreef op 11 augustus 2004 @ 19:18:
[...]
hahahahaha..en ik begreep al de ballen van dat mijn post zomaar weg was.
Zit ik ff op HL2 topic te kijken..hey..die pics komen wel heel erg bekend voor![]()
![]()
Sorry guys...idd verkeerde topic
Krijg je he..als je 2 topics volgt
@Help!!!...ik heb een linkje gepost waar je de mod kan downen.
Hoop dat het GOED werkt..bij iemand anders werkte hij maar half..
http://members.chello.nl/melvin.hamaker/Light_shader.rar
Affijn...lets continue with HL2..
offtopic:
1 LOL
2 Thx heb m ff binnengehengeld
1 LOL
2 Thx heb m ff binnengehengeld
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Maar wat wordt de release-date nou??Sponge schreef op 11 augustus 2004 @ 18:40:
Over die pre-release date. Dat is dus precies wat Gabe me vertelde. Ik vroeg namelijk wat de release date was "Somewhere in September?", en hij vertelde dus dat volgende week een aantal mensen HL2 gaan spelen.
soep je hoofd dan weg, ik wil wel wat pics zien! En vertel wat meer!Sponge schreef op 11 augustus 2004 @ 18:40:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Xrenity op 11-08-2004 19:43 ]
Verwijderd
hehe gaaf man,ik wou da ik de kans had om gabe te spreken,en de play teste met hl2,maar ja ik heb die contacts niet
hehe,hebe je meschien nog meer pics voor ons ??
Mails versturen kan ome Gabe beter dan programmeren wsl. Het is omdat jullie al die mails versturen dat het spel nooit afgeraakt !
heb dat liever eigenlijk niet...Xrenity schreef op 11 augustus 2004 @ 19:39:
[...]
soep je hoofd dan weg, ik wil wel wat pics zien! En vertel wat meer!
hoezo niet dan
en het is nieuwe info voor ons
/edit
en je hoofd staat er niet op
/edit
en wij zijn je hoofd toch zo weer vergeten, of kijken er niet eens naar, maar je moet het zelf weten
[ Voor 24% gewijzigd door Xrenity op 11-08-2004 19:55 ]
Mja, valt zo op na 1 dag
, en als dit overgenomen wordt door Amerikaanse sites dan komen er binnekort 100den requests binnen.. en dan doen ze dus geen tours meer. Wij waren al de laatste bij gaspowered vanwege dit: Ze hebben meer dingen te doen dan mensen rond te sturen
Er zijn dus al tientallen tours bij Valve geweest, en ze stonden ook op halflife2.net, dus dat valt HEEL erg meeSponge schreef op 11 augustus 2004 @ 19:59:
Mja, valt zo op na 1 dag, en als dit overgenomen wordt door Amerikaanse sites dan komen er binnekort 100den requests binnen.. en dan doen ze dus geen tours meer. Wij waren al de laatste bij gaspowered vanwege dit: Ze hebben meer dingen te doen dan mensen rond te sturen
Opletten ventje, ik geef hier aan dat je er niet meteen vanuit moet gaan dat het spel volgende maand uitkomt. Daar is totaal geen aanleiding naar.... en ik weet hoe optimistisch sommige mensen blijven.Xrenity schreef op 11 augustus 2004 @ 13:15:
[...]
Duh, anders valt het nut van de CS: S beta toch weg
[ Voor 31% gewijzigd door HuggyB op 11-08-2004 20:20 ]
Verwijderd
OMG, wat is het weer stil rond HL2, damn, naja gelukkig is er CS:S 
Iig, hier http://www.halflife-2.nl/ staan veel nieuwtjes en nieuwe dingen, en nieuws enzo dus.
Iig, hier http://www.halflife-2.nl/ staan veel nieuwtjes en nieuwe dingen, en nieuws enzo dus.
Dit topic is gesloten.